Opinii despre Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania (Serviciu de instalare electrica)
Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania
Bulevardul Revoluției 16-22 Decembrie Nr. 19, Drobeta-Turnu Severin 220033, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania
Luni
[08h:30h – 16h:30h]
Marți
[08h:30h – 16h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 16h:30h]
Joi
[08h:30h – 16h:30h]
Vineri
[08h:30h – 16h:30h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Centru de Relatii cu Clientii CEZ Romania
S. M.
Ne lovim uneori de situatii cand furnizarea tensiunii este intrerupta pur si simplu ca esti racordat la o alta faza.Apoi afli ca daca ai fost afectat in apartament de aceasta trebuie sa anunti in 10 zile ...in conditiile in care ai 15 minute de asteptare anuntate de sistem si tu astepti 22 sa fi preluat 🤔😔
Y. D.
Clădirea arată foarte bine, atât pe exterior cât și pe interior. La interior există foarte multe locuri unde vă puteți aștepta rândul. Cu toate că personalul se mișcă destul de bine, există și unele persoane arogante.
Cât despre exterior, există o stație de încărcare a mașinilor electrice și/sau hibride.
A. m.
Cele mai proaste servicii. Suntem in așteptarea facturii care nu s-a emis pentru luna ianuarie iar când apelez sa cer informații linia telefonica se închide automat. Sunteți jalnici si niște tâlhari. Tipic pentru o companie românească, hoția si nesimțirea sunt caracteristicile primare. Am sa mă mut la alt furnizor.
G. A.
Faceti tot posibilul sa nu preluați apelurile de la clienți!!!!! Respectul vostru este 0 !!! Cum sa apas de 2 ori pe min pe tasta doi ..... ca sa întru în apel cu voi ????? Am tastat ce trebuie da ? Răspundeți la telefon !!!!!
R. N.
Respect clienti zero! Deși au o linie telefonică pentru informatii clienti suni de sute de ori si nu răspunde nimeni. Sa nu va mirați că in curand lumea o sa aleaga alți furnizori.
V. C.
Unele facturi vin peste 2 săptămâni după data scadenta, altele nu vin deloc! Preavizul de deconectare a ajuns mai repede decât facturile pe 2 luni!
F. M.
După ce că nu este curent, nu răspund nici la telefon! Dacă vrei să ceri informații, cum procedezi? Probabil prin scrisori, este cel mai sigur! ( retoric) Plus că operatorilor ar trebui să li se dea aprecieri.....lasă de dorit calitatea lor!
G. C.
Am sunat de 4 ori la deranjamente si nu a venit incà nimeni in timp de 24 de ore ,la telefon mi se spune mereu sà astept !
G. M.
Stai 50 de ani si nu raspunde nimeni, doamne fereste sa ai o urgenta...jalnic
V. N.
În fiecare seara se întrerupe energia electrica,dacă la asta nu va pricepeti de ce nu va apucați de vândut gogoși? Lăsați pe alții care îs dau interesul.
Va mulțumesc.
D. B.
Raspund la solicitari atunci cand au timp/chef, nu cum ar trebui sa raspunda o societate care detine monopol si ofera un serviciu esential pentru desfasurarea celorlalte activitati economice. Energia electrica se intrerupe cel putin o data pe luna, pentru cateva ore bune. Din punctul meu de vedere sunt servicii la nivelul celor oferite in tarile africane si aceastei societati nu ar trebui sa i se permita sa activeze pe piata energiei electrice din Romania.
G. P.
La voi de ce nu se schimbă titularul de contract online?!
R. x.
Se ia curentul in fiecare zi de minim doua ori si revine dupa 10 secunde este foarte enervant va rog frumos rezolvați asta
T. D.
Nu înțeleg de ce aveți nr.te tel dacă nu răspundeți. Pentru ce sunteți puși acolo doar ca să ocupați locul în interesul clientului vă este lene să răspundeți
n. o.
Foarte scump
C. C.
N-au un xerox in 2020
agent de paza nepoliticos
Nu recomand acest furnizor
M. M.
Pacata ca nu pot da 0 stele, pentru ca asta ar fi nota pentru CEZ Romania. Cel mai prost furnizor de electricitate din cati exista. Nu inteleg cum e posibil sa se ia in fiecare seara curentul la ora 12, in mai multe cartiere. Nu recomand la nimeni aceasta companie, nu le pasa de clienti
M. S.
Cu toate ca Romania se afla in stare de urgenta, iar noi suntem obligati sa stam acasa. Aceasta companie hotaraste sa opreasca curentul toata ziua.... Nu era suficient ca trebuie sa stam in casa, acum trebuie sa stam si fara curent. Cand am sunat sa intreb cat o sa dureze remedierea problemei, mi s-a trantit in fata un ,, nu stiu “.
