Opinii despre D.G.A.S.P.C. Cluj-Napoca (Servicii de mutare)
D.G.A.S.P.C. Cluj-Napoca
Str. General Eremia Grigorescu 37-39, Cluj-Napoca 400304, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre D.G.A.S.P.C. Cluj-Napoca, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de D.G.A.S.P.C. Cluj-Napoca
Luni
[07h:30h – 16h]
Marți
[07h:30h – 16h]
Miercuri
[07h:30h – 16h]
Joi
[07h:30h – 16h]
Vineri
[07h:30h – 13h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre D.G.A.S.P.C. Cluj-Napoca
A. A.
Am ramas foarte placut impresionat de profesionalismul angajatilor cu care am interactionat.
Asa ar trebui sa decurga lucrurile in toate institutiile statului.
f. r.
Persoana care trebuia să preia niste documente a apărut după vreo 10 minute la ghișeu.Eram singurul solicitant.Foarte aroganta.S-a schimbat de curând directorul instituției.Sper să aibă în vedere și funcționare că aceasta.Nu cu mult timp in urmă cucoana mi-a sugerat că trebuie șpagă pentru o încadrare în grad de handicap pentru cineva din familie.
K. I.
Foarte mulțumită, operativitate, promptitudine, amabilitate.
L. M.
Lucrez de aproximativ 5 ani ,ca asistent pesonal pentru o persoana cu handicap,situatie care ma aduce fregvent in contact cu aceasta instituție. Sunt multumita de felul in care, am fost tratata ,ajutata de fiecare data cand am avut nevoie de divese servici . Va multumesc.
D. M.
Profesionalism si amabilitate.
E. H.
Foarte bine
S. C.
Promptitudine,,,foarte bine organizați,,,sau schimbat multe lucruri,,,e civilizatie,,,mai in urma cu 2 ani era înghesuială,per total sa schimbat atitudinea angajaților,,,au conștientizat că a pătruns civilizația in oraș!!!
A. V.
Sunt numere de ordine, lumea e civilizată, personalul este amabil si profesionist.
M. I.
Până astăzi aș fi dat o * pentru că în mod Incredibil această locație nu are măcar un singur loc de parcare pentru persoanele cu dizabilități. Astăzi însă ,am fost plăcut surprins de atitudinea personalului : Atenți, plini de Bunăvoință și Respect . În aceste zile toride a fost instalată chiar și o umbrelă mare și bănci pentru cei care așteaptă .
M. P.
mai bine organizati,cu sala de asteptare separata fata de celelate ghisee ( comisia de evaluare, eliberari documente)
C. S. C.
Este locul cel mai trist vizitat ultima oara
A. P.
Condițiile par să fie foarte bune. Am donat jucării și haine pentru copii de acolo.
v. l.
Este locația unde de obicei merg oamenii năpăstuiți și unde se așteaptă să primească o veste buna care sa le mai aline necazurile pricinuite de aceasta viața. Nu are locuri de parcare dar se poate parcă pe trotuar, iar cei care ne așteaptă sunt în general drăguți, dar sunt și ei oameni , fac și ei ce se poate ca locație este un spațiu cam mic pentru ce cerințe sunt dacă ar fi mai multe comisii sa meargă mai repede căci oamenii sunt și așa necăji și amărâți, mai stau și 2-3 ore înghesuiți.
a. v.
Se poate și mai bine pt cei suferinzi.
e. t.
Personal deosebit de amabil si empatic cu nevoile oamenilor.
Pacat ca spatiul de lucru este inuman.
Se poate - cu siguranta - sa se gaseasca si sa se amenajeze un spatiu cat de cat uman, in prezent este sub nivelul acceptabil, atat pt personal cat si pt bolnavii care asteapta.
M. A.
Am constatat o fluidizare în ceea ce privește preluarea de documente.
A. S.
Am o intrebare: sunt persoane la care dr le-a dat certificatul A5 pe 24 luni si hotararea de incadrare sa se faca doar pe 12 luni? E a 2 oara cand patesc asta + scandal in spital de la dr si secretariat de ce nu au respectat indicatia medicului...de parca eu eram de vina Ne omoara atata birocratie!!! Eu 2 luni umblu dupa niste hartogarii sa fie gata dosaru si apoi mai primesc si umilinte din partea personalului care nu accepta ca a gresit ! La evaluare comisia imi spune ca pe 24 luni se va face incadrarea si cand ridic certificatu e scris doar 12 ! Dragi angajati ganditi-va ca nu de placere vin oamenii in aceasta institutie vin de nevoie!
