Opinii despre COSO Garaj (Service auto)
COSO Garaj
DJ248A, Constantin Langa 72, Miroslava 707305, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre COSO Garaj, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de COSO Garaj
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre COSO Garaj
V. T.
Înainte de toate mii de mulțumiri domnului Florin pentru seriozitatea și experiența de care da dovada. Coso garage este primul service din Romania in care am fost tratat ca in afară. Am apelat la domnul Florin anul trecut pentru un zgomot la mașina (Audi A6 2015 quattro), s-a dovedit a fi volanta care a fost schimbată la standarde excelente a doua zi. De recent s-a strigat cutia de viteze, am apelat la un service specializat in Brașov si am primit un deviz de 13000 lei pentru ambreiaj, valve etc. Am sunat la domnul Florin să fac o programare la Iași explicând problema mea la care dânsul imi sugerează să verific dacă am ulei în cutie si abia după să revin cu alt telefon. Poate pare greu de crezut dar rămăsesem fără ulei si după ce am pus ulei mașina e ca nouă. Cred că asta spune multe despre coso garage, ideea e să ajutăm clienții nu doar sa-i chemăm să le luăm banii.
D. C.
Seriozitate,promptitudine si calitae
T. B.
Problema cu dsg 7+1 DQ200 golf 1.6 tdi 2012. Schimbari violente a vitezelor, eroare p0841 la rece si taierea totala a accelerarii in mers. Am fost la 2-3 mecanici inainte fara a rezolva problema. Cei de la Coso Garage au stiut din prima ce are. A durat 3 ore sa rezolve problema la Mecatronic. Masina merge fara nici o problema acum.
C. C.
Ma bucur ca am cunoscut pe Florin si intreaga echipa Coso Garaj..in sfarsit un loc unde nu gasesti aroganta...in schimb gasesti un personal tanar, civilizat si profesionist. Sunt extrem de multumit pentru felul cum m-au abordat si ca mi-au rezolvat defectiunea la masina (Audi Q7) repede si cu profesionalism de inalta clasa! Bravo guys, felicitari!!
L. M.
Servicii de 5 stele, peste unele reprezentante cu pretenții ! M-am simțit așa cum trebuie sa se simtă orice client când merge la un service: respectat și cu mașina pe mâini bune ! Felicitări !
A. T. I.
Suntem clienți Coso Garaj de peste 4 ani si orice vizita la ei este o reală placere. Au dus ideea de service auto la un alt nivel! După prima colaborare cu ei îți câstigă respectul pentru totdeauna. Nu aș apela nici măcar la reprezentanța vw în detrimentul Coso Garaj. Ne înclinăm cu respectul cuvenit, în fața profesionalismului lor.
Laurentiu Ciobanu - Axa Traduceri Iași
C. Z.
Servisarea și serviciile foarte bune la Coso Garaj. Clar sunt cei mai buni din zona Moldovei pe partea de VW. Printre putinele service-uri care îți întrec asteptarile și poți avea încredere in ei. Nota 10+ pentru calitate manoperei și comunicare. Pe partea de comunicarea doamna care se ocupa de managementul clienților face o treaba excelenta. Și pe viitor voi colabora cu ei. Ii recomand!
A. I.
Am avut o experienta placuta colaborand cu cei de la Coso Garaj. Masina a avut o problema la cutia de viteze automata (un DSG pe un Golf VI, an 2010), cauzata de un mecanic anterior (de la alt service). In momentul de fata masina functioneaza cum trebuie si am fost incantat de colaborare (de la mod de lucru pana la comunicare). Ii recomand cu incredere pe cei de la Coso Garaj,
P. B.
Excelent si profesionist!!!! De fiecare data este o placere sa ajung acolo. Cel mai bun si mai deosebit atelier auto din Iasi
C. C.
NU AM FOLOSIT SERVICIILE LOR! De ce am dat o stea!?!!! Am o problema cu o conducta servodirectie (pierde ulei) se vede pe unde! Sun la acest garaj, răspunde o doamna, ii explic povestea și spune : "va costa 250 lei o constatare" la car eu întreb : "care constatare"? Am constatat eu deja :)) curge ulei, trebuie strânsă o garnitura! Ii spun eu mecanicului pe unde curge! Doamna : 250 lei constatarea! :)))) care constatare? Dacă zicea 250 lei sa o reparam înțelegeam dar sa dau 250 lei sa îmi constate ca pierde ulei? Doamne, în ce tara trăim?
