Opinii despre Enel (Serviciu de instalare electrica)
Calea Bucureşti Bloc A5-a7, Parter, Pitești 110003, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Enel, Serviciu de instalare electrica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Enel
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Enel
A. H.
Comunicare sper zero atat cu Enel compania, cat si cu Enel magazinul. Pacat de aplicatia de mobil care este ok, dar ma simt nevoit sa-mi schimb furnizorul. In acest mod poate se sesizeaza cineva din interiorul companiei si iau niste masuri.
Nu sunt nemultumit de facturi, tarife etc, ci doar de relatia Enel cu clientul!
L.E. Raspuns la reply-ul ENEL: ma invitati sa sun la 021 9977. Ce gluma proasta! Suni si astepti cu orele sa vorbesti cu o persoana. Jenant,
o. o.
"Acest loc nu există. Nu veniți degeaba. Adresa este greșită." Acesta a fost comentariul inițial.
Ulterior au corectat adresa și acum puteți veni. Dar..... mare atenție la ce semnați!!!
Am cerut cel mai bun contract de la Enel și am constatat ulterior că mi-au făcut un contract foarte ...(prost, locul 96 din topul ANRE). Motivația a fost că acesta este cel mai bun contract care se poate face în acel magazin. 😓
La actualizarea postării, ajung la aceeași concluzie: mai bine nu veniți aici. ☹️
L.
Servicii foarte bune ! Prețuri avantajoase !
G. a. m.
Proasta comunicare! Observ, din comentarii, ca este o practica sa nu emita facturile! Am contract la energie electrica din luna noiembrie 2019 si nu apare inregistrat! Am trimis e-mailuri, dar degeaba. Sper sa rezolv la sediu si sa nu fie nevoie de protectia consumatorului etc!
C. N.
Am contract de gaze cu ei, iar un an jumate nu au emis nici o factura. Le-am făcut n sesizări, reclamații, mai rămânea sa ma duc cu executorul. După aprox un an și 8 luni au început sa emită facturi dar culmea nu retroactiv. Ma tot întrebam cine a încasat paguba? După vreo 2 ani când am avut nevoie de un proiect de gaze, am aflat ca vina era de fapt a distrigaz Sud, care nu transmitea indecșii către Enel. I-am înjurat degeaba pe cei de la Enel, dar puteau să-mi spună ca nu primesc index de la distrigaz.
J. J.
Ok... mai sunt probleme la facturare dar e mult mai ok ca CEZ-ul!!
A. V.
servicii de slaba calitate, de 4 luni nu mi-a venit factura
C. V.
Lipsa totala de comunicare. Imi pare nespus de rau ca am ales aceasta companie !
C. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I. A.
I. R. L.
a. a.
T. C.
J. C.
G. A.
F. V.
B. D.
n. N.
Q. Z.