A. M. P.
CEZ...o harababura totala...Am doua proprietati...am primit, in doua saptamani, facturi peste alte facturi, cu sume puse din burta, in conditiile in care a fost totul achitat deja, la timp. Am sunat si au spus ca e o greseala si mai trebuie achitata doar o suma de 25 de lei...am achitat-o ca sa nu existe probleme, desi eu nu aveam niciunde o factura cu acea suma. La al doilea loc de consum nu a locuit nimeni aproape 6 luni si, desi au venit sa vada consumul si au constatat ca nu s-a consumat nimic, a venit acum cateva zile o factura pe 0, iar azi a mai venit una cu 143 de lei (pe acelasi loc de consum!!!). Cand suni, incearca sa iti dea tot felul de explicatii halucinante cum ca sunt restante probabil la una din adrese, desi totul este achitat inainte de termen, in conformitate cu facturile CEZ transmise...apoi o lasa mai moale spunand sa mai dau odata autocitirea si se anuleaza facturile. Sa nu mai vorbesc de penele de curent saptamanale ce au loc de cand au schimbat cutiile pentru contoare la celalalt loc de consum! Dezamagire totala!!!!!
R. B.
Nu intervin prompt la deranjamentele anunțate. Cred că la dispecerat au personal incompetent și neserios. Am anunțat un deranjament iar după 7 ore nu știau de el. Lasă cablurile cazute și dezizolate prin comună să se electrocuteze cetățeni
V. V.
Cele mai proaste servicii de la Neanderthal incoace ... de o luna de zile in jurul orei 12:00 [noaptea] se ia curentul in permanenta. Nici in Caracal nici in Palilula nu se ia curentul cum se ia in Craiova. Mi-au ars cuptorul cu micro-unde, frigiderul, 3 prize mi-au facut flama.... CEZ isi ia banii in continuare nu-si baga clientii in seama......... SA SALVEZE CINEVA CETATENII DIN CRAIOVA VA RUGAM.. FIRMELE DISTRIBUITOARE DE CURENT ELECTRIC VA RUGAM SA INVESTITI IN ORASUL CRAIOVA! CEZ este o piesa de muzeu, cu niste dinozauri angajati pe pile !!!!!! CEZ va rugam sincer.... plecati din CRAIOVA!
S.
Cea mai proasta companie din lume. Sper sa dispară cât mai repede de pe piața. Dacă vreti sa vi se taie curentu în fiecare seara sa simțiți cum era pe vremea comunismului, abonați-vă la Cez.
o.
Niste impuțiți programeaza lucrari cu intrerupere colectiva si opresc curentul aproape in toiul iernii 8 ore .. e deja a nu stiu câta oară.... cand ne lasa inclusiv fara căldură cu copil de o saptamana in casa. Este imposibil asa ceva... programati in plm lucrarile vietii si intrerupeti si voi curentul 2-3 ore nu 8!
A. C.
Prea multe fluctuatii, prea multe intreruperi, prea multa nepasare la un pret prea mare. Ce va pasa voua ca ni se strica echipamentele electrice, ca acvaristii isi pierd prietenii necuvantatori, ca mancarea se strica in frigider, ca sunt oameni bolnavi care depind de curent electric ca sa traiasca....RUSINE!!!!!
A. L.
Respectul Cez pentru abonati este zero barat. Nu meritati nici macar o stea. Cum puteti sa opriti furnizarea energiei electrice fara sa notificati agentii economici? Nu va ganditi ce pierderi poate avea o companie ? O sa va deschid dosar la O.P.C si in civil pentru pierderile suferite.
I. T.
Mulțumesc frumos, Cez ptr."interventia programata de azi" între 9.30-17.00!!!(sperăm ca mai devreme)Bătaie de joc in stil românesc,...
M. A.
Inca una. Plata curent 1200 RON. Domnilor e contorul stricat. Noi venim si il schimbam, dar il trimitem la metrologie, daca nu este stricat platiti deplasare+montare 3000RON, ca vin din Sibiu. Casa vecinului - a plecat omul de acasa 6 luni, a primit instiintare, au venit abietii si i-au schimbat contorul ca a consumat 0, I-au pus 3 sigili pe el. Sun zic bine hai sa imi montati afara un contor si il platesc, sa am 2 contoare si daca exista diferenta intre ele fac sesizare. Platesc si contorul si montarea. Nu ca nu exista lucrari de "modernizare in zona dumneavoastra". Cred ca sunt o organizatie terorista cu scopul de a teroriza populatia in punctul asta. A si amenintari prin posta ca deconecteaza daca nu permiti citirea, sun zic domnu nu e acasa, zice bine reprogramam peste 3 luni maxim si daca nu e nici atunci deconectam... Legea e cu latura dubla se pare la ei, daca ii protejeaza iti intra in casa, daca ii obliga = nu exista.Zic bine hai ca cumpar un contor de la emag si chem un electrician. Nu ca e ilegal sa intervina un electrician autorizat pe instalatia "lor" si nu se ia in calcul, ba chiar apeleaza la politie. Deci nici nu vor sa cumpar contor de la ei, nici nu ma lasa sa il iau de pe piata, teroristi sa platesc ca prostul, daca aveam 0 ca vecinu cred ca veneau sa il inlocuiasca "fortat"
V. C.
Anul 2019 și curentul cade de n ori pe zi în anumite zone ale Doljului
C. I.
O adunătura care se comporta cu clienții, precum niște ciobani iresponsabili cu turma lor de necuvântătoare.
