Opinii despre Premium Cars (Service auto)
Premium Cars
Strada Avram Iancu 402, Florești 407280, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Premium Cars, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Premium Cars
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Premium Cars
L.
Am fost sa fac o diagnoza computer și mecanica la o KIA Sportage, și am rămas plăcut surprins de profesionalismul și corectitudinea , angajaților. Respecte.
P. H.
Totul a fost absolut ok. Atitudine de profesionisti ... peste tot. Respect maxim, domnilor ...
d. c.
Am fost sa fac drive test cu Kia Ceed, personalul foarte primitor si disponibil sa te ajute. A fost o experienta foarte placuta, recomand cu toata increderea!
C. B.
Am fost și sunt nevoit sa vin la Premium Cars deoarece am o Suzuki Vitara din 2019 deci trebuie sa o servisez aici. Preturile mi se par cam mari fata de alte reprezentanțe. Chiar acum am fost la ei cu ceva probleme legate de un cablu/mufă usb care se tot deconecta. Trebuie sa mai merg o data ca nu s a rezolvat problema. Sper ca a doua oara sa fie cu noroc. Ca la orice service ii doresc oricui sa ajungă cât mai rar pe aici.
G. P.
Inițial am mers cu strângere de inimă văzând în prealabil aprecierile și stelele lăsată de către clienți, dar lucrurile nu stau așa de rău precum descriu unii.
Prima impresie a fost una cât se poate de pozitivă. Am făcut programare telefonic, apoi am fost sunat de un consilier căruia i-am spus problemele pe care la am la mașină. Mi-a confirmat și acesta programarea, apoi, înainte cu o zi de data programării am fost resunat ca să confirm din nou.
Am ajuns la service, din nou impresia a fost pozitivă, oamenii de acolo dând dovadă de profesionalism.
După o verificare minuțioasă a mașinii mi-a spus, același consilier, ce probleme are masina, posibilitățile de remediere precum și costurile aferente.
Dau 4 stele deoarece eu am crezut că e reprezentanță KIA, dar pe facturi apare Suzuki, fapt care m-a uimit și m-a dezamăgit în același timp, în acest caz putandu-mă duce la orice alt service autorizat!
a.
Dacă dați de d-ul Ciprian, responsabil service mecanică, totul este rezolvat.
Om de mare calitate, profesionist, amabil și bun organizator. Diferență mare între CJ și HD.
S. I.
Daca vrei o masina cu garantie mare si servicii profesionale poti sa ii vizitezi si nu vei fi dezamagit.
Va multumesc
D. C. B.
NU RECOMAND NICI DUȘMANILOR!!!
Vi cu masina bună, și pleci cu ea defecta!
UPDATE:
Tocmai am fost sunat de la reprezentantă din Ungaria, unde de altfel a fost făcută și expertiza mecanica menționată anterior, sa îmi comunice încă un defect.
În procesul de schimbare al turbinei, ca sa fie totul în regula, și sa nu am probleme, pe lângă intervenția de înlocuire a uleiului și al filtrului de ulei, și de curățare și spălare cu ulei al motorului fără turbo montat, a fost necesara și schimbarea filtrului de aer.
În momentul în care au schimbat filtrul de aer au descoperit ca, capacul incintei aceștia era crăpat / fisurat.
Acum, întrebarea mea e următoarea:
Sa spunem ca a fost crăpat. Cum exista aceasta incompetența și neglijență și de ce nu am fost anunțat de acest lucru???
Dar pot sa îmi iau în calcul, ca voi ați produs avaria și stricăciune respectiva, și ca sa mujamalizati nu ați dat dovada de asumare.
Nici o problema, ca am toate aceste răspunsuri și expertize în scris, avizate și stampilate, și am sa acționez în instanță.
Eu nu am sa tolerez niciodată bătaia de joc!
Am sa apelez și la ANPC, PRESA, TELEVIZIUNE ȘI INSTANȚĂ.
E inacceptabil....
în urmă cu aproximativ o luna ( septembrie 2020) am fost la dumneavoastră pentru schimburi de ulei și filtre.
