Opinii despre Fundația Doctor Victor Babeș Centrul de Diagnostic și Tratament (Psihiatru)
Fundația Doctor Victor Babeș Centrul de Diagnostic și Tratament
Șoseaua Mihai Bravu 281, București 030303, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Fundația Doctor Victor Babeș Centrul de Diagnostic și Tratament, Psihiatru în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Fundația Doctor Victor Babeș Centrul de Diagnostic și Tratament
Luni
[07h – 20h]
Marți
[07h – 20h]
Miercuri
[07h – 20h]
Joi
[07h – 20h]
Vineri
[07h – 20h]
Sâmbătă
[07h – 14h]
Duminică
[07h – 12h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 |
Opinii despre Fundația Doctor Victor Babeș Centrul de Diagnostic și Tratament
C. C.
Din pacate, toate aceste recenzii negative au un sambure de adevar, chiar daca nu sunt poate 100% adevarate dar pot zice ca si membrii ai familiei mele au avut experiente neplacute in ceea ce priveste analizele cat si atitudinea neadecvata a cadrelor medicale din aceasta unitate.
In acest policlinica cu plata esti tratat ca si cum ei te ar plati pe tine si nu invers.
A. A.
Doctori (80%) incompetenți!
Prețuri foarte mari!
Laboratorul de analize nu este actualizat la nouă generație de soluții și aparatură.
Patronul Calistru îi "forțează" pe medici să le bage pacientilor pe "gât " analizele cele mai scumpe, iar pe medicii care mai lucrează și la spitalele de stat, să îi cheme pe pacienți la Victor Babeș, ca să plătească.
Am cunoștințe care lucrează la Victor Babeș, și mi-au recomandat să fac analizele de sânge în altă parte...
La foarte mulți pacienți le-au greșit analizele și le-au dat alte valori sau diagnostice...
M. G.
D-le proprietar
Dar de recenzia d-nei Mihaela Serban ( acum 6 zile) ce parere aveti ?
Le comentati doar pe cele favorabile ?( care pot fi scrise chiar de dv !)
Banul scuza totul la voi, ”privatii” ?
Medicina privata nu e potrivita pentru obiceiurile si veniturile romanului.
Ba chiar cu ”sprijinul” cuiva...se sub-finanțează spitalele de stat in favoarea dv., adica privatilor..Poate cei care militeaza pentru asta sunt si unii ”proprietari” de spital privat ?-persoanele de fata nu se pun !
Țeapa clasica. ca spitalul nu are aparatul sau nu merge, mergeti la privat, care, culmea, e in chiar incinta spitalului !
Cum e , domnule proprietar ?
Mai e o problema....Daca as avea o afacere unde trebuie sa vina lumea, as cauta sa-i atrag prin comportare impecabila, un zâmbet, o vorba buna, empatie...Or, in recenzii ies in evidenta o comportare grobiana la recepție, medici care tipa la pacienti, asistente impertinente, infirmiere aliate cu conducea care nu fac curatenie...
Proprietarii mai ies din cand in cand sa controleze ce se întâmpla pe tarlaua (proprietatea) lor si sa elimine ”buruienile” !?
M. S.
in timpul consultatiei am crezut ca sunt intr-o piesa de Ionesco ... am avut recomandare de la medicul pediatru al copilului meu sa fac un examen micologic. Aceast examen se regaseste in lista de servicii ale clinicii, fiind postat pe site, cu un pret de 65 de lei. Eu nu aveam nevoie de consultatie, care costa 250 de lei (la medic primar). Dar examenul micologic nu poate fi facut fara consultatie, asa ca daca vrei examen, platesti si consultatia. cand am facut programarea online, am spus fosrte clar ca doresc efectuarea examenului micologic, iar persoana care mi-a stabilit programarea mi-a scris ca despre examenul micologic trebuie sa vorbesc direct cu medicul. Cand am ajuns la medic (dupa ce am platit consultatia), mi-a spus pe un ton isteric ca nu este in fisa postului sa efectueze astfel de examen, ca la clinica nu se mai face asa ceva, si sa incerc in alta parte, si mi-a scris si pe fisa ca recomanda un astfel de examen.
Consultatia s-a desfasurat pe repede inainte, parca am fi fost pe banda de productie, cu un ton ridicat folosit de medic, „hai, draga, mai repede, ce stai ?!! ”, „da soseta jos odata !, mai repede !” cu o lipsa totala de empatie si de respect fata de pacient !!!!!!
Daca eram informata de la bun inceput, de cand am solicitat programarea, ca nu se mai efectueaza exemenul micologic in clinica, nu mai plateam cei 250 de lei pentru consultatie. Prin afisarea acestui serviciu pe site, pacientii sunt indusi in eroare cum ca acest serviciu ar putea fi furnizat in cadrul clinicii, afirmatie care nu este adevarata. Am fost indusa in eroare cu buna stiinta si am platit 250 de lei DEGEABA. Pur si simplu degeaba !!! Doresc sa imi fie returnata contravaloarea consultatiei !!! Nu as fi dat nicio stea, dar altfel nu as fi putut sa postez recenzia ...
