Opinii despre Service Auto Timas Militari (Service auto)
Service Auto Timas Militari
Bulevardul Iuliu Maniu 444, București 061127, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Service Auto Timas Militari, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Service Auto Timas Militari
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 17h]
Sâmbătă
[08h:30h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Service Auto Timas Militari
C.
600 de lei pentru un schimb de baterie. Tepari adevarati. Nu intelegeam de ce nu ai clienti . Slabi rau dinmulte puncte de vedere. Am ramas cu problema , dar au pus baterie noua macar !!! Nu recomand !
c. d.
Sa nu mergeti cu bateria Rombat in service la ei pentru ca ei nu fac service, cu toate ca pe certificatul de garantie de la baterie sunt trecuti. Totusi am sunat inainte sa vad daca ma pot duce cu bateria in garantie. Mi se spune ca sigur pot sa vin la ei. A 2-a zi ma duc la ei la service si mi se spune ca nu fac si ca de fapt mi s-a specificat la telefon sa ma duc in fundeni. Am fost foarte sigur ca nu mi s-a spus asa ceva si dupa ce am plecat de acolo am reascultat apelul inregistrat din ziua anterioara in care mi se spune EXACT sa vin acolo.
Dupa tot ei faceau misto de mine ca am venit cu bateria in traista si ca nu o sa ma primeasca la garantie asa. Daca cititi asta sa stiti ca baietii de la Rombat virtutii nu au avut nicio problema cu asta. Ce sa spun baieti de nota 0. Le doresc o zi.
C. M.
Profesionalism, promptitudine.
Nu e o întâmplare, am fost de 4 ori cu mașini diferite, ii felicit!
A. H.
Am fost recent pentru o problema pe partea de electrica. Super băieți, rapizi și eficienti. Problema rezolvata!
C. P.
Acesta este un review extrem de negativ dar realist bazat pe experienta de la ultima vizita in service. Pentru a nu generaliza la nivelul tuturor angajatilor, mentionez ca, la vizita anterioara, totul a fost ok pentru o diagnoza, am avut un martor aprins la motor, problema remediata si insotita de explicatiile lamuritoare dpdv al service-ului dar nici atunci angajatii nu purtau masca, nici la receptie, nici in masina clientului
Am sunat la ei sa solicit inlocuirea senzorului de miscare de la motor la un Renault Symbol (asa mi s-a spus la o diagnoza facuta tot la ei cu o luna in urma, citez "motorul nu detecteaza miscarea, probabil e senzorul de miscare defect, reveniti daca se mai intampla si il inlocuim"). Receptionerul de la telefon aproape ca nu se putea abtine de ras la telefon cand i-am comunicat ceea ce intelesesem si anume ca trebuie inlocuit senzorul de miscare si ca am un martor aprins ce trebuie citit, fiind aceeasi problema ca si data trecuta, acul vitezometrului da rateuri periodic apoi se aprinde senzorul fara a se mai stinge pana la citirea in service
In fine, am dus masina la 8.30 inainte de inceperea programului, conform sugestiilor receptionerului de la telefon, las cheile, aproape ca m-am rugat de omul de la casa sa imi faca o copie la talon si sa scrie nr de telefon pe ea.
Dupa doua ore ma suna ca masina e gata, ma duc sa o iau dupa alte doua ore, mi se spune ca senzorul a fost inlocuit, toate bune si frumoase, semnez deviz, factura si platesc, cand sa plec cu masina, senzorul tot aprins in bord.
Ma duc la receptie clienti, reclam verbal ca nu s-a remediat problema si mi se comunica, citez: "ati solicitat inlocuirea senzorului (acelasi senzor pentru care acelasi om radea in telefon) nu si diagnoza".
Redau aici o parte a dialogului din service:
- Bine zic dar v-am zis la telefon ca e si un senzor aprins si ca am facut o diagnoza in urma cu o luna si mi-ati comunicat ca,, daca se repeta problema, sa revin si il inlocuim.
