Opinii despre Orange shop (Servicii de mutare)
Orange shop
Bulevardul 21 Decembrie 1989 23-25, Cluj-Napoca 400105, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Orange shop, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Orange shop
Luni
[08h:30h – 19h:30h]
Marți
[08h:30h – 19h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 19h:30h]
Joi
[08h:30h – 19h:30h]
Vineri
[08h:30h – 19h:30h]
Sâmbătă
[09h – 15h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Orange shop
M. T.
Intampinat dragut, numar de ordine, asezat pe scaun si in 30 secunde trimis la plimbare, trebuie sunat la 300. Foarte plictisit angajatul!
t. i.
In timp scurt rezolvat situatiile avute. Promptitudine si profesionalism!
J. P.
informații utile ,dar abonamentul este mai scump decît în alte rețele
M. B.
Acu 2 luni mă duc la ei să îmi reziliez abonamentul. Am vorbit cu o domnișoară foarte prietenoasă care mi-a înregistrat cererea. (După ce am făcut amândoi un calcul și am văzut că "ofertele" din orange shop sunt și 100% peste prețul pieții). Mi s-a spus că e păcat că părăsesc rețeaua după vreo 12 ani. Am rugat-o pe domnisoară să mă lase să plătesc ultima factură acolo din moment ce nu mai doresc să primesc facturi de la ei acasă, nu a fost nici o problemă, am plătit cei 300 de lei și am aflat că totuși o să o primesc o factură acasă de 10 euro reprezentând prima mea încărcare pe pre-pay...au mai venit încă 2 facturi full (200+ RON).
O. M.
Personalul a fost foarte de treabă, m-au ajutat cu tot ce i-am rugat și nu m-au grăbit chiar dacă mi-a luat destul de mult să mă decid asupra unor lucruri.
Recomand!!! 💯
P.S.:În plus, mi-au oferit mănuși pentru că nu aveam la mine și aveau dezinfectante peste tot!
B. A.
Am luat un tel. nou și am stat 45 min. Nu le mergea imprimanta și nu mi-au făcut factura. Mai merg o data.
m. a.
Un personal amabil și profesionist ! Felicitări!
F. L. M.
Personalul amabil si bine pregatit!
M. s. I. C.
Servire prompta
S. D.
Este cel mai modern Shoping din Tara.
M. D.
Servicii de calitate din partea angajaților pe măsură așteptărilor.
Va mulțumim!!!!
S. C.
Sant farte antelegatori cu clienții
G. G.
Am avut abonament timp de 19 ani la Orange iar în momentul în care mi a expirat abonamentul m am trezit că mi au tăiat și net-ul pe care l primisem cadou în momentul încheierii contractului. Am solicitat o oferta, mi au spus că voi fi contactat în 8 zile lucrătoare, am fost sunat după trei sau patru zile dar fiind la serviciu nu puteam vorbi după care am primit un ms că voi fi contactat în următoarele 8 zile(probabil nu m au mai găsit) timp în care nu au uitat să mă atenționează că voi fi taxat suplimentar daca voi depăși net-ul inclus! Nu sunt vreun figurant dar țin să" mulțumesc" societății Orange pentru profesionalismul de care a dat dovadă în cazul meu! Vă las pe dumneavoastră să trageți concluzia dacă sunt mulțumit sau nu!🤔🤔
E. C.
Am venit sa ridic un telefon comandat cu 3 zile inainte, am ajuns acolo si am aflat ca reteaua lor nu merge sih ca trebuie sa astept o ora pana ce se rezolva, repet, telefonul comandat cu 3 zile inainte.
c. a.
Profesioniști, servicii de calitate!
I. M.
Profesionalism. Însă, serviciu de asistență lasă de dorit . Mai mult respect față de clienți. Pentru un încărcător defect, îmi cereau și telefonul . Menționez că este în garanție de trei săptămâni. Firește că nu l-am lăsat și am cumpărat un alt încărcător de la ei (98 lei).
