Opinii despre epiesa.ro Eminescu (Service auto)
epiesa.ro Eminescu
Strada Mihai Eminescu 158-160, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre epiesa.ro Eminescu, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de epiesa.ro Eminescu
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre epiesa.ro Eminescu
I. G.
Am comandat de la ei 4 anvelope ,ca dupa accea sa fiu sunat sa imi spuna ca nu au pe stoc modelul respectiv,dar ca au Continental la 395 lei bucata,cand eu am vrut sa iau Westlake la 161 lei/buc ,mi-a recomandat Minerva la 171 lei/buc,am acceptat ,ca dupa accea sa ma sune sa imi spuna ca mi-au venit cauciucurile Minerva cu Galme DE NOI,deci atentie de noi !! feriti-va de E-piesa ca nu au treaba,iar asta nu este prima oara cand gresesc,am mai comandat o data de la ai o masca de fata pentru Ford Focus 2001 ,si aveam si talonul inregistrat ,ar fi trebuit sa stie ce model exact am de masina,mi-au dat pentru MK2 in loc de Mk1,nu merita sa va deranjati cu acest magazin,va pierdeti si timpul si nervii.
V. G.
Primul contact cu echipa epiesa.ro s-a intamplat atunci cand am consultat site-ul pentru piesele de care aveam nevoie. Absolut impecabil, foarte intuitiv, site-ul ofera in functie de autoturismul tau variante nenumarate de piese sortate pe pret si marca. Totul simplu si rapid.
Apoi am fost contactat de un operator pentru confirmarea comenzii, care m-a ajutat sa inlocuiesc acele piese care nu se potriveau seriei de sasiu, cu altele mai bune, la acelasi pret.
In final la ridicarea produselor din str. Eminescu am intalnit personalul amabil intr-un ambient placut, primitor.
In concluzie, un site foarte destept si oameni asemenea, dornici sa ajute.
F. F.
Domnul Adrian este super amabil și te ajuta cu răbdare în alegerea pieselor.
V. O.
Am avut mari probleme, sunt total nemulțumit, am cumpărat piese, una dintre piese, filtru de combustibil nu a corespuns cu tipul de masina pe care îl am, au recunoscut că este greșală lor dar nu au vrut să mi- l schimbe si nici sa- mi dea banii, valoarea filtrului fiind de 98 lei. După ce le- am trimis un e mailul am primit tel si am fost amenințat de un angajat al firmei si avertizat sa nu mai fac reclamații ca oricum nu voi obține dreptate. Este îngrozitor, mai ales ca eram client vechi si credeam ca sunt oameni seriosi. Extraordinar cât de mult dezinformai, filtrul este intact, cât despre faptul că este cel corect, va invit sa- l montări si daca se potriveste plătesc eu si daune morale. Astept raspuns. Oricum vreau să intru în audiență la Managerul general E piesa, inpreuna cu raspunsul pe care mi l- ati trimis.
F. V.
Super băieți! Prețuri decente ,piese de calitate , Recomand !👍
M. D.
Personal extrem de amabil. Reperele comandate ajung la destinație în timp foarte scurt!
S. S.
Da mi-au dat altceva decât ce am comandat eu . Acum mă pun pe drumuri.
A. P.
Foarte mulțumit, personal foarte amabil, de ceva timp comand doar de la epiesa.
N. N.
Foarte bine
Q. 1.
Profesioniști în relația cu clienții și cu foarte bune cunoștințe tehnice. Recomand cu placere.
M. L.
Locatie de prima mana.++++
i. g.
Nu multi stiu dar aceasta societate si-a dezvoltat reteaua de magazine acordand fraciza unor investitori mai mari sau mai mici pe care ulterior i-a fortat sa le predea magazinele. RUSINEEEE!!!
NU AR TREBUI SA MAI COMANDAM AICI
(Vezi cazul E-piesa Braila, Buzau, Calarasi)
V. P.
Bunicel; spun asa deoarece a mai scazut calutatea; în ultima vreme "n-am aia dar va propun ailalta"; iti rezolvi problema dar nu întotdeauna cum ai dori.
Problema cu parcarea la fața locului.
C. P.
Super rapizi și profesioniști în găsirea ai recomandarea pieselor .
G. M.
Preturi ok ,locație ok
F. 2.
Am fost clientul lor ani de zile (de pe vremea cand aveau doar sediul mic, din spatele celui actual de la Eminescu), pentru ca aveau preturi ok, livrau rapid, se putea ridica de la sediu.
In ultima perioada ruleaza mereu campanii de "reduceri", insa comparand preturile lor "REDUSE CU 50%" le am gasit SEMNIFICATIV (10-15%) mai ieftin, la alte magazine, la pret INTREG (produse originale si autentice, verificate odata comandate).
Nu m-ar deranja diferenta de pret, insa un magazin care te minte in fata ca iti ofera o reducere "wow" te va minti in fata la fel de bine si in alte aspecte. Adica nu mai merita increderea clientului!
Comparati preturile inainte de a comanda si va veti convinge! (shopmania, compari.ro)
S. N.
Piesa nu e tocmai piesa si desfaci masina si platesti taxiuri etc!
R. T.
Jalnic. In Decembrie 2019 le-am trimis o solicitare, nici pana acum nu au raspuns. Jalnic magazin de piese si angajati incompetenti.