Dacă va aduceți aminte, la 2 zile după aceasta intervenție, masina a început sa nu mai tragă.
Am revenit din nou la service pentru a identifica problema, și mi-ați comunicat ca e turbina.
Frustrat, ca la 2 zile de la aceste schimburi, în mod ciudat a cedat turbina, după cum v-am și spus atunci, am dus masina la o expertiza mecanica, pentru a afla și cauza defectul, pentru ca după cum v-am spus și atunci, e puțin ciudat ca la 2 zile ( din care într-o zi nu am circulat cu masina) turbina sa cedeze.
Concluzia expertizei mecanice, inclusiv al turbinei individual, a fost ca o posibila cauza cu probabilitate de peste 80%, faptul ca în momentul schimbului filtrului de aer, a pătruns o mizerie.
Asta înseamnă că la schimbul filtrului de aer nu s-a acordat atenție și grija, fapt ce a dus la defectatarea paletelor ale turbinei.
Acum, ca sa schimb turbina, am și alte costuri, alt filtru de ulei, alt ulei, alta Manopera, pentru ca în baia de ulei a pătruns reziduu metalic de la defectarea turbinei, asta ducând la curățarea temeinica a acestea și a întregii instalații de ungere.
Pe baza acestei expertize mecanice, am contactat un avocat, și am sa acționez în instanță faptul ca datorita acelei intervenții masina a avut de suferit avarii adiacente.
Din păcate am rămas cu un gust amar, și cu o usturime în buzunar în urma experienței avută în acest service auto, fapt ce am decis ca ca nu vreau sa rămân cu aceasta paguba. De aceea am decis sa acționez în instanță.
C. T.
Agenții de vânzare profesioniști.
M. C.
Indicat celor care vorbesc limba maghiara,altfel nu ai șanse sa te băge cineva în seama.
T. B.
Cu mai multă atenție la detalii, ar fi de 5 stele. Am fost la service pentru lucrari de tinichigerie. Am primit mașina mai murdară decat am predat-o (mi-am cerut scuze la predare caci nu avusesem timp sa o spăl fiind plecat într-o delegație) iar pragul asupra căruia s-a facut intervenția nu era fixat in pozitia corectă, poziționarea finală fiind făcută in fața mea. In rest, receptioner ul este o persoana amabilă si plină de solicitudine.
T. H.
Servicii de tinichigerie si vopsitorie extrem de slaba, dupa ce am achitat 7000 ron pt reparatia a doua praguri, dupa nici 2 luni a aparut rugina, in unele locuri au vopsit peste rugina, si toate astea dupa ce masina a stat la ei 3 luni si ceva:)cand am sunat inapoi mai bine de 1 luna ma tot amana si inca nu au remediat situatia, apelam la instanta civila:)
m. b.
Vreti sa va schimbe trapa panoramica care costa vreo 3000 de euro pentru o lamela de 80 de lei? Alegeti Premium Cars. Eu asa era sa patesc
V. T.
Nivel 9 din 10
M. T.
colectiv prietenos, meseriașii meseriași, servire promptă
B. O.
Foarte mulțumiți de service-ul pentru Kia.
Angajați competenți și foarte atenți, recomand!
S. B.
Pare că sînt foarte ocupați,am asteptat(nu prea mult),și am plecat...
M. D.
Nepoliticoși și aroganții!!!!
C. D.
Reprezentanta a unei firme bune la raportul calitate -pret.Am achizitionat un Suzuki Vitara,cu o oferta foarte buna.Masina functioneza perfect,colaborarea cu angajatii a fost ok.
S. R.
Prea îngrămădit
B. S.
Serviciile sunt de calitate și personalul foare amabil! Recomand călduros!
T. U.
Dupa ce iei masina reparata, o mai duci odata ca nu si-au facut treaba ok
C. S.
Buni profesionisti. Servicii de mecanica, tinichigerie, ITP pe baza de programare.
