Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Cluj Dorobanților (Servicii de curățenie)
Centru de Parbrize Pilkington Cluj Dorobanților
Calea Dorobanților 128, Cluj-Napoca 400609, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centru de Parbrize Pilkington Cluj Dorobanților, Servicii de curățenie în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centru de Parbrize Pilkington Cluj Dorobanților
Luni
[08h – 16h:30h]
Marți
[08h – 16h:30h]
Miercuri
[08h – 16h:30h]
Joi
[08h – 16h:30h]
Vineri
[08h – 16h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Cluj Dorobanților
A. C.
Recomand cu incredere! Inlocuirea s-a rezolvat intr-o zi, cu o zi inainte am facut programarea, a doua zi mi-a fost rezolvata problema. Oameni cinstiti si profesionisti.
F. B.
Numarul de pe site-ul parbrize.ro nu este accesibil, mai mult de atat, am completat formularul de pe site, am incarcat constatarea CASCO urmand a fi contactat pentru programare, ceea ce nu s-a intamplat. Cand am sunat la numarul afisat pe google maps mi s-a zis ca nu au gasit nicaieri formularul de pe site si mi s-a dat un email unde sa trimit constatarea CASCO. Am trimis email-ul dar nu mi s-a raspuns. Am sunat din nou la numarul afisat pe google maps si mi s-a spus ca defapt chiar si cu constatarea CASCO trebuie sa mai merg odata la ei la sediu sa faca si ei o constatare, neacceptand sa le trimit poze cu parbrizul, deci pierdere de timp. Pana la urma am gasit un service unde nu e nevoie de plimbari inutile. Probabil aveti foarte multi clienti si nu va intereseaza daca pierdeti unul - doi... destul de rau!
V. J.
Multumit de serviciile lor, au lucrat curat si rapid, s-a respectat programarea iar tehnicienii pareau foarte in tema si de treaba iar pretul rezonabil!
I. M.
Foarte prompti, inclusiv pe asigurare.
D.
Prompti si profesionali. Am schimbat un parbiz, foarte multumit.
T. B.
Expensive!🤐 Am gasit in alt loc cu 20% mai ieftin.
D. H.
Am înlocuit parbrizul, e "ca nou"!
T. S.
Calitate responsabilitate profesionalism
G. G.
Vreau sa va impartasesc si experienta mea (poate sa fie numai a mea): am schimbat un parbriz acum 2 saptamani un parbriz pentru autoturismul personal, recent am ramas cu oglinda in mana cand incercam sa prind capacul din spatele oglinzii care protejeaza senzorul de lumina si ploaie care a ramas desfacut dupa montaj.
Ce reclam eu e posibilitatea ca montajul oglinzii sa nu fi fost corect tinand cont de faptul ca la o presiune exercitata asupra ei, sa ramai cu ea in mana si probabil si calitatea parbrizului (desi l-am luat pe cel mai scump, Pilkington, din cele doua variante propuse). Mentionez ca pe oglinda originala am aplicata o oglinda cu camera pentru mers inapoi, ceea ce o face un pic mai grea, dar totusi pe parbrizul original n-a fost nicio problema.
Initial am trecut cu vederea: murdaria gasita pe bord si scaune de la montaj + un capac de la stergator care, initial l-am pierdut eu si apoi a aparut la domnii fiind sunat sa merg dupa el.
Am trecut azi pe la domnii sa vedem cum am putea sa rezolvam problema. Mi s-a spus sa astept 10-15 minute sa vina un manager.
Bineinteles domnul a venit dupa vreo 40 minute (a fost sedinta, clientul poate astepta) si am inceput sa parlamentam sa ajungem la concluzia ca e vina mea ca am tras de geam; las loc de aprecieri din partea fiecaruia, dar mai fac cateva precizari:
- nicio obiectie la cum a fost lipit geamul si cum arata per ansamblu (nu contest profesionalismul domnilor si la fel nici experienta dansilor)
- i-am adus la atentia domnului manager si ce am trecut cu vederea:
- legat de murdarie, domnul manager mi-a spus ca de ce nu am facut reclamatie cand am preluat masina (intr-adevar greseala mea), dar domnule manager, calitatea unui serviciu nu e conditionata de o ulterioara reclamatie a clientului, ar trebui sa fie parte din pachet, asa ar trebui sa o ganditi
- legat de capac, la fel, trebuia sa fac reclamatie sa mi-l achite cand domnii au sustinut ca eu l-am pierdut si a aparut ulterior
- asa ca daca mai e cineva in situatia asta, trebuie sa ridice imediat ce observa, eu imi fac mea culpa
- ramane pe partea mea acum sa rezolv problema
- sper sa ajute pe cineva postul meu, poate si pe domnii...