K. I.
Foarte bine. Felicitari! Oameni deosebiti!
E. E.
Clinica era curata, dar preturile mult prea mari pentru ce ofera. Preturile sunt la nivel de clinica privata unde ti se ofera papuci de unica folosinta, specul de unica folosinta si aparatura mai performanta. Aici la Centru de diagnostic doar aparatul ecograf arata mai ok, in rest la nivel de dotari lasa de dorit iar preturile sunt mari
r. d.
Am stat 5 ore si jumatate( de la ora 13 la 17.30) pentru fisa auto si m-au chemat si a doua zi ca sa iau fisa - nu stiu de ce. E ultima oara cand mai vin aici. Nu recomand
E. C.
este jenant sa suni sambata dimineata cand clinica e goala si timp de 15 min sa nu raspunda nimeni .......
S. M.
Așa ar fi trebuit să arate toate policlincile , medicii amabili, curățenie , acolo te simți ca la cineva în vizită . Bravoo
B. S.
Bună ziua. 6.11.2020. Ora 10 am fost programat la flebologie la
D-na Doctor LAURA MĂLÂIE
Am intrat in consultație la ora 9:46
Am ieșit la 10:34
Respect sincer pentru implicarea si profesionalismul de care a dat dovadă. Deși am avut ecografia Doppler venos, si am prezentat-o in cadrul consultației, Doamna Doctor nu s-a grăbit să interpreteze situația după ecografia Doppler si a efectuat o examinare amănunțită asupra afecțiunii pe care o am. Fără grabă, fără interpretări făcute la repezeală, cu răbdare, cu profesionalism evident. Nu fac reclama in nici un fel. Asta a fost situația. Așa s-au petrecut lucrurile. Sinceritate reală fără vrăjeli, abureli, bagabonțeli. Vă mulțumesc sincer si va felicit pentru că aveți o asemenea persoana la flebologie. Nu recomand nimănui sa aibă nevoie de consultații la flebologie. Dar am sa recomand consultația la D-na Doctor LAURA MĂLÂIE celor care au nevoie de așa ceva.
A. P.
Sunt foarte multumita de profesionalismul medicilor, de organizarea celor de la recepție și, în general, de serviciile oferite. Va mulțumesc!
S. C.
Sunt foarte mulțumită de servicii, am apelat la mai multe departamente pt mine și familie, nu am avut experiente neplăcute niciodată.
m. m.
Am fost si sunt pacienta Centrului de Diagnostic și sunt foarte mulțumită de servicii si masurile de siguranță!
C. T.
Multumesc personalului medical din aceasta clinica ptr profesionalism si dedicare fata de pacienti,au salvat viața soțului meu !🌺
G. S. B.
De departe cea mai buna clinica medicala din Bucuresti. Merg acolo destul de frecvent, chiar pentru analize marunte, ocazionale sau pentru cea mai mica problema de sanatate. Intotdeauna esti bine primit, indrumat cu profesionalism catre cabinetul potrivit, spatiul este super-curat, programarile se respecta (o singura data am avut putin de asteptat, era un profesor bine-cunoscut si avea foarte multi pacienti). Medicii sunt amabili , iti explica ceea ce vrei sau ai nevoie sa stii.
Recomand aceasta clinica, inaintea multor altora!
L. B.
Servicii fără nimic de reproșat,amabilitate și operativitate de cum se intră și până la serviciile medicale!Profesionalism !
S. L.
Dna dr. Aida Mihailovici si dna dr. Larisa Boaca au intrecut toate asteptarile. Precizie, empatie, cunoastere, indrumare medicala extraordinara.
V. S.
Veneam cu incredere la aceasta clinica, insa usor usor s-au deteriorat serviciile.
Am avut o programare la RMN pentru un genunghi cu ligamente rupte, ceea ce inseamna un genunghi umflat, ce nu se poate intinde. Era destul de urgent sa fac acest RMN pentru a ajunge la doctor maine cu CD-ul. Din pacate RMN-ul nu a putut fi efectuat din cauza grosimii piciorului meu si a faptului ca nu il pot intinde, pe motiv ca "antena nu este mobila", sa ma duc la alta clinica.
Suparata fiind, pentru ca abia asteptam sa vin la acest RMN pentru a ma duce cat mai rapid la doctor, am intrebat de ce nu mi s-a spus inca de cand am facut programarea ca in cazul in care am genunchiul gros nu se poate inchide acea antena..mi s-a raspuns ca receptionerele sunt doar niste receptionere..consider ca nu e asa greu sa fie informate si sa ne transmita si noua, pacientilor, ca nu are loc in antena un picior gros, asta ca sa nu astept 2 zile degeaba. "Lasa, ca gasiti si la alta clinica sa faceti"...da gasesc..aici era vorba de o URGENTA.
