Opinii despre Autonet (Service auto)
Autonet
Calea Giulești 121J, București 060261, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Autonet, Service auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Autonet
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Autonet
M. C.
Una caldă, una rece, una congelată :( Am avut mai întâi o problemă cu climatronicul, la o Kia Cee'd SW 2010: Cănd ploua tare și după spălat, indiferent de temperatura de afară (cu temperatura reglată normal, la 24º vara), sistemul băga aer fierbinte cu ventilatoarele la maxim, de parcă aș fi fost în Siberia! Am fost la ei și am plătit o constatare, mi-au spus că problema e la senzorul de temperatură aflat în spatele barei de protecție față, care suferise o avarie în urma unui accident ușor. M-au sfătuit să fac un dosar de reparație pe CASCO, pentru că am asigurare și mai erau și alte chestii bușite și vor rezolva toate cele, plus vor scădea cumva costul constatării. A mai trecut ceva vreme, dar în cele din umră am revenit la ei cu 3 dosare: unul pe lovitura din față, al doilea pentru o crăpătură în parbriz care nu a putut fi reparată pentru că era prea aproape de margine și unul pe o lovitură la spate, în urma căreia se deformase hayonul și bara de protecție. Hayonul l-au rezolvat excelent, acum se închide mult mai ușor decât original, parbriz ok, dar bara spate au vopsit-o într-un fel… de s-a crăpat vopseaua pe ea (foto). Cât despre problemele din față… buba pe care ei au pus-o pe seama senzorului nu a dispărut! După "reparație", exact la fel ca înainte! Când le-am spus, în repetate rănduri, am primit tot felul de răspunsuri: să vedem ce se mai întâmplă, nu e din cauza senzorului ci din cauza climatizării, ba chiar mi-a spus cineva odată că e normal ce se petrece! După ce mai întâi, reamintesc, ei au dat diagnosticul pe care-l povestit, pe exact aceleași simptome! Acum era normal!! Bine, am zis… pentru că era vară și aveam nevoie de mașină… știți cum e! Vara mă descurcam când apărea beleaua: dădeam tempetatura și ventilatoarele pe minim! Dar, când se apropia sezonul rece, ce să vezi? Când dădea strechea-n senzor, temperatura exterioară afișată plonja către minimul absolut (-50º sau ceva, nu mai țin minte exact) dipă care afișa "--" și, bineînțeles, climatizarea băga toată căldura de care era în stare!! Pentru că, de bună credință, îmi rămăsese în cap ideea că nu senzorul e de vină, ci climatizarea, am mers la Service Kia Băneasa să-mi examineze sistemul de climatizare. Au făcut și ei o constatare și – ce să vezi?! – SENZORUL ERA DE VINĂ!!!! Costa vreo sută de lei, dar cu manopera de demontare complicată m-a dus la vreo 400, CU DESFIINȚAREA MUFELOR, adică lipind direct senzorul de fire! – pentru că altfel ar fi trebuit înlocuite cablaje care ar fi făcut operațiunea mult mai costisitoare!! Dacă ar fi făcut cei de la Autonet treaba ca lumea, puteau deconta toate cele pe asigurarea CASCO, dar se pare că n-au catadicsit să schimbe măcar un senzor de 100 lei! Nu pot să nu mă întreb dacă într-adevăr au schimbat intercooler-ul, mult mai scump, pe care l-au decontat pe asigurare, pe același dosar CASCO!!!!! La momentul respectiv i-am ales pentru că au avut o mașină de schimb să-mi ofere pe perioada reparațiilor (pentru care la Băneasa aș fi avut de așteptat). De aceea i-am ales, dar nu voi mai repeta niciodată greșeala!
P. Ș.
O firma dedicată clienților!
