Opinii despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț (Serviciu de instalare electrica)
E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț
Strada Orbán Balázs nr. 23, Odorheiu Secuiesc 535600, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț
Luni
[08h – 16h]
Marți
[08h – 16h]
Miercuri
[08h – 16h]
Joi
[10h – 18h]
Vineri
[08h – 16h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre E.ON Energie Romania SA sucursala Piatra Neamț
M. V.
Zici E on zici profesionalidm, amabilitate, respect fata de omul care are o problema de rezolvat. Am fost luat în primire de o un angajat amabil,. I=am spus pe scurt problema, fiind nindrumat la ghișeul 5.., zPr scurt doamn Marincan m=a ajutat să rezolv problema, cu răbdare și profesionalism
S. B.
Se ajunge greu la un ghișeu(mai ușor dacă ai rezervate telefonică pe o dată și oră)dar odată ajuns dai de personal amabil și proèsionist...
A. B.
Tot la coada afara, lume multă și derutată stau și ei acolo să facă un lucru pe care nu îl înțeleg,merg pe mîna consultanților , asta da concurenta. Și dacă nu arzi gazul tre să plătești abonament.... certificate verzi....cogenerare....😠😠😠
D.
Coada mare, se misca extrem de lent... Sa vii aici daca ai timp de pierdut...
H. G.
Preturi pe Mwh nesimtite. Mie unul mi-au pus (normal ca fara sa stiu ca la restul oamenilor au dat alt pret) un pret mult mai mare decat la toti oamenii pe care i-am intrebat (cu vreo 40 lei in plus pe Mwh). In plus de asta si pretul ala e mult mai mare ca la alti furnizori.
Deci nu merita sa ramaneti la ei.
V. C.
Din 30 octombrie 2020 am trimis actele pentru intocmirea contractului de furnizare (cu termen de finalizare in 30 de zile) si inca nu am primit nimic dupa multe telefoane si timp pierdut...lipsa totala de profesionalism
I. B.
Cu eon nu se poate colabora nici pe mail ,nici telefonic,nici sub alta forma,nu primesc raspunsuri,nici unul de luni de zile
S. M.
Relațiile cu clienții telefonice lasă de dorit acea Ioana, nu se poate sa nu existe opțiunea redirecționării spre un consultant...
D. I.
Serviciul de relatii cu clientii este penibil.
Inca am o sesizare deschisa din 2018 pentru o interventie in vederea instalarii unei electrovalve stop la instalatia de gaz.
De fiecare data cand sun, in loc sa ma simt lamurit dupa discutia cu cei de la E.ON, ma simt de a dreptul confuz.
Niciun fel de standard in ceea ce inseamna relatia cu clientul.
Mai nou, se trimit agenti D2D pentru "prelungire contract", de cand bate la usa liberalizarea pietei.
I. V.
Contract furnizare duo neactivat din 26 octombrie. Lipsă de profesionalism și dezinteres față de clienți.
D. F.
Am rezolvat problema rapid!
S. B.
cei mai seriosi furnizori de utilitati din romania, indiferent de tip
aveti sansa de a schimba ceva prin precedentul pe care-l creati
felicitari, tineti sus munca buna
I. H.
Te poți programa și online
S. I.
Programul acesta nu corespunde cu cel real! Am fost azi (marți) la 15:55 nu ne-a permis accesul înăuntru ca programul pe geam era pana la 16 iar pe net e trecut pana la 18, și am făcut 100 km aiurea!
P. D.
Bătaie de joc 3 drumuri de la Dej pt o hârtie
m. o.
