Opinii despre FAN Courier (Servicii de mutare)
FAN Courier
Strada Ștefan cel Mare nr. 22B, Bacău 600359, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FAN Courier, Servicii de mutare în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de FAN Courier
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre FAN Courier
D. B.
Trei comenzi de la vânzători diferiți, toate livrate prin fan. Prima ajunge după 2 săptămâni si multe reclamații la call center (primeam in fiecare zi mesaj cu s-a încercat livrarea, deși, locația are prezență 24/7 iar telefonul meu nu duce lipsă de semnal). A 2-a ajunge la 2 zile după plasarea comenzii (livrată conform contractului). A 3-a, primește status de adresă greșită (adresa este aceeași pe toate comenzile) , i se pierde urma pentru 5 zile, nimeni nu oferă nici un răspuns, ca să primesc mesaj ca s-a încercat livrarea și ca dacă doresc coletul să mă deplasez la depozitul lor să o ridic... Decât să joc alba-neagra cu banii mei, că primesc sau nu comanda, că are chef curierul să o livreze sau mai bine spune ca a incercat si atat.. Prefer să comand pe viitor prin Cargus, Sameday, NemoExpress etc.. Temă de gândire pentru FanCourier... chiar si monopolul se pierde daca nu ai grija de clientii tai.
P. C.
Experienta foarte proasta , serviciu deplorabil . Colet deteriorat pe duratavtransportului ..nu vor sa despagubeasca sub nici o forma ..pur si simplu spun ca integritatea produselor transportate pentru care percep o taxa foarte mare ..nu este problema lor . Experienta negativa 100%
M. P.
Este, nu trist, este dezastruos, ce se întîmplă cu această firmă de curierat. Ieri am făcut o expediere la Piatra Neamț, un plic cu documente pentru cineva, pentru pensie. Azi dimineață, destinatarul a fost sunat, și i s-a spus că plicul a fost distrus. M-a sunat, am fost la ei și am făcut o sesizare. Destinatarul a fost și el la Fan Courier, și i s-a prezentat acel plic desfăcut, iar actele din interior rupte. ATENȚIE MARE !!!!! Nimeni nu răspunde.
DECI LUAȚI AMINTE CUM PROCEDAȚI CU TRIMITERILE !!!!! Mie mi se pare de neimaginat, și singura explicație este că trăiam într-o țară fără stăpân, fără reguli, fără lege.
Sunt o persoană în vârstă, iar destinatarul are 80 de ani. Ce să facem ? Să mă duc în tribunal cu ei ?
Vă spun că erau niște acte de care depinde o pensie pentru fiul unui deținut politic.
Actele nu le pot recupera, și noi ce facem. Nu știu să spun ce ar trebui făcut !!!! Și mai va rog să vă imaginați, că nu se găsește vreun șef căruia să te adresezi.
A. V.
Personal nu as folosi aceasta companie din cauza experientelor neplacute anterioare, dar se pare EMAG continua sa colaboreze cu ei, netinand cont de sugestiile clientilor. Probabil singura explicatie pentru care FAN Courier mai este inca pe piata este folosirea ca paravan pentru spalarea de bani. Nu cred ca este nevoie sa detaliez experienta mea (fiind similara cu a celor care au lasat review-uri). Pe scurt: nelivrarea coletului (desi plata a fost facuta online), nepreluarea apelului la nr lor contact (dupa foarte mult timp de asteptare) etc.
I. M. G.
Un loc infect la fel ca și serviciile lor. Cadourile de Crăciun sunt ajunse în Bacău de câteva zile și Crăciunul a venit și nu au fost livrate. Le mulțumesc și nu voi apela niciodată la serviciile lor. 😡
A. I. C.
Am dat o comanda cu livrare prin fan courier Bacău am plătit totul online , și cei de la Bacău care sunt cei mai comozi oameni, au lăsat coletul la sediu și menționează ca mau cautat acasă.... fără sa ma contactezi telefonic .
C. I.
Vad foarte multe comentarii negative , însă eu n am avut niciodata o experiența proasta cu aceasta firma de curierat.. 🤙🏼
D. H.
JALNIIIIC!!!! Ii spui curierului sa lase coletul la sediul pentru ca NU am fost anuntat ca primesc vreun colet si voi veni sa il ridic personal de la sediu si pur si simplu nu intelege. Cand iam zis la telefon sal lase la sediu mia inchis in nas , la sunat pe barbatamiu care a zis exact aceeasi chestie , dupa sa ma sune iar pe mine ca il lasa pe la nu stiu ce magazin din zona, si mai facea si misto de mine la telefon . CURIERII VOSTRII SCURSURILE SOCIETATII!!!!
