Opinii despre Service auto Mercedes-Benz, Ford, Hyundai I Tiriac Auto (Service auto)
Service auto Mercedes-Benz, Ford, Hyundai I Tiriac Auto
Șoseaua București-Ploiești 42-44, București 013696, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Service auto Mercedes-Benz, Ford, Hyundai I Tiriac Auto, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Service auto Mercedes-Benz, Ford, Hyundai I Tiriac Auto
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h – 12h]
Sâmbătă
[08h – 12h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 | |
13 |
Opinii despre Service auto Mercedes-Benz, Ford, Hyundai I Tiriac Auto
o. d.
Am fost sa ajut un prieten cu o revizie! Personalul când interacționezi direct, cu el, este de lăudat! Dar dacă stai și te uiți mai atent vei observa o atitudine de de je m'en fiche! Despre preturi nu am ce spune pentru ca nu am fost și nu sunt interesat deocamdată de produsele Ford!
I. L.
Preluare auto foarte repede, executat lucrarea si predat auto. Toate foarte repede si bine.
L. S.
La poarta un paznic forte obraznic si arogant.....
G. C.
de evitat !
E un domnisor care se da coordonator, infoiat tot de aroganta, se crede semizeu...atat cu clientii cat si cu cei care lucreaza acolo....am inteles ca se numeste Bogdan Cornea.... totala lipsa de respect fata de client... nu cred ca intelege despre relatiile cu clientii.... recomand sa evitati sa interactionati cu baietelul acesta...
Am stat 45 de minute in parcare, venit la ora programata..... nu a preluat nimeni masina.... nu mi-am explicat de ce m-au chemat la acea ora... am plecat.
De acum inainte, am sa duc masina la un service, nu o mai duc la Tiriac!
N. M.
Mașina scoasă din service ACUM, plină de noroi pe praguri și praf de la polish. Servicii proaste pe bani mulți! Mașina a fost cumpărată din acest showroom.
Ceea ce am experimentat in nici jumătate de oră ne-a lăsat un dezgust incomensurabil.
Aveți un personal neasumat, dar foarte "tare" in reparații.
După operațiunile de service mașina nu se recepționează mizerabilă motivând că "nu avem spălător"....
Este regretabil.
SĂ VĂ FIE RUȘINE!
k.
Mi-am facut programare la ei in call center pentru o revizie si verificarea unei usi la tinchigerie. Ajung la 11:10, programarea fiind la 11:20, aflu ca programarea la tinichigerie nu fusese facuta si mi se propune sa fac o programare pt o zi din saptamana viitoare. Las masina pt revizie, ma intorc pe la 14:00 si constat ca masina era tot in fata, intreb de ce nu e gata sau macar pe rampa si mi se spune ca mai dureaza o ora si jumatate pana se uita cineva la ea. La ce mai faceti programari daca tot nu sunteti in stare sa va tineti de ele?
E. K.
Cei mai praf si neprofesionali oameni, am lucrat la ei si pot sa zic ca nici nu ma mire dece sa stric masinile asta asa repede, proesul de schimbat ulei si procesul asta de revizii mi se pare absurd sincer, am asteptari ca sa fie mai bune masinile asta dar din pacate una este cand extragi uleiul din motor si una este cand scoti tot uleiul, din pacate la ei se gxtrage uleiul prin joja de verificat ulei si ramane in masina aproximativ 1 litru , iar litru ala de ulei uzat se amesteca cu ulei bun
h. t.
Revizie rapidă. Felicitări în mod special dlui. Mircea Israil pt profesionalism și operativitate!
F. K. P.
Masina a stat pe rampa zeci de minute fara sa se intervina.
S. S.
Putin spus bataie de joc! Service Baneasa! Dupa ce am achitat 4000 lei, a doua zi de cand am luat autoturismul din "service", masina este intr-o stare mai grava, intrucat nu porneste si apar aceleasi erori, in conditiile in care la service am dus-o pe roti. Autoturismul se afla in Valcea iar cei de la Baneasa nu doresc nici macar sa mi-o aduca pe platforma, motivand ca am gratuit doar pana la Pitesti! Ei nu verifica fizic piesele ci le schimba ca roboteii dupa ce le arata pe tester, astfel ca la 3 diagnoze, facute una dupa cealalta le apareau de fiecare data alte probleme, astfel ca sunt piese pe care le-am schimbat intr-un an si ceva de doua ori.