M. B.
A fost aici bunica mea și unul dintre băieți (bărbații) a fost extrem de nepoliticos cu ea. Ea având 70 și de ani a zis către băiat domnișor ma puteți ajuta și omul se rasteste la ea sa își măsoare cuvintele ca el nu e domnisor. A plecat fără sa plătească factura și a mers in alt loc. Oameni mai LOW nu sunt sa angajeze?
G. U.
Profesionist, dar nu toti
B. M.
Am lasat un telefon la garantie. La intrare am primit un numar de ordine pentru service... am asteptat 20 de minute pentru ca nu era nici o persoana care sa ma ajute.Cand vine domnul de la service imi apare numarul de ordine pe ecran... cand ajung acolo(a durat 10 secunde sa ajung)... surpriza...o domnisoara frumoasa in fata mea cu un nr de ordine dupa mine...
Imi vine randul, imi zice ca telefonul nu are nimic, apoi il mai butoneaza, il da la colegul lui(care tocmai venise) si el il butoneaza si iñ sfarsit se hotarasc ca il retin in service....in fine atitudinea si aroganta cu care sunt tratati clientii e specifica. Sper sa nu fiu nevoit sa trec prea des pe la ei.
C. I.
Nu sunt deloc flexibili, ma refer la firma asta in general, nu la magazin. Nu ai cu cine negocia in cazul in care ai o situatie mai deosebita. Am semnat un contract pentru un serviciu pe care l-am folosit 3 luni si am constatat ca nu pot plati in continuare aceeasi suma sau chiar mai mult, dar sa schimb serviciul de date in unul de telefonie, asa ca voi plati 2 ani un serviciu pe care nu il folosesc. Stiu aigur ca nu voi mai semna niciodata un contract cu aceasta firma, dupa expirarea contractului.
V. B.
Telefonul este in garanție și nu funcționează așa cum ar trebui așa că am mers să vorbesc cu băieții de la service. Conversația cu băiatul de la service a fost destul de nemulțumitoare. Aș fi dorit să văd mai multă implicare și dorință de ajutor.
O.
Am apelat la ei cu o bratara Huawei(fiind in garantie)
Am fost tinut la curent cu fiecare interventie efectuata
S-a inlocuit pe baza garantiei in maxim 5 zile
Placut surprins de serviciile oferite
B. y. A.
Rau
L. M.
Sambata fiind, serviciile au fost promte, fara timpi mari de asteptare.
S. L.
Sunt persoane chiar ajutatoare, dragute cu clientul, dar sunt care sunt deranjati ca mergi acolo. Eu incerc sa evit contactul, dar cand a trebuit sa ma duc a fost cu mixed feelings.
D. B.
Personalul amabil. Pregătit sa ajute
R. D.
Totul se desfasoara pe baza de bon de ordine, prin asta evitandu-se aglomeratia necontrolata ce ar putea aparea,
f. o.
Foarte slabi, repezesc clienții și încearcă cu orice preț sa te păcălească.
d. s. c.
Primesti numar de ordine pentru orange expres si duduia de acolo prria alte persoane fara numar de ordine exemplu aveam numarul 17 si de la nr de ordine a mai servit 3 persoane fara sa crara urmatorul numar de ordine
a. d.
Din nefericire nu am găsit ceva ce mă interesa,produse cu adevărat importante pentru cei care vin din străinătate,adaptoare, încărcătoare și altele de genul
M. P.
Când intri la Orange shop te întâmpină mereu cineva care îți cere două-trei detalii despre scopul vizitei și-ți comunică un număr de ordine. Așa că te simți băgat în seamă încă de la început; mai apoi interiorul prietenos, serviciile de bună calitate, personalul calificat te fac să înțelegi că șansele să nu-ți fie rezolvată problema sunt foarte mici.
Dacă ar fi ceva de îmbunătățit acelea sunt zâmbetele de pe fețele angajaților. Dar asta e o mare lipsă națională, așa că vom fi indulgenți.
