Opinii despre Elytis Hospital în Iași (Psihiatru)
Strada Gheorghe Săulescu 43 A, Iași 700010, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Elytis Hospital, Psihiatru în Iași
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Elytis Hospital
Luni
[07h:30h – 20h]
Marți
[07h:30h – 20h]
Miercuri
[07h:30h – 20h]
Joi
[07h:30h – 20h]
Vineri
[07h:30h – 20h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Elytis Hospital
F. L.
Am avut o experienta in cadrul spitalului Elytis cu dl. Doctor Moiseenco, pe care-l recomand cu încredere. Personal amabil, recomand cu incredere!
P. I.
Cuvântul care îmi vine în minte când mă gândesc la experiența din acest spital este excelență și profesionalism. Am fost tratat cu răbdare și respect. M-am simțit tratat ca un om în sfârșit iar costurile nu au fost exagerate. Felicitări echipei Elytis! 🙏
L. N.
Mulțumesc mult doamnei doctor Hamza! Profesionista, dar, mai ales, Om!!! Empatica, apropiata de pacient, m-a făcut sa ma simt ca lângă o prietena buna! 🤗❤️
c. c.
Multumesc Dr.Andreea Hamza ginecologie un medic bun explicit în comparație cu Arcadia unde o d.na doctor ginecolog pt ca am vb.10 min.(190 lei) si nu a putut să.mi recolteze probe imi cerea să revin să plătesc din nou cosultatia+ probe inca 700 lei...La Elitis cu 250lei(consultatie+probă ginecologica)...nefiind asigurată...
I. I.
Profesionalism 100%. Totul mi-a plăcut. De la comportamentul civilizat al personalului până la condițiile de acolo.
S. M.
Profesionalism 100%
I. S.
Sunteti superbi, mai ales doamna doctor de la parter care nu funcționează pe programari. Ii stiu numele, dar nu as vrea sa il fac public fara acordul dumneaei. Recomandarea ar fi sa faceti si programari, dar cu siguranta sunt motive pe care nu le-am luat in seama si nu le stiu. Felicitari! Altfel, totul super, dar super PROFI!
M. F.
Servicii de inalta calitate! Recomand cu drag!
P. U. C.
Cu toate ca este o unitate care se adreseaza unor persoane cu probleme de sanatate, nu veti gasi macar un loc de parcare marcat pentru persoane cu handicap. Liftul este prea mic pentru un scaun cu rotile. Postez acest mesaj cu speranta ca se va produce o schimbare.
d. d.
Subscriu la tot ce s-a relatat mai sus. Nu aș vrea să mă repet.
Concluzie :
Recepția are nevoie de Training masiv în managementul hospitalier cât și în managementul calității serviciilor. Sunt cursuri speciale pe care eu însumi le-am făcut la THR. Vorbim de niște standarde de politețe și calitate care nu există la d-voastră în recepție.
Referitor la Marea dezamagire privind plata cu cardul bancar...e grav...e rușinos și înțeleg perfect nevoia de Cash în speța aceasta. Ok atunci aduceți măcar un ATM de la o bancă importanta românească ca să nu puneți pacienții în situația de a se întoarce din drum alerga pană la gara unde sunt primele ATM scos Cash "cu valiza" și înșirat pe tejghea ca la piață. No comment...2016.
Pe de altă parte vreau să felicit echipa de asistente medicale de la chirurgie și paliative pentru excelenta preocupare și implicare...Un real exemplu de profesioniști. Și nu în ultimul rand DR Vlase Alexandru ORL pentru care nu am cuvinte de laudă în ceea ce privește atitudinea lui, profesionalismul și calitatea actului medical.
Per total...as reveni dacă se vor produce și schimbări...așa cum am sugerat. Succes.