A. B.
Multumim Cosmin! Happy wife, happy life! O lucrare relativ complexa la o masina ca si noua. Am primit-o ca si noua dupa lucrare :) Lucrarea a constat in inlocuirea completa a portierelor dreapta, "repararea" si vopsirea restului elementelor de pe partea dreapta (inclusiv prag) si binenteles ornamentele (XCeed). Partea de "calibrare" a portierelor (inclusiv imbinarea cu aripa fata, unde portiera se lovea dupa incident) - perfecta, calitatea vopsitoriei - perfecta. M-am uitat atent la detalii si nu am putut observa nicio urma a incidentului. In plus, plasticul de interior arata ca si inainte, fara zgaraieturi sau parti lasate libere la prag si in jurul portierei. Dupa ce am mai trecut prin "diverse" experiente cu diverse service-uri Kia (suntem fani KIA) recomand cu cea mai mare incredere Autonet pentru servicii de tinichigerie si vopsitorie. Mai mult, Cosmin a avut grija sa primim masina intr-un timp mult mai scurt decat cel estimat de noi (in urma unor experiente anterioare cu service-urile Kia) si ne-a tinut la curent cu starea reparatiei. In curand o sa revin si pe partea de mentenanta si speram ca nu prea curand pe partea mecanica/electrica sau din nou tinichigerie/vopsitorie :) Dar Bucuresti :(
d. o.
Angajați amabili, încearcă să furnizeze explicațiile necesare pentru serviciile pe care le prestează, totul merge repede, curat fără cusur, deci nota 10 celor de la Autonet, problema este politica Mazda centrată pe companie și nu pe client, asta este explicația pentru care se plătește 1200 lei o revizie elementară la Mazda 3, cu prețul consumabilelor originale Mazda, simțitor mai mare decât pe piața liberă și tarife normate de companie în raport cu fiecare operație efectuată... previzibilitatea costurilor spun ei, dar în realitate este previzibilitatea profiturilor, pentru că nu depinzi de un tarif de manoperă real pentru munca prestată ci de un tarif de manoperă ideal și fixat pentru fiecare operație realizată, ciudat. Așa au ajuns să taxeze manopera 388 lei fără TVA pentru schimb ulei cu filtre + diagnosticarea obligatorie pe calculator și inspectarea câtorva parametri. Cam asta e ... normal ar fi fost ca acele consumabile, furnizate de producător în cantitate industrială unui service dedicat Mazda, să fie mai ieftine decât dacă le-ai fi achiziționat pe piața liberă
M. M.
Profesioniști, calitate, serviabilitate, condiții foarte bune!
w. k.
Profesioniști!
Nimic de reproșat!
s. a. c.
2 ani am făcut aici revizia anuală la un Kia Sportage 1.6 gdi. Prima m-a costat 550 a doua 900lei(aici m-au furat rău de tot: 4.5h manopera pentru revizia normală, plus schimb ulei frână, lucru care se face normal în MAXIM 1h). Zilele trecute mă sună Rareș, de la recepție service, pentru revizia anuală, a 3 a. Prețul este de 850 lei. Sun la MIT motors 650 lei, International Motors Group 600. Păi 200 de lei nu cresc în pom hoților!!!
Later edit: Revizia a 2 a a fost gata într-o oră!!! 11-12. Nu am stat în sala de așteptare. Am fost plecat urmând să mă sunați. Și ca să fiți voi liniștiți orice service face schimbul de ulei și lichidul frână în 30 minute, nu 4.5h. Oricum nu o să mai calc pe la voi...
F. F.
Buna dimineata!Am fost cu prima revizie la Autonet pentru modelul Kia Ceed!Recomand cu incredere,si recomand pe Domnul RARES BUTNARIUC,care ma surprins cu calitatea,amabilitatea,implicarea,daruirea si gandire foarte sanatoasa,a ceea ce inseamna munca,seriozitate,respect client=egal colaborator.Va felicit si va spun;SUNT RARE PERSOANELE IN GENUL DUMNEAVOASTRA(Cand intalnesc asa oameni,simt ca nu suntem pierduti)si imi doresc sa avem colaborare de calitate si pe cat mai multi ani!
Nu regret,deplasarea mea din Pitesti,pe pandemie 29.04.2020!Sa ne vedem cu bine si sub aceeasi calitate,de ambele partii!
Va multumesc!
