Opinii despre Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara în Timiș (Servicii de mutare)
Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara
Bulevardul Mihai Eminescu nr. 15, Timișoara 300028, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara, Servicii de mutare în Timiș
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara
Luni
[08h:30h – 16h]
Marți
[08h:30h – 18h]
Miercuri
[08h:30h – 16h]
Joi
[08h:30h – 16h]
Vineri
[08h:30h – 14h]
Sâmbătă
[10h – 12h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara
D. S.
Se lucreaza pe baza de programare si este chiar ok fata de alte institutii
I. M.
Desi ma asteptam sa fie mai complicat si cel mai probabil sa ma si cert cu angajatii din institutie, spre surprinderea mea au facut treaba buna, ne-am inteles si au si respectat termenele stabilite. Iar cand un alt cetatean a ales calea mai scurta si s-a bagat in fata, angajatii l-au tratat corespunzator, rugandu-l sa revina la rand sau sa revina in alta zi cu programare. Am ramas total surprinsa. Ceva s-a schimbat acolo in ultimii ani!
M. D.
Cel mai calificat și prompt personal pe care l'am întâlnit în instituțiile publice.
Mă bucur că am fost ajutat în problema avută.
Adevărați oameni care merită toată aprecierea noastră, cinste lor !
C. M.
Lucrurile merg bine. Păcat de certificatul de naștere emis ca scrisul cu datele personale ale copilului nu sunt în chenar. Si este un act care îl ai toată viata. Organizarea este ok.
C. F.
O institutie cum ar trebuii sa fie toate-n tara asta, oameni OK, profesionisti si extrem de amabili. Bravo!
G. G.
Programare făcută telefonic foarte ușor și respectată la minut, totul s-a desfășurat simplu și rapid.
A. T.
Totul decurge minunat de cand se pot face programari online. Pe site sau la numerele de whatsapp se gasesc toate informatiile.
Z. K.
Programarile online sunt absolut superbe. Daca totul este planificat din timp, totul decurge foarte lin.
S. D.
Nu lucreaza nimeni aici. Trebuie sa ne facem buletine singuri. Nu raspunde nimeni la telefon cu saptamanile!! Ce oras jalnic
I. M.
La ghișeul 7-8 este o doamna blonda care vorbește foarte urat cu oameni, are un comportament inadmisibil, si prima oara mi a vorbit urat si a doua oara, eu fiind politicoasa. Nu înțeleg ce cauta in functii astfel de persoane. Rușine, nu meritați nici o stea!
M. S.
Bună dimineața! Oameni buni nu înțeleg de ce nu răspunde nimeni la telefon.. Încerc de aproape o ora sa, sun pt a-mi face o programare la buletin și nu-mi răspunde nimeni.. Trist sincer..
V. V.
Totul a mers rapid,sincer nu m-am asteptat.
M. M.
La numarul de pe site nu raspunde nimeni, pentru programarea online trebuie selectat ghiseul (nu scrie niciunde pe site la ce ghiseu trebuie sa mergi), programarea se face cu o luna inainte.
Va intreb: noi cele casatorite cum procedam? Stam o luna cu buletinul invalid?
B. C.
Astepti o luna pentru reprogramare ca nu ai avut foaia scoasa la imprimanta bine , rusine !
c. p.
Ca sa îți preschimbi buletinul trebuie sa îți faci programare cu o luna și jumătate înainte. Sa va fie rușine!!!
R. C.
Dacă se putea va ofeream minus stea. De ce mai sunteți plătiți dacă nu răspunde nimeni la telefon. Serviciul vostru online este de toată jena. La sediu nu te baga nimeni în seama și nu te poate ajuta cu absolut nici o informație sau programare. Stați degeaba prin birourile alea și mai sunteți și plătiți de cetățeni pentru servicii ZERO.
M. S.
Buna ziua !
Va rog frumos sa ma ajutați cu o sugestie.
Am actul de identitate expirat din 18.03.2020,si trebuie sa plec inapoi in Austria la familia de batrani la care am lucrat ca ingrijitoare . Ce trebuie sa fac,pentru a nu-mi pierde locul de munca?
Va multumesc!
V. L.
Foarte bine!
D. C.
Incompetenta maxima
I. H.
De ce nu răspunde nimeni în timpul programului de lucru? Nr acela de tel pt ce este pus dacă nu răspunde nimeni?