- Nu se poate, noi asa am inteles la telefon.
- Domnule zic, in primul rand, daca nu ati inteles la telefon, puteati sa intrebati cand am ajuns la sediu, nici macar nu ati intrebat nimic suplimentar, de unde sa stiu eu, necunoscator, ce ati inteles si ce nu? Si-apoi, cum sa lasi clientul sa plece din service cu martorul de motor aprins??? E chiar problema cu care a venit!! Asa va tratati toti clientii??
- Da unde lucrezi domnule, zice, de ai asemenea pretentii? Vorbesti de parca ai plecat fara o roata!
- Da nu e treaba dumitale unde lucrez, daca erai un doctor ma lasai sa plec cu operatia deschisa sub pretextul ca plec cu ambele picioare?
- Huo domle' ca reparatia nu am facut-o eu, a adus-o baiatul ala, n-a stiut...
- Pai eu aduc masina in service ca sa stie, cum sa lasi clientul sa plece cu martorul de motor aprins? insist eu. Putea sa se aprinda si dupa ce am adus-o, rolul dumitale e sa plece fara niciun senzor aprins, asta ti-e jobul.
- Dar dumneata ai zis ca trebuie inlocuit senzorul, zice.
- SI ca am un martor aprins, ii aduc aminte.
- Dar nu are treaba una cu alta zice, inlocuirea senzorului cu martorul.
- Cum asa, intreb? Asa mi-au spus colegii dumitale.
- Nu se poate, nu scrie asa ceva, zice.
- Iti aduc factura, nu mai stiu ce scrie, insist dinnou, exista si deviz, a fost adusa pentru diagnoza.
In fine, dupa inca cateva replici, se apuca sa faca dinnou diagnoza, pe care evident am spus de la inceput ca nu o platesc, la sfarsit imi spune ca de fapt martorul ramasese aprins din cauza ...erorii data de vitezometru, adica exact problema care zicea ca nu are legatura cu martorul aprins.
Nu scuze, nu atitudine cat de cat omeneasca, nu vorbesc despre orientare catre client, nu profesionalism, nu fisa la intrare in service, nici macar nu iti arata piesa schimbata, dupa tot episodul, mi-era si sila sa mai intreb de ea, de fapt, abia asteptam sa plec de acolo.
Ah, si ca bonus, in receptie nu se poarta masca, in service nici atat dar nici macar in masina clientului!
S. V.
Nu pot da 5stele caci am ajuns pt a schimba un bec pe spate stanga si sa mi repare furtunul de la stergatorul pe spate....din pacate le au facut sa tina 2sapt . Am fost nevoita sa schimb tot soclul ,ca asa mi au zis ca i bn si am constatat ca l a inlocuire i a rupt clemele si cadea mereu atat soclul cat si capacul . Am facut si revizia la ei dar n am avut acces sa stiu ce au facut sau nu. Am luat o "pe cuvant" .nu mai revin nici sa mi refaca ceea ce n au reparat desi i am instiintat ca n au facut treaba buna(fiindca m au intrebat daca persoana care a constatat de ce imi cade soclul si capacul nu le a rupt...dupa astfel de cuvinte colaborarea inceteaza.)
A. S.
Merg in iarna la Timas Militari cu un BMW E46 sa imi schimbe tampoanele la motor si sa imi rezolve pierderea de antigel ca sa ma mai pot folosi de masina un sezon ca apoi urma sa o vand.
Dupa inspectie imi spun ca am si conductele de frana fisurate si ca ar fi bine sa le schimb.
Toate bune si frumoase, deviz pentru 1400RON pentru tampoane, schimbat vas de expansiune si furtune de frana si batem palma , insa imi spun ca trebuie sa las masina la ei, ca nu au timp acum.
Dupa ce vin sa ridic masina, imi spun ca as avea ceva rateuri distructive la motor si trebuie schimbate injectoarele (desi cand le-am dus masina, motorul mergea perfect), dar refuz pe motiv ca nu mai investesc in ea.
