Opinii despre Electrica Distribuție Transilvania Sud (Serviciu de instalare electrica)
Electrica Distribuție Transilvania Sud
Strada Pictor Ștefan Luchian 25, Brașov, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Electrica Distribuție Transilvania Sud, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Electrica Distribuție Transilvania Sud
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Electrica Distribuție Transilvania Sud
D. M.
Am incercat sa vorbesc prin Call Center si am fost pus in asteptare mai mult de o ora. Proaste servicii, sper ca oamenii sa se orienteze spre alti distribuitori. Rusine !!!
V. Z.
Stai la coada afara 2 ore ca să îți schimbi contractul iar peste 2 săptămâni te pune sa stai din nou la coada pentru a ridica contractul. "Organizarea" lasa de dorit!
D. D. F.
Imposibil de contactat la telefonul afisat pe site.
Am reinnoit contractele de furnizare online si in final am fost instiintat ca ni se vor trimite contractele prin email pentru semnare. Dar nu am primit nimic.
Am scris o petitie pe formularul online in acest send dar nu am primit raspuns.
Acum urmaresc pretul Kwh pe facturi ca sa vad daca nu s-a marit. Altceva nu pot face.
R. S.
3 ghișee la casierie, din care mereu sunt deschise maxim 2, din care 1 mai mereu are probleme tehnice. Mereu sunt minim 50 persoane in asteptare cand iei bonul de ordine, iar asta înseamnă că ai de așteptat minim 1 ora pana iti vine randul. Personal lipsit de profesionalism si mereu plictisit. Rusine!
A. S.
Super aglomerat, la telefon nu răspunde nimeni, am încercat de 4 zile să transmit indexul autocitit pentru trei locații și îmi spune cod ATM nealocat.??????
G. J.
Sunt in asteptare sa vorbesc un operator in legatura cu o factura de 45 de minute, si ieri la fel 40 de minute si nimeni nu preia apelul,si eu lucrez la un call center dar daca un client este in asteptare deja de un minut sefu deja face observații.....
A. S.
Intreruperi de curent neprogramate care dureaza cu orele in zona Apusenilor (Ocolis, Posaga), abordare manageriala total neperformanta, ca sa nu mai vorbesc de PR-ul dezastruos al celor care conduc Electrica Transilvania Sud. E regretabil ca tu le platesti un serviciu (pret identic cu cel din marile orase) si ai parte de o servire lamentabila concretizata in 36 intreruperi de curent doar in acest an 2020. Asa e cand ai MONOPOL si ANRE nu te ia la puricat!!!
A. V.
La contact telefonic nu functioneaza IVR-ul. Nu recunoaste apasarea tastelor/optiunilor. Suntem de 12 h fara curent si nu putem contacta pe nimeni!!!
D. A.
Coada. Cand mai aveam 3 persoane in fata singura casa deschisa a fost inchisa ptr pauza. Nu am probleme cu pauza angajatilor, da nu poti sa inchizi singura casa disponibila...
A. C.
Gunoi de societate foarte prost organizata stai la cozi cu orele după care ți se inchide ușa în nas !!!
A. B.
Am o ora de cand astept si mai sunt 3 persoane inaintea mea. Program de 5 ore, o tampenie de institutie. Bine ați venit in România.
c.
Vreau să le mulțumesc dnelor cu care am interacționat că m-au convins să aleg orice alt furnizor dar Electrica nu. Proaspăt proprietar de apartament, am venit să mă trec pe mine drept titularul contractului. La 29 de ani, este prima dată când fac chestia asta. Mi s-au adus reproșuri pe care nici acum nu le-am procesat în totalitate. Am ieșit afară și am auzit o doamnă care zicea că ea s-a trecut la alt furnizor, dar a venit să întrebe de ce i-a venit ceva de plată de la electrica. Atunci mi-a picat fisa. De ce să fac contract cu electrica? Din 3 ghișee cu 3 doamne la ghișeu, doar una lucrează, celelalte stau în fața calculatorului, cu semnul 'închis'.
DATA VIITOARE CÂND STAȚI AFARĂ LA COADĂ, ȘI O SĂ AVEȚI TIMP LINIȘTIT DE STAT LA COADĂ, GÂNDIȚI-VĂ CĂ MAI SUNT ȘI ALȚII CARE OFERĂ SERVICII DE CURENT.
i. c.
Da răspunde cineva la ăștia ca mereu când sun suna ocupat!! Puneți 1 și un nr de mobil!!
