Opinii despre Serviciul Permise Auto și Înmatriculări (Școală)
Serviciul Permise Auto și Înmatriculări
Str. Școlii 1, Baia Mare 430295, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Serviciul Permise Auto și Înmatriculări, Școală în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Serviciul Permise Auto și Înmatriculări
Luni
[08h:30h – 12h:30h]
Marți
[08h:30h – 12h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 12h:30h]
Joi
[08h:30h – 12h:30h]
Vineri
[08h:30h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Serviciul Permise Auto și Înmatriculări
H. R.
Lucrurile s-au derulat foarte repede, fara pierdere de timp, incet se intra in normalitate
P. O.
Servicii ireproșabile. E f bine de cind cu programările online
S. P.
Un haos total.Daca vrei o informație apoi doamne ferește.Mai tare te dezinformează decât sa te ajute.Organizarea ii praf
r. f.
Foarte ok,la pasapoarte,cel puțin am fost ff bine indrumati si ajutati.
Prompt.Multumim!!!
A. C.
Stiu sa scrie numele, dar nu tot.
I. M.
Foarte, foarte aglomerata stT la rind la plătit impozitul pe 2021 și taxa de gunoi al 76 a, fără distanțare toți fără masca în clădire cu alte sute la permise, la înmatriculări, la pașapoarte și alte minuni
V. C.
Cu programare la sfirsitul orelor de program nu stai la coada
A. S.
Locația e ok.un pic personalul e cam grăbit.nu prea au răbdare cam greu de dat explicații.
C. B.
Numarul de telefon este postat degeaba. Incerci sa suni si nimeni nu raspunde, iar daca trimiti un email iti raspund abia a doua zi (asta doar daca ai noroc).
Sa nu vorbim de imbulzeala ce are loc stand la coada cand ai programare. Nu conteaza daca ai programare sau nu, tot trebuie sa te inghesui la coada sa ajungi la ghiseu.
F. M.
Personalul are nevoie sa lucreze la bunul simt si comunicarea cu oamenii. Foarte neprofesionisti
V. B.
Forfotă în unele intervale de timp, dar spiritul de echipa și profesionalismul angajaților au rezolvat cu succes solicitările celor prezenți. Nu pot decât să le mulțumesc, eu chiar dacă aș vrea nu-i pot recompensa așa cum ar merita. Este cineva, însă, acolo SUS, care-i poate răsplăti, pe măsura efortului depus, așa cum numai El știe. Și mă rog pentru asta!
N. N.
Totul a fost ok
P. O.
Promtitudine si buna organizare
I. G.
Super. Am fost preluat la timp, conform programării. Personalul foarte amabil.
A. P.
Foarte bine si foarte prompt
D. V.
Bine organizați și atenți .
A. S.
Profesoniști și amabili. De cănd cu programările online s-a eliminat timpul de așteptare la ghișee.
V. T.
Foarte bine organizați, servicii de calitate, felicitări.
I. A.
A fost rapid!
A. T.
Nu răspunde nimeni la telefon.
m. s.
Lucreaza si n perioada asta de pandemie. Mi am facut programare si m au preluat la ora stabilita. Multumesc
G. O.
Numere definitive nota10 ,plus o domnișoară cumsecade mulțam !!!
A. S.
Am incercat sa sun dar in Zadar, nimeni nu raspunde, am trimis un mail dar nimeni nu raspunde, cand au ca si contact mail pe pag, dar ii numai pentru impodobirea paginii, cum personalul de acolo ii pentru impodobirea scaunelor.
Ajung azi la 1145 cand aveam programare la 12 si imi zice domna de cand va tot strig, unde ati fost? Haideti inautru.
Ma duc inauntru si toata rastita imi spune, dati mi documentele, la care II raspund dvs tre sa imi vorbiti educat cum am facut si eu pretind acelasi respect pe care il ofer Si eu.
Din acel moment a inceput sa se calmeze si sa imi vorbeasca frumos.
Nu este posibil ca inca in 2020 sa avem inca personal asa de neprofesional si nerespectos.
Invit pe toti cetatenii sa isi apere dreptul la respect si de fiecare data cand se intampla lucruri de astea sa sune la protectia consumatorului.
De pe chitanta scris s ar parea ca doamna needucata are numele VELIE LILIANA CARMEN.
Nu va lasati injositi numai de ce ei sunt functionari, respectul ii dreptul fiecarui cetatean!!!
S. A.
Foarte mult de asteptat
b. e.
A fost ok
G. C.
Neprofesionalism! Am ajuns la ora 11 dimineata pentru preschimbarea permisului de conducere, in conditiile in care programarea era la ora 11:15 (sfertul academic). Am intrat la timp, insa numai pentru a constata ca se cere un formular in plus fata de cele specificate pe site la secțiunea documente necesare, in momentul programării. Mai mult decat atat, am asteptat 10 minute la acelasi ghiseu sa intreb de unde se poate ridica acel formular, fara sa fie alte persoane înaintea mea. Atât a durat pana când dna functionara a ridicat privirea spre mine. Ulterior am rezolvat cu documentele insa era deja 11:18. Dna functionara a decis ca poate intra următorul cetățean programat la 11:30 deoarece pentru preschimbarea permisului meu strain era nevoie de mai mult timp si e mai bine sa ii serveasca pe ceilalti, deci sa intru eu la sfarsit. Precizez ca persoana programata la 11:30 avea tot permis străin! Felicitări personalului!
