Opinii despre FAN Courier (Servicii de mutare)
FAN Courier
Str. Zaharia Stancu nr. 19, Brașov 500167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FAN Courier, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de FAN Courier
Luni
[08h – 19h]
Marți
[08h – 19h]
Miercuri
[08h – 19h]
Joi
[08h – 19h]
Vineri
[08h – 19h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre FAN Courier
C.
A ajuns ca Poșta Română. Mi-a luat 25 min să ridi un colet care nu mi-a fost livrat pentru că am ratat apelul curierului. Când l-am sunat mi-a zis că e deja la sediu și nu mai vine, deși era în timpul programului.
C. G. V.
Mi se pare cel mai ok serviciu de curierat. Doamnele de la preluare colete sunt dragute, eficiente si rapide. Oricat de aglomerat este in Hub nu adtepti prea mult pentru a trimite un colet.
C. B.
Top curier!
I. D.
Am trimis un colet de la Brașov la București care a ajuns într-un timp record la destinatar (18 ore),pretul e mare dar se justifică in rapiditate.Personal amabil ,la depunere am stat maxim 5 minute.Succes.
B. M.
Sediul este puțin cam departe pentru cei mai mulți brasoveni astfel încât de multe ori prefer sa refuz anumite vânzări de pe OLX. Mi-ar fi convenit sa mai existe un birou mai mic sau ceva în zona Bartolomeu sau Codlea.
Altfel, ce sa zic... Angajații destul de amabili, parcare super mare, costurile de transport acceptabile spre mari.
A. A.
Sediul e fain ...da chelnerițele cam bătute în cap, cel puțin tuta peste care am dat eu ....jale ..la interviu nu va mai uitați doar la machiaj și dacă ___ ____ .. vedeți și dacă au ceva în cap
M. S.
Isi bat joc de noi la propriu cand ne iau banii si nu isi fac treaba! Niciodata nu am patit ca la Brasov unde copiii astia isi fac singuri regulile si nu are cine sa ii traga la raspundere. Au si o vrajala de genu (nu stim unde este adresa puteti sa coborati dumnevoastră jos sa ne indrumati) dupa care iti arunca ce au in brate si fug. De la mine si compania mea nu mai vedeti nici bani de înmormântare sa fiti siguri de asta.
C. M.
De la soferii care fac livrarile pana la doamnele de la birourile centrale sunt, cred ca toti, de o nesimtire iesita din comun. Soferul care trebuia sa faca livrarea a declarat ca m-a contactat si am stabilit de comun acord ca livrarea sa se faca in alta zi, ceea ce nu s-a intamplat, adica nici macar un mesaj nu am primit, iar cand am semnalat aceasta situatie la birourile centrale, doamna cu care am vb mi-a spus ca va face ce se poate pt a-mi primi coletul si ma va contacta pt a-mi comunica ce sa ve intampla mai departe, ceea ce, din nou, nu s-a intamplat. Am mai sunat in call center, am expus situatia si mi s-a raspunsca va trebui sa-l ridic eu de la sediul lor, iar cand am intrebat pt ce platesc transportul mi s-a raspuns sec ca nu sunt obligat sa ma duc sa-l iau si sa astept nu se stie cat. In concluzie pot spune ca asta e cea mai romaneasca firma, unde daca nu esti nesimtit nu vei fi angajat. Pe viitor imi voi face comenzile online DOAR la companii care nu lucreaza cu Fan Courier.
C. C.
Despre lucatie : situatie mereu neplacuta, programul incepe la ora 8 iar accesul nu este permis in parcarea din interior. Se stă la rand afara incurcand circulatia pe banda 1 sau se fac blocaje la poarta. Cât despre servicii si amabilitatea personalului se lasa de dorit. Primesc pachete in colete prost ambalate sau ne corespunzator si cand am de trimis se pun pretrntii foarte mari, asta in condiitiile in care eu le primesc deplorabil. Daca sunt reguli de ambalare de ce nu sunt respectate in toate centrele Fan Curier ci doar la Brasov se pun pretenții cu exces de zel?
