Opinii despre Punct de Recoltare Laborator MedLife Timisoara (Psihiatru)
Punct de Recoltare Laborator MedLife Timisoara
Bulevardul General Ion Dragalina 37A, Timișoara 300166, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Punct de Recoltare Laborator MedLife Timisoara, Psihiatru în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Punct de Recoltare Laborator MedLife Timisoara
Luni
[07h:30h – 13h]
Marți
[07h:30h – 13h]
Miercuri
[07h:30h – 13h]
Joi
[07h:30h – 13h]
Vineri
[07h:30h – 13h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Opinii despre Punct de Recoltare Laborator MedLife Timisoara
A. P.
In aceasta dimineata, o asistenta luandu-i probe din nas bunicii mele, pentru testul Covid, i-au spart efectiv narile, ambele, astfel incat a facut hemoragie. Dupa ce ca s-a intamplat acest lucru, cu o atitudine de la inceput ostila, nici macar scuze nu si-a cerut. S-a curatat de sange si au scos-o pe usa din spate.In graba ei, plina de sange, la plecare bunica mea nu a luat chitanta si foaia pe care erau date pentru aflarea rezultatului(desi a lasat adresa de mail). Astfel, am sunat la numarul lor pentru a ma asigura ca primeste rezultatul si nu imi raspunde nimeni de ore intregi. Mentionez ca bunica mea a ramas cu dureri in ambele nari.
L.
puneți funcția de nici o stea, va rog, am fost acolo iar asistenta de la recoltare se certa cu nu stiu ce clientă, eu așteptam să mi se recolteze sânge pe scaun, având în vedere situația asta cu covidul, doamna asistentă ținea în mână telefonul clientei cu care se certa, îi explica ceva pe acolo, după care fără să se dezinfecteze a venit la mine și mi-a recoltat sânge... nice
A. C.
Aloooo ,ce fac recepționerele ,de ce nu răspund la telefon (de 3 zile încerc să sun la diferite orare) doar la clinica med Life se poate întâmpla asta,și culmea după 2 minute de robot în care auzi că ți se spune "apelul dumneavoastră este foarte important pt noi",apelul se închide brusc, rușine să vă fie
T. J.
Personalul mediu este de o aroganță crasă, lipsit de amabilitate, cu o greață pe care eu nu am mai întâlnit-o nici în spitalele de stat. Însă medicul dl dr. Razvan Bardan de la urologie, a fost exact opusul celor de mai sus, foarte amabil, atent și cu foarte mult bun simt, a dat dovada de un profesionalism exemplar. Dacă ar fi sa notez după cadrele medii din clinica ar trebuii sa dau minus o stea clinicii Medlife Timișoara, iar dl-ui dr Bardan 5 stele, asa ca am făcut media și am dat 3 stele
R. S.
Si o stea este prea mult , merg sa fac anumite analize , ii dau foaia de la medic domnului de la receptie , cand aflu dupa 14 zile cand au sosit analizele ca in loc sa faca analiza care trebuia , a ales el ce analize i sau parut lui mai scumpe , ca, la noi clientii care venim la Medlife , peste noapte brusc apar banii in buzunar , a trebuit din nou sa merg pentru analizele corecte , si sa platesc din nou , jalnic , cea mai proasta experienta , si oameni cu aroganta care nu vor sa raspunda nici macar la buna ziua !
O. V.
De evitat!!! Iar daca din greseala ajungeti la cabinetul "doamnei" dr Reviczky Levay Delia...sa va tineti bine deoarece dansa considera ca in buzunarul pacientilor ploua cu bani! Mergi sa faci o investigatie...si te trezesti ca ea considera ca mai ai nevoie de inca doua...iar nota de plata e pe masura. RUSINE! Cea mai mare problema este ca MANAGERUL aceatei institutii...sau cel putin asa s-a prezentat o sustine si sustine astfel de practici!!! Daca esti nemultumit primesti ceva banuti inapoi dar fara sa semnezi vreun act...Ma intreb ce contabilitate bine pusa la punct este acolo...
B. E.
Din pacate organizarea programarilor lasa de dorit.
