Opinii despre FAN Courier (Servicii de mutare)
FAN Courier
DN2B km 110, Brăila 810440, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FAN Courier, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de FAN Courier
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre FAN Courier
S. S.
In zona Braila, aproape toate coletele vin deteriorate, lovite. Servicii de proasta calitate. Neseriosi, nici macar nu mai suna sa iti aduca coletele. Trebuie sa mergi 5 km pe centura sa iti recuperezi colelele. Au niste figuri cand le ceri sa verifici integritatea produselor, de parca ei ne platesc pe noi...coletele retur vin desfacute si cu produsele schimbate
K. I.
Nu isi asuma nici un fel de răspundere pentru transport , daca e ceva fragil nici nu vor sa preia. Am primit lustre si servicii de portelan dar nu am realizat ca nimic nu a fost livrat cu Fan pana cand nu am vrut sa trimit eu personal ceva fragil si cei de la Fan Brăila nu au vrut sa il preia fiindcă nu era ambalat în polistiren. Da ce fac, joaca fotbal cu coletele. O firma foarte slaba
L. S.
Lipsiți de profesionalism. Coletele vin deteriorate și cu întârziere. Nu anunță că în ziua X se face livrarea și primești mesaj, spre sfârșitul programului, că ai fost căutat pentru livrare dar nu a putut să te contacteze. Niște neserioși! De evitat această firmă de curierat, scumpă și de slabă calitate.
A. C.
Va rog sa instruiti mai bine personalul pentru a putea purta o discutie normala si civilizata cu clientii.Dupa ce ca gresesc tot dansii cu gura mare.Ma refer la personalul de la receptie,nu ca cel de pe masini ar fi mai strălucit.Daca chiar va pasa de recenzia mea si din ce cauza v-am dat o stea puteti sa ma contactați.Cu toti greșim,nu m-a deranjat atat faptul ca s-au încurcat unele lucruri la livrarea coletului cat atitudinea celor care sunt la predarea coletelor de la sediul d-voastra.De ce a colegilor si nu a unui singur coleg!?Pentru ca nu atat atitudinea celui care mi-a predat coletul ci mai mult colegului sau de langa...practic eu am avut vedenii si nu am vazut corect ce scria pe colet...au înlocuit foia originală cu primul AWB cu cel nou care trebuia să ajungă la mine...cat m-am dus pana la masina sa le demonstrez ca este in mesaj AWB-ul care era pe colet.Nu am crezut ca voi trai o asa experienta....sa minti clientul pe fata.Daca nu aveti de unde alege personal....va fac eu recomandari,în vremurile de astazi se gasesc destui doritori să lucreze.
M. I.
Când curierul nici măcar nu se obosește sa sune clientul, iar după trebuie sa mergi la sediul lor pentru colet...de ce mai plătești transportul? De evitat !!!
M. V.
Fac comanda de curier, imi vine la 2 zile si jumatate distanta,bine. Predau coletul, mi se zice ca va ajunge la destinatie in 24 h, si defapt trec 48.
J. S.
Am comandat un colet de pe OLX.
Coletul a fost expediat cu Fan Curier. Expeditorul mi-a trimis numărul AWB, ptr a urmări coletul.
(Asta era luni.)
A doua zi coletul este ridicat de la expeditor (Marți), în jurul orei 13.
Urmăresc AWB-ul ... Marți pînă la ora 24. Nimic.
Miercuri verific AWB-ul, la ora 7. Nimic. La ora 8, Nimic.
Am plecat cîteva ore în oraș... Nici nu mă gîndeam că ajunge înainta orei 16 . De obicei, curierul venea între orele 16-17.
Ani de zile anterior, primeam dimineață SMS la ora 9-9,30, precum că azi veți primi un colet de la Fan Curier. Acum însă, nu se mai trimite dimineață SMS .
Miercuri, la ora 11,30 sună curierul să ies la poartă, dar, dacă vede că nu sînt acasă, după 5 min îmi trimite SMS, cu textul:
"Ati fost contactat , dar ..."
SMS inutil, de altfel, deoarece lucrurile erau deja lămurite prin apelul telefonic.
Stabilesc cu curierul ca să vină a doua zi.
Joi, stau acasă toată ziua, nu vine nimeni !
Vineri, de asemeni, aștept curierul, dar nu vine.
Dau 5 telefoane, pînă reușesc să vorbesc cu cineva de la personal și aflu că, coletul este încă la sediu. Nu a fost ridicat de curier.