C. P.
Contract și plăți cu coadă f mare în ger
M. V.
Sunteți de nota zero! E duminica, ora 20.15, în Hărman nu avem curent de o ora. Nu răspundeți la telefon, nu aveți un site funcțional, suntem ai nimănui. În tot acest timp, curentul a venit și s-a oprit de cinci ori. Mi s-au ars becurile de la șocuri (becuri economice). Sunteți de toată jena!
A. S.
Niste nesimtiti! Mi au bagat 1446 kw consumati in 30 de zile, in conditiile in care pe contoar nu sunt nici macar 100 kw consumati. De la 8506 la 9880. Abia astept ziua de luni!
D.
La noi a cazut de 4-5 ori in 2 saptamani, nopti întregi, nu cateva ore. A cazut si semnalul, suntem ai nimănui. Astazi, in urma unei alte pene de curent, s-a spart centrala. Acum doi ani, am petrecut ajunul Craciunului la lumina lumânării si in frig, ca nimic nu functioneaza fara curent. Suni sa ii intrebi de ce nu este curent, cand se da, sa stii si tu ce ai de facut, sa cauti mai multe haine, sa pui pe tine, sa nu îngheți, ca afara sunt -15 grade, si ti se raspunde cu superioritate: Dumneavoastra știți ce e in tara? Eu daca nu platesc factura, si imi dați preaviz, eu va spun: dumneavoastră știți ca am 4 copii de crescut? Fiecare are atribuțiile lui, si problemele lui, fiecare sa răspundă pentru ce face. 2020 in Romania. E normal asa ceva?
M. B.
Ba fratilor schimbati personalul si incercarti sa ajutati omeni cu bransarea la electricitate,prea multa biogratie si multe acte asteptari fara nico un sens,omeni care nu iti dau informatile necesare,si trebuie sa stai la coada sa astepti suntem in 2020.Romania anilor 1989 din punct de vedere modern.
A. C.
Servicii de 2 lei!
Trebuie să îți iei o zi sa rezolvi ceva la electrica!
O. S.
Pe data de 03.10.19 am fost la sediul electrica Brasov pentru un contract. Am depus toate actele cerute si am platit ultima factura, dar totusi contractul nu s-a putut face deoarece nu aveau internet. A doua zi urma sa ma intorc in Germania, astfel am convenit cu doamna de la ghiseu sa-mi trimeata contractul prin e-mail, pe care dupa semnare il voi trimite tot prin e-mail inapoi. Mi-a atras atentia, ca este important sa trimit e-mailul in decurs de maxim o saptamana inapoi, altfel voi fi debransat de la curentul electric. Maine trece o saptamana de la vizita mea de la Electrica Brasov dar pana acuma nu am primit nici un e-mail sau altfel de instiintare cu toate ca au memorat adresa e-mail si numarul de telefon. Am incercat de nenumarate ori sa sun la numerele de telefon de la contracte, dar fara succes. La intrebarile ce se posteaza public se poate formula maxim o propozitie scurta, neajutand la nimic. Angajatii conracte electrica Brasov par a fi iresponsabili si incompetenti. O adresa de posta electronica unde sa scriu nu am. Intrebarea mea este : ce se poate face in acest caz ???
O. S.
Nu răspundeți la telefon după o zi intreaga de încercări. Mi s-a taiat curentu și fără sa se trimita vreo factura sau înștiințare. Asa ceva este inadmisibil! Si in plus se care taxa de 300 RON pt reconectare.
x.
Bună seara dragii "moșului"! Am citit un pic din celelalte recenzii și aproape din toate îmi dau seama cât de "apreciați" sunteți Vouă nu vă spune nimic asta? Daaaa, e ok aveți monopol, dar totuși!?!?!?!
K. K.
Este o firmă neserioasa. Facturile nu ajung la timp . Ajunge după scadență .Dar se pricep să trimită facturi în plus. Deci banii vor și pricep să le încasează. Dacă sunt așa neserioși atunci de unde au iei atâta pretenții?
R. L.
S a luat curentul de 6 ori într o zi sa ceara bani știu sa ofere servicii de calitate nu
. se ardă c
A. P.
Ofer 5 stele pentru #MyElectrica! :)
T. M.
La telefon nu raspunde nimeni, facturile nu au sosit dupa 15 zile. Str.Prunului.
д. Б.
