Opinii despre Kia Romauto (Service auto)
Kia Romauto
Șoseaua București-Ploiești 40, București 013695, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Kia Romauto, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Kia Romauto
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[10h – 16h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre Kia Romauto
D. N.
Old review
Agentul de vanzari prin care am achizitionat o masina Kia Ceed mi-a cerut sa vin sa ridic masina seara in jur de ora 6. In seara respectiva cand am ridicat masina nu am vazut ca masina avea o mica indoitura pe una din usi, am vazut abia a doua zi. Am luat legatura cu el dar a zis ca nu se poate ca masina sa fi fost livrata asa si mi-a oferit un pachet auto care oricum cred ca venea gratuit cu masina. Lipsa de profesionalism, nu recomand MIT Motors sau Kia Romauto.
D. I.
Atmosfera placuta, dealeri orientati catre clienti, foarte amabili si de treaba.
P. S.
Da, mi-a plăcut la ei, profesioniști! Păcat că nu dau și mașinile în test drive, decât până la aeroport și înapoi. Asta este politica lor.
a. s.
Este mai mult vorba despre profesionalismul echipei. KIA.
V. V.
Orientati spre nevoile clientilor. Multumim
R. C.
Mi-au rezolvat rapid o problema (minora). Nu am avut programare. Multumesc!
J. Ș.
Recomand!
Personal prietenos, disponibil, gata să te ajute sa iei cea mai bună decizie și să alegi mașina potrivită pentru tine!
V. G.
Foarte bună, au masini de calitate.
V. D.
Un serviciu de cea mai înaltă calitate, personal bine instruit și dispus sa te ajute cât mai mult în demersul de a-ți achiziționa mașina dorita. Recomand cu căldură aceasta locație dacă ești în căutarea unei mașini perfecte pentru tine și familia ta!
R. A.
Prețurile autoturismelor KIA bat pe alocuri prețul autoturismelor europene, dar și perioada de garanție ... Personalul amabil, cu multe cunoștințe în domeniul auto și plin de sfaturi utile. De apreciat!
L. Z.
Preturile foarte mari in raport cu calitatea lucrarilor!!!.Scimbarea lichidului de frana se face doar golind vasul nu si restul, fara aerisirea instalatie... si cand am intrebat la receptie au zis ca asa se face..., dar la pret..erau trecute toate operatiile. 40 lei manopera scimbat bec frana-un surub super accesibil de desfacut... Kia ceed 2017.
m. p.
Poate nu am avut eu norocul sa dau de o persoana mai entuziasmata cu privire la produsul pe care îl vinde.
G. R.
Un service ok, cu preturi corecte!
R. I.
Promti ....
Foarte multumit...
P. H.
Profesionalism și calitate
C. R.
Una dintre cele mai ingrijite locații din București.
Bravo lor.
Recomand cu căldură.
I. M.
Am fost la Service pentru revizie. Personalul promt si foarte amabil. Sunt foarte mulțumită de acest service.
D. U.
Au personal calificat si foarte amabil.
F. V.
Un showroom cu angajați extrem de ocupați, nu te bagă în seamă. Probabil doar dacă vii hotărât să cumperi un autoturism. M-am învârtit printe turismele expuse, le-am studiat documentându-mă singur. O fi fost din cauza ținutei necorespunzătoare :) din păcate nu sunt singurii cu asemea atitudini față de posibili clienți.
E. T.
Foarte de treabă echipa de acolo
Recomand cu plăcere achiziția unui auto marca KIA
Ai garanție 7 ani frate din vara in bara fata probleme
M. G.
Total incantata de experienta la service-ul KIA Baneasa! O echipa de oameni foarte amabili si super profesionisti! Printre putinele companii al caror slogan chiar se adevereste "promise to surprise"! Am avut de inlocuit o oglinda sparta + vopsit capacul si in 15minute am avut masina ready to go... initial imi spusesera ca trebuie sa las masina o zi, insa m-au surprins placut avand totul pregatit inainte si cand m-au chemat doar au montat super rapid. Foarte eficienti si buni profesionisti ! RECOMAND !
S. D. N.
Am plecat cu aceesi problema cu care am venit. Mi-a ramas masina blocata pe inchis. Nu puteam sa mai intru in masina, nu se deschidea . A trebuit sa desfac capacul de la manerul masinii si sa o deschid cu cheia mecanica. Acum am ramas si fara alarma primita cadou de la reprezentanta care este dezactivata. Am primit o explicatie ca in filmele SF si anume ca masina nu mai raspundea la telecomanda din cauza antenelor de semnal gsm care o bruiau. M-am abtinut rau de tot sa nu rad in hohote. Nici nu stiu ce sa cred.........