Drumul pana acasa de 3 minute il fac numai intr-a 1a si a 2a fiind foarte aglomerat si nu apuc sa turez motorul.
Cand sa plec la cumparaturi observ ca motorul nu se mai tureaza peste 4000RPM. Am verificat sa vad daca vasul de expansiune vechi era fisurat, dar nici vorba, era doar un furtunas sau o garnitura dusa, dar baietii nu s-au sinchisit.
II sun si imi spun cu nonsalanta ca nu se tura peste 4000 de dinainte sa le duc masina. Urmeaza cateva incercari sa le duc masina inapoi in service sa vada ce mi-au facut la masina de nu se mai tureaza, dar dintr-o data nu mai aveau timp deloc ca urmau sarbatorile si erau super full. SANCHI
Timpul trece, acum o saptama vand masina unor pasionati, le zic de toate problemele cu masina si ma suna dupa 2 zile sa imi spuna ca au rezolvat problema de la motor. Motorul este perfect, nici o problema cu injectoarele ci ca la pistonul 2 si 4 cineva mi-a schimbat bobinele cu unele de Renault.
Asta in situatia in care cu un an inainte eu schimbasem si bujiile si bobinele si erau noi noute cumparate de pe epiesa.ro.
DECI, prin urmare baietii de la Timas Militari, cand aud ca cineva nu vrea sa faca toate interventiile sugerate de ei, si pe deasupra nu vor sa mai investeasca in masina ca urmeaza sa o vanda, incep sa culeaga piesele bune de pe ea, sa le dea pe la prieteni sau drq stie pentru ce.
Prin urmare nu va sugerez NICIODATA sa lasati masina la ei nesupravegheata si in niciun caz sa acceptati toate gogosile pe care vi le vand.
Sunt niste HOTI. PUNCT
Motivul pentru care postez asa de tarziu este ca sunt fraier si nu am facut plangere la ANPC, dar nestiind ca nesimtitii mi-au furat/schimbat bobinele m-am gandit ca poate chiar ar fi avut ceva motorul, insa dupa ce am vandut masina si singura problema a fost bobinele... e CLAR
D. V.
Personal amabil, pacat ca nu fac ITP in aceasta perioada. O sa revin pt alte interventii cand va fi nevoie.
v. m.
Partea electrica a mașinii a fost reparata foarte bine, iar personalul de asemenea foarte amabil. Recomand cu incredere
C. P.
Puține cam scump dar am rezolvat problema în doua ore un brat cu un șurub blocat.
G. M.
O experiență neplăcută. Superficiali. Iar programul deși e trecut până la 18:00, la 17:20 nu mai găsești pe nimeni. Iar sictirul d-lui de la recepție este de neprețuit. Zici că îți dau ei bani când îți repari mașina. Asemenea angajat...merită toți banii.
V. T.
La mine masina tremura si mergea neregulat. Au facut diagnoza si diverse teste, plus inspectie fizica. Au descoperit o problema pe partea electric, un contact imperfect la o bobina de inductie, pe care l-au remediat rapid. S-au miscat bine si si-au dat interesul sa rezolve. Pret mediu. Am plecat multumit!
m. m.
Ăștia nici la telefon nu stiu sa vorbeasca..
R. F.
serviciu rapid pentru partea electrica probleme socluri /mufe /cablaje electric peugeot 407 model 2007 2.0hdi👌
p. c.
Foarte ok, profesioniști -asta acum o lună.
Update de azi - foarte neprofesioniști. Las doua stele pentru că prima experiență a fost ok.
U. L.
Nu cred ca posteaza cineva multumit. Postarile favorabile sunt scrise de apropiati ai patronului sau chiar de el. "Raspunsul proprietarului" e un misto ieftin, care spune totul despre seriozitatea firmei .