Va multumesc!
e. i.
Buna dimineata.
Ieri dimineata, sotia ( L. H ) a avut programare pentru operatie la acest spital, pentru o interventie chirurgicala, la Dl. Doctor Chirurg Mocanu Adrian ocazie cu , care vreau sa-i multumesc din inima, pe aceasta cale pentru profesionalismul dansului, atentia si blandetea de care a dat dovada si cum ne-a explicat in ce consta etapele operatiei si pregatirea acesteia, precum si de reusita operatiei.
Dl. Doctor, si-a dat seama de la prima intalnire ce problema are sotia, inainte de a face investigatia.
Este un om de mare valoare cu maini de aur si ii dorim sa aiba parte de multa sanatate si fericire in viata!
Totodata ii multumim si Dl. Doctor Anestezist care la fel a venit si a vorbit cu sotia, inaintea operatiei stabilind detaliile anesteziei.
Mi-a placut foarte mult cum s-au comportat si Doamna Asistenta Sefa precum si Doamnele Asistente din subordine.
Este un spital foarte curat.
Totul a fost la superlativ!
M. B.
Centrul de diagnostic și tratament excelent organizat. Medici specialiști, imagistică și laborator excelent.
Felicitări !
O. C.
Am apelat la serviciile lor in repetate randuri, diferite specializari, foarte multumita.
Recomand in special pentru recoltari la copii, super profi si calme asistentele.
Extrem de curat si civilizat.
N. C.
Nu mi-a plăcut astăzi absolut deloc.
La recoltare,am nimerit un domn asistent,plictisit de la prima oră și foarte preocupat de telefonul mobil personal.Cele două colege ale lui aveau fiecare pacient și eu așteptam să-și ridice ochii din telefon și să mă vadă.În fine m-a invitat și mi-a recoltat.Am simțit durere,cum nu mi s-a mai întâmplat..Și am făcut o mulțime de recoltări până acum,luptându-mă cu o anemie.Parcă în dușmănie că s-a întrerupt.Oricum imediat cum m-am ridicat să plec, și-a reluat activitatea pe telefonul mobil.Abia a mormăit un 'la revedere' după ce am salutat.
Aveam de gând să îmi aduc și copiii să le recoltez analize aici.M-am răzgândit!
F. G.
Trebuie sa astepti la nesfârșit chiar dacă ești venit cu programare. Fetele de la receptie nu fac față. Din 4 ghișee, 2 lucrează iar 2 au alte treburi... de evitat.
B.
(-)
Spital cu plata (scump pentru serviciile oferite).
La baie nu exista prosop/hârtie maini, săpun, cuier-loc depozitare (tavita-polița) în cazul probelor de urină sau alte analize.
Scaunele din încăpere scârțâie îngrozitor.
Sistemul de înregistrare pare învechit și greo. Necesita hârtogăraie, bani și timp pierdut.
Nu sunt dezinfectant la baie sau pe hol, decât la întrare.
Tarifele se măresc de la 1 noiembrie 2019
Bazinul de apa de la parter bărbați este crăpat.
(+)
Recepție zâmbitoare și amabila,
Bon de ordine.
Curățenie generala 7 unde 1 cel mai prost și 10 cel mai bun.
G. P.
Profesionalism și dăruire începând cu domnișoarele / doamnele de la receptie, coordonator departament marketing pana la medici, recoltare analize și laborator! Nu am schimbat acest centru de diagnostic și tratament de acum 20 de ani.. având însă contact cu alte nenumărate centre private. Oare de ce?
D. P.
Am fost la mai multe specializari in ultimii ani si am fost multumita de serviciile oferite.
Din pacate, preturile sunt mult mai mari fata de alte clinici private si imi greu sa vin aici.
Folosesc servicile doar in caz de urgenta.
Astazi, desi era o zi libera legala, am gasit loc pentru o ecografie, in contextul in care la alte clinici, mai ieftine, nu era niciun loc disponibil.
M-as fi bucurat daca as fi putut face macar consultatia in baza trimiterii de la medicul de familie, pe care o aveam, dar nu s-a putut.
Nu am primit explicatii despre cum functioneaza aceste decontari si de ce nu pot beneficia de ele.
Am vazut ca raspundeti la mesaje, poate ma puteti lamuri, astfel incat sa aflam cat mai multe persoane cum functioneaza.
Eu am reusit sa intru usor in legatura cu cineva din call-center, pentru programare, nu am asteptat in plus fata de ora stabilita, iar interactiunea cu medicul (dna. Dr. Claudia Stefanescu) a fost placuta si a dat dovada de profesionalism in cadru consultatiei/ecografiei.