F. S.
Nu te baga nimeni in seama daca vrei sa cumperi o mașină. Am așteptat 20 minute in timp ce vânzătorii vorbeau la telefon sau stăteau pe calculator.
Îți dau senzatia că nu vor să fie deranjați! Impresie foarte proastă overall.
E. P.
Super ok! Consilier amabil si profesionist!
N. S.
Din pacate au început să devină mult prea scumpi.Am făcut doar schimbul de ulei si de filtre la Kia Cred, iar prețul de 575 lei a fost exagerat. Mai mult a constatat că piesele pe care le schimba nu sunt de calitate. La 45.000 km am schimbat plăcuțele pe spate, iar acum după 15.000 de km de la schimb am fost atenționat de mecanic că trebuie să le schimb din nou. Deci cu cele originale am mers 45.000, iar după schimb doar 15.000. Curios nu? cand i-am arătat mecanicului cartea masinii unde era trecut schimbul de plăcute și km-trii la care sa facut schimbul, mi spus că nu se poate pentru ca ei pin numai piese originale.
Eu am sa-i ocolesc.
G. M.
Profesionalism și auto de calitate la preturi acceptabile!
D.
Simplu si eficient la revizie.
A. M.
Personalul mereu amabil, comunicare buna, mereu multumit de reparatii.
C. D.
Totul a decurs bine, pret decent.
M. A.
O experiență nouă cu noi provocări, dar sunt convins ca se poate si mai bine....
N. E.
Vanzatorii n-au niciun interes sa vanda masini !!! Stau linistiti la birou ! Nici la masina din showroom nu vine sa-ti explice.... poate ptr. ca era sambata?
Masina de drive test in parcare si el spune ca n-am programare, ca nu poate ramane un singur vanzator in showroom! De ce?!!!
I. S.
Superficialitate!
A. C.
Singurul dealer care mi-a facut o reducere de câțiva lei, total dezinteresați. Nu as mai merge acolo vreodata.
C. D. N.
Personal amabil, Razvan T., nota 10. Nu am cumpărat mașina de la ei, am ales alta marca, dar apreciez profesionalismul și amabilitatea.
a. m.
Tot timpul este aglomerat, asta spune multe 👍👍
Personalul amabil, piese originale, totul ok
L. F.
Cel mai prost service ever , am mașină de o luna de zile la ei , m-au sunat și mi-au spus că mașina este la vopsit care era necesar in urma accidentului , dar când am fost in vizita la ei ce credeți era doar o minciună care mi-au spus-o timp de 2 săptămâni , mașină maș exact așa cum am lăsat-o. Va recomand tuturor să luați legătura cu ANPC că sa ii sancționeze pentru serviciile prost executate .
C. B.
Personal calificat și politicos
M. C.
Kia experience! Se gasesc solutii tot timpul!
i. d.
Vânzările cu profesioniști, servisu lasă de dorit, te plimbă de la unul la altul.
g. o.
👍cei mai buni👏
R. A.
Am sunat la începutul lunii octombrie pentru un test drive... după programări și re-programări (pricinuite de agendele încărcate atât în cazul meu cât și în cel al reprezentantului showroom-ului), a rămas stabilită o anumită oră / zi. Am ajuns la timp, am sunat, mi s-a răspuns (prin SMS): ”nu pot vorbi acum, revin în 15 minute”... care s-au transformat în mai mult de 15 zile deja...
Recent, revin cu telefon la reprezentanță, fiind interesat de existența (sau inexistența) unui anumit model în showroom sau parcul auto. Persoana cu care am discutat mi-a comunicat că nu mai au mașina la prezentare, dar verifică să vadă disponibilitatea unei versiuni similare în parcare... au trecut câteva zile... pesemne că angajatul KIA Romauto s-o fi rătăcit prin parcarea imensă, căutând respectivul model.
Ce să mai, ”customer care” tradus prin ”bătaie de joc” (pe patul tău și pe muzica ta). Păcat de performanțele înregistrate de marcă în ultimii ani, precum și de atitudinea contrastantă (în sens pozitiv) a angajaților celorlalți distribuitori KIA! Dacă așa am fost tratat de departamentul ”vânzări”, mi-e groază să mă gândesc ce pățesc clienții care au nevoie de sprijin pentru probleme de service sau garanție... Sau poate că și-au depășit deja cu mult plafonul de vânzări, ceea ce le conferă o oarecare relaxare...
Keep it up!
A. A.
Cel mai bun dealer kia.
M. A.
Super personal!