Sîmbătă, fiica mea mă invită, deoarece scoate actele. Și, după ce îi ies actele, facem poze cu grupurile prezente.
În timp ce ne pozam, țîr telefonul.
Cin' să fie, cin' să fie ?
Curierul era la mine la poată, din nou !!!!
2 zile l-am așteptat, nu a venit, e, cum am plecat de acasă, cum apare și curierul.
L-am rugat să vină Luni.
Nu , că vine Marți ! Ok. Vino Marți.
Îl aștept și Marți, dar nu vine.
Dau telefon din nou la sediu ... și aflu că coletul a făcut deja 5 zile de cînd l-au ridicat și ptr că eu nu stau acasă și *nu vreau să-l ridic coletul nici de la sediu* , l-au trimis retur.
Le-am făcut observație ptr că nu se mai trimit dimineața SMS-uri ca să anunțe destinatarul că azi vor primi coletul, dar mi s-a răspuns că "dacă ar sta să trimită SMS la toți destinatarii, ar pleca la ora 17 de la sediu, curierul !"
Eu nu cred !
Ar fi putut să sune să întrebe ... "Uite, am venit să vă aduceam un colet, dar nu v-am găsit acasă. Cînd vă găsim să vă predăm coletul ?"
Dar ei nu au nici un interes să predea coletul.
Totul se face mecanic ! 😟
La reclamațiile făcute de mine la telefon... am primit răspunsul ...
"Sa schimbat politica Firmei !
D͟a͟c͟ă͟ n͟u͟ v͟ă͟ c͟o͟n͟v͟i͟n͟e͟, r͟e͟c͟l͟a͟m͟a͟ț͟i͟-n͟e͟ l͟a͟ B͟u͟c͟u͟r͟e͟ș͟t͟i͟ !"
În concluzie, Expeditorul a plătit și taxa expediției și și-a primit și coletul înapoi , iar pe mine, m-a făcut "albie de porci, ptr că *ᴇᴜ ɴᴜ ᴀᴍ ᴠʀᴜᴛ să ʀɪᴅɪᴄ ᴄᴏʟᴇᴛᴜʟ* !
Am înregistrat fiecare convorbire.
Sincer, îmi pare rău ptr expeditor.
L-am sunat să-i plătesc suma , contravaloarea transportului, dar nu vrea să mai răspundă la telefon. Atît de supărat este !
Sînt foarte aroganți ! :(
Feriți-vă de acest serviciu de curiereat.
Vă faceți nervi inutil !!!
A. S.
Cea mai slabă firmă de curierat, vorbesc de Brăila, nu știu în țară cum efectuează livrările, nu mai aduc coletele la destinație, trebuie să te duci tu să le ridici de la depozit și pe deasupra cer bani în plus pentru ridicare.
H. B.
Rapid nu stai la coada mult chiar daca sunt 3 4 pers in fata treaba merge repede.
B. R.
Nu merita nici un colt de stea, aceasta firma de curieri Braila. Am pus o stea pentru ca altfel nu ma lasau sa public. Neseriosi totalmente si lipsiti completamente de cel mai elementar bun simt. E clar ca trebuie sa merg sa-mi achizitionez singur produsele din orice parte a tarii. Se cunoaste ca-i oras rosu.
D. I.
Comanda trebuia sa ajungă încă de ieri 26.11
A ajuns în depozitul de la Brăila în 25.11 dar ei nu se chinuie sa o livreze. Am sunat dimineața la sediu, nu răspundea nimeni, acum sun și e închis telefonul,beau băieții cafelele nu pot fi deranjați.
Neprofesioniști total, cel puțin la Brăila.
Cred ca trebuie o schimbare, situația aceasta persista încă de când aveau vechiul sediu.
L. P.
La nr de telefon ori nu se răspunde, ori e închis. Programez ridicare unui colet într-un interval de ore, ei vin când au chef, de parca totul se învârte in jurul lor, stai acasă și pierzi o zi pentru un serviciu pe care îl plătești. Jalnic, nu recomand !
I. T.
Nu fac livrările, după o săptămână am fost anunțată sa merg sa iau doua colete care stăteau în depozit. Sa mai facă curățenie printre angajați că așa nu merge treaba.
N. A.
Cea mai proasta organizare, cei mai îngâmfați angajați și cele mai scumpe servicii
v. m.