M. P.
O companie de 2 lei cu niște angajați de 2 lei.
După 5 zile (17-21 dec) în care am trăit ca oamenii peșterilor în secolul 21 “din cauza zăpezii care a rupt firele”, astăzi, în ajunul Crăciunului la ora 21 curentul electric a fost întrerupt de 5 ori într-un interval de 30 de minute. Este o mare bătaie de joc ceea ce numesc ei “servicii”.
Să nu mai spun că pentru a lua legătura cu un operator aștepți 30 min la telefon. Facturile sunt uriașe, la fel și prețul rebranșării.
Să vă fie rușine!
A. S.
Nu inteleg ce inseamna aceste intreruperi de curent de cateva secunde. Va bateti joc de noi. Pentru ce ne luati fratilor banii?
V. D.
Execrabil modul in care se comporta cu clientii.
In data de 18.10.2018 am platit factura prin scanarea codului de bare oferit de ei, banii nu au intrat in contul meu de client, ci in altul. In noiembrie a venit factura noua in care apaream restant si daca nu plateam factura(pe care deja o platisem pe 18.10), mi se va taia curentul. Sunand la ei, mi s-a spus in repetate randuri ca eu am gresit, nu ei(cu ce as fi putut, nu stiu). In fine, am platit inca odata factura deja platita, de frica taierii curentului, in prealabil facand o cerere la cez sa mi se dea banii inapoi(desigur, in contul de client cez, nu in contul meu bancar, doar nu sunt prosti).
Concluzia este ca ma voi muta la alt furnizor de energie electrica, serviciile cez parandu-mi-se execrabile.
M.
Jalnic. De 2 saptamani daca nu se ia curentu cel putin o data pe zi nu se simt bine.
J. D. n. a. t.
Pai eu nu sunt la locatie cand se citesc contoarele din casa, ma reprogrameza, ii spun ca nu stiu programul, ma pune oricum peste 3 luni, reveniti telefonic, doamna nu sta nimeni acolo, pai trebuie sa verificam. Bun peste 3 luni vine hartia - 200RON pentru deconectare datorita neindepliniri contractuale. Sun intreb zic pai trebuie sa dat acces la contor la 6 luni, pai nu sta nimeni acolo, cand mergeti sunati inainte sa verificam contorul si reconectam pentru 150 RON...1W consumat cost final 350 RON. Bun hai sa punem un contoar pe scara blocului il platesc eu, aaaa pai nu ca trebuie sa faceti cerere de masurare ca sa va spunem pretul, ok haideti sa facem cerere astept astept astept - primesc hartie acasa - va rugam sa permiteti accesul la locatie pentru citirea contoarului sau va deconectam si va punem sa platiti 200 RON deconectarea, sun iar puteti reprograma cererea inca asteapta aprobare...ca sa vina sa "masoare" ... sa zica daca se poate... RDS furnizare energie? am facut actele azi le-am trimis pe mail si se ocupa ei, vin sa semnam in cateva zile ei la mine, nici nu a trebuit sa ies din casa. Timpul pentru o schimbare
A. M.
N-am avut niciodată probleme cu ei, când am avut, s-au rezolvat ultrarepede. Exemplu : scurtcircuit într-o duminică seara, astă-iarnă, 17.30, sunat, 19.00 venit echipă, rezolvat. Repet: duminică, seara. Stimabililor, care vă plângeți, femeile acelea de la relații cu clienții lucrează într-un ritm infernal, neomenesc. Poate mai și greșesc, poate mai și uită. Mai multă înțelegere între noi, mai multă solidaritate. De asta avem nevoie.
Numărul la care am sunat a fost unul scurt, am fost redirecționat către echipa de intervenție din Craiova.
A. S.
Firma neserioasa si cu o nesimtire iesita din comun.
F. L.
Încerc să-i sun pe Nr afișat pentru a intra în legătură cu cineva și nici macar nu răspund la telefon ,rușine !!
A. I.
Aplicatia Cez Vanzare e absolut inutila. Sunt afisate date/valori eronate, diferite de ceea ce este inscris in factura; platile nu sunt inregistrate in timp util; nu se poate introduce indexul.
