Opinii despre FAN Courier (Servicii de mutare)
FAN Courier
Șoseaua Spătarului nr. 15, Buzău, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FAN Courier, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de FAN Courier
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre FAN Courier
T. T.
Nu purtau masca si nu impun respectarea regulilor in sediul lor. Fiecare face ce vrea, poarta sau nu poarta. Ne profesionisti la ghișeu. Curierii sunt ok.
M. I.
Peste tot scrie că au POS dar nu pot să plătești nimic cu cardul
R. R.
Vorbeam la telefon în timp ce a sunat curierul. Am închis apelul și am sunat înapoi la curier care nu mi.a mai răspuns toată ziua.
Apoi am fost sunat de la sediu sa îmi iau coletul personal, altfel în trimit înapoi.
Eu, neavând posibilitatea sa ma deplasez.. de aceea am apelat la curier.
La următoarea comandă, mi.au ajuns produsele însă unul din ele spart... niște produse destul de scumpe ptr un cadou.
Acum sunt nevoit sa îl opresc eu pe cel rămas întreg.. imi pare rău că nu pot atașa poze sa se poată vedea în ce hal a fost trântit coletul încât s.a spart un material destul de dur.
L. G.
Faramati colete de valoare si intotdeauna clientul este de vina si este cel pagubit. Nu va asumati nici macar 1% responsabilitatea pentru ceea ce faceti!
S. S.
Buna ziua!
Pacat ca sunt obligat sa dau o stea. Cei de la FAN nu au vrut sa imi aduca coletul acasa, acesta fiind de o saptamana la ei in HUB.
Motivul: Produsule este prea mare (52 kg). Am fost sunat de catre acestia sa ma duc sa ridic personal produsul sau il vo da retur ( la ridicare am platiti desigur si km suplimentari ce trebuiau facuti+ ca voiau sa dea retur un produs la care nici macar nu au incercat livrarea.). M-a costat 150 de lei o duba inchiriata pentru a ridica produsul de lai ei.
Rusine:
Acum mai am de primit un colet astazi fiind ultima zi de livrare. Este vorba de o bluza. Produsul se afla doar de 3 zile la ei in HUB.
M. V.
Am făcut o comanda telefonică pentru un curier pe 17. Mi s-a spus ca vine pe 18. Nu a venit. Am sunat iar pe 19 sa văd ce s-a întâmplat. Culmea, comanda mea nici măcar nu fusese făcută. Am rămas puțin uimita. Am explicat situația, ca trebuie sa trimit acte la facultate și am un termen limita. Mi-au dat numărul curierului care probabil ar fi trebuit sa fie azi pe zonă dar care nu răspunde sau dă pe ocupat. Sa ferească Sfântul sa ai nevoie de ceva.. Le era foarte greu printre atâtea comenzi pe care le au în zona sa mai ridice un plic.. Fan Courier este o firma de curierat care lasă mult de dorit. Din partea mea sunt foarte slabi și nu merita nici măcar o steluța. Foarte dezamăgită.
D. B.
Execrabili! Buzoieni, fugiti cat puteti de firma asta de curierat. Un arogant, ingamfat la ghiseu, niste plictisiti de munca pe masini, nu te baga nimeni in seama pe acolo si ... o multime de buzoieni care asteapta la coada, cu umilinta. Am platit un serviciu de transport pana la o adresa la 24 km de Buzau si, nimic nou, vino domne si ia-ti marfa din depozitul din soseaua Spatarului, Buzau, cu o alta masina, alti bani, ca noi nu putem asigura transportul ca un element are mai mult de 3 m si nu avem masini. Dar, banii i-am luat inainte, 129 lei. Am cerut banii inapoi pentru ca nu pot presta in intregime serviciul de curierat din motivele lor si, ce sa vezi, aroganta si un raspuns in doi peri: sa-ti dea banii firma care a trimis marfa cu Fan Curier nu noi, de parca firma aia ar fi incasat banii. Noaptea mintii! Dupa multi nervi si discutii am reusit sa-i conving sa transporte 4/5 din marfa, restul de 1/5 cu masina proprie, transportul fiind platit integral. Nesimtiti!