C. C.
Profesionisti, amabili!
F. B.
Ok in caz de nevoie. Totuşi, sunt cam scumpi.
N. L.
Preturi bune, oferta variata, rapiditate.
C. X. F.
Am achizitionat 2 senzori, unul s-a potrivit pe masina, al doilea nu a functionat. Am fost inapoi la reprezentanta sa il inapoiez fiind in termenul de 14 zile de returnare. Nu au acceptat si mi-au spus ca trebuie sa aduc de la service autorizat copie autorizatie service, deviz, constatare precum ca piesa a fost defacta. Pentru a se inlocui acel senzor se necesita o manopera de desfare doar a unui surub. Pentru montarea acelui senzor, bineinteles nu merg la un service autorizat, manopera ce foate fi executata de oricine. Plus faptul ca acel senzor nu e nicidecum original Valeo, ceea ce este scris pe cutie. Sunt mecanic, cunosc aceste aspecte. Acordati atentie sporita daca doriti sa achizitionati piese prin intermediul epiesa. Eu personal, nu recomand, mai ales dupa reactia angajatilor de la reprezentanta din Ploiesti in urma reclamatiei mai sus precizata. Multumesc foarte mult pentru dejamagire......
Sunteti foarte aroganci.......
H. F.
Ff bine a fost . Am rezolvat si ce nu ma asteptam .Multumesc.
c. a.
In aceasta locație am găsit cei mai pregătiți și înțelegători oameni comparativ cu cei din șoseaua Pantelimon. Mulțumesc
m. m.
Am facut comanda online aseara, piesele erau la reducere si disponibile, am primit confirmare ca comanda a fost plasata cu succes, iar astazi am fost sunat ca piesele nu sunt disponibile. Eu inteleg din asta ca reducerile sunt de fapt niste minciuni si ca reducerile respective de fapt nu au existat.
A. C. D.
Eu sunt mulțumit de ei, nu am avut nimic de returnat, la ultima comanda am sunat eu la ei după o oră în care nu am fost contactat. Daca nu sunam nu primeam piesele in aceeași zi. Important: promoțiile și reducerile nu sunt reale, din acest motiv cumpăr doar ce-mi trebuie, când îmi trebuie!
Piesele sunt slabe, nu contează că scrie pe cutie Bosch, discuri Ate sau Brembo, rulmenți SKF, etc.
Pe scurt, tot ce am pus pe mașina a fost mai prost decât piesa schimbata!
A. B.
Gasesti cam tot ce ti trebuie.
M. -. D. A.
Preturi putin mai mari decat la concurenti insa calitatea pieselor si serviciile sunt de nota 10
P. n.
Se misca sestul de repede treaba acolo. Recomand
L. T.
După ultima comandă, m-au pierdut de client!!! Nu sunt corecți, nu-și asumă greșelile și pe deasupra ... la magazin ... afli că tocmai site-ul cu care-și fac atâta reclamă e plin de erori care-i lasă indiferenți! Sau poate chiar ei le generează din dorința de a-și vinde cu disperare marfa!
O. C.
Ar putea sa fie mai amabili..
A. G.
Super magazin super baieti
S. B.
Daca ai nevoie de vreo piesa de masina aici gasesti la pret avantajos si in plus personalul e foarte de treaba
R. R.
Un magazin de piese auto, la care toți salariații sunt niște tineri entuziaști, găsești orice piesă dorești, indiferent de mașină sau anul de fabricație.
Dacă magazinul nu are piesa în stoc, se preocupă să procure piesa și reușesc să facă acest lucru, de obicei în interval de 24 ore.
Și experiența mea, pentru piesa de care am avut nevoie eu, au avut prețul cel mai convenabil.
B. C.
Magazin cu preturi excelente. Cel mai bun preț pt ulei motor Ravenol!
F. D.
Very poor experience at Epiesa !
Se pare că magazinul on-line Epiesa.ro nu acceptă retur deși precizează acest lucru la telefon, pe site, si la sediu (față în față). Invocă tot felul de motive, chiar dacă piesa este în aceeași stare și a fost returnată imediat după ce a fost ridicată. In cazul meu refuzul returului nu se poate incadra in nici una din motivele specificate pe siteul Epiesa in sectiunea Garantie si Returnare. Ei spun ca nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
- Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
- Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans
- Module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.
- Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)
Au incercat sa ma convinga ca produsul a fost montat, si prezinta urme, dar nu se vad, pentru ca a fost sters. Nici n-ai cum sa contrazici unele aberatii. Vor sa iti bage pe gat o piesa pe care tu nu o poti folosii, eventual sa o vinzi mai departe.
C. K.
Preturi bune, livrare rapida, consultanti amabili...
A. P.
Piese de calitate, se potrivesc 100%, daca aveti seria de carosierie si seia piesei originale
V. M.
Comanda a fost onorată promt inca de ieri .
M. M.
Produsele comandate au fost de buna calitate. Am comandat produse originale, nu after market. Recomand
R. P.
Magazin excelent, personal amabil, prețuri bune.
A. P.
Este ușor de ajuns la acest magazin cu metroul. Angajați sunt amabili iar singur dezavantaj al magazinului il reprezinta zona deoarece este una destul de aglomerată si locurile de parcare sunt destul de putine.