I. D.
Personalul nu este amabil și trebuie să aștepți cu orele până rezolvi problema
A. M.
Daca tot este un numar de telefon pus la dispozitie pentru a se suna, de ce nu raspunde nimeni?
C. N.
Pe pagina de internet la sectorul "Acte necesare" acest aliniat este explicat precar și tocmai am irosit o învoire de la serviciu și nu am rezolvat:
* documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, în original şi copie (contract de vânzare-cumpărare, extras de carte funciară - nu mai vechi de 30 de zile / extras de carte funciară, emis online şi tipărit, adeverinţa de la registrul agricol, etc.)
Domnul de la ghișeu nu mi-a luat actele deoarece pe contractul de vânzare cumpărare apare doar numele soției și ea nu a fost prezenta la fata locului ( LUCRU CARE NU ESTE SCRIS EXPLICIT IN PARAGRAF ). Deși pe buletinul expirat adresa este aceeași, certificatul de căsătorie era printre actele prezentate și de desigur contractul de vânzare cumpărare în original...
---------------------------------------------------------------------
Confirm ceea ce ați răspuns.
Poate o atenționare pentru a face click pe acest link în cazul diverselor situații. Se pare ca pentru unii ( cel putin în cazul meu ) nu a fost foarte evident ca trebuie sa intru pe acest link.
---------------------------------------------------------------------
Ati ținut cont de situația data și chiar ați modificat pe site.
Va mulțumesc și va felicit pentru promptitudine.
I. C.
Am rămas plăcut impresionată deoarece chiar se face treabă bună în această instituție !
A. T.
O singura ramarca : NU mai dati numere pe pile ! S-a deschis usa si i s-a inmanat numarul de ordine unui domn ce statea la coada cu mine ! VA ROG FRUMOS NU MAI PROMOVATI "PILISMUL" ! In rest totul a fost super ok !
A. C.
E clara treaba cu serviciile publice. Cand doi iti spun ca esti beat, du-te si te culca! Am fost cu toate actele necesare (cum scrie pe site) pt. a-mi elibera un nou act de identitate - dar ce sa vezi? nu e bun contractul VC ca este prea vechi, cu toate ca a fost incheiat in formă autentică (asa cum scrie pe site). Pai treceti in m**tii vostri toate explicatiile necesare pe site!!! Daca ii suni sa te asiguri ca ai tot ce-ti trebe iti spun ca sunt trecute toate datele necesare pe site.
O.
Dacă ești atent, ai actele pregătite, îți faci programare online și o respecți, totul merge ca pe roate. Am terminat toată treaba în 10 minute. Jos pălăria pentru paznic, politețea și amabilitatea lui depășesc cu mult nivelul unora care nu au cunoștințe elementare, nu știu să citească și vin puși pe scandal.
N. B.
Sun de 2 zile la numarul de fix in timpul orelor de program si nu raspunde nimeni.
I. D. I.
Nu exista xerox in institutie, asa am aflat ca trebuie sa faci cel putin 2 drumui pana la xeroxul de peste strada care btw, este inchis la ora 17:24 camd aveam eu programare. Am incercat sa rezonez cu politistul de la informatii, trecand peste atitudinea lui de plictisit, l am rugat frumos daca m a poate ajuta sa mi faca un xerox pentru contractul de inchiriere, era doar o singura pagina.
Ca la mai toate institutiile din Romania, am primis raspunsul " am rezolvat nu se poate", " nu domnule nu exista xerox in institutie".
Nu mi vine sa cred ca functionari ai Statului Roman, pentru care platesc taxe au atata lipsa de dezinteres.
In sfarist dupa ce am discut si cu dna. de la caserie am realizat ca trebuie sa caut un xerox altundena, am resuti sa gasesc o doamna "amabila la posta care mi a facut fotocopie la contract si mi a scutit de un drum cu masina pana la cel mai apropiat xerox care il stiam ( din complexul studentesc) la accea ora cand traficul era haotic ( 17:30).
In final ajung din nou la ghiseul unde se depun actele, pentru flotant, bineinteles ca functionarul vorbea la mobil, a trebui sa bat in geam pentru nu aveam ceea mai amabila atitudine, si l am auzit spuiandu-i celui cu care vorbea " hai ca te sun eu mai tarziu".