Răspuns : Consider ca ocoliți sensul problemei :) e foarte simplu de fapt! Nu v-am folosit serviciile dar am interacționat telefonic ceea ce îmi da dreptul sa scriu recenzia! D-voastră va puteți enerva cât doriți dar tot e strigător la cer sa ceri 250 lei pentru o constatare deja constatată :) Nu am spus ca nu aveți dreptul sa o faceți totuși, este problema d-voastră însă este amuzant și ieșit din comun! Dacă eu vin și va spun ca s-a spart cauciucul și doresc sa îl schimbați trebuie mai întâi sa va dau 250 lei sa îmi confirmați ca e spart? (pur exemplu) hilar totuși! Zi buna!
A. a.
Ospitalitate, seriozitate, înțelegere, calm și lucru bine făcut. Super oameni!
G. C.
Recomand cu incredere. Am fost pe data de 8.10.2020 cu un audi a4 b8 la o constatare pentru o problema legata de MMI (se tot bloca la cateva secunde, problema la care altii nici macar nu si au batut capul sa verifice pentru ca toti fug de partea electrica/electronica ) in ideea in care mai apoi sa facem si o programare pentru a rezolva si problema. Dl Florin si a facut timp sa se uite la masina, a identificat problema ( nu era ceva la care sa ti apara un simplu cod de eroare pe vcds , experienta isi spune cuvantul ) si mi a oferit solutiile pentru a rezolva situatia. Concluzia : am plecat cu masina rezolvata cand eu am mers doar sa se uite la ea pt ca nu aveam programare. Ba mai mult , am identificat o alta problema care ma deranja si a fost trecuta in fisa de constatare ca urmatoarea data cand vin, sa nu mai trebuiasca o alta diagnoza.
Ps: am tot citit comentarii legate de preturi mari pentru lucruri “banale”. Poate unii considera si ce am patit eu ca fiind banal si poate scump ( a fost undeva la 500 de lei cu tot cu manopera si piesa) dar incercati sa nu mai masurati tot in ore de manopera. Poate omu a citit 2 saptamani ca sa rezolve problema asta “banala” , daca acum o rezolva intr o ora jumatate este strict problema lui. In alta parte iti faceau 4 diagnoze , te puneau sa schimbi 4 module si poate tot nu se rezolva. Experienta din spate e normal sa fie reflectata si in preturi. Am sa revin cu ambele masini cand o sa fie cazul.
p.
Am fost păcălit pe față. Am schimbat distribuția și am avut probleme cu o scurgere de ulei care nu a fost rezolvată ulterior. Am revenit de trei ori să rezolve, dar...
Am vândut mașina și, în momentul vânzării, au spus că pierde ulei pe la capacul distribuție pentru că eu ,, m-am zgârcit,, și nu l-am schimbat. Ei mi-au trecut în factură și capacul 😂. Din punctul meu de vedere nu merită prețul cerut pentru manoperă. Cât despre atitudinea ,, șefului,,...zici că vinde ochelari de soare pe plajă 😂
Replică la răspuns
Eu nu am venit la Coso Garaj pentru a comunica cu managerul despre viață sau altele de acest fel. Mașina a avut o problemă, am plătit o constatare, am cerut o ofertă de reparație pe care am acceptat-o. Am lăsat mașina în service, am înțeles cât durează reparația și am așteptat să fiu sunat când este gata. În tot acest timp nu m-a interesat care este părerea dvs despre viață și nici nu am simțit nevoia să vă expun părerile mele. Pentru că nu am fost sunat la termen, m-am interesat de mașină și am fost amânat, lucru care m-a nemulțumit, dar pe care l-am acceptat fără nici o rezistență.
Când a fost gata mașina am fost informat că prețul reparației a crescut pentru că a fost înlocuit și capacul distribuției. Și acest lucru a fost acceptat fără nici o rezistență.
Ce a urmat...a fost un coșmar pentru mine. Ulei pierdut masiv, drumuri înapoi în service unde am fost din nou ,,lucrat,, , discuții care ar fi pus la încercare răbdarea celui mai răbdător client. Timp, nervi, bani, miștocăreala, aroganță, etc...
Experiența mea cu Coso Garaj este sub nivelul celor mai modeste ateliere în care am intrat.
Și eu am o mică afacere care are ca profil de activitate oferirea unor servicii unor clienți. Sigur că este vorba despre alt domeniu de activitate. Totuși, de fiecare dată când mă raportez la clienții mei, vă iau ca reper negativ și fac tot posibilul să nu pun nici un client în situația în care am fost eu la Coso.