Dezastru. Serviciul clienți înșală oamenii. Îți spune timp de asteptare 4 minute. Dupa 4 minute spune 5 min, dupa iti spune 6 min, dupa 7, si tot asa pana stai o oră in fir. Companie de 2 lei. Recomand sa ne mutam la alții. NU RECOMAND.Timp de asteptare extrem de mare. Numerele se striga alandala amestecat nu pe criterii in functie de solicitare. La contracte aveam 20 de numere in fata. Pana sa strige 5 au strigat 20 pt alte probleme. Bataie de joc pe banii nostrii. Incompetenta mare in gestionarea servicilor. Am stat cam jumate de zi pt o nimica toată. Cei care spun ca e ok sa astepti ore intregi le doresc sa isi petreaca 5 ani din viata in sediul e-on asa ca sa se simta bine. Eu am alte priorotati in viata nu sa imi pierd timpul cu asa ceva.
F. P.
Mi s-au părut profi, rapizi, educați, in toate sensurile..cel puțin pt mine a fost maxim..
N. F.
Stai prea mult la rand nu poti obtine o informatie si inainte de a te pune la rand
O. A.
Sub orice critica.
A. B.
Problema rezolvata, programare online.
A. G.
Bataie de joc
S. P.
Lipsa totala de profesionalism!
I. S.
Ce mai proasta organizare sta lumea la coada fara macar sa poata pune o intrebare!!!
M. G.
Am mers pe strada Decebal, Cluj Napoca in 10.03.2020 pentru a incheia un contract cu ei si mi s-a spus cu atata lejeritate ca azi nu se mai incheie contracte ca nu mai au formulare disponibile, seriozitate si promptitudine 0. Iar protectia consumatorului doarme in papuci, cel mai bun job este la stat, esti platit sa nu faci nimic! Nu am cuvinte pentru frustrarea personala asupra acestei situatii.
Am sunat si la ei la call center, si mi s-a spus ca nu am ce sa fac😂
D. D.
Timp mare de așteptare, probabil din cauza măsurilor anti-pandemir
A. G.
Este aproape imposibil sa ajungi sa discuti cu un operator, iar robotul Ioana nu te duce catre toate optiunile de care ai putea avea nevoie. Mi s-a intamplat asta cand am vrut sa imi fac contract de client nou si mi s-a intamplat canf am vrut sa fac o rectificare a indexului citit. Media de asteptare este de 21 de minute. In zilele astea, in care se presupune ca accesul la informatie ar trebui sa fie instant! Sunt super dezamagita!
I. O.
Timp lung de așteptare....
M. T.
se mișcă extrem de greoi
M. C.
singura chestie faina era chatboxul de pe site-ul lor. puteai sa-ti rezolvi rapid cam orice problema. l-au scos evident si daca ai o problema pe care trebuie sa o explici cuiva, trebuie sa mergi la sediu pentru ca au robotizat aproape toate numerele. good luck da eu imi schimb operatorul cat de curand.
m. d.
Sigura institutie public-administrativa cu sediul aranjat conform standardelor de civilizatie europeana din Cluj.Restul lor (curent,apa,etc) imita pe portiuni o organizare functionala de asemenea maniera.CIVILIZAT(chiar daca esti obligat sa astepti),CURAT,AMABILITATE,REZOLVARE IMEDIATA indiferent de serviciul solicitat.BRAVO MENEGERULUI LOCAL.
S. T.
Am intrat, mi-am luat bilet de ordine, am aflat ca sunt 257 de oameni in fata mea. Am stat 30 de minute, iar in tot acest timp au fost chemati 2, da, 2 clienti la ghisee. In acest ritm, m-ar fi tinut 2,6 zile sa ajung si eu la vreun ghiseu. Am plecat dupa 30 de minute de stat degeaba, iar intr-o saptamana ma voi muta din tara, sperand sa nu mai am de a face cu E.on vreodata.
A. D.
Sub orice critica dialogul funcționarilor cu clientii.Nu primesc factura nici prin posta , nici pe email ca atare am mers la sediu sa mi-o listez si sa o plătesc. Ghinion , aparatul nu funcționa ( cel de pe care se pot lista facturile ) .Am întrebat cum procedez, nu mi-o poate lista altcineva , doresc să o achit.Nu, mai încercați în altă zi?!?
