Opinii despre Sushi Master (Servicii de mutare)
Sushi Master
Calea București 107, Brașov 500053, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Sushi Master, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Sushi Master
Luni
[10h – 22h]
Marți
[10h – 22h]
Miercuri
[10h – 22h]
Joi
[10h – 22h]
Vineri
[10h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 22h]
Duminică
[10h – 22h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Miercuri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Opinii despre Sushi Master
F. G.
Va rog sa nu puneți avocada daca nu e făcut. E amar și trebuia sa scot toate.
A. M.
O comanda simpla, plasata in jur de ora 15 nu a ajuns nici pana la 7 fara ceva. Inteleg ca poate faptul ca e plasata intr-o zi de duminica poate afecta, insa nici o intarziere de o ora si jumatate nu e normala! Macar de este anuntat dinainte, sa stie omul ce sa faca si sa nu ramana flamand . Neprofesionalism, acesta e cucantul ce ii caracterizeaza.
A. M.
Am comandat prin aplicatia de la sushi master un platou si am ales metoda de plata cu cardul. In aplicatie mi-a aparut un mesaj in care specifica faptul ca comanda mea nu are un numar de inregistrare si sa sun pentru a afla mai multe detalii, iar pe email am primit o chitanta care demonstra faptul ca a fost achitata comanda, asa ca am sunat la numarul de telefon afisat atat pe site cat si in aplicatie. Nimeni nu raspunde!! Ma intampina urmatorul mesaj : "Bun venit! Acest apel este inregistrat. Continuarea apelului reprezinta acordul tau. Te rugam sa astepti, iti vom prelua apelul in cateva momente. Ne pare rau, toti operatorii nostrii sunt ocupati" , iar apoi mi se inchide telefonul. Ce ar trebui sa inteleg? Comanda a fost inregistrata? Cum au fost luati banii din cont inaintea confirmarii comenzii? Nu este normal asa ceva si acest comportament fata de clienti lasa de dorit. Sun in continuu de 40 de minute insa nici un raspuns...
M. P.
Buna Love Sushi Master😍👭👬❤️💛💚💙💜🛍️🍲🥘🍱🍘🍙🍚🍛🍜🍠🍤🍣🍢🍥🍡
N.
Livrare gratuita ?
Pe bune ???
Și apoi mă sunați că mă costă 15 lei, că e mult mai departe decât locația dvs, erau doar 6 km că distanța, nu știu de ce faceți chestiile astea, mai ales că aveți propriul vostru serviciu de livrare rușine !!
E. C.
Neseriozitate. Faci comanda de pe site, confirmare nu primesti iar la apel nu raspunde nimeni, astepti si in final nici nu se face livrarea si nici mesaj nu primesti. Cu asa tempou mai bine va inchideti.
a. p.
Consider că este cel mai bun sushi pe care l-am mâncat în România, iar Wok-ul Udon de pui nu este de dat la o parte! LOVE IT!
Singurul lucru pe care l-aș schimba ar fi transportul. Vine foooarte greu. Chiar dacă în aplicație sau pe website poți să-ți alegi ora la care să vină, tot întârzie cel puțin 30 de minute. De exemplu am comandat ieri în jurul orei de 18:30 pentru a veni la ora 20:00 și a ajuns după 45 de minute. Iar astăzi, după reclama foarte bună pe care le-am făcut-o colegilor, am comandat iar în jurul orei 13:30 pentru ora 14:30 și ghiciți, este 14:55 și tot nu a ajuns.
Când suntem întrebați de ora dorită, îmi calculez exact timpul astfel încât să mănânc când doresc, nu când mă rog la intervenții divine pentru că nu mai pot de foame.
În rest, mâncarea super, tocmai de aceea încă am rămas client, altfel, aș fi renunțat imediat.
L. L.
Mereu cand ne este pofta de sushi, venim aici. Foarte bun!
N. S.
Un sushi foarte bun! Recomand cu incredere
A. D.
O stea - Pentru ca diferă prețurile , hotarativa odata , Takeway are un pret mâncarea pe site e alt pret. Sunt foarte dezamagita
B. D.
Mulțumesc echipei Sushi Master. Maeștri în ceea ce fac.
V. B.
De când i-am descoperit am parte numai de experiențe delicioase. Felicitari pentru ceea ce faceți. De fiecare data revin cu drag pentru comanda :) Recomand cu multă caldura.