O. D.
Super ok. Personal cu experienta si bun simt. Recomand fără nicio reținere. A, preturi foarte bune.
A. V.
Super personal
O. T.
O experiență neplăcută.
Am comandat o piesă, am anunțat prin e-mail că nu pot ajunge să o ridic în 3 zile, dar o voi ridica sigur. Când am fost să o ridic mi s-a comunicat că piesa a fost returnată la depozit "așa cum am solicitat eu" ... angajatul care a citit e-mailul meu a înțeles că nu o mai vreau.
Amatori.
D. A.
Întotdeauna găsești piese de calitate și ieftine și chiar pe stoc! Recomand
A. V.
Eficienta maxima
C. A.
Buni
M. M.
Pret-calitate Ok! Angajații sunt super calificați,
nu am plecat niciodata de la magazinul din Eminescu , fără piesa de care aveam nevoie.
Multumesc tuturor angajatilor si distribuitorilor ! Masina mea functioneaza ,, ca unsa " datorita vouă. Va pup!
D. G.
Domnisoara de la sediul din Eminescu ar trebui data afara pentru atitudinea ei. Neprofesionista pt jobul ei. Am comandat diverse piese pentru aceasta comanda iar colegul ei când m-a sunat pt a veni sa ridic TOATE produsele mi-a explicat ca deși am transport gratuit nu îmi pot garanta ca firma de curierat cu care dânșii lucrează pot veni în aceeași zi. Am ridicat singur APROAPE TOATE produsele, spun aproape pentru ca domnisoara din Eminescu m-a anunțat ca unul dintre produse nu a ajuns și nici nu va veni vreodată ca nu mai e pe stoc, citez "de când hău" și ca "va alegeți, banii înapoi sau alt produs". Ok, am înțeles poate nu avea chef de munca.. Am fost deranjat ca deși am venit sa ridic produsele nici măcar o atitudine prietenoasa nu a avut pentru a pleca împăcat cu ideea. La final când părăseam sediul, vizibil iritat nu am dorit sa mai comunic cu niște oameni neprofesioniști, se aude o aceeași domnita cu o voce ironica și sarcastica pe fundal "Bună ziua și dumneavoastră domnule X". Recomandările mele către Epiesa nu mai exista! Schimbați angajații și poate voi mai comanda zeci de piese ca și pana acum.
B. G.
Folosesc serviciile lor de putin timp, am facut 5 comenzi pana acum si nu am ce sa le reprosez
V. T.
"Promptitudine maxima" ... Nu raspunde nimeni la telefon! Incerc de o ora, am invatat toate simfoniile din lume. URAT... URAT.
A. M.
O parere foarte proasta.Am mers la ei la recomandarea unui coleg de munca.Caut adresa,merg pana acolo prin aglomeratie si ajung intr-un final.Intru in magazin,dau buna ziua si la receptie ma intreaba daca am comanda(fara sa raspunda la salut),ii rasound ca nu si ma redirectioneaza catre colegi.Merg la colegi,dau salut(binenteles ca nici ei nu raspund) si le spun ca ma intereseaza niste piese,ma intreaba daca am comanda si ei...le zic ca nu,si imi zic ca trebuie sa imi completeze ei o oferta acolo,si sa ma sune azi cineva azi.Zic ok...nu au in magazin,vin si maine ,poimaine.Cu talonul pregatit in mana le dau hartia cu piesele necesare si dupa ce se uita 1-2 secunde...imi zic...stiti trebuie sa faceti comanda de acasa...ca nu gasim piesele necesare dupa seria de sasiu.Este vorba de un matiz(cand a auzit de masina..a incercat sa isi stapaneasca rasul...gen mai exista masina asta??)si aveam nevoie de curea alternator,curea distributie,rola intinzatoare si cureaua pt aer conditionat...deci piese ieftine la care nu se merita sa se deranjeze ei(daca era o piesa mai scumpa imediat se rezolva).Bineinteles ca am plecat si nervos si fara comanda si cu o zi pierduta.O sa caut alt magazin mult mai serios care nu trateaza clientii si o sa le fac reclama negativa tuturor colegilor si prietenilor mei.
V. O. C.
Dezamăgire totala si timp pierdut. Una vorbim alta primim. Kit distribuție incomplet fara pompa de apa fara șuruburi plus nu mai vorbim de ambalaj care a constat într-o cutie ruptă lipita cu scoci și nu mai pun că' comandasem pe original. inadmisibil ce se întâmplă pe banii nostri
G. P.
Am achizitionat zilele trecute mai multe consumabile , printre care si un filtru de combustibil . Produsul solicitat si facturat a fost cu mufa pentru senzor de apă . La montaj am avut surpriza sa constat ca in ambalaj era un filtru fară senzor de apă . Din cauza returului din magazin pe motiv că era ,, cartonul “ de 0,50 bani deteriorat au refuzat inlocuirea produsului . În plan aveam si un chit de distribuție Gates . Datorită echipei E-piesa revin la Unix -Auto de unde am cumparat întotdeauna produse originale si after-market finisate si prelucrate corespunzător , nu pe genunchii colaboratorilor din china cu licența germană ai celor de la e-piesa .
