Opinii despre RBN Tuning în București (Service auto)
Strada Lugojana 4d, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre RBN Tuning, Service auto în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de RBN Tuning
Luni
[10h – 18h]
Marți
[10h – 18h]
Miercuri
[10h – 18h]
Joi
[10h – 18h]
Vineri
[10h – 18h]
Sâmbătă
[10h – 13h:30h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre RBN Tuning
m. c.
Am venit tocmai din Iasi pana la București ca sa-mi optimizez mașina, un Audi A5 din 2013.
Va spun cu toata sinceritatea, simt ca am o alta mașina acum!
Fraților, zboară !!
A optimizat și felul cum schimb vitezele (am cutie manuala 6+1) și acum schimbatul vitezelor este foarte fin.
Ce e ciudat e ca înainte de asta unul dintre injectoare avea o valoare mult mai mare decât restul însă după optimizare s-au reglat toate valorile .
E prima data când fac asta la o mașina și rezultatul este de-a dreptul impresionant!
Marius e un guru in treaba asta , e pasionat de ceea ce face și îți optimizează mașina custom .
Mulțumesc , Marius, RBN chiptunning !
R. S.
La RBN a fost modificata skodita mea de 1.6 tdi (1z5) 105cp->130cp ; 250nm->300nm ; A trecut mai mult de un an si merge perfect masina , motorul se aude mult mai bine , chiar daca nu vrei extra putere totusi recomand sa faci optimizarile . Sunt super multumit ca poate si balenuta mea sa se tina de tdi-urile de 2L si pe unele chiar sa le intreaca :)) . Off topic : mi-a placut reply-ul catre reprezentantul firmei de online influencing ... chiar nu credeam ca s-a ajuns la nivelul asta dar se pare ca orice lucru frumos moare la un moment dat , si ma refer la cum toata povestea cu review-urile trebuia sa fie un loc pt libera exprimare si acum am ajuns sa ne santajeze "firmele" de influenceri...
G. T.
Dupa experienta softarii in trecut a unui Golf 5 (1.9 Tdi) apoi a unui Passat B6 (1.9 Tdi) am ajuns din nou pe mainile lui Marius RBN, unul din pionierii chiptuning-ului in RO, un om cu o bogata experienta in spate si caruia am curajul (pt ca este singurul in care am incredere sa ii las masina, deloc ieftina) pt resoftare - Audi A6 Avant 2.0 Ultra (190hp de fabrica) E6 cu AdBlue... dupa soft 225hp. Dupa softare, masina este incredibila, parca are mai multa viata, pare mai vie din toate punctele de vedere. Se simte cum trage mult mai de jos, motorul nu mai are pauze la schimbarea treptelor din cutia automata, practic si cuplul este mai prezent si nu mai scad turatiile intre rapoarte. Ce m-a uimit insa, este scaderea consumului foarte mult, eu mergand cam 90% in regim de Autobahn, sunt rezident in Germania si prin natura jobului fac cam 500-600km pe zi uneori. Un alt aspect a fost ca inainte cand porneam AC la consumatorii din meniul Efficiency imi statea la 3 sferturi, iar acum sta la un sfert. Am deja 10k de la softul facut de Marius RBN, iar masina se comporta excelent modurile Efficiency - Dynamic - Sport s-au schimbat total. Probabil urmatoarea masina va fi BMW si cu siguranta o sa ajung cu ea, tot la RBN pt un pic de magie! Pt. cei ce doriti sa va faceti soft la RBN, va spun ca nu o sa regretati, iar masina va pleca zambind din mainile lui!
G. R.
Exemplar și de încredere.
m. r.
Recomand cu caldura serviciile RBN, serviciile oferite de Marius.
Am ales RBN vazand multe reviewuri pozitive, l-am contactat pe Marius si de la telefon mi-am dat seama ca este un profesionist asa ca m-am programat.
Am ajuns la un atelier micut si bine echipat unde Marius (un om extraordinar, ar trebui un review separat pentru el) mi-a luat imediat masina in primire. Este vorba de un c200 cdi din 2006 cu 122 de cai si relativ putini km (94k, masina primita de mine de la bunicul meu). Dupa niste teste si putina reprogramare, masina a fost gata. De atunci, pot spune ca a renascut; trage mult mai bine pe o plaja mult mai mare de turatii, vibreaza mai putin, iar consumul a scazut sensibil in oras. Am fost cu ea si la drum lung, la deal, munte. Am prins viteze mai mari pe autostrada, iar in toate situatiile se comporta, raspunde, accelereaza si toarce impecabil.
