Opinii despre E-Distribuţie Muntenia (Serviciu de instalare electrica)
E-Distribuţie Muntenia
Strada Doctor Ing. Marin D Dracea nr 2, Giurgiu, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre E-Distribuţie Muntenia, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de E-Distribuţie Muntenia
Luni
[08h – 16h]
Marți
[08h – 16h]
Miercuri
[08h – 16h]
Joi
[08h – 16h]
Vineri
[08h – 16h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre E-Distribuţie Muntenia
L. V.
Incerc de 4 luni de zile sa explic CUIVA din firma asta ca EU si SOTUL meu nu am reziliat contractul cu voi. Nu pricepe nimeni, nu primesc facturile c,u toate ca am contoar "inteligent", cum ziceti voi, si funcționează. Primesc raspunsuri CRIPTATE, cu denumirea CONFIDENTIAL, care nu se pot deschide.CODUL MEU ESTE131374319. Girma sau voi sunteti de nota 0
L. S.
Pentru a intra in convorbire cu cineva din call center am așteptat 60 de minute....si bineînțeles ca nu am reusit... Probabil ca dupa ce 60 de minute se intrerupe automat. Meritați cu brio MINUS 5 stele.
V. N.
O companie plina de probleme. Nu emit facturile la timp. De aproape o luna ma amana cu activarea noului contract. Comunicarea cu ei este deficitara, inregistreaza cereri peste cereri la care raspund in 30 de zile cu raspunsuri scurte si neclare. Lista poate continua :)
C. C.
Din punct de vedere online si customer service aveti servicii care fie nu sunt adaptate fie nu functioneaza. Am stat aproximativ 30 de minute petru un apel catre serviciul de customer service fara ca cineva sa raspunda - timpul estimat de raspuns transmis a fost de 3 min! Nu recomand!
C. I.
De trei ori le-am solicitat ofertele de pe piata concurentiala si nu am primit nimic. Atentie, ofertele lor "Salut", care par mai ieftine, se adreseaza doar noilor clienti !.
Companie jalnica!!! De evitat.
A. I.
De departe Enel Muntenia e cea mai buna de pe piata . Profesioniști!
Concurența nu se ridică la nivelul lor sub nicio forma . Succes !
A. T.
Nesimtiti si neseriosi. Stam de 8 ore fara curent, desi prima data au zis ca se rezolva in 2 ore.
Incompetenti!
B. T.
Nu le recomand serviciile
S. C. B. S.
Nu mai pot cu Enel.
Sun astazi, astept 15 minute si inchid. Sun a doua oara, mi se preia apelul dupa 2 minute. Le spun ce probleme am, imi zic ca au sistemul informatic stricat si ca ma suna ei dupa 30 de minute. Au trecut doua ore.
Pe scurt:
Primesc facturi intr-un loc in care aveam buletinul in urma cu 15 ani dar primesc si la adresa actuala. Le spun ca m-am mutat de acolo, casa a fost vanduta iar noul buletin a fost schimbat in 2010.
Fac dovada platii pe mail de 3 ori a unor facturi restante din vara trecuta si dupa aproape un an figurez cu sumele neplatite.
Chiar nu am intalnit un customer suport mai prost.
b. y.
Jalnici !!!!
A. D.
Enel Dobrogea a falsificat semnatura bunicii mele ( si nici nu a facut o treaba prea buna ca nu seamana deloc cu cea originala) pe o factura in care ea cumpara de la Enel 6!!!! pachete de cate 4 LED-uri Philips in valoare de 600 lei! in loc sa-i dea banii inapoi dupa citirea contorului. In locuinta nu mai statuse de ceva timp si era normal sa fie index-ul mult mai mic decat estimarile. Sa va fie rusine! Luati 600 de lei de la o batrana cu 150 lei pensie pe luna! Parca am trai in Romania.RUSINE!!!
F. I.
Am contract cu ei dar in caz de probleme ma trimit la Delgaz Grid. Mare mizerie.
"Doreii" de la Delgaz Grid nu au anuntat o intrerupere programata, aproape opt ore, nici nu o au in tabelul pentru informarea publicului iar cei de la Enel prin reprezentanta lor de la Live Center (sau cum naiba se numeste) o individa pe nume Caterina D. au o atitudine de doi bani la adresa clientilor.