C. P.
Am cumpărat de multe ori diverse piese , preturi bune, personal amabil de fiecare dată și foarte prompt ,lansezi comanda și te sună în 2 ,3 ore maxim pt verificare si consultanta in caz că nu au piesa de la firma aleasă,mai greu cu returul care se poate face in maxim 14 zile.
P. R.
Super magazin de piese auto super preturi
E. T.
Un magazin de piese auto la prețuri de bun simț deservit de profesioniști care manifestă un interes deosebit față de client.
Chiar doresc să te ajute la achiziție și te consiliază într-un mod profesionist cu desăvârșire!
Respect și considerație !
M. S.
personal ok, greu cu locurile de parcare.
s. V.
Amabili și rapizi.
F. B.
O firma ok...
Ajung sigur si cu alta ocazie...
N. C.
Sunt multumit de modul de raspums de operativitate personalului si fe felul cum am fost servit !
M. S.
Am cumparat o piesa pentru care trebuia returnata piesa veche la schimb, iar cel de la vanzari nu a binevoit sa imi spuna ca daca nu returnez piesa in cutia piesei noi nu imi voi recupera banii platiti drept garantie. Pacat de eforturile depuse de cei care administreaza acest magazin online daca din pacate cei care sunt pusi sa interactioneze direct cu clientii te trateaza cu indiferenta si cu atitudinea specifica a vanzatorului roman pe care nu il intereseaza satisfactia clientilor. In plus pe site nu exista rubrica de reclamatii. Din fericire in ultima perioada au aparut si alte magazine online cu preturi mai mici si angajati mai seriosi.
D. M.
Livrare fara factura. Cine nu are net trebuie sa meargă la sediu. Piesele vin acasa iar tu te duci la sediu după factura. Acolo am fost tratat cu aroganță. Ii răspund d-nei cu care am avut contact la sediu: citiți ce am scris pana aici si veti intelege "de ce a ajuns tara asta unde a ajuns", si nu din cauza mea asa cum cu "amabilitate" îmi făcea vina d-na în cauza. Va multumesc.
V. D.
Cel mai prost suport clienti din istorie. Nici cand spui telefonic ca vrei sa faci o comanda de 3000 de lei si ai nevoie de ajutor sa nu faci retur, sa te asiguri ca iei ce trebuie, nu te ajuta. Ti se spune sa completezi formularul online si si impasibil ti se spune ca timpul de asteptare este de 10 zile si ceva pentru un raspuns. Inadmisibil. Nu recomand nimanui, ba chiar mai mult, o sa fac cat se poate de multa publicitate negativa acestui magazin.
Later edit:
A se observa impertinenta si tonul pasiv/agresiv pe care consultantul il are si aici in comentarii - imi tine curs de publictate, in loc sa adreseze/sa rezolve problema si sa isi ceara scuze pentru incompetenta agentului telefonic care a refuzat sa explice si de ce un kit distributie OE costa 200RON si altul 400RON.
De ce as pierde timp ca si client, sa plasez o comanda, sa inregistrati si sa nu corespunda nicio piesa? Nu putem vorbi uman unul cu celalalt, avand in vedere ca interesul e comun, salvand timp si facilitand comanda? Este aberant sa mi se spuna ca la un simplu formular completat online timpul de raspuns depaseste 10 zile, iar telefonic sa nu mi se ofere nicio informatie, indiferent de complexitatea ei.
Trecand peste toate astea, va intreb pe voi, dragi cumparatori, chiar vrem sa cumparam de la astfel de magazine nesimtite? Daca intampinam atatea probleme la intentia de cumparare, Dumnezeu sa ne ajute cu retururile!
a.
Preturi bune livrare rapida.pana acum nu am avut probleme.
C. Z.
In data de 11.08.2017 am comandat prin intermediul internetului de pe site-ul epiesa.ro un condensator auto pentru aerul conditionat. Acesta a fost livrat de catre firma vânzatoare, curierului in data de 11.08.2017. Suntem in data de 18.08.2017 si coletul nu a ajuns in posesia mea. Am sunat la epiesa si mi-au transmis frumos ca trebuie sa ma descurc singur sa aflu statusul comenzii ei neputand sa faca acest lucru :) (tu ca vanzator nu vrei sa stii unde iti este marfa). 1 stea pentru : modul de a relationa cu un client / viitor client si pentru firma de curierat care nu isi face treaba - in caz ca imi veti raspunde ca firma de curierat este de vina va rog sa cautati pe google si sa vedeti cate probleme sunt scrise de catre cumparatori legate de transport (Cand vezi ca tu, ca firma, pierzi datorita curierului, ce faci? Raspuns Radio Erevan: Il schimbi !!!)
M. B.
E totusi amuzant cum cei de la magazinul asta la vorbele bune de aici nu prea raspund, dar in loc sa se adreseze clientilor la telefon sau la magazin, si sa ii asculte sa vada ce nemultumiri au, de abia dupa ce isi iau reclamatii pierd timpul aici sa replice cam acelasi lucru : "tu clientule esti de vina !". Pun pariu ca si mie o sa imi raspunda ca sunt de vina ca am cumparat de la ei si nu sunt multumita. Mai bine in timpul asta cat scrieti ca suntem prosti, ati ramane 2 min in plus in apel sa simta si omul care va suna ca va pasa de el.