D. M.
Deja mașina mea are șapte ani, deci pot spune ca ii cunosc foarte bine, atât pe cei de la vânzări cât și pe cei de la service. De fiecare data când merg la service, chiar dacă nu neapărat la revizie, s-a întâmplat sa se mai și strice, pot spune ca am găsit tot ajutorul, înțelegerea și timpul pentru a mi se explica ce s-a întâmplat la mașină. Timpul petrecut în service a fost cel necesar remedierii defecțiunilor sau efectuării reviziilor. Dacă știi sa te faci înțeles imposibil sa nu te ajute sa rezolvi problema apărută. Poate la preturile de la anumite piese s-ar mai putea umbla.
T. S.
Dacă vrei o mașină bună, de aici trebuie să începi.
G. I. S.
Dragoș Gherlan este foarte în regula, deși pare ca este amabil cu tine doar dacă i se pare ca o sa și vândă o mașină... Un fel de amabilitate selectiva. Service-ul este fără probleme, recomand Kia și acest dealer per total.
M. T.
Amabilitate și profesioniști
C. 3. V.
Am fost la Kia Romauto pentru o oferta de pret pentru Sportage si am plecat de acolo total hotarata ca nu mai vreau Kia. Atitudinea lor este:avem destui clienti, nu ne pasa de voi! Foarte aroganti si deloc orientati catre clienti. Daca acum cand vreau sa achizitionez ceva de ei nu le pasa de mine, client, dupa ce voi avea investitia deja facuta nici atat nu isi vor mai da interesul. Nu le-as fi dat nici macar o stea dar altfel nu pot lasa review :))
D. A.
Am întrebat despre oferta de automobile electrice. Deocamdată este doar pe hârtie. Abia prin martie 2019.😔. Sunt dezamăgit.
L. D.
Nu sunt deloc interesati sa vanda masinile. Am asteptat fff mult pentru un test drive si desi eram 90% convinsi sa cumparam o masina de la ei, atitudinea lor ne-a facut sa ne razgandim. Nu recomand reprezentanta. Mergeti la alt dealer sau la alta locatie daca vreti sa vi se raspunda la intrebari/ daca averti nevoie de suport in alegerea masinii.
D. A.
Dealeri dezinteresați si cam plictisiți !
A. C.
O piesa ,banala,defecta trebuie comandata si se prelungeste asteptarea 2-3 saptamani
C. C.
Kia ! Garantie auto 7 ani ! Recomand!
I. V.
Am cumparat o KIA SPORTAGE SL Facelift din 2014 cu cartea service pierduta. Pentru refacerea unui duplicat m-au pus sa scormonesc pe la fostul proprietar [ALD Automotive] dupa fiecare factura ca sa faca dovada reviziilor in reteaua KIA. Zis si facut! Am trimis facturile cerute si nu am primit nici un raspuns. Nu imi mai raspunde nimeni la e-mail si nici la telefon. Masina inca mai este in garantie, cu volanta si ambreiajul picat, la 133 000 km. Probabil ma vor lua in seama imediat dupa incetarea garantiei. Nu recomand serviciile lor. Prima impresie care mi-au lasat-o a fost ca sunt total dezinteresati si incompetenti.
P. V.
Sowroom dde nivel national cu toate modelele din gama.Pacat ca in tara reteaua service e foarte rara.
V. N.
A fost o experiență placuta la service. Totul a decurs precum am discutat cu ei. Foarte multumit.
C. C.
Inghesuiala, personal slab pregatit, surprize neplacute
A. T.
Lipsa de profesionalism ....
M. S.
Un show-room cu destule modele expuse, pentru cine este amator al mărcii bineînțeles!
d. s.
Deschidere si amabilitate totala din partea personalului KIA ROMAUTO. Informatii complete si clare.
M. C.
Un showroom unde se comercializează autoturisme de clasa
e. d.
Foarte receptivi si serviabili.
M. P.
Angajați plictisiți, slab pregătiți, care înjură la fiecare șurubel și piuliță mai încăpățânată... Nu e normal sa vii cu mașina la revizie și să te trezești că nu ti.au montat capacul la ulei cum trebuie... Mi.au încălecat filetul, masca fata a fost montata defectuos și ea, o ureche de fixare nu era în slotul ei, era vizibilă la când te uiți la grila radiator. Mi.au spus că are joc caseta de direcție și că ar trebui schimbată, am fost in alt service (de încredere mie) problema a fost cu totul alta... O bieleta antiruliu și încă nu știu ce naiba bucșa... Le.am schimbat și ce crezi nu se mai simte nici o bataie, mașina merge perfect. Dacă schimbam după cum zic ei caseta de direcție scoteam din buzunar in jur de 2000 lei sau chiar mai mult, pe când cu schimbul enumerat mai sus doar 170 lei. Cu ocazia asta zic adio pe vecie acestui service. Mă gândeam să îmi mai achiziționez un KIA dar o să acord mai multa atenție altor mărci. Le doresc sănătate si Să le fie rușine... Sper să vadă ce e scris aici!
