Opinii despre LOTUS-MED (Psihiatru)
LOTUS-MED
Strada Dornei nr.79-81, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre LOTUS-MED, Psihiatru în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de LOTUS-MED
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre LOTUS-MED
m. g.
Dr Ene Matei Simona de la Lotus Med este 0. La ecografia abdominala nu a vazut nimic din problemele pe care le am de ani de zile si pe care alti medici mi le tot spun la fiecare eco(colecist cudat,fibrom uterin).Nici nu s a sinchisit sa vizualizeze toate organele(ovarele de exemplu).Investigatia a durat 10 min cu tot cu completat date in calculator,imbracat/dezbracat.
Ori este incompetenta ori este dezinteresata,ambele variante avand consecinte la fel de grave.Sunt nevoita sa scot bani din buzunar sa platesc o ecografie la un alt medic,dar competent,daca vreau sa am o evaluare corecta a starii de sanatate.Aceasta doamna nu are ce cauta in sistemul medical.Nepasarea medicului poate ucide!!! Culmea e ca incaseaza bani de la noi cei asigurati/ casmb atat ea cat si clinica .Oare managerii clinicii Lotus Med au cunostinta de cum decurge actul medical in cabinetul doamnei???!!!
Evitati aceasta doamna!!!
L. M. E.
O clinica extraordinara! Medici, aparatura, cele mai bune tratamente cu acid hialuronic! Recomand!
c. d.
Cea mai proasta experienta cu o clinica. Cu bilet de trimitere am ajuns sa platesc aproape tot. Am platit doar recoltarea aici , cat pretul unei analize facuta la clinici celebre. Gresesala mea! am vrut sa incerc si la clinica asta care era mai aproape de casa
C. N.
Am fost plăcut surprins de profesionalismul persoanei Daniela Ciorica pregătire vocabular tot ce vrei de la un personal medical felicitări la clinica chibrit
M.
Am efectuat un test covid pentru calatoria care va fi maine dimineata. Le-am spus cand imi este necesar testul astfel incat sa fiu programata la timp si sa ajunga rezultatele in timp util. M-am dus cand m-au programat, plina de incredere. De unde.. mi-au zis ca dureaza maxim 24 ore. Au trecut 30 si inca apar “in lucru” pe site. Mentionez ca am platit pentru acest test, nu m-am dus pe gratis sau cu trimitere. Acum ce voi face, pierd zborul din cauza lor? Puteau sa zica de la inceput cat dureaza si astfel stiam si mergeam la o alta clinica. Acum nu mai am cum.
Cand am sunat la call center si pentru programare si pentru informatii in legatura cu testul persoanele care au raspuns abia vorbeau, cu scarba si expediere maxima spund ca dureaza maxim 48 ore si inchizand, nici pa nici nimic altceva. Dezamagitor. Nu ma asteptam. Mai ales ca mi-a fost recomandata clinica de cineva care a efectuat testele pentru calatorie si le-a primit in 10 ore!!!! Nu inteleg cum, avand in vedere cazul meu..
Acum ce pot face ca n-ai cu cine sa vorbesti.. cel mai probabil rezultatul va fi gata DACA va fi gata, cand ar trebui sa fiu in avion :( neprofesionalism maxim, ca asa e la noi.... sper totusi sa fie gata la timp...
M. R.
Nota 10 sânt foarte mulțumită de toți medicii și tot personalul in general.
G. M. M.
Unii asistenți prezintă un dezinteres total față de pacienți
E. A.
..UN GUST AMAR .ATAT ...
TEORETIC ...CENTRU .DE EXCELENTA..
IN REALITATE...DOAR ..UN TIMP PIERDUT...
SI E GREU SA INTELEGI...DE CE?
ASTEPTI...SPERI ..SI APOI...NU SE POATE PENTRU TINE...
C. B.
50 min intarziere la testul covid fata de programare.
Nu meritati o stea. Spitalele de stat ajung sa depaseasca, in curand, spitalele private la calitatea serviciilor. De ce mai faceti programari daca nu sunteti in stare sa le respectati? Lotus Med, imi datorati o ora din programul meu de munca. Astfel, testul covid facut la voi, a devenit cel mai scump test de pe piata.
S. Q.
Aglomeratie in receptie la inregistrare, nu se respecta masurile de distantare sociala iar personalul din receptie cu o atitudine aroganta fata de pacienti.
Semnalez aceasta problema pentru a fi analizata de seful clinicii.
A. B.
Am avut programare la ora 11:00, m-am prezentat la ora 10:30 informand receptionerele de programare.
Astept, se face 11:10, moment in care doctorul cheama alta persoana. Informez receptionerele despre faptul ca eu aveam programare la 11:00, iar una dintre ele ma consoleaza spunandu-mi ca s-au decalat consultatiile.
