Opinii despre SEA- Servicii E-on pentru Acasa (Serviciu de instalare electrica)
SEA- Servicii E-on pentru Acasa
Strada Fabricii de Chibrituri 16, Cluj-Napoca 400000, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre SEA- Servicii E-on pentru Acasa, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de SEA- Servicii E-on pentru Acasa
Luni
[09h – 16h]
Marți
[09h – 16h]
Miercuri
[09h – 16h]
Joi
[09h – 16h]
Vineri
[09h – 16h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre SEA- Servicii E-on pentru Acasa
M. N.
Servicii clienti de toata jena.
Am aflat de la Credit Express ca am o factura neplatita de 125 lei, insa mie mi-a venit acasa factura de 208 pe care am platit-o. (ambele sunt cu acelasi cod de incasare).
De luni de zile incerc as vorbesc cu un operator si nu reusesc.Intra robotul si dupa ce introduc codul de incasare imi spune ca nu e corect, desi e exact cel de pe factura lor.
Am trimis mai multe e-mailuri cu dovada de plata, etc - Nu raspunde nimeni!
O. L.
Locația este în zonă centrală, în imediata apropiere a sediului UPC și a școlii de șoferi ,,Universum"
C. I.
Penibili. Astept sa mi se rezolve o sesizare de 2 luni si ma tot amână de fiecare dată când sun la Call Center. Nu mai vreau sa am de a face niciodată cu această firmă. Evitați pe cat posibil!
A. A.
NU RECOMAND ! Primesc notificare de plata pt un serviciu care nu mi-a fost facturat, in conditiile in care la EON am sold negativ (sume mai mari platite in avans)
Incompetenti si neprofesionalisti !
Mai mult, angajatii lor iti intra in casa fara sa respecte reglementarile legale. NU poarta masca iar cand le oferi una, o refuza.
I. B.
Teapa totala!Vin băieții prin bloc,te întreabă dacă vrei sa faci cu ei,le spui ca nu și peste doi ani te suna firma de recuperări sa îți spună ca ai datorii la ei!cum vine asta?am făcut verificările de câțiva ani cu alta firma!cu ei nu am semnat nimic dar băieții trimit facturi după doi ani!!
R. 5.
Voi nu sunteti capabili sa onorati o programare facuta cu ~ 1 luna in prealabil dar recomandati clientilor abonamente pt. situatii neprevazute....
F. N.
Realizat programare cu 2 saptamani inainte de data efectiva a verificarii si ce sa vezi? In ziua programata pentru verificare nu vine si nu suna nimeni. Urmatoarea zi sun la Call Center, un obosit raspunde si spune ca adauga un mesaj la programare ca sa fiu "preluat" printre alte programari din teren. Au trecut 4 zile de la data presupusei verificari si nu a am fost contactat!
l. m.
Servicii de asistenta pentru clienti de toata jena.
De ce mai afisati adrese de email pentru contact cu publicul daca nu va deranjati sa raspundeti solicitarilor?
Absolut frustranta experienta cu voi. Ca sa fac rost de o factura de la voi cat timp si energie trebuie sa mai consum?
T. M.
De 3 luni incerc sa i au legatura cu cei. de la eon asist via telefon sau email si nu imi rspunde nimeni!!!!!
C. S.
Primesc SMS de restanta plata fara niciun detaliu despre numarul sau data emiterii facturii. Dupa ce mi s-a spus ca plata se va face prin aplicatia online. Care aplicatie imi arata ca sunt la zi cu toate facturile, sold datorat 0.
R. C.
Niste tepari si spagari. Dupa ce te trezesti ca ai luat teapa si totusi achiti factura te trezesti si cu recuperatorii. Am reclamatie deschisa de un an de zile si intr-un final m-am decis sa achit si dupa sa rezolv cu reclamatia. Dupa ce am achitat tot imi trimit astia instiintare de recuperare a debitelor si eon asist nu mai raspunde la emailuri sau telefon, nici pentru confirmarea platii nici pentru solutionarea reclamatiei. O TEAPA TOTALA!!!!