Lucrul care mă bucură cel mai mult e ordinea mult îmbunătățită față de varianta anterioară de showroom, pe cale de consecință timpii de așteptare s-au micșorat semnificativ.
G. B.
Umblați cu minciuni mai ales băiatul Damian Larii
A. R.
Cu zâmbetul pe buze am fost refuzata sa achiziționez o baterie pentru telefon, pe motiv că nu am cumpărat telefonul din magazinul dvs. Mentionez că utilizez o cartelă prepay de 20 de ani.
"Multumesc" pentru "ajutor"!
Am să mă mut la o firmă serioasă, care îsi respectă clienții.
P. S. - am să fac reclamație și la ANCP, pentru că, citind recenziile, am constatat că nu e caz unic ceea ce am întâmpinat eu.
O. o.
Personal extraordinar de drăguț.. Bvo pt răbdarea care dați dovada.. :)
L. F.
Companie de toată mizeria, împreună cu partenerul lor Europulă GSM !
L. O.
Nota 10 pentru băieții de la service - extrem de amabili și de ajutor!
z. v.
Lipsă de solicitudine puțină modestie nu ar strica și respectul parcă e inexistent. În rest totul e frumos.
C. H.
Bine
S. T.
Nu ești tratat ca un client, care își plătește factura lunar!!!
V. R.
Probleme rezolvate rapid
R. C. S.
Am avut o experienta "minunata" cu "doamnele" de la casierie. Am vrut sa cumpar o folie de protectie pentru ecran pentru un telefon. Mi s-a spus ca nu au. Cand sa ies din magazin vad o folie expusa pentru modelul superior, dar cu aceleasi dimensiuni si caracteristi la ecran ca si al meu. Merg inapoi sa le rog sa-mi arate folia respectiva, daca se potriveste. Mi se spune ca NU! "Nu se potriveste, e alt model. Nu se poate vedea (eventual cumpara)! Nu se poate!". Nu-mi venea sa cred ce aud. Efectiv cred ca le era lene sa se ridice de pe scaun. Oricum auzisem pana atunci cum vorbeau cu clientii din fata mea. Zici ca erai la primarie in ultimul sat uitat de lume. Rusine! Nu mai calc pe acolo veci! Bravo Orange, inca un client multumit!
D. S.
Dăguț ,cochet și util
S. M.
Oferte mizerabile,clienti inselati!
S. B.
Buna ziua, azi am fost in Orange Shop de pe strada 21 Decembrie la sectiunea service. Am cerut un pret pentru un display de Samsung Galaxy S7edge. Ma intreaba domnul de acolo, e cumparat de Orange telefonul? Raspund cu nu! La care dansul " nu se poate" nu reparam daca nu este de la Orange. Ok am inteles, dar oare faptul ca sunt abonat de 15 ani la Orange nu conteaza? Faptul ca platesc si am platit cu varf si indesat milioane de lei de-a lungul acestor 15 ani nu conteaza deloc? Stimati angajati Orange si Orange azi ati pierdut un client cu vechime de 15 ani in reteaua dumneavoastra, azi o sa ma duc sa cer portare la Vodafone, loc unde de circa 2 saptamani am interactionat cu angajatii Vodafone dar nu am fost tratat cu o asemenea raceala si bataie de joc. Regret nespus ca va bateti joc de clientii dumneavoastra. Felicitari Vodafone pentru caldura cu care tratati clienti sau potentiali clienti, intr-o piata in continua miscare mi se pare normal ca fiecare operator sa incerce sa te tina in retea nu sa te trateze ca pe un nimeni. Rusine.
G. A.
Am fost purtat de la service Orange, la magazin GSM de unde s-a luat telefonul si tot nu s-a rezolvat. Neseriosi!!!
A. P. M. M. V.
Te simți confortabil doar unii angajați să fie mai amabili.
A. A.
Multumim pentru ajutor !
L. F.
Foarte atenti, foarte serviabili!
