Opinii despre UPS Cluj Napoca Center (Servicii de mutare)
UPS Cluj Napoca Center
4 VGB Park - Building B Timisoara Ghiroda RO 307200, Calea Aviatorilor, 307200, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre UPS Cluj Napoca Center, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de UPS Cluj Napoca Center
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre UPS Cluj Napoca Center
Am asteptat 1 luna sa imi livreze un colet ,din germania a ajuns in 3 zile in romania iar ei nu au fost instare la 80 km de sediu lor sa aduca un colet ,am dat la ei peste 50 telefoane si ziceau ca se livreaza saptamana asta dar in zadar ,abia dupa o luna cu chiu cu vai ma suna curierul ca imi aduce coletul,cea mai jalnica firma din lume.

Sa nu asteptati curierul in ziua in care spune ca va veni.Si mai ales daca e ziua ta primesti cadoul peste o saptamana!
Nu recomand.de 2 ori am folosit UPS si de 2 ori m au dezamagit prin intarziere si neprofesionalism!

Nici nu se prezinta cu coletul si iti scrie destinatar absent. Un dezastru sa dai de ei la telefon. Cei mai slabi!!!
Azi am primit primul colet din exterior( Germania) livrat prin UPS in Bucuresti.
Dupa ce am citit marea parte a review-urilor de aici, si dupa ce mi-a fost confirmat telefonic faptul ca soferii UPS nu au obligatia de a suna destinatarul, ma asteptam la ce e mai rau (mai ales ca nu functioneaza interfonul blocului).
Insa, la ora 15:15 am fost sunat de curier, foarte amabil - a fost super incantat de faptul ca voi cobori eu sa ridic coletul.
Si, ca sa-l citez, "de ce am vrea sa nu sunam si sa nu livram? tot noi trebuie sa le livram si data viitoare".
Asa ca, din partea mea 5 stele - luati in calcul si faptul ca atunci cand o persoana primeste un serviciu de calitate, de cele mai multe ori nu intra sa dea review pozitiv.

UPS cred că este singura firma de curierat care te sună pentru livrare, în București, la ora 18, când nu mai ești la birou. Nu există notificare prin sms/mail în ziua livrării, absolut niciun semn din partea lor. Reprogramezi pentru următoarea zi lucrătoare, aștepți până la ora 18, crezând că le-ai înțeles programul, dar nu mai ajunge deloc în ziua respectivă.
Mi-am comandat ceva din Germania si din pacate coletul a fost trimis cu UPS-ul. Nu am mai intalnit pana acum o companie de curierat care sa nu puna la dispozitie numarul de telefon al soferului/curierului. Prin urmare trebuie sa-ti sacrifici o zi (asta in cazul in care soseste in ziua in care arata pe aplicatie) de munca pentru a astepta un curier.
O EXPERIENTA GROAZNICA!
Coletul a plecat de la expeditor cu o luna in urma. De doua săptămâni sta blocat in vama. In mod repetat este invocata scuza “ Brexit” pentru a acoperi de fapt grave nereguli și totala lipsa de profesionalism. Telefoane repetate, mailuri, insistente pentru un serviciu scump și de proasta calitate. Dacă puteți alege firma de curierat, nu optați pt ups!!!!

Sunt mulțumit de UPS. Am comandat impreuna cu un prieten produse din Cehia si le-am primit in ziua programarii livrarii. Soferul a fost politicos. Pana sa vina comanda, citind comentariile de aici, mi-am facut griji ca o sa am probleme. N-a fost cazul.

Dacă aveți de ales între alte firme de curierat la plasarea unui colet, alegeți alta, dacă nu, Dumnezeu cu mila. O să așteptați 3 săptămâni minim să vi se aducă un colet, DACĂ vi se mai aduce, cu insistențe la telefon, amenințări cu poliția și cu Protecția consumatorului, mesaje, sesizări, apeluri peste apeluri și POATE, poate vă primiți coletul pentru care ați plătit transport. Am crezut că am văzut cele mai jalnice și neserioase firme de curierat până să vă întâlnesc pe voi, dar după ce v-am întâlnit, am înțeles că voi sunteți cei de care trebuie să mă feresc cât o să trăiesc. Prefer să apelez la Poșta română decât la voi.

nu stiu cum au reusit , nu numai ca sunt sub nivelul celui mai slab curier din .ro , dar si Posta Romana le da clasa la calitatea serviciilor. nu te suna, nu te anunta macar un interval orar in care vine curierul, daca nu esti cu ochii pe tracking nu stii nici ziua de livrare. nu ai fost pe faza?! ghinion , hai ca mai tinem coletul o saptamana si incercam dupa . modificari din contul ups nu exista , de la call center afli ca soferii nu au telefon de serviciu in 2020, nu pot fi deranjati de nimeni si nu se pot face modificari decat dupa ce incearca sa livreze chiar daca datele sunt incomplete sau gresite (vina ta ca ai fost proactiv si le-ai semnalat o potentiala problema). per total un sistem ineficient de la un capat la altul, daca nu erau legati de compania internationala, ups romania era in faliment demult.
Prima și ultima dată cam voi mai primi colete prin ei. Ambele au fost lovite rău...

orice altceva puteți folosi , numai UPS nu. colete cu valoare mare pierdute, intarzieri uriase de saptamani intregi. si acum dupa 2 saptamani inca astept un colet care nu a ajuns ba ptr ca chipurile nu aveau adresa completa, fals, dar le am dat adresa de 4 ori in aceeasi săptămâna, apoi pretind ca nu aveau numarul meu, asta dupa ce am vorbut de vreo 5 ori cu ei la telefon si numarul il aveau trimis si prin email. apoi mi s a spus ca UPS nu răspunde pentru colete pierdute. lipsa totala de profesionalism, servicii proaste, nu recomand deloc, nu intekeg cum de inca mai sunt pe piata.