G. D.
Am comandat în trecut de la ei și am fost mulțumit. Însă, la ultima comandă au greșit mai multe piese, deși comanda a fost plasată corect; pur și simplu au încurcat piesele. Sunt acoperiți legal pentru că am constatat mai târziu de cele 14 zile, dar problema este de atitudine. Nu au răspuns la mail, atitudinea de la relații clienți lasă de dorit, lucru care se observă și din răspunsurile arogante de pe net. Păcat pentru modul în care începuseră.
L.E. Vă mulțumesc pentru propunere, nu mai este cazul. Eu am acționat deja, am primit răspunsul din partea firmei. Îmi asum pierderea. Am scris aici pentru ca alți clienți (actuali sau potențiali) să știe despre cum stau lucrurile. În final, este o piață liberă în care, din fericire, sunt mulți furnizori. Mult succes!
L.E. 2
1. Nu am de ce să vă transmit numărul comenzii pentru că nu am scris aici ca să verificați, dacă se dorea verificare cu adevărat se răspundea la mailurile trimise, nu la o recenzie pe net.
2. Eu mi-am asumat nereturnarea, deoarece cum ați scris și altor persoane de aici, returul se face în 14 zile.
3. Recenzia este pentru lipsa de profesionalism, lipsă care se poate lesne constata și din răspunsurile arogante pe care le oferiți celor care se plâng (mai mult sau mai puțin întemeiat).
La revedere și mult succes din nou!
G. I. I.
Piese la alegere după firme si mai scumpe si mai ieftine .
P. M. L.
O bataie de joc la adresa clientului. Am dat comanda, am confirmat-o si fiindca le-am facut observatie ca am nevoie de piese in aceeasi zi (niste bujii amarate) mi-au anulat comanda ca cica nu ma mai servesc sa ma duc sa cumpar din alta parte. O rusine de magazin.
A. R.
Comod si corect!
C. H.
Experienta foarte slaba cu epiesa. Au nevoie de supraconfirmari ale comenzii, de parca piesele vin cu avionul din Honolulu, si le e frica sa nu ramana cu ele pe stoc (desi era vorba despre 3 filtre si un bidon de ulei, cu valoare insumata de 200 de lei). Am comandat in ziua x, si mi-au zis sa vin tot in ziua x sa le ridic. Precaut fiind, m-am dus in ziua x+1, si, surpriza..." e o problema cu comanda dumneavoastra, nu a venit filtrul de habitaclu". Am anulat toata comanda. Experienta mai buna cu orice magazin de piese de la colt de strada, unde dau comanda dimineata si la pranz ridic piesele, si toate astea la un pret sensibil egal cu cel de la epiesa. Nu recomand epiesa!
Editare dupa raspunsul proprietarului:
Q.E.D. Orice client nemultutumit este de vină, niciodată epiesa. Eventual un sărac (pt. că, iată, nu doar ca are o masină ieftină dar mai si comandă de pe epiesa).
O. M.
După ce dai comanda online ești sunat și ti se spune ca ce ai comandat din aplicația lor de pe site nu e garantat ca e compatibil pe masina ta și ca vei cumpara pe riscul propriu dacă nu accepți “consultanta” lor pe baza seriei mașinii. Dar surpriza, după consultanta ti se oferă aceleași piese de la aceiași producători, dar mai scumpe decat ce aveau pe site. Super! Macar au preturi mai ok decat in alte parti.
EDITAT dupa raspunsul dvs: un review e dat cu scopul de a va imbunatati serviciile. Faptul ca am selectat filtre proaste din portalul dvs dupa ce am selectat masina (un banal logan 1.4 nu cine stie ce racheta) nu inseamna ca v-am dat un calificativ cu rea intentie. Ar trebui sa umblati nitel la partea de customer feedback deoarece este singurul mod prin care va puteti imbunatati serviciile. Daca bagati capul in nisip si afirmati tot timpul ca "clientul e de vina" n-o sa invatati nimic niciodata.
D. F.
Super preturi, logistica si relatii clienti foarte bune
B. R.
înghesuială mare, găsești greu loc de parcare, dar magazinul și angajații se mișcă repede, sunt f ok!
M. M.
Operatori plictisiti, ii suni pentru a-ti confirma o piesa daca este pe stoc, daca se potriveste sau ce termen de livrare iti pot oferii, iti taie craca sec, " daca ai gasit piesa pe site da comanda si iti spunem dupa", la cati bani baga in marketing serviciile lasa mult de dorit. Pacat.
PS 1 : Raspunsul dvs. este uimitor...de stupid.. oare de ce suni la un numar de telefon afisat pe SITE pentru a cere informatii despre produse/servicii etc. sau pentru a face conversatie : " Salut prietene, esti de la Epiesa? , ce iti mai face familia, esti bine sanatos ? " - cam asa ar trebuii sa sune conversatia la Call Center-ul dvs. ?
R. N.
Ma bucur sa vad ca urmariti rating-ul de pe google si profit sa va spun ca sunt total dezamagit de relatia pe care o aveti cu clientii prin magazinul din Iuliu Maniu. Refuzati sa schimbati o piesa neconforma de 39 lei ca a pus mecanicul mana pe ea. Doi angajati din acel magazin faceau scenete, citez: "Uite colegu ca a pus mecanicul mana peste tot, tu ce zici?