In cazul in care le sesizezi aceste aspecte nu fac decat sa trimita un raspuns cel mult tangential subiectului.
Problemele astea, ca toate celelalte, trebuie rezolvate, mai ales ca piata energiei electrice a fost liberalizata si stimabila companie nu mai detine monopolul absolut la acest capitol.
Factura in format fizic emisa la 03 august 2018, cu data scadenta 18 august, a fost livrata abia pe 21 august. Tarziu, foarte tarziu!
Daca Posta Romana livra aproape de data scadenta, constat ca privatii (AK POST se intituleaza) cu care au contract de ceva vreme lucreaza chiar mai lent decat atat (sincer, nu credeam ca acest lucru e posibil si ca cineva poate lucra mai prost si mai lent decat P.R., dar se pare ca m-am inselat).
Lipsa de respect fata de clienti, din partea CEZ Vanzare, in opinia mea.
A. M.
Servicii execrabile.
A. F.
Am avut ghinionul sa vin dupa 10 ani in tara din America sa imi deschid o mica afacere si voi cei de la CEZ sa va bateti joc de noi cu intreruperi de curent fara sa anuntati si sa mi se arda toata aparatura elecronica....Sunteti jalnici si nici nu raspundeti la telefon, la cate injuraturi luati zi de zi cred ca v-ati saturat si voi.
T. N.
Odată ajuns aici, vei fi trimis de la un ghișeu la altul. Să nu mai zic că la fiecare ghișeu stai la alta coada. Am stat mai mult de o ora pt o modificare de contract de doua minute.
D. O. B. R. E. E.
Oare raspunde cineva la telefonul ala, nu este normal sa nu aiba nici macar casuta vocala, in aproape 2019 nu suntem in stare de nimic! Sa va fie rusine!
I. D.
Nu va interesează de clienți cât negru sub unghie!
G. C.
sunt varza: pentru mutarea contorului la o demolare, umble de cateva luni la ei si ma paseaza de la unul la altul; epopeea continua, azi merg inca o data, pentru a 11 oara; va tin la curent; dupa interventii specifice insistente, s-a rezolvat problema partial
D. K.
Cei mai mari hoti de pe piata energetica din Romania.. CEZ Oltenia !!
R. P.
Felicitari pentru profesionalism dnei Draganescu Georgeta de la CEZ Oltenia/Craiova (ghiseul 1)!
G. B.
Servicii de slaba calitate!
D. A. T.
CEZ Vânzare - personal incapabil, facturi imense datorită contoarelor proaste.
sediul este frumos şi aranjat.
A. T.
Nu va recomand sa aveti de a face cu personalul de la Relatii cu Clientii, streseaza pe fiecare client in parte.
Pacat ca au mutat sediul din centrul orasului la periferie.
C. C. V.
Oare a sunat cineva din cadrul companiei la numarul afisat. DE TOATA JENA!
M. O. C.
Pene de curent repetate, am probleme cu dispozitivele electronice des.
E. s. e.
Noul sediu este foarte departe de cel vechi.
M. P.
Nimic bun de zis
G. T.
Foarte multumit.Felicitari.
C. M.
Relatii cu clientii de slaba calitate.
M. B. Z.
Clădirea noua .Personal serviabil
T. I.
Servicii de toata jena
P. B.
(Tradus) Serviciile mai bune și mai fiabile pot fi găsite în AFRICA
Cifrele de performanță ale acestora sunt toate denaturate prin faptul că nu răspund la telefoane, vă distrug dispozitivele cu martori și nu plătiți.
De ce oamenii români trebuie să sufere acest lucru, oh da, doar pentru a-și menține prețurile în continuare.
(Original)
Better and more reliable service can be found in AFRICA
Their performance figures are all distorted by not answering the phones, they destroy your appliances with witnesses and don't pay up.
Why do the people of Romania have to suffer this, oh yes, just so they can keep increasing their prices.
s. l.
(Tradus) pentru
(Original)
Pro
S. C.
(Tradus) Sunteți cei mai buni ... gluma pe care am auzit-o vreodată.
(Original)
You guys are the best...joke I've ever heard.
V. T. D.
(Tradus) pensiune completă
(Original)
Fb
D. S.
(Tradus) Contoarele sunt încă citite de persoanele numite, cu inconveniente grave pentru utilizatori, având în vedere că contoarele sunt situate în cea mai mare parte în interiorul apartamentelor.
(Original)
La lettura dei contatori avviene ancora a mezzo incaricati, con grave fastidio per gli utenti, considerato che i contatori sono in gran parte ubicati all'interno degli appartamenti.
B. S.
G. M.
S. M.
A. H.
B. Y.
M. A. B.
o. c. l.
A. G.
M. F.
G. R.
A. T.
I. R. L.
R. p.
B. P.
C. P.
M. N.
A. B.
D. C.