Sora mea a primit un pachet care nu i-a fost adus, nici nu a primit sms de atentionare. Raspunsul a fost :suntem foarte ocupati !!! Fara comentarii !!!
D. I.
Pentru "băiatul " de la ghișeu nu contează ordinea în care stau clienții el își servește cunoștințele chiar dacă aceștia îi spun că altcineva este înainte la rând. Bulangeală !!!!
F. x.
Ce-i mai neseriosi,,,să fugiti de ei fraților și cei mai scumpi
y. y.
Buna seara.
Faceti angajari in Braila?sunt interesata.
Multumesc frumos
M. M.
Rau voitori si incapabili, o stea e prea mult pentru ei
N. D. I.
Am cumparat un colet cu flori,dar acesta nu mi-a fost livrat la adresa de la țară, deci cand am ajus la sediul Fan courier nu mi s-a permis sa vad daca sunt sau nu uscate plantele, ambalajul era dezlipit intr-un colt,pe care am vazut ca plantele sunt uscate , si am refuzat sa ridic coletul. Se pare ca aceasta firma e prea mare,iar noi prea mici pentru a beneficia de servicii normale.
S. D.
Profesionalism..felicitări!
B. V.
Cele mai proaste condiții pe care le.am întâlnit într.o firma. Și nu este prima data când se întâmplă acest lucru.
R. C.
N au nimic in comun cu bunul simt.....A trebuit sa ofer o steluta sa ma lase sa scriu recenzia, ca nu merita nici un colt de stea.... Le spui ca mergi sa ridici personal coletul, si ei trimit coletul la o adresa unde specifici ca nu gasesc pe nimeni....Isi bat joc🤮🤮🤮🤮
G. P.
Cam greu cu respectarea normelor de distanțare socială.....
M. C.
Excelent, personal amabil!
M. P.
N-are sens sa mai adaug nimic. Mersi ca-mi tineti de 2 zile coletul in oras dar nu il primesc.
s.
Nu recomand. E jale. Totul.
S. S.
Am rezolvat toate problemele și am ajuns la un consens cu ei..!
B. d.
Destul de ok zic eu
I. R.
De încredere.
A. O.
Am avut o experiență nefastă cu ei.Nu am fost acasă la 11,30, am rugat să vina mai târziu șj am fost refuzată categoric.A trebuit să merg la sediul amplasat într-un loc în care nu ajunge nici un mijloc de transport în comun, am platit un taxi cu 30 de lei, am ajuns și nu am putut plati cu cardul.A trebuit să caut un bancomat...Menționez ca în colet erau pamperși pt mama, care în acest mod au costat dublu...
G. C.
Rapid si sigur
v. a.
Am dat o steluta dar cred ca este prea mult si asta am.urmarit comanda cu nr AWB este in sediul braila de pe data de 8 -05-2020 si noci acum nu lau expediat catre mine azi sunt in data de 13 -05-2020
D. D.
Nici jumatate de stea nu merita...
A. A.
Timp mare de așteptare generat de lipsa de organizare a angajaților.
B. O.
Servicii prompte
I. G.
Serviciul ireproșabil,pentru care mulțumesc încă o dată !
D. K.
Cică sa astepti in telefon, dar ei iti închid telefonul in nas.
NESERIOSI si puturosi pe deasupra
M. L.
Intr-un final...fericit!
D. B.
Nu aduc coletele la domiciliu când îi suni te cheamă la sediu , iar baiatul de pe cartierul Obor e praf , tine coletele la el acasă nu le livrează. O firmă de doi bani, mai sunt și alte firme de curierat
s.
Deficitari la preluarea apelurilor. Teoretic sunt 3-4 numere de telefon alocate dar probabil ca numarul operatorilor este insuficient sau pur si simplu nu isi fac datoria pentru care sunt platiti !! De asemeni, legat de preluarea coletelor de acasa, nu suntem informati in nici-un fel macar de intervalul orar in care va veni curierul acasa sa ridice comanda!! La primirea unul colet primim un SMS cu intervalul orar in care se va onora comanda....dar la ridicarea coletului de acasa...nu stim nimic !! Asteptam ca fraierii de dimineata pina dupa masa....!! Data viitoare ma moi orienta la alta firma de curierat, cu siguranta !! Va salut !!
G. D.
Au cafea
C. B.
Profesioniști
A. B.
Un pachet trimis de la Focșani nu poate ajunge la această firmă în decurs de 24 de ore ,dar la alte firme concurente si din localitati situate la 600 de km acest timp este suficient. Nu raspund la telefon si nu respectă programul afisat.