A. M.
Bună ziua, Service-ul dvs lucrează? Va intreb pentru ca din 20 ianuarie cand a fost facuta constatarea de daune am asteptat piesele, iar de acum o saptamana de cand au venit mi s.a transmis ca se va relua activitatea in service dupa aceasta perioada de criză... O asteptare de 3 luni nu e ok pt o bară spate
M. C.
Nota 10+ oferim domnului Tudor Bilciurescu care a reusit sa ne convinga in 30 de minute sa cumparam o masina Kia Sportage in conditiile in care eram in drum sa comandam o alta marca de masina de la un alt dealer din Bucuresti. Ne-am oprit la Autonet sa vorbim cu dl Tudor la insistentele nasului fetitei noastre care cumparase ac masina cu o luna inainte. Felicitari Autonet pt asemenea angajati si multumim dl Tudor Bilciurescu pt achizitia facuta! Totodata multumim tuturor personelor implicate ( domnei Ana si domnului care s-a ocupat sa ne furnizeze toate informatiile la predarea masinii).
Speram ca experienta placuta cu Autonet sa ramana ac si in anii ce urmeaza ( revizii etc).
S. B.
Servicii promte si profesionale, conform asteptarilor!
M. M.
Rigurosi si fff promti !
E. U.
Autonet pierde din încredere. Am făcut revizia. Nu mi-au mai arătat cutiile sigilate la filtre, filtrele vechi și nu vezi ce-ți face la motor, mașinile sunt cu spatele spre zona de vizionare. Păcat. In rest, dacă nu ar fi vorba de garanție m-aș duce la prieteni. Nu am rămas decât cu părerea că doar mi-au luat banii.
DREPT LA REPLICA:
Cand se pun niste hartii in fata clientului si nu i se precizeaza punctele cheie din ele pentru a nu pierde timp cu cititul rand cu rand. e ori rea vointa ori nepriceperea lucratorului.
B. N.
Ok servicii
C. N.
Am fost astăzi la service pentru o actualizare de software. Deși am ajuns mai devreme de ora programată, nu am asteptat deloc,am fost preluat imediat de dl.Cosmin care mi-a băgat mașina în service. Toata operațiunea a furat in jur de 35 min. Foarte mulțumit 👍👍👍
F. A.
Un service care arată la standarde occidentale dar din păcate unii dintre angajați lasă de dorit. Inițial am vrut să dau trei stele dar am dat cinci stele numai datorită domnului Rareș Butnariuc, care este un adevărat profesionist dedicat meseriei pe care o face, așa cum ar trebui să fie și ceilalți colegi ai dumnealui (consilieri și mecanici).
Am fost la revizie în urmă cu aproximativ două săptămâni și pe lângă revizia obișnuită am mai solicitat rezolvarea unor mici probleme pe garanție. Am luat mașina după aproximativ două ore și nu mă deranjează neapărat că am fost taxat mai mult decât s-a lucrat (mă refer la manopera pentru revizie care pe factură este de 2 ore și 40 de minute), dar măcar să nu fie treabă de mântuială. Am plecat din service cu revizia făcută (trei filtre și uleiul schimbat) și cu nimic rezolvat pe garanție, ba mai mult la schimbarea uleiului domnul mecanic nu mai montat cum trebuie scutul metalic de la motor, iar în incercarea de a rezolva una dintre solicitările mele a lăsat ceva urme de șurubelniță prin plasticele de la bord.
Am făcut o nouă programare și de această dată am avut noroc că l-am "nimerit" la recepție pe domnul Rareș Butnariuc, o persoană care este foarte preocupată de satisfacerea clienților și datorită căruia încă mai vin unii clienți la AUTONET. Mulțumită domnului Rareș mi-au fost rezolvate toate solicitările (mai puțin una, care cred că se va rezolva cu puțină atenție).
Mulțumesc frumos domnule Butnariuc!
În încheiere aș avea câteva sugestii pentru managerul acestui service:
- încercați din când în când să mai discutați cu angajații dumneavoastră și să le explicați că este foarte important să-și facă treaba în mod profesionist și să nu mai încerce să "păcălească" meseria și implicit clienții, pentru că e păcat de firmă și de dotări;
-de asemenea vă mai sugerez să luați legătura cu clienții si după ce au fost la dvs. în service pentru a măsura gradul de satisfacție față de serviciile oferite.