Tiriac Auto! Va rog sa-mi raspundeti! De ce, in decurs de 3 ani mi-ati schimbat o gramada de piese, iar abia acum, cand apar exact aceleasi erori ca inainte sa platesc la Dvs 4000 lei, mi-ati spus ca este posibil ca piesele sa nu fi fost defecte si ca erorile sunt din soft?Ati vrut doar sa luati bani sau nu ati fost competenti sa anticipati ca nu o sa se imbunatateasca starea autoturismului?
S. T.
Tiriac Auto, Service Baneasa!!!! Incompetenta maxima sau rea vointa?????????? Din cauza ceasurilor de bord ( s-au desfacut lipiturile, problema frecventa la Ford) imi apreau o gramada de erori, iar acestia mi-au schimbat piese de peste 10.000 lei si m-au trimis sa repar turbina ( alti 3000 lei). Evident, aceste erori nu erau reale, chiar in diagnoza au scris ca unele erori apar si dispar.. Pe factura imi apare tarif/verficare/piesa dar ei spun ca nu au verificat piesele daca se afla in parametrii, ci au schimbat piesele ce dadeau erori, conform diagnozei! Dupa ce, ultima oara, am cheltuit 4000 lei, a doua zi nu a mai pornit autoturismul, asta dupa ce am ajuns in Valcea, nici macar platforma pana la Bucuresti, nu au vrut sa o plateasca.
E.
In Ianuarie 2020 am cumparat un ford c-max de la ei.
Au spus ca au facut revizia masinii inainte sa o iau eu.
Azi, dupa 9000 km am facut eu revizia la un alt service si am vazut c de fapt nu au schimbat nimic.
-uleiul era negru/ars
-toate filtrele erau cele cu care a veni masina din italia(de acolo a fost importata)
urmeaza sa merg sa fac si alte verificari la masina avand in vedere ca au spus ca au facut revizie cmpleta (ulei, filtre plus ulei de la cutia de viteze).
M.
Profund dezamagit de modul de tratare a problemelor aparute si de lipsa de transparenta fata de clienti.
Am fost clientul lor o perioada mare de timp, dar am renuntat si nu cred ca voi mai apela la serviciile lor.
M. M. S.
Am avut programare pentru ora 12.00, am sosit la 11.30, au preluat mașina și până la ora 13.00 nu au făcut nimic. Am cerut mașina și am plecat. Ofuscați bineînțeles, au argumentat că de la 12 este pauză de masă iar până la ora renunțării la serviciile lor au făcut igienizarea mașinii... problema e că au camere video pe care am văzut totul, adică faptul că nu au făcut nimic.
Operațiunea consta în schimbarea unui claxon, atât.
B. B.
Timp de asteptare decent, au respectat ora de programare
T. I.
Personalul nu da atentie suficienta vizitatorilor.
L. W.
Total dezamagit.
Imi pare rau sa o spun dar serviciile sunt sub orice critica. Venit cu defect pe garantie si nu s-a facut absolut nimic pentru a remedia defectul. Nici macar nu s-a pus testerul pe masina. Asa ceva nu se face.
Daca va bate gandul sa va luati Ford va dau un sfat sincer si dezinteresat, mai bine Dacia Logan. Daca totusi sunteti masochisti si vreti sa luati o masina care nu mai e ce a fost si este mai putin fiabila decat o Dacia atunci macar mergeti la alt dealer su nu la Tiriac Auto. La Tiriac Auto nu o sa aveti parte decat de fite, tupeu de la portar pana la director, preturi mari, aglomeratie si nicio sansa de a rezolva ceva pe garantie. Cum spuneam, pe garantie, pentru o problema grava la motor cu potential de distrugere totala a acestuia in timp nici macar nu au vrut sa puna testerul pe masina. Pana si la cel mai prapadit service auto no name primul lucru pe care il face orice mecanic este sa puna testerul pe masina. La Tiriac NU! Rusine!!!!