A. C.
Pfff.......lipsa de profesionalism,de respect.Nu bag toti curierii in aceeasi oala ci doar pe cel care se ocupa de zona Radu Negru.Cand ma gandesc ca sunt atatea persoane care isi cauta un loc de munca.....Poate cei de la firma vor citi mesajele noastre si pentru o buna colaborare ar trebui sa se ia niste masuri.
N. V.
Bun bun.. Sunt mulțumit de băieți. Dacă însă e coadă e ca 👿. Țineți cont că e în afara orașului. Dacă vreți să ajungeți acolo și nu aveți o mașină mai a cătării, se ajunge greu. Dacă aveți Dacie nu va duceți ca vă râd și curcile.
C. M.
Cel mai prost serviciu de curierat posibil!!! Este incredibil cum poata fi tolerata indolenta curierilor de catre angajatori. Singura explicatie este ca sunt la fel, mincinosi si batjocoritori fata de clienti. EVITATI FANCourier! De doua zile spune curierul ca nu ne gaseste, desi nu a venit la adresa de destinatie, nu raspunde la telefon, iar atunci cand a facut-o, ne-a inchis telefonul in nas. Inadmisibil!
N. A.
În timp ce la coada așteptau peste 10 persoane, unul dintre angajați stătea afara la o tigare
Q.
Sunt din ce in ce mai buni.
G. D.
Nici macar pe asta nu o meritati. Noi platim serviciul de livrare . Agentii dumneavoastra sa stau sa astept de la 9 la 17 coletul adica 8 ore sa stau la dispozitia lui. Eu platesc sau el plateste? Ma suna in momentul in care se afla la poarta, iar cind il sun la 15 .30 ( deci inainte de 17) declara sec ca el a lasat coletul la sediu si nu este interesat cum ajung eu acolo.
M. S.
.taghbfx mă și nu
E. 1. B.
Personal amabil, colet trimis rapid, recomand
x.
Personalul este jalnic.
A. M.
Pe site programul incepe la 8,30 si la ei la poarta incepe la 9
T. R.
Zero stele, am asteptat dupa un colet 6 zile, am stat acasa 3 zile la rand fara sa vina cu toate ca primeam dimineata mesaj ca va fi livrat in ziua respectiva.. De evitat!!!
y. y.
Pentru trimis colete . Se mișcă foarte repede. 10
A. A.
Îmi pare extrem de rău ca sunt obligată sa va dau o stea, din punctul meu de vedere nu o meritați nici măcar pe aceea. Curierul mi-a răspuns cu “nu e problema mea” atunci când l-am contactat pt a-mi oferi detalii despre livrarea coletului. L-am rugat sa îmi spună intervalul orar in care poate veni, iar răspunsul a fost prompt:” De unde sa stiu eu când ajung. Mai bine stați acasa și așteptați coletul”. Scuzați-ma ca l-am deranjat pe respectabilul vostru angajat din programul lui de stat degeaba. Sunt vinovata ca am apelat la serviciile FANcourier.
C. E.
Faceti un update la program. Duminica e inchis toata ziua. Sambata am sunat timp de o ora in continuu. De fiecare data mi se inchidea dupa ce stateam pe hold cate 5 10 minute
A. M.
NU RĂSPUND LA TELEFON!!! Durează prea mult livrarea comenzii!!!!
A. A.
Reactualizeza programul de lucru, ca nu i usor sa te duci pana pe centura si sa constati ca e de fapt inchis de la 17 !
N. C.
Mai bine duc coletul cu căruciorul de butelii. O firma de tot râsul cu niste curieri basiti care nu sunt in stare sa facă o treabă simplă. Posta romana e de sute de ori mai buna
A. O.
Vrei sa pui un colet la categoria fragil, nu au asa ceva, ei nu primesc sau chiar dacă îl ambalez sau tapetez cu scartaitoare sau folii cu bule nu răspund de stare coletului până la destinație dar pe net circula un videoclip cu un angajat Fan cum joacă fotbal cu, coletele clientilor(sucursala Brăila)
I. T.
Niciodată nu îți răspund la telefon...de comenzi nu stii decat cand sunt la adresa... informații nu ai de la cine sa ceri...eu unul nu ii recomand
A. N.
Niște nesimțiți am plătit greșelile lor un colet tur retur pus de joi și ajuns luni nu mai recomand la nimeni fan courier șoferul nici nu mai răspunde la telefon
V. Z.
Nu am fost înștiințat că am colete de ridicat de multe ori.. Call center-ul e o gluma proasta, îți "mulțumește" ca ai apelat si îți închide.... Jalnică companie....