Am asteptat 40 de minute sa fiu preluată de medicul pediatru deoarece si-a decalat pacienții foarte mult. Mentionez ca , consultatia a durat 10 minute, acest lucru este inacceptabil dat fiind faptul că am fost cu un nou nascut. Faptul ca medicul vorbește respectuos si este amabil compensează foarte putin timpul de așteptare. La receptie totul a mers foarte repede, doar trebuia sa lăsăm o sumă destul de mare pentru cele 10 minute de consult si cele 40 de așteptare!!!👎👎👎
m. m.
Oribil si am dat o * pentru ca astfel nu mi- ar fi permis sa scriu recenzia.Experienta mea cu Dr ginecoloaga a fost foarte dezamagitoare,doctorita fiind de o aroganta grasa.Prima si ultima oara in aceasta " prestigioasa " clinica.
C. R.
Unele domnisoare de la receptie incapabile si lipsite de chef.
L. C.
Medicul nu a fost anuntat ca are pacient programat, asa incit nu a fost prezent. O coordonare mai buna intre receptie, pacienti si medici ar fi de dorit.
R. M.
Astăzi am avut doua experiente: una plăcută, am dat de o doamna doctor la orl, grozava. Dar, experienta neplăcută e neplăcută rau! În plina pandemie, era un haos de nedescris, un du-te/ vino, mai rău ca în Gară de Nord a Bucurestiului, peste tot. Analizele ti se iau, pacient după pacient, fără nici cea mai mica urma de dezinfectare, stai sa aștepți după acte, la gramada, pe canapele fara urma de dezinfectare, asistentele folosesc aceleași mănuși.... e un haos total, sunt total depășiți de situație! Astepti pe coridoare, fără limita! Nu mai înțeleg nimic, e o clinica privata?!
R. A.
Organizare deficitara la receptie pentru prelevare analize.
A. T.
Doamna doctor ginecolog, a fost de o aroganta maxima, păcat, a fost ultima experienta cu medlife, colaborator fiind. Oare dacă fiica ei mergea la medic i ar fii plăcut sa fie primita asa cum a făcut o dumneaei?
D. C.
Nefiind multumita de atitudinea aroganta a doamnei Doctor de la Ginecologie am hotarat ca vreau ca interpretarea testului Papanicolau sa fie facuta de catre alt medic din cadrul clinicii. Operatorul de la call center m-a informat ca cel mai probabil voi fi facturata si pentru un consult, daca voi decide sa fac programarea la un alt doctor.
In cazul testarii COVID am fost testata la 1h dupa ora programarii, asta dupa ce am asteptat in strada impreuna cu alte 30+ de persoane. Timpul meu nu a fost respectat si nici siguranta mea.
C. A.
Am făcut programare pentru testul de Covid19 cu 10 zile înainte. Mi s-a spus că mi se eliberează în max 48 ore (72 este perioada pentru intrare în Grecia). După o săptămână, mi s-a spus că nu se mai respecta termenul de 48 de ore și o să-l primesc....când va fi gata. Cum sa faci așa ceva? Au un Nr fix de teste, știau clar că se poate face in termen. Au băgat pe alții în fața.
0 este valoarea clinicii, chiar daca, notele pentru recenzie pleacă de la 1. Cum să lași pe cineva să își planifice concediu, sa plătească avans și apoi să afle că voi v-ați bătut joc?
O clinica care face așa ceva, este de evitat. Pe mine și cunoscuții mei, sigur nu ne mai aveți ca și clienți.
U. D.
Fugiti de ei ca de dracu..sint buni de luat banii
M. B.
Nu Recomand, personal slab calificat si arogant la nevoile pacientului atât din punct de vedere al medicilor cât și al personalului de la recepție.
N. C.
Relatiile cu publicul sunt de-a dreptul penibile ca sa fiu indulgent. Un pacient cu hernie de disc care prezintă dureri si dificultati de deplasare TREBUIE sa mearga personal sa ridice rezultatul RMN-ului. Celor de la receptie nu le pasa, doamna asistenta care ia temperatura la intrare se transforma in managerul receptiei si ia decizia finala... nu se poate. La București la help-line primesc numarul de telefon de la receptie din Timisoara. Nu am voie sa vorbesc cu cineva mai competent din clinica. Game over. Indiferenta, incapacitatea de gandire si bezna minții castiga.