C. C.
Atata nesimtire din partea un doctorite ginecolog rar mi-a fost dat sa vad! M-au trimis de la receptie la cabinet pentru transvaginala si test Papanicolau, iar dna dr Stefanescu Claudia a inceput sa se rasteasca la mine si sa imi vorbeasca intr-o scarba de nedescris pe motiv ca nu avea asistenta care sa recolteze pt test, de parca eram eu de vina cu ceva. Si cand te gandesti ca mai scoti si bani din buzunar...
Sa va fie rusine dna doctor! Daca si la privat va comportati asa... ce pretentii sa mai avem la stat? O sa ajungem sa murim pe holurile spitalelor!
PS: M-ati mai si pus sa platesc 150 lei pt niste teste de la alergologie in baza carora nu am primit nicio foaie de la dna doctor cum ca ar trebui sa platesc ceva. Nu recomand nimanui sa treaca pe aici!!
R. C.
Am sunat joi(31.10.2019)pt o programare la RMN, iar după 20' de așteptare, mi-a răspuns operatoarea și mi-a spus că îmi face legătura la RMN, apoi a revenit și mi-a spus că mă va suna colega dumneaei! Sunt 3 zile de atunci!! Oare trebuie să sun eu înapoi? Mi se pare lipsă de profesionalism și, mai ales, de respect!
m. a.
Multumesc doamnei dr.CRISTINA ENE.Un medic deosebit!Aveti tot respectul meu!Pot spune ca doamna dr.Cristina Ene mi-a salvat viața,printr-un mesaj,catre dansa la o ora târzie.PROFESIONALISM SI DARUIRE.Va multumesc din suflet!👏
V. V.
Nu am crezut ca in viata asta am sa intalnesc asa OM sau mai degraba inger asa cum este dna dr Andreea Vlad! Va multumesc !
m. n.
sunt deja 48 de min de cand stau la telefon pt o programare si inca nu am fost preluat.
L. A.
Resurse
- pret 200 lei pe 5-10 minute consultatia, (1200/ora, 9600 lei pt 8 ore)
- zile pierdute pana sa pierzi alte ore de asteptare
- vei fi tratat cu dispret si umilit
- Se asteapta la cozi la receptie
- Igiena nu este de spital, umbla toata lumea pe oriunde, se pune mana pe aceleasi clante, acelasi lift, aparat de stat la coada
- dupa care se face discriminare pe baza de asigurat sau cu plata
a) daca esti asigurat va dura foarte mult programarea mai bine de o luna
b) pentru plata o zi doua, maxim o saptamana, aici sunt locuri. Mai astepti odata si ti se iau banii cand vii la programare, sunt doctorite cam toate, nu intereseaza pe nimeni daca este o doctorita incepatoare generalista sau specialista, bani tot aia sunt si nici nu iti va spune nimeni
- se asteapta la cabinete, seara nu este asa de aglomerat, nu se respecta programarea
- nu exista o ordine, poti fi chemat peste rand, negociere pe hol
- aproape tot personalul este format din femei
- vei fi grabit in continuu
- vei fi intrerupt, nu are nimeni rabdare sa asculte ce s-a intamplat sau cum a decurs problema in timp, ce ai luat, doar e problema ta, nu intereseaza
- vei fi intrebat termeni medicali, poate poate raspunzi fara sa stii ce si nu mai este nevoie sa faca ei nimica
- nu raspunde nimeni la argumente rationale
- ar fi fost deranjant sa ai o problema, ai venit ca te simteai bine, nu conteaza ce zici
- daca esti cu plata, vei fi trimis la tot felul de alti specialisti, ca sa mearga treaba
- vei fi mintit
- vei fi dat afara, inca un caz rezolvat!
Te simti mai bine?
c. d.
M-am simtit discriminata cand am solicitat efectuarea unor analize medicale cu trimitere si, desi aveau fonduri, m-au refuzat pe motiv ca nu lucreaza cu CAS Ilfov. Suntem si noi tot oameni...
E. V.
Am avut o programare la consultatie recuperare medicala la ora 16.Mi s a spus ca dl dr.va intarzia o jumatate de ora....nu am putut astepta......uneori 3 minute fac diferenta dintre viata si moarte.daca nici cadrele medicale nu au inteles asta,atunci cine?!si apoi,domnilor,timpul fiecaruia costa bani....si nu numai!N.B.-CONSULTATIA AR FI FOST CONTRA COST!!Cu regrete pt. cele constatate-dr Violeta Enciu.
C. A.
Fosrte curat, servicii de cilitate si personal amabil. Recomand!
m.
Ca sa fac o radiografie la mana, trebuie neaparat sa fiu trimis de medic, asta zice tanti de la receptie
Actualizare: am inteles, multumesc. Am modificat nota
a. a.
20 de minute astepti sa preia cineva apelul iar daca ai bilet de trimitere decontat prin cnas raspunsul este sa reveniti peste 3 luni.....
R. N.
Foarte atenti cu bebelusii la orice fel de analize. Empatici si prezenti.