I. G.
+Sushi foarte gustos
+Meniul contine multe produse
+La majoritatea sarbatorilor exista un platou specific care este la reducere, pe langa reducerile saptamanale
+Personalul este prietenos
-+De-a lungul timpului au schimbat cantitatea mica de wasabi si ghimbir intr-una potrivita
+Very tasty sushi
+The meniu contains a big variety of plates
+At the majority of holidays they introduce a specific plate with discount, among other weekly discounts
-+With the time, they changed the cantity of wasabi and ginger added to the rolls in a sufgicent one
S. D.
Cel mai bun sushi din Braosv.
D. T.
Sashimi era recongelat de câteva ori si tăiat la o grosime similară cu o hartie mai groasă. Proporția dintre orez si celelalte ingrediente nu era menită să te facă să mai vrei sa revii. In plus, când comanzi produsele esti tratat de parca ceri o favoare....
A. A.
Foarte buna mancarea ,recomand
D. D.
Am dat comanda de pe aplicația Foodpanda pe 11.01.2020, mi-a fost anulata după vreo 20 minute.
Astazi, 18.01.2020 am dat din nou comanda, am stat o ora sa astept, am primit notificare de la Foodpanda ca mi-a fost ridicata comanda si surpriza surpriza, dupa vreo alte 20 minute sunt sunat de Sushi Master sa imi comunice daca doresc sa mai astept alte 80 minute pentru a primi comanda sau sa o anuleze... bineînțeles ca am anulat-o.
Ok, inteleg, aveti flux imens de comenzi si nu le puteti onora pe toate, dar de ce va mai chinuiti cu prezența pe fiecare din platformele foodpanda, glovo, takeaway?!
Mult succes in continuare sa va pastrati clienții.
G. P.
Calitate si prospețime de fiecare dată, recomand
R. P.
0 puncte! Dezamagitor, alt loc de evitat in Brasov. Confirmarea comenzii primite la ora 22:00 dupa 8 ore de la plasare, desertul din partea casei a fost o bucata de fruct invelita intr-un foietaj crud, crema de wasabi este o pasta de faina cu hrean si colorant, orezul este nefacut, pestele fad si in cantitati foarte mici, toate rulourile au avut acelasi gust - orez cu branza.
Felicitari celor care au adus asa franciza "de calitate" in Romania!
B. M.
Super..... Ca la noi, ce este bun nu ramane asa. Cred ca cineva a vrut sa faca o gluma proasta si a pus in sushi-wasabi roll, wasabi mai mult decat orezul care, se presupune, ca trebuia sa fie intr-un sushi. Orezul ...pregatit groaznic. Pliantul, care il distribuiti, nu are nimic in comun cu ce livrati, acum. Sper ca a fost o intamplare nefericita, este prima oara cand produsele au aratat oribil.
A. D.
Sushi ff bun și proaspăt!!!! Păcat ca nu am putut sta la terasa!!! Se moare de cald! Nu au umbrelele!!!!!
L. D.
Nesimțire si lipsa de educatie din partea "bucatarului" . Comportament de doi bani.
Detalii: Am intrat in magazin la ora 9 si am anunțat ca vrem sa comandam. Ni sa spus ca va trebui sa luam Take Away avand in vedere ca se pregătesc de închidere. Am fost de acord si i am anuntat sa mai astepte 10 15 minute pana cand ajungeau la locație doi prieteni pentru face comanda. Dupa ce sosisera ne am indreptat la casa pentru comanda si in acel moment bucătarul cu casierita au inceput sa se certe pur si simplu, dupa care sa primim raspuns ca bucătarul nu mai primeste comanda pentru ca a primit alte comenzi online. Puteau sa ne spuna de la bun început ca nu se poate, fara sa mai așteptăm. Tin sa mentionez ca doamna de la casă nu are nici o vina pentru ca am vazut-o vorbind insistînd pentru comanda cu bucătarul. Pur si simplu acest scandal a fost provocat de catre bucătar pentru ca el nu mai avea chef. Suntem 4 persoane clienti fideli care au avut mereu o experiență plăcută, dar din pacate de această dată a fost cu lipsă de respect. In plus eram cu doi prieteni de naționalitate straina care veneau in vizita la noi de fiecare dată special, pentru a savura deliciile produse de dvs. Din pacate această experiență ne-a lasat un gust amar si nu credem ca vom mai reveni. Într-adevăr am ajuns spre închidere dar angajații trebuie sa aibe la cunoștință modul de interactionare cu clienții si comunicarea cu aceștia, pentru ca ei fac prin producerea preparatelor si comportamentul lor ca aceștia să revină cu plăcere de fiecare dată. Multumim.