L. T.
Răspund foarte greu la telefon , trebuia să primesc un plic și nici măcar nu m.au sunat, am primit un mail in care eram anunțată că mi l returnează .
Timp de o săptămână i.am sunat zilnic eu că sa aflu că au livrat plicul probabil altcuiva, nu este posibil așa ceva , era un plic important.
Nesimțiți!!
Nu merita nici măcar o stea, chiar daca i.am sunat zilnic nici măcar nu au avut bunul simt sa.si ceara scuze sau sa mă lămurească !
R. D.
Mulțumesc Fan Curier Bacău pentru bătaia de joc și umilinta ce am primit-o de la ei astazi. Mulțumesc pentru un Crăciun minunat pe care l-au oferit copilului meu. Acum la ora 17 eu trebuie sa alerg prin oraș să-i caut un cadou cel puțin asemănător cu ce-și dorea și sta în depozit pentru că așa a vrut șefu. Mulțumesc Fan Curier pentru cuvintele "frumoase" pline de injurii oferite gratuit mie, când am fost la sediul, unde era mare petrecere și mi-am permis să-i deranjeze întrebând de coletul ce trebuia livrat dar nu a fost livrat căci curieri au liber dar nu se obosesc sa anunte asta. Sediu a cărui ușa din față era încuiată la ora 15 Cu toate că programul este până la 18. Și mulțumesc șefului care mi-a spus cu nesimțire că, pentru că mi-am permis sa-l trag la raspundere de toate astea, o să aștept coletul mult și bine. Păcat că în alte județe Fan Curier are oameni ok dar din ăștia că la Bacău va trag in jos.
D. B.
Am fost azi sa pun 2 colete, la primul ghiseu din dreapta era o domnisoara care rodea un covrig și s-a indignat f tare când am intrebat-o dacă imi ia coletul. Apoi a plecat în spate sa termine de mâncat din gura. Nesimțirea e maxima la unii angajați. Apoi mi-a luat coletul o colega de a ei care a fost f draguta. Stiu ca e problema cu personalul, dar astfel de oameni nesimțiți, fără educație ar trebui sa lipsească de la relația directa cu clientul. Locul ei poate e la matura, la manipulat coletele nu în fata. Din acest motiv dar și multe altele dau o stea, as fi dat -5 stele...dar nu se poate
A. S.
Nu se deplaseaza la usa. Daca o persoana este bolnava, batrana sau pur si simplu lucrezi de acasa si nu poti sa mergi sa ii astepti in fata scarii, ei nu se deplaseaza sa iti aduca coletul. Vin cu scuze de genul "daca opresc motorul mi-e frica ca nu mai porneste" sau "nu prea am unde sa parchez" in conditiile in care exista parcare. Mi se pare absolut rusinos. Cu siguranta daca am de ales, merg cu alta firma de curierat.
I. P.
Fără indicatoare de orientare are o parcare care îți displace din primul moment la intrare te frapează decorul insalubru doua automate expuse la intemperii și coșuri de gunoi răsturnate ,da intrarea total neprietenoasă nuștiu pe timp de noapte cum este iluminată parcarea, incinta... Personalul destul de amabil dispus pentru pentru măsurile anticovid, dar nu mi se pare corect să intre tot personalul pe aceeași întrare cu clienții,aici mă refer la unii angajați(șoferi, manipulanți, sau alte categorii profesionale) le peturbă activitatea celor de la biroul cu clienții stând de vorbă.... Sper într-o schimbare de ansamblu și nu de coafare a unor elemente de impact vizual și empatic pentru clienții care intră în contact cu Fan Curier......
A. A.
Percep taxe extra, pe care nu sunt în stare să le justifice.
Dau o comandă, scrie taxă curier 20 ron, iar când ajunge coletul, cu întârziere chiar, curierul îmi cere 40 ron.
i. m.
Nu recomand plasezi de 2 ori același comada și nu vine so ridice când suni la dispecer aștepți 20 de minute apoi iti spune ca să mai astept ca este timp
A. A.
Nici macar o stea nu merita.La telefon nu răspunde nimeni,niciodata, iar la comenzile online decât să aștepți curierul sa ridice coletul mai bine te deplasezi personal la sediu. Ofera "servicii" pe care nu le onoreaza si in acest fel are de pierdut si vânzătorul si cumparatorul.
Concluzia:mai bine plactesc in plus si apelez la alta societate de curierat.!!!
G.