Recomand RBN pentru cine vrea un plus de putere si cuplu aduse de un om care chiar se pricepe.
k. Z.
Seat Leon 1.8TSI
Masina se comporta exceptional ,softul l-am facut imediat dupa ce am cumparat masina,in 2008 ,consumul este mai mic,plaja de putere si cuplu mult mai liniara.Recomand RBN Tuning!
s.
BMW 325d e92: stock - 197 cp 400Nm
Dupa optimizare - aprox. 270 cp 500Nm
Recomand RBN Tuning oricand, oricui are o masina in stare mecanica foarte buna. Cel mai important aspect in afara de cel al puterii si cuplului suplimentar dezvoltat in present de masina este felul in care functioneaza motorul, mult mai rotund, mai silentios, mai putine vibratii, mult mai putine noxe, mai putin CO2 (nivel de E6), temperaturi mai mici in sarcina.
Marius fara nici cea mai mica exagerare este cel mai profesionist si dedicat om pe care l-am intalnit de cand detin masina. Lucreaza meticulos si iti explica fiecare modificare adusa parametrilor de functionare.
Am auzit de el de prin 2007 si toata lumea ii aprecia si lauda munca la acea vreme pe forumuri, acum am inteles ca aveau si de ce. Este parintele chiptuning-ului in Romania si nu regret o clipa ca am mers la cel mai pregatit om din tara, rezultatele vorbesc de la sine. L-am recomandat mai departe la prieteni si deja pe unul l-a scapat de fumul greu ce il lasa in urma dupa un soft anterior la o firma de “renume” unde doar publicitatea este de ei (335d F30),iar celalalt prieten cu soft tot RBN se bucura ca un copil de jucaria preferata (335d e92).
Judecati cu grija alegerile. Numai bine
R. I.
Marius este un profesionist desavarsit si extrem de pasionat de munca pe care o face, am apelat la serviciile lui intotdeauna cu aceleasi rezultate excelente. Recomand RBN-Tuning cu incredere.
B. S.
VW Scirocco 2.0 tsi (210 hp 2011)
Prima data cand fac asa ceva sincer am fost sceptic , mai ales in privinta consumului redus ,sa n o mai lungim aiurea nu numai ca e racheta dar iti schimba si feeling ul cum se simte masina , trage mai puternic atat la turatii mari cat si mici sa numai zic ca dintr un consum dinamic de 14-17 s a stabilizat la 12-13
so far so good sunt super multumit omu e profesionist iti dai seama imediat dupa ce incepeti sa vorbiti cat despre pret nu cred ca mai e cazul sa discutam...
Aparent nu pot sa atasezi fisa dinamometrica anyway
Stock:208 hp @ 5273rpm / 299 nm @4387rpm
RBN: 273 hp @ 5762rpm / 363 nm @4457rpm
M. R.
Am fost astăzi la Marius,nu am rezolvat nimic,bineînțeles din cauza mașinii, însă am rămas plăcut impresionat de modul de abordare si calmul cu care mi-a explicat despre ce este vorba.Cred ca dacă nimeream la oricare altul îmi lua banii pe o treabă prost făcută si neterminată fără să clipească!Din partea mea 6 stele!!!
n. o.
Genial! Nu doar ca a marit sesizabil puterea motorului dar a si redus emisiile,consumul masinii, vibratia din volan si zgomotul din interior. Masina schimba vitezele mult mai rapid, fara delay raspunzand mult mai usor la comenzi. Il recomand 100%. Este un om serios, dedicat, profesionist si foarte pasionat de munca sa. Felicitarile mele si multumesc!
0.
Profesionist! Lucreaza cum nimeni nu reuseste sa lucreze iar nivelul de cunostinte este peste orice alta firma de tunning.
Masina are alt sunet de la prima pornire, vibratii scazute iar consumul scade cu aprox 1L atat in oras cat si in afara.
RBN aduce viata in motoare dar in acelasi timp le face sa functioneze in parametrii ideali!
T.
Servicii de cea mai buna calitate, profesionalism si amabilitate.
Resoftarea facuta in cel mai profesionist mod, scazut consum, scazut virbratii motor si zgomot habitaclu.
Am plecat cu alta masina de acolo.