T. D.
Desi a trecut destul de mult de atunci, tin minte ca evaluarea a fost de doar 3 stele pentru ca lipseau din meniu anumite produse pe care am dorit sa le comandam (pentru ca nu contin anumiți alergeni si din cauza altor condiții impuse de situatie). Am acordat totusi mai mult de 2 stele pentru ca domnisoara de la casa ne-a propus sa adaptăm ceea ce era disponibil in meniu, la condițiile de care aveam nevoie, convingandu-ne sa rămânem. În concluzie, 5*(pentru staff)+1*(pentru lipsa produselor din meniu) => o medie de 3*. Felicitări pentru domnisoara de la casa care a ridicat cota la 3 stele. Dacă ne lasa să plecăm, ar fi fost doar una.
A. M.
Personal foarte amabil.
Produse apetisante.
V. C.
Sushi sunt delicioase!Comanda primită la timp!Recomand cu drag
C. T.
Un anturaj plăcut, mâncarea este deosebit de bună) recomand
A. G.
La sushimaster se gătește gustos,rapid și calitativ. Recomand sushimaster tuturor ce preferă sushi 🍣
L. T.
Durata comenzii ....dureaza mult prea mult! De aceea am oferit 4 stele. Dar in rest e totul ok. Ati putea desigur, sa mai reduceti din preturi macar pt durata asa mare.(Sau pentru faptul ca asteapta clientul, astfel i-ati fideliza si mai mult, e o chestie de marketing, poate pierzi pe o parte dar sigur, câștigi dublu pe alta.) Eu unde am fost la sushi nu mi-a placut, mereu sunteti un termen de comparație....intotdeauna ma întorc la voi cu drag! Succes!
C. M.
Buun.... dar atentie la recipientele de sos de soya ptr take away.
M. Z.
Produse bune si la pret accesibil
M. C.
Cea mai buna mancare dar si servirea ,ceva deosebit
Thanks🤪🙏🏻
D. E.
Foarte gustos!)
F. E.
Un sushi excelent de bun !
e.
Nu e cine stie ce, locatie mică si produsele sushi nu sunt strălucite.
M. D.
Pentru pranz, de luni pana joi gasiti un meniu foarte avantajos. Altfel, recomand pentru take-away. Combinatii foarte interesante, in special cele cu icre.
a. c.
Atitudine dezamăgitoare a angajatilor,preparate în care iti este servit doar orez...carnea de orice natură lipsind!
I. L.
O experiență culinară foarte plăcută, 5⭐ pentru desert
S. V.
singurul loc care chiar iti ofera gustul autentic al unui sushi adevarat
A. M. S.
5* pentru sushi care a fost foarte gustos. În ceea ce privește livrarea, timpul de așteptare este destul de mare. Am comandat prin foodpanda și, deși timpul estimat iniţial pentru livrare a fost de 30-40 de minute, mi s-a comunicat ulterior că livrarea se va realiza în aproximativ două ore. Angajata cu care am vorbit la telefon pentru confirmarea comenzii a fost foarte amabilă, motiv pentru care nu m-a deranjat foarte tare întârzierea, dar este bine de știut pentru comenzile viitoare.
M. S.
Mâncare bună, servicii prompte. Meniului îi lipsește varianta in engleză (erau câțiva turiști străini care nu înțelegeau din mediul oferit ce cuprinde fiecare fel)
T. N.
Voi reveni cu plăcere de câte ori se va ivi ocazia. Am avut parte de câteva prânzuri perfecte. Bravo!
A. G.
Ca si client am fost ridicat de la masa in timp ce imi asteptam comanda. Ar tebui sa va angajati oameni care sa isi asume greselile facute, nu ca domnisoara care incaseaza banii, care atunci cand i se spune ca nu a procedat ok, minte ca masa era rezervata. Noi asteptam comanda, iar intre timp au venit alti clienti, au primit comanda inaintea noastra si vazand ca toate mesele din interior sunt ocupate au intrebat daca mai sunt si alte mese libere inafara de cele de pe terasa. In acel moment ni s-a cerut mie si iubitei mele sa ne ridicam de la masa pentru ei. Daca acea masa ar fii fost rezervata, eram anuntati din timp, probabil ar fi fost si un semn pe masa respectiva si clientii in cauza ar fii stiut ca au o masa rezervata, nu ar mai fii intrebat daca mai sunt mese libere,nu? :)))) Si clientul respectiv nu mi-ar fii cerut scuze personal pentru greseala angajatei dumneavoastra, pentru care chiar si el s-a simtit stanjenit. Asadar era mai frumos sa isi asume greseala si sa isi ceara scuze in loc sa minta cu nerusinare! Sunt bucatar de 10 ani si nu am mai vazut o astfel de tampenie fara asumare pana in ziua de azi. Daca aveam o angajata ca ea o dadeam afara in secunda 2. Oricum veti pierde un clint care manca des la dumneavoastra si daca domnisoara in cauza va avea aceeasi atitudine, probabil si multi altii :)))
s. b.