Succes!
C. I.
Am ajuns la Coso Garage dupa 2 ani in care mai multi mecanici au bajbait pe la motor, bineinteles fara rezultat pozitiv, insa cu facturi insumate undeva la 4000 de lei. Domnul Florin Cososchi (caruia ii multumesc din nou cu aceasta ocazie), m-a strecurat printre programari, fiind sincer inca de la inceput. A spus ca sunt foarte aglomerati si nu imi poate promite o programare, insa daca sunt dispus sa astept, daca se va ivi o portita, ma va ajuta. Mi-am asumat sa petrec o zi la Coso Garage in eventualitatea gasirii unei solutii la problema mea. Mentionez ca in acest moment eram deja disperat ca nimeni nu ii dadea de cap. Vreau sa va spun ca, imediat ce a avut cateva minute libere, s-a ocupat de masina si intr-un timp foarte scurt aveam si defectul diagnosticat. Asa ca, dupa 2 ani de alergat si aruncat cu bani in stanga si in dreapta la ceva “mecanici”, am plecat cu masina functionand in parametri optimi. Singura diferenta era ca acum s-a ocupat de ea un Profesionist. Recomand cu toata caldura Coso Garage, in special pe domnul Florin Cososchi! Sloganul de la receptie si-a dovedit inca o data veridicitatea: “Daca ti se pare ca un profesionist e scump, inseamna ca nu stii cat te poate costa un incompetent”. Felicitari Coso Garage si multumesc!
C. P.
Având o mașină mai veche am umblat pe la 2-3 service uri însă fără noroc. După ce am aflat de la un prieten de Coso garaj situația a luat o întorsătură foarte bună. După 2 săptămâni de umblat și așteptat pe la alte service uri am ajuns la Coso unde în numai 5-10 minute problema a fost depistata. Reparațiile nu au durat mai mult de 1 ora. Mulțumesc Coso garaj pentru profesionalismul, ospitalitatea, și rapiditatea acordata. Sunteți minunați!
R. P.
Pentru ca pot 😉.
Later Edit: Atat meriti din punctul meu de vedere. Modul arogant si agresiv cu care te comporti cu unii din clienti tai este unul din motivele pentru care ti-am dat o stea.
Asta nu este un motiv ca tu sa dezvalui public date personale despre mine asa ca o sa te rog sa editezi raspunsul si sa scoti numarul masinii mele.
Later later edit: Nu te-am amenintat, ti-am adus la cunostinta, atitudinea de mahala nu ajuta cu nimic chiar dimpotriva. Ultimele trei rewiev-uri sunt de o stea, o fi si asta un semn, ca e de bine sau de rau te las pe tine sa decizi 😉.
I. N.
Profesioniști! COSO un super om!
l. p.
Nu au decat 1 mecanic, ai sanse mari sa prinzi vreun copil sa iti faca reparatia la masina.
A. Z.
Am sunat pentru o programare, au spus ca ma suna înapoi... Nimic de 2 săptămâni.
C. X.
Am fost cu o problema mai delicata la cutia de viteze. Au rezolvat problema exemplar. Înainte sa ajung la service eram în stres legat de prețul final, dar a fost acceptabil fata de cât costa o reparație de acest gen în alta parte. Per total sunt mulțumit și pe viitor voi mai apela la serviciile oferite.
L. M.
Un service cum rar găsești în Iași. Am avut o problema la cutia de viteze care a fost rezolvata exemplar. Ma bucur ca i-am descoperit, cu siguranță voi reveni de fiecare data când voi avea probleme cu mașina. În concluzie, recomand!
A. C. T.
Felicitări pt.activitatea pe care o desfășurări!
M. V.
Mi-au murdarit interiorul masinii cu mainile lor murdare. Niste tarani.
L. S.
Update:
Trebuia sa fac review-ul asta acum cativa ani cand am fost acolo, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Multa lume e multumita pentru ca e naiva si crede ca le-a facut minuni la masina, poate au avut si lucrari unde chiar au reusit sa faca ceva bun, dar din experientele mele si ale unor apropiati, nu recomand deloc service-ul.
