Opinii despre Registrul Auto Român Argeș în Bradu (Serviciu de instalare electrica)
DN65B, Bradu 117140, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Registrul Auto Român Argeș, Serviciu de instalare electrica în Bradu
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Registrul Auto Român Argeș
Luni
08–16:30
Marți
08–16:30
Miercuri
08–16:30
Joi
08–16:30
Vineri
08–14
Sâmbătă
Închis
Duminică
Închis
Cele mai aglomerate ore
Luni
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
8 | |
---|---|
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Registrul Auto Român Argeș
C. C. M.
Programarea nu s-a respectat. M-am prezentat la 9, la 9:30 am avut programare , am întrebat politicos personalul, i mi s-a spus să stau la rînd,. După ce am fost luat în primire la 11:30 pentru identificare auto, dintr-o eroare nu a mea pe documente, la casierie nu mi-a fost încasat onorariul, pe motiv că nu mia fost luată auto în primire, lucru care puteau să verifice angaja ii între ei, m-am intors la angajatul unde am introdus auto , după ce a terminat a tepta chitan a, i i-am explicat i-a cerut scuze, m-am intors la casierie i a trebuit să a tept 20 de minute în condi iile în care nu era nimeni în fa a mea, pentru o problemă de ordin intern tornare factură, ajuns masă la angajat casierie, bine in es la linia indicată pentru verificare ITP, a trebuit să a tept o oră i jumătate pînă mi-a venit iar rîndul, mi s-a spus după 15 minute să dau auto afară, iar cînd m-am prezentat la ridicat documente deoarece m-a văzut în sală , după ce a strigat o listă, mi s-a spus să vin mîine, că nu o să fie gata astăzi, altă lipsă de comunicare cu personalul cu care se interac ionează, în situa ia în care se interac ionează cu persoane juridice, lucru pe care a fi vrut să îl văd afi at de la început pe undeva ca i program, , cu tot parcursul opera iilor de identificare, o jumătate de oră, ITP, 15 minute, ridicat documente în func ie de oră terminare opera iuni.
L. F.
Chiar daca ai programare, inarmeazate cu rabdare, apar întârzieri la fiecare ma ină, nu se citeste seria motorului, nu iese bine la noxe din prima, nu ti lumineaza farul bine, ect. In 2 ore termini. Cu putin noroc in 3 ore obtii si CI.
G. M.
A fost o servire promtă i profesională, sunt mul umit de modul cum am fost tratat
I. V.
Civiliza ie i respect!!! Fără stat prea mult timp la coadă i alt respect din partea lucrătorilor decât pe vremea comunismului. Până i bătrânica de la casierie s-a îndurat, mai greu ce e drept, să-mi schimbe bani pentru o cafea.
V. C.
Am avut o masină cumpărată din străinătate, căreia trebuia sa-i fac itp-ul, certificatul de autenticitate şi c.i.v.-ul pentru a putea s-o inmatriculez definitiv. Mi-am făcut programare din timp, iar când am ajuns acolo lucrurile au decurs aşa cum trebuie. A fost o mică problemă tehnică la nivelul reprezentan ei(pană de curent), care m-a făcut să pierd cam o oră şi ceva, dar lucrurile s-au remediat, iar verificarea propriu-zisă a autovehiculului nu a durat mai mult de 20 de minute. Eliberarea documentelor s-a făcut în aceeaşi zi, lucru care contează foarte mult atunci când ai programare la ghi eul înmatriculări a doua zi. Per total sunt mul umit. Cu programări si birocra ie simplificată lucrurile se mişcă foarte repede.
L. T.
Totul a mers bine, conform planificarii, speciali tii expeditivi, dar cu toate acestea a durat ceva timp, timp in care te coci efectiv ducind masina de colo colo. Nu exista conditii civilizate de stat , ca te ploua ,te ninge, te coci.... Trebuie facut ceva in acest sens, nu mai e cazul sa acceptam orice.
A. B.
O reprezentanta RAR total schimbata in bine fata de acum 1-2 ani. Felicitari conducerii pentru schimbarea facuta. Curatenie exemplara, angajati respectuosi, timp de asteptare redus, deci.. se poate!
A. C.
Programare u oară,personal foarte amabil , promt i profesionist!Linia 2.