P. G.
Un service foarte dubios. Am venit cu un Fiat Albea din 2006 cu problema următoare: nu mai intra in marșarier. Oamenii de acolo mi-au spus că ma costa 1800 RON sa rezolv problema asta (atât costa piesa). După care, tot ei mă sfătuiesc sa cumpar aceasta piesă SH, in regulă. Am făcut rost de piesa SH si am revenit pentru montaj. Ce credeți? Au găsit TOATE motivele din lume ca sa nu îmi monteze piesa pe mașina. Ca cică au testat-o si nu e bună. Eu nu sunt vreun mecanic, dar:
1. Cum poți să-mi spui că piesa nu e bună când eu am cumpărat-o de la cineva 100% de încredere?
2. Cum știi că piesa e defectă daca nici măcar nu ai montat-o pe vehicul?
Într-un cuvânt nesimțire. De evitat!
F. B.
Am avut o problema la partea electrica a masini (ford focus),problema a fost rezolvata in cateva ore,calitatea superioara la preturi avantajoase.Recomand service-ul Timas Militari pentru orice problema aveti.
M. S.
Foarte frumoasă locatia si locul amplasării ei.
F. D.
Servire rapida
e. e.
A fost o experienta foarte placuta. Baietii de la receptie impreuna cu mecanicul au fost foarte receptivi, prompti, seriosi, rapizi, exact de ce aveam nevoie fiindca eram in trecere prin Bucuresti cu o zi inainte (duminica) si masina ma lasase in drum aproape de ei din cauza unei defectiuni la termostat. Au comandat piesa imediat si a fost schimbata cu succes, pretul a fost ok, toata operatiunea a durat maxim 3 ore, facilitandu-mi rapid drumul spre casa. Am ramas placut impresionat. Multumesc! Recomand cu incredere!
S. V.
Nu am putut sa fac itp la ei. Au zis ca nu se face in perioada asta.
A. G.
Foarte bine !
R. N.
La recepție este un băiat foarte supărat. Chiar îți piere orice chef sa repari ceva acolo. Poate scăpați de individul ala supărat pe viață. Sigur vor fi mai mulți clienți dacă nu ii tratează ciobanul ala cu dispreț și lehamite.
E. A.
Nu recomand, au refuzat sa faca ITP-ul pe motive fictive pentru a cere spaga aproximativ 300 RON in plus fata de ITP. Si asta dupa ce am asteptat mai bine de o ora ca prostul fara sa se uite nimeni la masina.
EDIT: Am rezolvat ulterior la Dacoserv, reprezentanta Dacia cu punct de ITP (chiar daca nu am Dacie), Sălaj nr. 225, usor, rapid, civilizat, 100 de lei fara spaga fara figuri, fara romanisme. Si ii recomand cu caldura pentru ITP, mai ales daca aveti la masina diverse nimicuri (becuri, fire, incarcatoare, butoane) de care se pot lua spagarii.
A. G.
Am fost cu un Ford Focus ca nu se mai alimenta corect cu motorina si mi-au dat un deviz de 1500 de euro. Si la alt service am facut-o cu 200 de lei.Niste mincinosi!
F. I.
La numărul de telefon după site nu răspunde nimeni. Țin sa precizez ca am sunat după nr de Anglia dar nu cred ca are vreo legătură. Am mers acolo ținând cont ca stau aproape, cu o problema minora, sa dea un mecanic roata jos sa se uite la amortizor, la bielete la bascula( îmi atingea roata stânga de aripa pe interior și vroiam sa știu care e cauza). Răspunsul lor ca trebuie sa las mașina acolo ca n-au timp dar se vedea prin geam ca mecanicii erau la cafea. Treaba de 5 minute cu tot cu ridicatul pe elevator. Nu dețin o mașină ieftina, am dus-o în alta parte și era bascula, reparația 3600 de lei. Au pierdut banii ăștia pentru 5 minute. Țineți-o tot asa. Ma mir cum aveți deschise 3 puncte de lucru. #facepalm.
p. i.
Am aplelat la ei deoarece m-a lasat bateria chiar langa ei. Desi am fost reticent la inceput, tinand cont de recenziile citite aici, eu am fost foarte multumit. In 30 minute mi-au rezolvat problema, mi-au pus baterie MTR, mi-au explicat ca este marca lor dar are tot 2 ani garantie, deci nu are sens sa dau bani in plus pe un Bosch sau Varta.