Totul este foarte bun!
D. D.
Am comandat un set burger party, care trebuia să aibă 4 burgeri, și au venit doar doi. După care meniul a fost retras de pe foodpanda!!! Așa ceva nu am mai pomenit! Le-aș da - (minus) 5 stele dacă aș avea opțiunea. Țeapă mai mare n-am pomenit. Rușine să vă fie, sushi master. Sunteți master la furat!
Raspuns catre proprietar:
Eu am incercat sa sun la nr. de telefon de pe comanda (care e acelasi cu cel de pe foodpanda), dar mesajul era de eroare> numar inexistent. Asa ca daca imi dati un nr. de telefon real si care sa functioneze, va sun eu si va dau mai multe detalii.
F. A.
0 promptitudine. 40 de minute întârziere.
Cum a fost gustul bucatelor? Pai credeți ca am mai luat comanda. După 40 de min sa mergeți unde vreți cu comanda. Nu puteți onora comenzile nu mai luați. Dar va doare undeva pe voi ca aveți întârzieri. Nici o probleme o sa îmi fsc timp sa ma duc pana la opc.
M. C. D.
Sushi variat dar calitate zero, fără gust, pare a fi făcut cu trei zile înainte de livrare. Orezul nici pe departe nu este pentru un sushi adevarat.
E. S.
Am fost foarte multumita. Calitatea e buna pretul este acceptabil, personalul amabil, deci va recomand cu incredere!
A. S.
Sunt neserioși! Am făcut comandă pt seara de Anul Nou cu o zi înainte 30.12, iar comanda mi-a fost anulată pe data de 31 la ora 20 când toate magazinele erau deja închise. Tot ce am primit a fost un mesaj de regret. Deci nu te poți baza pe ei pentru un eveniment.
M. A.
Nici măcar o steluța nu meritați!Am făcut o precomanda din data de 30.12.2018 pentru seara de 31.12.2018,am fost sunata pe data de 31.12.2018 la orele 18:20 ca nu puteți onora comanda, în condițiile în care soțul meu a trecut de doua ori pentru a întreba dacă este gata și când o sa fie gata,de fiecare data primind răspuns ca într-o ora comanda o sa fie gata. Rușine sa va fie!!!!!!
R. S.
Nu am fost multumit de serviciile oferite din cauza domnisoarei de la casa care a fost total lipsita de respect si profesionalism, vorbea pe un ton total inadecvat si nepoliticos, uita comanda si nu avea bunul simt de a se scuza macar. In rest, mancarea a fost buna.
E. L.
Mâncarea foarte buna, iar servirea excelenta!
R. G. A.
Am ajuns la orele 14:00 și ne-au spus ca au pauza de masa pana la orele 15:00. Nu scrie nici unde ca exista pauza de masa.
Am sunat in prealabil sa întrebam dacă e deschis in data de 03/01/2019, am fost informați ca este iar când am ajuns la SuperLand surpriza, închis. Am mers la Carrefour, unde am avut parte de o alta surpriza: pauza de masa.
M. G.
Mâncare foarte buna. Băiatul meu merge în fiecare săptămână să mănânce acolo. Noodles cu pui e delicios.
r. d.
Foarte frumos! Linistit, mancarea e foarte buna, chiar daca cateodata dureaza mai mult sa fie servita, merita! Recomand 💖
A. I.
Locație mica dar primitoare, personal super prietenos si foarte bine instruit. Mâncarea excelentă , promptitudine atat servire in local cat si livrare la domiciliu .Recomand cu mare incredere si placere chiar si pentru pretențioși.🤗
Asteptam cu mare drag deschiderea restaurantelor din Divertiland cat si cel din Afi ( acesta cand va fi gata 😎) .
Vrei sa manânci un SUSHI bun preparat de maeștrii... nimic mai simplu... după cum zice si numele SUSHI MASTER este locul potrivit !!!