T. C. N.
Nu recomand. Pentru un schimb de ulei si placute am stat 5 ore. Este o bataie de joc. Vreti sa va justificati munca pe timpul clientului!!! DE EVITAT!!
S. D.
Partea de recepție e super ok, tot personalul este foarte amabil, îți explică ce și cum, e o persoana care coordonează echipa, cred că-l cheamă Bogdan, jos pălăria, adevărat profesionist!!
Există sala de așteptare, cu TV și cred ca are și wifi(n-am folosit), au monitoare pe care îți poți urmări mașina inservice, automate de cafea, băuturi răcoritoare și mâncare, spațiu deschis, luminos, canapele confortabile, ai unde sta pana e gata mașina. Dacă e de durata lucrarea, la cca 15 min. De mers pe jos e Mall Băneasa, asa ca sigur nu te plictisești.
Nu pot da relații de ce se întâmplă în atelier, cât de profesioniști sunt mecanicii, sper sa fie pe masura brandului Țiriac. Anul trecut am stat în sala de așteptare să-mi faca revizia mașinii, am rămas puțin dezamăgit privind monitoarele, aprox. Jumătate din timpul petrecut în service, nu s-a apropiat nimeni de mașină.... Probabil trebuie sa iasă orele de manopera. În rest super ok, recomand!
A. G.
Servicii de calitate si personal profesionist.
R. M.
Personal amabil, insa cand trebuie sa primeşti oferta promisa, apare neseriozitatea si lipsa de professionalism!
c. s.
Un service de toata rusinea. Am venit sa schimb o simpla boxa care s-a ars dupa 6 luni de la cumpararea masinii. Prima data am venit la ora 8 dimineata cand nu era nimeni(nici macar toti angajatii nu erau)si am stat o ora si jumatate, iar masina nu a fost bagata in service, dupa ce le-am batut obrazul au inceput sa fie obraznici si nesimtiti de parca ar fi fost normal ca toate celelalte masini sa fie bagate in fata mea, iar motivul a fost ca era plin serviceul.. in total am stat 5 ore ca sa ajunge la concluzia ca trebuie schimbata boxa.. dupa aceea am revenit dupa 2 saptamani cand a venit boxa, din nou la ora 7:58 eram la receptie. Am asteptat 30 de minute sa vina persoana cu care am vorbit data trecuta si care mi-a zis sa vin la el lacora 8 dupa aceea am intrebat de dansul si am aflat ca vine de fapt la ora 14:00. Intr-un final, am ajuns sa vorbesc cu cineva de la receptie, am dat cheia iar timp de o ora si ceva, nu imi lua nimeni masina in seama, iar eu ma uitam cu erau reparate masinile clientilor care au venit dupa mine. Din nou i-am rugat sa bage masina mea in service, iar seful de service a inceput din nou sa fie arogant, iar cand i-am zis sa le spuna sa se grabeasca pentru ca am treaba, s-a enervat si mai rau.
Am venit la acest service in speranta ca voi avea parte de servicii de calitate, dar este cel mai neprofesionist si de slaba calitate service in care am fost vreodata
G. O. I.
Am fost aici la biroul daune pentru asigurare, aici angajatul de la asigurari, cu toate ca faceam masina pe RCA decontare directa, deci nefiind vinovat si nici pe asigurarea mea, sau ma rog asigurarea Allianz, el insista sa imi dea o suma mult mai mica si sa imi fac masina in regim propiu, ceea ce era un foarte mare dezavantaj pentru mine si masina mea, fiindca ar fi trebuit sa mai pun bani de la mine, ceea ce chiar nu era corect nefiind cel vinovat de producerea accidentului, ci partea vatamata...
V. R.
Personal calificat, profesionist si rabdator.
c. r.
Am dus masina cu dauna medie la reparat la acest service in data de 30.01.2019. trebuiau schimbate, nu indreptate, bara fata, bara spate, capota motor, aripa fata stanga si un far. Dupa 7 saptamaini masina nu este gata.
7 SAPTAMANI!!!!. Bataie de joc
Evitati cat puteti acest service, va iau de prosti.