L. D.
De 30 minute astept sa vorbesc cu un operator si tot imi creste timpul de așteptare ...mai 25 minute, mai 26 , etc ... Dacă nu aș fi fost astăzi la voi. Tineti-va de cuvânt!
m. m.
Organizare foarte proasta, timp de așteptare foarte mare (peste 3 ore), personal deloc amabil, foarte puține ghișee deschise pentru numărul mare de clienți, personalul nu ne îndruma către cineva către care putem face o reclamație, persoanele de la birou pur și simplu pierde vremea și trag de timp. Cozi ca pe vremea comunismului și răspunsuri impertinente
S. L.
Sa va luati marje de asteptare de minimum 2ore pentru orice “situatie” sau problema.
R. M.
NU AM FOST IN ACEASTA LOCATIE
M. C.
Sa va inarmati cu răbdare. Cel puțin 3 ore de așteptare pana sunteți preluați de un operator.
C. M.
Timpul de așteptare destul de mare, in plus in sala de așteptare se simte un iz de toaletă, parcă aș fi la gară în sala de așteptare.
L. s.
Sunt și angajați care urmăresc doar interesul personal nu te îndrumă ,doar daca au legătură cu persoane sau firme din domeniu agreate de ei.
T.
S-a modernizat e-on :))) iti iei numar si astepti pe scaun cateva ore, poti sa te uiti linistit la doua filme. Dezastru
M. B.
S-a civilizat lumea. Iti iei numar frumos, aștepți pe scaun sa fi chemat la ghiseu, stai pe scaun si astepti👍
S.
Din 24/09/19 sun și trimit e-mailuri pentru a mi modifica direcția mea de email și de fiecare data mi se spune sa retrimit emailul și sa aștept doua zile.Ce alternative am ???Sa schimb de companie.
F. T.
Tichetele de ordine nu se mai elibereaza cu mai bine de doua ore inainte de incheierea programului.
A. F.
De 4 zile încerc să discut cu un operator însă stau si câte 23 de min pe hold ptr a discuta cu robotul...
A. B.
Au un site de toata rusinea. Mai mult e picat ca online. Sper sa scap de ei cat mai repede.
A. M.
Da. Este o institutie bine organizata si personalul foarte amabil. Mi-a lasat o impresie buna. Bravo lor.
A. M.
Locație foarte moderna, condiții ok pentru a-ți aștepta randul
M. Z.
Contrar majorității review-urilor nu am avut o experiență negativă. Am fost într-o vineri la amiază să-mi fac un contract, am avut de așteptat vreo 20-30 de minute să-mi vină rândul apoi am rezolvat rapid și ușor cu actele iar doamna de la ghișeu a fost de ajutor.
I went here for a contract on a Friday at noon. I had to wait for about 20-30 minutes for my turn and then then process with the paperwork was quite quick and easy and the employee was helpful.
S. P.
Buna,
Doresc sa las un review positiv pentru doamna Anca Barincean, am fost placut surprins de cum sa comportat cu mine si sotia (si bebe).
Am avut nevoie de doua contracte si fiind cu bebe si locuind departe ne-a ajutat sa facem contractele pe loc in los sa mai revenim in 30 zile asa ca ii multumesc din plin.Sunt recent venit in Romania dupa 15 ani de Canada si pentru prima oara pot sa zic ca am simtit servicii clienti foarte bune in Romania,si asta datorita angajatei voastre,Anca Barincean.
Momentan sunt team leader la un call center American unde antrenam agentii special pentru servicii clienti,in parerea mea Anca Barincean ofera servicii de calitate,ceva mai rar in Romania.
Multumesc pentru tot.
E. S.
Mi-am rezolvat problema .
A. D. B.
Aștepți mult si nu are toaletă ,sau nu este marcată corespunzător.
t. s.