Eu zic ca nu trebuie schimbat ca e rau ce a facut.
Nu pot sa fac nimic ca il platesc din buzunar"
Eu incercam sa sa explic ca mi-au vandut o piesa inutilizabila si ei se faceau ca le pare rau ca nu pot face nimic. Sa va fie rusine ca tratati clientii astfel.
Inca astept un filtru pe care sa il pot utiliza, pentru asta am platit. Pana una alta banii mei sunt la voi si filtrul la fel.
Later edit: Filtrul este identificat corect lucru confirmat si de angajatii dumneavoastra. Problema este ca piesa este neconforma in sensul ca nu are dimensiunile normale ci este mai mare.
Codul filtrului este cel corespunzator motorului meu. Asta inseamna ca identificarea este facuta corect si nu inteleg cum ati ajuns la concluzia ca nu este modelul de filtru care trebuie.
Intre timp am facut si o sesizare la ANPC la care astept un raspuns. Sunt convins ca problema se va rezolva fie ca doriti fie ca nu.
R. B.
Sunt exceptionali! Uimitor de promti si amabili si piese de calitate la preturi mici fata de multe magazine.!! . Va recomand sa cumparati cu succes!
a. r.
Timp pierdut.
S. N.
Super oferta pentru orice tip de comanda
I. N.
Întârzieri mari la livrare. Înțeleg că este un serviciu externalizat și că a fi înțelegător este o virtute, însă prin feedbackuri de genul acesta putem noi clienții să ne facem viața mai ușoară. Angajați faini în schimb, mi-au dat senzația că fac eforturi mari să rezolve ce este stricat fără să fie vina lor (în cazul ăsta firma de curierat). Keep up the good work!
L. L.
Magazin piese de schimb pentru automobile bun, dar a început să fie foarte scump. Asta este, păcat. Ne mutăm la alte firme care mai fac si reduceri si care nu umflă prețurile dar.......
A. C.
Echipa profi.
A. N.
O stea pentru sistemul de ridicare comenzi. Dat numele(Nume Prenume) pentru gasirea comenzii, nu se gaseste in sistem. Dat numarul de telefon gasita(comanda era salvata cu prenumele intai si nu numele.. WTF!?!?!?). Nu exista urma de confidentialitate. Trebuie sa-ti spui numele si/sau nr de telefon de fata cu toti cei prezenti. Comandat discuri, asteptat 2 zile. La ridicare 1 disc fata, 1 disc spate. Intr-adevar pot spune ca este greseala mea(nu vin pe bucata, pe site scrie ''cantitate 1'' dar cine schimba doar 1 disc), nu veneau in pereche. As fi asteptat putina initiativa cand a fost preluata comanda, sa fiu contactat si intrebat daca asta vreau sa schimb. Dubios, deoarece cand am observat greseala au spus ca au pe stoc si dubluri, ca si cum ar fi stiut sau s-ar fi asteptat ca trebuie si restul. Discurile de pe spate au venit in pereche, in aceeasi cutie ambalate . Daca nu as fi intrebat si verificat care cum sunt, mi-ar fi vandut 1 disc fata si perechea de discuri de pe spate, desi eu plateam doar un disc spate. Poate am avut eu asteptari prea mari...
M. m.
Preturi bune..niciodata nu am avut probleme cu comenzile
A. S.
Piese auto de origine și aftermarket de calitate si ieftine.
A. A.
Nu oferă retur pentru piesele pe care le vând. Au o metoda foarte bine pusa l apunct de a te face sa renunti la retur. Se vand piese cu probleme (o volanta de 1090 lei cu joc pe ambele axe). NU au vrut sub nicio forma sa ia piesa retur (pentru ca probabil stiu de problem arespectiva). Voi depune plnagere la ANPC pentru ca nu mi se pare corect cum au procedat. Ridici piesele perosnal - RETUR zero, primesti piesele prin curier - ei te asigura ca poti face retur (desi erau clienti in magazin care nu puteau face retur).
În cele din urma LEGEA va stabili cine are dreptate. Orice bun, atata timp cat nu este folosit si este livrat inapot EXACT cum a fost receptionat se supune legii si poate fi facut retur. Punct. De evitat. Vorba unui client: am dat 1 stea ca zero nu se putea. :)
M. N.
Servicii de vanzare online foarte bune, doar ca nu ai unde sa parchezi, ca sa-ti ridici produsul.
C. P.
Magazin piese auto, cu prețuri bune.
F. B.
Bine de tot
M. C.
Am cumpărat senzor de clapeta pentru accelerație la Ford focus mk1 1.8l s-a stricat în 2 LUNI !!! Țin sa menționez ca era cam printre cele mai scumpe
Am cumpărat debitmetru de aer pentru jeep grand cherokee 3.0 crd, DUPĂ 1100KM s-a STRICAT! ÎN AUSTRIA, MASINA A INTRAT ÎN REGIM DE AVARIE, MOTORUL FUNCȚIONEAZĂ LA 30% DIN CAPACITATE. VITEZA MAXIMA 120 ȘI FĂRĂ PUTERE. MULȚUMESC EPIESA.
