Opinii despre Metropolitan S.R.L. (Serviciu de Paza)
Metropolitan S.R.L.
Theodor Burada, Constanța 900160, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Metropolitan S.R.L., Serviciu de Paza în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Metropolitan S.R.L.
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[08h – 18h]
Duminică
[08h – 18h]
Opinii despre Metropolitan S.R.L.
A. C.
Șoferi neatenti la condus, mereu cu telefonul în mana. Azi șoferul de pe CT 21 MTP era sa facă un accident destul de urat la întrare în Mangalia. Jalnici!
Z. Z.
Aveti niste trotinete la cum arata!!!!Am călătorit astăzi cu CT 02 MTP cu microbuz 22B din tomis 3 pana in tomis plus . Vreau sa spun ca microbuzul este ff murdar. La ce preturi aveti pt o aruncătură de băț (3 lei ) până în tomis plus am dat ,ar trebui să vă gândiți sa curățati tapiteriile pt ca sunt ffff murdare. Condiții 0. Macar o data pe an faceti lucrul acesta. Nu va gânditi numai La banii ce va intra în cont,ca nu veti ajunge cuu bani in pământ.! Imbolnaviti copiii.nu mai zic ca nu se eliberează bilete decât la cerere probabil!!apoi este obligatoriu sa dati bilete.
C. R.
sunt mașini elegante și curate
A. C.
Sant multumit de firma de transport dar va rog stabiliti un pret pe ruta Ovidiu Tomis Plus. difera de la sofer la sofer Multumesc
D. S.
Am circulat cu autobuzul pe ruta Constanța - Mangalia.
Fiecare călător plătește prețul călătoriei la un angajat care trece printre scaune și adună banii, în funcție de destinație.
Bilete se eliberează numai celor care solicită. În rest, banii intră în buzunarele angajaților sau devin bani negri pentru firmă.
Eu am așteptat până am trecut de Eforie Nord ca să primesc biletul, pe motiv că s-a terminat rola la casa de marcat și nu au role de rezervă. Cum au plecat în cursă, dacă știau că nu vor putea elibera bilete? Sau este o scuză ca să se sustragă de la impozitarea veniturilor?
G. C. P.
Nu respecta programul, soferii sunt nesimtiti cu toata lumea inclusiv cu copii, soferii vorbesc intre ei si prefera sa se opreasca pe undeva ca sa se stranga lumea in statie
A. I.
Conform site, are plecări din Costinești din oră în oră, la și 35 de minute. A venit la 14:45, plin ochi. Se merge bară la bară spre Constanța. Este ora 16:00 și nu am ajuns încă în Lazu. Din ce am observat, în microbuz este un teanc de bani la vedere, dar șoferul nu dă bilete. Minunatul transport în comun.
PS
Am primit bon doar după ce l-am cerut. Casa de marcat era închisă.
b. B.
Profesioniști în adevăratul sens al cuvântului.incredere deplina in șoferii si masinile lor
S. J.
Atentie punctul autogarii pe care Google Maps il ofera(in Constanta) este doar un garaj de unde nu se poate urca niciun pasager. Locatia reala este langa Gara mare din Constanta. Rog persoana care se ocupa de partea web a autogarii sa faca aceasta precizare. Sau sa dea pozitia GPS cea reala. Pasagerii nu sunt interesati de garajul microbuzelor si autobuzelor ci de statia din care pot porni spre alta locatie.
I. P.
Au acaparat cursele Constanța -- Mangalia şi circulă după cum vor muşchii lor, fără orar afişat şi cu maxim 30km/h până ies din Constanța. Microbuze directe şi rapide nu mai sunt, eşti la cheremul lor.
D. M.
foarte aglomerat, vin tarziu
C. O.
Va rog sa scoateți de pe traseu toate vechiturile !
Si doresc aer conditionat , daca tot măriți pretul .
B. D.
E treabà bunà cu oamenii astia
A. B.
Firma neserioasa, astăzi nu au circulat pe ruta Medgidia-Constanța(retur) în condițiile în care au abonamente vândute pe aceasta ruta. Ca sa nu mai menționez starea tehnica a mijloacelor de transport pe care le pun la dispoziția călătorilor. Se vede ca încă mai merge șpagă pe la instituțiile abilitate sa controleze aceste firme. Totuși, voi înainta o sesizare la OPC, poate vor primi măcar o amenda pentru atitudinea și "respectul" arătat plătitorilor de abonamente și bilete.
S. T.
Pacat ca minim este o stea ...
M. E.
Dau o steluta pentru aparent nu pot sa dau mai putin de atat. Servicii de calitate, cu aer conditionat(de la geam, aer proaspat). Locuri confortabile(pentru cine prinde) si orar fix care se respecta(mai putin atunci cand astepti 2 ore si 20 de minute in statie ca sa ajungi acasa). Preturi accesibile(spui doamne ajuta ca a venit in sfarsit microbuzul si nu te mai uiti cat platesti). Calatoriti cu firma Metropolitan SRL (pentru ca alta optiune nu aveti)!
P. M.
Am dat în stație peste o doamnă în vârstă care aștepta microbuzul de aproape două ore pe ruta Constanța - Lumina! este absurd ceea ce se întâmplă mai ales având în vedere temperaturile ridicate de afară.
Eu unul am stat o oră, innaceptabil!
S.
Rau de tot
r. B.
varza, foarte varza
M. M. L.
Nu am primit bon in nici o cursa facuta in cele 3 zile cat am stat in zona
C. D.
Un personal extraordinar.
S. D.
Jalnici , patetici , mincinoși ,
A. B.
Profesioniști!
c. G.
Neseriosi
D. G.
(Tradus) Ei conduc ca nebunii. Nu respectați nicio limită de viteză.
(Original)
They drive like crazy. Do not respect any speed limit.
A. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
K. K.
(Tradus) Managementul celor mai buni oameni! Felicitări!
(Original)
Management of best the people! Congratulations!
M. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. D. P.
V. V.
C. G. T.
L. A.
F. F.
I. I.
M. E.
L. P.
r. c.
C. D.
m.
C. T.