I.
Atatea reclamatii si nu vor sa se invete minte...
P. I.
O firma tare neserioasa.Au confirmat ca vin sa ridice un plic timp de 2zile si nu au venit.Nu recomand nimanui
R. A.
Dupa o saptamana de la comanda,am sunat sa intreb daca mai vine cineva sa ridice coletul...si cica...poate a fost in concediu curierul :))))))
R. x.
O firma neserioasa cu soferi foarte neciopliti si neinstruiti, mai ales Chihaila Adrian, un nesimtit care nu se da nici macar jos din masina ca sa sune la poarta ca a ajuns in fata portii, dupa te suna si-ti zice ca te-a cautat si nu te-a gasit, iti inchide telefonul in nas, iti vorbeste urat, nu esti prima data cand se intampla asta. Va pierdeti clientii :)
D.
Personal, nu pot spune că am avut parte de experiențe plăcute cu Fan Courier Brăila.
G. G.
Cea mai proasta firma de curierat din braila, dezamagitor, curieri mincinosi, mi s.a facut retur coletul pt ca ei nici nu sau sinchisit sa ma contacteze ... plus ca atunci cand vrei sa suni la sediu astepti pana iti vine rau ca nu raspunde nimeni.dezgustator... ar fi bine sa dispareti.
C. N.
Am stat in telefon 9 minute pe hold sa fiu preluat de un operator. Apoi alte 5 minute. Tot degeaba, nimeni nu e disponibil. Asta dupa ce la ora 13 o operatoare m-a asigurat ca o sa solicite curierului de pe zona sa ma sune si nu am fost sunat nici dupa 2 ore. O sa renuntam la serviciile Fan Courier.
d. c.
Recomand
M. T.
Nu vor sa mi livreze un amărât de compresor, zace de 3 zile în depozitul lor... Cea mai slabă firma de curierat.
C. e.
doar dacă ești acasă pe la 10....altfel trebuie să mergi la sediu cu toate că livrarea este 9_17.....dezamagit și nu mai folosesc acest serviciu!!!!!
S. S.
Servicii de proastă calitate, prețuri în plus pentru servicii în mediul rural, eu personal evit magazinele care au contract cu această firmă de curierat.
I. B.
Echipa de 5 stele
G. P.
Servicii de coletarie nationale foarte bune. L-am folosit de multe ori si am fost multumit de serviciile lor, livrare rapida in tara in 1-2 zile lucratoare.
D. T.
La sediul lor, ciubucul este inclus in pret, practic il cere fara pic de rusine si constati abia dupa ce primesti bonul.
A. S.
Servicii de foarte proasta calitate, intarzieri nejustificate in livrare iar personalul de la relații clienti de la sediul din Braila este necooperant si nu ofera lămuriri.
L. B.
O stea merita pentru ca nu exista alegerea de 0 stele.
Timp prea mare de asteptare pentru un colet.
Nu se tin cont de precizari ale clientilor.
V. i. M.
Cea mai proasta firma de curierat.in special soferii.
G. M.
Servicii destul de bune, au unele probleme cu manevrarea coletelor.
N. V.
Niste nesimtiti ordinari. In loc sa aduca coletul la destinatie, il tin la ei in depozit si te forteaza sa vii dupa el, altfel il dau retur. Cand am mers sa il ridic mi-au luat banii ca si cum mi l-au livrat ei la domiciliu. O sa sun la Protectia consumatorului, iar pe viitor o sa folosesc alte servicii de curierat, iar in cel mai rau caz, Posta Romana. Tind totusi sa cred ca Fan Curier e cel mai rau caz. Sper sa nu va mai foloseasca nimeni serviciile si poate veti primi amenzi si pentru evaziune fiscala pentru ca nu eliberati chitante cu sumele reale pe care le percepeti. O stea e prea mult.