C. D. V.
Locatia foarte bine aleasa, un salon auto retro, piese rare, o istorie a automobilului. Se intra cu papucei, deoarece este totul impecabil, intri intr o alta lume. Ce nu mi-a plăcut, cu toate ca ai voie sa faci poze, aceste nu ies deoarece luminile se reflecta in pardoseala, fiind si foarte multe, si periclitează imaginea. In rest impecabil
C. F.
Când am fost să preiau mașina după reparație (tinichigerie) - aripa nu era montată corespunzător (nu era aliniată cu restul elementelor) și lucrarea în general nefinalizată - elemente nevopsite după daună (capac oglindă) - pe motiv că „nu a dat asiguratorul” (aparent capacul oglinzii nu face parte din ansamblu oglinzii făcute țăndări), ceva lipici pe ușa vopsită (zicea reprezentantul că de la protecție?!, oricum mașina nu se predă și nu are cum să fie murdară după vopsirea elementelor).
În fine, am zis că nu e ok, le-am arătat alte mașini din service și să mă anunțe când lucrarea e cu adevărat finalizată. Mi se pare hilar că reprezentantul încerca inițial să îmi zică că e OK.
În fine, m-am mai plimbat cu autobuzul câteva zile și am descoperit că STB-ul nu e atât de horror pe perioada vacanței de vară.
După două zile m-am întors după mașină și tot ce am reclamat părea OK așa că am preluat mașina.
La preluare reprezentatul îmi spunea că mi-au vopsit capacul oglinzii „pe banii service-ului”, că „nu a dat asiguratorul” când în fapt toată procedura de constatare am făcut-o la ei, iar asiguratorul a dat „oglindă” pe care ei au facturat-o pe deviz cu 800 lei.
Ce să zic, am uitat să le mulțumesc...
Alte mențiuni la final de tipul „scuze, a lucrat băiatul tinichigiului bătrân și ăla nu a verificat”, dar asta aș trece-o în zona de mai bine tăceau, că am rămas cu senzația că fiind mașina mai veche :) a lucrat un începător la ea.
În rest, timpii de așteptare foarte mari și senzația generală că nimic nu se mișcă dacă nu insiști la ei cu telefoane.
De la constatare la reparație efectivă - o lună. De la constatare la intrare în service - două săptămâni (cu apeluri de la mine spre ei, nu invers), de la intrare în service la reparație completă - 9 zile.
De prețurile de service nu zic nimic, că era pe asigurarea unui descurcăreț care nu prea le avea cu asigurarea la schimbarea a vreo trei benzi.
Lucrarea în final pare OK - dar repet, trebuie să stai cu gura pe ei, că altfel îți fac o treabă de mântuială și e chiar păcat de mașină.
Voi evita pe viitor. Am mai avut o reparație pe asigurare Euroins la un service mai noname și am rămas cu o părere mai bună.
Am în plan și să schimb mașina, eram cu gândul la un Ford Ecosport nou, dar după experiența reprezentanței acesteia probabil că voi opta pt un Kuga second hand..
D. A.
Personalul nu cunoaste ce vinde Ford, in materie de asistenta: de exemplu nu au auzit de Ford Asistenta 12. A ramas ca se vor intresa si ca ma vor suna. Nu au revenit insa niciodata cu telefon. Am fost nevoit sa inchei polita la alta reprezentanta Ford.
In alta situatie, am depus documentele de RCA pt a-mi repara masina. A durat 3 saptamani pana sa ma cheme in service. Apoi o saptamana reparatia (doar revopsire 3 elemente, fara indreptari). Reparatia totusi pare sa fie in regula
R. R.
Bine
T.
Am venit sa imi schimbe placutele de frana sau ce imi cauza zgomot la franare, mi-au zis ca sunt bune franele, mi-a facut stand de franare, toate bune. 6 saptamani mai tarziu vin iar ca nu mai accm sunetul scos si aflu ca trebuiesc schimbate discurile de frana, dupa ce astept 6 ore la service si trebuie sa fiu reprogramat. Calitate de mana a 7-a. Tragi-comic e ca le-am zis ca astept 6 ore dar la sfarsit sa nu imi zica ca trebuie sa vin in alta zi si au facut fix invers. Dupa 6 ore, m-au reprogamat. Buni baieti
M. P.
Nu cumparati Ford Transit Custom!!! Este cea mai proasta duba pe care puteam sa o cumpar!!! Dupa 5 luni si 3000 km, sau distrus toate injectoarele!!! Si nu sunt singurul caz, este ceva normal sa schimbi injectoarele dupa cateva mii de kilometrii!!! Incercati orice alt ceva, nu faceti ca mine, iar schimbarea acestor injectoare, in sevice-ul de la Craiova, a durat 2 saptamani!!!!