A. S.
Ba băieți. Voi sunteți exemplu de firma tipic românească. Va doare la patina de clienți. Iarna trecuta am făcut greșeală de a-mi lua centrala de la Eon, pe care voi mi-ați instalat-o și mi-ați zis ca factura de peste 500 lei o sa vina într-o luna sau doua. Nu am primit nimic. Nimic în posta, niciun mail, niciun mesaj sau telefon sa pot plăti factura cumva. După un an ma cauta Credit expres ca am datorii. Faina treaba. Tot eu trebuie sa va caut ca să îmi trimiteți factura sa o pot plăti și cu ocazia asta mai aflu ca mai este încă una restanta pentru verificarea instalației care e și mai veche ca asta. Normal, în spiritul lucrului bine făcut, nici pe asta nu v-ați deranjat sa mi-o trimiteți.
R. C.
Factura pentru revizia instalației de gaz este plătită din decembrie 2019, dar încă figurez în baza de date E.ON ca și cum n-am făcut revizia. Cu fiecare nouă factură emisă am sunat la ei ca să reclam acestă situație și încă nu s-a rezolvat nimic. Mai nou, la serviciul clienți nici măcar nu mai este opțiunea de a intra în legătură cu un operator.
I. G.
De 2 luni insist cu refacturarea unei facturi emise greşit... o firma care işi bate joc de clienți...
D. C.
Emit facturi si nu le trimit clientilor, apoi dupa 1 an fac somatii de plata si trimiteri in judecata. NU RECOMAND! Sunt o companie fantoma a E.on, care nu raspunde la telefon si nu au un serviciu clienti. In schimb recomand celor pagubiti de ei sa se adreseze la ANPC pentru control.
G. B.
Aștept rezolvarea unei probleme din luna mai. Nici pana azi nu s-a rezolvat. Regret ca am încheiat contract cu Asist. Sunteti o mare dezamăgire!
P. D.
Vreau să știu de ce aț-i scumpit la 150 lei două aparate pe gaz (centrală termică și aragaz)..,căci este foarte scump..
Acum doi ani era 86 lei (verificarea tehnică periodică a instalației de gaz )
Acum 4 ani a fost 62 lei..
Păi în ritmul ăsta peste doi ani ,prețul va fi de 250 -300 lei ..,bandiților , e foame de bani la voi nesimțiților
Păi orice serviciu de verificare trebuie efectuat și plătit..,dar nu cu asemenea sume de jefuit populația.
În acest sens voi reclama hoția voastră la ANRE .
t.
Am o reclamatie trimisa de pe 05.10.2020 și nu am primit nici în acest moment vreun răspuns. Conform legii trebuia in maxim 30 zile sa am un răspuns. Sa nu plătiți pentru servExpress. Este o mare țeapa.
C. K.
Pentru 5 min de completat niște hârtii am plătit 125 lei.
RUȘINE
S. S.
Sunt niște hoți și nesimțiți , bat la usa cu pretext ca fac niște verificări de la EON gaz , nu spun ca este un serviciu cu cost suplimentar , eu așa am pățit ca nu eram acasa doar fratele meu care nu a stiut și ia lăsat in casa
F. P.
Sunat de 2 ori, de fiecare data mi s-a spus ca voi fi sunat....bineinteles ca nu am fost.
A 3a oara a fost cu noroc....chiar daca a venit dupa 2 zile de cand mi s-a spus la telefon ca voi fi contactat.
Mi s-a facut ceva contract ECO....greseala mea ca am citit dupa....a durat 1minut sa puna aparatu pentru 2 PDA si inca 3min sa completeze contractul....in total 3 * 76 lei....nu inteleg de ce a facut contract si nu a facut o factura ceva...asta e greseala mea...dar m-a si intrebat daca vreau ceva contract si am zis ca nu...am mers pe incredere....mare greseala....
L. O.
Foarte scumpi in comparatie cu restul firmelor de pe piata.
Intra in casele oamenilor fara sa ii informeze ca nu sunt obligati sa faca revizia cu ei.
I. L.
niste incompetenti, cel putin 2 dintre operatorii cu care am vb si cei de la facturare! mi au emis factura pentru revizia periodica cu cod client corect, dar nr gresit pt locul de incasare si astfel eu am platit in ianuarie o factura in contul unei firme. imi trimit instiintari de plata din februarie in conditiile in care le am trimis dovada platii prin Pago. Daca ar fi verificat cineva cererea mea nu am fi ajuns aici.
M. S.
Facturi emise in data de 01.06 cu scadenta in 01.07.2020 a fost expediata in 06.07.2020! Oare solicitati si penalitati?
i. t.