Curierii nu au telefoane de serviciu si nu se poate lua legatura cu ei. In cazul meu, era necesară corectarea adresei de livrare care a fost scrisă de către expeditor cu o litera lipsa (o litera era scrisa cu diacritice iar nemtii nu au litera ș) și cand am vrut să fac aceasta corectare mi s-a spus că trebuie sa existe mai întâi o expediere eșuată. Really!? Servicii de o calitate foarte slabă.

Eu sunt mulțumit de Ups! Am comandat până acum 3 produse din uniunea europeană și le-am primit exact in ziua programată pentru livrare. La ultima livrare a fost o întârziere,dar din vina pandemiei,iar la penultima nu am fost acasă la ora livrării, însă am stabilit cu agentul de livrare și am preluat coletul seara când am ajuns acasă.
In weekend cred ca iau lectii de la postasii de la Posta Romana.Servicii execrabile.Curierii livreaza dupa ora 19:00 coletele cand nimeni nu este la serviciu.Curierii nu au telefon,nu suna inainte sa vina.Daca ai de primit un colet ce necesita semnatura te suna pe la 20:00 - 21:00 ca ei au ajuns la locatie si de ce nu esti acolo.Recomandam serviciile Postei Romane in detrimentul UPS.
Trimitere din Germania ajunsă în Otopeni, dar nici după 16 zile (and counting...) nu este livrată destinatarului în București – la 15 km distanță. La Call Center, niciodata din cele aproximativ 10 contacte, nu am primit o informatie utila sau valida, ba chiar dezinformari. Vechea Poșta, de acum 20-30 de ani, mergea cam la fel... Horrible experience!

Niste nesimtiti! Angajati ce nu pot furniza informatii despre colete, termene de livrare mari , nu ai cu cine sa vorbesti in toata compania daca vrei sa-ti rezolvi problema! NU APELATI NICIODATA LA ACEASTA FIRMA! E BATAIE DE JOC PE BANII TAI! Cea mai jalnica firma de curierat ce activeaza in Romania!

Cea mai mare mizerie de curierat.. :(
Absolut indiferenti!
Au trecut 10 zile lucratoare!!!!! Si nici un semn de viata!!!
Tot eu sun si in acest moment, incontinuu pentru a-mi recupera un document de la consulat - si nu raspunde nimeni..
Acum mi-a respins.. :(((

cea mai proasta firma de curierat, prefer posta romana daca am de ales intre ups si posta romana
Astept pachetul de 2 saptamani, o chitara electrica si cand s a apropiat data de livrare aceasta a fost schimbata si dupa 2 zile nici acum nu am primit data exacta in care trebuie sa mi ajunga pachetul. Am sunat la numarul de telefon de pe site, am sunat la un numar de telefon dictat de un robot iar apoi mi s-a inchis apelul si nu am mai fost sunat.
Serviciu clienti impreciz si de calitate infima fata de marele nume a firmei. Nici o elasticitate in cea ce priveste livrarile. Probabil firma mama (compania americana), cunoscand nivelul muncitorilor propri, a introdus o serie de restrictii ca sa nu faca oameni lor niste dezastre. Rezultatul dezastru.
Sunt varza!!! Au un sistem care se actualizează dupa 3 zile, nu primești nici o informație de la ei...ti se spune sa aștepți...si aștepți 7 zile și mai bine...evitați daca se poate aceasta firma de "asteptat servicii adevarate"

Îți răspund la telefon , îți spun sa aștepți puțin și îți închid. Nu o sa mai fac greșeală sa iau ceva prin ei.
vine coletul in tara in 5 zile si le mai ia inca 5 sa il aduca 2 km... bataie de joc.
De evitat pe viitor

Nu am mai intalnit niciodata o indiferenta si o incompetenta mai mare la o firma . Pe motiv ca nu au adresa corecta , mi-au tinut mai mult de o saptamana un plic venit din Germania foarte important si dupa ce am luat legatura cu ei si mi-au promis ca a doua zi sigur sigur il primesc , si-au batut efectiv joc de mine si nu mai livrat decat in 3 zile . nesimtiti putin spus. evitati cat puteti
Execrabili!!! Sun de 4 zile la ei, le spun ca e o urgență, n-ai cu cine discuta!!! Le spun ca iau pachetul de la depozit, cica n-au procedura. Sub orice limita, o companie de nota zero!

Nu isi respecta termenul de livrare, nu te anunta ca nu vor livra, practic esti pe cont popriu ...
O adunătură de incompetenți care mi-au ținut pachetul in Otopeni pe motiv ca strada nu avea număr si deci adresa era greșită.Am sunat la ei sa le confirm adresa (care nu era greșită deloc) si mi s-a spus că se va încerca o noua livrare. Dupa 2 zile revin telefonic ca sa mi se comunice cu seninatate ca nu știu unde e coletul meu, lucru pe care il vedeam si eu in AWB. In aceeasi zi fac reclamatie scrisa si imi spun ca au returnat coletul in UK. Bineinteles, in tot acest timp, am vorbit si cu expeditorul din UK care imi spunea sa ii contactez si ei imi spuneau sa fie ei contactați de expeditor. Absolut dezgustator! Sper sa rămâneți someri cu toții!
Cea mai neprofesionista firma de curierat. Nu exista nici o transparență pentru a afla unde e coletul. Cei de la call center sunt inutili. Daca s-ar putea as da -5
Curierii nu suna...
Aștept de 5 zile un colet...nu este posibil asa ceva

Decat sa primesti ceva prin Ups, mai bine iti tai venele. Nu incerca o sincronizare intre agent si programul tau, ca nu exista. Vin la adresa si se asteapta ca in 10 min sa raspunzi la apelul lor si sa stai drepti sa preiei pachetul. Daca nu raspunzi exact in acel moment pleaca si chiar daca suni 6 min dupa e deja la multi km de adresa unde livra si nu se poate intoarce. Pacat ca teoretic e o firma internationala!!!