D. C.
Dezamăgitor
C. I.
Toate bune până acum. Merg de ceva vreme la service aici, pana acum nu au fost probleme, totul a decurs normal.
C. V.
De toate ptr toți
M. B.
Neinteresant
A. C.
A fost OK. Masini bune, dar nu am vorbit cu.nimeni. Fiind sâmbătă, era cam gol
F. S.
Personalul este foarte amabil.
G. L.
Pot sa spun ca am avut o experiență plăcută , ora programării fiind respectată și totul a decurs bine.
N. A.
Dupa ce masina mi-a fost reparata, baietii de la ford tiriac baneasa au reusit sa o loveasca in parcare ... lasand timpul pe care a trebui sa il astept pentru o reparatie de maxim 3 zile, cu cea mai mare placere ma duc la alte service-uri
J. J.
Cei mai neseriosi.
Te programeaza la ora 14.45 si dupa aproape 1 ora si 15 minute masina nici macar nu au bagat-o in lucru.
Rusine
M. T.
Am fost aici pentru o dauna la Allianz Țiriac. Totul a decurs bine.
Cu singura exceptie: este un paznic la poarta ce nu are uniformă ci este îmbrăcat mai degrabă ca la nunta, maruntel, cu cioc și ... foarte obraznic. Se poarta de zici ca esti cel puțin pe moșia lui.
Vad ca nu sunt singurul nemulțumit de el pe aici. Îl cheamă Costin.
M. C.
Nu pot face mai nimic peste un schimb de ulei sau plăcute la o masina noua cu multiple probleme ... O simpla revizie durează 3 zile, uita sa cheme clientul când vin piesele, a trebuit sa revin telefonic in repetate rânduri. O bătaie de joc. Am sa evit tot ce înseamnă Tiriac-auto.
N. D.
Asa trebuie sa fie peste tot in Romania!
A. G.
Profesionalism și seriozitate so pentru urgențe ;Au refuzat categoric orice "atenție".
C. C.
Cam scumpe masinile! Personalul amabil dar neconvingator!
D. R.
Cei mai tari
A. N.
Masina a fost programata pt o revizie la ora 14:30 iar la ora 16:34 masina nu este inca pe rampa...
Intrebati de ce dureaza atat, mi au raspuns ca 1h si jumatate a durat resetarea softului!!!¿¿¿¿ si ca va mai dura maxim 1h sa schimbe uleiul si filtrele. Daca asta inseamna sa duci masina la reprezentanta, mai seriosi si punctuali sunt cei de la un service no name.
V. P.
Nu recomand pt organizarea proasta. Daca ai si electrica si mecanica si tinchigerie , ei iti fac mai multe programari, nu se poate verifica numai la o vizita toate problemele. Daca ai masina in garantie este deranjant si posibil ca asta si doresc. Sa nu ai timp sa repari tot ce este de reparat pe garantie.
C. P. C.
Nici dusmanilor nu v as recomanda ma! Pentru o dauna relativ minora mi a ramas masina cu niste lufturi de zici ca a fost dauna totala,nu mai zic de faptul ca lipsesc anunite componente(plastice)din zona in care s a lucrat...(daca nu vede clientul de ce sa le mai punem). Ford - Tiriac - Baneasa,niste mizerabili.
M. A.
au fost ok
T. G.
Felicitari pt. personalul profesionist si amabil! Am fost de 2 ori pt. revizii Ford Motocraft/ITP si o data pt. verificare in vederea achizitionarii unui Ford. Mereu am dat de oameni priceputi! Serviciile efectuate nu au fost cine stie ce; au fost facute in regula.