Ba esti bulangiu am ajuns sa platesc 80 de lei curierul in centrul bacaului:)))pentru un sistem audio,ba va bat de va sar capacele daca mai dau de bulangii ca voi care trimit mesaj pe nr Plata dvs este de 630 lei +(transp) transportul il cere curierul cat vrea pl lui nu:))?ei bine o sa imi asum data viitoare,platesc si spitalizare si tot
C. C.
Foarte neseriosi cei de la fan curier , astept coletul de 1 săptămână , in fiecare zi primesc mesaj că azi ajunge , nu a ajuns niciodată , o stea din păcate , nu mai apelez niciodată la voi , sărăcii de oameni.
G. D.
Te suna daca ești acasă zicând că ajunge in 5 min..ii spun că am copil mic si ca nu pot coborî sa urce el ...este de acord..trec 30 de min..nu apare ..sun eu..raspuns " am uitat de dvs ma sunați dvs mai târziu "sun ..telefonul inchis..imi scrie doamna care mi a pus colet întrebându ma dc nu am ridicat pachetul si am amânat...domnul curier din nesimțite si comoditatea de a nu urcă sus a binevoit sa scrie pe awb pe site ca eu am spus sa vina a 2 a zi...Tot eu a 2 a zi sun in disperare telef inchis la fel si cel de la sediu...prin urmare eu trebuie sa apar acum in gata doamnei care mina trimis colet "neserioasă "si sa ma.plimb cu copil mic dupa mine in celalalt capat al orasului pt a mi cauta coletul.
Foarte urât din partea lor...neprofesioniști..mincinosi.
D. n.
Da... e a doua oara când ma duc personal sa ridic pachetele... nu inteleg de ce domnii șoferi livratori nu își fac treaba?!? Sau pe raza a 5 km așteaptă sa vina clientul sa ridice personal?? Dacă e asa ar trebui sa fim informați, ma gândesc.. asa ca nu pot sa dau decât o stea!!!
G. G.
O stea pentru aprecierea serviciilor prestate este mult prea mult. Sunt de o indolenta de nedescris, servicii execrabile (de fapt nonservicii).
Stau si ma intre si intreb pe cei responsabili: ei nu urmaresc opiniile clientilor pe care ii deservesc? Concluzia este ca nu le pasa, ca isi bat joc cu nonsalanta de clienti. Ar trebui facut front comun si sa nu mai apeleze nimeni la ,,serviciile,, lor, pentru a da faliment. Asta nu este firma de prestari servicii, este bataie de joc la adresa clientilor care le aduc profit.
G. M.
Am avut-o problema și s-a rezolvat doar prin e-mail.
Mulțumesc, Fan curier!
C. M.
Ca de obicei, este o coada destul de mare încă de dimineață. Doamnele se mișcă cat pot de repede dar uneori nu fac față.
V.
Este aproape bine
Am fost sâmbătă ora 9.30, am așteptat 30 de minute.
Funcționează NUMAI UN GHIȘEU. 3 PERSOANELE 30 DE MINUTE
Poate o mai bună organizat ar reduce timpul de așteptare.
Afara ploua și până am terminat eu de trimis un plic (3 minute a durat procedura) coada de afară sa mărit la 8 persoane.
PĂCAT CĂ există cerere dar FAN curier Bacău alunga clienți prin lipsa de organizare.
PS In interior mai era 2 angajați FAN curier care discutau cu cafeaua în mână. Am întrebat dacă ma pot ajuta și am primit răspunsul AȘTEPTAȚI, DACĂ VĂ GRĂBIȚI PUTEȚI MERGE ÎN ALTĂ PARTE
Am fost la sediul firmei din Bacău strada Ștefan cel Mare nr 22
PĂCAT, erau cei mai buni, alta data am să caut și alte variante de trimitere a coletelor din Bacău.
G. P.
2 colete ce trebuiau sa ajunga in aceeasi zi, expeditor unic, colete platite, unul este livrat , al doilea este trecut refuz la primire. ( in conditiile in care la livrarea primului colet am intrebat de al doilea si au spus ca nu este...)Acum nu se gaseste coletul....
r. f.
Ca de obicei- coadă, doar doi angajați. Ca la patinoar, ski, dar fără rchipament. fug să beau un ceai cald să nu răcesc. Soluție-suplimentare Nr angajați în perioada sărbătorilor.
V. P.
De evitat fancurier Bacău, o săptămână dureaza sa livreze coletul de la ei de la sediu până la adresă .In general Fancurier e ok ,dar Bacăul e sub orice critica ,daca aveti de trimis ceva la Bacău cautati oricare alt curier in afară de Fan.
