Opinii despre Rosana Medical Valea Oltului (Psihiatru)
Rosana Medical Valea Oltului
Strada Valea Oltului 77, București 061971, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Rosana Medical Valea Oltului, Psihiatru în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Rosana Medical Valea Oltului
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Rosana Medical Valea Oltului
m. m.
Revin cu noutati, se fac 5 luni de cand nu reusim sa ne ducem la kinetoterapeut desi avem scrisoare medicala pentru terapie.
Cele de la receptie sunt niste nesimtite. O sa mergem in alta parte iar pe clinica aceasta o sa o reclamam la Anpc, ca nu se iau masuri. Drepturile pacientilornu sunt respectate de niste obraznice.
...................................................
Personalul este aproape indiferent la nevoile pacientilor, nu respecta nici o programare parca sunt in vacanta. Nu raspunde nimeni la telefon, programezi ceva si receptionerele uita sa te contacteze, sunt mai interesate de unghiile cu gel decat de cei cu care lucreaza.. 2 luni de zile m au intarziat cu programarea copilului la kinetoterapie.
A. I.
Nu stiu de ce mai aveti nr. de contact daca nu raspunde nimeni... la niciunul dintre ele!
S. C.
Recomandam Cristina Zarescu - medic pediatru. Primul control la bebelina, feedback-ul nostru pozitiv, am primit raspunsuri si indrumarile pe care le cautam.
A. A.
Fata de la Recepția de jos total indiferenta si atenta la YouTube in loc sa ma ajute cu informațiile cerute.
F. G.
10.09.2020
Am avut programare la 14.40 la ginecologie am intrat la 15.40 doamna doctor foarte draguta isi face meseria cu pasiune!
Problema este a receptionerelor care in numar de 3 stau linistite cu nasul in telefoanele lor.Nu au anuntat intirzierea era normal sa anunte pacientii,eu de exemplu la ora 18 plec la munca trebuia sa stiu ca am de asteptat o ora in plus!Aerul conditionat foarte tare intr-o ora am intepenit pe scaun,se stie ca nu trebuie sa fie mai mult decit cu 5 grade decit temperatura de afara,iar cand am solicitat sa il dea mai incet l-au stins ca nu stiau cum sa il dea mai incet.Dispenserul cu dezinfectant din fata receptiei era gol cand am spus ca de ce nu il incarca au spus ca nu functioneaza,pai de ce nu l-au luat de acolo sa aduca unul functional?
Personalul medical este obligat sa mearga la perfectionari si cursuri ECM ca sa functioneze in conformitate cu normele igienico sanitare!
Iar formularele de sugestii si reclamatii nu trebuie sa lipseasca dintr-o clinica care vrea sa respecte cerintele pacientilor!
D. G.
Foarte multumita.Am fost programata la dna dr Marin Andreea. Profesionista, amabila, totul perfect.
Multumesc mult!
Si la receptie am gasit intelegere pentru programari, nu am asteptat sa intru fata de ora stabilita.
R. D. A.
Programare facuta cu o saptamana inainte. Neasigurat. Dupa ce am ajuns, am anulat programarea deoarece trebuia sa astept peste o ora. Receptia mi-a comunicat ca " Domnul doctor" are pacientii lui cu prioritate. Situatie atat de frecventa incat nu a putut sa-mi promita o programare viitoare certa. Bine te-am cunoscut Rosana Medical!
G.
Sufera clinica din cauza personalului, atat merita o clinica din cauza unor receptionere care nu raspund la telefon, nu sunt amabile, se uita urat si lista continua, va rog mult luati masuri sau angajazi pe altcineva care este responsabil, atat medici si asistentele sunt de nota 10 dar pacat ca pornesti deja nervos din cauza RECEPTIONERELOR.
L. D.
Personal am avut 2 experiente ffbune. Dna Dr Rujan si Dl Dr Raducan! Ambii profesionisti. Recomand si multumesc!
I. I.
Am sunat o data timp de 3 zile la receptie pana mi-a raspuns cineva, alta data am sunat de 56 de ori pana mi-a raspuns cineva. Am cerut la receptie nr de telefon cu interior in cabinetul medicului si au refuzat sa imi ofere. Mi s-a spus de la receptie ca este normal sa nu mi se raspunda ca am sunat lunea si e aglomerat, daca sun vineri imi raspund din prima.