L. C.
Amabilitate, promptitudine, nimic de reproșat
A. A. N.
Servicii extraordinare! Thumbs-up!! Mulțumesc Cătălin și Robert.
R. O.
Personal amabil si profesionist!
C. P.
Foarte slab serviciu.Nu am reusit sa aflu ce tip de aditiv regenerare dpf sa pun la un V50,dupa serie sasiu.
Evitati acest service cu preturi fff..mari.
S. M.
Cel mai prost sevis
n. s.
un pic depasiti de situatie dar in general ok
S.
Am vospit un bara de fata la un audi iar dupa 3 luni vopseaua se cojeste
S. S.
Suzuki has a professional sales team in Cluj.
S. M.
155 ron ora de manopera pentru Suzuki este aberant,a intrat cumva Suzuki in zona premium a producatorilor auto? Sloganul Suzuki este "vehicule accesibile oricui" dar la aceste valori ale manoperei trebuie sa te gandesti foarte bine in ce intri.Va miscati incet,dureaza totul foarte mult si sunteti foarte scumpi,o verificare mecanica 155 ron,o verificare electrica 155 ron,incredibil...
B. P.
Reprezentanța Kia
B. E.
Slab, slab. Numai preturile sunt mari! Calitatea lucrarilor si mai ales a constatarilor e de foarta-foarte slaba! Eu o sa evit acest service de acum incolo! Sunt foarte dezamagit de serviciile lor!
B. P.
Preturi comparative cu un service obisnuit. Servicii de showroom.
B. M.
Profesionisti baietii...
F. Z.
Profesionisti! Recomand!!!
C. R.
Sunt foarte dezamăgit de serviciile oferite de acest service, am fost programat pentru o reparație la oglindă, a durat 3 săptămâni până au stabilit o programare, iar după ce am așteptat o oră pentru reparație băieții au ajuns la concluzia că nu au comandat piesa bună asta după ce am mai fost de două ori la sediu cu talonul și datele mașinii.
Nu recomand nimănui acest service, sunt total niște incompetenți care vă mănâncă timpul inutil și vă întind nervii la maxim.
Față de alte reprezentanțe la care am fost din Cluj, care nu erau neapărat mărci premium , asta e de departe cea mai urâtă experiență trăită; în concluzie pot să spun că în spatele brandului de renume se află o echipă de oameni incompetenți, așa că nu vă lăsați înșelați de aparențe.
M. G.
Răspuns prompt, tehnic pentru Suzuki Jimny.
D. D.
Promtitudine
T. a. C. S.
Un service complet si consilieri foarte buni , ca de obicei nu toți clienții sunt multumiți ;) .... insa pentru cine are o dauna e clar aici poti să-ți deschizi dosarul , sa ti se repare autoturismul si sa nu ai nici un stres , deoarece au decontare directa cu societățile de asigurări
B. F.
Excelenta organizare. Buna intelegere asupra doleantelor clientului. Buna colaborare. Atmosfera pasnica de lucru in echipa specifica firmelor bine organizate. Felicitari!
B. D.
Sunt ok.
C. Z.
Foarte bune servicii, personal amabil
P. C. D.
Te programează, și te rezolvă destul de repede. Prețuri destul de OK 👌.
A. C.
Proasta. Servicii partiae, chiar daca programarea a fost facuta cu cca 10 zile inainte. Nu recomand ptr Volvo!
S. M.
O experiență placuta. Multumesc Zsolt!
i. c.
Personal de treabă...
C. M.
neseriosi ! A doua oara cand am avut probleme cu ei ! Cine dracu le-a dat
puncte??? cred ca ei intre ei!
Cum se pot da " minus puncte" ?
C. B.
Foarte dezamăgit .... nepoliticoși și fără bun simț! Am încercat sa explic situația și ma-au luat în ras da ce eu sunt mecanic..???sa le pot explica ce...și Cum. ..???
M. G.
Rapiditate/Seriozitate
F. C.
Mi-am reparat tablaria la mașina, deformata în urma unui accident la ei. A ruginit exact acolo dupa 2ani.