J. S.
Nu va mai bateti joc de oameni si faceti livrari in fata blocului cand sunteți platiti sa le aduceti la usa! Nu meritati sa aveti job si nu stiu ce va invatati oamenii la cursurile de curierat! Asa lucratori asa companie.
P. P.
Lucrurile merg ca unse, daca ai toate informatiile.
Daca nu stii ceva si vrei sa intrebi, amabalitatea scade
R. E.
Angajații sunt de o impertinență de nedescris , efectiv nimeni nu te ajută cu nimic ba se mai și țipă la tine cu injurii, angajatele au impresia că lucrează in sucursalele bancare ale mamelor lor ,cu un tupeu ieșit din comun și o nesimțire de nedescris.
Vă recomand cu mare drag Cargus ! 😁
G. C.
Se pare ca Fan Courier se va transforma incet și sigur în Posta Romana. Bai frate! Ori sunteți ..... ... ori nu! PAI DE CE DRACU NU ÎMI TRIMIȚI MESAJ CU O ZI ÎNAINTE CA MARFA SE VA LIVRA MAINE ÎNTRE ORELE X ȘI Y. NU VA RESPECTAȚI DE LOC CLIENȚII ! Ma anunți cu câteva ore înainte, sau mai grav îmi spui ca se va livra în perioada 20 - 24 și mi. o aduci pe 19! Lasă că tot pe mana voastră o sa pierdeți!
c. p.
fan curier nu mai preia colete daca ajung sparte sau deteriorate si trebuie sa va despagubeasca,niste mizerii oridinare preia doar colete care nu sunt fragile.
A. C.
Amesteca lucrurile, adesea, trebuie să mergi des la sediu după colet...baietii care livreaza sunt niste plictisiti ai vietii si încearcă tot felul de tertipuri ca să nu urce el la tine, dacă stai prea sus, la bloc.
T. M.
Nimic nou,rămâne ok, angajații/spațiu ok,părerere personală.
D.
Servicii de toata jena! Nu recomand! Firma nu trimite mesaj clientului ca sa stie cum isi organizează programul, pe site scrie ca sunt 2 încercări de livrare a coletului, curierul daca nu te găsește acasă, esti norocos daca te pliezi pe programul lui sa ridici coletul de pe traseul lui, (deci, ai doar o incercare).Astăzi am platit 42 lei ptr o cutie expediata din Bucuresti, de 1 kg(30x20cm), pe site scrie 17.85 lei.Curieri nepoliticosi, certareti etc.La sediu poti sa suni linistit o zi intreaga, nu raspunde nimeni. Zero stele!
D. D.
Fata de alte firme de curierat vin coletele la timp
D. B.
Contactat suport clienți, cred că am deranjat-o pe doamna de acolo, un apel care a durat cam 30 secunde, nici macar nu am terminat de pus întrebarea și deja am și primit răspuns în greata, iar în secunda 2 a închis...
r. p.
Astia cu 5 stelute sunt angajații lor . Altfel bataie de joc !
C.
S a încercat o livrare, dar ne fiind anunțat in prealabil, nu eram acasa, si culmea, la 5 minute era prea târziu. Am primit sms ca pot ridica pachetul de la sediu. Asta am si facut, dar nu mi se pare ok sa procedeze asa.
I. S.
Prompți, amabili și rapizi.
A. B.
De multe ori coada din fata ușii este peste numărul de 10 persoane. Se așteaptă și 30 de minute.
O. F.
Absolut jenant ca în anul 2020 sa fie nevoie sa plătești serviciile pe care le oferă cu bani cash. După îndelungi așteptari la rand (la ora de vârf), ajungi la ghișeu și un funcționar te întâmpină spunându-ti ca nu accepta plata cu cardul.
În era digitalizarii și a plăților electronice, Fan Courier, ar fi nevoie de o schimbare... nu?
A. C.
Nu au venit sa ridice coletul in ziua in care au spus .