Doar o întrebare pentru "meseriașii" de la SEA , complet :un serviciu se plătește de mai multe ori?Am făcut sesizarea în vara anului trecut, normal că nu am primit nici un răspuns, iar acum mă trezesc din nou cum că le-aș fi dator cu plata unui nenorocit de racord.Alooo....se-aude? Ne vedem mâine...acolo la voi...pentru că eu am timp de pierdut aiurea din cauza voastră...Și ca o sugestie, lăsați un spațiu unde să nu apară nici o stea...Pentru că m-ați obligat să vă dau una...
P. R.
Angajatii companiei SEA mi-au blocat o cale de acces mai multe ore pentru a efectua revizii in zona,au fost foarte obraznici cu mine si cand au ajuns cu revizia la mine s-au trezit ca nu le merge aparatura.Servicii tipice romanesti B-349-SEA
A. A.
Spuneti ca sunteti de la E-on....dar pe voi scrie SEA ! Prostiti oamenii !!! Cica ii ajutati pe cei care nu pot sa plateasca toata suma....cu 17 lei pe luna.....se ajunge la 400 lei total. Rusine !!!!!!!!!!!!!!!!!!
C. C.
Jalnici,deplorabili... te injosesc pe banii tai.Am avut o programare (facuta cu o saptamana inainte) pt o verificare periodica.Am asteptat toata ziua sa fiu contact si nimic, apoi ,3 zile la rand am sunat de 200 de ori pe zi la ei la Sediu si nimeni nu stia sa imi spuna nici cand v-or veni si nici un numar de contact.
Cand am vrut sa vb cu un Manager nici poveste;Nu se pot da astfel de informatii.....
Deplorabili;cea mai jalnica firma ever!
Dumbravita/Timis.
C.
Am depus o petiție la acești SEA care au împânzit parcările noaptea cu mașinile lor pe care angajați le parchează la domiciliu și ne ocupă nouă parcările și mie personal un nesimțit care este angajatul lor îmi blochează frecvent garajul motivând că nu are unde parca pt că dimineața trebuie să își ducă fetita la școală cu mașina societăți. Rușine conducerii societăți pt că nu ați luat măsuri și nu mi-ați răspuns în 30 de zile la petiție. Da aveți încă timp că nu e gata 2019. Rușine.
A. G.
am solicitat o VTP a instalatiei de gaz în Cluj-Napoca. mi s-a comunicat telefonic pretul 110 lei/2 puncte de ardere. angajatul mi-a eliberat o factura de 125 lei, deși nu a făcut nimic altceva în afară de a verifica dacă există scurgeri de gaz. în plus, domnul s-a apucat să-mi completeze un contract E.ON ServExpress (care percepe o taxă lunară), deși nu am solicitat acest lucru. atenție mare la hartiile care vi se dau la semnat, să nu vă treziți cu cheltuieli în plus la factura de gaz!
doamnele de la call center au fost amabile. iar verificarea s-a făcut mai repede cu câteva zile decât a fost programată (angajatul era în zonă și m-a contactat înainte).
C. G.
Niște imbecili neserioși.
Am facut o programare pentru revizia periodică a gazelor naturale. Bineînțeles cã nu au respectat programarea. Am încercat să-i contactez, dar sunt pe hold de 20 minute.
R. C.
Programare rapida. Instalatorul a venit la timp, a gasit o scurgere la una dintre imbinari si a remediat-o foarte repede. Cost minim pentru manopera pentru reparatie (38 RON). Totul trecut pe factura pe care am platit-o prin ING care are formular special pentru SEA pentru a introduce numarul de factura si codul de incasare.
Din punctul meu de vedere lucrurile au mers ireprosabil.
I. V.
Am solicitat verificarea periofica pe numerele indicate pe factura de gaz pe data de 14.01. Mi s a spus ca "azi" voi fi contactat de persoana care va face interventia. M-a contactat dupa doua zile...mi-a spus ca dupa ora 18 nu stie cum...ar putea veni. In fine imi spune ca ma suna cel tarziu vineri sa ma anunte daca poate veni sambata. Nici vorba. Nici nu si-a notat probabil asadar cautam altii. Foarte neseriosi, analizati performanta oamenilor mai ca ramaneti dracu fara clienti.
d. t.