Va povestesc una din experiente. M-am dus pentru un scurt la doua fire, iar pe drum am avut ghinionul sa mi se sectioneze in ventilator un furtun de la intercooler (sau universul mi-a dat un semn ca sa nu ajung acolo). Ca sa ajung la service, am completat cu apa si antigel. Am parcurs asa aproximativ 3km. Cand am ajuns, normal ca apa care a ajuns pe motor se evapora si scotea aburi. Dupa ce am stat dupa "EL" (scris cu majuscule, ca asa se scriu numele de "zei") vreo ora si ceva sa ma bage in seama, imi zice sa las masina si ca ma cheama el cand e gata. Intreb cam cat ar dura si-mi spune ca maxim a doua zi e gata. Trece o saptamana in care sun eu la ei si tot ma amanau, pana intr-o zi in care ma cheama in service. Ajung acolo, vad masina cu o balta de ulei sub ea de 3 metri patrati. Intreb ce-i cu uleiul ala si tot "EL" incepe sa urle la mine ca un adevarat profesionist (nu auto, ci microbist) si-mi spune ca masina e praf, un gunoi, un cazan, ca am venit cu motorul fiert si tot felul de lucruri inventate. A zis ca n-a facut nimic la masina dar sa-i platesc furtunul ala si diagnoza, plus completare ulei. Prost fiind si simtindu-ma vinovat de la cat a tipat la mine, platesc si furtunul si diagnoza (desi nu cerusem asa ceva si oricum nu a ajutat la nimic) si uleiul. A refuzat sa mai faca ceva la masina si intreb daca pot merge pe roti pana acasa. Imi spune ca da, dar sa merg incet ca pierde ulei, desi nu a avut problema asta. Plec, iar pe drum aud o bubuitura de am zis ca am pierdut motorul pe drum. Habarnist ca multi altii care ajung in service-ul ala, ridic capota, o inchid si plec mai departe. Reusesc sa ajung acasa si chem un mecanic adevarat care incepe sa-mi faca deviz: scurtu' nu mai era (era rezolvat), suport motor rupt, bloc motor cu o ureche rupta, carcasa distributie rupta din cauza alternatorului care a venit peste ea pentru ca au uitat sa puna un surub, curea distributie praf din cauza carcasei. Masina avea 4 ani in momentul ala cu aproximativ 60 mii km. Vorbind mai tarziu cu un mecanic care era acolo si incercand sa aflu ce s-a intamplat, mi-a spus ca lor li s-a parut ca motorul e inclinat in fata si au incercat sa-l indrepte. "EL" poate sa dea acum tot felul de explicatii, dar ce a fost a fost si nu are cum sa schimbe asta, plus ca niciodata n-am fost singur acolo (martori) si sunt si altii care pot sa confirme. Poate s-a mai schimbat ceva intre timp, dar din alte review-uri imi dau seama ca e acelasi service. Totul se schimba cand clientii fideli vor incerca si alte service-uri. Service cu pretentii nemtesti, dar atitudine de coltul blocului.
Raspuns: Stiu foarte bine cum se scrie, am scris intentionat asa pentru a augumenta ideea, de asta e si cuvantul zei intre ghilimele. Nici nu cred ca au mai trecut 20 mii de masini, pentru ca aveti clienti fideli si sunt aceleasi masini care tot revin in service. Nici n-am venit cu un Polo atunci, dar faptul ca a fost mentionat ma gandesc ca a trecut printr-o situatie asemanatoare mie. Nici nu ma astept ca dupa concediu sa primesc un raspuns pertinent, ci sa fiu tratat exact cum au fost tratati alti fosti clienti care au dat review negativ.
1.
Cel mai bun mecanic din regiunea Moldovei!recomand
A. P.
Am fost cu un audi a3 pentru a-mi schimba 2 șuruburi rupe in chiuloasa si alte mici reparatii , lucrarea a ieșit foarte bine , neavând alte probleme la mașina de cand am fost la ei , pe langa faptul ca sunt foarte seriosi au dat dovadă de profesionalism si da într-adevăr m-am simtit respectat , pesonalul amabil , cu siguranta voi reveni doar la acest service atât pentru reviziile periodice cât și pentru orice altă problemă care ar apărea la mașină. Îi felicit pentru munca depusa si pentru faptul ca își fac meseria cu pasiune îninte de toate , pricepere și maxim respect față de client.
F. M.
Sincer nu am mai gasit niciodata asa profesioniști. Daca am avut retineri sa apelez din motiv ca nu ar lucra cu masini mai vechi , m-am inselat total.
L-am cunoscut pe Dl Florin care la prima impresie parea putin ''ocupat'' dupa ce a inceput sa imi acorde atentie , atentia a fost acordata numai mie si masinii mele.