M. C.
Review resoftare BMW F10 525D XDrive. Dupa doua săptămâni de la softare sunt foarte mulțumit de cum se comporta masina. Accelerația este la fel de lina si confortabilă dar mai ferma si mai instanta de cat înainte. Consumul s-a redus simțitor si in unele cazuri chiar substanțial. Puterea este data liniar fara pierdere si fara ezitare. DPF-ul rămâne mai curat in conditii de oras si amestecul este optimizat in asa fel incat nu mai exista turbolag, tranzitia de la aspirat la turbo in ture joase este mult mai eficienta.. Puterea a crescut de la 218 la 255 cai putere iar cuplul a ramas la 450 NM. Foarte recomandat pentru acest model de F10.
A. N.
Am facut softul la Marius acum 2 saptamani (Golf 6, 1.6 TDI), masina accelereaza mult mai liniar, tranzitia la schimbarea vitezelor este mai fluida fara smucituri. Am simtit o imbunatatire reala a puterii in timp ce consumul nu a fost afectat, din contra, pare a fi un pic mai redus. Marius este un tip super profesionist, a avut rabdare sa-mi explice toate detaliile aferente, a fost obiectiv in evaluarea performantei masinii si centrat pe optimizarea resurselor existente. Recomand 100%!
B. P.
Am ales RBN Tuning pentru chip+eco la un Seat Leon 1P 2006, 1.9TDI (BXE) si recomand 150%!
Consum redus de la 10-11 la 9 in oras si afara, de la 5-6 la 4.5, in conditiile in care mi-a dat si 35 cai in plus.
( In oras = Zona Pipera, care la orele de varf ~9:30 - 18:00 e o mare parcare )
Softul a fost pus in 2015, iar dupa 3 ani si jumate si ~60 mii km, functioneaza la fel de bine ca in prima zi dupa upgrade.
s. m.
Cel mai bun in domeniu, am discutat inainte despre nevoia pe care o aveam. A inteles perfect ce imi doream de la masina si totul a iesit peste asteptarile mele. Masina in cauza, un BMW X5 3.0d 245cp, acum as putea spune ca nu mai detin un SUV, ci un turism la cat de prompt raspunde masina.
Iti multumesc pentru timpul acordat si pentru discutia avuta. Recomand cu placere!
R. M.
Profesionist si serios ! Servicii ireprosabile ! Recomand din toata inima. Masina ( mazda cx7) merge extraordinar . Multumesc mult si pentru ajutorul cu resetarea uleiului!
G. D.
Foarte multumit de serviciile oferite!
Totul a decurs fara probleme. Ne-am intalnit, s-a facut optimizarea softului, am dat o tura de proba si pot sa va spun urmatoarele: Puterea motorului se face simtita din turatii mai mici pe intreaga plaja de accelerare. Chiar si la viteze mari, dupa 120Km/h motorul trage mai bine fata de cum tragea anterior modificarii softului.
Legat de consum, pot sa va spun ca in acelasi mod de condus, consumul scade cu aproximativ 1 litru / 100 Km.
Recomand cu incredere ECO Chiptuning !
R. S.
Buna,
Pot avea emailul dvs?
T. V.
Am făcut soft in februarie 2018 la un Seat Leon FR 2.0TFSI. Masina trage foarte bine la ~250 de cai, este mult mai elastica la turatie joasa, iar de la 3500 rpm in sus incepe distractia. Un om de nota 10 care știe ce face si la preturi reale,nu aberații ! Recomand Marius RBN👍
A. C.
Am fost la RBN cu un Focus 3 Econetic 105 cai. Am primit o imbunatatire reala a raspunsului in turarii mici. Nu stiu sa evalueaz caii si nm, insa intalnirea cu Marius, m a facut sa nu mai vand masina. Pentru pretul platit si informatiile autentice, sunt foarte multumit. Recomand.
A. I.
Am facut ECO Chiptuning la Audi A6 4g 2013 2.0 136 cp . In urma resoftarii masina s-a schimbat radical , trage in toate treptele foarte tare pe toata plaja de turatie.
In legatura cu consumul, chiar a fost optimizat foarte bine , masina trage bine si consuma putin ( ceea ce toti isi doresc ), pe drumul Craiova-Bucuresti am ajuns la RBN cu un consum de 6.9 fiind 4 persoane in masina iar drumul la intoarcere a fost genial , consumul a fost de 6.4 cu reprize de 200+ pe autostrada .
De curand am fost Craiova-Didim(Turcia) 2800 km dus-intors , masina a mers impecabil , viteza constanta pe autostrada 170-180 cu reprize de 230-240 consumul a fost de 7.0 in conditiile in care in masina am fost 4 persoane , masina era incarcata cu bagaje pana la refuz in portbagaj cat si in interior.