M. B.
Am sunat sa fac programare pentru o ecografie de sold pentru bebe. Am anunțat ca am bilet de trimitere și mi s-a spus ca se mai achita o taxa de 80 de lei chiar dacă am bilet. Am întrebat de ce și mi s-a spus ca asa se achita la ei. Apoi am fost întrebata dacă este în regula. Am răspuns sincer ca nu, nu mi se pare în regula. Am bilet de trimitere care ar trebui sa asigure aceasta ecografie fără alte taxe. După ce am spus ca nu este în regula mi s-a spus scurt "bine o zi buna" și mi s-a închis telefonul în nas. Splendid! Verificați apelul de la 14:40 și sancționați operatoare pentru "profesionalism"!!
b. 3.
Personal dezagreabil, etc.
A. R. D.
Foarte mulțumita de serviciile oferite, endocrinologie, cardiologie si diabet si nutriție. Medici exceptionali.
V. L.
Am fost cu tatăl meu pentru o fisă auto .Am fost placut impresionată .Ceea ce am observat : promtitudine,eficiență, amabilitate .Multumesc domnisoarelor asistente Ana și Paula cât si domnisoarelor din recepție .Voi recomanda si altor persoane clinica Rosana din Valea Oltului.
G. G.
Se poate îmbunătății cite ceva... ... ...
R. I.
Mergem de 8 luni cu copilasul. Am facut cam cam 7 vizite pana acum, atat pentru vaccinuri cat si pentru consultatii sau pur si simplu cand am avut noi niste banuieli. Personal foarte amabil si competent: atat la receptie cat si doctorii.
l. a.
Recomand. Mulțumesc domnului doctor Roșca pentru ajutorul acordat.
d. s.
am fost cu unul dintre copii la domnul dr Popescu Bogdan.un om deosebit care a comunicat exceptional cu copilul.dna de la receptie f draguta
M. T.
Aceasta clinica o sa fie acuzata de malpraxis!!!!!
Incompetenti!
D. F. S.
Nu raspunde nimeni la nici unul din numerele de telefon( locatia din Cetatea Histria 12). Oare cu 20
de minute inainte de incheierea programului receptia doarme?? Neseriozitate fata de pacienti.
B. D.
Lipsa de profesionalism. Programarile sunt efectiv de dragul de a fi facute (astepti mai putin la spitalele de stat). Prima si ultima data cand voi mai pune piciorul in astfel de clinica de incompetenti!
M. A.
Domnule doctor Adrian Ghinea , vi se pare normal să plecați acasă , știind că aveți o programare confirmată de noi în aceeași zi.? Am întârziat fix 7 minute, venind cu copilul tocmai din Vitan. Atitudinea d-vstra seamănă mai de graba cu a unuia care muncește pe șantier și de abia așteaptă să se facă ora de plecare sa fugă acasă. Rușine. Nu recomand sub nici o formă.
E. M.
Cererea de programare online nu functioneaza, la mesajul de pe chat nu raspunde nimeni, unul din cele 2 numere de telefon nu functioneaza iar domnisoara care raspunde la celalat numar "nu are timp" sa trimita o confirmare pe mail (insa de cate ori ajungi acolo, se vede clar ca sunt "ocupate" sa stea de vorba intre ele). Penibil.
A. Z.
Nu recomand. Nu se respecta programările la niciun departament din cadrul acestei clinici. De exemplu, la psiholog se sta cu orele pentru a intra, deși se face in prealabil programare. Acest lucru se întâmpla de fiecare data. Ești nevoit sa te reprogramezi dacă nu vrei sa aștepți 2 ore până cineva își amintește de tine. Totodata la receptie este o mare harababura, personal total nepregătit. Se fac programări la receptie și in ziua respectiva afli de la medic ca nu este nicio programare făcută pe numele tău.
L. t. J.
Dezamagire maxima!!! Saptamana trecuta am fost cu bebe mic pentru ecografia de sold.
Fiind prima oara la clinica, am fost foarte dezamagita. Nu de actul medical ( domnul doctor foarte Ok) ci de doamna de la receptie.
Cum se poate ca persoana care sta in receptie si intampina toti pacientii sa vina mega racita la servici, sa nu poarte masca de protectie si sa stranute in fata pacientilor fara sa puna mana la gura?
A stranutat fix in fata mea, eu fiind cu bebe mic de cateva saptamani in brate!!!