R. G.
3 comenzi primite, curierul de fiecare data a încercat, o data chiar a reușit sa "calculeze" costul total al comenzii în favoarea lui, profitând de faptul ca m-am grăbit fiind în timpul serviciului. 3 comenzi, același curier venind la firma. Masca de protecție e ceva opțional pt el, coletele așezate aiurea de se plimbau în toată autoutilitara, semne de uzura pe ambalaj, plata cu cardul imposibila etc. Voi renunța la serviciile dvs.
E. A.
o bataie de joc de la expeditor pana la destinatar.isi bat joc de toti,curierii de la Fan.unul spune ca pachetul e la un coleg,cand sun la sediu imi spune ca de fapt e acolo la sediu,apoi curierul imi tot spune ca va veni intr-o ora,apoi 2,apoi nici nu mai raspunde.nici o stea nu merita.
R. D.
Suni ca un tampit la ei 2 ore ca sa-ti raspunda un habarnist care nu stie pe ce lume traieste.
T. L.
Daca aceasta firma de curierat ar fi interactiva, sa vina in intampinarea clientilor, ar fi un mare pas inainte. Pana atunci....
G. G.
O firmă de curierat care începe să trateze clientii ca si angajatii Poștei Române. Pana astăzi as fi recomandat cu drag, însă de acum ma vad nevoit să caut un alt curier
C. L.
8 colete trimise la Cluj in data de 19 /11/2020
Suntem in data de 25 și acestea încă nu au ajuns la clientul destinatar .
M. B.
Cred ca sunt cam prea aglomerati... Acum cateva zile m-am dus sa ridic un pachet cu ramburs de la sediu... prefer de la sediu, ca orele la care vin curierii sa iti aduca ceva sunt ore care presupun ca esti pensionar...
Am pierdut mai mult timp decat la Posta Romana.... tot veneau curieri de-ai lor si se bagau in fata, lasand nu stiu ce pachet, o tanti voia sa trimita nu stiu ce, iar una din cele 2 angajate de la ghiseu (sunt vreo 7-8 ghisee, dar doar doua angajate erau) statea sa ii faca o cutie acelei doamne, lucru ce a durat cam 20 de minute... Apoi, mai era un client la cealalta angajata de la ghiseu care pune 30 de intrebari pe minut, ziceai ca vrea sa afle toate procedurile fan courier... Am ajuns si eu dupa 30 de minute de asteptat afara in soare la coada si inca vreo 10 minute de asteptat in interior dupa cei doi.... Aveam un pachet mai mare de ridicat, l-a gasit doamna cam in 5 minute din momentul in care a plecat in spate sa mi-l aduca... Hartoage macar nu au, dar Posta Romana e mai performanta cu 2 angajati la ghiseu decat Fan Courier... Si chiar nu inteleg, salariatii lor de ce se baga printre oameni sa lase pachete acolo la ghiseu ? Nu se poate altfel ???
A. B.
Servicii ok, preturi exagerate. Au si angajati care nu ar trebui lasati sa deschida gura, nu e vorba de cei adusi de prin sate sa trieze noaptea coletele. Am auzit ca aceia sunt prost platiti...
G. V.
Mai prosti ca cei de la Posta Romana, poti plati trasportul cu cardul dar rambursul trebuie platit cash, pana si la Posta poti plati integral cu Cardul!
2. H. I.
profund dezamăgit de atitudinea unor persoane (angajați) 🙈
S. S.
Sa trimiti 4 bacati de fier fi3 cu lungimea de 15cm cantarind maxim 600grame ambalate intr.o cutiuta nu le.au trimis pe motiv ca nu am folie cu bule in cutiuta
4 bucati de fier le puteau arunca pur si simplu intr.o masina si le trimiteau dar slab
Cu mult sub asteptarile mele
Ce a fost FUN CURIER si ce a ajuns
A. M.
Foarte prompt in servicii ,si cu personal prietenos, serviabil.Multumesc.