G. M.
O interacțiune foarte bună, am dat de băiat super ok, recomand Alexandru
A. V.
Oameni foarte drăguți și calmi, primitori și dornici sa te ajute. Locația este foarte primitoare.
N. M.
Masini bune, pe masura buzunarului. Dupa ce ai cumparat-o pentru service, garantii, daune etc in orice alta parte te duci, este mai bine si mai ieftin. Pretul la manopera este infricosator. Monitorizarea lucrarilor este indoielnica, nu poti vedea nimic.
C. M.
Super ok ,au îmbunătățit cu mult atitudinea. Cât au estimat atât am așteptat
E. Z.
Asa personal slab nu am mai vazut decat la Obor..in parcare. Sa nu sti ce vinzi??? Sa imi spui ca tu nu ai vandut astfel de masini la persoane fizice. Pentru un test la un Ranger ma plimbi prin parcare Mall???
D. T.
De evitat.
A trebuit sa duc masina, un Focus 2012 Ecoboost 1.6, pentru o rechemare in service 17S09, montare senzori lichid de racire.
Fac programare pentru 15 mai, ma duc sa las masina insa prima surpriza. Aflu ca de fapt trebuie sa comande mai intai piesele de schimb. Ok si nu stiau asta cand au facut programarea? De ce a mai trebuit sa merg pana acolo in conditiile in care nu le trebuiau decat datele masinii, pe care oricum le aveau de la reviziile trecute sau le puteau obtine foarte usor pe e-mail.
In fine deschid precomanda si ma cheama pe 4 sau 5 iunie dar sa sun eu inainte sa verific.
Sun, desi normal era ca eu sa fiu cel sunat, si mi se spune sa o aduc pe 4 iunie.
Ma prezint pe 4 iunie, mi se spune ca s-ar putea sa nu fie gata in aceeasi zi dar ca maine sigur. In aceste conditii nu am mai insistat pentru masina la schimb.
A doua surpriza majora a venit marti (5 iunie) dupa amiaza cand am sunat sa intreb de situatia masinii. Mi s-a spus ca verifica si ma suna inapoi. N-a mai sunat inapoi si nici n-a mai rapuns la apelurile mele. I se terminase programul. Cei de la Call Center m-au indrumat catre seful de atelier care mi-a spus ca nu s-a deschis comanda si masina nu a intrat in lucru.
Miercuri (6 iunie) dupa nenumarate telefoane, primesc SMS ca masina a intrat in lucru si ca ma suna mai pe seara.
Seara evident tot eu sun pe la 7 si mi se spune ca nicio sansa sa fie gata.
Joi (7 iunie) nimeni nu mai raspunde la telefon. La call center mi-au spus ca vor lua legatura cu service-ul si ca voi fi sunat.
Mai trec doua ore fara niciun semn.
Sun din nou dar nu raspunde. Revin imediat nimic. A treia oara raspunde si-mi spune ca e gata si ca acum se pregatea colegul sa ma sune.
Am mers sa o ridic, si am vrut sa vorbesc si cu seful de service insa a venit si a treia surpriza. Acestuia i se parea foarte normala situatia.
Cateva afirmatii:
- nu putem refuza clientii
- programarea e doar pentru preluarea masinii
- programarile de la consilieri nu sunt corelate cu cele din atelier
- e normal sa te deplasezi pina la service doar pentru ca ei sa comande piesele de schimb si daca n-ar face asta n-ar mai putea prelua clientii din showroom
Am inteles atunci ca totul pleca de la el ca si organizator al acelui service iar consilierul doar inrautatea si mai mult lucrurile prin lipsa sa totala de organizare.
Deci trageti voi concluziile si ganditi-va bine inainte sa faceti programare la ei.
s. d.
Calitatea nu este discutabila, ce este greu de digerat este cat de stresati si de munciti sunt o mare parte din angajati. Am scazut 1 stea pentru acest lucru, o companie asa mare ar trebui sa aiba grija de angajatii lor mult mai bine.
M. B.
Personal foarte amabil, problema rezolvata cu promtitudine si seriozitate, recomand!!!