Y. S.
Cred că cei de la recepție (centrala telefonică) ar trebui sa fie mai bine instruiți. :-) sun pentru o programare pt consult și mă întreabă ce procedura de tratament doresc? Pai de unde as putea ști ce problema am daca inca nu mi s-a efectuat consultul? Și tot insistă: dar după consult ce tratament ați dori? Iar eu tot spun că nu știu diagnosticul pentru a fi în stare să optez pentru un tratament sau altul. :-))
C. I. V.
Un spital in regula
P. P.
Servicii de calitate personal specializat si dragut
M. A.
Asa ar trebui sa arate un spital european. Bravo! Tot respectul pentru personalul foarte atent.
T. A. O.
Promptitudine si profesionalism , am fost tratat mult mai ok fata de Arcadia
C. P.
Personal foarte bun și condiții excelente.
B. P.
Cel mai bun doctor dermatolog la care am fost vreodata. A facut minuni cand nu aveam nicio speranta. Recomand.
D. B.
Apreciez in mod deosebit amabilitate celor de la receptie,laborator,cabinetele pneumo si cardio!voi.recomanda cu mult drag cl8nica!
T. T.
Am avut nevoie pentru tata o interventie cardiologica destul de costisitoare.
Capitolul competenta profesionala: totul a fost foarte bine din perspectiva mea, tata s-a simtit apoi mai bine si asta a fost cel mai important in aceasta actiune. II multumesc foarte mult Dlui Dr. Rotar pentru aceasta!
Capitolul comunicare: prost spre foarte prost incepand cu receptia (foarte, foarte prost) pana pe sectie unde infomatiile se obtin f greu si trunchiate. La receptie: nici un semn de orientare, fara numar de ordine, fara raspunsuri clare, aroganta la tejgea, infomatiile se scot cu arcanul din gura angajatului.
Capitolul financiar: dezastruos pentru un spital privat cu pretentii; fara POS, nu poti plati cu card sau virament bancar, nu poti plati decat cu valiza cu bani. Nimeni nu isi cere scuze pt incovenient. Ti se spune ca nu poti plati toata suma intr-o zi (mai mult de 10000RON), la fel de arogant. Vrei sa incepi sa platesti in ziua x un avaans la orele 16.00, inca nu se poate, desi externarea e a doua zi. Ar trebuie sa revin la orele 19.00!! " Ma obligati ca si client sa revin de cate ori vreti pe zi aici?" Cer sa vb cu un manager, receptionista bolboreseste ceva, pana la urma imi poate incasa un avans dupa ce fac presiuni si ii dau de inteles ca ea si institutia care o reprezinta nu se poate juca cu timpul oamenilor, si mai ales din comoditate!!! In final mai pierdem cateva minute bune numarand banii inclusiv hartii de 5 RON. La sfarsit nu se spune nimic, tacere totala.
Pe scurt: pregatirea profesionala buna din spatele institutiei trebuie imbracata cu o comunicare buna, management bun si mai ales bun simt in general, dar mai ales cu clientii sai. Sper in servicii mai bune pe viitor si va doresc succes!
Kurz auf Deutsch: mein Vater hat eine Herzkatheteruntersuchung mit Angioplastie bei Elytis bekommen. Beruflich waren die Ärzte ganz gut, zumindesten von meiner Perspektive. Komunikation war schlecht, besonders in die Rezeption. Zahlen konnte man nur bar?! Stellen Sie sich man vor 2500 Euro! Un dass geteilt über 2 Tage. Rezeption eher unfreundlich.
Shortly in Englich: my Father had to go through a Heart Intervention dy Elytis. Professionelly the doctors were pretty gut, from my perspective. My father was good afterwards- But Comunication was pretty bad especially the receptionist, Reception was rather rude, Payment was only cash possible! So I had to run and struggle to bring over 10.000 RON cash.
N. N.
UN LACAS DE ASISTENTA SOCIALA GROZAV! FELICITARI PROPIETARULUI SI MAI ALES ANGAJATILOR!