B. C.
Draga FanCUR-ier,
Vreau sa va "multumesc" pe aceasta cale pentru serviciile de care n-am avut parte din partea dumneavoastra. Nu numai ca ati marit preturile pentru transporturi desi preturile la combustibili au scazut dar si refuzati sa mai luati colete pe diferite motive care par inventate pe moment de catre personalul de la ghiseu. Dezgustul si reticenta cu care am fost intampinat ultimele dati la ghiseu m-au determinat sa nu mai apelez la serviciile dumneavoastra. Ultima data am fost refuzat pentru ca "noi nu mai trimitem piese auto". Nu erau piese auto, erau niste accesorii de motocilceta, mai exact niste oglinzi, aflate intr-o carcasa metalica, in folie cu bule, intr-o cutie de carton in care se aflau bucati mari de hartie care sa atenueze socul. Alta data mi-a fost sugerat sa merg la un magazin de bricolaj si sa cumpar polistiren ca sa pun intr-o cutie mai mare in care sa fie cutia mai mica si originala a unei placi video ce doream sa o expediez. Am fost, am luat o cutie mai mare si am capitonat-o cu bucati de carton ca doar nu eram nebun sa cumpar un bax de polistiren dinacela de izolat blocuri. Alta data am facut awb online si am spus ca e ceva urgent si greu (18kg) si am sperat ca va veni curierul sa ridice coletul de acasa. Am fost instiintat ca nu am fost acasa pentru a se ridica coletul. Nici macar un telefon n-am primit. A trebuit sa vin eu la sediu sa predau coletul si sa platesc 100 de lei pentru expeditie. Probabil ca business-ul dumneavoastra merge atat de bine incat noi, persoanele fizice, reprezentam o cantitate neinsemnata, neglijabila, care nu aduce profit companiei. Pai nu cu noi v-ati ridicat manca-mi-ati p**a de oligofreni? Ce c***t se mai poate trimite cu voi? Pietre?!
Sa fiti iubiti! Ce pot sa spun este ca totul, dar absolut totul, este ciclic. Acum esti sus in varf si ai impresia ca nu te mai ajunge nimeni si dintr-o data te trezesti in noroi si te rogi ca cineva sa-ti intinda o mana de ajutor. Va multumesc ca desi omul vrea sa plateasca un serviciu refuzati sa-l acceptati. Sa nu va para rau mai tarziu ( vezi Cargus)*.
F. V.
Am colet care trebuia livrat astăzi, și am fost sunat de curier ca este aglomerație pe drum, (ca ar trebui sa stea 15-20min în trafic). A decis de unul singur ca nu as mai avea nevoie de produs și și-a închis telefonul. Ce sa zic mare profesionalism. 1 stea căci nu am cum sa dau - (minus) 5 stele.
M. C.
Angajatele din call center iti vorbesc cu aroganta in conditiile in care greseala a fost a lor pt ca nu au verificat adresa de livrare.
S. A.
Nu pot sa le dau 0. De 2 ori am fost cu un colet și mi-au cerut să modific ambalajul original, adică să pierd garanția. Coletul a venit din Germania in perfecte condiții. La alții se poate, la noi nu!!! Mi-e scârbă
m. p.
Foarte prompți și personal foarte amabil și săritor!
M. C.
Deși personalul de la recepție s-a comportat exemplar cu mine, sunt foarte dezamăgit de faptul ca Fancourier a avut o eroare în sistem și mi-au pierdut suma de 1300lei ramburs, pentru care aveam chitanță de la destinatar. A durat mai bine de 2 săptămâni, telefoane la call center, email la o adresa suspendata, cerere de recuperare a banilor, și 3 drumuri la sediu, ca să pot primi banii, și am mai și plătit 45lei taxa de ramburs. Deși mi-au spus ca s-a descoperit eroarea, tot a fost nevoie de toți pașii de mai sus pentru a-mi recupera banii. După părerea mea, dacă s-a descoperit eroarea, banii trebuiau înapoiați la prima mea vizita, și taxa de ramburs anulata, având în vedere drumurile pe care le-am făcut.
G. V.
Sunt foarte multumita de serviciile oferite. Locuiesc in Steagu -Orizont 3000,ieri am trimis doua colete ce au si ajuns azi la pranz la destinatie .Domnul ce a venit sa ia coletele le-a infasurat in scoth, pt o mai buna siguranta.S a purtat extrem de amabil si s- a miscat rapid .Felicitari domnule ce ai fost ieri 16.09.2020 in str. Apollo .
