Opinii despre Şantierul Naval Vard Braila în Brăila (Servicii de mutare)
Strada Celulozei 1A, Brăila 810282, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Şantierul Naval Vard Braila, Servicii de mutare în Brăila
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Şantierul Naval Vard Braila
Luni
[07h – 16h:30h]
Marți
[07h – 16h:30h]
Miercuri
[07h – 16h:30h]
Joi
[07h – 16h:30h]
Vineri
[07h – 16h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Şantierul Naval Vard Braila
I. I.
Acolo muncesc
m. l.
Pt că datorită ac locații pot trai decent
c. m.
Daca n-ar fi şantierul, multi ar muri de foame in Braila asta... De bine , de rau halim o piine .Si fata de unii oameni , a noastra e împletită si cu mac pe deasupra....
M. Ş.
Folositoare urbei si cetățenilor. Se pare ca șantierul naval a ramas singura locație din multiplele pe care urbea noastră le-a avut unde mai există interesul de a mai scolariza tineri pentru a asigura pe viitor forta de munca calificată în meserii care sunt vitale în șantiere navale si nu numai respectiv sudori si lacatusi mecanici.
y. y.
Aici lucrez
V. C.
O firma foarte serioasa Stima si Respect Adresez Conducerii Firmei
G. G.
Peisajul de pe aici din proximitate e din lumea a-3-a , e un adevărat ghetou
J. G.
Dacă aruncăm o privire peste istoricul lui aflăm că Şantierul a fost înfiinţat la 8 mai 1940 şi purta denumirea de “Şantierul Naval România” şi este printre primele fabrici din ţară. Activitatea sa continuă în amploare, astfel încât în 1980 el devine cel de-al doilea Şantier maritim amplasat pe Dunăre. Se construiau tipuri de nave precum Cargourile şi Nave de pescuit oceanic tip superatlantic care reprezentau “o premieră pentru industria românească de construcţii navale”.
Brăila era denumită “grânarul ţării” în anul 1911, deoarece în portul nostru zilnic soseau şi plecau nave încărcate cu cereale.
Mai târziu portul a intrat în declin, iar Şantierul la fel urmând ca în anul 2000 să se privatizeze sub denumirea de “Scandior”. Rămăne sub această denumire până în 2003 când este cumpărat de norvegieni şi trece sub numele de Aker Yards. Atunci au loc primele lucrări de modernizare în interiorul şantierului, avantaj pentru angajaţi.
Din 2008 îşi schimbă conducerea din nou, fiind cumpărat de această dată de sud-coreeni denumindu-se STX Europe.
Ulterior din 2013 este deţinut de o firmă italiană iar denumirea este de Vard.
Atunci când a apărut s-a manifestat sub forma unor mici ateliere pentru curățatul și repararea corpului navelor și ambarcațiunilor.
Astăzi “facilităţile şantierului permit montarea şi repararea simultană a 12 nave, lansarea şi ridicarea navelor pe un transbordor acţionat de vinciuri hidraulice, armarea navelor la cheuri în lungime totală de 1.300 de metri, manipulări cu poduri şi macarale de 15 şi 50 de tone.”
I. D.
Profesionalism
A. D.
Am fost pe acolo
E foarte frumos
e. a. P.
Construiește nave moderne cu tehnologii de ultima ora .
T. A.
totusi ce se intampla cu pulberea care acopera masinile, de la voi?
I. R.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
V. G.
(Tradus) Vard S.A.
(Original)
Vard S.A.
G. T.
c. c.
v. p.
G. T. P.
O. L.
P. D.
C. L.
B. M. C.
C. D.
c. L.
A. E.
I. G. P.
I. P.
M. C.