Consider asta o neglijenta in serviciu maxima!! Acolo merg zilnic o multime de mamici cu bebelusi (foarte greu am gasit loc pentru programare la ecografie, a trebuit sa fac cu 3 saptamani inainte), femeia aia nu se gandeste ca poate da gripa mai departe si un bebelus racit poate ajunge internat la spital?
Ar trebui sa se impuna staff-ului ori sa poarte masca de protectie, ori sa stea acasa!!!
F. A.
NU puteam da mai putin de o stea. Programare la Neurologie, doamna doctor cu o pregatire indoielnica, imi pune aceleasi intrebari de 100 de ori. Sunt trimis la RMN, dar sa il fac unde imi spune dansa, in rest toti ceilalati nu sunt "ok". La sfarsit vin cu RMN (facut in alta parte, nu unde m-a trimsi dansa), imi spune ca daca v-a zis dc X de la clinica Y, aia aveti.
Ma pune sa repet RMN dar unde vrea dansa.
Multumesc pt ignoranta si servicii de 2 lei si atat.
G.
Sunt dezamăgita de serviciile dumneavoastră. De 3 săptămâni ma chinui sa aflu ce am si nici doctorul dermatolog nu a știu ce diagnostic sa mi puna. Timp pierdut si neseriozitate..
R. A.
Suntem foarte incantati,Rosana Medical, Valea Oltului. Recomand aceasta clinica deoarece ofera servicii complete, multumesc atat domnului doctor de familie Draghici Robert pentru rabdare si empatizare ori de cate ori venim( implicit si doamnei asistente care a fost la fel de amabila mereu) cat si doamnei doctor pediatru Bardas Catalina care da dovada de un profesionalism desavarsit, este dedicata meseriei. Venim cu mare incredere ori de cate ori e nevoie. Si la ORL am avut parte de impresii foarte bune, doamna doctor Stefan Gratiela s-a ocupat de ambii copii ai mei, consultatia fiind completa, tratamentul prescris individualizat, nu ca la alte experiente unde totul era superficial. Doamnele de la receptie sunt la fel de dragute, tin sa precizez ca la un moment dat asteptand la receptie, i-a fost redat zambetul unui copil tensionat de catre o doamna tare draguta sunand chiar la Mos Craciun . O singura sugestie, doamna doctor de la Dermatologie ar putea comunica mai eficient cu pacientii, la cele 3 vizite ale mele de.a lungul anilor , mereu a scris diagnosticul, mi.a fost oferita reteta si ,, la revedere", fara a detalia strictul necesar daca nu as fi fost insistenta eu( vorbim de o aschie, o alunita ciudata si varicela copilului). In orice caz, revin cu incredere atunci cand e nevoie!
T. A.
Curat, doctori buni și prietenoși, personal la receptie foarte atenți și amabili!!
I. B.
Am anuntat ca se poate sa intarziem cu 10 min si ni s-a spus ca daca ajungem cu 5 min peste programare aceasta nu se mai ia in considerare. Am facut tot posibilul si am ajuns la timp si a trebuit sa asteptam pe hol 30 de min pana sa intram la doctor. La fel ca la orice policlinica de stat.
E. B.
Servicii medicale ce lasă de dorit. Chiar și pentru un pacient cu plata nu se respecta programarea, iar asistentele sunt foarte nervoase, au o singura replica învățată " in 5 minute intrați". Când le-am cerut explicații de ce pe banii mei trebuie să aștept, răspunsul a fost "dar ce credeți că stăm degeaba acolo înăuntru? Scriem un concediu medical!!!" Asta dupa o oră de așteptat "5 minute".
In concluzie, NU VA RECOMAND ROSANA MEDICAL! NU SUNT PROFESIONISTI!
d. s.
Personal ma gandesc sa schimb clinica din cauza atitudinii unora dintre angajatii dumneavoastra. Nu se poate ca o asistenta sa dea afara pacientii. Motivul fiind acela ca are varicela copilul acestora . Nu este singura iesire necontrolata a acestei doamne in prezenta mea dar si fata de persoana mea. Este vorba de asistenta domnului doctor Robert Draghici.
Restul personalului este foarte amabil, nu am nimic de reprosat.
C. S.
Eu sunt mulțumită de această clinică (cel puțin valea Oltului). Fetele de la recepție sunt foarte amabile, inclusiv atunci când sun, iar doctorii la care am fost s-au purtat foarte frumos! Recomand!
F. Ş.
Vă salut!
Azi , 18 mai 2018, programat de 4 zile la ORL, cu consult medical ce urma a fi plătit în beneficiul clinicii ,m-am prezentat la ora 10:15 pentru a intra la doctoriță la ora 10:30 .