V. U.
Am fost sa schimb kit-ul de distributie si au fost foarte primitori si amabili.
Preturile nu pot spune ca sunt competitive dar nu sunt mai scumpe fata de nivelul pietei si dau factura fara sa se joace sau sa se tocmeasca, si s-au oferit sa imi returneze piesele vechi fara sa le cer.
Mecanicii sunt competenti si rapizi dar fara sa se grabeasca. Mi-au explicat si de alte riscuri pe care le-au sesizat dar nu faceau parte din motivul vizitei si au explicat frumos si succint cum pot fi remediate dar fara a pune presiune.
Piesele par a fi de calitate (daca nu sunt voi reveni si edita. Daca nu atunci puteti considera ca totul a mers/merge bine)
Oficial nu ai voie sa stai langa masina dar poti astepta afara sau la receptie de unde se poate vedea clar tot ce fac.
Au si POS dar astazi (sambata) nu mergea din diverse motive.
Singurul "negativ" este ca nu au avut marunt pentru rest.
Eu ma consider foarte multumit si voi mai aplela la serviciile lor pe viitor.
A. F.
Un receptioner moldovean, care habar nu are, un sef si angajati ingamfati, 3 guri de garaj, nu au putut sa dea jos 2 arcuri, parca aveam banii rupti :( M am ales cu o plimbare pe centura.
S. A.
Foarte profesionisti pe partea de electrica!
D. V.
Am fost acolo pentru o problemă la maşină. Personalul a fost deranjat de faptul că am ajuns mai devreme cu 15 min.faţă de ora deschiderii (oră la care am fost programat). Nici măcar nu ne-au invitat să aşteptăm în interior. Ne-au întrebat ce are maşina şi au spus că nu au ce să-i facă. Nici măcar nu s-au uitat la ea. Am plecat de acolo şi nu mai merg niciodată. Nu recomand să mergeţi la un asemenea service.
L. M.
Am fost in urma cu 2 ani la acest service si am fost multumita in primul rand pt ca am primit informatii si mi au rezolvat problema la preturi normale. M am reintors dar intre timp s-a schimbat persoana responsabila de service. Doamne fereste! In primul rand ca acest domn are o atitudine total neprofesionista. Abia raspunde cand intrebi ceva si daca o face, o face intr un mod arogant! Am acceptat reparatii la preturi evident umflate doar pt ca ramasesem cu o impresie buna de la prima vizita. Am revenit azi cu o problema minora, vizita a durat 3 minute, timp in care domnul a raspuns unei intrebari la fel de nepoliticos si respingator si a fost evident deranjat ca i am spus ca ma mai gandesc pt ca mi a comunicat un pret exagerat. Oamenii astia nu stiu ce insemana lucrul cu publicul si preturile sunt nesimtite.
C. M.
Total neprofesionisti! Am apelat la serviciile lor pentru a elimina o scurgere de ulei la o conducta de servodirectie. M.au sunat peste 2 zile ca au inlocuit garniturile (in jur de 50ron), dar tot mai curge putin si ar trebuii sa schimb conducta, care costa 1000 de lei! Am fost surprins, de la niste garnituri pana la o conducta este ceva diferenta. Am presimtit ca nu este in regula. M.am dus la un alt service si au constatat ca au montat garnituri total nepotrivite( neoriginale), iar conducta a fost deteriorata la demontare/ montare ( urme de fortare mecanica si deformare in zona etansarii-fiind de aluminiu), in incercarea disperata de a rezolva lucrurile precum cârpacii!. Acest mod de a aborda o reparatie auto a inrautatit lucrurile, in final adaugand la costul final al reparatiei alte garnituri (originale), conducta-care initial nu necesita inlocuire, precum si cativa litrii de ulei de servodirectie, pe care il completam din km in km, pentru a nu adauga si pompa in lista pieselor inlocuite.