V. D. D.
Am fost sunați pentru a ne livra un colet,din pacate nu am putut raspunde in acel moment,am revenit cu un tel la 2 ore si acel domn a spus ca a plecat din zona si ca revine a doua zi,l-am sunat zi de zi 4 zile si a spus ca a fost alt coleg pe traseu ...si asa ma amânat pana am sunat la sediu in Buzau unde sa aflu cu stupoare ca este expediat retur de vreo 2 zile in urmă. Sunt foarte furioasa si ca atare o sa dau firma in judecată si să cer daune.
C. F. S.
Sunt surprins de programul de funcționare, foarte convenabil. Personal amabil. Păcat că nu au o agenție de preluare a coletelor într-o zona mai accesibilă, poate chiar la Galeria Mall.
I. S.
Cea mai slabă firmă de curierat:
- nerespectarea termenelor,
- nu se poate plăti cu cardul;
- debandadă în depozit;
- cu coletul în depozit nu-ti poate spune nimeni când va ajunge la destinație, îți sugerează să te prezinți la sediu pentru a-l ridica.
Aceste experiențe le-am avut de mai multe ori, deci nu este o întâmplare.
U. d.
Am sunat din Buzău pentru o comandă unde mi-a fost atribuit un număr, fiind informat că voi fi sunat de curier până în ora 17.00 pentru ridicarea coletului. Am așteptat telefonul și când am văzut că nu sună nimeni , la 16.30 am incercat sa sun la call center. După 5 încercări ,la ora 17.08 îmi răspunde din call center și îmi spune că la comanda mea , " expeditorul nu a fost găsit pentru preluarea coletului " 😠😠😠😠😠 Vă dați seama de câtă nesimțire este vorba??? Totuși mi-a fost"oferită" posibilitatea de a mi se ridica pachetul luni!!!!!😏 Generoși rău de tot 😄 M-am dus 7 km la sediul lor ce era deschis până la ora 18.00 pentru a trimite coletul din respect pentru cel ce îl aștepta și plătea transportul. Numărul de comandă nu poate fi accesat de d-na de la ghișeu , și a trebuit iar să-i dau toate detaliile!! Pentru ce mai este curier??? Nu recomand sub nici o formă acest serviciu.
D. C.
Nesimtire si neprofesionalism din partea D-nei SEFE!!! Nu este prima data cand primesc o atitudine de acest fel!
M. N. M.
Noroi, fara locuri de parcare pe asfalt😭, înghesuială, cozi ... atitudine de ras în nas când am cerut să mi se scaneze coletul pentru care am așteptat 44 minute afara in vânt și ploaie să îl pot preda.
M.
Eu tocmai ce am avut o experiență foarte buna cu ei. Am avut un produs de livrat prin OLX, mai exact un colet de un 1 kg, deci ceva nu mare, și am comandat un curier de pe siteul lor. Un fan Courier. Am plasat comanda miercuri, joi a venit curierul pentru ridicarea acestuia, iar vineri a ajuns la destinatar. Fiind vorba despre distanta Buzau-Neamț. A fost ceva mai scump, mai exact 24 de lei, dar pot sa zic că s a meritat. Excelent Fan Courier! Bravo vouă! Tinete-o tot așa!
I. D.
Personal amabil. Servicii profi. Am pus un colet. Destinatia Bucuresti. Asteot sa vad in ce stare ajunge. Revin.
D. A.
Pentru a ridica un colet de la sediu este nevoie sa va înarmați cu foarte multa răbdare (o singura persoană la ghișeu). Coletul a venit inițial cu UPS (incapabili sa livreze pe teritoriul României), iar Fan Curier Nu au transcris adresa și nr de telefon corect astfel încât nici ei nu au putut sa- l livreaze la adresa mea. Cu toate ca acel colet după care am fost nevoit sa merg la sediu exista în depozit mi-au comunicat ca fusese făcut retur cu 7 zile în urma. Lipsa de profesionalism, termene nerespectate, deteriorarea ambalajelor și lista poate continua... Am fost dezamăgit de serviciile celor de la UPS iar acum cei de la Fan Curier le calcă pe urme...