D. B.
Foarte modern amenajat si cu personal dragutz si profesionist. Dra Nicoleta a ajutat f mult la alegerea produsului si a dat raspunsuri clare in utilizarra alegerii facute. recomand!!
A. L.
Servicii rapide si de calitate. Recomand
N. B.
Am mers in acest punct de lucru in vederea efectuarii unei portari pe o cartela PrePay din alta retea.
Inca de la intrare, aparatul cu numere de ordine nu functiona, asa ca am primit un biletel scris de mana si mi s-a cerut sa astept "oriunde in magazin".
Cu toate ca este un smart shop, nu exista nici macar un display care sa indice de ce operator vei fi preluat si care este timpul de asteptare.
Dupa ce am asteptat jumatate de ora, am mers eu catre un operator disponibil, intrucat acestia nu chemau clientii. Acolo mi s-a refuzat serviciul de portare pe cartela PrePay, singura varianta oferita fiind portarea pe un abonament. I-am transmis clar ca nu sunt interesata si am insistat pe oferirea unei cartele. Domnisoara mi-a refuzat solicitarea, asa ca am plecat memultumita.
Colega avea probabil un target de vanzare de abonament, insa mi se pare inacceptabila aceasta atitudine si strategie de vanzare.
F. S.
Ordine,disciplină, profesionalism, felicitări.
B. A.
Este foarte cursiv . Nu se pierde timp .
M. J.
O gamă diversificată de produse de calitate superioară
A. M. K. R.
Experienta a fost plăcută, deși am avut de așteptat la service 30 min, timpul a trecut repede.
S. P.
Nu recomand abonarea la ei , dar orange prepay e bun
A. A.
Hoți ca de obicei
D. I.
Procesul de service si garantie a mers ca pe roate. In mai putin de 3 minute de la intrarea in magazin, aveam deja sesizarea preluata si solutia oferita. Sistemul de ticketing self-service merge bine. In magazin sunt suficienti consultanti si ambianta este placuta. Temperatura este putin exagerata: afara erau 32 grade C si inauntru 18 grade C. In rest, am fost foarte multumit de vizita.
E. E.
👨👩👧👦
A. R.
Locul e super amenajat, aerisit, plăcut. Păcat ca unii angajați lasă de dorit. Dar nu e vina Orange ca angajații sunt praf, nu toți, doar câțiva putini. Majoritatea sunt buni, magazinul e ideal.
A. B.
Foarte bine
M. C.
Cele mai proaste experiente avute vreodata! Domnisoara care este la automatul care elibereaza numerele de ordine vrea sa te 'ajute' chiar daca mentionezi ca nu ai nevoie (cand mergi a patra- cincea oara trebuie sa fii afon sa nu intelegi), dar si acesta se face absolut mecanic, lipsa totala de amabilitate (daca apare vreo cunostinta de a ei pleaca imediat de langa tine). Evident ca 'nu mai sta' sa-ti explice ca de ex. la service numarul de ordine apare in coltul LCD-ului asezat in dreapta acestuia...ghiceste daca vrei service...Numerele de ordine NU SE RESPECTA DELOC (experimentat de mai multe ori)! Care cum apare si 'da cu cotul' merge la pupitru, fiind de datoria angajatilor sa te cheme, dar cum ca lor nu prea le pasa ramane sa te descurci cum poti. Deci sistemul cu numerele de ordine nu prea are sens! Angajatii de la service sunt niste FRUSTRATI. Nu tu salutare sau amabilitate. DELOC. Nu s-ar uita la tine nici pentru 2 secunde, umbla ca niste zombii dupa pupitru, se ocupa de 3-4 lucruri deodata, printre care si de a povesti weekendul, sau planurile de vacanta colegilor. Dezorganizare totala, clientul este ceva deranjant pentru ei. Pentru cele mai simple lucruri te tine zeci de minute din cauza ca nu au un sistem sau un standard de a servi clientul. Deseori domnul din dreapta nu primeste clientii, celalat pleaca in pauza, ramand doar un singur angajat si o coada lunga asteptand sa fie deservit. Eu am avut nenorocul sa fiu 'deservit' o data de domnul din dreapta - neavand numele afisat pe tricouri nu se stie numele angajatilor - cred ca ii ziceau Catalin. CEL MAI OBRAZNIC si nepasator dintre toti. Lipsa totala de respect fata de client, atitudine de copil de cartier fara educatie. La un moment dat fiind intrebat de functiile telefonului am primit raspunsul ca nu este obligatia lui si ca confund amabilitatea cu obligativitatea. A incercat sa ajunga la concluzia ca problema este cu mine, totodata recunoscand ca el NU ESTE AMABIL. A stors cuvintele, zicand ca a stat la dispozitia mea, problema fiind invers - chiar m-a tinut o gramada de timp, neocupandu-se de mine. Neacceptand nici o observatie, fiind interesat doar de faptul ca ultimul cuvant sa fie a lui. Dorind sa fac o sesizare mi-a raspuns ca acesta se poate face doar cu programare! DEZINFORMARE totala.
