Opinii despre FAN Courier Head-Office - Stefanestii de Jos (Servicii de mutare)
FAN Courier Head-Office - Stefanestii de Jos
Sos. de, DNCB nr. 32, Ștefăneștii de Jos 077175, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FAN Courier Head-Office - Stefanestii de Jos, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de FAN Courier Head-Office - Stefanestii de Jos
Luni
[09h – 21h]
Marți
[09h – 21h]
Miercuri
[09h – 21h]
Joi
[09h – 21h]
Vineri
[09h – 21h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre FAN Courier Head-Office - Stefanestii de Jos
A. A.
Eu am avut doar experiente placute cu Fan Courier pana acum si cu siguranta sper sa am si pe viitor. Folosesc serviciile Fan Courier, tiparesc AWB-uri. Pot sa zic ca sunt FAN al FAN Courier. Mereu va voi folosi si pe viitor. Tineti-o tot asa. Sunteti cei mai buni din Romania. Nu exista dubii. Felicitari intregii conduceri si intreg staffului.
c. P.
Va saluta un fost client...argumentez
Pe AWB.ul pe care l.am primit am dat sa primesc coletul la alta adresa(in aceeasi localitate)..nu a functionat..de ce...nu știu...la ultimul colet mai aveam...putin si il cumparam de la fan curier
AM FOST ÎNȘTIINȚAT DE CATRE EXPEDITOR CA SUNT EXTRA KM..ZIC DA CAT POATE FI 30-40 .MAXIM 50 LEI TRANSPORTUL...va salut..
G.
Vad ca sunt multe recenzii si proprietarul nu răspunde on line, DE CE?
Sunt fan, Fan curier, dar, dar la pomul lăudat, mai mergi și degeaba..
Azi 09.03.21. am sunat la București și rapid, 3 min, am fost inregistrat pentru preluare colet din BC pt.B, RAB 068100016, nota bene.
Pana la 16 nu a venit agent sa preia coletul și atunci am sunat la sediul din BC, timp de 30 min am ascultat mesaje, nu am vorbit cu cineva și am renuntat.
Măcar sa ne răspundă la telefon sa ne aburească elegant și nu e prima oara.
Sa aveți spor!
A. d. H.
Așa arată o comandă care trebuia livrată a doua zi și a ajuns la destinatar după 4 zile. Au mințit că au contactat destinatarul, a doua zi ne-au informat că destinatarul a solicitat altă zi de livrare, a treia zi nu ne-au mai informat deloc, iar a patra zi ne-au solicitat plată dublă pentru că destinatarul a refuzat să primească o cutie cu pământ și plante rupte. Atașez o poza cu aranjamentul așa cum a plecat de la noi și încă două așa cum a ajuns la client. O stea este prea mult pentru Fan Courier.
A.
Foarte ok, cred ca am comandat cam 300 de produse prin ei in aceasta viata si mereu au venit la timp. Da au mai existat si momente mai putin placute, nu exista perfectiune si accept asta. Conteaza ca am rezolvat problema fara nervi. Pentru mine ei raman cea mai performanta firma de curierat din Romania. Am mai colaborat si cu alte firme, ba nu raspundea curierul, ba venea greu, ba vin intr-o ora dar venea in 3. La Fan Courier n-am avut problema asta, cred ca vor ramane lejer pe locul 1.
D. .
Lucrez cu toate companiile de curierat de 15 ani. Probleme de la mici la mari am avut cu unii sau altii. Fan-ul se diferentiaza de restul prin comportamentul curierilor de pe teren. De departe cei mai politicosi. Par atent selectionati si sper ca sunt remunerati pe masura. Tragedie absoluta cu Cargus, le evit pana si masinile in trafic. Restul...sunt intre acestia doi, mai putin TNT, DHL, UPS care joaca in alta liga (mondiala).
o. d.
Mi se pare anormal ca personalul sa te minta in fata referitor la durata livrării! Pur și simplu esti mințit! Si asta mi se pare degradant pentru o companie de talia lor!
Dar ce sa faci dacă avem democrație originala de ce nu am avea și curierat original!
B. S.
Am facut o comanda la un magazin online cu plata in avans (mare greseala). In aceeasi zi magazinul a trimis coletul prin fan courier.