C. S.
In data de 5 iulie am comandat de la MarcelProd un pat, livrat cu Fan Courier, la adresa de la serviciu. A venit busit grav intr-un colt, desi era foarte bine impachetat.
Le-am scris si mi-au facut si trimis o alta bucata, precum cea lovita (~205x80cm). Acest al doilea colet trebuia sa soseasca joi, pe 30 iulie.
Vazand ca nu soseste, la ~17:15 minute am sunat curierul, la numarul de telefon primit in SMS. Mi-a spus ca nu mai poate ajunge in acea zi si va veni a doua zi, vineri, pana la ora 11. Mai mult, el modificase statusul comenzii la ora ~16:20, scriind ca am fost contactat si ne-am inteles la o livrare ulterioara, lucru total fals, primul telefon a fost la ~17:15, dat de mine.
A doua zi l-am sunat pe la 11:15 si mi-a zis ca vine pana la ora 14:00.
Deja imi dadea planurile peste cap, eu urmand sa plec la mare in dupa-amiaza aceea.
Dar trebuia sa stau, fiind o bucata de pal nu ar fi rezistat in depozit ~10 zile, pana ma intorceam eu la serviciu. Nici nu avea cine sa preia coletul si nici eu nu aveam cum sa ma deplasez sa-l ridic, din cauza dimensiunilor placii, ma intelesesem cu un amic cu o Dacie Papuc sa ma ajute joi sa il duc acasa, dupa ce am primit mesajul ca va fi livrat joi.
Nu a venit nici pana la 14:00, ba chiar l-am asteptat pana dupa ora 18:00, pentru ca dupa ora 16:00 am sunat de 2 ori la sediul Fan Courier si am vorbit cu o doamna supervizor pentru zona mea (Buzau), care a spus ca va contacta managerul de la Buzau pentru rezolvarea situatiei.
Dar coletul l-am primit de-abia sambata, cand trebuia sa fiu la mare.
Si uite asa mi-am stricat vacanta si am si pierdut 275 lei (pentru noaptea de cazare), din cauza unui mic Dumnezeu caruia i-a fost lene sa livreze un colet atat joi cat si vineri.
Iar luni, 3 august, la pranz am primit un sms ca expeditia a fost deja livrata.
L. I.
Livrarea a fost cu intarziere de doua zile, fiind nevoit sa ma duc la sediu sa mi ridic coletul, unde de altfel mai erau o multime de oameni aflati in aceeasi situatie. Nu au avut macar bunavointa sa răspundă la telefon. Neprofesioniști.
I. S.
DEZASTRU Total!
Am fost sunat ca să îmi ridic personal coletul, respectiv obiecte de mobilier.
P. S.
Pentru mine pot spune că a fost foarte ok,am pus un colet,domnul de la ghișeu super de treabă. Nu am avut experiențe neplăcute chiar și cînd am primit colete am fost anunțată prin sms,iar în ziua respectivă curierul a venit direct la poartă.
P. D. S. A.
Curier, prompt, totul ok
N. D.
Cat pe ce sa nu pot expedia un document pentru ca operatorul nu dorea sa ma ajute cu o copie xerox, dar o doamna ,colega insului, a rezolvat totul elegant. Multumesc, doamna!
d. d.
Bună ziua.Am avut mai multe experiențe neplăcute cu aceasta firma de curierat ,de la returul coletului fara a ajunge la destinație,vorbele aruncate în scârbă de funcționarele de la ghișeu până la deteriorarea coletelor și a conținutului acestora cu toate specificațiile de FRAGIL puse pe colet ,totul este o batjocură la adresa clienților,a celor de pe urma cărora își iau salariile.Acum m-am orientat către urgent Cargus care până acum nu m-au dezamăgit.Sper sa nu am in viitor aceleași probleme ca la fan curier.O zi bună.