F. V.
Jalnic!!!!! Am facut niste analize de sange la bebe si pe langa faptul ca a trebuit asteptat 18 zile lucratoare sa vina analiza, a trecut deja o saptamana peste acest termen si nici acum nu a venit analiza. Am sunatde 2 ori la call center sa aflu ce se intampla, insa nimeni nu stie nimic, nu se stie cand vine rezultatul sau daca mai vine. Nu recomand analize facute in aceasta clinica!!!
C. D.
Daca vrei sa faci test Covid - rezultat dupa aprox. 4 zile, negarantat ca si data. In conditiile in care Austria cere test acut de 3 zile .. Test necesar pt. a calatori in interes servici. Nu mai vorbim de spitale de stat ...
A. D.
Nu raspund la telefon cu orele...comunicarea la distanță este zero in Timisoara...programez personal pentru examenul medical periodic cu doua saptamani inainte si nu primesc niciun feed-back...profesionalism si interes din partea lor pentru maxim o stea...cu multă, multă indulgență.
A. B.
Am dat o stea doar sa pot scrie aceasta recenzie. Dar nu merita! Daca treceti pe la neurilogie , nu va programati la dr Doman Georgeta! Interes 0 pentru pacient! Mi s-a parut foarte superficiala desi am dureri mari la coloana! De parca m-as fi prefacut ! Si plus de asta nu mi-a recomandat concediu medical deoarece zice dinsa ca dupa tratamentul care mi l-a dat timp de 7 zile pot sa "zburd" ! Am intrebat ce sa fac daca dupa 10 zile nu mi se mai amelioreaza durerea? Raspunsul a fost sa ma duc la urgente ca dinsa sigur va fi in concediu. Deci eu ce sa cred acum? E profi nu?
R. D.
Doamna dermatolog prescrie doar produse cosmetice de branduri high-end care probabil o sponsorizeaza, avand in vedere ca are cabinetul tapetat cu reclame ale acestor branduri. Ma asteptam ca un doctor sa prescrie medicamente, nu creme hidratante la suprapret. Sfat prietenesc: gasiti un doctor adevarat.
L. M.
Nu am avut nici o experienta neplacuta la clinica. Sotul meu este pacientul doamnei , repet, DOAMNEI doctor Bertici Nicoleta. Profesionista, politicoasa, etc. numai cuvinte de lauda la adresa ei. Sunt convinsa ca si alti pacienti au aceiasi parere.
C. A.
Nu tratați decât pacienții frumoși sănătoși și cu portofel plin, huh? Jegoșilor.
B. B.
Nu recomand clinica din cauza personalului. Am fost 4 zile la rand sa rezolv ceva ce a durat in final doar 10 minute. Doctorii nu isi respecta programul, stai pe la usa cu orele timp in care cei de la receptie iti spun ba ca e la munca doctorul, ba ca nu e. După ce te saturi de așteptat, ti se spune sa revii ca de fapt nu e doctorita (cu 2 doctori s-a intamplat !! ). Am avut programare facuta online, iar cand ne-am prezentat, dupa 1 ora de asteptat ni se spune ca de fapt nici doctorita asta nu e la munca si ca a fost o problemă de sistem si trebuie sa revenim.
Cei de la receptie sunt amatori si se amuză pe seama ta.
F. M.
Cam deficitari la partea de asistenta telefonica. In rest amabili. Recomandat de fullmarket.ro
D. D.
O experienta placuta. Am rezolvat mai multe probleme in aceeasi zi, atat pentru mine cat si pentru parintii mei. Timpii de asteptare au fost rezonabili, comparabili cu alte clinici si cabinete la care am fost.
I. M.
Profesionisti, ne-au recoltat sange, la copil de 2 ani si nu a plans deloc. Foarte amabili.
M.
personal am avut o experienta ok cu recoltarea sangelui pentru analize (posibil pentru ca nu am prins coada)
la receptie au fost amabili, la fel si doamna doctor
M. I.
Am fost multumim, am rezolvat toate problemele pe care le aveam de rezolvat. Totul intr-un mediu civilizat si curat.
L. T.
O stea cu indulgenta!
NU RECOMAND ACEASTA MULGATOARE DE BANI!