A. L.
Nu recomand sa vă pierdeți timpul sunând după informații, am stat 25 min in apel și mi s a închis telefonul.
O. C.
Neseriozitate si bataie de joc! Ar trebui evitata aceasta firma de curierat (cel putin sediul din Bacau), pentru ca nu sunt in stare sa ofere servicii de curierat rezonabile si nu raspund la telefon, oricat ai incerca sa suni (am stat aproape 1 ora in asteptare la telefon si tot nu a raspuns nimeni). Daca nu sunteti in stare sa livrati coletele la timp (macar in 3 zile, desi promiteti livrari in 24h), mai bine inchideti firma si lasati pe altii sa faca treaba asta. Pe viitor voi specifica la fiecare comanda online sa mi se livreze coletele prin oricare alta firma de curierat, mai putin Fan curier.
R. A.
Neseriozitate. Programul afisat nu este respectat. Sediul inchis de la ora 13, chiar daca programul afisat este pana la 18:00. Soferul responsabil de zona a ridicat pachetul la ora 09 si a plecat acasa la ora 12, chiar daca programul acestuia se termina la 17:00.
C.
Ce-a mai proasta firma de trasport colete de 2 zile imi apare contactare ulterioara dar nici macar nu am fost apelat!!...
G. C.
Înainte se mișcau mai repede , acum aștept pentru o comanda 10 zile și încă nu a ajuns , ce mă deranjează este că e a 3a oară!!
R.
Nu raspunde nimeni la telefon. Este o rusine de Firma. daca te duci la sediu nu iti gasesc coletul. Prefer UPS sau Fedex. Chiar si Urgent cargus sunt mai seriosi. RUSINE
A. J.
Sa acord o stea e prea mult! Astept un colet care trebuia livrat acum 4 zile, nu raspund la telefon. Jalnici si nesimtiti! Sunteti sub orice critica, va bateti joc de banii oamenilor. Lichidati firma nu sunteti capabili de nimic!😡😡🤬🤬
A. G.
Cel mai prost post cu cei mai neisntruiti lucrători. Acești operatori nu ar trebui sa fie angajați fără o instruire în relații cu clienții!
c. d.
Nu raspunde nimeni la telefon.Stai cu orele sa-ti ridici coletele.Fetele de la ghisee amabile, dar depasite de volumul mare de munca.
S.
Pt ca nu a mai venit sa ridice un pachet de acasa in ziua stabilita cum era normal, m-am dus eu la sediu, sa-l depun, unde era o coada uriasa la care am stat 1 ora, dupa care ne-a trimis pe toti acasa ca li s-a terminat programul. Alegeti alte firme!!!
B. A.
Ba oameni buni, câți maimuțoi aveți angajați acolo? La telefon toți sunt Ocupați! Curierul numai sună înainte, mesaj cu awb numai primesc, si la telefon astept ore sa primesc o informație despre colet pe care il astept de doua săptămâni!👎👎👎👎👎
M. M.
Apelurile telefonice efectiv nu sunt preluate !!! Neseriozitatea e la maxim ! Curierii sunt recalcitranți și foarte comozi ! Complet dezamăgită de aceasta firma ! Consider că ar trebui să iasă de pe piață și să lase locul altor firme de curierat mai Profi !
p. i.
Servicii execrabile. Soferi impertinenti. Pentru orice comanda online daca curierul e Fan Courier refuz categoric să comand!
a. i.
Livrare cu intarziere, au gasit adresa foarte greu si produse intr-o stare execrabila.
Nu recomand colaboarare.
m. b.
Nu răspunde nimeni la telefon, nici curierul nici cei de la sediu. Aștepți cu orele să predai sau să ridici un colet de la sediu
f. a.
Nu raspunde nimeni la telefon. Te rogi de curier sa-ti aduca coletul. Ba mai mult iti sugereaza sa-ti ridici coletul de la alte adrese. Lipsa de profesionalism!
E. C. E.
Nu dau sms intotdeauna cand trebuie sa primesti coletul. Iar daca nu esti la adresa cand vin ei, trebuie sa mergi la sediul lor sa ti-l ridici, asta daca ai apucat sa intelegi ca nu functioneaza altfel, ca pe ei, avand multe colete, ii doare la basca de coletul tau. Limbajul folosit cand te suna este lipsit de orice urma de bun simt, ba chiar iti inchid telefonul in nas, fara sa apuci sa intelegi de ce se poarta asa. Alteori, primesti sms ca n-ai fost gasit la adresa, cu toate ca eram acolo. Managerii filialelor raspund cateodata, si-ti rezolva doleanta cat de repede se poate, insa cei care vin cu coletele sunt de o nesimtire crasa. As putea da multe exemple de alte firme de curierat, care sunt profesioniste, nu patesc cu dansii ce patesc de ani buni cu Fan Courier si - mai mult de-atat, aia stiu sa vorbeasca si nu-ti inchid telefonul daca nu le convine ceva. Acum sunt nevoit sa cumpar doar de la magazine care nu au Fan Courier-ul drept transportator.