Cand a venit alt client la servit la fel. Asteptati va rog ...M-am simtit cum trebuie sa se simta orice client cu toata atentia asupra sa. Maxim omul frate. Ok , pana aici totul ok. Hai la proba masinii. Da cu spatele sa iasa din curte , dar vede un coleg ca face o manevră, si schimba directia in fata. "Moment in care el cu calcuratorul in brate sa vada toate erorile mele in mers " se opreste motorul. Si de aici incepe povestea.....
-de ce sa oprit?
Eu: -pai de asta am venit numai ca nu o făcea asa de des....😥😥😥
Comoara , ridica capota si incepe sa demonstreze ( fara sa faca un metru cu masina) eu am ramas ca proastra in targ..🤪🤪🤪 . In 10 secunde masina mea era diagnosticata.
Precum un chirurg a bagat mana si a acos niste fire din sutele care sunt acolo si a spus: unul rosu cu negru si unul mov cu portocaliu sau ceva de genul....mai mult va pun foto si video. Deci maxim omul...... astea toate dupa ce am schimbat calculatorul, doua pompe motorina , egr....
Deci dupa 2600 roni cheltuiti am rezolvat aceiasi problemă la profesioniști cu 430 si factura.
Daca cineva vrea vre-o dovada sa ma contacteze. Am ajuns la vorba tatei: Sunt prea sarac sa imi cumpar pantofi ieftini.
Sincer va multumesc corso garaj si Dumneavoastra domnule Florin. Atasez niste poze si ceva video.scuze pe slaba calitate.
M. N.
Niste lepre de oameni... m-au injurat cum m-au vazut ca ma intorc cu problema nerezolvata!
V. G.
Nu mi-au strans bine roata, mi-a sarit pe drum, erau sa ma omoare. Cand i-am sunat au sarit cu gura la mine. NU VA DUCETI LA EI!!!
F. G.
Profesionalism la prețuri decente.Recomand cu încredere . Felicitări echipei 👍
E. S.
Mi-au schimbat piese originale bune cu altele uzate! Service de nota 1!
V. Ț.
Oameni seriosi ce fac treaba de calitate!
I. G.
Am rezolvat aici o problemă după ce alte două service-uri au gafat schimbând eronat un senzor și distrugând un al doilea senzor. Îmi pare rău că nu i-am ales de prima dată și am cheltuit niște bani și timp inutil. Ei au fost promți și au rezolvat problema cu profesionalism! Am schimbat și volanta la ei la un cost mai mult decât decent. Deci de la mine 5 stele.
R. P.
Profesionisti 100%
Foarte promti!
C. R.
Profesioniști! Problema identificată rapid la DSG, diagnoza corectă, diagnostic impecabil, problemă rezolvată!
O. R.
Profesional, curat și seriosi
A. L.
Profesionalism este cuvantul care definește această locație 😊!
f. m.
La Mulți Ani CosoGraj
I. B.
Am avut o eroare in ce priveste abs-ul. Dupa cateva plimbari si o inlocuire de switch frana mi-a disparut eroarea (lucru care mi se intampla inainte si fara interventii). Nemultumirea mea este legata de siguranta mecanicului care era convins ca mi-a reparat masina pe 300 lei. Inca am eroarea, dar nu ma intorc aici. Stiu scuza lui o sa fie ca...manopera si timp pierdut, dar ce a facut el cu un băț faceam si eu adica ce a aflat el eu deja stiam, eu i-am dat masina s-o faca nu sa ajunga in punctul in care sa fie de aceeasi parere cu mine.
Vin si cu completari: ulterior am rezolvat problema, la recomandarile "mecanicului" de la coso am inlocuit inutil si modulul abs fara nici un rezultat pozitiv. Rezolvarea consta in inlocuirea benzii de la senzorul g85, fapt care ar fi trebuit sa mi-l spuna din testele pe care le-a efectuat contra cost. Nu trecem la schimbat pompe si swihtch-uri daca senzorul g85 da valoare "0" cand invarti de volan. Deci domnule mecanic sa fiti mai atent la valorile alea ori daca ati omis intentionat din motive diverse sper sa primiti ce meritati. In ce priveste timpul pe care l-ati pierdut dvs eu am pierdut si mai mult.