B. ..
Mai bine lăsați persoanele de acolo sa scri e datele pe colete , daca nu ,nu prea inteleg
d.
Locatia in sine este ok, fetele.de la ghișee sunt amabile. Eu am avut o problema cu lipsa sms in ziua in care primesc coletul, dar asta am.raportat o celor de la.Bucuresti, acolo au ei o problema in sistem.
C. W.
Fan Courier... Știm nivelul.
T. D.
Este prima oară când am fost în acest sediul totul este ok !
R. M.
Suntem doar teoretic in Comunitatea Europeană.
Practic....mai avem sute de ani sa ajungem!
Nu se poate plăti cu card decat la câțiva agenți economici. INADMISIBIL!!!
Si cel mai apropiat bancomat este la Mall Coresi!
Așa că am plecat tare dezamăgită!
Personalul s-a comportat impecabil. Dar,ce folos?
Faci două drumuri pentru un amărât de colet.
D. D.
Organizare excelenta și super operativitate.
L.
In principiu personalul este amabil, doar ca de cateva ori am nimerit un personal cu o atitudine penibila plus de asta fara a oferi informatii utile pentru intrebarile adresate. Si totusi am inca o parere si poate nu sunt singura, aveti cam putini angajati, aproape zilnic se creeaza o coada care duce pana la iesire aproape. Poate daca ar fi cateva ghisee in plus. Macar atat..
B. i.
Livrare ok fara problema insa angajatii nu poarta masca.
C. V. M.
Rapid și eficient!
R. I.
Locația este prost aleasă.Altfel nu pot spune.Personalul amabil ,șoferii nu.
R. P.
Sunt ok După părerea mea fata de alte locatii
S. N. O.
F bine organizați,
I. G.
O firma cu angajati nespecializati ca vorba aia nu stie stanga ce face dreapta,si chiar daca este firma privata de servicii se comporta cu clientii ca functionarele de la biroul de pensii de la stat.
C. P.
Nu sunt multumita pentru ca, la expedierea unui colet fragil, nu au materialele necesare pentru impachetat. Au colete, dar polistiren nu, astfel incat a trebuit sa caut polistiren, apoi sa revin
M. P.
Trimit luni un colet din sediul lor ca să ajungă vineri. Bani înapoi nu. Scuze nu. Ultima data când lucrez cu asa firma de nici un leu. Sa va fie rușine!
V. C.
Foarte multumita
A. O.
Excelente servicii, curat, amabilitate și ajutor !
R. V. D.
Aroganta, nesimtire, bataie de joc. Parca eram ultimul om care am sunat si trebuia sa le stiu pe toate. In loc sa explice o situatie in 10 secunde ca sa stie omul ce e de facut, prefera sa faca ”bilute” si sa arate superioritate. Aveam nevoie de o informatie simpla, sa stiu unde se afla coletul si cand se va livra, insa domnisoara operator era dornica sa arate ca e sef pe patratica ei.
M. C.
Niste neseriosi slab pregatiti profesional. La ce preturi si ce pozitie pe piata au, ar trebui să fie un etalon. Rușine Fan Courrier Brasov
I. I.
Lipsa de profesionalism...am sunat la receptie si o "fată drăguță" nu a vrut deloc sa ma ajute, chiar părea deranjata de apel...am rugat sa ma ajute cu informatie a spus că nu poate si a inchis, am sunat din nou sa.i cer numele pt a face o reclamație, mi.a inchis din nou...chiar mi.a recomandat sa fac reclamație...halal conduita...am sa reziliez contractul ci siguranță ...lipsa de bun simț.
S. M.
Livrare promta, personal amabil.
D. V.
Nu raspund niciodată la telefon!
M. S.
Le a luat o saptamana sa livreze un pachet din valenii de munte pana in Brașov
G. T.
Prea multe cerințe, mult prea stricti chiar aberante cate o data
D. G.
Tipa cu care am vb sa fac comanda este f aroganta și malițioase, tarife nerusinate
D. A.
Deci recenzia mea reflecta foarte clar nemulțumirea pe care am întâmpinat-o în ultima perioadă cu Fan Curier Brasov in special cu curierul de pe zona Ghimbav care este de o nesimțire rar întâlnită...si cand zic asta ...