- faceți traininguri periodice cu domnii consilieri în ceea ce privește relațiile cu clienții și în sensul acesta sunt obligat să-l dau din nou exemplu pe Rareș Butnariuc.
Succes!
D. S.
Recomand acest service comparativ cu tot ce se gaseste in Bucuresti. Oamenii sunt amabili si profesionisti, se ocupa cu atentie de masina iar preturile sunt bune. Receptia si spatiul de asteptare pentru clienti este curat, bine organizat si cu vedere spre service (sa-ti poti supraveghea masina). Dau doar 4 stele fiindca a durat cam mult toata treaba, iar aici e vina mecanicilor. Eu am schimbat uleiul la o cutie de viteza automata iar daca treaba asta chiar era normal sa dureze atat, atunci merita 5 stele.
Oricum, per total sunt multumit de serviciile lor.
A. R.
Nu recomand pentru interventii mai complicate decat o revizie din cauza adaosului comercial exagerat, a lipsei de raspundere (clientul plateste erorile serviceului) si a subdimensionarii servicului fata de volumul vanzarilor. Inainte de a plati avans pentru piese, cereti o oferta pentru piese originale Suzuki si de la alt service autorizat. In cazul meu, piesa de la Autonet a fost cu 75% mai scumpa, in aceleasi conditii. Dupa 9 ani de fidelitate, am renuntat la Autonet din aceste motive. Sunt alternative mai bune, la un pret decent, pe piata!
A. M.
Profesioniști și de cuvânt. M-au atenționat de la început că va dura 2-3 zile elaborarea ofertei din cauza volumului mare de comenzi.
Dacă ar avea program și sâmbăta (măcar o dată la 2 săptămâni) ar lua clienții multora...
D. S.
Evitati acest service, am luat o mare teapta cu ei, am dat pentru Reparatie - Piston 1 si racord flexibil 1500 lei, in conditiile in care racordul flexibil este 60-80 de lei si se pune usor. Ma gandesc sa-i dau in judecata. Evitati pe cat posibil, voi scana factura si o voi adauga sa nu spuna careva ca inventez sau ca as avea ceva cu ei.
r. d.
Service ok.
Am avut de schimbat pe garantie ambreiajul la masina,o kia sportage.
Dl Dragos si dl Cosmin,inginerii de la receptie niste persoane foarte ok.
Timpul de asteptare al sosirii pieselor a fost foarte mare,dar asta nu a depins de service, ci de furnizor.
Deocamdata ma declar multumit,masina functionand perfect.
C. I.
Profesionalism si seriozitate. Am sa revin cu plăcere.
A. S.
Am fost pentru o revizie, programare facuta in prealabil cu domnul Cosmin, care a fost de ajutor si intelegator. La service, personalul de la receptie este ok, domnul Rares e nota 10, muncitor si incearca tot posibilul sa satisfaca clientul. Voi reveni doar pentru ca este el acolo si vorbesti cu un domn, nu cu un smecheras care incearca sa te faca.
Dau nota 4 din 5, pentru ca nu mi-a placut atitudinea mecanicului care a lucrat la masina. In tot acest timp exista vedere catre service, si mecanicul era intr-o lene si lalaiala de iti venea sa il impingi din spate. L-am vazut de 3 ori cum traversa service-ul intr-o lene agale sa-si puna niste apa in sticluta.
Pentru o revizie de ulei, filtre si inlocuit lichid frana + verificat 2 bucse, 2.40 ore manopera.
As zice mai cu spor baieti, dar nu e interesul lor, aici te si ciupesc defapt, dureaza mai mult, costa mai mult. Dar trecem peste pentru ca s-a lucrat bine si curat.
Mai tarziu: Am fost sunat si am clarificat totul la telefon. Eu unul recomand si cu siguranta ma voi intoarce aici!
C. C.
Băieți de treabă! Dragos si Costi mai ales!
D. S.
Am ajuns la Autonet cu masina pe platforma disperata ca nu mai aveam cum sa ajung acasa. Am realizat imediat ca nu este un service oarecare! Cu eficienta si profesionalism am fost informata pe tot parcursul reparatiei(multumesc domnule Dombrovski)si s-a ales cea mai rezonabila solutie. Si ultimul gest frumos: masina curata ! Va multumesc tuturor!