Cea mai neprofesionala firma de curierat din Romania cu care am lucrat de cativa ani incoace. Nu am fost informata pe nici o cale cand coletul a ajuns in tara pentru a demara formalitatile vamale. Am pierdut ore intregi sa gasesc un contact unde sa intreb cum sa procedez la un import. Orice firma de curierat din Romania iti trimite avizare cu pasii de urmat. UPS nu face acest lucru. In plus, a trebuit sa ridic personal coletul din Otopeni, nu s-a livrat la adresa. Ca si impresie generala, trateaza clientii cu lipsa de respect si afiseaza un dezinteres total fata de orice.
Nu recomand, nu faceti greșeala sa trimiteti prin UPS România, angajații fac pierdute pachetele, ulterior valorificând-ule, acolo se fura pachetele, se descompleteaza, call center-ul este deplorabil, nu dau nici o explicație in legătura cu coletul dumneavoastră, șterg recenziile proaste după facebook, nu trimiteti prin UPS!!! Nu as da licența de funcționare nici măcar un minut acestei firme!!! Claim-urile durează la nesfârșit, modifica status-urile din awb! Pur și simplu, nu trimiteti!!! Dacă a-ți trimis, și întârzie mai mult de 3 zile, adresați-va de urgentă la ANPC și politie!!! Cele mai proaste servicii întâlnite! Nu recomand!

Astepti o saptamana sa vina coletul,sa te trezesti ca ajunge deteriorat si ei nu au nici o vina, de parca eu l-as fi transporta...jalnic..o sa fac plangere.

Cel mai prost serviciu de curierarat din Romania. Serviciul de relatii cu clientii la pamant, nesimtiti, obraznici si dau vina pe sistem tot timpul, iti inchid telefonul in nas. De 5 zile ma chinui sa primesc un colet in Bucuresti si din cauza faptului ca ei nu suna pe cel care trebuie sa primeasca pachetul nu m-au gasit acasa pentru ca nu poti sa stai dupa UPS de la ora 10 la oa 17, oamenii muncesc, nu stau acasa. La DHL, FEDEX, TNT ori alt serviciu de cate ori am de primit cate un colet sun la ei si cer numarul de telefon al curierului, sun curierul si ma inteleg cu el, ori ma duc dupa el unde este ori imi zice la ce ora vina, la UPS te mint ca pe ultimul om ca ei nu au numarul de telefon al curierului, ca asa este sistemul la ei. Dupa 4 zile de incercari sa iau pachetul de la ei am sunat la ei joia in jur de ora 13-14 si am hotarat cu cel de la relatii clienti sa mi-l lase jos langa scara blocului la un salon... Si ce credeti ? Surpriza, am sunat vineri la ei la ora 10 dimineata si au zis ca pot sa mi-l lase la salon tocmai luni deoarece dureaza 24 de ore pana se actualizeaza cererea in sistem, deci incredibil, halucinant. CEA MAI PROASTA COMPANIE DE CURIERAT DIN ROMANIA, EVITATI-I , SUNT SUB ORICE CRITICA. Isi bat joc de clienti, pentru ei clientii sunt niste slugi care trebuie sa se supuna regulilor lor. Sunt la ani lumina fata de DHL, FEDEX, TNT... Flexibilitate ZERO BARAT.

daca as putea, as da minus 100

Povestea cu aceasta filiala din România a celei mai mari companii de curierat din lume și cu o vasta experienta nu se aplica și la noi în tara. Orice colet ajuns în România este sortit unui proces amplu de temporizare pana este plasat altei firme de curierat autohtone care cu greu duce aceasta misiune la bun sfârșit (coletul sa intre în posesia destinatarului). Cei de la call Center sunt depășiți de fiecare situație generată de întârziere. După 15 zile de întârziere a coletului ridic personal de la sediul altei firme de curierat coletul cu probleme, create de UPS România. Cea mai mare problema este ca atunci când expeditorul primește în fiecare zi mesaj automat ca acel curier a încercat sa facă livrarea și nu te - a găsit la domiciliu cu toate ca ei nu au mișcat coletul din depozit. Și de aici sunt generate un lanț de probleme multiple pe care nu le recunoaste și nimeni nu răspunde pentru aceste situații neplăcute pentru destinatarul final. Lipsa de profesionalism, nerespectarea termenelor, adrese trecute intenționat greșit pentru a întârzia, lipsa unui contract direct cu aceasta filială, nimic nu funcționează corect la UPS România. Cei de la Call Center promit ca acel colet va fi livrat zilele următoare de fiecare data cend sunt contactați. Cea mai deprimantă, jalnica, neplăcută situație in care am fost pus vreodată de o firma de curierat.Nu recomand serviciile celor de la UPS(dacă pot fi numite servicii)!!! În alte tari din lume nu cred ca au situații de 15 zile întârziere la colete.
Very bad services. They dont even can provide the phone number of the courier to talk about your package arrival.
Servicii de o calitate jalnica. Nici macar din centrala nu pot sa sune curierul sa il intrebe cand ajunge intr-o anumita zona a orasului. Desi am stat acasa toata ziua, pe tracking aparea ca s-a incercat livrarea si nu am fost la adresa. De la telefon pe numarul dat de ei pe site, am aflat ca asa se procedeaza cu coletele care nu au fost livrate in ziua respectiva si se va incerca ziua urmatoare. Sunt foarte neprofesionisti. Ma mir de cum rezista pe piata. Ei si GLS sunt campioni la servicii execrabile.
Cred ca este cea mai proasta firma de curierat din Romania, mai ales ca refuza sa livreze coletul daca nu au suficiente spre o anumita destiantie este foarte posibil sa te trezesti ca ai un colet care zace la ei o saptamana pana sunt destule spre tine, mai departe livreaza si cu alte firme adica platesti curier UPS o galagie de bani si ei il rimit mai departe cu X, Y firma la destinatie, ceeea ce presupune implicit o problema majora cu justificarea garantiei cand este cumparat si curierat prin UPS online de la vanzator si tu ai chitanta de X, Y firma la destinatie
A durat 5 zile sa vina un pachet din UK in Bucuresti, si 2 zile ca UPS Romania sa gaseasca apartamentul meu