La plata online sunteti foarte naspa, clientul vrea sa plateasca si nici cum nu se poate loga in contul lui :(((
J. P.
așteptare puțină și servire ireproșabilă
S. V.
incerc sa sun si imi tot raspunde un robot. eu am o problema mult mai serioasa si trebuie sa explic unui angajat nu unu i robot
M. M.
Se vede si se simte ca-s privati. Este o organizare decenta, cu numere de ordine, cu robotel, disciplina. Chiar decent. Am venit cu treaba de rezolvat si am plecat cu treaba rezolvata. Diferenta de la cer la pamant fata de celelalte institutii afiliate statului ca Electrica Distributie si/sau Mediu, etc. de unde ai nevoie de avize. Good job! For now
影.
Facturile le primesc dupa mai bine de 2 saptamani dupa ce a trecut data scadenta, desi pe plic data prezentarii este inainte de scadenta. In schimb, notificarea de debransare vine imediat, in 1-2 zile. Pe urmatoarea factura, "datoria" nu se actualizeaza, desi a fost platita deja si apare ca restanta.
Din cauza ca factura vine cu intarziere, ca sa nu risc debransare, intotdeauna trebuie sa am plati in avans.
Aplicatia on-line nu functioneaza:
- La transmitere a indexului: de fiecare data imi da "Eroare server", dupa ce am introdus Cod abonat, Cod loc de consum, Cod de verificare.
- La creare cont on-line imi da eroarea: "Acest cod abonat este folosit de un alt utilizator online."
Relatiile clienti telefonic nu functioneaza:
1. Cand introduc indexul contorului de gaz, imi zice ca am introdus o cantitate peste ce a fost estimat in contract, desi consumul a fost in jur de 20 mc.
2. Nu se mai poate verifica ultima factura. Dupa ce introduc codul de incasare, robotul imi zice ca acest cod este invalid, desi este cel de pe factura. De 4 ori am incercat, de fiecare data acelasi text.
Este deja a 2-a luna de cand nu mai functioneaza serviciul.
3. Inainte sa se strice verificarea ultimei facturi (Punctul 2.): Daca aveam plati in avans (de exemplu 40 lei) si vroiam sa aflu cat este factura curenta (din cauza ca plicul vine cu intarziere), robotul zicea ca ultima factura este 40 lei (adica ultima plata pe care am facut-o), in loc de valoarea reala a consumului.
4. Daca vreau sa contactez un operator, pot sa astept mult si bine ca nu raspunde nimeni. Am stat si jumatate de ora si nimic.
5. Serviciul Info Sold SMS nu functioneaza: trimit mesaj "Sold " si codul de incasare de pe factura si de fiecare data primesc mesaj in care zice "Codul de incasare trimis nu exista"... Cum sa nu existe cand e copiat de pe factura ?!?!? Se pare ca aplicatiile astea exista doar ca sa fie, ca tot nu se pot folosi...
F. F.
Să aștepți cu citirea contorului sa plătești si sa zică că nu pot plăti. Răspuns: sa va calculați cât vreti sa plătiți. Asa ceva in 2019.
C. B.
Am așteptat acordul de separare a gazului 40 de zile deși am fost la sediul firmei să întreb de aprobare și mi s-a spus că nu este, dar când am sunat la nr 0800....mi s-a spus că aprobarea era dată de două săptămâni și nu am primit nici un telefon Dacă ajungi la ei după ora 17:30, stai singur la rând și în sală se strigă diverse numere de ordine deși toți angajații se uită la tine și nu te întreabă ce dorești