U.
Dau 4 stele pentru ca nu mai au lista de preturi public afișată, pentru ca de la telefon la fata locului erau modificări de pret de 10-15%.
Pentru ca dacă nu ai sticker de Suzuki Club nu primești reducere, chiar dacă ești membru activ. Oricum nu te întreabă nimeni de acest aspect.
Pentru ca e la mama naibii in Giulești și dacă nu locuiești în preajma trebuie să îți planifici viața după locația lor. Iar dacă ai programare după ora 14, îți vei bate toată familia când revii acasă plin de spume din trafic.
Pentru ca marca Suzuki asociata cu Autonet nu are prioritate față de KIA sau alte mărci care vin în service la ei.
In rest se comporta profesional, iar la fel de profesional îți iau și banii.
Poți plăti cu cardul.
Poți să mănânci covrigei și ciocolatele pe care le găsești pe mese.
Au centru propriu de daune unde poți merge direct dacă ești asigurat la unul dintre asiguratorii cu care au contract.
Mai dau kix uneori, dar nimeni nu e perfect. Am văzut și auzit mai rele.
V. G.
Cei mai profesionisti, impartiali si de treaba de pana acum ! Felicitari !
B. B.
Personalul binevoitor si profesionist
L. Z.
Fac lucrari nesolicitate( schimbare suporti nr. cu sigla lor) iar cele solicitate mai incet sau deloc!
F. R.
Preturi mult mai mari ptr gama Mazda, Asko mi-a facut oferte in medie cu cca 3000€ mai mari ptr Mazda 6, reducerea de 1000 € era conditionata de plata avansului pe loc! Am achizitionat Maz 6 cu dotari de top de la alta reprezentanta cu 3500€ sub utima lor oferta(livrabila imediat)!
I. G.
Vanzatorii sunt foarte deranjati daca le pui întrebări, sau poate am nimerit eu la cel defect...
LE: cu toate ca eu am pierdut timp sa va scriu pe adresa de email furnuzata nu v-ați deranjat sa ma căutați inapoi cu un răspuns... vorba reclamei keep walking...
I. L.
Un Service care pare de calitate insa serviciile lasa de dorit . Pentru o reparatie , pe CASCO, la un accident in partea din spate a masinii , am masina in service de 3 luni de zile si inca mai astept sa fie reparata . Personalul de la daune estimeaza ca reparatia sa mai dureze aproximativ o luna . De cate ori am fost sa vad masina , aceasta parea abandonata in garajsi nicio persoana nu lucra la ea , mereu aceasi placa : Asteptam piese , au lucrat partea mecanica , asteptam sa intre la caroserie . Momentan nu sunt prea multumit de alegerea facuta sa duc masina in service-ul lor . Nu recomand pentru avarii si reparatii pe casco .
I. E.
Service-ul pare bine echipat, dar domnul de la recepție este încrezut și dă senzația că este superior față de client. De câteva ori am plecat cu mașina de serviciu (nu personala) din service și pe drum aceeași problema a reapărut, ca și cum doar au "cosmetizat", nu reparat. Mașina fiind de serviciu nu pot să-mi aleg singur service-ul.
I. C.
Nu sunt foarte serioși (mecanici și asistența tehnică)
M. M.
1.Modul de lucru.
2.Seriozitate in respectarea programării.
3.Amabilitatea luptătorului.
C. G.
Rapid. Profesioniști. Zona de asteptare este super. Totul a decurs ca la carte, au scăpat repede de mine.
L. S.
Condiții bune, personal amabil, vezi in permanență cum se derulează intervenția asupra autoturismului.
A. F.
Profesioniști
Am dus mașina, mi au explicat ce și cum, am plecat mulțumit
Recomand
L. P.
Când intri în acest service ai impresia că părăsești România și ajungi în altă lume !!!
Foarte profesionist tot ceea ce se petrece aici !!
Nu pot judeca prețurile dar merită să știi că mașina ta este pe mâna unor profesioniști !!!
Bravo !!!!!