La vizita mea oricum nu functionau nici faimoasele mese interactive, acestia avand doar rol de a te fascina si nu de a te ajuta. Telefoanele expuse nu functionau, era o atmosfera incarcata de tensiune.
Nu as mai dori sa pasesc pragul magazinului niciodata!
m.
Indiferenta...personal fara pregatire..fara solutii
G. P.
Un Orange Shop pus la punct, in cele mai multe situatii, rezolvi repede, fără prea multa așteptare
M. D.
Sunt abonatul lor de 20 de ani !!! Am cumparat un tel. nou și mi-au cerut 35 de lei ca sa-mi mute agenda din vechiul tel ( cumparat tot de la ei ) in noul telefon și 18 lei pentru a-mi monta folia protectoare , achiziționată tot de aici . Ăsta da respect pentru clienții fideli !!!☹
O. G.
In standardul romanesc=eroare sistem, in restul lumii ii spune altfel . Bine, cam toata lumea fura, unii mai mult ca altii. Ca locatie e crunt cu parcarea. Atat auto cat si ciclo. Cu masina e loterie sa gasesti loc, cu bicicleta ai pista, insa nu si parcare. Personalul se misca, chiar se misca cu viteza, problema e sistemul care ii face sa se miste prea des pentru o chestie simpla. Sunt bine pregatiti, psihologic cel putin, in negarea evidentei, sunt politicosi cu unele exceptii.
R. G.
Slăbuț,slăbuț lipsa de încredere în Orange dar te faci frate și cu draku până treci puntea
a. a.
Super
E. K.
Modul de servire al clientilor si ambianta placuta.
F. S.
Personalul atent si bine pregatit
J. B.
Foarte greu ajunge o scrisoare la destinatar!!!Rezolvati aceasta problema!!!
A. R.
Personal excelent și politicos.
S. M.
De vrei technologie/ Intr-un flash un brand de nume/ E gata, e in cutie/ Veniti la Orange/ Cu tarie, afirm: la Orange, viitoru-i ca atare/ Tableta, laptop, gadget-uri/ Informatie!/ De ai vreo reclamatie/ La Orange se perfectioneaza/ Si Marte il colonizeaza/ Orice ai zice, la Orange/ Vii cu preferinte/ Gasesti ce vrei/ Ai unde si alege/ Aici, cu siguranta/ Intri si pleci IT-ist de performanta/ Tableta, laptop sau un smartphone/ De toate sunt/ Ai si unde alege/ La Orange vii/ Si totu-i incantare/ Sa o luam ca si atare!
M. P. I.
Se sta un pic la coada in general
B. F.
Totul organizat bine. Bine intentionati si orientati spre client. O atmosfera placuta.