Filtru de polen greșit, alt model nu cel pentru masina mea.
Ultimile piese disc de ambreiaj pentru Ford, ma aștept sa fie ultima sărăcie iar uleiul motul x-clean plus sper sa nu fie ulei bunica!
Mulțumesc încă o data epiesa! Tot "binele" vi-l urez!
A.
Promti! Aveau acumulatorul dorit pe stoc.
b. g.
Am comandat un radiator Valeo , prezent pe site , si am fost sunat sa mi se spuna ca nu se mai aduce , ca furnizorul nu mai are , etc . Mi-au oferit o alternativa pe care am refuzat-o (Van Wiezel ), si a ramas sa fiu sunat cand primesc dansii radiatorul Valeo , lucru care evident nu sa mai intamplat. Dupa raspunsurile proprietarului la postarile CLIENTILOR LUI , observ ca toti cei care il critica lucreaza la concurenta s-au sunt comunisti .Eu am 40 de ani si vand electrocasnice mari deci nu ma incadrez in nici una din cele doua categorii , dar domnul proprietar ,prin limbaj si abordare este sigur neprofesionist. Piata de piese auto este mare , avem de unde alege , e-piesa este un distribuitor ca multi altii, nu este nici macar cel mai iefin , si bag de seama ca nici nu exceleaza prin relatiia cu clientii.Domnule proprietar , eu zic ca respectul fata de clientii dvs. este mai mult decat obligatoriu , pentru ca ei va tin magazinul deschis
S. I.
Nu recomand, sunt complet depășiți și nu reușesc decât să încurce.
Deficient de comunicare este o calitate oentru ei.
i.
Foarte ok doar că au început să mai mărească preturile câte un pic
P. A.
UPDATE : VA ROG ADAUGATI NOTIFICAREA LA CONTACT nu prin termeni si conditii .... ca nu sta nimeni sa citeasca toti termenii vostrii ...
UPDATE: ADAUGA FRATE PE WEBSITE SI PE GOOGLE CE AI ZIS CA SA NU MURIM CA PROSTII SI SA STAM 10 ANI SA ASCULTAM ROBOTUL VREAU SA VAD CA ATI FACUT ACESTE MODIFICARI SI DAU JOS COMENTARIILE.... CA NU SCRIE NICI UNDE CEEA CE AI SPUS TU ..... PENIBIL .... ASTEPT FEEDBACK CU LINK SI MODIFICARI NU ESTE GREU SA PUNETI O INFORMARE
UPDATE : ADICA CU ALTE CUVINTE NU PRELUATI COMENZI TELEFONICE CA LA VOI PE WEBISTE NU AXISTA ACEEA RUBRICA
UPDATE: TE ROG CONFIRMA AICI PUBLIC CA NU PRELUATI COMENZI TELEFONIC CA SA STIE TOATA POPULATIA SI NICI NU AJUTATI CLIENTUL SA ISI ALEAGA PIESA SI DAU JOS POSTAREA.
CE NU INTELEGETI .... ESTE CHIAR ASA DE GREU ..... NU MI-SA OFERIT SUPORT SA IMI ALEG PIESA, MA PUS OPERATORUL SA O CAUT SINGUR PE WESITE ..... CU ALTE CUVINTE SUPORTUL TELEFONIC = 0 ........ ACUM CATEVA LUNI AM FOST CHIAR INCANTAT DE SERVICIILE VOASTRE ...... AM SUNAT SI AM VB CU UN OPERATOR CARE M-A AJUTAT SI MI-A GASIT PIESA DORITA SI MI-A SI COMANDAT-O ...... ACUM INSA NUMAI NERVI ... ESTE OK O SA APELEZ LA ALTA COMPANIE ... DACA SCHIMBATI ACEST MIC MARE LUCRU POATE REVIN LA VOI .....
( Nu recomand ....... V-ati stricat fratilor ....... NU PRELUATI COMENZI TELEFONIC ...... NUMAI PRIN WEBSITE ..... SI NICI NU DATI SUPORT CA SA STIE OMUL CE PIESA SA ISI COMANDE >>>>INCHIDETI LINIA DE CE O MAI TINETI ..... SUN STAU SI ASTEPT SI DUPA PE UN TON SICTIRIT PRIMESC UN RASPUNS : NU IAU COMENZI TELEFONIC SI NU MA AJUTAT DELOC SA IMI ALEG PIESA POTRIVITA INTRA PE WEBSITE PA ...... WOOOOOW AIUREA SI DE CE ESTI PUS CA SA CE !?? CE SUPOT CA NU IMI SPUI NIMIC ..... NU MA AJUTI SA GASESC PIESA CARE TREBUIE NIMIC NIMIC .... OK INTRU PE WEBSITE ....CA SA CE SA MA UIT CHIORAS?!?!?! TE SUN CA SA MA LAMURESTI SI DUPA DAU COMANDA PE WEBSITEUL TAU AL LUI PAPUC DA LAMURESTEMAAAAAAAA . NU VEAU SA STAU 100 DE ANI DUPA UN RASPUNS DE LA VOI ..... )
s. s.
am comandat la acest magazin de mai multe ori(nu stiu exact),pentru masini diferite,cred 4-5,totdeauna au venit piesele conforme si fara greseala,am fost sunat pentru confirmare iar daca nu a fost piesa pe care o alesesem s-a oferit o alternativa cam la acelasi pret cu mici diferente,timpul de expediere a fost ok locuiesc totusi in salaj din bucuresti e drum destul de lung la nivel de infrastructura romaneasca,nu le fac reclama pozitiva ca nu am de ce doar impartasesc experienta mea cu acest magazin,atat, O sa mai comand de la ei,multumit fiind....P.S...cred ca e o aberatie sa astepti in cateva ore sa-ti vina o piesa daca nu exista in magazin...totusi sunt cateva formalitati de indeplinit...nu e paine calda,hai sa fim un pic...altfel,
S.