G. O.
Suntem clienți ai acestui centru de mulți ani. În afară de faptul că la telefon nu se răspunde, într-adevăr, și ăsta este un minus care ar fi trebuit rezolvat, se pot face programări online pentru cei care au calculator și știu cum să o facă. Programările online funcționează impecabil, primești programare uneori chiar în aceeași zi. Este foarte curat, personal profesionist și amabil de la portari, până la medici. Programările sunt în general respectate, fără timpi de așteptare în plus. Un alt minus ar fi prețul, în câțiva ani prețul unei consultații a crescut mai mult decât dublu. În anii 2000, în 100 de lei aveai și o consultație de control inclusă în preț, acum aceste două consultații costă 250 de lei!!!
Trebuie să mai scad o stea, după ce am făcut o analiză Papanicolau. Pe lângă faptul că la capitolul prețuri afișate, ”secreție col uterin” este 40 de lei, o analiză Panapicolau este de fapt 100 de lei. Valvele nu sunt din plastic de unică folosință, ci vechile valve din metal, sterilizate....de trebuie să stai cu emoția dacă au fost sterilizate bine. Mi-a recoltat o asistentă pe care o știu de multă vreme o văd pe holuri, stilul ei a fost extrem de traumatizant, credeam că nu mai termină de ”scurmat”, iar dacă printr-o analiză de col se provoacă o rană pe col (evidentă după cât a sângerat), nu mai văd unde-i avantajul pacientei. Cu ani în urmă am fost la același centru, altă asistentă, nu am simțit nimic....După această manevră posibil să nu-mi mai fac niciodată această analiză, dar în mod sigur niciodată la Centrul Victor Babeș!
L. B.
Sun de 45 min. pt. o programare și "toți operatorii sunt ocupați ". RUȘINE SĂ VĂ FIE.
S. D. I. R.
Un spital de cinci stele,tratament impecabil,personal ultracalificat,medici adevarati,asistentele,infirmierele,adevarati ingeri,cazarea ,confort de hotel 5 stele,curatenie perfecta,multumesc intregului colectiv pentru a-mi fi redat increderea in medicina romaneasca!
L. W.
O impresie proasta. Programul nu se respecta, nu este afișat nicăieri in clădire. Programările la imagistica sunt fictive. Se vorbește de o lista de așteptare inexistenta.
A. S.
Este absolut penibil faptul ca nu s-a rezolvat nici pana acum problema programarilor/informatiilor telefonice... nu se poate discuta cu nimeni la telefon (uneori, programarile online nu sunt de ajuns), robotul tine clientii in asteptare si cate 20 de minute... am intampinat aceasta problema timp de 2 ani. La alte centre medicale mari se raspunde instant...
p. p.
Aveam programare la 08.00. Am venit la 07.45 și am așteptat la ușă , la ORL. La ora 08.00. a venit o cucoană însoțită de un doctor din centrul medical și au intrat cu tupeu. Uite așa s a dus dracului ora programată. Și am stat , și am stat. A venit și urmatorul programat și dai și asteapta.
A. D.
Am fost la programare cu un BEBE in varsta de 9 luni!!!!!! Am asteptat 15 minute , fara sa vina doamna doctor sa ne vada, desi eram asigurati constant ca vine:(((.Domnilor si doamnelor , daca vreti sa fiti considerati profesionisti ar fi bine sa invatati sa lucrati ca unii.Pentru ca pana la urma sunteti platiti pentru ceea ce faceti de noi, nu suntem la mila voastra.Retineti va rog: este vorba de un BEBE in varsta de 9 luni !!!!!!!!!
G. P.
La ortopedia serviciile sunt sub orice critica. Nu recomand sub nicio forma!
F. g. E. I.
Dau DOAR pentru un medic de la urologie o stea pentru ca termenul de "consultatie" urologica din punctul lui de vedere este de a sta la birou, pe scaun, a pune intrebari si a prescrie reteta/analize (unele analize facute deja tot in cadrul Clinica VB). Totul s-a rezumat la o "discutie" ca in tren... de plictiseala si/sau sa treaca timpul. "Consultatie" ca la mediator.
A. P.
Nu e posibil să suni și să stai poate și cu orele la telefon să asculți "pentru moment liniile noastre sunt ocupate" "toți operatorii noștri sunt ocupați". Nu se fac angajări pe call center? E un singur angajat pt toate secțiile?! Rezolvați asta
V. N.
Fără niciun fel de dubiu o clinică modernă și dinamică prin personalul foarte amabil și doctori foarte buni, aatfel încât mama mea a fost pe mâini foarte bune. Au multe servicii decontate prin Casa de Sănătate.astfel încât cheltuielile nu au fost foarte mari în anumite privințe. Dar totuși să nu uitați că toate astea costă și costă destul de mult și aici trebuie scăzută o stea deoarece veți regăsi în costuri și anumite operatii care nu erau necesare sau de care nu ați beneficiat, deci este bine să fiți destul de atenți la ce și cine veți fi îndrumați. Rapiditate și profesionalism, dar atentie, si o doza de amatorism in care se poate regasi si ceva lacomie, un narav de care se apre ca nu scapa nimeni! Merită cele patru stele cu prisosință mai ales că în ultimii doi ani am fost prin multe unități spitalicești și am o părere formată!