Dezastru. Am semnat un contract cu ei pentru revizii valabil 3 ani. Trebuiau sa vina sa faca revizia in 30 zile. Dupa 6 luni inca astept. Maxim de neseriozitate
C. R.
Fff nemultumita de faptul ca mi au duplicat o factura care e clar dubla nr de factura fiind o diferenta de doar 14 facturi intre ele plus doar cateva zile diferenta ca emitere ceea ce e imposibil ca sa fie corect si ca plata aceasi suma exacta ptr aceleasi servicii. Am sunat la ei de 2 ori pana acum mi-sa spus ca nu o sa mai primim nici o notificare de plata ptr ca este gresala lor si totusi am primit si a 3 a notificare , a doua oara la telefon mi-sa spus ca o sa primesc pe email raspuns la plangerea facuta dar nu am primit nimic nici prima data nici a doua oara . Si daca vor instanta sa ma dea in instanta ca atunci o sa castig eu niste daune morale pentru ca ne afecteaza sanatatea tot stresandune sa ii sunam si sa tot clarificam un lucru deja clarificat de 2 ori in prealabil . Am numele celor doua operatoare cu care am vb la telefon o sa cer si maine un nume inainte de a incepe orice discutie telefonica ca atunci cand ajung in instanta sa pot dovedi ca sunt niste incompatibili.
C. L.
Dacă faceți angajări sunt interesat! Nu trebuie să răspund la telefon, nu sun înapoi nu trebuie să fac nimic din câte am observat la voi.
În caz că nu ați înțeles despre ce este vorba, acum 2 săptămâni am sunat pentru a-i ruga (sa îmi ia banii) să îmi efectueze verificarea tehnica periodica a instalației cea care se face o data la 2 ani și mi-a răspuns o cucoană care mi-a spus că mă va contacta reprezentantul de zonă pentru a planifica când să se prezinte pentru verificarea cu pricina. Datorita faptului ca pană astăzi nu m-a sunat nimeni am mai încercat eu o dată, de data aceasta a răspuns un "tip" la care i-am explicat situația a zis că probabil nu a avut timp să mă sune "șeful din zona mea (Timișoara ) " că au mult de lucru și am primit un număr de mobil să îl sun eu. L-am sunat dar nu a răspuns, precis făcea multă treabă, altfel ar fi răspuns,dar mai rău este că nu a mai terminat treaba zic eu, pentru că nu m-a mai sunat înapoi. Se vede că sunteți parte a e'on pentru că și ăia tot așa își respecta clienții în România, că am auzit ca în afară altfel stau lucrurile.
V. D.
Am făcut o sesizare la ei in luna noiembrie, nici până în ziua de azi nu am primit răspuns, decât un mail că sesizarea mea a fost trimis la departamentul sesizări. Sunt praf
t. t.
Nici macar nu ar trebui sa existe.
F. N.
O firma care in decurs de un an a trecut de la seriozitate la neseriozitate. Felicitari
I. C.
Firma de 2 lei cu angajezi deplorabili .
Dumbravita/Timis
D. O.
Nu suna inapoi pentru planificarea verificarii tehnice periodice a instalatiei de gaze, cred ca am sa aleg alta firma.
G. T.
Niste sarlatani
O. S.
Amplasament
H. G.
Oameni profesionisti
R. M.
Complex.oameni detreaba
A. C.
(Tradus) Asistență pentru clienți foarte slabă, au adresă de e-mail și nu răspund niciodată la solicitările dvs. Nu aș recomanda niciodată o astfel de companie pentru orice activitate legată de gaz.
(Original)
Very poor customer support, they have email address and they never reply to your requests. I would never recommend such company for any gas related activity.
a. s. S.
(Tradus) Așteptați mult timp până vine unul
(Original)
Sokat várni míg sorra kerül az ember
G. K.
(Tradus) Am cerut o programare în urmă cu o săptămână pentru a ne verifica conducta de gaze naturale, nimeni nu m-a chemat înapoi. Când am sunat din nou la centrul de apel astăzi, am primit numărul personal al unei persoane care nu răspunde la telefon. Această companie minte clienții, vorbesc despre siguranța cu gazul natural, dar nu v-au chemat înapoi pentru a stabili programarea pentru verificările anuale
(Original)
Asked for an appointment a week ago to verify our natural gas pipeline, nobody called me back. When I called the call center again today I received somebody's private number who is not answering to phone. This company is lying to customers, they talk about safety with natural gas, but they didn't call you back to set the appointment for annual verifications
G. A.
R. C.
b. b.
C. L.
T. S.
L. A.
T. D.
V. M.
C. K.
P. B. O.
I. R.
A. P.
P. M.
T. T.
P. P.
C. M.
L. C.
B. S.
P. V. S.
T. S.
O. V.
E. D.