Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate (Servicii de mutare)
Casa de Asigurări de Sănătate
Strada Mihail Kogălniceanu 19, Botoșani 710185, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Casa de Asigurări de Sănătate, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Orar de Casa de Asigurări de Sănătate
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 14h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Casa de Asigurări de Sănătate
I. B.
Oribil. V-am deranjat de la pauza de cafea?
Dupa 2 zile de sunat, in sfarsit sunt transferat la un operator si vorbim.
Atitudinea si tonul conversatiei au fost oribile, atitudine ostila si nepoliticoasa.
Am articulat politicos datele problemei, adica am facut o cerere noua pentru un card de sanatate national, implinindu-se astfel 3 luni si cardul nu a ajuns in posesia mea, si daca ma poate asista in rezolvarea situatiei.
Raspuns: Vi s-a spus ca, cardul poate ajunge pana in 2 luni de zile sau mai mult, si vi s-a oferit o adeverinta temporara valabila 2 luni de zile. Daca dupa aceste 2 luni de zile, aveti nevoie de alta adeverinta nu aveti decat sa veniti la Casa de Asigurari din Botosani sa solicitati alta adeverinta.
Deci cardul de sanatate poate sa ajunga in 2 luni sau mai mult (Nu prea ne intereseaza) si daca aveti nevoie de el intre timp, nu aveti decat sa veniti din 2 in 2 luni la Botosani sa solicitati o adeverinta.
Nu cred ca aceasta politica este in favoarea pacientilor, mai ales a celor bolnavi si in varsta care au resedinta in comunele limitrofe ale judetului, sa calatoreasca la Botosani odata la 2 luni pentru o adeverinta.
Cred ca cel mai tare a deranjat atitudinea personalului care raspunde la telefon, lipseste bunul simt si atitudinea de a ajuta cu sinceritate, mai degraba te fac sa te simti prost ca ai indraznit sa suni si sa ceri lamuriri.
Mi s-a oferit totusi posibilitatea sa solicit o noua adeverinta pe email [email protected] , pentru cei care sunteti intr-o situatie similara, incercati si aceasta varianta.
L. M.
Buna ziua asi dori daca se pote sami lasat un e-mail de la asigurari de sanatate pt sarcina pt a face onlain asigurarea
s. m.
Am fost abordat foarte repede și servit promt
D. C.
Tipic românesc....birocratie și....
C. S.
Foarte mulțumit 😊 oameni amabili și buni!
m. c.
Super ok!
M. R.
Buna ziua va rog să luați măsuri în privința asistentei Saramet Dorina de la secția 4 acuți de la psihatrie care se ocupa de internări fictive cu bolnavi închipuiți de a scoate la pensie de boala, contra sumelor de bani,furt telefoane,bijuteri a bolnavilor, strâns persoane de gat,pune bolnavi sa sune diferite persoane la ore târzii săi le amenințe,
C. A.
Cu parcarea se merge pe....fiecare se descurcă
I. R.
Nesimțiți e puțin spus! Sora mea era în comă în Germania din cauza unei comoții cerebrale. Am mers să mă interesez de cardul european de sănătate, deoarece ea era asigurată în țară. În loc să mă îndrume, mă lua la mișto că trebuia să își facă acolo asigurate, dar ea știe ca e scupă.
C. R.
Amabili și competenți
M. I.
Acceptabil
o. s. e.
Personal amabili.
i. a.
Nesimtiti
M. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
N. M.
M. F.
B. A.
C. A.
m. m.
P. D.
g. n.
I. A.
M. C.
B. C.
m. m.
M. R.
A. I.
D. I.
V. C.
D. A.