M. V.
Comanda lansata luni 19/10 pentru ridicare colet, fara niciun contact din parte FanCourier, revenire vineri 23/10 ( atat personal de 2 ori cat si oficial din partea firmei ordonatoare ), dupa insistente am reusit sa aflu mobil agent care refuza apelul ( 4 ori ) si nu raspunde la mesaje. Astazi, 24/10 pus in asteptare de robotul telefonic ( 50 minute ) sunt deconectat fara sa pot discuta cu cineva ( pe site apare ca punctul de lucru e deschis ).
F.
Din pacate sunt foarte iritati fata de clienti. Refuza colete, le arunca , coletele vin deteriorate, relatii clienti inexistent, o parere foarte proasta in general. Pentru cei din Bacau e dezastru. Stai la coada in ploaie, la receptie dezorganizare, masuri anti covid aproape inexistente. Se feresc de plata ramburs pentru ca nu au grija de colete si pot ajunge deteriorate. Nu sunt dezamagit pentru ca stiam de serviciile foarte proaste deja si nu mi-am creat asteptari .
S. S.
Timp de așteptare mic atât timp cât clienți sunt expliciți . Loc de parcare mare și spațiu de așteptare mare . Nu am întâmpinat problema
Recomandare : Întocmire set de pași pentru clienți(pentru ridicare , trimiteri etc.) cu o exprimare simpla pentru scurtarea timpului .
W. D.
Primesc mesaj marti azi se livreaza coletul cu un nr.telefon inchis azi e joi!!!
S. P.
Curierii nu si fac treaba. Suni la sediu si stai in asteptare mult si bine ,până când renunți. Primesc mesaj cum ca m au sunat si ca am stabilit o altă dată de livrare...lucru inventat de ei. Ar trebui să nu mai colaboreze nici o firmă cu ei,pana cand lucrurile se vor îndrepta.
A. A.
O firmă de tot rasul cel putin la bacau ...aveti niste angajati dr tot rasul ....cum este posibil sa dai un colet refuzat cand el nici nu a ajuns la adresa ....bu este posibil asa ceva...si mai au si tupeul sa vina sa imi spuna ca nu au sofer pe zona...nu suntem noi ca si clienti devină ca nu va aveti oameni...coletele trebuiesc livrate ca de aceea se plătește transport care nu este tocmai ieftin ... Nu este posibil sa spui ca coletul nu mai este in sediu cand eu vu copil mic dupa mine ma duc să ridic colet de sediu si sa imi spuna ca e la alt sofer va ajunge la adresa suni soferul respectiv are telefonul inchis...coletul rămas în aer e de nedescris....
L. M. G.
Personal nepoliticos, prețuri exagerate... Nu se recomandă!!!
i.
Nu sunt in stare sa raspunde la telefoane. Nu livreaza la timp produsele. Sunt jalnici. Lipsa totala de profesionalism .
A. V.
Am sunat doua zile consecutive si am stat pe hold cate 20 minute, pana cand am inchis. Este incredibil cum poate functiona o firma cu atatea recenzii negative, fara sa-si imbunatateasca serviciile si calitatea lor.
o. p.
Sub orice critica Fan curier Bacau, nu raspund pe nici un nr. de telefon sau te pun in asteptare ore intregi, mi -s-a trimis un colet ptr a doua oara si nu a fost livrat, trimit mesaje in care apr nr. de telefon nealocate. UN DEZASTRU
r. t.
Am stat o ora in telefon si nu mi-au raspuns. După jumătate de oră, iti închide automat. Am colet la ei si nu mi-au dat nici un telefon. Nu-i doare capul deloc!
M. b.
Personal amabil. Am rezolvat, chiar dacă a durat.
Mulțumesc !
S.
Fereasca Dzeu! Schimbati tot personalul fratilor, e JALE!!!
M. S.
Doar probleme am avut cu aceasta companie. Nu știu cine e de vina, administrarea sau angajații.
Nu răspunde nimeni la telefon, nu am de unde să obțin informații, sunt foarte înceți și aroganți, când se deranjează să livreze pachetele. Nici măcar nu am de unde să ridic pachetul singura și a fost trimis acum mai mult de o săptămână! Îmi afectează programul de lucru, deoarece pierd vremea cu telefoane și stau acasă să aștept aiurea.