Am abonament la aceasta hiperclinica de hoti de mai bine de 3 ani, cu acoperire pe aproape toate investigatiile pe care le-as face. Am si un diabet de tip 2, motiv pentru care am intentionat sa fac o glicemie. Ghici ce mi-au spus? Ca trebuie trimitere de la medic pentru asta! Trei ani de cand le platesc lunar abonamentul nu am facut o analiza. Nu au fost interesati deloc de starea de sanatate a pacientului, ci doar de banii lui! De luni voi renunta la "serviciile lor". Daca tot trebuie sa platesc, macar sa stiu pentru ce.
A. C.
Angajatele sunt de o nesimtire fenomenala,
7 fete pe tura deodata in cazul in care vine un domn sa depuna o plangere pentru incompetenta caci ele nu stiu sa raspunda la telefon. Ele sustineau, ofensate si defensive, ca sunt prea ocupate mereu cu clienti incat sa raspunda la telefon.
Asta in timp ce, lucrau doar 2 din cele 7 cu clientii, una se certa cu acest domn incercand sa faca un damage control, iar 4 stateau la barfa in timp ce sunau telefoanele de numa si nu se puteau obosi sa raspunda.
Asta inainte sa ma ignore de vreo 5 ori si sa serveasca pe altcineva inaintea mea, colega lor care cica era in pauza brusc nu avea pauza incat sa serveasca o alta doamna, dar reintra iarasi la fel de brusc in pauza cand era gata cu ea si urmam eu la rand.
Aceasta poveste s-a intamplat chiar astazi, data trecuta cand a trebuit sa-mi aduc o mostra la ele (fusesem cu o zi inainte si nu puteau sa imi faca analizele fara acea mostra) aceeasi fata care mi-a spus sa o aduc a vrut sa ma trimita pe drumuri iarasi ca "ea mi-a spus sa aduc alta mostra." As fi fost capabila sa o cred daca nu mi-ar fi scris pe o foaie ce trebuia sa aduc, si nu a vrut sa accepte nicicum greseala, nici sa ma serveasca, nici macar sa isi ceara scuze ca m-a pus pe drumuri doua zile.
Nota 10 fetelor, in viitor petreceti mai mult timp cu clientii la coada in loc sa va rujati si sa stati la barfa.
T. J.
Jalnic ! Suni ore in sir pana raspunde cineva la telefon.
S. V.
Personal foarte amabil, felicitări domnului doctor Balica!
M. T.
PROFESIONALISM 0 !! NU RECOMAND ! Doamna doctor Iordache Oliviera Nicoleta(Ginecologie) Acum 2 luni ... la un control re rutina ... Doamna doctor se amuza la "diagnostic"... Te face sa te simti de toata jena ... Totusi platesti niste bani ,nu mergi de placere ... putin profesionalism si putina dovada de seriozitate fata de client ar fi mult mai ok !
C. R.
Nu recomand. Nu se fac programări pt RMN. Tot ce se poate face e sa te pună pe o lista de așteptare și te suna... când au ei chef. După 3 luni am fost la ei sa ii întreb ce se întâmplă de ce nu am fost sunat. Mi s-a spus ca au încercat sa ma sune dar aveam telefonul închis. (telefonul meu nu sta niciodată închis). Am întrebat dacă au încercat sa sune și a 2a oara, dacă au dat un mesaj. Mi s-a spus ca nu au timp sa facă asta, dacă nu răspund din prima asta e. Observ ca nu sunt singurul care a avut probleme la aceasta Hyperclinica. Se pare ca nu s-a schimbat nimic. Asta înseamnă că cei ce administrează sunt la fel de incompetenți ca și doamnele de la recepție.
A.
servicii si personal slabe , unii chiar nesimtiti , ex: am fost la medicina muncii pentru vizarea unui CM , prima zi nu era prezent medicul desii are program zilnic pana la ora 13:00 , a 2 zi nu avea timp , desii eu lipseam de la munca pentru asta....si nu numai.... in decurs de 3 ani tot felu de prob cu ei
C. R.
Timp lung de asteptare la receptie si laborator
Am sunat in luna ian 2019 la call center pt programare pediatrie +efectuare vaccin copil, m -au pus apoi sa sun la receptie in timisoara...nimeni de la medlife nu stia daca au vaccinul respectiv pe stooc sau ar trebui sa il cumpar eu ...neinformati si dezorganizati
Recoltare neprofesionista sange la copil, nu au gasit vena, ulterior la bioclinica doamne amabile si profesioniste care in 2 secunde au recoltat.