Rusine Enel! Rusine Delgaz Grid!
Sa vedem ce spun cei de la Protectia Consumatorului.
j. d.
incredibil....CONTRACTUL ONLINE AR TREBUI SA FIE FOARTE USOR SI RAPID DE FACUT ,NU ASA O BATAIE DE JOC DE SE LUNGESTE LA 2 LUNI JUMATE si nici acum nu e gata. am inteles ca daca veneam la un punct enel se rezolva pe loc. sa va fie rusine ! la engie am rezolvat in cateva zile .
A. L.
Pentru depuneri de contracte sau alte acte, NU veniti aici.
Vizitati unul din punctele acestea de lucru:
Punct Enel Militari - Vasile Milea, Nr.2. Sector 6
Punct Enel Nord - Sos Pipera Nr. 42, Sector 1
Punct Enel Decebal - Calea Calarasi, Nr.250, bl.S18 Sector 3
Punct Enel Pantelimon - Sos.Pantelimon, Nr.253, bl.44, Sector 2
Punct Enel Drumul Taberei - Str. Brasov Nr 25, Sector 6
Punct Enel Berceni - Sos.Giurgiului, Nr 127, Sector 4
C. F.
Refuza sa respecte legislația și clienții.nu este de buna credinta .factura la curent conține 50 lei curent și 100 lei combinații la curent.
C. I.
Furnizor mai prost organizat nu cred ca exista. Mi-au cerut de 4 ori aceleasi documente si dupa ce le trimit pe toate imi cer documente in plus pentru a deschide un contract nou.
G. P.
Foarteeee slaba experinta cu Enel. Am depus actele pentru contract la Enel si de peste 7 luni nu se rezolva nimic. Absolut nici o schimbare. Am sunat de nenumarate ori si nu mi se spune absolut nimic la telefon. Nimeni nu stie, alt departament lucreaza, dar ei nu stiu, doar abureli.
Ei imi spun la telefon ca o sa ma resune peste 2 saptamani. Trece o luna si nu primesc nici un telefon. Mega jenanta experienta.
Un alt aspect e ca nu ai pe cine sa suni direct. Trebuie sa te chinui sa ajungi sa vorbesti cu un om. Eu cred ca intentionat ascund in sirul de mesaje telefonice optiunea de a vorbi cu un OM, desi nici un mesaj automat nu are raspuns pentru problema ta.
Nu recomand nimanui serviciile acestei companii!
M. M.
Am solicitat o crestere de putere si implicit instalatea unui contor trifazic si am primit in termen de 30 zile un email in care am fost informat ca trebuie sa ma uit pe portalul e distributie pentru a vedea ceea ce s-a aprobat. Dar in stilul anilor de trista amintire in loc sa primesc prin email o informatie completa cu datele care ma intereseaza sunt trimis sa ma uit pe un site care inainte de toate trebuie sa-l gasesc. Am intrat pe site si nu am reusit sa gasesc o rubrica care sa imi permita sa vad acele informatii. Deci deloc prietenos cu clietul ci sa te faca sa pierzi timp inutil sa cauti ceva care nu il gasesti. Am incercat la telefon sa primesc o informatie dar stupoare , doamna de la capatul firului a spus ca nu stie nici ea unde sa caut. Poate ca daca voi schimba furnizorul sa am noroc sa gasesc un furnizor nou caruia sa-i pese de client.
A. G.
Obiectiv vorbind, eforturile acestei companii de a-si imbunatati serviciile exista. Este real ca multe situatii sunt rezolvate in continuare intr-o maniera deja invechita. Poate ca ar fi utila o atentie mai mare din partea managementului companiei in relatia curenta cu clientii si o intelegere reala a problemelor acestora. In acest mod ar putea fi evitate pe viitor situatiile extreme in care consumatorul exasperat ajunge sa treaca dincolo de limita unui limbaj decent, atunci cand isi marturiseste dificultatile cu care se confrunta. In definitiv eforturile sunt facute pentru clienti, oare nu merita acestia o atentie dublata de profesionalism?
S. G.
Lipsa de respect fata de clienti, modul in care gestionati situatiile in care exista avarii. Ce decizie pot lua, fara sa stiu cand va remedia avaria? Daunele generate de lipsa to furnizarii de energie electrica cine le suporta?