Foarte, foarte neprofesioniști. Trist că o companie privata nu se ridică la un standard decent de furnizare servicii.
O. D.
Curieri nesimțiți, promit o ora și nu mai ajung iar la telefon nu răspund
R. K.
Total lipsiți de profesionalism! Aștept un plic de o săptămâna după ce l-ați trimis unui curier care lucrează pe un traseu ce nu are si adresa mea. La sediu nu Răspunde nimeni, am stat in așteptare pentru a fi preluată de un operator 20 de minute o data, o data 34 si iarăși astăzi 12! Va bateți joc de oameni. Voi face si o plângere la protecția consumatorului!
R. G.
*stati acasa, venim noi la voi"
Emblematic motto. Bravo!!
D. B.
Angajati politicosi...servire rapida
A. H.
Eu nu inteleg de ce oamenii de acolo se joaca football sau nu stiu eu ce alt joc cu pachetele. Cum adica sa gaseasca cineva pachetul dupa gard???
B. C.
Nici măcar nu răspund la telefon și nici nu dau la timp coletele
D. I. T.
Fan courier Bacau: Colet pe care plătesc transport 30 de lei, ma suna odata curierul ..după îl sun de trei ori și nu mai Răspunde la telefon, îl sun de pe alt număr și îmi zice ca e pe o strada apropiată de a mea și vine intr-o ora. Nu a mai venit pana a doua zi după amiaza.
Fan Courier București : cost transport 20 de lei, domnișoara de la firma la care am dat comanda nu îmi scrie corect numărul, curierul nu e in stare sa urce pana la etajul 1 și sa bată la usa. Sunteti o firma de cacao. Cea mai lipsită de neprofesionalim. Vedeți ca urgent Cargus are de trei ori mai mic prețul ca voi și vin in fata ușii și bat la usa!!! O sa EVIT TOATE FIRMELE CARE LUCREAZĂ CU VOI SUNTETI ORIBILI!
A. C.
Fara nici un fel de ezitare pot spune ca sunteti cea mai proasta firma de curierat din Romania, am avut probleme cu voi de fiecare data cand a trebuit sa primesc colete prin firma voastra, rusine!!!
N. D.
Faceti ceva si mai angajati persoane!!! Se fac cozi infernale din cauza asta!!! Mai avem si contract cu voi.. halal sediu la Bacau!
_.
De pe data de 27 sept astp un laptop si cand sa aud ca domnu curier la perdut pe drum bunii rau baietii din bacau
_. N.
Astept de 2 săptămâni în contiun un amărât de colet si nu il mai trimit
I. P.
Mi s- a vorbit urât și impertinent la telefon de către angajatul firmei ce trebuia să aducă coletul. Mi s- a închis telefonul in nas și peste toate, nici nu s- a livrat coletul, cu mențiunea că sa mă deplasez eu la sediul firmei sau ridic.
L. L.
Foarte nemulțumită, până acum nu am avut nici o problemă cu Fan Curier , dar așteptăm 3 colete de2 săptămâni. Când am văzut ca nu au degand să le aducă m-am deplasat eu la sediul din Bacău. Normal când am ajuns abia atunci mi-au transmis cauza neefectuarii transportului la domiciliu, unul dintre colete era,, varză,, deteriorat. Pentru ei ceva normal, dar pt noi clienți Nu.
A. N.
Rapid si la obiect !
C. P.
De la un timp, curierii nu se mai deplasează la destinatar ci îl pun pe acesta sa iasă în strada, la masina lor, departe de locul de livrare.....
Din comoditate? Din ignoranță?
Bătaie de joc!
A. A.
Relativ usor de ajuns. Aglomerat. Personalul ar putea fi mai amabil.
c. s.
Nu recomand de loc am stat 1 ora la coada in ploaie.
S. N.
Drumul spre locatie plin de gropi
I. F.
Incerc sa sun la numarul afisat, dar dupa un minut se termina apelul...Este o firma de curierat jalnica, mai rea decat Posta romana.
Mi-a fost trimis un colet si a fost returnat pe motiv ca l-as fi respins, ceea ce nu era adevarat fiindca nu ma sunase nimeni. S-a intors coletul la mine si am fost pusa sa platesc transportul de 3 ori plus 50 de lei ramburs, desi coletul era cu ramburs 0. Am platit fiindca aveam neapărată nevoie de continutul pachetului.