Deci, ATENTIE! NU RECOMAND! Acest gen de "abatoare auto" trebuie sa dispara de pe piata, iar comunitatea si autoritatea competenta( Registrul Auto Roman) tb informata, lucru pe care am de gand sa.l fac si eu, cu dovezi insotite de facturi, constatari, poze si alte detalii ale operatiunilor.
A. C.
Am vorbit la telefon cu o zi inainte pentru ITP. Cand ajung la service, surpriza, baiatul cu ITP-ul nu mai lucreaza acolo de 5 luni. La receptie e un tip care n-are ce cauta nicaieri aproape de clienti, fiind complet incompetent si nesimtit. Ca sa va faceti o idee, la posta lumea e de 100 de ori mai amabila.
In concluzie si o stea e prea mult.
L. C.
Profesionisti, in adevăratul sens !
p. g.
Sunt ok, dar trebuie sa îți faci programare! Nu pot sa spun de lucru pentru ca nu am făcut nimic, dar ca și răspuns la ce aveam nevoie au fost prompți! 👍
A. S.
Oribil. I-am contactat pt o problema tehnica pe care ar fi putut-o rezolva pe banii mei si mi-au inchis telefonul in nas. Au zis ca "ei nu lucreaza dupa altii". Deci, pe principiul asta, daca ati mai fost si pe la alt mecanic, nu aveti ce cauta la Timas. Succes!
Oribil.
c. b.
Diagnostic gresit , nu stiu decat sa schimbe unele piese , schimb de ulei , daca are masina ceva mai serios deja ii depaseste
i. c.
Prost mecanic
N. R.
Recomand să mergeți și la alt servis să faceți un preventiv ,aceștia umflă rău manopera.Pentru un schimb ambraj mi-au cerut 1700 roni și nici măcar nu-ți spun ce marcă de kit îți bagă ,dacă îi întrebi se uită la tine parcă vrei să-i furi.În altă parte mi-au cerut pe kit ambraj de la Valeo 500 roni și manoperă 600 roni,deci 1100 roni dar nu 1700 cât au vrut cei de la Timas,jaf la drumul mare.Mergeți și în altă parte să faceți preventivul și vă ve-ți convinge că umflă prețul rău.
O. N.
Nu recomand! Mi-au cerut 1500 lei pt o pompa de benzina, am rezolvat in alt service cu 400 lei cu totul.
i. t.
Nu recomand pentru servicii de diagnoza! Am fost cu un Peugeot 307 cu problema la ABS, in mers mi se aprinde martorul ABS in bord si braking faul pe displayul de bord. Am sunat la 11:00 si m-au programat la 16:00 in aceeasi zi. Programarea s-a respectat, dupa 30 de minute vine mecanicul/electrician nu stiu ce era si imi spune ca e modulul ABS "dus" si necesita inlocuit iar ei inlocuiesc doar nou, pret aproximativ 4000 RON! Cost diagnoza 87 RON. Mentionez ca inainte de a ajunge la Timas am mai fost la un service de "cartier" sa-i zic asa, acolo mi-au spus ca cel mai probabil e un senzor dar diagnoza lor nu le spune pe ce roata, eroare la diagnoza: "Senzor roata, senzor prezent" pret 30 lei. Mai usor cu 120 lei si fara o concluzie am mers la un mecanic in otopeni recomandat de o cunostinta. Ajung la locul cu pricina, pune diagnoza si surpriza, acelasi mesaj in diagnoza "senzor roata, senzor prezent", urca masina pe elevator, inspecteaza fiecare senzor la fiecare roata si nimic. Iese cu masina pe strada cu diagnoza pusa, el in dreapa monitorizand citirea fiecarui senzor, dupa 500m, concluzia! Senzorul ABS de pe dreapta fata are eroare de citire, la 8 km/h el citeste 6, masina inapoi pe elevator, roata jos, cu tot cu etrieri, discuri. Concluzie, pista ABS deformata, in urma schimbarii unui rulment probabil. Remediere defect: schimbat pista ABS, eu am schimbat discul cu tot pentru ca era destul de uzat. Cost: 250 discul cu tot cu rulment si pista abs si 150 de lei diagnoza+manopera pentru schimbat disc+pista+placute pentru ambele roti. Cost daca as fi inlocuit doar pista abs: 20 de lei pista abs si 100 lei diagnoza+manopera. In concluzie: la Timas as fi dat 4000 de lei pe o piesa care in final costa 20 lei. Mentionez ca e prima oara cand merg la Timas si recenzia este doar pentru problema mea, nu am cunostinte de competentele lor pe partea mecanica.