Timp de 3 saptamani nu am reusit sa aflu nimic despre coletul meu. La call center-ul de la HQ si la cel din Pitesti intra un robot care anunta invariabil ca toti operatorii sunt ocupati. Am incercat la alte departamente din arborele de rutare a apelului, se raspundea de angajatii de acolo, dupa care la transferul apelului catre livrari, se pierdea legatura.
Deoarece am ajuns la capatul rabdarii am solicitat magazinului respectiv returnarea sumei platite si anularea comenzii. Dupa multe discutii cu conducerea acestui magazin, am reusit recuperarea banilor.
Va anexez un print screen cu aceasta minunata livrare.
P.S. Acum magazinul respectiv lucreaza cu GLS si au livrare in mai putin de 24 ore de la comanda.
P. O.
Fan Courier nu are nici un fel de respect pentru clientii carora le presteaza servicii defectuoase. Am trimis trei colete de la Brasov catre o Focsani. Au ajuns doua, unul s-a ratacit ... a fost descoperit la Constanta. Trei zile mai tarziu a ajuns coletul ratacit la Focsani, dar desfacut si cu piese lipsa. Trei zile mai tarziu au descoperit si piesa lipsa, au livrat-o si s-au spalat pe maini. Cheltuielile intervenite, penalizarile suportate, relatiile comerciale stricate... nimic nu conteaza. Sunt suficient de mari incat sa nu mai conteze calitatea serviciilor. Pacat...
C. V.
Curierii fura coletele si tu primesti de 10 ori valoarea transportului, deoarece coletele nu au fost asigurate. Nu isi asuma ca unii angajati ai lor fura. Poti asigura marfa sa nu se deterioreze la transport... mai nou trebuie sa asiguri marfa si pt situatii de furt ale angajatilor. Cum e sa trimiti produse de 1000-2000 lei si sa primesti 150 lei :). Va recomand tuturor !
A. B.
curieri retarzi care nu-s in stare sa predea un colet cu toate detaliile trecute pe el...in secolul in care aplicatiile te duc direct la destinatie. companie in declin
v. n.
Nu este posibil să imi iei 300 lei pe un colet si să nu mi-l aduci în 2 zile si jumatate.
I. D.
Felul în care sunt manevrate pachetele lasă de dorit. Nu e prima dată când îmi primesc coletul rupt, cu conținutul la vedere.
W. N.
De ce mai folositi sistemul cu codul parola daca nu trimiteti niciodata codul prin sms de atatea ori?
L. T.
Servicii excepționale. Cel mai bun curier din tara.
A. S.
Cel mai absurd și mai neprietenos sistem de self-awb. O mizerie.
I. B.
Cea mai mare și cea mai buna firma de curierat din Romania
A. D.
Cei mai buni
v. f.
Cea mai neserioasa,mincinoasa firma de coletarie, daca un plic de acte o plecat de la Pitești spre jud Alba luni 20. 07 .2020 astazi 25 iulie inca no ajuns am sunat joi- vineri ,raspusu o plecat de la PITESTI e pe drum , macar nu mai spuna ca in maxim 3 zile ajung coletele, daca zaceau adevaru macar da plicu o sa ajunga cand vrem noi da foloseam un taxi ca nimeni nu trimite un plic cu acte original daca nu era urgent., ASA PLATIM PENALIZARI, din cauza voastra ca sunteti mincinosi . AWB3202053570023
I. B.
Am comandat un aer condiționat, m-au contactat marți și au zis că în 5 min sunt la mine. Eu încă nu locuiam pe acea adresa și în 5 min nu aveam cum să ajung. Băiatul a zis că îl aduce mâine, că nu este o problemă. Am zis ok. Azi e joi și coletul meu nu știu unde e. Cei de la Fan Curier au zis că e la Stefanesti. Cei din Ștefănesti zic că nu e la ei. Un mare dezastru . Rușine.
M. S.
O firmă cu angajați mincinoși ordinari lipsiți de educație și bun simț care se contrazic în declarații.Așa angajați, așa firmă.Să vă fie rușine.Vă bateți joc de lume.
A. J.
Sunt foarte multumita de serviciile FAN Courier!
G. C.
Merge foarte repede, baieti amabili si pricepuți.
R.
E probabil cel mai bun curier din Ro.