Se face 11:30, doctorul striga alt pacient, moment in care eu semnalez ca sigur e o greseala.
Pacientul respectiv merge spre cabinet, receptionera constata ca s-a produs o greseala si in loc s-o remedieze imi propune sa astept si dupa acest pacient.
E 12 fara un sfert si eu astept ca un somer/pensionat fara activitate sa intru la consultatie.
Sa va fie rusine!
G. C.
E o clinica foarte buna
L. P.
Personalul de la receptie lasa de dorit. Rusine
D. A.
NU RECOMAND!!!! FOARTE NEPROFESIONISTA CLINICA. Am făcut o programare, am ajuns la timp, de la recepție au gasit programarea in sistem, m-au trimis la cabinetul medicului si mi-au spus sa astept sa ma cheme la consultație. După 40 de minute, văzând că nu se intampla nimic, m-am întors la recepție, unde mi-au spus că medicul nici nu avea program in ziua respectivă. FOARTE PROST ORGANIZATI.
C. G.
Foarte neprofesionali. Nu se tine cont de programari, iar clientii sunt pusi sa astepte in soare fara informatii. Foarte dezamagitor.
Very unprofessional. They don't account for appointments and the clients have to wait under the sun with no information. Very disappointing.
I. G.
Am efectuat un test Covid pt vacanta pt intreaga familie. A fost cam aglomerat la testare si cu 1 ora si ceva intarziere, dar unde nu este nebunie in perioada aceasta!?
Testele insa au ieșit în 26 de ore!
Rezultatele in engleza le-am obținut imediat pe email!
Multumiri dsoarei Carmen din call center pentru amabilitate si promptitudine!
V. B.
Faci programare absolut degeaba. Oricum nu se respecta nici o regula. Stai o ora la usa sa te cheme, iar când intri înăuntru - ignoranta totala.
L.
Recoltare usoara si rezultate in aceeasi zi.
B. C.
Nu răspundeți la telefon
A.
Dn dr Visinescu nu se sinchiseste sa ajunga la programari
D. M.
Curat, personal atent si Oameni adevarati! Recomand cu incredere
R. D.
Sunteți foarte greu de gasit am fost trimis de Primăria Capitalei prin Administrația Spiatalelor sa fac testul COVID 19 si nu v-am gasit puneti coordonatele corect pe GPS .
N. B.
De fapt nu merita nici macar o stea..... Angajate impertinente, nerespectarea programarilor chiar si in cazul copiilor.... Am fost nevoita sa astept, cu programare, cu 2 copii pt un amarat de exudat, motivand ca persoanele care platesc au prioritate.... Pe bune? Si mai am.... Programarile amanate de 3 ori la rand... Consultatii facute in bataie de joc.... Bine ca ni se respecta dreptul la sanatate!
L. I.
Mama mea a facut o tomografie pentru al carei rezultat a asteptat 10 zile lucratoare. Cand a mers sa ia rezultatul a intrebat daca primeste si filmul fizic, nu doar cd-ul, a fost luata peste picior, spunandu-i-se pe un ton ironic, ca nu se mai dau filmele din 2015. Mama i-a raspuns ca face anual sau chiar de 2 ori pe an la alte clinici unde i s-a dat filmul de fiecare data, raspunsul angajatei fiind sa mearga la acele clinici. Cat de greu era sa raspunda un simplu nu? Neprofesionalism, chiar nesimtire sa ai o asemenea atitudine la o intrebare, la o simpla intrebare, pe un ton absolut firesc. Nu vom mai reveni niciodata.
E. M.
Am avut o programare pe data de 21 .11.2019 pt un CT . după două luni de așteptare. Pe data de 20 .11.2019 seara la ora 17 am fost sunat a si mi sa spus că nu m ai pot face CT ca nu m ai sunt fonduri. În 2 săptămâni urmând să intru in comisia Ontologică. Rusine din partea acestei clinici . Se joaca cu sănătate pacientilor . Se stie dinainte ce fonduri sunt si pt cate investigatii ajung.
c. a.
nu se raspunde la email.praf!
C. C.
Aprecierea mea se refera exclusiv la ceea ce cunosc, adică Recuperarea Medicală de la sediul din str.Dornei, sector 1, Bucuresti. Este a treia oara când apelez la programul de terapie complexă pentru coloana vertebrala. La sediul din Chibrit este o echipă de fizio kineto terapeuți super profesioniști. Voi reveni si recomand!
A. P.
Angajatele de la receptie, sunt foarte impertinente, motiv pt care multi clienti au preferat sa-si faca analizele in alte centre private.
b. d.