EDIT: In urma raspunsului pe care l-am primit la review-ul negativ pe care l-am lasat anterior, am trimis un mail catre societate. Pe scurt, problema mea era ca acum doi ani am comandat un rulment care nu se potrivea pe masina mea si pe care l-am returnat, dar nu am primit banii inapoi pentru acesta. Ulterior s-a dovedit ca am primit un mail in care mi se solicitau datele contului, mail pe care din pacate nu l-am vazut pentru ca intrase in spam.
Odata contactati, reprezentantii de la serviciul clienti s-au aratat foarte interesati in a rezolva aceasta situatie si foarte prompti in comunicare, astfel ca suma a fost recuperata integral. In consecinta le acord incredere totala si le multumesc pentru solutionarea problemei.
L. M.
Am returnat la nici 5 zile câteva piese si mi s-au dat banii pe loc. Mentionez ca nu am desfăcut piesele returnate. Super profi personalul si plin de amabilitate!
G. C.
Cu toate că nu sunt pe deplin mulțumit,rețeaua de magazine se mișcă foarte bine,lucrătorii sunt rapizi,amabili.
A. P.
Am facut comanda de o clapeta de admisie de la ei, mi-au trimis piesa prin curier, ajung la service sa o montez piesa nu se potrivea. La mine a ajuns o alta piesa pentru alta motorizare in cutia "sigilata" cu scotch(codul comandat pe site corespundea cu eticheta de pe cutie, doar codul de pe piesa era diferit).Timp si bani pierduti la service, apoi pe drum pana la sediu, ma cert cu baietii aia de acolo pentru ca nu vroiau sa primeasca piesa pe motiv ca are urme de montaj(o garnitura putin innegrita care am sters-o si o usoara urma de surub in rest impecabila). Dupa ce le-am aratat faptul ca era greseala lor si ca in cutie era cu totul o alta piesa(mai scumpa de altfel) fata de ce scria pe factura si eticheta , cu greu au acceptat sa imi returneze banii, altfel nu o faceau. Mare grija la situatii de genul cu acest "magazin", altfel ajungeti sa va rugati pentru banii vostri.
Editare dupa raspunsul proprietarului:
Dumneavoastra chiar nu aveti idee despre ce e vorba si acuzati lumea de comentarii malitioase. Clapeta pentru masina mea are 5 pini dupa cum ati pomenit, numai ca piesa care a fost primita de la dumneavoastra avea 4 pini! Piesa care se ragasea in cutie avea alt cod fata de eticheta cutiei si de ce cod am eu pe factura. Uneori iesiti mai onorabil din situatii din genul cerandu-va scuze pentru incurcatura decat sa incercati sa aruncati vina pe cumparator, dar probabil asta este practica dumneavoastra. De aceeasi atitudine m-am lovit si in magazin cand am fost sa predau piesa, incercau sa ma scoata pe mine vinovat pentru eroarea dumneavoastra.
a. d.
Piese de calitate,foarte seriosi..Recomand cu placere
t. c.
Până acum am avut experiențe neutre, dacă știi ce piesă vrei e ok, dacă nu dumnezeu cu mila pentru că angajații mai degrabă te trimit la un curs de mecanică decât să te ajute...
G. P.
Am făcut comanda online. Am fost s ridic produsele. Nu am așteptat, nu era coada, în câteva minute am platit și am plecat. Frumos, profesional....
O. O.
Am plasat comanda online iar la scurt timp am fost sunat de catre un consultant pentru a-mi spune ca unul dintre produse nu se potriveste modelului meu de masina si mi-a recomandat altceva.
Am ajuns la epiesa Eminescu pentru ridicarea comenzii iar procesul a durat sub 5 minute. Organizarea pentru predarea comenzilor este excelenta.
S.
Ton arogant telefonic de fiecare data , se anuleaza comenzile plasate pe motiv ca nu a raspuns telefonic clientul ,insa fara sa sune pentru confirmare. Garantii refuzate pe motive din afara oricarei legislatii!! Piese incompatibile desi se comunica VIN-ul pe comanda insa nu suporta cheltuielile de retur !!! Nu respecta programul de lucru cu publicul afisat. Pe scurt 4 ani de colaborare mizerabila cu EURO PARTS DISTRIBUTION.
S. S.
Gasesti aproape orice piesa, la preturi bune...
A. C.
Rapid, civilizat, profesional. As fi dat 5 stele insa nu sunt locuri de parcare in zona magazinului.
c. t.
Preturi bune, dar trebuie avut mare grija la piesele primite... Se mai încurcă..