C. W.
Cu programare telefonica făcută din timp este destul de ok, în sensul ca tot se pot pierde vreo 2-3 ore. Personalul este destul de în regulă, asta raportat la cum era acum câ iva ani... Una peste alta, tot mai e loc de mai bine dar important este ca sunt pe calea cea buna.
M. B.
Not too bad! Super de treaba toata lumea, am avut pu in de a teptat, dar per total a fost ok.
A. B.
Într-adevăr se stă destul de mult dar sunt i multe ma ini a a că timpi de a teptare la o singură ma ina trebuie să fie de 45 min. Am fost destul de mul umit, amabilitate, promptitudine.
I. C. C.
Daca ai programare si totul in regula este ok . Dacă nu stii ca ai nevoie de trusă sanitară, stingator pentru incendii si triunghiuri reflectorizante poti fi respins .
G. B.
Nu e aglomera ie , dar stai cu orele pt. o hârtie . Personalul n-are stres , se mi că în reluare !
I. U.
Recomand aceasta institu ie, mai ales personalul de la linia 2
I. D.
Super. Seriozitate. Promptitudine.
B. F.
Foarte amabili si corecti. Eu am fost multumit de fiecare data de seriozitatea de care au dat dovada... se plang doar cei cu cazane :)
S. Z.
Totul a decurs la superlativ. Mul umesc celor de la linia 2
E. D.
Anumi i oameni sunt foarte flecmatici
a. i.
Mult mai bine ca în anii trecu i. Dar este loc i de mai bine...
S. C.
Dacă e ti în regulă cu actele i ma ina rezolvi imediat
A. N.
Servicii de calitate, cură enie i personalul este amabil
D. G. P.
Oameni cumsecade , totul a decurs normal . Felicitari !!!
R. S.
O loca ie îngrijită cu personal amabil!
A. Y.
Destul de ok...insa...taxe peste taxe...
A. I.
Respect fa ă de cetă eni!
C.
Pierzi cateva ore bune.
H. B.
Personal amabil i pregătit
D. S.
Personal amabil...recomand
F. Z.
A fost ok..
F. F.
Caserie cu personal arogant
M. R.
Profesionalism, promptitudine, seriozitate.
A. M.
Bine
D. D.
Supeer!!profesionalism!!
g. d.
Multumit
o. O. S.
Foarte bine
R. R.
centura pitesti
v.
Super
M. I.
Oameni buni i profesioni ti care lucrează acolo. Mai sunt multe hârtii de făcut i verificat...
I. -. M.
Nu grozav, nu groaznic. Personalul a fost cam lent, dar în general politicos i i-a făcut treaba. Vin de la Bucure ti cu o urgen ă pentru că nu sunt la fel de aglomera i.
R. L.
A. N.
Bine
M. R.
R. F.
M. M.
N. M.
R. B.
F. M.
C. N.
M. F.
V. F.
S. M.
M. S.
V. M.
B. V.
M. A.
R. F.
J.
A. D.
S. D.
M. P.
c. r.
M. D.
a. m.
A. I.
M. G.
M. V.
A. l.
z. z.
E. T.
A. -. C. A.
T. S.
A. T.
N. Z.
F. S.
N. M. C.
A. C.
C. A. V.
A. B.
G. D.
A. U.
C. S.
M. T.
d. c.
M. T.
C. D.
C. M. U.
A. A.
M. S.
G. I.
I. G.
b. m.
U. V.
l. s.
m. g.
M. M.
P. K.
G. M.
M. M.
M. U.
L. B.
S. G.
L. M.
M. S. B.
I.
A. P.
N. (.
D. N.
T. C.
D. . B.
M. R.
G.
D. D.
A. D.
G. C.
B. S.
E. S.
A. D.
D. N.
s. i.
M. D.
M. S.
c. d.
L. S.
D. M. M.
S. I.
M. D.
G. T.
C. V.
D. V.
E. O.
G. D.
C. A.
I. . F. D.
T. D.
A. I.
M. M.
D. G.
F. M.
i. G.
T. P.
T. O.
C. T.
D. I.
T. A.
A. B.
Contactează-ne
Imagini
Exterior
Parcare
Toate