R. T.
Scump si servicii de mentenanță de slabă calitate
B. I. G.
Agentul ok, desi cam rigid si in final nepoliticos prin faptul ca am asteptat in zadar un update apropo de oferta. In final, am comandat masina de la alt dealer, mai flexibil si mai comunicativ. Showroom-ul arata foarte ingrijit.
B. I.
2 ore pentru o revizie(schimb ulei, filtre) mi se pare exagerat, cat timp service-ul era liber, foarte, foarte greu iar daca nu insistam sa plec ma mai tineau o ora pentru a face alte verificari, cu toate ca acestea nu fusesera solicitate.
V. N.
Sa te fereasca dumnezeu sa bagi masina in service Ford Baneasa....mai ales la vopsitorie. Timpul de asteptare intrece orice limita. Personal am sa ma feresc de aceasta locatie si va sfatuiesc sa faceti la fel.
B. E. A.
Incompetenti, mincinosi si ignoranti! Am vrut sa achizitionez un Hyundai i30 nou, nu exista oferta personalizata, oferta este ceea ce gasiti pe site. Si inca o minciuna imensa, dupa cum vedeti in print-screen-urile pe care le-am atasat, nu iti ia masina decat daca achizitionezi de la ei alta. Desi pe site scrie altceva. Pacat de numele Tiriac, acesti angajati ii pateaza numele.
M. d. U. a.
De evitat.
Programat la ora 10:15 probleme cu un senzor de bord , pana la ora 12 nu s-au ocupat de masina, au spus ca poate dupa ora 14 sau sa fac o reprogramare......toate astea dupa insistente....
Am revenit la ora 14...aceeasi situatie
Nu mai merg la ei niciodata
G. B.
Servicii bune.Amabilitate.Daca ar fi manopera ceva mai redusa...
v. t.
Organizare foarte slaba a serviciului receptie. Programarea se face inutil. Esti chemat la ora 9,30 si esti preluat de receptioner dupa o ora si treizeci de minute. Personalul se misca cu incetinitorul si pare ca abia vede tastatura calculatorului pentru prima data. Suprabirocratie si lipsa de solicitudine. Cu greu as mai recomanda altora unitatea. Vreau sa imi pastrez prietenii. Din pacate in ultimii ani acest service a scazut constant in calitate si surprinzator, nimeni nu face aparent nimic pentru redresarea imaginii si calitatii serviciilor oferite
W. O.
Niste consilieri de rahat, astepti o ora pentru orice, servicii de rahat
v. e.
Am așteptat 6 ore pentru o simplă verificare.....imi scoteau mașina din service ca să bage alte masini(probabil oameni mult mai importanți decât mine) ... Probabil dacă dădeam o șpagă ceva terminau mai repede
r. r.
Fara doar si poate cei mai mari samsari din piata. Vand masini facute dauna totala si reparate si se ascund in spatele unui contract prin care nu isi asuma nici un fel de obligatii, fac test drive fara RCA, evita cu orice pret sa acorde garantia. O mica cercetare prealabila o sa va faca sa cautati in alta parte. De evitat cu orice pret
M. S.
Prețuri uriașe. Poți lua un tip de mașină mult mai ieftin de la un alt dealer
A. I.
O firma total neserioasa. Am cumparat o masina cu o singură cheie, pe a 2a nu mi.au mai dat.o desi au promis. Au scos din masina si alarma si casetofonul înainte să mi.o predea. De evitat ma mir ca mai exista pe piata.
C. d. A.
Elegant,servicii bune, personal calificat! Sunt clienta lor de 12 ani și am fost mereu , mulțumită!
M. S.
Pentru mine, un SERVICE OK. Am rezolvat toate problemele.
M. R.
Comunicarea telefonica cu departamentele de service este destul de dificila din cauza interventiei operatorilor intermediari.
V. G.
Din pacate tot ce tine de tiriac este un grup organizat de a pacalii utilizatorii. Piesele sunt aduse rapid(pe bani) si in vreo 6-8 saptamani pe asigurare.
M. S.
Am fost acolo doar pentru o constare de dauna. Experienta foarte placuta
I. V.
Foarte rapizi super ok
C. C.
Pacat de o locatie frumosa,curata care e sub ori ce critica in privinta deservirii atelierului,personalul de conducere mai trebuie invatat(reciclat),in privinta amabilitatii/deservirii si a unor comentarii.