daca ași putea da stele cu minus, ași da cu minus
Coletul ajunge in cu totul alta tara, nu le pasa nimănui de nimic, asistenta e varza. Total dezinteresați.

NU RECOMAND! Servicii de foarte proasta calitate. Iti mananci nervii daca vrei sa iti faci un cont pe site ca sa trimiti ceva. Apoi cand faci comanda de ridicare pe un anumit interval orar, degeaba. Nu se respecta. Daca suni la ei, habar nu au de nimic. Si daca intervalul orar trece, trebuie sa faci alta solicitare de ridicare. Parca trebuie sa tragi de ei ca sa trimiti ceva. NISTE AMATORI.

Cea mai proasta companie de curierat din Romania. Curierii nu folosesc telefonul, nu stii cand iti ajunge coletul desi platesti o taxa de express shipping. Iar serviciul clienti este o adunatura de incompetenti care iti trantesc telefonul in nas
Pachete chipurile pierdute, super întârziate etccc

Acesti oameni desfac coletele primite din strainatate (Amazon)si pe urma le resigileaza pe motiv ca sunt suspecte! Se numeste violarea corespondentei si se pedepseste penal! Niste neseriosi sunt cei de ups!!
Sunt la pamant baietii, curierii fac ce stiu ei, cei de la suport la fel si foarte prost pregatiti. Colete in livrare de 2 zile iti dau reject precum ca nu te-au gasit la adresa, iar curierul nici nu s-a obosit sa ia legatura cu tine - tundra :))

Mizerabil, de cand cu pandemia si serviciile lor sunt pe masura. Nu mai dau numarul curierilor, nu iti dau numarul la curier decat dupa un failed delivery update, timpi exagerati desi pe site scrie ca serviicile lor nu sunt afectate de covid.
Multe colete odată ajunse în București nu mai pleacă în țară. Angajații UPS din Otopeni mint cu nerușinare și e vina conducerii UPS Romania. Am vorbit cu 3 angajați UPS, sunt instruiți să mintă clientul și să updateze statusul coletului precum că nu s-a putut face livrarea din cauză că persoana de contact nu a fost găsită. E posibil să fie un interes politic la mijloc, căci toți angajații UPS recomandă Fan Curier-ul. Am să încerc să contactez UPS - SUA.

Cea mai proasta firma din Romania de transport.a trecut coletul prin 3 tari in 6 zile si ei dup data de 11.06.2020 pana in ziua de azi 25.06.2020 inca nu a ajuns la mine(60 km distanta)...am sunat si au spus ca au venit de 3 ori...nu a venit nimeni...si am revenit azi cu inca un telefon si au spus sa ca s a pierdut colet...daca au sila d munca sa duca dracu sa arunce pe garla.oameni prosti
Nota zero , nu recomand , coletul meu a fost scanat o singura data , iar acum nu știu ce sa mi Spună , ca este șoferul de vina etc ! Nu recomand , voi suna și la OPC
De la "firma nr 1 in lume" este de asteptat un serviciu de 5 stele....din pacate nici vorba. Lafel ca si alte firme de curierat romanesti, prost organizate si cu customer service care se preface ca pica linia cand le suni....pacat.
Inițial status-ul livrării a fost actualizat cum ca nu eram acasă și s-au încercat 2 livrari, ceea ce nu era adevărat. Din fericire astazi am fost sunat și pachetul a fost livrat.
Cica au incercat sa-mi livreze coletul, cel putin asa imi apare status la awb, mare minciuna. Am intrebat la suport de numarul de telefon al curierului si cica nu au telefoane de serviciu. In ce era sunteti UPS Romania?

Groaznica experienta,
Un Urgent-Cargus in devenire!

De 5 zile astept un colet...sun in fiecare zi de 2-3 ori si imi spun lucruri diferite

O bataie de joc. Am avut 4 colete plecate din UK. Toate au avut o calatorie perfect prin UK/Germania/Ungaria. In Otopeni mi s-au tinut pachetele cate 3-4 zile, m-au mintit ca vine maine, maine, maine. Unul din pachete nu a mai ajuns niciodata si a trebuit sa comand inlocuire
Incompetenta debordanta. Daca s-ar scurge firul vietii aidoma vitezei cu care va miscati, am fi vesnic tineri.
cel mai prost serviciu de curierat cu care am avut de a face. nu își dau interesul absolut deloc, nici măcar nu răspund la mail-uri