Recomand tuturor sa mergeti la RBN , un prestator de incredere cu multi ani de experienta in spate.
Sunt 100% multumit si orice masina imi voi cumpara voi merge la ei pentru resoftare .
E. Z.
Am optimizat funcționarea unui e 46 320 d, o mașina care oferă 150 Cp de fabrica. Diferențele sesizate după instalarea softului au fost surprinzătoare, au fost eliminate pauzele dintre rapoarte, practic exista cuplu la turații joase. Mașina accelerează liniar de la 1700 rpm pana la aproape 4000 rpm. In urma instalării softului mașina a câștigat un plus de 70 nM la cuplu și aprox. 35 cp. Nu pot spune ceva legat de consum, nu am testat.Recomand cu încredere rbn tunning (dl. Marius)--atitudine și amabilitate la cel înalt nivel.
I. F. C.
Super ok oameni!
A. M.
Focus mk2 2005 1.6 tdci - Resoftat in 2011
Focus mk2 2009 2.0 tdci - Resoftat in 2015
Pana azi toate masinile au functionat impecabil, fara avarii sau probleme de vreun fel.
Consumul de carburant a scazut sesizabil in conformitate cu ceea ce se specifica pe website.
Performantele masinilor s-au imbunatatit considerabil, intotdeauna lasand impresia ca cresterea de putere este chiar mai mare decat cea specificata, masina fiind mai rapida pe acceleratii decat multe modele mai puternice.
Verificarile ITP nu au reprezentat niciodata o problema, emisiile inregistrate la fiecare verificare fiind mult sub limita prescrisa avand valori de norma Euro superioara celei specificate.
Despre RBN pot spune:
- Modifica doar masini foarte bine intretinute in principal marci germane, nu se arunca la orice.
- Au experienta foarte vasta fiind pe piata de la inceputul tuning-ului auto in Romania.
- Foarte specializati, avand raspuns la orice intrebare, chiar si la cele mai putin logice.
- Foarte discreti, fara reclame sau postari inutile cu masinile clientilor.
- Se lucreaza doar pe baza de programare si se pretinde punctualitate. De preferat sa fiti deja documentati despre ei atunci cand ii sunati, nu prea stau de povesti lungi la telefon.
- Fac verificari amanuntite la masini inainte de modificare si refuza masinile ce considera ca nu sunt in starea necesara pentru a suporta crestere de putere.
- Preturi foarte bune in raport cu ceea ce ofera, costul operatiunilor fiind recuperat din reducerea consumului.
Despre Marius(rbn) :
Un om bun, corect, sincer, foarte inteligent si atent la detalii.
Recomand RBN cu mare drag!
C. S.
Resoftare Audi S8 4.0TFSI, 520HP, tema de scriere a softului solicitata de mine a urmarit optimizarea consumului, o elasticitate crescuta a motorului la turatii joase si un raspuns mai prompt al pedalei de acceleratie:
- consumul a fost optimizat simtitor. Initial media acestuia era intre 18-22 l/100km, dupa resoftare a scazut in intervalul 14-18 l/100km
- motorul trege mult mai liniar de la turatii joase, asemena unui motor normal aspirat. De asemena la un mers sportiv in oras masina a devenit mult mai intuitiva, ne mai fiind necesar setarea acesteia in modul dynamic.
- la calcarea brusca a pedalei de acceleratie, undeva la 70% din cursa acestaia, cutia retrogradeaza 2 trepte si instantaneu urca in turatii. Cu softul initial exista un lag destul de mare si eram nevoit sa ma folosesc de kick down pentru a obtine aceleasi rezultate precum cele de dupa resoftare.
Per total mersul masinii este complet schimbat in bine, acesta oferind o mai mare placere in utilizarea zilnica. Tin sa precizez ca nu am urmarit o crestere a performantelor sportive ( aceastea fiind oferite de catre producator in mod onorabil pentru o limuzina ) , dar ele au fost cu succes optimizate de catre RBN Tuning.
In trecut am obtinut aceleasi rezultate extrem de bune cu RBN Tuning prin resoftarea unui Audi RS4 4.2FSI 420Hp si a unui Audi A7 3.0 TDI 245Hp
D. M.
Am un bmw e90 320 diesle modelul cu distributia in fata masina avea probleme scotea fum avand in vedere ca masina avea dpf dupa resoftare masina are tobele curate nu scoate gram de fum, masina trage foarte bine crescand in ture creste si puterea !!! Foarte multumit
M. D.
Pana astazi nu am crezut ca este posibil ca prin optimizarea softului ECU masina sa consume mai putin combustibil in conditiile in care puterea a crescut simtitor, raspunsul pedalei de acceleratie este imbunatatit considerabil. Acceleratie cursiva pe o plaja mult mai larga de rpm.