Raspund la telefon chiar si cand nu-i sun. Am curent in casa non stop. Vajaie pe sub geamuri si usa stereo. 💨⚡👂
A. A.
Cel mai prost servicu! Orientați-va spre alte companii!! Taie curentul fără sa trimita facturi sau vrei alta înștiințare. Iar dc vrei sa întrebi de ce sau sa le spui ca sunt incompetenți nu vor răspunde la telefon oricât de mult sunați.
Sunt destule alte companii acolo. Sunt convinsa ca oricare din ele e mai buna decât ce oferă ei.
Stay away from Electrica in general. The customer service is basically missing as no one will ever answer to any of the phones you fins online. They do not send invoices but then cut your electricity without notice and you have to pay an absurd amount of money to reconnect. And you cannot even ask why they did as they do not pick up the phone. Worse ever.Choose something else!
M. L.
Cand a căzut curentul si e nevoie sa răspundeți la telefon ......nu răspunde nimeni.Sunteti prompti doar la încasat facturile.....Sa va fie rusine...
G. V.
De aprox 1 ora vreau sa iau legatura cu electrica pt ca nu am primt factura pa mail. Este imposibil. Pe MyElectrica nu pot sa-mi fac cont , zice ca există deja unul. Eu am mai multe NLC-uri. Mă rog să plătesc!
L. E.
BUNA ZIUA STIMATA COMPANIE ETLETRICA FURZNIZARE TRASLVANIA SUD JUD BRASOV ORASUL RASNOV STENTETI OCOPAMNIE DE2 BANI CARE STRICATI APARTURA LETROCASNICALA POPORUL LOCUESTE IN ORASUL RASNOV SA VA LUATI LUMANARI PROPSOPE DELA POPELE FURINARE SA AVETI PARTE VIATA FRUMOS CUM AVUIT CONDORUL BERILNULUI HITALAR CA DUMNEVOSTRA CA FURIZOR CESTATETI STRICATI LA POPULATIA DIN ORASUL RASNOV IN TRO ZI OSA VINA DREPTATE PT ACESTI OAMNEI CARE DOMNILE VOSTRE LE FACE DE MANTIELA CASE LUITI BANI DECENU PUNETI RETEAU SOMONDERNATIATI DAR VOI FURATI SO PUNETI SUB TERAN PT MINESTETI CIPANIE FOARTE NEPREGATITA OAMNEIFARA EXPERENTA SA DUCETI LAMORTEA LUI HITALAR CAVANEIZIUA CAND SEFACE DREPTATE VAMULTUMESC VA DORESC CATMAI MULT SA STRICATI DIN APARATUTRA PANA INTROZICAND POPULATIA DIN RASNOV SA VINALA DUMNEVOSTRA TOPARE RAGI LOPETI CU SCRIU PT VOI EU SANT NEMULTUMIT DEFUNIZOR DE CARE APARTIN SAVADEAJOS CA PE DOMNUL DRAGNEA CINE PLASTESTE BAGUBLE TOTNOI LESUPORTAM NU DUMNEVOSTRA
S. M.
Absolut niste hoti! Mizerii de oameni! Nu stiu cine conduce societatea asta dar daca nu sunt de la PSD, cu siguranta sunt niste escroci carora nu le pasa de nimeni!
A. B.
Personal foarte amabil.Incepand cu domnul de la paza si terminand cu doamnele de la ghiseu.Am fost ajutati si indrumati foarte bine.Desi programul la Regisratura se terminase am fost primiti cu amabilitate si ne-au ajutat sa ne rezolvam problema.Felicitari.
I. U.
Facturile electrica ajung foarte greu la consumator ; locuiesc in cartierul Valea Cetatii si , desi a trecut si termenul de scadenta, nu au ajuns facturile electrica ; nu stiu cu ce curieri lucrati, dar ... sunt probleme.
C. S.
Acrituri si ghișee închise
B. K.
Functionara de la ghiseu nu a stiut cum sa procedeze pentru redactarea unui contract de furnizare energie electrica pentru un garaj aflat pe un teren inchiriat de la RIAL. Am fost trimis in audienta la sefa compartimentului. Sefa mi s-a parut a fi mirata ca am ajuns la ea. Decizia a fost rapida - contract, cu garantie. Aproape o jumatate de ora pierduta degeaba. Cand m-am intors la ghiseu am fost rugat sa iau un nou bon de ordine. Inca o jumatate de ora de asteptare. Am ajuns la un alt ghiseu, am prezentat a treia oara situatia, raspunsul a fost - nu se poate. Am rugat functionara sa citeasca rezolutia sefei de pe cerere, de aceasta data in sfarsit mi s-a spus - se poate. Doar ca trebuia sa platesc garantia. Nu se putea decat la casa (oare de ce nu la acest ghiseu ?). Alt bon de ordine, alta asteptare de o ora - erau 55 de persoane in asteptare inaintea mea. Din patru case functionau doar doua, din acestea una a fost inchisa 15 minute.