Daca nu luam masina tot de aici evitam acest sevice !
I. I.
La 9:30 am avut programare! Este ora 11:00 și mașina este încă nemișcată din parcare acolo unde am lăsat-o. Acum doua luni când am achiziționat-o de la aceeași
reprezentanta nu știau ce sa mai facă ca sa o iau și acum Pt o constatare de cinci minute... un zgomot la roata... nu mai ești clientul lor. Rușine! Merita 0 stele dar
A. T.
Foarte ok, dar vara, cand angajatii se imputineaza plecand in concedii, e cam greu cu programul.
G. A.
Trebuie sa fii atent cu ei ! Mi au evaluat masina cu 20% mai putin decat este pe piata
T. S.
ȚiriacAuto este divizia auto a grupului Țiriac Holding și este un important importator auto din România. Mărcile distribuite de ȚiriacAuto sunt: Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda și Hyundai. Wikipedia
Înființare: 1999
Filiale: Hyundai Auto Romania Srl, Tester SRL, Casa Auto SRL
A. B.
4+ ore pt verificarea unei baterii. De fapt verificare incompleta pt ca aparent mai trebuiau sa verifice și alternatorul dar n au avut timp!?
A. R.
Locatie ok dar prea departe si greu accesibila ca trafic.
m. s.
Servicii de 3 stele
B. S.
Personal lipsit de profesionalism!!
Mașina este vinovată pentru orice și/sau stația de unde alimentezi cu motorină/benzină!
G. S.
O colecție impresionantă de masini realizată cu pasiune și profesionalism.
C. R.
Dezastruos
R. C.
Personal amabil. Am cumparat o masina de aici.
r. g. C.
Arata deosebit,msi ales daca ajungeti la expozitia de masini de epoca. Este deschiva vine,sambata si duminica pana la ora 18. E ceva cu totul frumos!
D. M.
Pro: Personal amabil
Asteptare placuta, masini diverse
Contra
Schimbat filtru combustibil fara a fi nevoie
Alimentare ulei peste limita
R. E.
Centru de constatare Allianz-Tiriac. Rapiditate. Eficienta. O experienta placuta.
a. s. d.
Oameni amabili și competenți.
I. P.
Am fost servit și consiliat cu mult profesionalism
B. A.
Cele mai proaste servicii posibile, au stat 7 ore sa schimbe un buton la un Ford fiesta, parca ar construi o racheta, nici măcar o stea nu merita
N. C.
DE EVITAT! Consilierii de service sunt aerieni, ofera informatii eronate, nu te tin la curent cu evolutia lucrarii. Am programat o intrare in service pentru o piesa si cand am ajuns sa completam actele necesare mi s-a spus ca piesa nu mai este pe stoc. Cand am mers sa iau masina imi spune ca se recomanda imobilizarea autovehicului, iar la telefon mi-a spus ca pot merge sa o iau.
N. P.
Foarte amabili
R. S.
Dezamagitor, am adus masina la service la ora 10.30 conform programarii, iar la ora 14.00 nu era intrata in service. Nimeni nu m-a anuntat ca se intarzie, caietul de reclamatii lipsea, sistemul Ford zic ei ca nu era operational...de evitat daca aveti de ales.
c. z.
Sunt ok la deschideri de dosare de dauna
D. E.
Destul de bine.
L. O. Y.
Praf de la servici pană la personal !
M. C.
DE EVITAT!! Am solicitat niste reparatii, iar cand am fost chemat sa ridic masina nu erau toate rezolvate. Am solicitat sa-mi faca o estimare pentru o alta reparatie si nu am primit nici astazi nimic.
V. V. D.
O constatare, 5 ore!
G. C.
Super bine.
A. N.
Nu raspund la telefon, nu pot trimite mail...
A. S.
Client service execrabil pe partea de service!
F. V.
Niste hoti! Fugiti de ei!
C. P. T.
Auto pe stoc!
L. G.
O reprezentanta Ford cu service auto si birou de constatare daune Aliantz Tiriac