Opinii despre Toyota București Vest (Service auto)
Toyota București Vest
Șoseaua de Centură 57, Chiajna 077040, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Toyota București Vest, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Toyota București Vest
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Toyota București Vest
M. M.
Am ajuns in service pentru a conecta doua tablete montate pe tetiere la priza de 12V. Montajul a durat doar 30 min pe ceas, insa la finalul operațiunii mi au trecut pe factura 4 ut (unități de timp) adică 4 ore și am fost taxat cu 800 lei. Unde oare se mai fura in halul asta. Sa îndrăznească cineva din conducerea acestei companii care face bani doar din astfel de lucrări hoțești să spună că nu este adevărat, că i pot dovedi prin deviz și factura. 4 ore pentru a conecta 2 fire ce au fost conectate în mai puțin de 30 min.
Special nu mi au spus prețul de la bun inceput că nu aș fi fost prost să plătesc 800 lei pe jumătate de oră.
Nu va recomand acest service.
D. S.
Foarte aerisit , acum in vreme de pandemie, controlul gratuit de primăvara s-a terminat in 40 minute. Mulțumit deocamdată ...
G. M.
O experiență neașteptată, plăcută, completată de personal profesionist cu multă experiență!
C. S.
Foarte cooperanți, șef de service explicit oferă sfaturi și idei bune nu neapărat să te taxeze, îți explică și alte variante, mecanici ok, mulțumit.
C. D.
Atunci când vrei să cumperi o mașină si nu o găsești expusă, nu o găsești nici pentru test drive, iar vânzătorul dă ochii peste cap si-ti vorbește in sictir ...
D. M.
Am mers sa schimb rotile cu programare la ora 10.00 si am plecat la 12.45, cu mare scandal!. Este ultima data cand pun piciorul acolo. Total neprofesionisti!
L. T.
Sunt profesionisti la mecanica si cat am asteptat sa o repare (am mers fara programare ca aveam o urgenta sa imi schimbe un furtun de intercooler si am asteptat sa-mi vina piesa) au vandut vreo 6 masini noi (2 Toyota si 4 Honda) ce n-am mai vazut la o alta reprezentanta Toyota. Asta cred ca spune tot.
A. M.
O experienta placuta, ca de obicei. Personalul este amabil, locatia placuta. Respecta timpul estimat si devizul, preturile sunt la standard de reprezentanta.
R. G.
Am nimerit un vânzător slab, fara pic de interes, care nu știa mașină și a încercat să vândă ceva ce nu voiam. Test drive ul e scurt și nu a fost deloc prezentată mașină.
Recomand pe Ioan Constantinescu☺️ de asta dau 3/5 in loc de 1.
D. A.
Seriozitate, profesionalism, respect pentru client. Recomand!
C. N.
O echipă de profesioniști, eu am fost la reprezentanta Honda
I. I.
Oferte foarte bune si personal amabil.
c. t.
Impecabil, piese pe stoc, cafea la discreție, foarte civilizat, personalul foarte săritor.
F. V.
Atitudine profesionista si multa atentie la detalii. Preturile sunt pe masura serviciilor.
R. E.
Buni!
m. l.
Calitate,atitudine,pret aceptabil
I. N.
Echipa pentru servicii foarte operativă!
C. M.
Promptitudine și profesionalism! Comparativ cu Toyota Sud, unde mi-au igienizat climatizarea, dar au uitat să mufeze furtunul de evacuare a apei și m-am trezit cu apă în pantofi! Iar pentru un etrier blocat, voiau sa-mi,,bage pe gât" unul nou la 1600 lei, în loc să-l curețe pe cel vechi și sa-i schimbe o garnitură de câțiva lei!
D. J. M.
Lucrurile, la mine, au fost simple.
Am lovit usor oglinda dreapta si baietii mi-au inlocuit partile defecte, sparte.
S-au miscat foarte bine, in conditiile in care nu am avut o programare. Nici nu a fost ceva complicat.
Am asteptat 3 zile componentele oglinzii ( nu se aflau pe stoc ).
In concluzie, sunt foarte multumit.
V. T.
Horror!!! 22 zile a stat mașina în service!!! De evitat cu siguranță!!! Nu răspund la telefon, nu oferă mașină la schimb, efectiv nu ai cu cine să comunici să afli care este stadiul lucrărilor. După 22 de zile de bătaie de joc nu au avut bunul simț măcar să ofere un discount.. NU RECOMAND!!!
G. N.
Daca aveți timp si bani de pierdut ... va recomand cu caldura ....
D. T.
Nu recomandam acest dealer. Avem 2 masini si ambele cu probleme. Una din ele este cumparata de noua si a fost livrata cu defectiuni. Am cerut sa fie schimbata si au spus ca va fi doar reparata si ni s-a spus ceva in genul " sa ne bucuram ca nu am platit pentru reparatie" pentru un autoturism nou livrat cu defecte. Al doilea a fost dus spre reparatie in service in urma unui accident usor si s-a reparat partial chiar si dupa ce am fost de 3 ori in service. Asa ca evitati acest dealer si cred ca daca vreti Toyota mai bine luati din alta tara, serviciile acestui dealer si ale Toyota in Romania lasa de dorit. Later edit: am ridicat automobilul din service si totul parea sa fie ok cand iau pe cineva cu mine pe locul din fata dreapta si ghiciti ce, suruburile de tin scaunul de podea nu erau stranse si cand am pus frana mai sa dea pasagerul cu capul de bord. Asta da competenta! Si mai ziceti ca am eu ceva cu dumneavoastra. Apropo cand semnezi la ridicarea autoturismului semnezi ca o ridici nu ca e totul in regula ca nu ai cum sa stii asta ca nu esti mecanic. Probabil ca la dumneavoastra asa ar trebui, cand ridic masina din service sa vin cu un alt mecanic sa verifice daca nu ati uitat sa faceti ceva sau daca nu ati facut ceva.