Pana acum eram in dubiu, dar am luat decizia pe loc - ma mut la RCS RDS.
Z. B.
Nici macar nu mai raspund la telefon... Patetic de inapti...
c. c.
Cel mult o ☆ asa ca ELECTRICA varza totala
L. P.
Nu ar merita nici macar o singura steluta dar ne adaptam la ce este. Departamentul de relatii cu clientii este unul deplorabil. Suni pentru ca ai nevoie de ajutor si ti se raspunde ca nu este treaba lor. Dar pana la urma a cui treaba este?
D. R.
As dori sa mulțumesc din suflet operatoarei de la electrica transilvania sud Brasov și echipei de intervenție rapida (2 tehnicieni) care in noaptea de 24 Martie 2018, la rugămintea mea ( disperata) de a rezolva pana de curent de la garsoniera mamei mele de 81 de ani, au rezolvat deficienta in 10 minute de la telefonul meu. Fantastici oameni, felicitări pentru promptitudine și profesionalism. cu respect , Marius .
A. N.
Întreruperea cu energie nu este anuntata daca esti o persoana fizica. Important e ca achitarea facturilor sa fie achitata la timp fara ca tu, persoana fizica sau consumator casnic sa fii anuntat cand intreruperea energiei este de 6 ore sau chiar mai mult. Important e ca scumpirea energiei e anuntata cu trambite.
L. A.
Neserioși. Dupa ora 16:30 nu mai răspunde nimeni la telefonul afișat pe site, 0268 305 999. Trebuie sa te duci la ei sa stai la cozi?
M. A.
Cei mai buni furnizori de energie electrică!
C. L.
Imi suna ocupat de 2 ore..vorbiți la telefon de 2 ore?
V. C.
Buna ,vreau cont pt autocitire electrica
S. T.
(Tradus) Pe 24 august 2020, la ora 19, a avut loc o întrerupere a curentului electric după o ploaie torențială. Se întâmplă în comuna Feldioara, județul Brașov.
Am sunat fără succes timp de 4 ore la toate numerele găsite pentru „Compania de distribuție a energiei electrice Transilvania Sud”. Ton ocupat sau nimeni la sfârșitul liniei.
Curentul electric a revenit la ora 23:00. În acest timp subsolul meu a fost umplut cu apă de ploaie, deoarece pompa nu a funcționat.
„Electrica” este una dintre cele mai jalnice din România.
Aici funcționează 3 generații de trucuri care nu au nimic în comun cu profesionalismul. O reminiscență comunistă plină de ură.
Sunt destul de sceptic că voi vedea o schimbare în bine în următorii ani. Sunt bine ca acum.
(Original)
On August 24, 2020, at 7 pm, there was a power outage after a torrential rain. It happens in Feldioara commune, Brasov county.
I called unsuccessfully for 4 hours to all the numbers found for the "Transylvania South Electricity Distribution Company". Busy tone or no one at the end of the line.
The electricity returned at 11 p.m. During this time my basement was filled with rainwater because the pump did not work.
"Electrica" is one of the most pathetic in Romania.
Here work 3 generations of tricks that have nothing in common with professionalism. A hateful communist reminiscence.
I am quite skeptical that I will see a change for the better in the coming years. They are fine as they are now.
L. R.
(Tradus) Nici un raspuns. Electricitatea a fost întreruptă mai mult de o oră, temperatura în afara -21 C, niciun fel de a nu-i contacta pentru a avea o imagine despre cum va fi sau va fi rezolvată situația. Dacă aveți un contract cu aceștia pentru furnizarea de energie electrică, cel mai bine ar fi să vă schimbați.
(Original)
No answer. Electricity cut off for more than an hour, temperature outside -21 C, no way of contacting them to get a view on how the situation will or would be resolved. If you have a contract with them for electricity supply it would be best to change.
b. R.
(Tradus) Memorie.
(Original)
Muisti.
L. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I. D.
R.
C. C.
P. R.
m. p.
T. 1.
I.
M. S.
M. D.
A. F.