D. N.
Seriozitate
d. d.
Am schimbat bascula si mi au lasat asa masina
N au facut si directia...
Masina trage intr o parte de ma arunca in sant si volanul este stramb si el de asemenea 🤯
R. P.
Te fura la manopera, mergeti doar daca stiti sigur ce vreti sa faceti la masina
G. D.
Lipsa de respect fata de client, mi s-a cerut 250 de lei fara factura si restul pe factura si pentru ca nu am fost de acord cu domnul inginer mi s-a spus" va rog de acum sa mergeti in alt servis cu masina, nu mai veniti la noi" ocoliti acest servis!!
G. E.
schimbat ieri kit distributie+revizie, pret manopera corect (conform discutiei telefonice), durata interventie foarte mare (probabil pentru justificarea aceleasi manopere,) comunicare deficitara cu clientul probabil datorita vremii mohorate de afara, care iti transmite o senzatie de nesiguranta. Dupa 400 km nu am nici-o problema.
C. M.
Servire gust savoare si ...tot
C. L.
Prima data discuti despre un pret si dupa il umfla pe motive ca au achizitionat utilaje noi . Totala lipsa de profesionalism .
B. R. M.
Peștele se împute de la cap, dar... se curăță de coadă! Așa că faceți curătenie unde trebuie.
E. P.
Sunt ok
C. F.
Nu am fost la service auto !
N. I.
Am dus masina in service pe roti cu o problema electrica la ei. Dupa 2 ore de stat in service masina nici nu mai pornea. Nu aveau electrician in service. Au zis ca aduc pe cineva ziua urmatoare. Nu a venit. Au zis ca vine iar ziua urmatoare si ca ma suna cand ajunge sa fiu prezent sa vorbesc cu el etc...m-au sunat la sfarsitul programului sa imi spuna ca a fost acolo, stie ce are, dar nu o poate rezolva azi ca nu are softul potrivit cu el si il rezolva luni. Luni ma suna sa imi spuna ca nu au ce sa ii faca. Nu a mai venit baiatul cu diagnoza/electricianul. Toata aventura a rezultat in niste costuri aditionale pentru platforma. Problema era un scurt circuit pe firele ce pleaca din panoul de sigurante. (Panou care a fost verificat in fata mea, dar nu au vazut problema). Nu recomand, cel putin nu pe partea electrica.
V. P.
Scarbiti, obositi, hoti.
G. U.
Cer oferta de pret cand las masina la reparat si dupa ce se apuca de reparat imi da alt pret...mai scump bineinteles! Si poate ai si ghinion sa ti se strice altceva dupa ce repari partial problema cu care te-ai dus!
R. F.
mecanic foarte bun
C. B.
Am venit cu masina la cei de la timas pt schimbarea completa a distribuției termostatului și câteva furtune și accesorii. Service-ul s-a mișcat foarte repede comandanand în aceeași zi și piesele necesare lucrării și finalizând și lucrarea în aceeași zi. Lucrează cu piese de calitate și oferă garanție f bună (3 luni pt lucrare și 24 de luni pt piesele montate)
Când am preluat mașina mi-au arătat fiecare piesa care a fost schimbata și defectul acesteia. Am sa revin de fiecare data cu incredere
C. A.
Verificare mecanică si electrica. Este un service multimarca bun pentru urgențe. Pe probleme amănunțite specifice anumitor mărci, nu recomand. Mergeți la service autorizat pe marca respectiva. Dar, pentru ceva general este un service ok.