Buna seara,
Am avut de primit un colet din Belgia in Techirghiol si partenerul a apelat la serviciile UPS , O MARE GRESEALA au ajuns cu greu in Romania dupa care au fost trimise la Techirghiol dar din greseala au ajuns pe niste miine rău intenționate care le-a scanat si le-a trimis inapoi la București deoarece el nu poate sa le livreze in Techirghiol RUSINE UPS acum urmează ca cei de la București Otopeni sa le trimeata la Fan Curier un alt intermediar care sa livreze coletele RUSINE UPS
Nu cred noi plătim in EURO servici la o companie de prestigiu si pachetele in Tara BANANIERA România unde fiecare are regulile lui si isi bat joc de clienti
Voi vorbi cu parteneri din Belgia sa evită cit se poate UPS -ul nu cred ca se poate sa joaca pinpong cu pachetele noastre ca un asa zis Paul de pe zona Constanța nu poate sa livreze pachetele.
Si cred ca nota 1 este mult pentru serviciile prestate.
Am primit coletul in 24 ore de la intrarea în țară. Multumesc UPS România.
Intarziere exagerata, nu poti urmari coletul, nu anunta ziua livrarii, “SISTEMUL ESTE DE VINA” numai la noi romanii, omeni neseriosi!
Nu riscati sa trimeti ceva cu aceasta companie!
Coletul meu trebuia sa ajunga astazi. Am sunat pentru asistenta si mi s-a spus ca adresa furnizata de catre expeditor este incompleta sau gresita. Am verificat si nici vorba de asa ceva! Au insistat ca este vina expeditorului.
De asemenea, UPS nu a cerut un telefon de contact. Am intrebat persoana care a expediat coletul daca a furnizat nr de telefon de contact. Mi-a spus ca in momentul in care a vrut sa dea nr de telefon, anagajatul UPS i-a spus ca nu este nevoie!
Nu inteleg cum o companie de curierat de renume poate sa faca o asemenea greseala! Cum poti sa te angajezi la un termen de livrare si sa risti a nu respecta promisiunea pentru ca nu ai cum sa contactezi destinatarul la nevoie?
Am platit pentru niste servicii si am ales UPS deoarece contam pe promptitudine, insa sunt foarte dezamagita de serviciile lor.
UPS? Never again!
Foarte slabi .... Retin coletele degeaba ...
Un jeg de firma care nu respecta ceea ce are de facut.
Pe viitor voi spune expeditorului sa nu mai foloseasca UPS in nici un caz!!!!!
imi e scarba de ei!
Le au luat mai mult de 2 zile lucrator sa schimb o adresa in sistemul lor, intre timp coletu s'au dus inapoi. F bine gandit!

Groaznic
Lipsa totala de respect fata de client. Domnisoarele de la relatii cu clientii nu inteleg absolut nimic si sunt arogante, iar curierii nici macar nu incearca prea mult sa isi faca treaba. Cred ca au o lista de bifat, in rest nu ii intereseaza absolut deloc. Dupa ce review-uri vad, am dubii ca a coborat din masina la destinatie.
In ziua presupusa a ridicării pachetului (trebuia livrat pana la UPS - care ulterior trebuia sa îl livreze express in afara țării), șoferul ma suna și îmi zice ca vine a doua zi și sa îl înțeleg. A doua zi sun, îmi spune ca vine în aproximativ o ora, vine în 2. Îl întreb când îl livrează la UPS, spune 'diseara'. A doua zi UPS încă nu avea nicio informație despre plicul meu. Îl sun pe curier, îmi spune ca l-a livrat deja cu o zi înainte la ora 5. Merg la UPS la sediu, îmi spun ca a ajuns a doua zi dimineața la ei. Deci în ziua în care se presupunea ca plicul meu ajunge la destinație, el nu era înregistrat nici măcar la UPS la sediu. Concluzia? Am plătit 60 de euro pentru Worldwide Express ca să îmi livrez singura plicul.

Hands down cea mai proasta firma de curierat și mai scumpă. Nu se respecta termenul de livrare pentru care plătești, curierul cică vine o data pe zi la adresa la o ora pe care nimeni decât el nu o știe, nu anunța ca sunt la adresa și au CEL MAI PROST și mai AROGANT serviciu clienți. Merita reclamați la Protecția Consumatorului. Observ ca sunt rare experiențele pozitive cu ei din recenzii. Evitați dacă vreți sa va primiți coletele.
Furt si inselaciune, de asta aveti parte de la UPS. Mi-au distrus un transport de ulei de 200 kg(40 bidoane). Au incercat in prima zi sa imi bage pe gat doar 4 bidoane din 40 ca au zis ca atatea au ramas intregi. Le-am refuzat si le-am spus ca nu accept doar atat si sa ia legatura cu expeditorul din Polonia si sa rezolve problema. Astazi ma trezesc cu un sofer contractor (nici macar angajat UPS) si imi zice ca mi.a adus 180 kg din transportul initial. Le descarc, semnez ca sa plece ca statea cu masina pe o strada cu sens unic si erau masini in spate si duc coletele inauntru. Din 180 kg cat au zis ca mi-au trimis si cat sunt pe hartie, doar 170 kg sunt. In doua dintre cutii lipsea cate un bidon de 5 litri de ulei iar in locul lui erau puse cartoane. Restul de bidoane erau ambalate suspect in pungi cu sigla UPS, sigilate. Cand am inceput sa desfac pungile, m.a luat capul: toate bidoanele sunt pline de funingine si ulei, julite si indoite, nu stiu daca sunt mai mult de 5 bidoane vandabile. FURT si INSELACIUNE, de asta o sa aveti parte la UPS! Acum, de maine am sa incep demersurile legale, am sa depun o plangere si la politie si am sa.i dau in judecata. Nu e posibil asa ceva, nici teparii de la inceputurile OLX nu faceau asa! Niste zdrente ordinare, de sus pana jos ca asa ceva nu se poate intampla fara ca nimeni din conducere sa nu aibe habar.