E. D.
Apreciez amabilitatea și operativitatea personalului.
D. N.
Vor sa para ce nu sunt
s. p.
Experienta de cumpărare mediocră, show-room ul mic si aglomerat. Livrarea unui autoturism nou de 50000 euro se face in fata showroom ului in curte... Nu exista un spațiu desemnat pentru livrare. KIA vrea să se poziționeze conform ultimelor autoturisme produse prin design și calitate în segmentul premium deci și dealerii ar trebui să înțeleagă schimbarea și să se adapteze. Atât timp cât nu mai vinzi ieftin si te adresezi spre premium, trebuie să se reflecte calitatea mașinii și în experiența de cumpărare!
L.
The worst experience ever . Angajatii se comporta de parca ai fi intrat la ei in casa la furat. Posesoare a unei masini Kia Sporatage am fost la workshop ul din Baneasa Bucuresti pentru a pune cateva intrebari , mai bine nu mai cheltuiam timp,benzina si nervi pt ca am plecat cu mult mai multe intrebari
f. m.
Asa si asa...
M. R.
Profesionalitate și rapiditatea foarte apreciata
A. G.
Masina tinuta un an cu "vrajala nu au venit piesele" apoi masina a fost reparata intr-o mega bataie de joc acest service nu ar trebui sa functioneze nu va duceti aici ca va luati mega teapa daca nu aveti pic de habar de calitatea unor materiale si mai ales unor servicii..
D. V.
Am ramas placut impresionat de amabilitatea domnului Dragos Gherlan. Multumesc!
A. R.
Am fost pentru revizia masinii care a durat fix 45 de minute. Acasa am vazut ca sa facturat manopera o ora si treizeci de minute. Uitati-va bine deviz inainte de a achita.
P. S. N.
Sunt foarte multumit de Sportage-ul meu asa ca vin la service-ul dealer-ului. 2 revizii, ireprosabil efectuate si as spune, departe de a fi fost scumpe!
V. R.
Super serioși! Eu ma declar extrem de mulțumit!
F. P.
serviciile oferite - rapide și de calitate!
L. V.
Masini bune, dar vanzatori nu prea profesionisti. Spatiu mare care permite expunerea tuturor modelelor. Exista locuri de parcare.
C. N.
Echipa de profesioniști, prompți in rezolvarea cerințelor clienților, lucrări de calitate.
M. G.
Am asteptat o ora pentru o constatare care probabil e inutila. Nu repara pe CASCO Asirom.
F. P.
Lipsa de respect fata de client. Nu recomand.7
M. L.
Foarte profesionisti!
C. S.
Servicii corespunzătoare de 5 stele.
m.
Consiliere vanzare ok , profi.Momentan nu am ajuns la revizii,dar cand vom ajunge vom consemna pareri
A. C. C.
Foarte dezamagit de comportamentul personalului. Am avut neplacerea de a discuta cu Daniel Galateanu. Este foarte neserios, nu isi mentine afirmatiile pe care le face, va recomand sa il evitati.
S. S.
Personalul super ok (fie service, fie departamentul vânzări auto)
P. D.
Super ok!
D. T.
Au aunumite scapari dar per total sunt profesionisti
J. F.
Servicii bune, dar preturi putin cam piperate.
R. C.
Aici lucrez
E. L.
👣👣👣
S. R.
Serioși, orientați spre client
V. R.
Service auto Kia cu dotări bune, programare telefonică prealabilă și timpi rezonabili de așteptare! Personal bine pregătit si destul de amabil! Poți asista la operațiunile programate!
V. S.
Profesionisti
A. R.
Atmosfera placuta, personal competent.
s. g.
Superprofesioniști.
c. v.
Preturi la service auto foarte mari.
k. f.
Cei mai escrocii si vea mai penibila firma
N. A.
O experienta foarte plăcută ca și client
T. G. M.
Showroom auto kia personal super amabil si calificat.
o. a.
Servici de calitate
I. C.
Vă mulțumim pentru profesionalism, amabilitate şi căldură !
I. B.
Fac treaba buna!
R. A.
Raport calitate /pret=corect
D. A.
Recomand,oameni serioși.
G.
Seriozitate. Apreciez colaborarea cu ei.
M. A.
Operativitate, amabilitate.
Mulțumesc
C. C.
Seriosi. Recomand
N. M.
Servicii de calitate
A. S.
Profesionisti
O. D. M.
Eficienta.Politete.
M. M.
Super servicii