I. F.
Total dezamagit.Am fost sa schimb patru bujii amarate si dupa 1 saptamana sa aflu la alt service ca aveam una rupta.Au lasat bujia rupta acolo si s-au spalat pe maini.RUSINE!!!
R. A.
Parerile sunt impartite. Mie mi-au rezolvat problema pentru care m-am dus la ei DAR, in timp ce masina era in service am aflat ca de fapt nu luasera in calcul pentru reparatie, manopera pentru demontarea si remontarea unor componente... pretul a sarit cu aproximativ 200 ron
M. 2.
Preturi foarte mari(la piese si manopera) si mecanici slab pregatiti(dupa 2 vizite la ei inca nu am aflat ce are masina )
Nu recomand
M. J.
Multumit de ei
g. h.
am simtit ca vor sa rada de mine...
Programarea era pt ora 9.00, s-au apucat de treaba pe la 10.00, in condtiile in care nu mai era alta masina, erau doi, trei "mecanici" care faceau focul si se tot invarteau pe acolo.
Ridica masina pe rampa, si incepe distractia, am fost certat ca de ce am jante pe 17'' ca astea nu-s bune, ca nu mai are cine ce sa le faca, si sa imi iau altele... timp efectiv de lucru 1 min, pret 37,90 lei, (constatare).
S.
Foarte aglomerat.
C. N.
Ce service este asta care nu are electrician dar scrie mare diagnoza pe usa .Am o problema pe parte de aprindere si ei imi spun ca nu au cum sa ma ajute pt ca nu au electrician.
S. P.
Recomand . Discuri si placute fata, programat in 15 minute pentru a doua zi( dupa ce initial am discutat pe email ) . Programarea a fost respectata ( chiar am intrat mai repede ) si au terminat tot in aprx 1h 30 minute. Preturi la manopera si piese foarte bune ( la mine piesele au fost mai ieftine comandate de ei decat daca luam din magazinul online ).
Poti plati cu cardul , primesti factura si garantie . Drumuri bune tuturor!
I. I.
Profesionalism si seriozitate! ( revizia auto)
Personal cu experienta, nu am nimic de reprosat. Pret si calitate a lucrarii peste ce am intalnit la cei care se considera profesionisti(service dealeri auto de marca)
Inclus in pretul reviziei: prindere protectie plastic sub bara fata + informatii utile si conversatii placute pe teme auto.
n. t.
Și
V. P.
chiar s-au miscat bine baieti si totul s-a desfasurat intr-un cadru profesionist
M. B.
Scump dar eficient zic eu!!!
A. B.
Un service mediocru.
Depinde de norocul pe care-l ai, cat chef de munca au domnii.
G. B.
Aici am reparat maşina
A. P.
Este foarte serioasa
G. G.
Am fost cu un prieten
A. V.
Excelent.Profesionisti
C. S.
Nu sunt profesioniști!
D. R.
Mecanici ok, manopera extrem de scumpă!
E. E.
Foarte buna.
g. m.
Accesibilitate și profesionalism
C. D.
Servicii profesioniste.
A. C.
(Tradus) Serviciu grozav. Mi-au reparat scurgerea de lichid de răcire.
(Original)
Great service. They fixed my coolant leaking.
T. D.
(Tradus) Marele atelier. Păcat că nu puteam obține niciun serviciu pentru că era prea ocupat.
(Original)
Great workshop. Pity I couldn't get any service because it was too busy.
F. M. L.
(Tradus) Ok👍
(Original)
Ok👍
E. G.
(Tradus) Bun
(Original)
Good
G. M. P.
(Tradus) Excelent !!!
(Original)
Excelent !!!
C. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
V.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
R. M.
G. C. G.
a. t.
F. B.
N. I.
I. p.
M. I. T.
C. N. B.
C. D.
M. A.
A. T.
R. C.