G. M.
Recomand cu incredere , experienta foarte placuta , Am avut o problema mai “delicata “ dupa ce am fost la alt service , iar domnul Florin m-a servit cu mult profesionalism , atentie si rabdare .Voi reveni cu incredere de fiecare data cand va fi necesar. Raport calitate foarte bun , pentru serviciile prestate , cat despre cei care vor “ ieftin si bun “ , NU se poate face performanta pe bani putini , cheltuielile sunt mari pentru un asemenea service iar “ DOREL ” este pe toate drumurile , pentru cei ce vor ieftin .
Adevarati profesionisti cei de la COSO Garaj , experienta isi spune cuvantul ...Toate cele bune !!
Concluzia :
Daca vrei sa ai o experienta placuta, cu servicii de calitate mergi cu incredere
Succes !!
T. O. V.
Nu am vazut NICAIERI asa multa implicare, pasiune, corectitudine, profesionalism. Punct!
A. J.
Un service excelent recomand cu încredere.
C. A.
Cei mai profi
I. D.
Super, fain !
C. B.
Expertiza tehnica in cazul meu la nivel inalt (la un Audi Q7).
Programarea s-a respectat.
Electricianul si dl Florin cat se poate de stapani pe situatie.
O steluta ar fi trebuit sa se piarda pt atitudinea fata de clienti. Probabil dumnealui a avut niste experiente neplacute cu unii clienti si asa se explica. Daca nu o luati personal si va intereseaza doar binele masinii e o alegere buna sa va duceti la Coso Garaj.
Ma voi intoarce la dumnealor pt diagnoze/reparatii mai complexe.
Recomand si le multumesc pt lucrare.
V. T.
Service f. bun, personal de nota 10.
M. T.
Personal foarte bine pregatit si foarte deschis catre clientii curiosi si dornici sa afle detalii tehnice.
Sunt client de 5 ani la COSO si de fiecare data am plecat multumit de la ei.
Recomand cu incredere!
I. A.
Un service cum rar mai vezi, foarte curat , angajați bine instruiți, iar șeful service stie sa explice pe înțelesul oricui defectele mașini. Succes in continuare Coso Garaj!
D. R.
O echipa profesionista! Recomand!
C. L.
Servicii de top
P. S.
Sunt foarte buni.
T. A. O.
Am inceput cu stangul colaborarea cu ei, dar in urma unor discutii am inteles punctul lor de vedere si i-am apreciat pentru raspuns! Acum a venit momentul sa schimb distributia la masina si am apelat tot la ei, aveam o retinere in ceea ce priveste programarea masinii inainte sa sun datorita faptului ca stiam ca sunt destul de aglomerati dar totul a mers ca pe roate si masina a fost programata destul de rapid, si nici nu a intrat mai tarziu fata de programarea facuta telefonic, chiar au stat si peste program sa ma astepte sa vin dupa masina. Nu zic nimic de costuri, pentru unii poate fi mult... pentru altii poate fi pretul corect pentru serviciile prestate, eu personal sunt multumit! O echipa de 10 stele nu 5 cat mai lasa sa pun aici!
S. D.
As fi dat 7 stele sincer.Super profesionisti!
M. b.
Veșnică problemă la AZD, REZOLVATĂ 👍
C.
Profesioniști și prietenoși.
R. A.
Profesionalism și foarte prompti.Am avut probleme cu o Skoda Octavia DSG cu cutia automata ei au depistat din prima problema și au rezolvat foarte repede și la alt service unde am fost trecuse câteva săptămâni și tot nu au găsit problema.Preț manopera corect cat a lucrat atât a luat.Recomand Coso garaj.
I. M.
Profesioniști, comunicativi și dornici sa ajute clienții. Iar garajul propriu-zis arata impecabil! Recomand cu mare încredere!
A. A.
Un service cum toate ar trebui sa fie. Ii recomand cu cea mai mare placere !
C. L.
Mi au cerut 250 lei constatarea pt un Touran caruia nu i functiona pilotul automat,problema rezolvata de mine ulterior prin schimbarea unei sigurante!Vi se pare un pret normal sau exagerat?(5 constatari=un salariu minim net pe economie)
G. T.
profesionalism
A. P.
Patronul e un arogant si un nesimtit, la masini mai serioase se uita ca broasca la bariera, nu va recomand!
Update:raspunsul la comentariu spune tot despre caracterul asa zisului patron, aveti probleme de comportament!
J. K.
E cam scump, Dar merită
Respect
V. M.
Plătești pentru servicii de calitate, personal este amabil și îți explică daca ai nelămuriri sau întrebări, suc și cafea gratis cât mașina este reparată 😁
M.