I. T.
Domnii de la FanCourer Buzau-hau-hau n-ati auzit de plata cu cardul pentru ridicarea de la sediu a coletelor???
M. R.
Companie de evitat. Curierii îți dau întâlniri pe unde vor ei sau îți spun să te duci la sediu să ridici coletul.
D. A.
Cea mai slaba si neserioasă firma de curierat.
Curierii lasa de dorit
S. M.
Scumpi ,vorbesc urat,și coletele nu ajung la timp....JALE..
M.
Un "buna ziua" cred ca ar fi mai plăcut decât un "salut, ai un colet de la..., te aștept la mașină..." De sunat cu câteva minute înainte măcar, nici vorbă. Sa fie omul în preajmă.
I. P.
Atitudine unui operator de la aceasta locatie m-a dezgustat total, un om lipsit de educatie si de cele mai elementare notiuni de bun simt !
A. I.
Am sunat in legatura cu o comanda , iar cea cu care am vorbit nu avea deloc chef sa ma ajute se vedea din voce si tonalitate
l. e.
Plata doar cash!!
N. D.
Servire ok.
C. T.
In loc sa-ti livreze coletul, te suna sa-l ridici de la ei. Halal curierat
g. c.
Nu sunt serioși deloc curierul minte mai mereu referitor la ziua când ajunge.
D. B.
Foarte promiți!
g. i.
Colet plecat din Onesti. Ajuns in Cluj a doua zi si la Buzau nu. Va bateti joc,lipsa de interes... Si preturi foarte mari. Am sa va evit maxim.
F. S.
Faceți greșeli enorme, mi-ați făcut retur la o comanda fără sa știu, sunteți de evitat!
R. P.
O firmă neserioasă! Nu primești mesaj in ziua livrării, iar daca nu ești lângă telefon atunci când te sună nici că mai dai de ei. Ori ești tratat pe un ton nervos de angajați, ori ești nevoit să mergi tu la depozit sa ridici comanda. Pe banii tăi, mergi tu să îți ridici coletul.
R. E.
Nu am așteptat prea mult
R. S.
De 2 ori am sunat pentru returul unui colet și mi s-a spus ca a fost anulata preluarea coletului deoarece nu am răspuns la telefon, deși nu am primit nici mesaj nici apel din partea curierului.
F. C. S.
Din păcate nu pot da -5 stele. Se comporta execrabil cu clienții.
P. T.
Cea mai proasta firma.Aveti atâția ani si tot degeaba
Mai bine merg cu bicicleta ca ajung de 3 ori mai repede ca ei ..MAI DEGRABA O SA ALEG POSTA ROMANA ,VIN MAI IN SIGURANTA COLETELE DECAT CU VOI SI MULT MAI RAPID.
A. B.
Sa va dau la muie ordinarilor, astept toata ziua dupa curier il sun de 4 ori ca la intr-un final sa zica ca nu poate sa mai ajunga la mine. M-am dus dupa el 7KM si imi zice ca nu mai are baterie la PDA. Cea mai proasta firma de curierat.
M. M.
O echipa super de treaba și gata sa soluționeze orice situație. După ce firma de la care am comandat coletul mi-au greșit adresa, eu fiind mutat în alt oraș, aceștia m-au sunat și am găsit împreună o soluție pentru ca acel colet sa ajungă la mine. Foarte mulțumit de serviciile lor!
V. D.
Servicii bune, personalul amabil..
P. P.
a sosit pachetul la Buzau mai târziu dar nu au anunțat prin sms,noroc că am insistat la telefon și au recunoscut că a venit și m-am dus personal și l-am ridicat de la sediu că altfel imi venea abia luni.mentionez că a fost o zi de vineri și-mi trebuia urgent atunci
G. I.
Intr-un transport de 90km, Fan Courier a reusit performanta sa indoaie, sa sparga si sa faca bucati un pc. Sunt extrem de curios cum a fost manipulat coletul de s-au indoit SURUBURILE carcasei si cel de sustinere a placii video (aceasta nu mai era in slotul ei, fiind SMULSA din suport si surub, atarnand prin carcasa). Placa laterala de acces facuta tandari efectiv. Carcasa din metal arata ca si cum s-ar fi dansat step pe ea. Nici nu vreau sa ma gandesc in ce stadiu erau hard-disk-urile din el. Deja nu cred ca mai e vorba de greseli, ci mai de graba de rele intentii. Multumim frumos Fan Courier! #love
A. I.
Cea mai panarama firmă!