B. J. C.
Stai 2 -3 ore in telefon sa afli informatii despre un colet care se plimba aiurea ptr ca un angajat a introdus gresit strada de pe awb chiar daca scria in romaneste nu in alta limba. Customer support nefunctional. Incerci sa suni la livrari sa mergem sa preluam de la depozit coletul telefonul de contact gresit sau scos din functiune.
R. C.
mai mult de 10 zile un colet de la Alexandria la Timisoara ... trageti voi concluzia. Am sunat la relatii, am asteptam 27 minute, m-au plimbat intre 3 agenti si nu mi-au dat nicio informatie decat sa este in hub-ul din Timisoara ...
T. R.
Totul o.k.
C. D.
Super frumos!
A. G.
Ho trimit un plico in Italia pe 10/07/2020. A trecut o septimana na ajuns. Daca mergeva pe jos sicur era la destinatario.
V. G.
Cel mai neprofesionist serviciu de curierat, agenti nepoliticosi si depasiti de situatie, serviciul de call center este o bataie de joc, la sesizarile pe mail nu raspund, statusuri false, pachete returnate. Voi face reclamatie la protectia consumatorilor.
P. F.
Nicio stea nu meritati, de fapt. V-as da "minus 5". Preluati in continuare expeditii, desi stiti, de cel putin 30 zile, ca deja aveti livrarile foarte mult intarziate.
S. C.
Foarte neserioși, 2.30 ore pe ridicarea unui colet de la oficiu.Colet care trebuia sa se livreze cu 2 zile în urma la domiciliu.
N. L.
Nu mai e ce a fost odată!
C. F.
Nu merita nici o stea pentru că își bat joc de clienți, mint în legătură cu programul de munca ( ex vineri 17 aprilie 2020 ). Pentru comercianții care doresc să își piardă clienții recomand.
A. D.
Foarte sla
F. G.
Foarte ok, fara incidente !
G. R.
Nu pot onora niste comenzi de pe o zi pe alta , desi la telefon mi au zis ca se vor livra fara probleme.
N. M.
Pricepuți în ceea ce fac. Puteți pune toate întrebările necesare înainte de a gresi.
M. A. S.
sunt bombardier de când lucrez la fan
m. t.
Serviciile lasa foarte mult de dorit, curierul care e pe zona (Tunari, sector 2) este impertinent, needucat, si trateaza clientii de sus. Ma simt obligata sa las aici aceasta plangere, intrucat la Fan Courier nu raspunde nimeni la relatii cu clientii. Ma voi adresa si catre Protectia Consumatorului pentru ca e deja al treilea colet care nu ajunge la mine din cauza angajatilor Fan Courier. Si dupa ce ca sunt scumpi la vorba, mai sunt si la pret (pret care e suportat de comerciant atunci cand clientul nu primeste coletul)
S. R. p.
Cei mai tari de pe piața. Nu mai dați în prețuri sa își permita lumea să cumpere mai mult online.
A. B.
Servicii deplorabile. Atitudine aroganta și zemflemitoare a curierului atunci când se prezintă pentru ridicarea coletelor, întârziere în livrarea expedițiilor, comunicare aproape imposibilă cu vreun reprezentant Fan Courier etc.
A. D.
7 zile de asteptare pentru acte trimise cu fan curier ,dupa primele 4 zile ,adresa gresita au spus ei, desi eu stau la adresa scrisa pe AWB ,am sunat de 4 ori sa mi se ofere imformatii dupa jumatate de ora pentru fiecare apel, nimeni nu a raspuns, intr'un final dupa 7 zile am rezolvat cu agentul care livra in sectorul meu! dupa ce au fost calcate in picioare si folia in care erau era rupta! sunteti de cacat ,pentru serviciile oferite a trebuit sa platesc 24 de lei pentru un plic adus in ZONA adresei mele ! PENTRU SERVICIILE OFERITE NU MERITATI NICI MACAR O STEA ! Astept un raspuns din partea voastra ,daca nu sunteti nesimtiti ca cei de la centrala care imi dadeau numere la care nu raspundea nimeni si ma tineau in telefon cu zecile de minute ! 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
C. T.
Când ajungi foarte sus uiți de unde ai plecat... Păcat.