In regula

Conform trackingului am un pachet in sediul lor din Otopeni de o saptamana. Pur si simplu sunt incapabili sa duca o misiune la bun sfarsit. Raspunsul lor seamana cu al unor golani de cartier... nu a raspuns nimeni la usa. Seful lor din Romania, un irlandez, lasa impresia ca a venit in vacanta, atat timp cat serviciile sunt mizerabile. In mod normal firma ar trebui sa dea faliment... si totusi exista.
Am avut de primit un colet din Germania. Coletul a avut inițial Sibiu ca destinație, dar el trebuia sa ajunga în București (o neînțelegere cu cei care au trimis pachetul).
Marți seară pleacă din Germania, miercuri dimineață la 9 sun să le spun că adresa este greșită, iar destinația ar trebui să fie București. Toate bune, destinatia e schimbata.
Joi ma suna curierul UPS căci are un colet pe numele meu... în Sibiu. Sun să cer explicații, nu știu ce să îmi spună, deja știau că trebuia trimis la București și că va ajunge luni. De ce luni și nu a doua zi, vineri? Pentru ca UPS România nu are legătură directa Sibiu - București. Ruta lor este Sibiu - Timișoara - Budapesta - București.
Este luni seara iar coletul meu încă n-a ajuns, au spus că cel mai probabil maine...
Deși răspund repede dacă suni la call-center, nu recomand. Plus că sistemul lor de urmărire este destul de neintuitiv.
Habar nu au cei de la intervenție,de la montaj cablu. Sunt niste habarnisti. I as concedia în secunda 1.
Vin cu agenda si cu pixul sa monteze cablu. Nu stiu decat sa ia banii. Nici macar nu stiu sa regleze televizorul din telecomanda . Oare de ce plătim abonamentul si intervențiile?!
E coada men
Nimeni nu raspunde la telefon, jenant... de 2zile sun si astept cu zecile de minute si tot nu am reusit sa discut cu cineva.Presupun ca trebuie sa vin la sediul din Otopeni sa zbier ca o maimuta

Mi s-a spus ca nu am fost disponibil pentru livrare desi nici macar nu am fost sunat

Bataie de joc. Ultimii trogloditi. Nu sunt capabili sa aduca un pachet fara bataie de cap. 0 barat. Afara din Romania.
Angajații sunt incapabili să traducă din engleza cuvântul "street", fapt din cauza căruia coletul ar fi trebuit să se întoarcă la expeditor, dacă nu aș fi sunat la Amazon.

Astept un colet de o luna de zile, am sunat in fiecare zi si nu mi-a raspuns nimeni. Cea mai slaba firma de curierat!

Foarte aroganti soferii, lipsa de bun simt.
O firma de nota -3. Am avut pachet pana la data de 25 si sun de 3 zile in fiecare zi, dar nu am primit nici un pachet.

Desi programul cu clientii era oficial terminat , mi-a fost livrat coletul
La telefon nu raspunde nimeni, de ridicat personal coletul nu se poate.... servicii de mizerie...

Super tare mult
(Tradus) Am avut o experiență atât de grozavă astăzi cu UPS ... Ei livrau ceva în clădirea mea și am avut o livrare „doar la ușă” de la Nemo ... Era o masă grea ... Șoferul UPS-ului m-a văzut luptându-mă cu la ușă și s-a oferit rapid să mă ajute să-l duc în lift și până la ușa mea. Mulțumesc mult! Mi-ar fi trebuit veacuri să o duc singur. Serviciu uimitor și nici măcar nu am solicitat-o!
(Original)
I had such a great experience today with UPS... They were delivering something in my building and I had a 'only to the door' delivery from Nemo... It was a heavy table... The UPS driver saw me struggling with it at the door and quickly volunteered to help me get it in the elevator and all the way to my door. Thank you so much! It would have taken ages for me to carry alone. Amazing service and I didn't even call for it!
(Tradus) Le-aș da o stea minus .... Un pachet care a plecat din București pe 27 ianuarie 2021 nu a ajuns la destinație nici măcar o lună mai târziu. Mai mult, UPS nu este capabil să ofere clientului informații exacte cu privire la livrare. În ceea ce mă privește, calitatea serviciului este executabilă, deși UPS pretinde că este cea mai mare companie de livrare de colete din întreaga lume. Ca să nu mai vorbim că sunt îngrozitor de scumpe, în timp ce nu acordă nicio garanție pentru serviciul oferit. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile acestora și veți vedea clar că nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la finalizarea livrării. Este absolut incredibil ...
(Original)
I would give them a minus star.... A package that left Bucharest on Jan 27th 2021 has not reached it destination not even a month later. Moreover, UPS is not capable to provide the customer with accurate info regarding the delivery. As far as I am concerned, the quality of the service is execrable, although UPS claims to be the biggest parcel delivery company in the whole world. Not to mention that they are awfully expensive while not granting any guarantee on the service provided. Please see their terms and conditions and you will clearly see that they do not take any responsibility with regard to the completion of the delivery. It is absolutely unbelievable...

(Tradus) Plătit 65 USD pentru transportul expres pe un pachet mic de 80 USD. 5 zile restante și numărare. Niciun motiv dat, nicio informație furnizată. Nimeni nu răspunde la e-mailuri. A primit un număr de telefon de contact. Nimeni nu răspunde nici la asta.
Evita.
(Original)
Paid $65 for express shipping on an $80 small package. 5 days overdue and counting. No reason given, no information provided. Nobody answers emails. Was given a contact phone number. Nobody answers that either.
Avoid.