D. G.
Cei mai enervanți oameni din bz ăștia sunt.
Lipsa de respect și profesionalism ieșit din comun. Prefer sa livrez singur ce am de livrat decât cu asemenea caractere de oameni.
S. C.
Organizare deficitara-aglomeratie (spatiu destul de mic pentru prestanta firmei) deoarece si coletele ce trebuie livrate la domiciliu (si se plateste pentru acest lucru si nu putin) sunt ridicate de aici si nu e ok. Ar fi bine ca firma sa-si constate lipsurile si sa le remedieze.
G. S.
Angajații sunt marea problemă
V. R.
MAi prosti de atat nu se poate .. Fan curier Buzau la ora 17:00 spune ca e deschis pana la ora 19:00 si la ora 17:11 e inchis ;) cand nu ai cu cn nu ai cu cn ... Cargusu in 20 min va veni :)))))) SUGI PULA FAN CURIER
G. F.
Cam departe de oraș dar nu am așteptat mai mult de 10 minute
G. R.
Jalnic nici la tel nu răspund de 2 zile
T. S.
Curier international si national, ca toti curierii existenti. Uneori promt, alteori intarziat, uneori grijuliu cu produsele alteori neglijent.
La coletele mari esti invitat de multe ori sa le ridici cu transportul tau personal, si deseori produsele sunt deteriorate. Acestea sut riscuri asumate de beneficiar, nu si de curier.
Pretul pt un plic este de 22 lei pt o distanta de 98km. Mi se pare usor scump acest serviciu.
Din pacate o nota mică
I. C. S.
Am primit pachete de la multe firme de curierat , dar cei de la FanCourier au batut recordul , au fost pana acum de 4 ori probeme cu ei dintre care 70% din cauzat ransportului , iar acum mai nou , curierul de serviciu care trebuie sa imparta coletele , daca nu are timp in programul adecvat , prefera sa spuna ca nu ma gasit ,ca sa le returneze la sediu , cu toate ca eu l-am sunat de 2 ori (17/08/2019. ora 15>05)pe numarul din sms-ul primit si imi spune ca o sa vin mai tarziu fiindca are bateria descarcata la casa de marcat , la ora 16 , imi zice ca vine imediat , iar astazi ....apar la ei ca nu ma gasit :)) RUSINE ...
G. A.
Grețosi,aroganți, toți angajații acestei firme,au impresia ca iti plătesc ei ceea ce comanzi ,trebuie sa fii prezent doar cand doresc ei,altfel iti iei adio de la colet.
K. S.
Nici macar o stea . Un curier foarte plin de el din Berca (Buzau) care nu ridica comenzi doarece are prea multe si lasa pe a doua zi . Iar a doua zi " comanda a fost anulata "
G. B.
O singură persoană și la primit și la eliberat corespondență ?se așteaptă mult
M. B.
Ingrozitor. Nu recomand
D. P.
Pe Spiru Haret,Unirii Sud......ireprosabil de fiecare data
l. u.
Este singura firma de curierat cu care am avut probleme de fiecare data cand am primit un colet prin ei!
L. 1.
Cei mai neseriosi firma de pe pamant
f. v.
Am făcut comanda pe olx și au venit sa o ridice după ce deja mi-a ajuns rambursul de la comanda respectiva,comanda pe care am dus-o la sediu văzând că nu suna nimeni sa vina sa o ridice. Daca ai ceva probleme te pun sa suni sa vorbești cu robotul,se dau deoparte fata de orice responsabilitate .