M. F.
La mine totul a decurs perfect si recomand!
A. N.
Ecografia abdominala reprezintă doar o etapa in stabilirea diagnosticului, aduce informații utile in demersul evaluării unei probleme de sănătate, nu se substituie niciodată consultației medicale. In multe tari europene ecografia este efectuată de personal nemedical, numiți sonografisti, iar medicul interpretează achizițiile ecografice si trimite rezultatul medicului curant. La noi, pacientul se adresează direct serviciului de echografie, având de multe ori pretenția de a primi imediat un diagnostic si chiar tratament! Cu aceasta problema ne confruntam zilnic, de mulți ani...Pacienții trebuie sa știe ca este normal sa solicite o consultație când au probleme de sănătate, medicul specialist va fi cel care va recomanda investigațiile necesare, inclusiv ecografia. Ecografia furnizează informații destul de limitate, nu vizualizează toate structurile din abdomen, exista limitări ale examinării care țin de pregătirea pacientului sau de o anumită patologie.
"Priceperea" medicului este obținută după mulți ani de învățare si experiența (peste 30, in cazul meu), decizia de a evalua rapid o Urgenta Medico-chirurgicală se ia după o consultație si investigații paraclinice. Un act medical de calitate costa!...sunt tarife stabilite in toate clinicile de experți in domeniu.
Suntem aici in fiecare zi pentru a ajuta pacientul in suferința, nu pentru a face profit!
Stimate domn Adrian Boieriu, cu mult respect, ați prezentat trunchiat informațiile, uitând a menționa ca era vorba de o Urgenta Medico-Chirurgicală, ce se impunea a fi rapid evaluată si îndrumata corect; de aceea am solicitat consultul chirurgical, cum procedam deobicei. Analizele recomandate, desemenea in urgenta, aveau menirea de a ajuta in stabilirea diagnosticului. Pacienta avea semne de iritație peritoneala, trebuia rapid tranșat diagnosticul. Fiecare din analizele recomandate avea justificare.
Ați uitat pesemne ca ați venit fără programare, iar pacienții programați, aflați la usa, văzând gravitatea pacientei, v-au permis accesul înaintea domniilor lor. Cu răbdare si înțelegere!
Dr Angelica Nour
a. i.
Am crezut ca aici este altfel...din pacate NU ESTE...nu se respecta programarile facute
E. P.
Feriti-va !!!! Mai bine mergeti in alta parte !!! Pacientii nu sunt pacienti ci clienti pentru ca sunt jefuiti. Se practica plati nejustificate pentru orice. La receptie esti tratat ca un idiot care a venit sa fie furat de bani si esti luat pe sus. Pentru o consultatie de 10 min, in care esti trimis sa faci analize si investigatii ( pret dublu ca in alta parte) esti jefuit , minim 200ron.La revenire iar alti bani, la analize alti bani , la proceduri, alti bani. ATENTIE : daca n-ai ce face cu banii !!! mergi acolo !~ Daca vii cu trimitere de la medicul de familie, cu decontare prin Casa de sanatate... vei fii programat.... la pastele cailor , mai bine te lipsesti. PERSONALUL este instruit sa te faca sa platesti milioane pentru cel mai mic lucru. DECI : Feriti-va !!! PERICOL MAXIM !!! OCOLITI !!!
S. v.
Absolut de cate ori sun nu raspunde nimeni , sau stau cate o ora cu robotul. Rezolvați problema! Angajați mai multe persoane ! Faceti ceva!
C. S.
Am asteptat mai mult de o ora sa imi fie preluat apelul si imediat ce s-a facut ora 2000, au inchis linia. Rusine. Si schimbati mesajele de asteptare, auzi doua lesinate cum se chinuiesc sa te convinga sa nu inchizi.
A. M.
daca puteam sa nu selectez nici o stea selectam -200 stele...sunt niste hotii...doar sa iti banii,sunt o gravida cu sarcina avansata si cu risc,am avut programare la hematologie pt a putea avea o scrisoare medicala cu recomandare de un medicament pentru a putea tine sarcina pana la capat altfel o pierd...si surpriza am beneficiat de o scrisoare medicala cu care defapt nu pot beneficia de nici o reteta pt ca nu e in conformitate cu ce doreste casmb....deci am platit 200 ron degeaba...si acum trb sa alerg si sa o iau de la capat...