N. A.
Placut surprinsa de profesionalism, fructele si cartile din sala de asteptare!!!! asa da!!!
A. M.
De aproape 4 ore astept o programare pentru ITP de la Cosmin. Bineinteles ca intre timp am rezolvat problema.
C. C.
Servicii ok
F. M. B.
Service de top !
D. P.
E in regula. Deocamdata.
B. M.
Foarte atenti cu clienții, chiar dacă este mai scump ca un service de cartier, nu regret că merg constant la ei.
m. c.
A fost ok! Profesionisti ! Mi s-a parut cam scumpicel!
L. D.
Dimineața am constata că am arse becurile de poziție și de întâlnire de la unul din faruri. Am telefonat la Autonet, m-au chemat la dânșii în aceeași zi și în 10 min. au rezolvat problema. Pare un lucru minor, dar înainte de a suna la dânșii am apelat și la alte service-uri care mă programau peste câteva zile.
R. F.
Profesioniști și f amabili!
B. N.
Foarte prompți!
A. A.
Suntem pe deplin multumiți de schimbarea parbrizului. Am avut o experienta neplăcuta pt aceeasi problema, la un alt cunoscut service, deci putem evalua acest service la 5 stele si peste. Felicitari, ati mai câștigat un client.
G. M.
Profesioniști, preturi mari!
S. S.
Ba am avut o experiență placuta.
Mulțumiri dlui.Stanimir.!
E. U.
PREOCUPARE: Un service care dorește să-și păstreze clienții. Dacă ești nelămurit, întreabă. Vei primi un răspuns pe înțelesul tău. PROFESIONALISM: Am cumpărat o Vitara de la ei. Gamă mare de servicii.
C. I. P.
Un service civilizat si cu proceduri corecte !...
O. P.
La prima revize pt o Suzuki Vitara, au gresat usile au schimbat un bec din portbagaj de care nu le spusesem ca e ars, lucruri minore, pe care le-am apreciat si care nu au fost taxate. Lucraza curat, transparent si par profi.
M. G.
Personal calificat, lucrari de calitate!
A. G.
Sala de asteptare nu arata nici pe departe ca in poze. Mecanicii nu sunt tocmai ok. Masina avea probleme cu toba si diagnosticul a fost " zgomot normal de la cutia de viteze"
M. M.
Seriosi.
P. L.
Un service foarte bun. Eu am un Suzuki cumparat de la Autonet si doar acolo fac service-ul. Oamenii sunt foarte priceputi, seriosi si amabili. Repara din cate am observat orice tip de masina. De asemenea baietii de la recptie service sunt foarte amabili. Recomand. Doamne ajuta!
C. A.
Seriozitate, punctualitate. Recomand.
k. f.
Oameni excepționali si servicii de calitate recomand cu incredere chiar merita tot respectul 😘
A. S. _.
Locatie noua mult mai aerisita, preturi de bucuresti.
D. E.
Servire cu piese auto pt KIA SORENTO promtă
J. D.
Un service cu oameni profesioniști.
L. C.
Service ok. Recomand.
R. A.
Nici nu stiu cu ce sa incep, cu faptul ca sunt client de 12 ani sau ca azi mi-am pierdut toata increderea in acest service! Au inceput sa ceara foarte multi bani pt. niste lucruri marunte! Eu nu mai recomand acest service!
M. D.
Parca sunt plictisiti de ceea ce fac...pacat
P. F.
Profesioniști! Și condiții bune în sala de așteptare. Așteptare care nu a fost prea lungă.
M. D.
Mașini Suzuki 😊
M. C.
Am făcut revizie la 60000 km la auto
T. C.
Reprezentanta Suzuki e ok baieti sunt de treaba dar la pret sunt scumpi.
M. S.
Promtitudine și servicii ireproșabile.
M. B.
Service Curat cu muncitori bine pregătiți profesional și politicoși
M. H. H.
In aceasta locatie exista un punct de constatare pentru daune Casco Allianz.
R. R.
Foarte prompți, fără timpi morți de așteptare. Preturi rezonabile, calitatea reparațiilor excelentă
B. M.
Servicii bune, personal de calitate.
M. M.
Sunt buni.