(Tradus) După ce i-am sunat pentru a-i ruga să-mi adauge numărul de telefon și e-mailul la o expediere internațională în care magazinul nu a făcut-o, am reușit să-mi primesc coletul prin vamă cu ajutorul agentului lor. De asemenea, mi-a cerut să-mi adaug numărul de telefon la pachet. Când a sosit timpul să sosească coletul, agentul de livrare tocmai l-a marcat ca neeliberabil. I-am sunat a doua zi, au refuzat să am informațiile mele de contact și mi-au spus că le-au adăugat. În acea zi, agentul a marcat și coletul meu ca neeliberabil, a doua zi au făcut același lucru și au negat orice acțiune greșită din partea lor. Articolul pe care l-am achiziționat din SUA este acum pe drumul de întoarcere acolo, deoarece refuză să mă ajute sau chiar să-mi ofere orice fel de informații pentru a remedia această situație („am creat o reclamație”). Am fost dispus să conduc cu mașina pentru a-l obține, dar în schimb am irosit o grămadă de bani în trei zile din vacanță pentru acest lucru și stres.
Mulțumesc mult! Companie cool.
(Original)
After calling them to ask them to add my phone number and email to an international shipment where the store did not do it I have managed to get my package through customs with the help of their agent. He also asked for my phone number to add to the package. When it came time for the package to arrive, the delivery agent just marked it as undeliverable. I called them the next day, they denied having my contact information and told me they added it. That day the agent also marked my package as undeliverable, the next day they did the same and denied any wrongdoing on their part. The item I purchased from the US is now on its way back there because they refuse to help or even provide me any sort of information to fix this situation ("we've created a complaint"). I was willing to drive to get it but instead I wasted a lot of money three days of my vacation on this and stress.
Thanks a lot! Cool company.

(Tradus) UPS nu respectă termenele - niciodată. Cred că am avut aproximativ 7 sau 8 livrări internaționale numai în 2020 și nu o dată pachetul a ajuns la mine acasă conform programului de livrare. Nu am fost anunțat - nici măcar o dată - de eventuale întârzieri sau schimbări de stare (chiar dacă m-am înscris la notificările UPS MyChoice, pe telefon și pe e-mail).
Serviciul pentru clienți este absolut teribil - când am sunat pentru a vedea de ce coletul meu este încă în vamă, am fost strigat - la propriu și în mod repetat - de o doamnă care mă acuza că încerc să evit plata taxelor (plătisem 79 de lei doar pentru transportul expres pentru o Comandă de 250 de lei, taxele vamale erau de doar 50 de lei, așa că cu siguranță nu încercam să scap din plată, pur și simplu încercam să îi fac să livreze un colet în intervalul de timp pe care îl plătisem).
(Original)
UPS does not respect deadlines - ever. I think I had about 7 or 8 international deliveries in 2020 alone and not once has the package reached my house as per the delivery schedule. I wasn't notified - not even once - of potential delays or status change (even if I signed up for UPS MyChoice notifications, on my phone and email).
Customer service is absolutely terrible - when calling to see why my parcel is still in customs, I got yelled at - literally and repeatedly - by a lady accusing me of trying to avoid paying fees (I had paid 79 lei for express shipping alone for a 250 lei order, customs fees were only 50 lei, so I was definitely not trying to get out of paying, I was simply trying to get them to deliver a parcel within the timeframe I had paid for).

(Tradus) Au fost necesare 4 zile lucrătoare pentru actualizare și adăugarea unui număr de telefon la comanda mea.
Curierul nu a programat nicio perioadă de timp și a mers direct la locația de comandă.
Încercați să vă îmbunătățiți serviciile, foarte lent, iar o parte din asistența pentru clienți nu știu să trimită informațiile corecte către departamentul potrivit.
Lăudări tipul de luni dimineață care a făcut corecția corectă la comanda mea, dă-i o mărire -> [20.07 - 11:20]!
(Original)
It took 4 working days to update and add a phone number to my order.
The courier didn't scheduled any time frame and went directly to the order location.
Try to improve your services guys, very slow and some of the customer support don't know how to send the correct information to the right department.
Cheers to the guy from Monday morning who made the right correction to my order, give him a raise -> [20.07 - 11:20 AM]!

(Tradus) UPC este extrem de neprofesionist. Am așteptat să mi se livreze coletul toată ziua și au mințit spunând că au făcut 2 încercări. Nimeni nu m-a sunat și nici nu m-au sunat la sonerie. În Cluj, nu vă oferă opțiunea de a vă ridica singur coletul de la adresa locală, prin urmare nu există altă opțiune pentru dvs. decât să așteptați și să sperăm că șoferul va decide să vă sune numărul sau soneria. Dacă nu găsește adresa sau nu găsește o parcare, decide pur și simplu că nu te-ar putea găsi. Singura dvs. opțiune va fi aceea de a vă restitui coletul expeditorului și Dumnezeu știe dacă primiți banii înapoi sau nu.
(Original)
UPC is highly unprofessional. I have been waiting for having my parcel delivered all day long and they lied saying they had made 2 attempts. No one called me, neither did they call at my doorbell. In Cluj, they don't give you the option to pick up your package yourself from their local address, hence there's no option for you other than wait and hope the driver will decide to call your number or doorbell. If he doesn't find the address, or doesn't find a parking lot, he just decides he couldn't find you. Your only option will then be to have your package returned to the sender, and God knows if you receive your money back or not.
(Tradus) Aștept pachetul meu preplătit pentru a 4-a zi după data la care trebuia să sosească. Aceasta nu va fi problema dacă nu vor minți despre încercarea de a livra atunci când, în realitate, nici măcar nu vin la adresă.
Vor spune că: „a fost încercată o livrare la x oră”, dar este o minciună. Iv a avut o experiență foarte proastă tratându-se cu ei până acum.
(Original)
I am waiting my prepaid package for 4th day over the date it was supposed to arrive. That woont be the problem if they didnt lie about attempting to deliver when in reality they dont even come to the address.
They will say that:" a delivery was attempted at x hour" but is a lie. Iv had a very bad experience dealing with them so far.
(Tradus) Neprofesional .... neentuziast .....
Amânarea deliberată a vămuirii .....
Nu voi mai folosi UPS România niciodată.
(Original)
Unprofessional.... unenthusiastic.....
Deliberately delaying customs clearance.....
I will never use UPS Romania again.
(Tradus) Așteptam întreaga zi pentru livrare și la sfârșitul zilei, livrarea a fost anulată fără să mă sune nici măcar! Din cauza adresei incomplete, care a fost o minciună! După ce am sunat la sprijinul lor, mi-au spus că vor mai dura 48 de ore până la livrare !! Și nu a fost prima dată! Aceasta este absolut cea mai proastă companie de transport maritim !!
(Original)
I was waiting the entire day for the delivery and at the end of the day, the delivery was cancelled without even calling me! Because of incomplete address, which was a lie! After I called their support they told me it will take another 48 hours until delivery!! And this was not the first time! This is absolute the worst shipping company!!
(Tradus) Mai mult de o săptămână și nu au reușit să livreze un pachet în București.
(Original)
More than a week and they didn't succeed to deliver a package in Bucharest.