Cam asta ar fi...poate eu am avut un nenoroc (sa nu-i zic ghinion)
"Revin cu solutionarea la problema mea si trebuie sa fiu corect sa mentionez ca, pana la urma, dupa ce am facut reclamatie la protectia consumatorului si a venit raspunsul de la ANPC, unul in care atribuia vina proprietarului (nu vreau sa intru in detalii), domnii de la Pilkington s-au autosesizat si mi-au propus schimbarea parbrizului cu un discount de 50%, lucru care s-a si intamplat."
Pentru asta review-ul meu creste de la * la ***...
G. E. T.
Reparat "floare" la parbriz...ok, sper!
P. T.
Recomand! Oameni profesionisti.
c. n.
Super ,serviciu de calitate
a. m.
Am fost profund impresionat de profenionalismul care au dat dovadă angajațîi acestei firme. Sunt foarte mulțumit de munca prestată și prețul acceptabil.
Recomand cu încredere PILKINTON.
A. V. R.
Lucrare rapida, curata, profii....
C. C.
Nu aștepți mult după mașină. Preturile bune. Oamenii amabili și cu răbdare!
D. C.
Foarte rapizi in gasirea tuturor solutilor
I. A. B.
Oamenii amabili, profesionalism.
C. M.
Neseriozitate demna de servis de la coltul străzii. Inacceptabil sa te cheme de doua ori la înlocuirea parbrizului, programare făcută de ei, comanda făcută de ei, pe casco, sa te tina 45 de minute și sa îți spună senini ca nu a sosit parbrizul și ai venit degeaba. Nu este posibil sa nu îți dea nimeni un telefon, sa nu te anunțe ca vii degeaba, sa nu reprogrameze măcar cu o zi inainte. De doua ori!! Doua zile în care îți faci programul după Pilkington și urmează probabil o a treia.
Neserioși, neprofesioniști, nesimțiți!
A. b.
S-au tinut de cuvânt.....
S.
Domnul Jenei Bela un profesionist desăvârșit. Respectele mele.
R. A.
Cu programare prealabila ieri dimineața am lăsat mașina si am fost rugat sa revin “in jur de ora 16”. Am avut neplăcerea de a ajunge la fix 16:30 aflând ca atelierul își termina programul. Mașina era înăuntru angajații se pregăteau de plecare, iar când am cerut factura am fost rugat sa înțeleg ca trebuie sa revin a doua zi pentru factura pe motiv ca calculatorul este oprit și casa este închisă. Am plătit pentru servicii și am plecat dar am fost foarte dezamăgit de modul in care am fost tratat! Data viitoare voi merge în alta parte unde agajații știu ce înseamnă respectul fata de clienti și profesionalismul.
Pro: Montajul a fost executat bine, parbrizul arată Ok
Contra: Atat pe bord cât și pe podeaua mașinii au lăsat bucăți din siliconul tăiat ... face clientul curat după ei ca așa e normal.
A. G.
Foarte profesioniști! Recomand
T. G.
Personal dedicat, profesioniști.
e. v.
Sunt total dezamăgit de acești "meseriași"
pentru că mi-au făcut mai multe stricăciuni la mașină, printre care suportul de la oglinda retrovizoare rupt, și ce ma deranjat mai mult ca nu ma avertizat când am plătit, numai după ce am mers cu oglinda în mănânc si le-am arătat-o...
D. C.
(a se citi pana la capat) Acum ceva vreme insa tot sunt probleme... Am avut de inlocuit parbrizul pe casco (un bolovan aruncat de un tir i-a tras o dunga pe toata lungimea lui) iar cand am luat masina de la ei.. surpriza: clema de legitimatie (partea soferului) era foarte larga, ceva gen 1cm intre clema si parbriz.. nu mai puteam pune legitimatia de cetate de unde locuiesc (daca o las pe bord si pun parasolarul - nu se mai vede.. intre parasolar si geam nu o pot pune, cade intre bord si parbriz si bafta sa o scoti)... solutia lor: mergi la compexit, comanda-ti alta clema si ti-o punem... prima data insa au indoit-o cu un aparat de suflat caldura.. mizerie totala, avea contact intr-un singur punct cu parbrizul si nu prea aplica presiune.. am comandat piesa respectiva, alti bani, alte drumuri, cand mi-au instalat-o nici macar nu s-au spalat pe maini, mi-au murdarit bagheta stalpului soferului... O ALTA PROBLEMA: capacul senzorului de lumina/ploaie nu a fost montat corespunzator, ba chiar l-au rupt baietii... cand le-am zis nu au recunoscut nimic. Cert e faptul ca inainte sa inlocuiesc parbrizul aveam o masina silentioasa iar acum tremura la fiecare groapa ori pe la 1200 rpm... sta bine cu o bucatica de hartie... FOARTE NESERIOSI SI DOARE-N-COT-ISTI!!! Nota: daca tin bine minte parbrizul mi-a fost inlocuit in someseni.. aici am avut de-a face cu lipsa totala de interes si am fost tratat ca o mizerie.