Am fost cu o problema mecanica si le-am platit foarte scump. Dupa doua zile ce sa vezi... problema a aparut inapoi! NU MERGETI LA EI!
P. B.
Dacă tot cereți sa va dea lumea mesaje despre cum a fost , faceti in asa fel sa aveti drumuri , curățenie si oameni de calitate.
C. C. B.
The Best în town
R. P.
Am fost ieri,19.12.2018 pentru schimbarea unui termostat la un vw cc. A fost prima experiența cu acest service si pot spune ca a fost una excelenta. Personal calificat , staff foarte bun, sunt niște oameni super misto acolo. Rezolvarea problemei s a realizat imediat, băieții știau exact ce e de făcut. Raport calitate-preț exact. Plătești pentru calitate.
Cu siguranța acesta este service-ul pentru orice posesor de vw. Recomandat cu încredere. De asemenea fiți liberi sa întrebăti ORICE , vi se va Răspunde la întrebări cu amabilitate si explicații pe întelesul tuturor.
A. R.
Cei mai buni pe grupul Vag.
L. P.
Badarani cu clientii! Nu recomand!
Later edit: dupa ce m-a injutat administratorul, si-a sters comentariul. RUSINE!
L. P.
Nu-i recomand. Pregatirea lasa de dorit iar limbajul... si mai mult! Evitati astfel de oameni!
C. S.
Oamenii sunt profesioniști promti în intervenția la mașini, recomand accest sevice!
B. B.
Problema-
Vw Golf Plus fara posibilitate de deplasare la service.
Comunicare-
Excelenta cu domnul Florin seful de service si cu personalul amabil de la receptie atat prin filmari ale manifestarilor masinii prin e- mail cat si fata in fata.
Rezolvare-
Platforma asigurata de firma, diagnoza si rezolvare rapida cu explicatii clare in urma unei programari respectate.
Concluzie:
Absolut sigur au castigat un client .
Excelenta prima impresie,bravo!
M. C.
Super profesionalism si seriozitate!!! Bravo!!! Recomand cu cea mai mare placere!!!
B. S.
servicii de calitate înaltă
B. B.
Unul dintre cele mai corecte service-uri la care am fost pana acum. Super profesioniști si onesti. Ti se explica in detaliu fiecare problema si se rezolva de multe ori pe loc (in urma unei programari). Au zona de asteptare pe care ar trebui sa o amenajeze mai bine dar se compenseaza cu cafeaua gratis pe care o primesti. Bravo
e. m.
Amabili si seriosi.profedionisti.
Felicitări!
t. s.
Passat 2007 - problema electrica (nu stropeste apa fata cu pompa schimbata) si am facut programare acum aprox.2 luni telefonic, initial am inteles ca va dura si am revenit dupa 2-3 saptamani tot telefonic si acelasi raspuns, sunt foarte aglomerati si sa mai astept. Astazi am sunat si mi-au comunicat ca ei lucreaza numai circuit inchis - adica au foarte multi clienti fideli si in plus daca nu m-a sunat dl.Florin nu o sa ma mai sune, ca nu lucreaza pentru bani si sa imi caut alt service sau reprezentanta. Ms. frumos!
M. G.
Implicarea si perseverenta in activitatea ce o desfaoara cu pasiune va aduce castig atat financiar cat si moral. Multumesc ca exista si service-uri ce ofera siguranta lucrului “bine facut”.
p. a.
Foarte bine !
V. C.
Clienții cu programări așteaptă de obicei 90 min. pentru a intra cu mașina în service. Unele intervenții care necesită înlocuirea unor piese sunt programate în zile de sărbătoare cu depozitele de piese închise, bineînțeles se reprogramează peste 2 săptămâni. Tarife astronomice, străine de realitate, pentru anumite operațiuni. Pe de altă parte becurile, ceaiul, internetul și lichidul de parbriz sunt netaxabile. De lăudat atmosfera genială dintre angajați, care lucrează absolut fenomenal și în timp record și nu au nicio vină pentru filosofia selectiv-maibineștiutoare a șefului de service. În curte, pe partea cu elevatoarele, în sezonul rece se acumulează cantități de apă care ar putea alimenta o hidrocentrală. Această evaluare reflectă 2 ani de experiențe cu service-ul și nu competența profesională a service-ului.
P. J.
Cu toata sinceritatea va spun dupa nenumarati mecanici care in loc s-ama ajute mai rau au facut in sfarsit am gasit un mecanic adevarat omul stie foarte bine ce face
o. N.