Nu mai spun ca este un miros in sala de asteptatare, nu deschid un geam, e nebunie, totul lasa de dorit.
Rusine!
r.
Birocratie, incompetenta si atitudine deplorabila.
Am schimbat ratingul de la 1 stea la 4 datorita procesarii eficiente si abordarii profesioniste de dupa plangere. Multumesc pentru promptitudine.
I. S.
Inregistrare nou nascuti. Se cer documente in original si copie. Copiile trebuie sa fie unele impreunate pe aceiasi pagina, altele separat. Dava nu, trebuie alte copii. Acestea se fac la un magazin de colt. Apoi alt bon de ordine, alte ore la coada. Apoi vii dupa certificat, portarul te pune sa iei bon, doamna urla ca de ce l-ai luat. Etc., etc....
L. M.
am fost in aceasta locatie in data de 06.10.2018 in jurul orei 17 insotind o persoana cu dificultati in deplasare in vederea preschimbarii CI.
ma bucur ca se poate si la noi sa existe un comportament civilizat, amabil si aplicat spre cetatean.
pentru aceea zi, pentru felul ireprosabil cum s-au comportat le-am dat 4 stele.
D. B.
Evitati ghiseul cu nr 2. Functionara de acolo nu stie ce inseamna un contract de vanzare-cumparare. Cu ctr-ul in mana, imi spune ca nu sunt proprietar. E penibil, te lasa fara cuvinte.
B. M.
Multe experiențe umilitoare. Dar ultima a pus capac. Să vii cu un copil din orfelinat (centru rezidential), de la 120 de km si doamna de la social sa fie in concediu, iar cea careia i-a delegat atribuțiile, o anume Roxi, sa nu vrea sa coboare să ne preia actele si sa-i faca o poza, in timpul programului cu publicul, ca ea "nu coboară ca are de lucru si sa revin miercuri", asta ce e? Vin mereu cu niste copiii care au fost umiliti toata viata, probabil de aia isi permit si astfel de functionari sa ne trateze ca oameni second-hand. La telefoane nu răspunde niciodata nimeni. Urat de tot. De data asta mergem pe reclamatie oficiala si presa, ajunge!
E. R.
Profesionalism,amabilitate,rezolvare orice probleme.Felicitari ptr.organizarea timpului de asteptare la ghiseele din institut si angajatilor.Respect.
C. C.
In biroul responsabil cu certificatele de nastere sunt doua "pupeze" plictisite si scarbite de munca lor! Atitudinea fata de oameni este ZERO! Trebuie sa le pui buletinul in mana pentru ca le este lene sa intinda putin mana, macar asa de gest! Te iau la per tu direct si sunt arogante!!! Tipicul functionarului nesimtit!!!
A. A.
Buna ziua, sun la nr de tel afisate de d-voastra si culmea de doua zile nu raspunde nimeni, la ce le mai afisati sa sune lumea disperata cel putin stergeti le daca tot nu raspundeti niciodata, noi cum putem sa ne informam mai ales daca suntem la distanta de Timisoara? Ve rog incercati sa raspundeti la unul din nr alea doua
B. B. S. V.
Seriozitate maxima și amabilitate.
Va mulțumesc frumos pentru ajutorul acordat.
Jos. Pălăria secția Certificatul de naștere bebe.
R. M.
Telefonul este degeaba, suntem în 2019 si totusi nu răspunde nimeni la un amărât de telefon.
k. c.
Am fost extrem de multumit de modul in care mi-a fost rezolvata cererea de preschimbare a actelor de identitate, tot respectul pentru functonarii de la evidenta populatiei din Timisoara, intradevar lucrurile incep sa se schimbe in bine in Romania, poate nu in ritmul in care ne dorim dar din punctul meu de vedere schimbarea e vizibila, va doresc tuturor sa aveti parte de aceeasi experienta, iar daca cererile v-au fost rezolvate intr-un mod corect si normal puneti un review, hai sa vedem si lucrurile bune. Respect, Cristian.
S.