Livratorul, pe nume Baciu Mihai, are o proastă crestere fara limite. Am mers eu sa iau coletul unde era el, nu a venit nici macar pana la bloc, nu a coborat din mașină, mi-a spus sa ma adresez lui la geam, i-am spus ca la prima livrare nu am fost sunat de catre el, mi-a spus ca nu recunoaste nimic si in timp ce il rugam sa cautam o solutie ca nu e normal sa platesc atatia bani degeaba si-a aprins țigara si nici macar nu mi-a raspuns.
Am facut sesizari la ei pe site inca de cand am aflat ca am "refuzat "coletul prima oara si nu s-a solutionat nimic. Acum am facut o sesizare si la Anpc....
A. M. J.
Este inadmisibil ca, în ani de zile de când sunt pe piață să nu răspunde nimeni la serviciul clienți, singuri ce muncesc în aceasta firmă sunt curieri, restul de la birouri dați-vă demisia, stați degeaba
S. N.
Am dat comandă de curier pentru a trimite un colet și pe lângă că nu au respectat orele și ziua în care trebuiau să vină, a ajuns curierul acela câteva zile mai târziu, la o oră târzie. Între timp am vrut să sun la sediu să aflu dacă mai are cineva de gând să ridice sau nu coletul meu, ghiciți ce? La toate 3 numerele de pe site-ul lor răspunde un robot, vorbește 30-60 de secunde după care închide automat. Minunat! Nu ai cu cine vorbi, nu ai pe cine întreba, nimic. Foarte mare neprofesionalism, în ciuda faimei pe care o are compania în România.
A. M.
Un rapan și un jeg de firma, stau sa trimit un colet de doua săptămâni, și rambursul la fel îl aștept de 2 săptămâni , specific faptul ca plec din tara și vine alt cineva sa mi ridice rambursul, mi se confirma ca se poate dacă are awb ul și copia mea de buletin, și acum când în sfârșit a dat Dumnezeu sa ajungă rambursul, refuza sa i dea rambursul persoanei ce s a prezentat cu awb ul și copia buletinului meu!
Bravo, dați dovada de mare profesionalism, abia aștept sa ajung acasă sa vin personal la sediu 😉
A. H.
Nu am reusit sa trimit un pachețel cu curierul, deoarece nu are aprobare de la cei de mai sus.
In schimb Gls, mi la luat imediat din față blocului, fără discuții.
A. R.
Am sunat la Call Center doar ca sa fiu tratat ch neprofesionalism,nu ma mir de ce toata lumea se plange
A. R.
Oribili, incompetenti, impertinenti
P. A.
Încerc să sun de câteva ore însă am impresia că tot orașul Bacău sună în același timp la Fan Curier, răspunde același robot care spune că toți operatorii sunt '' angajați '' într-o convorbire!! Sunt curios și eu câți operatori lucrează la Fan Curier Bacău??
I. A.
Din pacate servicii deplorabile, lipsa de comunicare si seriozitate. Am avut nevoie sa dau de urma unui plic expediat din Focsani catre Buhusi si desi curierul din Buhusi a contactat destinatarul vineri, 24.07, nu a livrat plicul, curierul nu mai raspunde la telefon sau sa reia livrarea luni dimineata, sediile Bacau si cel Central nu pot fi contactate.
L. A.
Nu raspund la telefon, si cand reusesti sa ii prinzi la telefon primesti raspunsuri neprofesionale. Tare dezamigita de serviciile dvs.
G. G.
Nu livrează comenzile la timp și nici măcar nu știu să se ghizeze după o adresă. I-am explicat curierului unde stau, l-am așteptat la poartă și tot a ratat adresa, ca să se întoarcă după 30 de min, timp în care livrase la alte adrese și eu stăteam la poartă.
M. C.
Astept un colet trimis de EMAG din data de 3 august nici in ziua de azi nu a ajuns iar pe siteul lor scrie ca m-au sunat si nu am raspuns. Profesionalism zero.
T. P.
Timpul de așteptare destul de mare! Ori că ridici sau depui un colet, așteptarea nu lipsește din cadrul unei vizite le Fan !
A. B.
Curierul nu ma contactat din timp ora exacta a livrări si ma suna cand era in fața blocului, i-am zis sa mai vina in cursul zilei de azi si el a refuzat zicăndu-mi ca mâine dar eu nu puteam sa-mi mai iau liber si am returnat coletul. NU RECOMAND ORIENTATI-VA SPRE ALTE FIRME!!
V. I.
Spatiu inadecvat lucrului cu publicul. Fata de alti ani, măcar ca a crescut numărul operatorilor si a ghiseelor implicit.