B. M.
Personalul foarte amabil si atent.Pacat de locația unde se află acest serviciu,total necorespunzătoare!!!!!!!Pentr asta am acordat numai o stea.Ar trebui autoritățile locale să se autosesizeze.
E. R.
Sint oameni de omenie foarte mare
A.
Ar trebui să se pună bilete de ordine și să fie o sală mai mare pentru comisiile de încadrare în gradul de handicap, și ghișeele de bilete de călătorie și altele. Ar trebui să fie bielete de ordine precum la ANAF.
Fiecare persoana să fie nevoita să ia de la bun început un bilet de ordine unde să fie inscripționat ora și data la care a fost luat biletul, ora aproximativă la care este așteptat la ghișeul pentru care a luat biletul și, evident, numărul biletului de ordine.
De asupra fiecărui ghișeu să fie un panou unde să se afișeze mare numărul de ordine, și o boxă care să anunțe același număr de ordine pentru ghișeul respectiv.
Asta pentru că este multă lume zi de zi acolo, și cred că dacă s-ar implementa acest dispozitiv, lucrurile s-ar mișca mult mai repede.
Toate cele bune!
A. M.
Locație mica pentru numărul mare de persoane care o frecventează. Totuși există unele lucruri pozitive care s-au făcut și este de apreciat.
C. C.
Spatiul de asteptare e sudimensionat pentru numarul pacientilor, dar amabilitatea personalului te face sa uiti acest impediment.
D. Ș.
Surprins de plăcut în toate
C. C.
Super
C. M.
Foarte bn
M. M.
Un model pentru cum NU se fac lucrurile. Oamenii stau la cozi interminabile in strada, esti plimbat de la un ghiseu la altul, esti trimis dupa acte de la un sediu la altul al aceleiasi institutii (cazier), o bataie de joc fata de platitorul de taxe. Nu exagerez, e o bataie de joc. La cum se comporta, eu am banuiala ca o fac intentionat.
M. T.
Sala de așteptare foarte mica
Ar fi mai practic montarea unui aparat care sa dea numere de ordine
L. U.
Pe mine m-a injurat portarul... poate pentru ca se considera om normal, asa cioban cum este... eu sunt doar un handicapat.
M. I.
Referenții au fost super ok, prompți și amabili. Portarul te ajuta sa găsești biroul dorit și sa iti iei bon. Este sala de așteptare unde poți sa vezi ce nr. Este și care urmează.
c. r.
Servire rapida
N. G.
Oameni foarte ok care oferă soluții complete pentru orice situație, în ciuda faptului că sunt depășiți numeric de solicitările care sunt în creștere.
L. E. C.
Personal extrem de amabil.
P. C.
O bătaie de joc fata de pacienți sau bolnavi. Pacat
C. -. C. A.
Este puțin cam înghesuit spațiul de acces pentru vizitatorii persoane cu dizabilități
J. D.
Persoane cu suflet. Prima institutie a statului cu care am avut un contact placut.
C. F.
Personalul
C. G.
Disciplinat. Personal amabil.
g. c.
Amabilitate si promptitudine.
A. C.
Personalul ffff amabil
J. P.
Sînt politicoși cu persoanele venite la ghișee
S. M.
OAMENI CALZI, INIMOSI!
V. R.
Frumos
F. G.
Doar in trecere
V. B.
Fain
D. P.
Aglomeratie, biricratie
E. B.
Mai.servit prompt
E. E.
(Tradus) Dă
(Original)
Da
A. C.
(Tradus) Pentru multe persoane, în camere mici
(Original)
To many people in to small rooms
l. b.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. M. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. J.
(Tradus) Este in regula
(Original)
Is ok
i. g. f.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
c. f.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
i. h.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
L. G. D.
M. B.
C. M.
〖. m.
I. S.
A. C.
M. I.
c. c.
G. I.
T. L.
D. A. M.
A. V.
F. B.
C. L.
s. g.
i. b.