E. S.
Am făcut o comanda de o husa pentru telefon de pe mobiledirect si aștept de 3 zile sa o primesc deși pe site scria 24-48 de ore
C. D.
Atitudinea și comportamentul doamnei mai tinerețe la ghișeu. Dar cei 2 colegi doamna mai în vârstă și domnul sunt foarte amabili și serviabil.
P. M.
Servicii de calitate, putini cam scumpi dar asta este
A. M. V.
Primești mesaj vineri cu mesajul că o să ți se livreze coletul și ce sa vezi aștepți degeaba .
Sâmbătă ? Nu poate fi livrat că nu este colet cu livrare sâmbăta .
g. b.
cei din rm sarat tot respectul pt ei. amabili si priceputi..toti si cei de la birou si baietii din teren felicitari !!
M. T.
Rusine, Fan Curier Buzau! Un colet de 20 kg nu este livrat la adresă, voi sunteți nişte finuți, vă ocupati doar de plicuri sau colete usoare! Nu-i bai, dar ați putea să dovediți puțină creativitate atunci când vă scuzați (pardon, am uitat că nu cunoaşteți noțiunea), când vă eschivați, mințind cu neruşinare că nu am răspuns la telefon. Păcat că aruncați cu noroi în strădania colegilor voştri din alte părti ale țării, care înțeleg că sarcina unui curier este să respecte în primul rînd clientul, respectându-se in acelaşi timp pe sine însuşi (mă întreb dacă înțelegeți ce spun). Nu cu aşa oameni vom progresa, nu aşa trebuie să arate un serviciu modern de curierat! Pe mine m-ați pierdut definitiv ca potențial client.
A. P.
Sunteti de toata jena si angajatii vostri sunt ori incompetenti, ori rau-intentionati, ori prosti.
Acum trei saptamani am facut rezervare ca un colet sa imi fie ridicat de acasa si livrat. Ridicarea coletului s-a facut in urmatoarea zi. Dupa 3 zile am fost sunat de fan courier sa fiu intrebat ce suma doresc la ramburs deorece curierul a uitat sa completeze. Prin urmare pachetul a ajuns in orasul de destinatie cu 5 zile intarziere si nu a mai fost ridicat, lesne de inteles cine se face vinovat. De doua saptamani suni la fan courier (fiecare apel durand cel putin 30 de minute) si cer ca coletul sa imi fie livrat acasa fara sa mai platesc si sa imi fie restituita taxa de livrare platita in prealabil. De fiecare data mi se spune ca problema urmeaza sa fie solutionata in maxim o zi si voi fi contactat de fan courier. Nimeni nu a reusit pana acum sa-mi dea un raspuns concret. Am facut 3 sesizari telefonice si una scrisa, pe email, la care nu am primit raspuns.
P. R.
Este ok
D.
Tratati coletete cu respect si veti fi respectati
C. M.
Greață, Miserupism, Răceală, indiferență. Dacă pun un colet la taxi dintr-un oraș în altul, ies mai ieftin. Și nu glumesc.
M. C.
Puțin dificil de ajuns aici, dar merită!
G. R.
Sunteți vai de capu vostru..... Sa va fie rușine ..... Am cerut sa trimit un colet..... Mia zis ca o sa vina curierul pana la ora 16 sa il ridice...... Nu a venit nimeni nici in ziua de azi...... Au trecut 2 luni de atunci, si azi am vrut iar sa trimit ceva.....am zis, hai ca au gresit si ei o data, s-o fii întâmplat vre-o încurcătură,o fii fost vre-o eroare, ceva...... Dar azdimineata am sunat la fan curier buzau..... Mi.a răspuns un domn foarte dragut, mi-a Luat datele mele, datele de livrare, etc..... Iar la final imi spune : ,, pana la ora 16 v-a veni curierul sa va rodice coletul,,.... Zic ok.... (eu am sunat la ora 10:00) ...se face ora 13....14...15...15:45 si primesc un telefon de la curier, am zis ca gata, in sfârșit....imi mai cere cateva detalii la telefon, si ma intreaba daca vreau ramburs, ii zic ca da, ma întreabă cat, si ii zic 950 de lei, si imi zice ca el nu ia colete cu ramburs asa mare, si ca daca vreau sa ma duc personal la sediu central buzau,sa imi depun coletul, si imi inchide in nas......nu am mai văzut asa dovada de nesimțire, incompetenta si nepăsare..... Deaia merge tara asta cum merge.....sa va fie rușine.......