Pai cum se poate sa refuzi sa livrezi coletul pe motiv ca "mai sunat" si sa minți ca am avut telefonul inchis ??? Poate ma lămurește Fan ca nu inteleg cum este posibil atâta timp cand am mereu pe cineva acasa,oricum poate sa faca retururi la colete ca nu ma deplaseze la sediu pt ridicarea acestora atat timp cat platesc transportul, eu personal de acum o sa evit colaborarea cu ei din cauza acestor specimene de curieri.
N. P.
Este un pic cam peste măna dar ok!!
P. R.
O mizerie!! Efectiv mă chinui să primesc un colet, l-am redirecționat către o altă adresă față de cea originală, iar după aproape o săptămână de așteptat, am sunat la sediu, unde am aflat că mi se refuză cererea!! Trebuie să ridic personal de la sediul lor, altfel nu îl primesc. Să nu mai spun de atitudinea celor de la call-center....
Per total, pentru cei ce văd această recenzie, folosiți altă firmă de transport, aceasta e una neserioasă!!
S. N.
Am stat peate 30 de min sa ridic un colet din cauza unei adrese gresite pe awb. Este incredibil cat dureaza sa lasi aici un colet a stat un domn in fata mea 20 de min sa lase un pachet.
E. A.
Totul a decurs normal iar angajatii au fost foarte amabili.
C. A.
Promptitudine,rapiditate, seriozitate
B. -. D. O.
Se pare ca o stea tot trebuie sa ofer, desi nu o meritati!
Cea mai proasta experienta cu o firma de curierat ever, desi lucrez de ani buni cu curieri!
Suna numai dimineata la 8 si daca nu le raspunde cineva nu livreaza desi li se spune ca e cineva la locatie... Desi reproseaza ca nu li se raspunde la telefon, ei sunt imposibil de contactat de zile intregi!!!
RUSINE!!!
I. B.
am vrut sa trimit un colet in acelasi oras din care sunt ,la 8 dimineata si mi au zis ca ajunge a 2 a zi ..inacceptabil..
S. R.
Cea mai neserioasă firmă de curierat. Comand coletul la adresă, îmi trimit mesaj că se va livra, după primesc mesaj că trebuie să-l ridic de la sediu. Când sun la ei îmi spun că primul mesaj primit a fost din cauza unui curier care a luat coletul din greșală. Pe de altă parte când trimit un colet și comand curierul acesta nu vine să-l ridice de la adresă pentru că "nu a avut treabă în zona respectivă" și ajung să-l duc eu la sediu... firmă și angajați de tot râsul
E. H.
rigizi. se pierd informatii pe drum. coletele intarzie. aceeasi poveste PF sau PJ
E. B.
Nu apelați la serviciile lor! Sunt neserioși și nesimțiți! Mint la livrare ca nu te găsesc acasă și trimit coletele înapoi! Îți trimit nr de telefon al unui curier în mesaj și pe zona altul. Dacă suni în centrala nu îți răspunde nimeni. Dacă vrei sa știi unde îți este coletul nu ai cum sa afli. Rușine! Servicii jalnice! V-aș da 0 dar nu se poate.
O. S.
Bravo lor,tot înainte.
A. M.
Serviciile pe care le prestează angajații vostri sunt de 2 lei. Începând de la centraliste, pana la curieri in sine.
Mentionez ca firma noastră are contract cu ei, iar curierul ce este responsabil de zona Coresi, are un comportament de ultima speța. Limbaj de mahala si niste figuri, crezându-se o persoana foarte importantă, reprosandu-ne chiar faptul ca el “ne ajuta” pe noi, nu ca își face meseria. Urat, lipsa de profesionalism si bani cheltuiți pe niste servicii care nu prea se prestează.
f. g.
Foarte amabili.
O. T.
Cu mine au fost foarte comunicativi si amabili șeful de depozit însă lasă de dorit
A. A.
Am trimis o comandă pentru ridicarea unui colet, am asteptat toată ziua să vină cineva la adresă, dar din păcate nu a mai venit nimeni să ridice pachetul!