Azi am sunat la call center sa fac progr la o specializare...mi se spune ca este loc si azi si maine ...dupa care mi se spune ca acea specializare nu e disponibila in timisoara...cand mi am exprimat indoiala legat de cele spuse, domnisoara s a crizat , s a rastit sa nu o fac incompetenta, atitudine execrabila din partea ei.
Cu siguranta nu voi mai apela la serviciile medlife.
L. M.
Punctualitate, promptitudine, profesionalism la aceasta clinica! Multumim domnului doctor Andrei Marginean!
M. C. S.
O clinica de toata jena ...intri sa iti faci analize si nu stiu nici prescurtarea medicala de la hepatita c si b ...si au si preturi ....daca atata lucru nu stiu ma intreb oare si rezultatele la fel se fac ??? Data viitoare vin cu urina de caine in loc de a mea sa vad daca stiu sa faca diferenta ...am dat o stea ca altfel nu ma lasa sa il postez dar nu ar merita nici o steluta ....profesionalism la pamanat
G. G.
Dezgustător modul în care tratați clienții și mă refer la domnisoricile care sunt la recepție, vi se pare că dacă stați după tejghea, l-ați apucat pe Dumnezeu de picior? Vouă v-ar place să vi se vorbească superior & zeflemitor? Oamenii nu vin acolo de placere, puțină compasiune și respect, mai ales față de vârstnici, și voi o să ajungeți ca ei cândva.
F. M.
La mn au uesit rez exact cum.mi sa spusla rec eptie mai repede inca cu o zi le am ridicat!Mersi!♡♡♡
G. R.
Huge contrast between how well prepared and professional the doctors are and how rude and inefficient the reception staff are.
Contrast urias intre doctorii foarte bine pregatiti si angajatii de la receptie nepoliticosi si ineficienti.
n. E.
În cursul zilei de azi 04.12.2018 am avut programare la pediatrie totul a fost perfect d-na Doctor foarte amabila a si recoltat la copilași exsudatele după care mă duc la recepție acolo începe spectacolul .La recepție 3 domnișoare .Doua dintre ele se ocupau cu pacienții de la casa de Asigurări iar pentru noi care plătim abonamente la ei o singură fata la recepție .Acolo stau la rand 45 de minute după care îi spun că am si recoltărilor la copii si daca pot sa le las domnișoara ma anunță că trebuie să le las la,laborator.Ma duc la , laborator si spun daca pot sa las exsudatele d- na ma anunță că trebuie să stau din nou la coada.Nu e posibil așa ceva după ce plătesc abonamente pentru privat.Tocmai în ideea de a nu mai sta atât la coada am făcut aceste abonamente.Incepand de azi voi renunța la serviciile oferite de Meflife.
I. B.
Oribil. A fost nevoie de mai multe asistente care sa ne chinuie bebelusul pentru o recoltare de sange...
A. R.
Cea mai proasta organizare posibila!! Am mers cu fetita de un an la analize și o ora jumate am așteptat pana sa ii fie recoltat sangele. Nu exista prioritate pentru bebeluși sau pt gravide. Pt cei cu trimitere de la medicul de familie era o singura persoana care se ocupa de inregistrare iar pentru analizele cu plata erau PATRU.
R. S.
Medici neinteresati de problemele pacientului, audiograma prost facuta intr-un mediu neizolat fonic.
p. r.
E de tot rahatul cu tot cu abonamentul si cardul de la munca...Am fost Luni si mi-a zis ca pentru dublu test krypto este 150 de lei si azi e 250 de lei ca si primul test facut ...Sunt foarte nemultumita de acest medlife ...Pe langa ca nu e gratis mai si inventeaza preturi sa isi acopere ei gaurile de pe spatele altor oameni...Scarborii aia
H. M.
nu pot fi contactati telefonic oricat ai incerca
cannot be reached by phone by any chance
D. M. L.
Multumit
O. M.
Jalnic.nu raspunde nimeni la telefon.sunteti praf.