(Tradus) Pachet pierdut, nimeni nu poate furniza informații reale, pachete deteriorate de cele mai multe ori.
(Original)
Lost package, nobody can provide any real information, Damaged packages most of the time.
(Tradus) Cel mai prost serviciu de curier, sub FAN sub orice de pe piață, total fără răspuns, lipsit de scuze, plătește pe altcineva pentru a-și face treaba, nici măcar nu se gândește să meargă așa!
(Original)
The worst currier service, below FAN below anything on the market, totally unresponsive, unapologetic, pay somebody else to do their job don't even think about going this way!
(Tradus) Incompetent.
(Original)
Incompetenti.
(Tradus) Ups Otopeni Bucuresti trimite o notă de livrare către Amazon la 14.05.2020 coletul a fost livrat la adresa din baraganul .braila. Dar realitatea coletului nu se află la locație. Sper ca sediul central al UPS să analizeze acest aspect. UPS ÎNTÂMPLĂ DIN ACESTA ȚARA, ESTE DANĂ ÎN REPUTAREA DUMNEAVOASTRĂ. AMAZON DONT LUCRU CU TIHS COMPANIE, DUMNEAVOASTRĂ BĂNUI BANI.
(Original)
Ups Otopeni Bucuresti send a delivery note to Amazon on 14th /05/2020 the parcel been delivered to the address in baraganul .braila . But reality the parcel it is not at the location. Hope the head office of UPS to look in to this matter. UPS PULL OUT OF THIS COUNTRY, IT IS DAMAGE ING YOUR REPUTATION. AMAZON DONT WORK WITH TIHS COMPANY, YOURE LOOSING MONEY.
(Tradus) Foarte lent și complet neprofesional. Evita. De zece ori mai rău decât concurența (Tnt și Dhl). Experiență complet neplăcută eith Ups Cluj.
(Original)
Very slow and completely unprofessional. Avoid. Ten times worse that competition (Tnt and Dhl). Completely unpleasant experience eith Ups Cluj.
(Tradus) Aș prefera să merg să colectez pachetul meu direct din Germania, în loc să folosesc acest serviciu.
(Original)
I'd rather go and collect my package directly from Germany instead of using this service.
(Tradus) Agentul UPS din Cluj Napoca - zona Gheorgheni refuză livrarea coletului și minciunile inventează o încercare de livrare. O grămadă de mincinoși și agenți leneși.
(Original)
The UPS agent in Cluj Napoca - Gheorgheni area refuse to deliver the parcel and lies inventing a delivery attempt. A bunch of liars and lazies agents.

(Tradus) F ok, dacă este prompt
(Original)
F ok si prompt
(Tradus) de evitat: adresa corectă, dar ei spun incorecte să pierzi timpul ... nu este grav
(Original)
to be avoided : correct address but they say incorrect to waste time ... not serious

(Tradus) cea mai proastă companie din toate timpurile !!!!
(Original)
worst company ever!!!!
(Tradus) acesta este, absolut, cel mai rău, serviciu de curierat pe care îl puteți găsi în această țară, am primit un pachet la oamenii lor de luni în livrare, este vineri și încă îl aștept ...
(Original)
this is, absolutely, the worst, courier service you can find in this country, I got a package at their people since monday in delivery, it's friday and I'm still waiting for it.....
(Tradus) Am primit pachetul meu așa cum a fost programat de amazon. Curierul a fost cu adevărat profesionist și drăguț. Am fost plăcut surprins de calitatea serviciului pe care îl oferă în comparație cu alte companii.
(Original)
I received my package as scheduled by amazon. The curier was really professional and nice. I was pleasantly surprised by the quality of the service they offer compared with other companies.
(Tradus) Serviciul HORRID și (deși poate părea imposibil la început), chiar și un serviciu mai bun pentru clienți. În primul rând, nu primesc nici o notificare în avans despre livrare. Atunci șoferul mi-a spus să vină să-mi iau pachetul la Otopeni, fiind deschisi până târziu (o minciună evidentă) și nu se mai putea întoarce la alt moment. Sunt de acord doar să aflu că este o sarcină imposibilă. Odată ce le scriu despre ele, tocmai le-am spus și apoi nu am primit niciun răspuns. Parcela mea se prezintă acum ca fiind livrată, care nu s-ar fi putut întâmpla. Doar serviciu DREADFUL !!!
(Original)
HORRID service and (although it might seem impossible at first) even worse customer service. First, I get no notice in advance about the delivery. Then I am told by the driver to come pick up my parcel at Otopeni as they are open until late (obvious lie) and he could not come back at another time. I agree only to find out that it's an impossible task. Once I write to them about it, I just get told off and then get no reply. My parcel now shows up as being delivered which couldn't have possibly happened. Just DREADFUL service!!!