F. T.
pacat de personalul medical,foarte bine pregatit si amabil. dupa cum au mentionat atatia alti utilizatori mai jos (si din pacate se pare ca in van,pentru ca situatia a ramas la fel de deplorabila de cativa ani incoace), timpul de asteptare de preluare a apelului telefonic este fara exceptie in jur de...jumatate de ora,ceea ce nu mi s-a intamplat la nicio alta clinica / spital etc.
de asemenea, exista o discriminare pronuntata daca vii cu trimitere de la medicul de familie (caz in care vei fi programat peste o luna) sau pe bani (programare in cateva zile). si da,cozi interminabile la case. trist cum un customer service sub orice critica poate umbri calitatea unor servicii medicale de exceptie.
C. F.
Dacă ai programare la ora 12.00 intri la doctor după 1 sau 2 ore de așteptare
V. M.
Niste nesimtiti!am facut o programare pt un rmn(cu plata)pe 17 mai pt 11 iunie si cand am ajuns acolo nu eram nici programata,nici macar in baza de date,iar doammele de la receptie de o nesimtire cum rar am intalnit
N. K.
Birocratia comunista. Dute vino. Asta aici. Aia acolo. Ala ceaelalta colega. Pentru o factura. Pentru rand. Neplacut
D. F.
Super mulțumită, drept urmare recomand cu drag toate serviciile medicale.
R. A.
Este o rusine faptul ca NICIODATA nu reusesti sa afli informatii la telefon,ptr ca NICIODATA NU RASPUNDE NIMENI ..... asa ceva nu se intampla intr o clinica de calitate ! RUSINE
A. I.
Este foarte bun ma vindecat de un entero virus, are medici blânți și nu pățești nimic Ma făcut bine întro Săptămână, Mi-au făcut o ecografie și nu este mare lucru, Mi-a făcut și Analize și îți face doar o înțepătură! Vă Răspund la Toate Întrebările Care Le Aveți Despre Această Locație Cu Mare Drag!!!!!!!!
S. R.
Conform Programului National de Prevenire, Supraveghere si Control al infectiei HIV, testarea HIV in Romania este gratuita pentru toate categoriile de populatie, indiferent de calitatea de asigurat sau neasigurat. Fiind un Spital de Boli Infectioase si la ei testarea ar trebui sa fie gratuita, insa la ei este contra cost...si prin trimitere de la medicul de familie este imposibil sa nu platesti....Rusine!
S. S.
Te astepti ca intr-un spital privat sa nu stainla o miee de cozi sa faci o banala analiza.
J. M.
Este un centru de excelenta pentru diagnosticarea si tratarea bolilor infecțioase pentru copii si adulți. Este ușor cam scump pentru cei care nu își permit o ecografie si atunci împroașcă cu noroi orice act medical, dar in speță un spital accesibil pentru orice om cu bună-credință si mintea la el! Personal competent si dedicat.
L.
Da angajati si voi o telefonista... ca bani cu gramada faceti si nu decontati nimic cu CASMB ;/ In plus nu se respecta nici programarile si au marit preturile in ultima perioada - le-au dublat!
L. C.
Nimeni nu raspunde la telefon. Am sunat vineri, abia la 4pm mi-a raspuns cineva dupa ce am asteptat pe fir 15-20 min si mi-au spus sa revin luni ca a plecat contabilitatea. Iar azi, luni mi-am doborat toate recordurile de stat in coada la operatorii aia care nu cred ca exista.
F. C.
Pentru cei ce se plang ca asteapta prea mult la telefon pentru o programare, va recomand sa va faceti programare online de pe site. Ai acolo toate informatiile, iti faci programare si te contacteaza cineva. La toate cele 3 programari am asteptat mai putin de 30 de minute sa fiu sunat pentru confirmare. Tipic romanilor, ne place sa ne plangem cand de bunavoie alegem calea cea grea. Numai bine.
I. A. M.
Foarte mulțumită, servicii medicale de calitate decontate de CNAS. Mulțumesc doamnei dr. Iirina Ungureanu, un medic foarte bun.
K. M.
Servicii medicale de calitate!
A. B.
JUPOAIE OAMENII CU ZAMBETUL PE BUZE.DACA FACI O ECOGRAFIE LA DR NOUR ITI SPUNE CA TREBUIE SA PLATESTI SI CONSULTATIA APOI ITI RECOMANDA UN POMELNIC DE ANALIZE .UNDE E PRICEPEREA EI ?APOI ZICE DACA TE VEDE DISPERAT HAIDETI SA VA VADA UN CHIRURG .TE SPERIE SI EXAGEREAZA DIAGNOSTICUL.NISTE SMECHERI...
I. L.
Am fost la ORL si Alergologie. Totul a decurs foarte bine, medicii chiar sunt foarte implicati si a fost o experienta placuta. Recomand!
M.
