Opinii despre Dienergy (Serviciu de instalare electrica)
Dienergy
ICPE MD5 Parter, Splaiul Unirii 313, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Dienergy, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Dienergy
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Dienergy
A. M.
Vazand 2 din produsele celor de la Dienergy, am fost placut impresionata de acestea si m-am vazut la sediul de pe Splaiu Unirii cu dl. Dumitru undeva la inceputul toamnei 2020. Am achizitionat 2 produse de la dansul pentru o suma un pic peste 10000 Ron, dand un avans de 8000 Ron si un pic, o suma enorm de mare pentru avans. Nu am chestionat aceasta cerere din partea dansului, am platit pe loc, in naivitatea mea, fericita fiind de achizitionarea celor 2 produse. Avand casa inca in constructie, evident ca montarea produselor a depins si de finalizarea lucrarilor. Problemele au inceput in momentul in care constructia a fost finalizata si au trebuit montate produsele achizitionate. Am aflat informatii ce nu mi-au fost furnizate de la inceput (trebuia sa se construiasca o anumita scafa pentru a putea fi montat unul din produse, timp pierdut pentru a gasi pe cineva sa faca acest lucru - pana la urma chiar dl. Dumitru mi-a recomandat pe cineva, plus bani in plus pentru aceasta constructie de care nu am fost pus in tema). In ciuda faptului ca l-am tinut la curent cu tot ce s-a intamplat si cum a avansat lucrarea, dl Dumitru nu a trimis pe absolut nimeni sa finalizeze montarea produselor. In ciuda faptului ca mi s-a promis ca produsele vor fi montate pana in sarbatori, in data de 28 decembrie tot eu am sunat sa intreb de ce nu a venit nimeni pana atunci. Mi se raspunde cu nonsalanta ca sunt programata pt data de 4 ianuarie, moment in care mi-am spus si eu punctul de vedere si ca nu mi se pare normal tot ceea ce se intampla. O noua promisiune de la dl. Dumitru ca va incerca sa rezolve situatia pana in revelion. Pana in data de 31 decembrie nu aveam niciun mesaj de la dansul ca trimite sau, in acest caz, nu trimite pe nimeni. Din nou, o dovada clara a calitatii servicilor de customer care. In tot acest timp au fost apeluri neraspunse si mesaje trimise pe whatsapp fara raspuns. In data de 4 ianuarie a venit o prima echipa pentru montarea partiala a produselor, urmand sa revina si in data de 5 ianuarie pentru a finaliza unul din produse, urmand si o a doua echipa sa finalizeze cel de al doilea produs. Din motive medicale cea de a 2 a echipa nu a mai ajuns decat in data de 9 ianuarie. Inteleg astfel de probleme, nu sunt absurda. Din pacate, a inceput seria de probleme tehnice ce au continuat pana in data de astazi, 18 ianuarie, si au venit pe rand baieti de la Dienergy pentru a le rezolva. Se pare ca nu doar atentia fata de client este problematica ci si produse de la Dienergy, Solutii Complete de Iluminat cu LED,Leduri de cea Mai inalta calitate. Vreau sa mentionez ca in tot acest timp, i-am scris dlui Dumitru pe whatsapp in legatura cu nemultumirile mele iar in 80% din cazuri pot spune ca am vorbit de una singura dansul, probabil fiind mult prea ocupat pentru a-mi raspunde. Mai am un rest de plata de 1801 de lei, factura ce nu a intarziat sa apara imediat ce s-a facut montarea (aici se pare ca nu au intarzieri) insa nu am platit-o, momentan, tinand cont de problemele legate atat de atentia fata de client, cat si de produsele achizitionate. In momentul in care o sa vad aceste produse in perfecta functionare, o sa iau in considerare plata acestei sume infime daca ne gandim la avansul platit in luna Septembrie 2020. Este primul meu review negativ, pardon constructiv la adresa unor servicii/produse si sper sa fie folositor si altora (daca au curiozitatea si timpul necesar de a citi acest roman :) Singurul lucru pozitiv pe care il pot mentiona este legat de cele 2 echipe care au venit la montarea produselor, baietii dand dovada de bun simt si profesionalism. Am dorit sa detaliez tocmai pentru a se cunoaste toate amanuntele acestei colaborari si pentru ca viitorii clienti sa isi faca o idee inainte de a achizitiona produse de la Dienergy.
P.S. Am atasat si 2 poze cu unul din produse in momentul in care nu functiona cum trebuie, am si un filmulet cu cel de al 2 lea produs nefunctional insa, din pacate, video-urile nu se pot uploada. Ma intreb oare de ce optiunea de Review pe pagina de FB a celor de la Dienergy este dezactivata?
T. M.
O echipa super
Constantin de la facturare este un om deosebit
Te ajuta cu toate detaliile despre produse
I. C.
O echipa de profesioniști, ce te îndrumă corect în alegerea iluminatul atât stradal cat și interior.
Recomand.
L. A.
Recomand.
De încredere.
R. P.
Personal amabil și te ajută în găsirea celor mai bune soluții pentru proiectul pe care îl aveți.
S. E.
Super calitate la super prețuri. Recomandăm și mulțumim pentru consultanța acordată!
G. R.
Personal atent gata oricând sa ofere soluția cea mai buna pentru proiectul clientului.
F. C.
Baieti bazati, sfaturi pertinente, servire rapida.
r. r.
Produse de calitate
i. a.
Becuri led de calitate
s. s.
(Tradus) Magazin foarte bun și serios. Oameni drăguți!
(Original)
Very good and serious store. Nice people!
c. m.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
E. N.
B. M.
R. A.
A. C.
C. C.
P. B.
D. S.
S. D.
A. S.
P. A.
I. A.
E. D. S.
F. U.
e. a.
M. C.
G. P.
g. e.