C. M.
Se lucreaza destul de murdar, si neingrijit (au ramas urme de degete cu ulei pe panoul de la usa) si nu intotdeauna cu piese originale.
e. b.
Oameni si servicii deosebite. Felicitari!
P. G.
Nu sunt profesioniști, nu recomand acest service.
A. V.
Din toate service-urile la care am fost cu kia, este unul din cele mai proaste
C. G.
La prima vedere foarte amabili să te ajute după care numai răspund la telefon sau să onoreze promisiunile.
S. M.
Se mișcă conform programării ,nu încarcă nota de plată
I. D. C.
Profesioniști, recomand !
C.
Service auto de nota 10
D. P.
Profesionisti
l. s.
cât de cât impecabil
s.
Oameni amabili, experienta placuta.
F. B.
Personal amabil si competent!
D. P.
Pana acum cu mine au fost domni
s. m.
Personal deosebit, servicii de calitate.
Ț. D.
Dealer f serios. Recomand.
D. S.
Servicii de consiliere excelente.
M. M.
Profesionisti e putin spus
V. B.
Oameni competenți. ...serviabili. ..profesioniști !!!!
P. C.
Foarte prost organizați.
V. D.
Sunt cu adevarati profesionisti
C. L.
Simplu eficient rapid convenabil
v. o.
Parcare insuficienta
F. A.
O priveliste superba.
F. A.
Foarte serioși ..
L. B.
Totul !!!
C. P.
Tot
L. L. P.
Profesionalismul personalului.
B. B.
Profesionalism
I. C. S.
Super!!
A. T.
Profesionalism
m. n.
Locatie foarte buna
A. C.
(Tradus) Dă
(Original)
Da
R. A. s.
(Tradus) Un garaj „premium” care își respectă angajamentele și clienții.
Sunt foarte mulțumit de bun venit personalizat și foarte profesional. Unele garaje din Franța nu pot spune la fel de mult. O mulțumire mare Adrian și întregii sale echipe. În ciuda distanței, cota trimisă a fost respectată.
Un serviciu de calitate dacă este de incredere. Am devenit un client fidel. Multumesc d-Somcutan, multumesc intregii echipe. Sinteti cu adevarat un serviciu „premium”
(Original)
Un garage « premium « qui respecte ses engagements et ses clients.
Je suis très satisfait de l’accueil personnalisé et très professionnel. Certains garages en France ne peuvent pas en dire autant. Un grand merci à Adrian et à toute son équipe. Malgré la distance le devis envoyé a été respecté.
Un service de calitate si de incredere. Am devenit un client fidel. Multumesc d-le Somcutan, multumesc intregii echipe. Sinteti cu adevarat un service « premium «
A. M. C.
(Tradus) Servicii excelente și angajați foarte bine pregătiți!
(Original)
Excellent services and very well trained employeed!
L. O.
(Tradus) Huh !! Nu este rău!
(Original)
Huh!! Nem rossz!
F. A.
(Tradus) Bună primire, foarte bine.
(Original)
Bon accueil, très bien.
H. W.
(Tradus) Foarte bun venit serviciu foarte bun Vă recomandăm.
(Original)
Très bon accueil très bon service je recommande.
L. I.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
F. B.
(Tradus) Mașini drăguțe
(Original)
Nice cars
C. T.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. B.
(Tradus) Fi
(Original)
Ol
A. O.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
T. A.
(Tradus) Servicii excelente!
(Original)
Excelent services!
c. v.
(Tradus) Mașini Volvo
(Original)
Volvo cars
O. H.
(Tradus) Pro servicii, experienta premium
(Original)
Pro services, premium experience
C. R.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. S.
(Tradus) Serviciu excelent!
(Original)
Excellent service!
I. J.
(Tradus) Servicii bune
(Original)
Good services
D. S.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
C. P.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
S. N.
(Tradus) Lucrează foarte încet.
(Original)
They work very slowly.
M. P.
t. s.
R. M.
s. a.
R. M.
A. B.
A. N.