L. R.
Timpul de așteptare la recepție este mereu ft lung.. de asemenea acum 4 săptămâni am solicitat o copie după trimiterea de la medic prin care am făcut niște analize la Medlife... a rămas ca o sa ma contacteze cineva după maxim 2 săptămâni, dar nimic... incerc sa sun la ei dar nici call center-ul nu funcționează -> după o perioada de așteptare apelul se inchide de la sine... in ceea ce privește recoltarea analizelor și rezultatele nu am întâmpinat probleme
E. M.
La receptie doamna cu care am vorbit s-a comportat urat, cu o atitudine plictisita, fiind deranjata de faptul ca am intrebat cand primesc rezultatul, iar ea mi-a spus deja ca il primesc luni, dar eu nu auzisem din cauza galagiei.La recoltari puteam sa stau mult si bine pentru ca nu a iesit nimeni sa ma cheme, am intrebat la un moment dat daca e cineva înaintea mea si am decis sa bat la usa ca sa intru.Analizele binenteles nu au venit luni asa cum mi a spus chiar doamna deranjata de mine, am sunat si am aflat ca le voi primi în 3 zile lucratoare.
V. D.
I do not recommend for Lab analyses MEDLIFE in TIMISOARA.
Pentru analize de laborator NU RECOMAND Medlife TIMISOARA. Se sta la 2 cozi : una la receptie , cealalta preluare analize . Asistente meficale nepoliticoase !! Am stat 45 min doar pentru a lasa o proba -fara recoltare !!
S. H.
O clinică excelentă!
La Gastroenterologie l-am avut medic pe dl. Dr. Khadim, un om excepțional, atât din punct de vedere medical cât și ca om. Recomand din tot sufletul!
o. c.
Am facut o programare telefonic, am asteptat doua saptamani pana in ziua programarii, am mers la receptie cu trimitere de la medic plus asigurare Alianz Tiriac si am constatat ca singura optiune este doar cu plata cash!
Pai si eu pt. ce platesc 1000 de ron lunar cas si 100 de ron lunar asigurare privata?
A. i. t.
Servicii de proasta calitate si medici slab pregatiti
V. D.
Am avut programare la ora 9 pentru recoltare de sînge, am asteptat 30 de minute ca să mă înregistrez. Sunteți jalnici. Pe spatele meu trăiți.
G. C.
Timpul de asteptare este f mare . Mai rau decat la județean uneori. Însărcinată fiind astept câte o ora si jumatate chiar doua ca sa ajung in cabinet si sa imj spună ca nu ma primește pentru ca nu apar ca am programare, si desi ii arat foaia cu programare de la recepție nu ma primește. Alta data astept pana la 20:30 si datorită faptului ca dna dr are prea multe pers care mai aateapta inca la usa, din 40 de min cat Aveam programat pt examenul morfologic, reduce timpul la 10 min. In concluzie Medlife nu merita banii care ii platim
Receptia nu raspunde cu orele la tel. Din pacate nu e ceea ce se vrea a fi.
L. E. P.
Au schimbat medicii, unii chiar nu aveau nici o treaba cu medicina, pe sloganul merge si a sa...
O îmbunătățire remarcabilă!
A. V.
Lipsă de profesionalism la recepție
C. D.
dezamagitor.
avand card Medlife de companie m-am programat la ei pentru eliminarea
catorva papiloame aparute pe gat.
la momentul programarii mi sa spus ca interventia ma costa o anumita suma beneficiind de reducerea de pe cardul Medlife
la finalul interventiei am fost anuntat ca ma costa triplul sumei initiale pe motiv ca nu mai am reducere la tipul acesta de interventie si doctora Tunei Andreea Daniela invocand ca au fost mai mult de 10 papiloame...adica 12
niste escroci cu halate albe.
Rusine sa va fie
NU RECOMAND
P. G.
Timpi lungi de asteptare, inclusiv la receptie. Cam ca la stat, doar pe bani mai multi. Receptia de jos execreabila - personalul.
C. P.
Sunt foarte dezamăgită de doamna doctor Chelmus Codruta. Nu numai ca nu mi-a oferit soluție la problema pe care o am, mi-a zis ca nu știe care e cauza, dar când i am spus ca am și o alta problema pe lângă cea prezentată, mi-a zis ca mi-o va rezolva data viitoare, adică peste o saptamana, ca acum nu poate pt. ca problema nu e trecută pe fisa prezentată. Adică pacientul sta bolnav pentru ca doamna doctor nu poate da mai mult de o indicație pe ședința. Și multe altele... Mi-a spus sa revin luni, iar la Recepție mi s-a spus ca nu lucrează cu CAS lunea și oricum nu mai are locuri disponibile sa ma primească. Rețeta ar trebui sa fie gratuită pentru ca sunt studenta, dar ea m-a pus sa cumpăr antibioticul. Foarte dezamagita!! Nicio steluță nu as acorda. Cu siguranța nu ma voi întoarce aici și va rog și pe cei care citiți acest mesaj sa luați in considerare cele prezentate!!