C. T. M.
Am cumparat recent o masina de la aceasta reprezentanta.Experienta a fost foarte placuta.Au fost foarte saritori si mai ales au oferit foarte multe informatii ca sa pot lua o decizie in cunostinta de cauza.Un foarte mare bravo si pentru Ionut Damian.
C. I.
Sper sa aveti dreptate...sau angajații dv dau răspunsuri ,,după ureche,, doar de dragul conversației. Cel mai bun sondaj se poate face cu administratorii serv.toyota prin aducerea de masini la concurență...si va convingeti reciproc. La mine prima impresie despre ,,servicii,, e ....
A.
Garantii neonorate si comunicare zero. Rusine!
Dupa 15 ani de masini germane am decis achizitionarea unui Lexus IS300H 2017, miscare pe care o regret nespus.
- In data de 30.06 am deschis dosar de garantie pentru toate cele 4 anvelope care erau inutilizabile dupa numai 20 000 km.
- In data de 20 iulie, dupa 3 saptamani de insistente din partea mea, am fost rugat sa ma prezint la Toyota Nord, cu anvelopele mele de iarna, pentru a face o analiza pe anvelopele de origine.
- Intre 20 iulie si 20 august EU am tinut legatura cu Auto Net (Arad) - reprezentant Yokohama in Romania, cu Yokohama Europe (Dusseldorf Germania) si cu Yokohama (japonia), timp in care cei cu care aveam o relatie contractuala (Lexus Romania) nu puteau emite alt raspuns decat "Nu stim"
- In data de 21 August am fost instiintat de Yokohama Japonia despre acceptarea problemei in cauza si inlocuirea anvelopelor pe garantie
- Astazi, 07 septembrie 2018, cand scriu acest review, inca sun la Toyota/Lexus pentru lamuriri si primesc acelasi raspuns "Nu stim ce sa facem, va sunam noi"
Intre timp am implinit 5000 km cu anvelopele de iarna pe care probabil va trebui sa le arunc in urmatoarea perioada.
Felicitari draga Toyota / Lexus, daca la masini de 50000 Euro procedati astfel, ce se intampla oare cu posesorii modelelor de masa Toyota?!?!
M. I.
Nu imi raspunde nimeni la telefon. Sun de ore intregi si nimic.
V. G.
La service , intre 12:00 Si 13:00 poti sa mori ca nu te baga nimeni in seamă. Am asteptat 35 min ca sa se termine pauza. Recomand să afișați programul real pe site si pe ușă: 8:00-12:00, 13:00-17:00.
M. T.
De abia aștept să ne cunoaștem, pe 13 mai sper sa ne vedem pentru ridicarea unui C-HR 😃
F. D.
S-ar putea și mai bine , nerespectarea orelor de programare
D. M.
Am fost cu o Toyota RAV4 din 2003 pentru o verificare in vederea achiziționării! Mașina a plecat de la ei fără să identifice turbina care era defecta! Daca dumneavoastră vorbiți se profesionalism eu va pot spune că la voi lipsește profesionalismul, priceperea și seriozitatea! Voi va pricepeți doar să faceți revizi, iar când vine vorba de identificarea unui defect e mai greu!
I. E.
Băieți excelenți , încearcă să ajute cat de bine pot
d.
Preturi f f f mari! Schimbare simering diferențial 500 Ron! (Simering, ulei, spray curatare plus manopera)!
B. M. B.
Perfect
D. N.
Ca de fiecare data profesioniști
A. M.
Preturi maricele. In rest service-ul e ok. Cafea buna au )))
I. P.
Mașini adevărate !
G. A.
Servire ireproșabilă prețuri marisoare
n. d.
Service planificat, respectat ca timp.
G. G.
ok, dar nu ceva deosebit
V. D.
Profesioniști,amabili,prețuri ok. Recomand
S. T.
Amabili si expeditivi .Recomand.
H. R.
Lipsa de profesionalism
R. V.
Staff foarte amabil și profesionist!
d. e.
staff amabil service ok
g. c.
Profesioniști.
A. I.
Super ok!!!
B. S.
O.K.
T. M.
Scump
B. C.
Preturi exorbitante!!
J. E.
Profesioniști
D. C.
(Tradus) Profesioniști, fără îndoială.
(Original)
Professionals, no doubt.
U. T.
(Tradus) Foarte bine!
(Original)
Very good!
p. d.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
V. G. M.
(Tradus) Cel mai bun.
(Original)
The best.
G. D.
(Tradus) Serviciu foarte bun
(Original)
Very good service
P. N.
(Tradus) Cel mai bun serviciu Toyota din București
(Original)
Best Toyota service in Bucharest
V. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. B.
(Tradus) Combina,
(Original)
Merge,
L. B.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. G.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
D. D.
a. j.
M. R.
V. M. P.
C. M.
D. L.
M. I.
d. g.
r. g.
D. P.