I. C.
Nemulțumită!!Nu pot sa dau 0 stele ca as fii dat.Astept un colet de 3 zile,sun curierul,nu raspunde,sun a doua zi si mi se spune ca nu a auzit telefonul,ca nu are coletul la el dar mi l va aduce a doua zi.A doua zi, surpriza,a intrat in concediu.Sun la sediu,astept 20min în tel..sunt plimbata ca o minge de ping pong!Nu voi mai apela la firma aceasta de curierat!
S. &. V. B. B. E.
Servicii proaste ! Aglomerat tot timpul iar angajatele doar nepasare si tupeu !
F. V.
Nu stiu cum angajati acesti soferi.Ei nu urca la usa, daca e vineri ei nu lasa coletul la sediu sa-l poti ridica seara sau sambata si iti zic ca trebuie sa astepti pana luni. De azi inainte orice comand de pe net ii rog sa nu-mi puna la fan curier.
d. c.
Pentru serviciile oferite 0 stele ar fi corect acordate Veșnic ei sunt plini de comenzi nu ai timp..... Tratează clienții în bătaie totala de joc
Probabil se vor trezi la realitate clienții și nu vor mai apela la aceste servicii execrabile
Eu unul m am trezit
S.
Ok...seriozitate maxima!!
R. S.
Serviciul ireproșabil.
A.
Din păcate nu pot da 0 stele sau mai putin. Am așteptat destul de mult pentru un colet sa imi fie livrat. Domnul care trebuia să imi aduca comanda la domiciliu nu a răspuns la telefon ori mi-a ignorat apelurile timp de 5 zile. Cand a răspuns într-un final mi-a zis fie ca nu m-a găsit acasa, fie ca m-a sunat si nu i-am răspuns, fie ca nu stie despre ce comanda vorbesc, fie ca nu a ridicat-o de la sediu si ca nu are cum sa o aduca. Cand l-am rugat sa imi transporte comanda mi-a zis pe un ton plictisit si foarte ofensat ca nu vrea si ca are si alte treburi. În final, în aceeași zi m-am dus personal sa imi ridic coletul.
C. R.
Au refuzat să transporte un pachet ( o cutie de pantofi ),am apelat la Urgent curier.Nu fac reclama concurențială
B. L.
Nu am avut neplaceri cu aceasta aceasta firma de curierat până la voi. Fan Courier buzau = nesimțire peste măsură. Suni la dispecerat nu răspunde nimeni. 2 zile la rand primesc mesaj că nu am fost găsit acasă pentru a mi fi livrat coletul, deși nu am fost sunat in prealabil, nu am primit nicio notificare și am stat de 6 și n am părăsit domiciliul poate poate mă sună curierul. Nesimțire curata. Aaa și după ce am primit SMS uri că "nu am fost găsit acasă" am dat să sun imediat curierul și bineînțeles că nu mi a raspuns. Bai macar răspundeți la dispecerat că vin eu și ridic coletul personal,direct de la sediul vostru. V as da stele cu minus la review dar nu se poate din păcate.
I. V.
Personal amabil.
G. M.
A venit o comanda și angajați FANCourier nu m-au contactat iar după mi-au dat mesaj ca am fost căutat.
D. H.
Sub orice critica, nu au pic de grija de colete, angajatii cer pretul cu tot cu bacsis, nici nu se pune problema de a veni la adresa, te cheama sa te intalnesti cu ei prin oras. Execrabili. Au reusit performanta sa-mi ceara 82 de lei taxe de curierat si ramburs pe un colet de 5 kg care a venit de la Sibiu la Buzau ...
G. G.
👍
C. A.
Rapid și promit!