I. D.
Cea mai proasta experiența....
Secretara de la Recepție de o nesimțire ieșită din comun și agresiva....am așteptat 20 min sa emită bonul fiscal.
După aceasta experiența proasta am fost la REGINA MARIA unde totul a fost perfect.
Am făcut aceasta comparație ca sa nu mai treacă și alți oameni printr-o experiența proasta într-un sistem privat de sănătate.
C. R.
RUSINE MEDLIFE!!!
Dezamagit total!!
Sa ti se spuna atat la receptie cat si in sala de recoltare ca pentru examenul de urina NU trebuie neaparat luata proba din prima urina.....mi se pare ca au un personal total nepregatit pentru serviciile medicale pe care le ofera!! Daca accesezi si site-ul lor se specifica acolo in ce conditii se face un examen de urina....Platim aceste analize pentru care iti pui multe semne de intrebare privind corectitudinea rezultatelor!
Am mai avut o experienta neplacuta cu medlife, cand am luat rezultatul pentru un exudat si l-am repetat la synevo si bioclinica....si la acestea doua rezultatul a fost negativ.....
RUSINE MEDLIFE inca o data!!!
F. M.
Este inadmisibil sa suni de 30 de ori a cate 2 min si sa nu raspunda nimeni!!!... N-am cuvinte...
C. S.
Dezamagitor. La recepția de la parter lucreaza 1-2 desi sunt 3 persoane, risipa de resurse. Deși aveam programare cu copilul la o anumită oră am fost primiți cu vreo 30min întârziere după ce am băgat capul pe ușă ca sa o distrag pe doamna doctor care se întinsese la vorbă cu pacienții precedenti. Preturile un pic cam mari.
P. D.
Servicii sub orice critică. Personal obraznic, sfidător, neprofesionalist de la medici la funcționari. Pentru o singură și primitivă radiografie m-au purtat trei zile la rind.. .S-au straduit trei zile să nu onoreze o trimtere prin casă. Pentru că am insistat au fost obligați sa o onoreze,dupa trei zile. Clinica De Ne Vizitat.
D. A. B.
Timpul de asteptare pt a lasa o proba este enorm!!De fiecare data cand vin aici exista cozi infernale si un personal inacapabil de a gestiona numarul de pacienti.Groaznic, nu recomand!
V. P.
Am card de vreo cinci ani , și serviciile pe care le-am primit au fost cu promptitudine și profesionalism și sper să fie la același nivel în continuare ! O sugestie , să fie programări și la analizele de sînge , acolo se așteaptă puțin mai mult !!
C. P.
Medici lipsiti de profesionalism, am primit zeci de raspunsuri sictirite... Nu mai merg la medlife.
C. S.
Neprofesionisti !Urat din partea lor mai ales o clinica privata .Am platit scump pt .un test care trebuia sa ajunga in America si nici nu m-au anuntat de rezultatul lui foarte important ! A trebuit sa sun eu la clinica sa aflu rezultatul! Mi s-a promis ca voi fi contactat la ajungerea rezultatului . Rusine !!
M. M.
Am fost programat, mi s-a spus sa astept. Eram primul din programul doctorului respectiv. Cea de la receptie vine si o cheama pe o alta doamna. Cand am protestat, mi-a raspuns arțăgos. Pana la urma s-a dovedit ca acea doamna care a fost bagata in fata avea o programare la un alt doctor. Sunt foarte dezamăgit de serviciile lor. Doctorul la care am mers insa a fost foarte bun.
I. N.
Neurologie o doamnă doctor de milioane Dumnezeu să o aibă în paza
R. A.
Nu se respecta programarile ...:(
D. N.
Personal drăguț. La informații și la recoltare (unde am avut eu treaba) sunt f drăguțe fetele , explica si au răbdare. Niciunde nu am găsit personal ca aici . Recomand :)
A. B.
Foarte foarte dezamagita, desi ni s-a spus ca se recolteaza culturi intre craciun si revelion...nu a fost asa. Ne-am bazat pe acest lucru si ne-am dus pe degeaba la laborator.
b. c.