I. G. P.
Nu răspund la nr de tel.afișate pe site..coletele le aduc intro stare...Cam urata
F. C.
Mereu am avut o parere buna despre firma dvs.(fie ca mi-au fost livrate pachete in Ramnicu Sarat/Galati) insa de cand m-am mutat la Braila sunt pur si simplu satula de voi.Am pierdut 2 livrari pentru ca ori a fost prea tarziu pt soferi sa mai livreze (desi locuiesc in zona centrala) ori nu am fost anuntata deloc. In cel de al doilea caz este vorba despre un card de cumparaturi.Nj cred ca este obligatia mea sa ma rog de soferi sa imi livreze cand asta este jobul lor.De asemeni, ma lovesc de nesimtirea domnisoarei de la telefon ,pe care am avut nerusinarea sa o deranjez cu o intrebare.Fan Curier ar trebui sa va ridicati la standardele Cargus in ceea ce priveste clientul si angajatii pe care ii puneti in fata clientului.
L. F. M.
Foarte dezamăgit deoarece serviciul de curierat nu m-a mai notificat prin sms de primirea coletului si drept urmare au facut retur coletului. Nu recomand.
A. G. V.
Cea mai proastă firmă de curierat.
M. L.
Să imi bag picioru in namol, fix la marginea Brailei ati găsit loc pentru sediu...
N. M.
Buni. Oricum mult mai buni decât Cargus
M. Ş.
Util.
G. G.
Foarte proaste mai ales cu returul am de anu trecut la ei mare grija!!
B. C.
Ieftin,bun, cel mai bun pret.
A. P.
Nu știu,lucrez cu Posta,și cu NEMO !
L. D.
Foarte departe fără mașina nu poți ajunge
M. M.
Profesioniști, amabili
N. C.
Servirea ireproșabilă
L. B.
Rapid
C. E.
Profesionalism
F. M. P.
E organizat prost pt respect si drepturile omului. Ca sediu e mic pt receptie de clientii ca e aglomerat si e rușine. Nu vă pasa ce simte clientii chin de aglomerat ? Trebuie sancționat de Protecția Omului. Si nici nu m a anuntat mesaj ca am pachet,am asteptat 3 zile si am venit aici sediu si e caraghios. Suntem românia spre europa,ar trebui aici dezvoltat cat mai multumit pt clientii.
J. J.
Oriunde cu placere! Mulțumit de serviciile lor.
D. T.
Servicii de rahat ,pe ruta Macin,un scarbos de agent....faceti teste psihologice agentilor cand îi angajati,au probleme serioase la mansarda.Nu se trimite SMS ca sa fii înștiințat ca în ziua X intre orele X vine coletul,iar când suna și cu tupeu maxim ca de ce nu ești la adresa,pai mai oameni buni,eu de unde sa știu ca-mi vine pachetul la ora 12.00 nefiind anunțată.Evit cât pot aceasta firma.
C. L. C.
E mult și o stea !
R. D.
Evitati aceasta firma de curierat...coletele nu le tin la ei mai mult de 7 zile ...de livrare nu mai vorbesc iar atitudinea angajatilor lasa de dorit.
Apropo noul sediu este foartee bine ascuns incat abia dai de el ...ma intreb de ce nu l-au dus la galati ca ,cam tot aia e.
E. S.
Este foarte departe, pe centură, mult in afara orasului. Daca nu ai mașină te rupe taxiul la bani. Daca nu esti acasa ca sa iei corespondenta deja nu mai e rentabil sa folosesti serviciile lor.
La cele două ghișee deschise operațiunile durează mult chiar daca sunt putine persoane la rând. De sărbători cand sunt multe cumpărături on-line se sta cu orele la rând.
Cred ca iarna renunți la ce ai de primit din cauza localizării punctului de lucru.
Ieri avand in fata 7 persoane am stat 40 de minute până sa imi pot lua coletul.
În concluzie nu au schimbat nimic ba chiar au înrăutățit lucrurile.
Singurul lucru bun este ca totusi curierii isi fac treaba bine si nu esti nevoit să ajungi la sediu decat foarte rar.
P. P.
Foarte proasta organizare. Personal lipsit de respect fata de clientii ce nu au contracte cu Fan Corier!!
S. M.
Se așteaptă prea mult
V. T.
Neserioși, ma chinui de o săptămâna sa trimit un colet prin fan curier Braila și de fiecare data mi se spune ca a fost luată c-da dar nu vine nimeni sa ridice coletul . Menționez ca am chiar contract de cu ei.
C. B.
Adresa este pe Strada Colectorului (in spatele fostului abator) si nu pe Bulevardul Dorobantilor. La relatii clienti foarte greu raspunde cineva.
P. M.
Serviciu de kkt