I. P.
Orange Smart Shop-ul arata foarte bine, personalul pe partea de vanzari este pregatit si amabil si competent. Un minus major, din punctul meu de vedere l-am constatat prin contactul cu departamentul de service, care mi-a lasat un gust amar atat din punctul de vedere al atitudinii fata de client, dar in special din punctul de vedere al pregatirii profesionale (nu au fost capabili sa-mi rezolve problema semnalata, mai mult a trebuit sa o rezolv eu, cu alte cuvinte nu ei m-au ajutat pe mine sa-mi rezolv problema ci eu, rezolvand problema in prezenta lor, i-am invatat ce-ar trebui sa faca.... ceea ce nu este permis mai ales intr-o astfel de entitate, si cu astfel de pretentii)
T. T. B.
Personal amabil și de calitate.Locatie amenajata foarte bine cu locuri de așteptare .Păcat de rețeaua Orange care nu se ridică la nivelul așteptat.
C. C.
Magazinul nu dispune de rampa pentru accesul cu bebelusi sau însoțit de o persoană in cărucior rulant.
T. B.
Stai la coada mai mult decât la o instituție publica; angajații ar trebui să fie mai alerți; o ora pentru 6 numere mi se pare exagerat.
c. S.
se lauda ce rețeaua Orange e perfecta s-a văzut zilele trecute
I. M.
Doamne de la caserie cam nervoasa in rest ok totul!!!
L. I.
Agitație multa
M. L.
Am fost chiar înainte de Crăciun aici. Coada, bineînțeles, a fost lungă, dar angajații au fost foarte drăguți și profesionali, chiar și în fața unor clienți extrem de neghiobi.
M. C.
Cam lung timpul de așteptare și greu cu parcare în zona. În rest e ok :)
L. T.
Plată facturi
G. P.
Super modern, personal bine pregătit, amabil, numere de ordine la intrare, servicii impecabile și destul de rapide.
D. V. T.
Aceeasi parere buna desprece se intampla in magazin si aceeasi problema cu lipsa parcarii.
R. A.
Este un shop organizat cu multi angajati gata sa iti raspunda la intrebari, insa tot trebuie sa stai la coada 15 min.
C. N.
Ceva frumos în pas cu tehnologia
A. P.
Apreciez conceptia pe care au adoptat-o pentru a-si servi clientii, insa uneori dureaza prea mult asteptarea.
J. R.
Dezamăgit
A. I.
Roboti angajati !!!
M. P.
servicii covilizate...
M. D.
Angajații sînt foarte amabili
R. M.
Mi se pare incredibil ca pe orice numar de contact Orange suni, ,,vorbesti,, cu robotul despre chestii care nu te intereseaza. In unele cazuri, ai nevoie de un numar de contact al locatiei, nu al brand-ului Orange. E limpede ca in momentul in care caut telefon pentru o anumita locatie, nu ma intereseaza detalii despre factura mea sau ofertele Orange, ci vreau sa vorbesc cu cineva de acolo. De preferat, un om...
M. C.
Profesionalismul la el acasă. Punct!!!
A. D.
Foarte operativi
C. A. A.
Timp de așteptare 25 minute ptr informații oferte telefonie mobila.
C. Ş.
Lipsiti de profesionalism și incapabili de a înțelege și rezolva solicitările clienților!
Rușine!
P.S Sper sa citească recenzia cineva competent din conducerea Orange
D. O. I.
Am asteptat prea mult pentru plata facturii
T. G.
Timpul de asteptare este decent, merită o vizită :)
i. k.
De data asta a fost ok. Am rezolvat problema in 5 minute.
G. L. N.
E un loc cu angajați serviabili
C.
Timp destul de lung de asteptare si aer conditionat reglat la o temperatura mult prea mica
A. M.
Modern, diversitate de telefoane dar preturi mari
G. C.
Ma sperie
R. V.
Magazinul este superb, mai ales acum, dupa renovare. Personalul este foarte prietenos.
P. M.
Este bine organizata si lucreaza in ea oameni bine pregatiti.
m. t.
Cel mai complet și performant Orange shop.
c. p.
Cel mai bun