Zgomotul motorului este altul acum, mult mai ... placut. Au disparut micile oscilatii ale turometrului dar si vibratiile transmise in habitaclu.
Multumesc, Marius, multumesc RBN!
M. A.
Audi A3 2.0 TDI 150
Performanta masinii este simtitor mai buna, consumul a inceput sa scada iar cutia de viteze este mult mai bine optimizata. Recomand 100%
F.
525d 2012 - 258cai si 450Nm
Consum 6,6% dupa 1000km
Foarte multumit, masina trage constant si continuu, in toate treptele si pana la viteze ridicate.
Este a doua masina pe care o fac la Marius.
Recomand!
B. A.
Se spune ca un BMW iti pune zambetul pe buze. Eu va spun ca si un RBN Tuning face exact acelasi lucru chiar si cu o Skoda Octavia. Nu este doar un power tuning (puterea si cuplu maxim sunt doar niste cifre) ci o optimizare pe mai multe planuri: consum mai mic, masina trage mai bine in orice treapta de viteaza te-ai afla, reduce vibratiile la turatii sub 1500 rpm, trage liniar pana aproape de linia rosie. Recomand cu mare placere.
D. G.
Serviciile sunt de mare calitate, recomand RBN tuning. In 2005 am tunat Opel Astra H 1.7 cdti ( pe care il detin si in prezent , are 280000 km fara probleme), in 2006 am tunat BMW 525 d E39 deoarece scotea mult fum si nu eram multumit de puterea motorului, dupa ce am facut tuningul, masina nu mai dadea fum , cuplul era foarte puternic, consumul a scazut cam cu 1-1/2l. In 2007 am tunat BMW 320D E46 de care am fost extraordunar de multumit. In 2011 am tunat SAAB 93 1.9TID 150cp de care m-am despartit foarte greu, masina nu a avut nici o problema. In 2015 am tunat AUDI ALLROAD 2.5 TDI 180 cp, consumul a scazut cu 1-2l. In 2016 am tunat VW GOLF de care sunt foarte multumit. Mentionez ca in 12 ani de colaborare cu RBN TUNING, nu am avut nici o problema la masini. Recomand cu drag si incredere.
C. S.
Am facut 5 masini in doua saptamani acum 6 ani...de atunci marcam cep putin una saptamanal prin amici, colegi, prieteni. Nu stiu pe nici unul din cei apropiati mie sa fi avut vreo problema. Cercul RBN se mareste si ne apreciem masinile modificate prin prisma lui Rabane. Daca pana si nevastamea a devenit dependenta de mersul nou al masinii....:))
I. C.
Opel Corsa 1.2 benzină, an fabricație 2002, soft RBN ECO Tuning din 14.08.2012. Concluziile (după patru ani de utilizare a mașinii preponderent în trafic urban): noxe 0 sau sub limita de determinare a aparatului (măsurate la două stații ITP), consumul redus cu o medie de 1,8l/100km, accelerarea motorului mai lină și zgomotele diminuate.
C. H.
Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc! De trei ori Mulțumesc! (!)
Mă tem că RBN-tuning mi-a schimbat tot motorul, nu doar fișierul cu configurația de management. ;-)
1,9 TDI, PD, 2007, 105 CP, cod motor BXE.
Pe ultimul traseu de aproape 1000 km am alimentat după ce am parcurs 813 iar acul de la combustibil era puțin peste 1/4 din rezervor (da, știu, 1/4 pe bord nu este chiar 1/4 în realitate, ci mai degrabă 1/5, dar oricum...). Înainte de a-l vizita pe domnul Marius de la RBN-tuning, ca să parcurg 800 de km trebuia să mă asigur că circul doar afară, că fac plinul până în gură, încât să ”îndes motorina” cu bușonul rezervorului când îl strâng, și mai ales să risc să rămân în pana prostului, cu ultimele câteva zeci de km parcurși cu becul aprins, și motorul alimentându-se cu ”aburi de motorină”. Acum am alimentat de la gol de fix 300 de lei, indicatorul arăta plin complet, dar pompa nu s-a oprit automat, deci combustibilul nu a ajuns până la țeava pistolului de alimentare. Computerul de bord a dat 5,2 l/ 100 km la dus, și 4,7 l/ 100 km la întors, similar cu calculele mele. Regimul de mers a fost mediu, nici sportiv dar nici ardelenesc, în limita traficului, în limita legii + ~ 8 km/h, cu depășiri, cu serpentine unde și unde, cu urcușuri și coborâșuri... Cam toate tipurile de drum, și cam toate formele de relief, și cu aproximativ 100 km în regim urban (oraș).