Un spital foarte prost, eu am ajuns la spital cu varicela si am plecat cu o durere de cap infernala si cu febra iar acasa am vomitat. Sistemul spitalier roman NU FUNCTIONEAZA! Medicii au imbatranit si nu mai fac fata. Nu stiu exact cine este acum ministrul sanataii dar trebuie sa faca niste schimbari mari.
A. S.
Nu raspunde nimeni la telefonul afisat de 2 zile. Bravo!
O. V.
Echipe multidisciplinare specializate, responsabilitatea actului medical, analize pe care te poti baza, medici foarte buni si cu o atitudine incredibila fata de pacient. Incercati in strainatate pentru comparatie.
F. P.
Nu se respecta programarile! Trebuie sa astepti peste 20 min în telefon pentru a vorbi cu cineva din call center.
B. L.
Au crescut preturile la pediatrie, iar vizita de control care era gratuita acum se plateste cu 50 lei. Au imbunatatit putin calitatea serviciilor la nivelul angajatilor cu care venim in contact la crearea de programari.
M. S.
este inadmisibil sa astepti mai bine de o jumatate de ora sa ti se raspunda la telefon pentru o programare ! este singura clinica la care se intampla acest lucru!
D. C.
excelent, profesional si uman, actul medical al doamnei doctor Alina Ioana Crisan - dermatologie. mai este si foarte frumoasa, pe deasupra! voi reveni, la consultatie, cu incredere si cu o mare placere. felicitari!
A. V. D.
Am fost multumit de srvicii si de timpul petrecut (scurt).
A. D.
Curat si dotat cu tehnologie noua. Un loc bun unde se pot efectua analizele de sange.
A. O.
Centru medical modern, bine echipat si cu medici buni. Recomand.
D. F.
Super
F. D.
Super
M. I. A.
Buni
R. S.
Privat, greu de contactat telefonic
M.
(Tradus) Am un personal foarte prietenos aici. Am făcut un RMN și a fost inconfortabil ca orice RMN, dar condițiile și echipamentul au fost bune.
Vă recomandăm. Este, de asemenea, aproape de metrou Piata Muncii.
(Original)
Ich habe hier ein sehr freundliches Personal. Ich habe eine MRT gemacht und es war unangenehm wie irgendeine MRT aber die Bedingungen und die Apparatur escheinten gut.
Ich empfehle es euch. Es ist auch in der Nähe von Piata Muncii U-Bahn.
A. o.
(Tradus) Lucrurile nu funcționează coordonate, de asemenea, mi-au scris toate informațiile greșit, așa că am cauzat că nu am putut cumpăra nimic cu acea chitanță, așa că am plătit singur, de ce nu cereți ID-ul și scrieți informațiile corect. Fiți foarte atenți, nu știu ce fac.
(Original)
The stuff doesn't work coordinated also they wrote all of my informations wrong so it caused that I couldn't buy anything with that receipt so I paid full by myself, why you don't ask for ID and write informations correct. Be very attentive, they don't know what they do.
M. C.
(Tradus) Alegerea mea personală ori de câte ori am nevoie de un serviciu medical (test, procedură, examen) pentru o problemă medicală mai mult sau mai puțin gravă.
(Original)
My personal choice whenever I need a medical service (test, procedure, exam) for a more or less serious medical issue.
r. i.
(Tradus) Cel mai frumos personal pe care l-am întâlnit vreodată în țara noastră, fără excepție. Sunt de ajutor și grijuliu. Camerele spitalului sunt curate
(Original)
The nicest staff I ever encountered in our country, with no exception. They are helpful and caring. The hospital rooms are clean
B. W.
(Tradus) Servicii medicale la un standard ridicat. Medicii calificați, biroul de recepție pentru cele mai bune îndrumări și un domeniu mare de servicii medicale sunt câteva dintre punctele forte. De asemenea, vorbitori de limbi străine bune, așa că dacă sunteți din afara României puteți primi ajutor aici.
(Original)
Medical services at a high standard. Qualified doctors, front desk office for best guidance and a large field of medical services are jist a few of the strong points. Also good foreign languages speakers so if you are from outside Romania you can get help here.
S. H.
(Tradus) Personal foarte bine instruit și amabil, echipamentul medical este nou, iar serviciile au un preț foarte echitabil! O recomand cu mare drag.
(Original)
Very well trained and kind staff, the medical equipment is new and the services are very fairly priced! I highly recommend it.
N. T.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
V. P.
(Tradus) Foarte bine
(Original)
Very good
C. C.
(Tradus) doctori bine pregătiți și prietenoși
(Original)
well trained and friendly doctors
G. C.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
G. C.
(Tradus) Foarte bine
(Original)
Very Good
F. B.
(Tradus) foarte bine
(Original)
very good
M. P.
(Tradus) Oameni calzi și foarte bine pregătiți profesional
(Original)
Warm people and very well trained professionally
A. C.
B. B.
L. B.
C. A.
T.
L. N.
C. I.
A. T.
P. L.
D. F.