Imi pare rau ca nu am facut poze. Pe scurt: oamenii stau la cozi incredibile de la 7:30 pentru schimbarea buletinului. Iau multi numere de ordine, dupa care stau ca fraierii pe hol si asteapta sa se schimbe numarul de pe tabela. NU se va schimba prea des pentru ca ZECI de acoliti, pile, neamuri, cunostinte si nesimtiti se baga in fata, cu numar chiar 161 (cand pe tabela era scris numarul 28). Halal tara, halal serviciu.
V. M.
Mult mai puțină aroganță decât la "serviciul" pașapoarte...
b. h.
Oameni incompetenți si foarte aroganți!!!!Ar mai trebui să ia lecții de bune maniere!!!!
M. V.
Sa mergi de cinci ori sa iti ridici actele si ei sa tot motiveze ca nu le merge sistemul. Iar o oarecare functionara a rupt usa de la 14.00 cand programul era pana la 16.30. Paraziti ai societatii!
E.
Bataie de joc. Minim 4 ore de asteptat intr un loc aglomerat, persoane incompetente si fara chef de lucru. Enjoy Romania.
j.
Am impresia ca va bateti joc de populatie. De o luna jumatate incerc sa sun la toate numerele posibile de pe site ca sa cer o informatie privind transcrierea certificatului de nastere dintr-o tara straina, si nu raspunde absolut nimeni...nici macar directorul, si ceilalti sus pusi... Administratia din Romania...poti sa mori si nu-ti raspunde nimeni...
A. N.
Bătaie de joc. Incompatibili cu posturile care le au. Incompetenți total. Pile si șpagă sa nu stam la coada. România nu se schimba.
G. B.
Incompetenți la nivel maxim! Te pun pe drumuri până te saturi!Cei care preiau actele nu le verifica ,iar buletinul nu poate fi eliberat !Mare atenție la predarea actelor.Nu fac diferența dintre o copie și un original! Retard total!
R. C.
Haos total.....funcționari plictisiți si cozi interminabile.
L. S.
Nesimțire fara margini!
E. L.
Fain , sunt oameni ok
..
Incompetenta,aroganta,nepasare.
A. D.
Jalnic
C. S.
(Tradus) Este un loc în care nu aveți opțiunea de a merge doar dacă id-ul dvs. a expirat, ci vă pregătiți înainte, citiți online și programați și numiți, altfel aveți nevoie de răbdare și să așteptați foarte mult.
(Original)
Is a place where you don’t have option just to go if your id expired, but prepare yourself before, read online and schedule and appointment, otherwise you need patience and to wait a lot.
O. A.
(Tradus) Evita. Eni Nicolae și toți conducătorii sunt absolut incompetenți. Nimic nu se face. Întregul sistem este urât. Linii de oameni de dimineața devreme până se închide.
Acest lucru demonstrează cât de inept este managementul. Sistemul lor de a ajuta oamenii să-și obțină documentele necesare pe care ei înșiși li se cere prin lege să fie o rușine.
(Original)
Avoid. Eni Nicolae and all of the management are absolutely incompetent. Nothing gets done. The whole system is abhorrent. Lines of people from early in the morning until it closes.
This goes to show how inept the management is. Their system of helping people get their necessary paperwork that they themselves are required by law to have is a shambles.
E. B.
(Tradus) Servicii de calitate foarte slabă, numerele de comandă nu pot fi preluate cu ore, deoarece doamna care lucrează la acest departament este pur și simplu absentă atunci când ar trebui să lucreze în jur de 8 ore pe zi și dacă nu sunteți ruda unui angajat care lucrează în interior această instituție publică trebuie să aștepți mai mult pentru a-ți rezolva problemele .... pentru că sunt multe rude în fața ta fără niciun număr de ordine. ÎNALT RECOMANDAT!
(Original)
Very poor quality services, the order numbers cannot be taken by hours because the lady that is working to this department is simply absent when she supposed to work around 8 hours/day, and if you are not a relative of an employee that is working inside this public institution you have to wait more to resolve your problems.... because there are many relatives in front of you without any order numbers. HIGHLY NOT RECOMMENDED!
G.
(Tradus) FB
(Original)
FB
V. C.
(Tradus) Loc foarte aglomerat și asta pentru că nimeni nu-i pasă de tine aici. Urasc asta.
(Original)
Very crowded place, and that is because nobody cares about you here. I hate it.
I. S. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
N. 3.
D. P.
D. L.
V. R.
A. A.
M. L.
A. H.
D. P.
A. D.
V. D.
B. M.