D. S.
JALNIC , CEI MAI NESIMTITI CURIERI SI CELE MAI PROASTE SERVICII
A. L.
Nu mai folosiți Fan Courier nu pot onora comenzile
C. A.
Am primit doua colete identice (doua scaune identice de masa bebe - 14 kg/ GVOL 58) de la persoane diferite dar la costuri diferite (Bucuresti si Brasov). Am platit supra-pretul pentru ca sa nu -l incarc pe expeditor (nu era vina lui si nu era cinstit sa-l fac pe el sa plateasca).
Unul a fost corect calculat 65RON (similar cu pagina de estimare) si cel de-al doilea 162RON. Am asteptat 10 zile pentru livrarea pachetelor si am sunat peste 5 ore la call-center (plus soferul de zona)... mi s-a cerut sa merg in depozit sa le ridic si doar dupa multe telefoane am primit pachetele acasa (cu tratament ca si cum mi-ar fi facut o favoare !)...
Concluzie: NU recomand ... multi nervi si bani pentru un servici de proasta calitate.
c. n.
Din ce in ce mai scumpi. Usor, usor o sa faca cum fac bancile: sa te puna sa platesti pentru aerul respirat din moment ce intri pe poarta lor...
C. P.
Am fost servit cum trebuie!
O. M.
Firma fb
M. 1.
Sunteți jalnici!!! Ar trebui sa suportați costul transportului pentru întârzieri!!! Cum poate sa dureze livrarea unui colet o săptămână între două orașe din țară? Bai nene, am primit colet din Irlanda și a durat 5 zile și voi nu sunteți în stare să livrați pe o distanță de 400 km într-o săptămână????
S. D.
De black friday e aglomaratie mare :) Inteleg! Dar faptul ca siteul nu merge absolut deloc nu pot sa inteleg, nu-l impinge nimeni sa mearga, sunt doar niste servere, servere pe care managerii Fan Courier refuza sa le plateasca ! Sa-i contactezi pe site nu merge, ca suntem aproape in 2020, nu merge ! Trebuie sa invarti rotita la telefon si sa suni, ca internetul e pentru altceva.
L. A.
Bineinteles cadoul micutului meu pentru Moș Nicolae s-a rătăcit prin depozite si in loc sa ajunga de la Tg Mureș in Harghita (vreo 90 km)a ajuns pe la Stefanestii de jos.
S. A.
Un colet București - Floresti(Județul Cluj) face 2 zile și un alt colet București - Cluj-Napoca(în oraș) face 1(una) săptămână. Sunteți jalnici.
E. V.
După ce au rătăcit coletul 1 săptămâna refuza sa îl predea.
S. S.
putin dezamagit de angajati de la receptie clienti: am ridicat 60 de colete m-au pus sa imi scriu numele,prenume si semnatura pe toate notele de transport in parte...
C. F.
Sediul central al Companiei FAN Courier Express S.R.L., care este principala Companie privata de curierat din Romania.
Sediul sau se compune din spatii pentru birouri, doua depozite magistrale cu rampe multiple și benzi de sortare automata a coletelor, service auto, spatii de parcare, sali de conferință, de instruire și întâlniri de afaceri.
Toate spațiile și utilitățile sunt de nivel european, cu certitudine.
O nota distincta pentru Parcul de autovehicule, care este extrem de dezvoltat și pare ca și nou.
Personalul este calificat, amabil și oferă servicii de calitate remarcabilă, adeverind sloganul comercial afișat pe posteriorul fiecărei mașini de marfa: "Oriunde, cu plăcere!"
r. t.
ATENTIE LA ACEST TRANSPORTATOR. NU ISI ASUMA DELOC INTEGRITATEA COLETELOR..NICI LA FURT NICI LA DETERIORARE. DACA COLETUL ARATA BINE LA EXTERIOR SI INAUTRUL TOTUL "ZORNAIE" CA E FACUT PRAF...SPUN CA E OK...SI NU E VINA LOR. DACA UN TELEVIZOR ESTE TRANTIT SI SE SPARGE..CINE PLATESTE
G. A.
Cea mai execrabila firma de curierat. Colet expediat in luna ianuarie, primit de curier, scanat in depozit apoi a facut picioare. Valoare 1000 lei. Telefoane peste telefoane, si primim urmatoarea solutie: de 10 ori valoarea transportului, adica 15 x 10 = 150 lei. Profit Fan Courier 850 lei fara sa faca nimic. Raspunsul lor ca daca nu am platit "asigurarea" de a nu mai fura... Practic pentru ca nu i-am platit sa nu fure au furat. Acum in aprilie nici o rezolvare. Rusine Fan Courier
A. S.
Atitudinea soferilor in trafic si aroganta lor cand iti livreaza ceva.