A. M.
Mancarea este ok, din pacate timpul de asteptare este extrem de mare, chiar si cand ai dat comanda inainte de a ajunge.
Call center-ul nu este in stransa legatura cu restaurantul.
C. A.
Restaurantul este mic, doar doua mese, dar am găsit întotdeauna loc.
G.
Foarte bun!
L. O.
Foarte gustos!
R. G.
Cei mai buni!
B. A.
Recenzia este pentru produse, sunt exceptionale, in schimb as da o steluta pentru personalul din locatia de la Carrefour!
A. B.
Produse gustoase la preturi decente. In plus, fac livrari.
A. E.
Cel mai bun sushi pe care l-am mâncat❤ de fiecare dată când vin aici sunt primită cu zâmbetul pe buze și cu brațele deschise🤗
I. V.
Alimente proaspete,delicioase si gustoase.
V. M.
Foarte foarte bune, BRAVO BIG BOSS ALEX YAN
F. E.
Cel mai bun sushi mancat vreodată! Localul este foarte linistit, ceea ce e de apreciat!
L. P.
Un loc foarte placut, ceva nou in Brasov. Recomand :D
T.
Incinta localului foarte plăcută iar mâncarea excelenta. Cu siguranta voi reveni pentru a testa și alte mâncăruri :)
f. f.
Excelent!!!! 🤗O experienta foarte bună!!!
C. C.
Super
A. R.
Sushiul este foarte bun, iar servirea a fost într-un timp foarte bun.
L. C.
Temperatura in restaurant este foarte mica, a trebuit sa stau cu geaca pe mine tot acest timp. Orezul a fost rece. Pestele era la fel. Erau si niste mizerii pe sushi. Nu va recomand sa mergeti in acest loc.
J. J.
Foarte bun! O sa mai vin :)
V. S.
Profesioniști!
v. b.
👌
D. D.
Sushi foarte bun, prezentare frumoasă. Cu siguranță revenim
i. S.
Bun...Bun...F.bun !
A. B.
Foarte bun a fost! 😊
N. T.
Bun. Mereu bun.
C. H.
Prețuri bune.
G. S.
Mi-a placut foarte mult, ma voi reintoarce cu siguranta. Foarte placuta primire si sushi la nivel.
G. B.
Tot, mai puțin senzația de local de tip fast food. Adică lipsa unui decor specific, a unei teme...
r.
Prețul foarte bun, cantități mari ,sushi de o calitate superioara
V. V.
Cele mai bune sushi le puteti incerca aici!!!
D. S.
Cel mai bun sushi din tot Brasovul!!!
M. K.
Merită să fie vizitat si să cumpărați de aici
A. O.
Mai putin decat ma asteptam ...!Produsele nereusite !
Z. C.
Gustul este bun, orezul se cam imprastie 🙂
D. M.
Rămâi fără cuvinte. Bucătarul fiind japonez, mâncarea e preparată acolo atunci in acel moment. Cea mai bună alegere
G. B.
Mancare sanatoasa, parte de japonie, cultura orientala despre care stim atat de putine, noi românii...
a. a.
Mâncarea ar putea fii mai fresh
B. A.
Suntem clienti fideli pentru ca totul este la superlativ.
b. b.
Personalul foarte primitor iar produsele sunt excelente 😁
D. d.
Cel mai bun sushi din oras.
A. H.
Cele mai bune rulouri sushi din lume!!!
g. g.
Meniul este excelent si foarte gustos.Recomand
C. D.
Sushi destul de ok, dar nu înțeleg de ce dar majoritatea sortimentelor au brânză Philadelphia.
In fiecare săptămână un fel de sushi este la preț promoțional.
I. C.
Mâncare foarte bună, personal foarte amabil, locație îngrijită și prețuri decente
R. V.
Preparatele excelente..personalul foarte amabil.🤗
M. S.
Servire rapida, atmosfera plăcută!
F. E.
Totul a fost foarte gustos!
V. M.
Nu am mai mancat niciodata un sushi atat de bun
F. I.
Super
A.
Mâncarea este super delicioasă, recomand
I. N.
Suuuuuper bun!👌👍
I. B.
Cel mai bun sushi! Recomand ;)
S. S.
Excelet. Recomand 100%.
D. B.
Delicios dar cam scump..
R. W.
Foarte bun, în special noul tempura cu Ton!
V. &. V.
Cei mai bun sushi din Brasov