Nu as vrea sa uit nici un detaliu despre acest lacas cu oameni cu suflete de aur din strada Silvestru nr. 43A. Un bloc zvelt intre case cu un urias semn ‘ELYTIS Hospital’. Cum intri ramii impresionat de curatenia impecabila si ordinea desavirsita. Incepind de la receptie poti observa atentia si respectul oferit de personalul din acest lacas. Saloanele au un design modern cu pervaze vessel colorate si ferestre imense unde pacientii isi pot pierde minute intregi regasindu-se pe strazile orasului. Saloanele aerisite si intime cu paturi ergonomice, cu aparatura noua pentru fiecare pacient, bai moderne usor accesibile si cu miros de primavera nu de spital. Singurul miros este cel de mincare calda, borsulet sau mincarica, ceai sau desert care imbie pofta pacientilor la masa. Regulamentul este strict si arata grija pentru pacienti, halat si botosei la intrare si un program de vizita 9 – 22 - imediat m- am gindit – acesti oameni sint dedicati, lucreaza deschis nu au ce sa ascunda au fata umana si de aceea orele de vizita. In toate spitalele romanesti este o lipsa completa de intelegere a nevoii pacientului dar nu la ELYTIS. De la medici pina la receptionista am intilnit oameni intelegatori, politicosi, amabili si gata sa te ajute. Medicii si asistentele isi petrec mult timp comfortind si conversind cu pacientii petrecind timp cu fiecare pacient in parte ascultindu-I ofurile si ajutindu-l sa inteleaga cauza. Dupa vizita doctoritelor tata a plins spunindu-mi: ‘Nu am intilnit nici un doctor pina acuma sa vorbeasca cu pacientii atit de mult, sa fie atit de calm si de intelegator fata de pacient, sa intrebe si sa asculte la cerintele unui bolnav.”
Vizitindu-l pe tata am ramas impresionata de plimarile zilnice brat la brat a domnisorei si domnului terapist cu fiecare pacient, de glumele frumoase care descreteau fruntile pacientilor. In ziua igienei fetei am ramas impresionata de grija, delicatetea si glumele care faceau bolnavii sa zimbeasca la vechile amintiri. Dupa o sedinta avuta cu Doamna Psihiatru mi-am dat seama cit de mult tata si-a deschis sufletul in fata acestei doamne dragute, calma si plina de speranta. Inainte de intrarea in salon pacientul este intimpinat de domnisoarele care il iau in primire si il fac curat si frumos pe viitorul membru al marii familii. Pijamalele se schimba cind este nevoie, cearceafurile sint de un alb intens, aparatura medicala pentru fiecare bolnav, atentie deosebita 24 de ore pentru pacienti. Acu citiva ani in urma stind pe salile unui spital unde era tata internat visam cu ochii deschisi la cum ar trebui sa fie un spital – un lacas curat, ingrijit unde bolnavii sint tratati omeneste, cadrele medicale au voci calme si respectoase, pacientii ascultati si ingrijiti de oameni carora le pasa, toti vom ajunge seniori – Visul s-a transformat in realitate – Se numeste ELYTIS!
M. A.
desi peste mana, cu parcare inghesuita,elytis hospital tinde sa devina o prezenta activa si necesara...
I. G.
Nu se respecta programarile. O programare la 14:30 sa decalat cu mai bine de o ora. Mai e mult pana departe.
D. S.
servicii medicale, dedicare si comunicarea cu personalul medical excelente.Profesionalism la standarde inalte la sectia de cardiologie.O unitate medicala de prima optiune.
C. P.
Un spital exceptional cu niste oameni cu experienta delicata si sincera....
A. M.
Conditii foarte bune, medici cu experienta si personal cu atitudine frumoasa :-)
A. P.
Multumesc pentru profesionalism si daruire.
M. M. S.
Pediatria Super, recomand.
T. B.
(Tradus) Standarde ridicate de profesionalism de la personal la facilități și servicii pentru clienți. Foarte bine!
(Original)
High standards of professionalism from staff to facilities and customer service. Well done!
C. F.
A. P.
M. B.
C.