Nu meritati mai mult.
M. N.
Sunteți niște dobitoci îmi zice adresă greșită a treia oară
A dat coletul retur ca e adresa greșită nu mai stiu nici adresa cu fan caca uuuuuuu😡😡😡😡😡
M.
Execrabil. Curierii mint ca "ati fost cautat acasa", dar nici urma de apel.
B. D.
Foarte ok.
G. I.
Profesionisti
s. d.
serviciul cel mai rapid, chiar si cu micile scapari
I. G.
Oriunde cu placere))
C. A.
Mult peste urgent Cargus oricum, care nu merita nici - o stea
L. L.
Cea mai serioasa firma de curierat.
B. B.
Buni baieti
Dacă nu va convine cu ei de ce nu cereți cu urgent sau dpd sa vedeți atunci probleme
D. U.
"Ne cerem scuze, a uitat agentul sa ridice colegul"
T. F.
Locatia este OK , dar in ultimul timp serviciile Fan Courier lasa de dorit in conditiile in care pretul serviciilor s-a marit.
f. n.
INCREDIBIL! DEZASTRU! FALIMENT!Cea mai neserioasă și neprofesionalistă firmă de curierat. Dispar telefoane, plicuri cu acte, etc. Coletele care ajung printr-un miracol la destinație ( asta după o plimbare de 4-8 zile) sunt manipulate necorespunzător. Dacă vreți să sunați la ei la sediu, aveți de așteptat minim 20 de minute. Asta cu siguranță din cauza reclamațiilor. Dacă întrebi curierii se colete, îți spun simplu: “fă-mi reclamație”. NU RECOMAND NICI DUȘMANILOR!
Y. D. C.
Cei mai neserioși nu ajunge marfa la timp
N. C. A.
Unul din cei mai slabi curieri. Angajatii nu sunt în stare să ajungă la destinatii. Ultima oară când folosesc serviciile lor!
O.
Fan curier a scăzut destul de mult deși depinde de zonă în general nu mai sunt ce au fost.
F. M.
Astepti zeci de minute sa iti raspunda cineva la Call Center, numerele de telefon de la sediile regionale nu functioneaza, nu iti rapsunde nimeni la ele. Plata cu cardul nu exista, curierii refuza sa iti aduca la usa coletul in caz ca nu poti cobori. Uneori coletele intarzie cu saptamanile mai ales pe zona de Cluj-Napoca am avut probleme. Unii curieri nu vor sa iti ridice coletul ca nu ai suma fixa de bani sau il ridica fara sa mai primesti rest. Sunt ani lumina in urma fata de ceea ce inseamna un serviciu la standarde decente.
A. A.
Am un colet trimis de 5 zile ,inca nu a ajuns la destinatie si nici macar nu pot sa aflu de la ei unde este .Telefoanele de la centru nu raspund ,(bine ca au multe melodii ca ton de asteptare!!) iar punctele de colectare din provincie nu se pot coordona cu centrul ca sa obtina informatii privind coletul ."Nu stiu" este motto-ul lor.
T. I. B.
Cea mai proasta alegere...
G. D.
Nu sunt serioși, ba chiar enervanți. Am un colet pe care îl astept de o săptămână. Venea mai repede și cu Poșta Română. Când încerci sa ii suni îți fac legătura de la un departament la altul și aștepți degeaba pentru că nu îți va prelua nimeni apelul. Este incredibil!
A. B.
Foarte promti
d. d.
A trebuit să aștept aproximativ două ore să găsească un colet.
F. A.
Cel mai bun curier în România merita mai mult de 5 stele ✨
s. j.
Oameni discreți și cu bun simt
C.
Execrabil...
F. s. c. C.
șefi cei mici lasă de dorit restul e ok
S.
Am primit un colet din Rm. Vâlcea la Joita, Giurgiu în mai puțin de 12 ore.Atitudine respectuoasa și profesionista. Felicitari doamnei curier!!!