M. S.
Am sunat si am primit consultanta, in legatura cu parbrizul masinii mele. Mi s-au oferit mai multe varianre si am ales parbrizul Pilkington, varianta premium.
Extrem de amabili la telefon si punctuali la preluarea si livrarea masinii, exact cum programasem.
Factura, garanție si montaj impecabile!
Recomand oricui acest service, această marcă și acești oameni!
S. M.
Se poate si mai bine.
D. P.
Profesionisti ; Servicii bune , rapide
C. Z.
Multumesc pt ca mi ati rezolvat parbrizul
L. O.
Super servicii la nevoie!
R. G.
Companie ok
D. M.
Durează dar se rezolvă problema!
G. I.
Ca peste tot în România, dacă vrei să obții un lucru bine făcut, trebuie să stai lângă meseriași!
T. B.
Foarte multumit! Parbriz schimbat, calitate foarte buna, preturi ok.
F. O.
Nota 10
L.
Preturi destul de mari, calitate buna, timp de asteptare de circa o zi, destul de aglomerat
A. K.
Pe scurt: profesioniști!
G. S.
Profesionisti, bine organizati, oferta variata de parbrize
V. T.
Preturi ok profesionalism si corectitudine, cu vizibilitatea publicitara stau rau.
P. H.
Totul de nota 10.
F. C.
Preturile sunt bune dar produsele nu sunt tocmai ok. Un parbriz luat de la ei a tinut aproximativ 1 saptamana pana a aparut prima crapatura (defect de fabricatie, nu am luat piatra). In rest montajul a fost ok si durata motajului a fost conform estimarii.
c.
montaj ok, calitate buna. Super multumit;
D. N.
Profesioniști!
F. Z.
Echipa profesionista
L. I.
Profesionisti
M. F.
(Tradus) Am avut o interacțiune frumoasă cu oamenii de acolo și au făcut o treabă bună.
(Original)
I had a nice interaction with the people there, and they did a good job.
s. d. e.
(Tradus) Nimic despre experiența mea în acest loc, cred că sunt pricepuți la ceea ce fac.
O altă experiență legată de alarma lor de securitate puternică, care este pornită de orice, fie că este în dimineața devreme, seara sau în weekend. Aceasta este o zonă rezidențială și locuiesc aici oameni, oameni care merg la muncă a doua zi sau au copii mici.
Ce zici de a pune alarma la o setare mai înaltă și de a opri să nu hărțuiască cartierul.
Mulțumesc!
(Original)
Nothing about my experience of this place, I guess they are good at what they do.
Another experience related to their loud security alarm that is startled by anything be it in the early morning, evening or weekend days. This is a residential area and people live here, people that go to work the next day or have little children.
How about you put your alarm at a higher setting and stop it from harrassing the neighbourhood.
Thank you!
a. s.
(Tradus) Pentru că își păstrează promisiunile cu mare precizie, iar prețurile sunt bune.
(Original)
Mert nagy pontossággal betartják ígéreteiket és az árak is jók.
R. M.
(Tradus) Loc bun
(Original)
Good place
B. K.
(Tradus) Pro-uri!
(Original)
Profik!
A. S. O.
(Tradus) Marea loc pentru a înlocui parbrizul! Ele sunt rapide si profesionale. De asemenea, oferă o garanție de 2 ani pentru munca lor.
(Original)
Great place to replace your windshield! They are fast and professional. They also provide a 2 year warranty for their work.
L. T.
A. B.
m. v.
S. C.
D. G.
T. C.
D. L.
V. P.
M. -.
B. E.
B. I.
C. D.
A. G.
V. C.
B. G.
B. O. A.
V. U.
T. O.
O. P.