A. K.
Neamțul a creat infrastructura. Relația umană e balcano-danubiană. Nu neapărat in sensul rau, dar... Concret: contorul de gaz clantane de nu pot dormi vecinii noaptea. Fac online o cerere sa vina baieti sa vadă. Trec 3 săptămâni si, nimic. Ma duc personal la Eon Cluj. Scot numar de ordine stau aproape 2 ore pe scaun cu ochii in ecranul de evidenta ajung la ghiseul nr. , spun care-i problema si aflu ca da, am cerut verificarea contorului si asta costa 80 demontare, 80 montare plus verificarea metrologica asa către 300 lei. DAAAAR... Daca sunam la urgente la dispecerat veneau in 5 minute si schimbau contorul pe loc, pe gratis. Tipa, amabila, ma ajuta cu câteva telefoane pe la colegii ei si a doua zi contorul s-a schimbat in 3 minute. Pentru ca baieti nu gasisera loc de parcare si masina era cu avariile pornite. Deci cum spuneam: multumesc E-On gaz!
L. R.
Cea mai mizerabila firma de pe teritoriul Romaniei. Simt miros de gaz pe casa scarilor, langa ceasul meu, ii sun, trimit 2 umflati care inchid cazul, pun sigiliul si pleaca. In mijlocul iernii, cand ai 2 copii mici in casa. Ii resuni si-ti spune doamna enervata de deranj ca datoria lor e sa constate si sa inchida cazul. Pentru rezolvarea problemei sa ma descurc singur, sa gasesc o firma autorizata.
A. U.
Foarte rapizi. In nici 3 saptamani am semnat contractul final. Angajati buni si un sistem bine pus la punct
K. A.
13 ghisee si numai 4 ia clienti.... dezastru
M. R.
Desi apreciez multe lucruri, cum ar fi partea de online sau graficul prin care ti se arata perioadele aglomerate pentru asteptare, timpul de asteptare este urias si jenant pt 2019. Astazi, desi graficul arata 38 minute in aceasta zi la aveasta ora, astept deja de 9p min. Si cred ca este o singura persoana care face contracte. Mult prea putin!
I. K.
Sub orice critică deplorabil 😡🤬
M. M.
Am asteptat 1 ora 30 minute ca sa imi vine randul la ghiseu pentru a face un contract , iar cand am ajuns mi s-a spus ca nu este specializat pe asa ceva si nu poate sa ma ajute, doar sa imi retina documentele si ca o sa ma contacteze ulterior un coleg. A trecut 3 saptamaini si inca nu m-a sunat nimeni.
N. H.
Super servicii in a te fura...te dura cu factura in mana...bravooo lorrr...ne vand gazele noastre la pre de 1000000%....cati pentru eiii
M. N.
Super organizare si amabilitate peste nivelul obisnuit din Romania
t. 8.
Majoritatea angajatilor de la "ghiseu" nu prea stiu ce fac acolo, te trimit de la unul la altu in speranta ce cineva iti va rezolva problema. Fara chef de munca, in sala pluteste un iz de ne-chef si durere in fund. Nici doamna paznic nu e prea draguta. Acelasi flegmatism caracteristic ;)
D. B.
Aveți cel mai slab serviciu de relații cu clienți. Sun și după o luptă cu roboții stau și ascult timpul estimat până pot ajunge să vorbesc cu un operator. De la o estimare de 9 minute ajung la una de 22 după ce stau 20 de minute cu telefonul la ureche. Foarte urât sentimentul. Voi avea grijă să mă feresc pe viitor de serviciile voaste și la fel voi îndruma pe toată lumea.
A.
foarte slab lipsa profesionalism .exces de zel ghiseul nr 12 vezi nr tichet146/ din 29.01.2019
D. B.
Un loc ok
g. t.
Se așteaptă foarte mult timp, dar doamnele de la ghișeu au fost de foarte mare ajutor!
G. M.
Dacă poți trece peste faptul că se mișcă extreeeeem, dar extreeeeeeeeem de greu, sunt chiar ok. Totusi, au 3 stele pentru ca si-au depășit timpul pentru intervenție.
G. M.
Foarte repede se rezolva. Organizat totul. Dl de la ghișeul nr 8 unde am fost, foarte amabil.