La ora 11:05 a fost invitat în cabinet pacientul programat la ora 09:45 !!!
Indolență , aglomerație, aer condiționat oprit ,căldură infernală și o atmosferă de plictis și lehamite.....
Singurele care par să muncească, sunt fetele din recepție.
Mizerabilă experiență cu ROSANA MEDICAL...!
D. C.
Noi am avut numai experiente placute la aceasta clinica.Baietelul meu a facut ecografie la sold la dl.Roșca si kinetoterapie cu Gabi si am fost si la chirurgie pediatrica si am fost foarte multumiti de profesionalismul de care au dat dovada.
Recomand !
M. M.
Nu se respecta programările, medicul vine la 55 de minute de la primele programări.
g. a. a.
Noi am luat contact doar pe partea de pediatrie. Dna dr Bardas Catalina este super profesionistă și amabilă și drăguță cu copiii. Recomand.
P. A.
Sunt multumit
C. C.
Am fost cu bebele la Dl doctor Roșca. Foarte profi, ne-a explicat absolut totul nu s-a grăbit. Recomand
N. M.
Super clinica si respecta programarile. Dna.doctor Camelia Vasu ( dermatologie), un medic de nota 10. Mulțumesc pt. tratament.
D. C.
Kineto, Andreea multumesc pentru tot!
Exercitiile pentru lombar m au ajutat mult pentru tonifierea muschilor, dureri care s au atenuat datorita programului de exercitii!🙂
i. b.
Lipsa de profesionalism
A. R. R.
Am recoltat sange Pentecostal in copil de 1,6 ani. Super multumit. Recomand. Super personal!
M. I.
acord o stea pentru lipsa de profesionalism a celor de la receptie. trebuie sa insist la telefon cateva ore pana cand se sinchisesc doamnele sa raspunda. asa patesc de cate ori vreau sa fac o programare sau sa obtin o informatie. rusine!!!!
M. M.
Buna ziua, acord 5 stele pentru profesionalismul de care da dovada si atitudinea pe care o are fata de copii, domnul Gabi, kinetoterapeut. Il recomand calduros si-i multumesc pentru rezultatele bune pe care le-a avut fiul meu!
E. C.
Analize pentru schimbare permis, rapid si ieftin.
Recomand!
B. B.
Servicii mai proaste nu ve ti gasi nicaieri. Pe banii si pe timpul tau esti umilit.programarea e degeaba. Nu se tine cont. O caldura infernala si un miros de ghena. Nu incercati aceasta clinica
m. m.
Dr. Roxana Roșca din clinica de pe Tudor Vianu este o femeie isterica, lipsita de profesionalism si de bun simt.
Pacat de munca celorlalti medici si de persoanele, care calca pragul acestei clinici. Ei nu au nicio vina.
A.
Medicul meu de familie. Curat, nu se astrapta mult, personal de treaba, recomand.
p. f.
Servicii impecabile. Recomand!
R. D.
Decent, curat, personal primitor
C. M.
Servicii de calitate și rapide!
A. T.
dezamagit
I.
Din ce în ce mai slab! Te programezi la un medic si vii degeaba, ca nu apare in sistem programarea. Si vorbim de pediatrie. O sa renunț la serviciile lor cu prima ocazie. Nu recomand!
D. M.
(Tradus) Servicii decente, cu timp de așteptare ridicat și programe pe termen lung. Medicii și asistentele sunt profesioniști, dar copleșiți. Cerere mai mare decât oferta, asigurați-vă că ajungeți la timp sau puteți pierde turul și adăugați ceva timp de așteptare suplimentar. În ansamblu, o recenzie de 4 stele, având încă câteva lucruri de îmbunătățit.
(Original)
Decent services with high waiting time and long term schedules. Doctors and nurses are professional but overwhelmed. Demand bigger than offer, make sure to get on time or you may loose tour turn and add some extra waiting time. Overall a 4 star review, still having some things to improve.
T. N.
(Tradus) Clinica frumoasă. Servicii de calitate. Parcarea în curtea clădirii
(Original)
Nice Clinic. Quality services. Parking in the yard of the building
N. C.
(Tradus) Profesionisti.
(Original)
Profesioniști.
A. C. C.
G. I.
R. M.
P. V.
P. I.
l. b.
L. I.
A. P.
C. N.
M. P.
c. i.
V. P.
V. S.