V. V.
Firma extrem de nepoliticoasa, cu clientii sai..! eu nu voi m-ai apela la serviciile acestei firme..!!! Preturi mari pentru calitate zero..!!
p. c.
Evitati, sper sa dati faliment cat mai rapid. Personal de nota 1.
D. G.
Cea mai proasta firma de curierat din România. Pe sectorul meu au angajat un nenea de 150 kg care tot timpul îmi spune sa cobor penteu ca el nu e obligat sa urce. Astăzi mi a adis doua colete, un scaun de 10 kg si inca o cutie mai micuța. I am spus sa urce pentru ca eu nu pot cara la 50 kg ale mele un scaun pana la etajul 4.. Pana la urma am coborât, tot eu. Au o nesimțire maximă. La urmă mai așteaptă si bacșiș.
C. E.
Și o steluța mi se pare mult pentru serviciile pe care de fapt nu le prestati.
Am trimis un colet și sta în depozitul celor de la Bacău de o săptămână. Deși am sunat în fiecare zi, nu s-a mișcat din depozit.
Clientul s-a dus personal sa îl ridice și nu l-a primit, pentru ca erau prea multe colete peste al lui și era deranjul prea mare. I s-a zis sa îl aștepte in continuare...
Nu as fi crezut ca asta e motivul întârzierii. Asta e doar unul din cazuri.. Dacă se poate sa evitați Fan Courier, va faceți un serviciu. Cele mai proaste servicii de departe, și am colaborat cu mai multe firme de curierat.
Z.
Lipsa de indicatoare ca sa ajungi la.locatie si personalul foarte intelegator! 🙋♂️🍻
A. A.
Cel mai incompetent sediu de curierat. Sunt praf. De la furat din colete pana la a le pierde. Nu înțeleg cum pot lucra asemenea incompetenți acolo. Oameni buni, aveți un singur lucru de făcut și nici pe acela nu sunteți în stare sa.l faceți. Chiar sunteți acel gen de persoane care doar umbresc pământul? Vai de capul vostru de terminați. Va bateți joc de clienți.
R. P.
Lipsa de profesionalism si mai ales de respect ! am avut doar experiente negative, iar daca iti exprimi nemultumirea, ai surpriza sa te ia la rost vreun operator. De evitat !
R. B.
Foarte aglomerat. Nu se elibereaza bon fiscal pe transport.
S. R.
Cea mai mizera firma de curierat din Romania. Am sunat de 14 ori si am stat in asteptare pana au inchis apelul. O treaba buna!
n. g.
Nu am avut niciodată probleme cu modul lor de livrare. Sunt profesioniști !
B. P.
Cea mai neserioasă firma de curierat ....
Aștepți un colet si 4-5 zile . Cel puțin pe ruta Bacău-Buhusi sunt două pițipoance care nu au chef de treaba si pe deasupra si încrezute , si daca ai curaj sa suni la sediu te iau la "misto".
Încercați să renunțați la ei .
G. G.
La 36 de grade afara, din 3 ghisee populate, doar o singura salarista lucreaza, desi la rand sunt 4 persoane.
Doua femei au "disparut" in spate, cand am intrebat de ce nu lucreaza.
R. P.
🤕🤯🤕pierd colete,nu raspund la telefon, tanticile de la ghișeu niște needucate, plictistisite
a. m. g.
Deja întreceri orice limită! De cate ori sun curierul imi spune ca la ora de...... Imi va livra coletul. A ajuns de luni iar nici până azi nu sunt in stare sa mi- l livreze! Va bateți joc de clienți efectiv! Sa va fie rușine!
S. A.
operatori nu imi raspund la trlefon am incercat 3 zile la rand in continu la ore diferite si nu raspund sa le fie rusine
C. R.
Lasă de dorit
C. S.
Mi s-a transmis sa stau acasa intre orele 9-17.Este ora 17.30 si nci un semn de la ei!La telefon nu raspunde nimeni...Companie jalnica....
A. G.
----------*NESERIOSI cu un infinit de minusuri... Raspundeti pt numele lui Dumnezeu la telefonul ala si la emailuri ca nu va cade mana...Stati cu marfa in depozit si trimiteti mesaje la oameni zilnic c.o sa le fie livrat coletul..Mi.am luat 3 zile consecutiv liber de la munca sa pot fi gasita acasa....si NIMIC..Rusine👎👎👎👎👎👎...Pana si recenziile intarzie😂😂😂...""""Momentan este posibil ca aparitia contributiei dv sa intarzie""""
c.
De cand am primit un colet de la ei si am vazut ce preturi si ce servicii au, am inceput sa îndrăgesc posta Romana.