D. N.
Vine eon si pune sigiliu pe gaz deoarece ai o factura neplatita, fara preaviz fara nimic....pe langa asta platesti taxa de reconectare + factura si iti spun sa trimiti poza prin mail cu chitantele si intr o ora se face conectare, faci toti pasii si nimic , suni iar si zic doamnele ca doar in urmatoarea zi se face conectarea daca le untra lor banii in conturi....GUNOAIE MINCINOASE
O. M.
Cozi si copii dupa acte, desi niciunde nu se prevede asa ceva. As da 0 stele daca s-ar putea. Anormal este ca situatia nu se rezolva si nici nu exista competitie pe piata gazului.
S. S.
Pe lângă faptul ca aveți prețuri aberante pentru România, aveți si angajați incompentenți si un sistem de intimidat- bătrâni bineînțeles, ca altceva oricum nu sunteți înstare!
Mama își plătește factura cu o zi- doua înainte de data limita (pt ca atunci ii intra pensia) si de fiecare data primește aviz de debranșare!! Repede va grăbiți sa trimiteti scrisori de intimidare! In orice țara civilizata primesti in prima faza 2-3 avertismente de plata! Poate ai murit între timp sau ești in spital!!!! Ai avut un accident chiar cu 2 zile înainte sa îți plătești factura, te întorci din spital si ești debransat de la gaz?!
...sau poate esti in vacanța, 2 luni!!!! Si la ce sistem de plăti online aveți....
Mi- e scârbă de- a dreptul! De aceea eu cât o sa stau in România, n- o sa accept niciodată sa am vre- un contract cu eon gaz!
R. M.
Am sa trec la enel ..... am stat doua zile la coada si nu mi-a luat actele ca nu aveam copie dupa buletin. ...... si xeroxul era in spatele doamnei. Ce caractere.......o copie......oare cat e o copie 0.001 bani ..... !?
C. V.
Personal amabil, bine organizați.
I.
De asteptat mult chiar dacă ai bon de ordine numai pentru o informatie.
U. U.
Este bine
D. V. T.
De evitat.
Ritmul in care poti spera sa ajungi la un ghiseu ca sa iti rezolvi o problema cu gazul, infernal de lent.
Personalul se misca groaznic de incet, numere de ordine iar cand il iei pe al tau sigur inainte sunt alti 30 de necajiti care traverseaza acelasi calvar.
Iti crapa capul !
Daca ai probleme, baga-ti om in loc sau muta-te la altii.
E.ON sucks
S. M.
In sala de asteptare din Cluj Napoca parca esti la tribunal,cei de la security nu te lasă să vorbești la telefon,te simți în largul tău acolo ...
D. S.
Iti tot trimite E.ON Gaz facturi cu datorii deși îs plătite înainte de data scadență. După care îți mai trimit 3 facturi cu aceeași datorie, după care mai primești una cu penalizări pentru datoriile pe care nu le ai. După care îți trimite aviz de deconectare pentru datoriile pe care nu le ai. Serviciu clienți nu-ți răspunde la mesaje.
A.
Mi-am rezolvat contractul de furnizare in 20 de min, la Electrica in cateva luni
C.
Inarmati-va cu multa rabdare. Timpul de asteptare este in medie cam de o ora.
A. A. D.
Se pot încheia contracte și plăti facturi pentru servicii de gaz și electricitate. Se extrage un număr de ordine și se așteaptă ca acesta să apară pe ecrane. Timp de așteptare 30-90 de minute
H. L.
La Cluj este bine,in Dej sunt cozi infernale,este un singur ghișeu.
G. F.
Păstrând proporțiile interacțiunii cu o companie de utilități publice monopolizată, e ok. N-am simțit rea voința sau absurditatea specifice altor companii similare.