Inadmisibil!!! O domnisoara de la call center - numarul indicat pt programari la MF (sectiunea fiind "in constructie") ma invita la receptie sa fac programarea, ea nefiind capabila sa faca un transfer telefonic sau sa imi indice un nr de tel, spunand ca "medicii de familie nu DORESTE sa se faca programari". In orice companie front office- ul este important, se pare ca nu invatam nimic si tot pacientul trebuie sa sufere.
A. B.
Servicii de proasta calitate, nu se respecta programarile, nu recomand.
Se intra pe prietenii, si stai si astepti pe hol chiar daca ai programare 👎
N. P.
Doctor Sandu de la oftalmologie e total dezinteresata, calitatile ei intr.ale comunicarii sunt la pamant si ma trimitea la colega ei la care am fost inainte cu un an ca sa nu se supere pe ea ca ii ia pacienții. Satana mai calca pe acolo, nu eu.
a. a.
O clinica interesanta. Curat, medici competenti. O singura persoana de la receptie, din policlinica din Chibrit s-a comportat ca si cum i-as fi cerut ei ceva, personal: morocanoasa si imi facea un favor cand raspundea intrebarilor mele (are parul lung si ezte roscata). Daca mergeti la recoltare, nu urcati la etaje, asteptati la receptia de la parter. Este mai sigur.
O. P.
Personalul este amabil si bine pregatit mai putin dr. Natalia Boboc (oftalmologie) care a anulat programarea in ultimul moment avand o atitudine lipsita de profesionalism.
A. M. B.
Organizare zero. Nu recomand.
Stai de la 9.30 la 11.00 sa ti se recolteze niste analize (cu programare la ora 10.00) si nu te baga nimeni in seama.
In plus angajatele au un comportament foarte urat.
D. B.
Am venit pentru o analiza de urocultura cu proba la mine, după ce am stat la coada ca să plătesc, a trebuit sa mai aștept încă 20 de min pentru ca cineva pur și simplu sa vina și sa îmi ia proba. De asemenea, aveam nevoie și de o spermograma și am întrebat la recepție, pentru a fi sigur ca nu trebuie programare sau dacă prelucrează probe zilnic. Am fost asigurat ca pot veni oricând cu proba, doar sa nu treacă mai mult de 20 de min de la recoltare. Ok. Ajung cu proba și mi se spune ca a fost o greșeală, ca ei nu au laborator pentru spermograma. Nu recomand.
I. K.
Am avut o programare la 9:10 dar doctorul mi-a rostit numele in jur de 10:20. In rest este o clinica okay
I. M.
Nu rcomand per total, o stea pentru cozi, programari nerespectate, analize luate in graba, ORL neprofesionist. (nu decontati?!)
A. S.
Profesioniștii
G. P.
Lipsă de profesionalism pe partea de laborator.
-Rezultate incomplete eliberate după multe insistente
-Eliberarea rezultatelor, pe bucăți, în centre diferite.
În aceste condiții nici nu am siguranța ca rezultatele sunt reale.
Menționez că am plătit și 480 lei
M. H.
Pt mine totul a fost Ok.Am avut de rezolvat niste probleme de Laborator. Recomand Lotus Med.
r. x.
Am făcut programare telefonic pentru ecografie abdominala, am ajuns ca tot omul cu 15 min înainte, am fost pus sa astept ca sunt urgente, intr-un final sa mi se spuna ca nu am programare si ca ma va lua doctorul printre programări...NU RECOMAND
S. M.
Nu se respecta progamarea, intarziere mai mare de 60 min. la orl, mi-au incasat gresit contravaloarea unor analize si am fost nevoit sa mai fac un drum. Clinica curata, organizare gresita.
A. M.
Nu răspunde nimeni la telefon, dupa o ora...
M. T.
Curat. Civilizat. Modern.
Personal amabil si calificat
Marius Tucan - parchetar specialist
M. S.
Nu o recomand.
A. S.
O clinica noua si moderna cu medici bine pregatiti si preturi raport calitate super
c. d.
F.curat,personal amabil.Doctorii extraordinari
G. N.
O clinica moderna
a. c.
(Tradus) Oameni drăguți, un centru medical frumos. Are aproape toate într-una. Am vizitat cardiologia și apreciez explicațiile și recomandările pe care mi le-a dat medicul. Voi reveni acolo când voi avea alte probleme medicale (Sper că nu prea curând :))
(Original)
Nice people, nice medical center. Has almost all in one. I visited cardiology and I appreciate the explains and recommendations that the doctor gave me. I will get back there when I'll have other medical issues (Hope not too soon :) )
M. I.
(Tradus) Chiar dacă veniți ca pacient privat și plătiți pentru toate, trebuie totuși să așteptați pentru că nu vă programează
(Original)
Even if you come as a private patient and pay for everything, you still have to wait because they don‘t program you
P. C.
c. f.
A. C. U.
R. A.
A. D.
A. M. F.
N. M.
i. v.
r. m.
s. c.