M. C.
Destul de ok având în vedere gradul de civilizație al țării.
N. C.
Va multumesc pentru serviciul excelent si pentru profesionalitatea dumneavoastra.
1. T. F.
Aproape de fiecare data cand incerci sa iei legatura telefonic, nu raspunde nimeni si jntra robotul. Rusine ca nu ofera informatii telefonice care nu se regasesc pe site. Si cu stupoare gasesc ca sunt multe nemultumiri din partea cetatenilor, dar domnul comandat nu ia nici o masura printre functionari. Sa nu fiu si negativist 100%, am intalnit la ghiseu si politisti cu bun simt . Un management prost ca si in tot sistemul public.
A. M.
De data asta am rezolvat repede.
G. C.
Foarte bine.
M. M.
Doamna de la permise profesionistă desăvârșită
B. D.
Organizare de nota 10
I. R.
Foarte ok.
I. M.
S-a imbunatatit mult functionarea institutiei in ultimul timp. Numerele rosii le-am scos in 10 minute, iar cele definitive doar 5 minute am stat la rand, iar dupa doua ore au fost gata.
V. T.
Oameni dedicați chemării lor, funcționarii acestei instituții componenta Prefecturii dau dovadă de bun simt si solicitudine în contact cu toti acei care doresc un permis de conducere european. Nivelul instructajelor acoperă exigențele drumurilor europene în ceea ce privește dobândirea deprinderilor necesare unui condus auto atent si responsabil. Cu toate acestea numarul accidentelor de circulatie este în crestere datorita neatentiei dar mai ales iresponsabilitatii crase a umora care concura in organizarea acestei forme de transport. Dacă partea teoretică și practică sunt obiectivele examinării uneori examinatoarele sunt cuprinse de emoții și intervin în procesul conducerii neînțelegînd ca ecaminatorul nu face parte din joc ca si arbitru de fotbal Mai mult intervenția lor în actul consumului presupune din start neîncredere în viitorul conducător auto. Cred ca ar fi bine sa fie lângă examinat constructorul iar examinatorii să formeze un echipaj care sa noteze separat si secret evaluatea examinatului. Asa s ar elimina emotiile dar mai ales implicarea examinatorului in examen. Ce ar fi ca arbitru de la patronajul artistic să se plimbe pe patinoarul unde evolueaza concurentele.
k. g.
Umilirea cetatenilor , asta se intampla aici . Sper ca din 2020 sa zboare toti
c. f.
Bătaie de joc, deși postați pe site că aveți program sâmbătă și duminică de la 8 30 la 13, este închis. Puneți lumea pe drumuri degeaba. Mă bucur ca va plătesc salarii in calitate de contribuabil și vă doresc să le folosiți pentru lumânări (să nu consumați curent la serviciu). Competenților mici și glumeți, e o plăcere să vă suportăm și să vă susținem!
M. M.
Super.
M. O.
👍
D. M.
Doamnele de la ghișeu tratează oamenii ca pe niște haimanale.
d. t.
Cu programarile online merge tresba mai bine cel putin nu trebuie da astepti cite 10 ore pana intri la examen
E. U.
Timpul de asteptare este mult prea lung. Aplicatii care se blocheaza, angajati care nu stiu ce au de facut...
A. B.
Se inghesuie lumea ca si la piata. Functionarii vorbesc destul de obraznic. Si cei cu "prieteni" acolo, au mereu prioritate. In orice tara din UE mergi, nu gasesti asa ceva.
A. D. P.
Nu lasati actele pe ultima suta de metri pentru ca sunt perioade mega aglomerate vara si in jurul sarbatorilor
z.
trebuie sa iti iei numar ca sa te duci la ghiseu, mai civilizat.
V. D.
Este nevoie de mai multa organizare.
P. B.
Să mergi de dimineață ca să prinzi un număr acceptabil
a. a.
Prea mult timp pierdut la rand
#. B.
Timul asta de asteptare..
C. C.
Felicitari
M. T.
(Tradus) Același loc vechi, aglomerat și comunist, arătând ca o clădire. Au modernizat puțin sistemul cu rezervări online pentru înregistrarea mașinii dvs., așa că fair-play! A trebuit totuși să aștept 1h30 la rând, chiar dacă am o programare online. ✌👊
(Original)
Same old place, crowded and comunist looking like building. They upgraded the system a little bit with online reservations for registering your car, so fair play! I still had to wait 1h30 in line even though I have an online appointment. ✌👊
p. d.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
s. i.
(Tradus) Loc bun
(Original)
Jó hely
C. D.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
i. b.
(Tradus) O.K...
(Original)
Ok...
M. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S.
(Tradus) Aglomerat
(Original)
Crowded
C. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
G. L.
c. f.
M. G.
D. H.
v. b.
s. v.
C. P.
A. P.
P. V.
I. M.
r. L.