Am fost la recoltat .personal amabil.curatenia de nota 9.servicii nota 8.recomand
g. m.
Am fost sa imi fac programare pentru analize gratuite, mi s-a spus sa sun dimineata la 7.. bineinteles ca linia era ocupata pt ca toata lumea a sunat atunci, iar dupa 20 min de asteptare sa imi spuna ca nu mai au locuri..
P. C.
Am fost programat, mi s-a spus sa astept in fata cabinetului. Dupa o ora, am aflat ca doctorul e absent si nimeni nu stie nimic.
E. V.
Am fost pentru niste analize, sa lucrat foarte profesional si rapid, plus am primit analizeleprin email asa ca nu a mai trebuit sa ma mai deplasez fizic pentru ele
S. C.
Dezamăgitor. Timpi de asteptare foarte mari. Dezorganizați.
E. C.
Jalnic! Nici macar programul nu este respectat!
I. D.
Foarte multumita de serviciile Medlife. Va multumesc!
A. A.
Foarte practic, eficient și tehnologie de ultimă oră
A. T.
Personal medical experimentat. Recomand
N. A.
Servicii super
A. D.
Servicii bune
M. S.
(Tradus) Nimeni nu răspunde la telefon.
Este o clinică privată ??
(Original)
Nobody is answering the phone.
Is this a private clinic??
E. A.
(Tradus) Timp de așteptare 1h ++ pentru o programare ... Programat la 11 și intrat după 12 ...
(Original)
Waiting time 1h++ for an appointment... Scheduled at 11 and went in after 12...
E. B.
(Tradus) Majoritatea personalului de la recepție este destul de drăguț, iar medicii ca Tunei Andreea (vrea să termine foarte repede cu clientul, ridică vocea ciudat și nu este foarte atent la informațiile personale ale clienților săi) sau Amzar Daniela (vrea să pară drăguță, dar ea nu este, și este atât de rapidă cu programările sale pentru a merge la cumpărături) NU sunt deloc recomandate!
(Original)
Most of the reception staff is quite nice, and doctors as Tunei Andreea (wants to finish very quickly with the client, raises her voice strangely and is not very attentive with her clients' personal information) or Amzar Daniela (wants to seem nice but she is not, and she is so fast with her appointments to go shopping) are NOT AT ALL RECOMMENDED!
T. R.
(Tradus) Pentru o simplă muncă de laborator, nu au putut să ia un eșantion pe parcursul a trei vizite. De fiecare dată mi-au spus să revin cu o zi diferită. Foarte neprofesionist și nu corespunde standardelor europene.
(Original)
For simple lab work, they were unable to take a sample over three visits. Each time they told me to come back a different day. Very unprofessional and not up to European standards.
C. C.
(Tradus) Cel mai mic client service .patience vreodată și o mulțime și o mulțime de așteptare
(Original)
Lowest customer service ever .patience and lots and lots of waiting
M. M.
(Tradus) În ciuda faptului că unele prețuri sunt puțin ridicate, calitatea este de top! Foarte buni medici. Poți conta pe a fi tratat bine.
(Original)
Despite some prices being a little high, the quality is top! Very good doctors. You can count on being treated well.
P. C.
(Tradus) O clinică privată decentă, cu servicii medicale bune.
(Original)
A decent private clinic with good medical services.
A. A.
(Tradus) Am intrat la un test de alergologie și nu au avut cel de bază pentru câini (cel care ne interesa de fapt). Experiența generală cu clinica din Timișoara este foarte dezamăgitoare.
(Original)
We went in for an alergology test and they did not have the basic one for dogs(the one which we actually were interested in) . General experience with the clinic in Timisoara very disappointing.
A. T.
(Tradus) Foarte frumos
(Original)
Very nice
o. d.
(Tradus) în sfârșit o clinică cu aproape tot
(Original)
finally a clinic with almost everything
A. S.
(Tradus) Cea mai bună clinică medicală din oraș.
(Original)
Best medical clinic in town.
A. M.
A. L. B.
i. r.
V. M.
s. b.
L. H.
C. M.
G. H.
S. D.