L. M.
Ca sa rezolvi o problema minora trebuie sa aștepți ore în șir în timp ghișeele funcționează doar partial
B. E.
Aici nu stai la coada... stai pe net! - mi-a placut tare mult acest afis
l. g.
Ca robotii,nimic prietenos,stai pe banci cu capul in monitor si astepti numere,cand intri d afara prima dqta zici ca esti la cinematograf,,este ca varat ca tragi un bilet si in ti se spume cat trebuie sa astepti o ora sau 3 ore...stai si te holbezi la monitor
-.
Gaz pe Bani! Intr-o ambianta moderna, sta lumea pe scaune ca la cinematograf si in ceea ce priveste timpul in care le vine randul la ghisee. Au uitat sa proiecteze ceva :), sau macar o masa de snooker de-ar pune, sa mai socializeze si procentul de populatie care se incumeta si isi permite financiar sa socializeze doar la cozi
b. l.
E confortabila so are wifi gratuit
O. F.
Am lucrat acolo ca femeie de serviciu,sincer nu recomand nimanui sa lucreze ca femeie de serviciu la E On gaz Cluj Napoca.
E. B.
Aglomerație, timp îndelungat de așteptare într-o sala neîncăpătoare.
A. I.
Coada destul de lunga la ghisee, dar merge repede. Lucrai atorii sunt amabili si ajuta in caz de nevoie. Unele displayuri afiseaza reclame repetitiv, cu sonor, ceea ce poate fi enervant daca stai cateva minute buna la coada.
S. T.
Se sta la coada 30 - 60 minute.
I. C.
Daca nu ai timp de pierdut, renunta...
Pierzi zeci de minute stand la coada si asta nu este deloc in regula.
R. A.
Am fost o singură dată și atunci timpul de așteptare a depășit cu mult cel estimat pe bilet. Totusi, este wifi gratuit și apă.
M. V.
Personal deloc amabil, birocrație multă..
U. O.
Nr de tel 0800 e de rahat!!!
La secunda 30 mie a spus roboțelul ca timpul de așteptare este 10 min.... după vreo 17min și 10 sec tot îmi spunea ca mai am de așteptat 13 mine.
v. r.
Stau de diminiata la rand pentru contract
H. E. R.
Un pic cam bătaie de joc, nu sunt locuri de parcare, domnul de la ghișeul 13, cel cu ochelari este un tip fără chef de muncă, ține blocat ghișeul câte 20 de minute după ce se face strigarea numărului de ordine și nu vine nimeni. Îl doare în....că nu ai unde parca. În rest sunt angajați ok.
Toți încearcă să îți vândă centrale termice.
G.
Aglomerat
G. A.
Probleme, contracte, evitarea debranșării etc. Locul e civilizat și cu numere de ordine. Este wi-fi free.
L. P.
Dracu sa va ia!!!! Pe toti cei care nu va faceti treaba cum trebuie!!! Am platit mereu facturile si din cauza unei erori la ei in sistem nu era una inregistrata, au venit si au taiat gazul pur si simplu fara macar sa am ragazul sa fac dovada platii!!! Desi vazusera ca aveam un copil mic!!!!! Gunoaie!!! Companie si oameni de nimic!!!! Aaa!!! Si inca ceva!!! Pe noi ne pun la plata daca e vina noastfa, ei ce ne platesc noua cand e vina lor????
P. D.
Nu raspunde nimeni la telefon, angajatii de la departamentul relatii cu publicul Cluj demotivati, nu vor sa ajute. Lipsa de concurenta in piata = servicii slabe + preturi mari.
a. H.
Timp de asteptare foarte mare. Multe adeverinte/formulare/cereri ar putea fi digitalizate/cerute online
M. I.
Ati venit in RO sa scoateti banii din buzunarul omului si asa necajit. Vreti liberalizarea preturilor, vreti profit,vreti bani. In schimb dati servicii proaste, relatia cu clientul este sub orice critica...pentru un contract de furnizare stai ore in sir la coada... rusine !