Dezgustat de "serviciile" lor!👎
e. G.
Super e cea mai bună firmă de curierat în opinia mea
H. d.
A trebuit sa merg până acolo sa ridic un pachet pe care trebuia să-l primesc acasă pentru care nu am avut timp nici să răspund la telefon in momentul livrări...
B. V.
Astăzi aveți o stea din partea mea ,ieri am trimis un colet la Barcani ,str principala.75 covasna ,nu a ajuns cum trebuia 😠,in fine probabil domni de la depozit și șoferi nu sunt chiar ok cu coletele și nu au grijă ,azi am trimis iar un colet aceași adresa ,poate ajunge la fel ...mâine .,in rest personalul ok de la case ,preturi ok rapiditate dar astăzi aveți o stea
B. I.
Atitudinea femeilor de la ghișeu lasa de dorit. Ar trebui sa lase din arogante
F. T.
Frumos ambalat, experiența clienților , JALNICĂ.
Fan curier uită că nu ar fi fost atât de mare, dacă noi clienți nu le deschideam ușa și le acordam încrederea că produsele noastre pot ajunge la destinație cu ei.
Propun să-i facem la fel de mici, așa cum au fost la început. Eu unul, clar nu voi mai apela la ei niciodată!
Vă întrebați de unde provine supărarea mea?!
Am fost astăzi să trimit la București un televizor defect, aflat în garanție.
Televizorul a fost ambalat in vederea livrării în EXACT ACELAȘI AMBALAJ CU CARE MI-A FOST TRIMIS!
Doamna Alexandra Valentina Canură, de la ghișeul fan curier (intenționat cu litere mici) Brașov, din str Zaharia Stancu Nr 19 îmi spune să desfac coletul.
Îl desfac, se uită, vede ambalajul și decretează; nu este suficient de bine ambalat!
Dar cum, întreb eu? Este in ambalajul original până în cele mai mici detalii, polistiren dedesubt, polistiren în laterale, polistiren deasupra și o folie poroasă care îmbrăca ecranul și partea din spate.
TREBUIE IZOLAT ECRANUL, decretează doamna, ca un ultimatum, altfel nu vi-l primesc.
Iau televizorul, mă urc in mașină și merg la un magazin de bricolaj pentru a cumpăra ceva de izolat. Găsesc folie cu bule, cumpăr și mă întorc în 30" la fan curier.
Mă așez la coadă, îmi vine rândul, le explic despre izolația pe care o pot pune pe ecran, la care doamna îmi spune că nu primește produsul decât dacă este izolat cu polistiren!?
WTF?!
Mă simt ca într-o glumă proastă, foarte proastă și izbucnesc, neînțelegând de ce inițial acel produs a putut ajunge la mine in acel ambalaj, iar acum nu mai poate face cale întoarsă nici cu folie de protecție suplimentară!
I-am făcut o reclamație scrisă doamnei, am cerut și primit un număr de înregistrare.
Am lipit ambalajul exterior (a treia oară) și am plecat către o firmă concurentă , nu o să-i dau numele aici, pentru că o să se interpreteze că vreau să-i denigrez pe ei și îi promovez pe ceilalți.
Ajuns acolo am rezolvat treaba in 5 minute, FĂRĂ CA MĂCAR SĂ FIE DESCHIS COLETUL PENTRU A VERIFICA INTEGRITATEA PRODUSULUI, desi eu am cerut acest lucru!
Au pus AWB-UL pe el, am platit livrarea, mi-am luat chitanța și factura și am plecat!
Îmi pare rău că la recenzii nu poți oferi un mare ZERO! Asta merită fan curier pentru această atitudine f..k client, nu pro client!
N.
Am efectuat o comanda de ridicare colet de acasă, am primit mail ca voi fi contactat de curierul alocat zonei, a doua zi nimic, a treia zi nimic. Mă duc la sediul lor de pe Zaharia Stancu sa expedieze coletul ( surpriza lor le apărea în sistem ca am fost contact de curier pe telefon si cautat la adresa, lucru Total NEADEVARAT), la sediu alta bătaie de joc m-au pus sa desfac coletul si sa cumpăr cutie de la ei ca vezi doamne a mea nu era bună cu toate că era ambalată în cutie de carton si sigilat.