F. F.
Companie jenantă sub aspectul serviciilor. Pretenţii mari când e vorba de plată, dar daca pică curentul si la noi cam pică săptămânal şi de regulă seara pe la 6, 7, 8 , dureaza cu orele sa se remedieze. La cine sa faci o reclamaţie nu gaseşti, la cine sa depui o sesizare nici gând. Iar remedierile se fac in stil specific romanesc, lasa ma ca merge si asa, azi se repara cat sa mearga pana maine. Inca o firma care intr-o tara civilizata, normala, nu ar exista ca ar da faliment si numai datorita amenzilor primite de la protectia consumatorului. Imi pare rau ca nu pot da nota mai mica de 1, ca nici asta nu-l merita!
F. D.
Complet ridicoli si imbecili, din pozitia pe care o au ii doare fix in cur. Care contracte online? Totul se face numai cu hartii. Cum e posibil sa ceara pt ctr factura de la un punct unde nici nu au instalat cablu? Toti o apa si-un pamant.
S. C.
Prea multă birocrație păcat ,o țară de hoți cu mulți proști in ea desigur si eu!!
A.
Sunteti ridicoli, iar serviciile oferite sunt de cea mai proasta calitate. Pacat ca va manifestati prostia pe banii nostri.
B. A.
Nu am avut tensiune in apartament de la 18.30 pana la ora 02:00, cand a venit "echipa de interventie" plictisita. 8 ore fara curent si 7 apeluri disperate la Deranjamente.
S. M.
Numarul de telefon pe care il afisati aici nu este valabil, am incercat sa obtin o explicatie pentru caderea curentului care are loc de cel putin 2 ori pe noapte pe o strada din sector 3. Ne este frica pentru electrocasnicele pe care le mai avem in priza. Va rugam sa lasati un numar de telefon la care puteti fi contactati pentru a oferi niste explicatii, pentru ca la cele care sunt afisate pe factura si pe net in general, raspund niste oameni care nu au placerea de a ne explica nimic, directionandu-ne catre sediul central si dandu-ne doar o adresa. Pe bune? In secolul in care traim? Voiam doar sa intreb daca se va mai repeta aceasta intrerupere de curent si in urmatoarele nopti.
A. P.
Paraziti ai statului. Ca orice companie care are un monopol, abuzeaza de el.
I. R.
Serviciile acestei companii lasă de dorit. De fiecare data depuneau banii mai mulți în contul meu sa nu am probleme .La schimbarea contractelor banii mei au fost blocați, nu au fost transferați în contul noului contract. Din luna iunie 2017 alerg sa îmi restuie banii care mi i-a blocat, dar șansele sunt zero.
t. a.
O firma de tot cacatul ,de 10 ani nu rezolvați o defecțiune ce apare de câteva ori pe lună și durează între 4 și 12 ore in sect 5 între străzile garoafei Pucheni și Teiuș,nu pot sa cred că sunteți așa de prosti meseriași asta este nesimțire sau rea voință ,așa reiese din comportamentul angajaților de la director la electrician
S. I.
Un sediu impozant pentru o mare companie din domeniul distribuției de energie electrică. Totusi, problemele cu care se confruntă oamenii in relația lor cu acest furnizor sunt mari și cu greu sunt rezolvate de catre companie
P. V.
Companie de kkt cu servicii de kkt cu conducere de kkt. Nu au nicio treabă cu demnitatea, profitori ordinari care nu fac altceva decat sa îți ia banii. Spăgari mizerabili.
Am bani de recuperat de la ei de 6 luni.
Nu cred ca-i mai văd vreodata.
T. C.
Isi bat joc de oameni!
m. p.
Cei mai mari hoți
C. A.
Penibili si incompetenti
V. I.
Sediu Enel degeaba. Nu se poate face nimic aici
V. S.
Nu este punct de lucru cu publicul asa cum arata Google.
G. D.
Sediu și atât, punct
R. R.
(Tradus) Lucrez aici. Imi place.
(Original)
I work here. I love it.
L. a. L.
(Tradus) Servicii pentru clienți Submediocre, aproape de centrul orașului
(Original)
Submediocre customer services, close to the downtown area
D. A.
(Tradus) Fără valoare
(Original)
Worthless
r. s.
P. D.
A. S.
I. R.
V. P.
A. S.
A. O.
M. B.
O. D.
S. M. M.