D. D.
Dacă ar fi existat opțiunea de 0 stele, aș fi oferit-o. Angajații companiei se comportă ca și cum ți-ar face o favoare, termenii de expediere nu se respectă și dacă încerci sa îi contactezi ești pus în așteptare ore în șir. În loc să îmi fie adus coletul acasă, mi s-a spus să îl ridic de la sediu! Se pare că în această companie sunt angajați incompetenți.
G. D.
Procesare greoaie de trimitere
I. V.
Cea mai proastă societate de curierat, niște îmbâxiți, șmecheri care prostesc oamenii și îi mint în față, nu răspund la telefoane, au tarife enorme care nu se regăsesc în serviciile prestate, deși au adresele de livrare pe colete, sub pretextul că te-au sunat și n-ai răspuns la un apel de 5 sec, te pune pe drumuri să ridici coletul de la depozitul lor, pentru că la telefon dacă îi cauți nu mai răspund în veci.
RECOMANDARE:
Sesizați Protecția consumatorilor să-i sancționeze!
I. D.
La receptie clienti se lucreaza de parca nu ar fii platiti
M. C.
Bun,foarte sump! Dincolo era mai ieftin ...la fel de buni ....
e. e.
Buna ziua. Ieri am folosit serviciul acesta de curierat si am platit. Astazi cand a ajuns la destinatie i sa cerut sa plateasca coletul din nou cu scuza ca nu au confirmarea plati facute la buzau. Nu este prima oara cand sa intamplat. I am sunat si intr-un final a rezolvat Cu toate ca domnul care a ridicat coletul avea si chitanta care dovedea ca plata este facuta.
c. f.
Bine
M. E. U.
Rusine,sunteti foarte neserios ,iar băiatul care livrează pachetele vorbește foarte urât la telefon...sa nu mai spun ca am sunat la serviciul de relații cu clienți si nu raspunde nimeni
E. D.
AM LUCRAT MULT.TIMP CU.DVS.DAR IN ULTIMA PERIOADA TREBUIE SA VA SPUN CA SERVICIILE DVS.AU SCAZUT IN PROFESIONALISM.N.PRIMUL.RAND.LIVRAREA COLETELOR;INTARZIETE FATA DE DATA DE LIVRARE;CONTACTAREA TELEFONICA A FIRMEI(Dureaza cam 20_25'min.pana esti preluat)DECI?!!!
E. S.
Locatie frumoasa cu un cort de evenimente primitor
S. I.
jale jale am comandat de pe emag un colet pe21 08 2018 la data de 25 08 nu mi sa livrat pe 24 am fost invitat sa al ridic de la sediul din buzau (tipic fan curier).eu am 75 km pana la buzau deci 150km sa ai fac pe ei cu bani.am sunat la emag .raman in asteptare pana luni si dau o alta comanda cu alta firma de curierat
S. P.
Tineti-o tot asa.
V. B.
Unii curieri nu tin cont de orele cand clientul poate fi gasit in locatia stabilita si nu mai livrează in zona. Chiar daca se stabilește pentru a doua zi o ora convenabilă, degeaba. Cea mai buna rezolvare cred ca ramane o reclamație pe site sau la telefon. Voi evita serviciile lor si voi recomanda asta si cunoscuților. Concurenta abia așteaptă!
G. A.
Stau de 15 minute și de-abia a servit o persoana. Mai sunt multe persoane in fata. Sunt nesimțiți și ne tratează ca pe ultime gunoaie.
B. z.
Slab. Nu te ajuta cu nimic vorbesc doar în scârbă
n. o.
sunteti vai de voi nu va respectati programul pacaliti clientii sa astepte ore vai de angajatii vostri lasativ-a de meserie nu meritati nici 0 stele
M. N.
Servicii de curierat.
d. j.
Mizerie, angajați cu tupeu si fără a da informații pe măsură.
C. S.
Magazie.Angajatii scapă produsele pe jos,sa nu fiu tendențios și să zic că intentionat.Cred că sunt plătiți prost.
C. C.
Livrare rapida dar programul curierilor e doar pana la 16. Imposibil. Apoi trebuie sa te deplasezi la sediu care e la marginea orasului.