Își bat joc de timpul nostru si nu isi respecta clientii.
Le-am făcut o sesizare scrisă catre Directorul Fan Courier Brasov si sunt foarte curios daca voi primii un raspuns.
Pe scurt DE EVITAT FAN COURIER!!!!!
a. •.
Aveți grija la coletul pe care îl primiți sau expediați, nu de alta dar sa nu fiți certați de doamnele de la ghișeu. “Ca așa e la fan courier ei îți dau bani sa le folosești serviciile” :)))
r. m.
Aglomerație, stat la coadă
D. D.
Să-mi bag picioarele în el fan
S. O.
Rapiditate dar prețuri piperate dacă nu ai sediu in localitate.
N. L. L.
Explicat-mi utilitatea aplicației dacă tot trebuie sa tipărim o hârtie?
A. O.
Amabilitate, eficienta, respect
A.
Lipsa de profesionalism ,batjocura si durere in p*la de clienti. Nu recomand deloc , mai bine comanzi prin alta firma sau mergi la magazin direct.
I. P.
Hmm..a fost nevoie de cateva drumuri pana am aflat unde se afla un colet. Ar fi bine daca s ar identifica un colet si dupa numele destinatarului...nu doar awb.
R. V.
Servicii excelente oficiantele amiabile Sunt f multumita
G. H.
Ati spus ca veniti sa imi aduceti coletul intre 09:00 - 17:00. Am fost acasa toata ziua si am asteptat livrarea. Nimic... Presupun ca acum trebuie sa ma deplasez la sediul vostru dupa sarbatori. FanCourier, daca trebuie sa ridic coletul de la sediu de ce sa va mai platesc serviciul?!?!?! Sunteti de toata jena! Este a doua oara cand mi se intampla asta cu voi.
l. m.
Nu mai folosiți acest serviciu de curierat este cel mai scump și cel mai oribil
A. M.
Simplu, nu au vrut să îmi ridice coletul
S. R.
Doresc sa trimit la SODEXO RO tichete in valoare de 5000 lei si la intrebarea Ce seintampla daca tichetele nu ajung la destinatar?
Raspunsul : aia e! primiti contravaloarea transportului de 10 ori!
Sau faceti o asigurare extra de 80 lei/plic.
Sunteti tampiti???? Adica voi nu asigurati marfa pe care o transportati????
B. I. E.
Mi se pare inadmisibil să vrei sa trimiți un pachet,chiar fiind el și cu borcane și să nu îl accepte indiferent cum e împachetat( zice doamna de la ghișeu - "au trimis pachete împachetare chiar și cu bule de aer și tot s-au spart" ,Pai asta nu va pune un semn de întrebare la adresa băieților cu mașinile care transporta pachetele?? !! , de ce exista opțiunile de fragil mă întreb ?!? Și sunt dezamăgită nu pentru că aș trimite în țară ci in străinătate, până în Sebeș nu poate ajunge ok un pachet cu trei borcane , da cum Dumnezeu face se că de acolo până în Spania poate ajunge un pachet ok, că nu e prima dată când trimitem un pachet (cu borcane )
A. E.
Eficienti si simpatici.
M. O.
M am chinuit o săptămână să iau un colet după multe ore pierdute în apeluri cu cei de la fan curier, slăbuț...
M. F.
De 3 luni în zona Griviței nu primești un mesaj pe telefon, nu te suna nimeni. Bate o data în poarta și pleacă. Nu pot sa înțeleg cum poate sa fie atât de incapabil.
A. B.
Personalul TESA apara cu nesimtire comportamentul execrabil de care dau dovada anumiti curieri. Se pare ca subcontractorul (Dl. Pascal) de pe zona Brasovului nu doreste sa pastreze imaginea buna pe care cei de la Bucuresti incearca sa o afiseze.
g. h.
Seriosi si buni profesionisti!