Și ca să nu mă întind și cu restul, cu modul în care se comportă motorul, cât de elastic e, dar fără a întârzia deloc, cum sună în mers atât la relanti, cât și la drum întins și viteză constantă, dar mai ales la demaraje și depășiri, cum nu am mai reușit să îl fac să scoată fum deloc, unde înainte deveneau retrovizoarele inutile în timpul depășirilor... Spun doar 2 chestii:
1. Nevastă-mea, care știa doar că vreau să rezolv problemele de pornire la cald când afară e cald, următoarea zi îmi zice după niște kilometri buni ”auzi, dar tu ai mai făcut și altceva decât pornirea, că parcă merge altfel?”. La care eu ”cum altfel? Mai nașpa, așa-i? (sic!) Mi s-a părut și mie, dar n-am fost sigur până acum, că ai zis și tu!...” Ea ”nuuuu, mai bine aș zice. Nu mă pricep să descriu, dar acum îmi place mai mult cum sună, e mai silențios și la accelerații nu mai face de zici că îl lovești cu un ciocan!” (Și zice că nu știe să descrie :-D ).
2. Țineam volumul la radio pe 8 și 9, acum rar am nevoie să urc la 7, stă pe 6 și uneori chiar și pe 5.
E altă mașină, frate!!!
Închei așa cum am început: mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc, de 3 ori mulțumesc!
L. P.
Super mulțumit.Chipat A5 3.0l.Rupe pământul.Stabil,consum redus...etc. Rabane este un super om când vine vorba de chiptuning.Mulțumesc pt.serviciile care mi-i le-ai oferit.Recomanad cu încredere.
N. C.
Un tip extrem de serios, amabil și politicos. Sunt mulțumit de rezultat. Mașina nu mai ezită, e ceva mai nervoasă și consumă un pic mai puțin.
A. D.
Recomand, oamenii chiar stiu ce fac, sunt pasionati. Testeaza mult timp inainte sa puna pe piata. Puterea si raspunsul la acceleratie se schimba total dupa tuning. Nicio o problema dupa 4 ani. Stima si respect !
S. V.
Profesionisti!
A. L.
Profesionalism !! Am avut soft pe minim 4 masini si pot spune ca am fost satisfacut pe deplin. Soft de putere si eco. Nu am avut nici o problema pe lunga durata cu cutia sau altceva. Recomand
I. V.
Tunningul a fost ok, rezultatele bune, iar timpul de asteptare a fost placut, acoperit de discutii folositoare .
M. A.
Profesionalism, experienta, nivel ridicat de pregatire, amabilitate si modestie, respect si atentie pentru munca prestata si masinile modificate. Se lucreaza pe baza de programare telefonica si sunt foarte punctuali si organizati. De-a lungul anilor am beneficiat de mai multe masini modificate RBN Tuning, si ii recomand cu toata responsabilitatea civica.
A.
Super profi! Super soft! O singura problema, nu mai imi vine sa ma dau jos din mașină merge prea bine😃😃😬 bmw 730xd g11 2016.
D. G.
Am făcut Eco soft în 2013 apoi Power Soft în 2014. Super mulțumit, fără probleme, încă încântat în 2016.
I. R.
Totul mai mult decat bine!!! pot spune chiar excelent!!!
F. M.
Pret si calitate 10+
C. I.
Recomand
E. r.
Foarte mulțumit de serviciile oferite.
Mașină în cauză merge foarte bine, fara probleme până în prezent.
Despre Marius pot spune că este foarte pasionat de ceea ce face și oferă servicii de calitate.
Recomand cu încredere.👍🏻
G. D.
(Tradus) Foarte profesional!
(Original)
Very professional!
I. P.
(Tradus) Cel mai bun serviciu
(Original)
The best service
C. C.
(Tradus) Pe
(Original)
On
s. a.
A. C.
M. B.
A. B.
A. P.
M. U.
A. S.
V. D.
C. I.
M. Z.
V. P.
C. T.
A. M.
v. r.
M. G.
V. C.
C. C.