Într-un singur cuvânt: PROFESIONIȘTI.
Felicitări!!!
A. T.
Pe cei de la COSO Garaj ii recomanda profesionalismul si corectitudinea.
Ii recomand cu incredere!
C. I.
recomand. profesionisti
C. R.
Profesioniști!
E. M. C.
Coso Garaj nu este doar un service auto, este locul in care vii sa:
- îți repari mașina
- te încarci cu energie pozitivă
- ceri un sfat
- faci programare la 2 săptămâni 🧐 🤗
B. M.
Raport decent calitate pret. Dai multi bani pe servicii de calitate
I. C.
Foarte mulțumit.
V. B.
Numai bun pentru cei care țin cu adevărat la mașină
M. T.
Foarte multumit. Problema de natura electrica care era un mister la doua service-uri in Iasi, a fost identificata in aproximativ 5 minute.
M-au castigat ca viitor client!
O. D.
Am fost refuzat ca mașina mea e din 2002 si ca nu sunt client. Nu va respectați pe voi in primul rând cu astfel de atitudine fata de oameni, ca sa nu zic clienți.
Și cel mai înjositor era faptul ca vroiam doar o constatare, atât.
Josnic, îmi pare rău sa va zic.
M. C.
I usually don't trust ANY romanian mechanic but these guys changed everything I used to know about "how work is done in Romania". These guys really love what they are doing and because they respect themselves they respect the client and what matters most: they respect the works they are doing on the cars. I have NEVER seen such professional dedication in a service garage and (unfortunately) I've seen many.
The car they worked on: Audi Q5 2.0 TDI - Auxilliary Belt failed and caused Timing Belt Failure -> Needed huge work to be done to change the Cylinder Head and I mean huge.
Fortunately it turned out even better than it was before, the engine runs better than before so HATS DOWN FOR COSO TEAM! You just earned a new customer and I hope (actually I'm sure!) you'll have many more ahead!
De obicei, nu am încredere în nici un mecanic român, dar acești băieți au schimbat tot ce știam despre "cum se face treaba în România". Acești baieti iubesc cu adevărat ceea ce fac și pentru că se respectă pe ei înșiși, respectă clientul și ceea ce contează cel mai mult: respectă lucrările pe care le fac pe mașini. NU am vazut niciodata nicaieri o astfel de dedicare profesionala intr-un service si (din pacate) am vazut multe.
Masina pe care au lucrat: Audi Q5 2.0 TDI - Cureaua auxiliara s-a sfasiat și a provocat ruperea curelei de distributie -> A fost nevoie de o muncă imensă pentru a schimba chiulasa și vreau să spun imensa.
Din fericire lucrarea a avut mai mult decat success, motorul rulează muuult mai bine decât înainte, așa că JOS PALARIA ECHIPEI COSO Garaj! Tocmai ați câștigat un client nou și sper (de fapt, sunt sigur!) veți avea multi si de acum inainte.
Cu mare respect!
Mihai
m. s.
Cu siguranță cel mai bun service VW din Moldova!
M. G.
Un service bun și cu un personal foarte prietenos. Îmi place că de fiecare dată când interacționezi cu un angajat vorbește respectuos și mai ales că explică cât mai în detaliu ce ai nevoie să știi despre mașina ta. Mă bucur că am ajuns la acest service.
L. R.
Oameni cu adevarat profesionisti si de incredere!
v. r.
Profesionalism, rapiditate si seriozitate!
Păcat ca sunt specializati doar pe grupul vw- audi
S. c. d. l. t. S. E.
Rezolvarea celor mai sensibile probleme ale unui autovehicul. Adevarati peofesionisti!
C. A.
Super profi!
S. R.
Cu adevarat profesionisti! Munca de calitate si foarte multa seriozitate!
c. m. A.
Oameni minunați!
B. V.
Profesionisti in reparatii cutii de viteze automate din grupul VAG
C. D.
Cei mai buni ! Profesionalismul e la el acasa ;)
s. d. u.
Cel mai bun service pentru marca VW
D. G.
Foarte ocupati dar profesionisti! Clientii fideli au prioritate.
Preturi decente comparativ cu cele de pe piata.
M. R.
Mecanici profesionisti.
B. O.
Profesionalism.
C. C.
Cei mai buni!!
A. A.
Priceputi in cutii de viteze DSG.
H. V.
Profesionalism la cote maxime.
M. D.
👏👏👏