M. M.
Foarte profesionisti
A. A.
Își fac treaba foarte bine.
D. D.
Ma simt ca acasa
M. G.
Profesioniști 100%!
C. B.
OK dar foarte puțin Flexibili la Discount solicitat
m. c.
Service auto și birou daune Allianz
M. D.
Prețuri exagerat de mari. 700 lei piesele/900 lei manopera
A. B.
Camere curate si un personal minunat,amabil.
A. R.
Serviciu clienți foarte bun!!
S. P.
Drumul de acces este groaznic.
V. D.
SUPER BINE⭐⭐⭐⭐⭐
N. N.
Personal amabil.
A. I.
Aproape ok
C. M.
Experienta placuta
a. c.
Profesionisti
R. B.
Bravo o echipă de profi
F. O.
Nemaipomenit
L. N.
Super
N. F.
Serioși.
A. R.
Parcare
C. D.
Excelent
V. G.
(Tradus) Un serviciu bun, o cameră de așteptare puțin îndepărtată, dar confortabilă, o cantitate bună de stații de lucru, așa că prinderea unui loc nu ar trebui să fie o problemă și s-au mutat decent cu serviciul. Interacțiuni de bună calitate cu personalul și nimic de reproșat.
(Original)
Good Service, a little remote but comfortable waiting room, a good amount of work stations so catching a spot should not be a problem, and they moved decently with the service. Good quality interactions with the staff and nothing to complain.
A. T.
(Tradus) Dezamăgit de prețurile pentru revizuire !!! Ei numără minutele pentru a vă percepe mai mult pe factură. Doar pentru a opri lampa care indică presiunea anvelopelor de care au „nevoie” 40 de minute ... incredibil !!! Nu recomand !!! Pentru operatiunea de schimb a uleiului si a 3 filtre ma incarca cu 400 ron !!! Toată factura a fost de 950 ron.
(Original)
Disappointed about the prices for revision!!! They are counting the minutes to charge you more on the invoice. Just to switch off the lamp which indicates the pressure of the tires they "need" 40 minutes... unbelievable!!! I don't recommend!!! For the operation to change the oil and 3 filters they charge me with 400 ron!!! All the invoice was 950 ron.
M. K.
(Tradus) Tudor este cel mai bun
(Original)
Tudor is the best
O. C.
(Tradus) Preturi mari. Nu este un diagnostic atât de bun
(Original)
High prices. Not so good diagnosis
L. D.
(Tradus) Rapid și profesional
(Original)
Quick and proffesional
A. C.
(Tradus) Cea mai grea experiență. Ar trebui să evitați acest serviciu, deoarece vă va da dureri de cap - am avut o problemă electrică (cabluri) legate de Abs și mi-au spus să schimbe senzorii ABS și tot modulul Abs după ce mi-au spus că mi-au schimbat, de asemenea, care se conectează la modulul abs. Au schimbat acele părți și s-au întors la ele - mi-au spus că și senzorul de viteză este rupt și că nu știu ce să facă în continuare, deoarece dispozitivul lor nu se mai leagă de abs. A rezolvat problema într-un alt serviciu - acele părți modificate au fost bine - cablul a fost problema. Evitați acest serviciu
(Original)
Worst experience ever. You should avoid this service as it will give you headaches- I had an electrical issue (cable stuff) related to Abs and they've told me to change abs sensors and also the entire Abs module after they told me that they also changed my cable that connects to the abs module. Changed those parte and came back to them- they told me that also the speed sensor is broken and that they don't know what to do next as their device is not connecting to the abs anymore. Solved the issue in another service-those changed parts were fine- the cable was the problem. Avoid this service
A. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
E. P.
(Tradus) Toate bune.
(Original)
All good.
A. O. D.
(Tradus) Servicii excelente orientate spre client.
(Original)
Excelent client oriented service.
C. D.
(Tradus) Ok da da prompt
(Original)
Ok si prompt
C. D.
(Tradus) Personalul plăcut, serviciul este rapid și oferă o bună calitate.
(Original)
Nice staff, service is fast and delivers good quality.
S. M.
(Tradus) Unul dintre cei mai buni vânzători.
(Original)
One of the best seller.