Felicitări FunCurier.Intr-o perioada foarte aglomerată am primit un colet, de la Timișoara, in 2 zile.In evaluare am ținut seama si de faptul că UrgentCargus nu a fost in stare sa livreze un colet din data de 28.11.2018 (din Bucuresti in Bucuresti !!!).
A.
Cel mai prost customer support. Pur si simplu nu le pasa.
P. D.
Ce -a mai de căcat firma de curierat
C. R.
Colete livrate in 5-7 zile pentru Arad, Cluj, Sibiu, Timisoara si alte cateva localitati. Coletele retur vin in proportie de 80% distruse. Nu recomand.
A. T.
Am un colet care îl aștept de 6 zile nici măcar la telefoane nu răspund ca să aflu și eu de el pe unde este. De tot căcatul este fan curier
A. S.
Servicii slabe, furturi de colete de catre angajati, marfa ambalata corespunzator si distrusa de angajatii care se plang toata ziua ca sunt prost platiti
M. S.
Sa tot trimiti colete cu FAN Courier... A plecat un colet de la noi sambata, pe 18 noiembrie, dar curierul a ajuns la sediu fara el. 😮😮😮 Ma gandesc ca poate l-a pierdut, sau l-a vandut, cine stie? Oricum valoarea era 619 lei din care ne-ati despagubit cu 125 lei dupa ce "l-ati cautat" 3 saptamani. Apreciem calitatea serviciilor!
A. A.
Locație modernă și oameni de calitate !
O. P.
Aviz clientilor cu contracte: Cititi-le bine caci daca nu aveti expeditiile asigurate (adica sa platiti in plus 1% din valoarea expetitiei) iar Fan Courier va pierde expeiditia va despagubeste cu de 10 ori valoarea costului transportului. Este un abuz evident care va poate aduce pierderi importante daca nu stiti sa il gestionati. De asemenea orice avarie pe care o sufera expeditiile nu va putea fi despagubita pentru ca ambalarea conform contract este imposibila, adica produsele electronice, electrocasnice si marfurile albe trebuie sa aiba ambalajul UMPLUT cu polistiren, lucru evident imposibil. De asemea la orice notificare pe care o trimiteti catre ei veti primi un raspuns in cel mult 90 de zile, adica cel mai probabil in ultima zi. Daca le raspundeti se mai adauga inca 90 de zile pana la urmatorul raspuns.
Ca si clienti: nu va osteniti sa asteptati coletele cu livrare sambata pentru ca nu prea ii intereseaza aceste detalii si pe romaneste spus, livreaza ce vor sambata.
In rest... Fan Courier este cel mai scump curier ca si tarife, probabil ca are cel mai bun branding, dar in rest toata politica este anti-client, fie ca este cel care asteapta fie ca este cel care trimite.
G. B.
"Fiindcă nu știm sa sunăm și sa apasam tasta 5"!
S. T.
Dezinteres maxim. Am avut un colet de 100 de kg și a trebuit sa îl descarc fără ajutor plus ca a trebuit sa îl încarc tot eu în duba de transfer
I. T.
Astept un colet cu livrare sambata,adica azi 24.03.2018.Nu a venit.Eu alta zi in care sa ridic coletul nu am,de aia am ales sambata.O sa fiti trasi la raspundere pentru intarzieri.
A.
Cel mai mare depozit logistic al Fan Courierului
H. D.
Promtitudinea si profesionalismul ii defineste cel mai bine.
Q. 1.
Servicii ireprosabile si un serviciu de paza profesionist
I. J.
O firmă de 2lei nici la telefon nu se răspunde
C. L.
Cei mai buni, comparativ cu concurență.
c. c.
nu va merge tasta 5 fratilor
V. S.
nu prea stiau unii de altii te trimit de la unu la altu
V. B.
Cea mai buna soluție pentru transportul coletelor
S. G.
Daca ai ceva de trimis acesta este locul!
M. D.
Am avut și bune și rele cu fan courier-ul, dar per total dacă trag linie e mult mai ok decât celelalte firme de curierat.
F. B.
Serviciu de proasta calitate
I. M.
Retardati cu sistem si mai retardat
V. S.
Tipii sunt ireprosabili