Opinii despre NextGen Communications (Optica)
NextGen Communications
Strada Tineretului 1, Incinta magazin Telekom, Giurgiu 080271, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre NextGen Communications, Optica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de NextGen Communications
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre NextGen Communications
J.
net de viteza extraordinar de mare 3mbps, 60-70 ping in toate jocurile, am avut o perioada de 2 zile in care am avut 100 ping aproape constant si pica in fiecare, zi nu exagerez, de cel putin 10 ori... si nu este de la router deoarece l-am schimbat recent
M. D.
Apus de soare la Sulina si nepotelul meu in portul Giurgiu.
C. M.
Netul este atat de bun incat merge cu o viteza revolutionara de maxim 2 mb pe secunda
C. C.
Am 5% loss constant pe cs, de cand a dat ploaie in giurgiu merge prost, dar na poate odata si odata rezolvati si voi problema :)
M. G.
O stea e prea mult
d. l.
Le dau o stea pentru ca nu am optinea de a le pune mai putin... total neprofesionisti incepand cu domnisoara de la magazin pe de Tineret Giurgiu care habar are pe ce lume traieste ...o gramada de timp sa ti rezolve problemele ... in cazul meu nu au rezolvat nimic de un an ma cert cu ei si nimic ...duceti va oriunde chiar daca platiti mai mult dar cel putin beneficiati de serviciile pentru care ati platit
O.
Faceti va netul ca daca nu va pierdeti clientii 😡😡😡
S. L.
Cel mai prost net dupa parerea mea
S. V.
Servicii proaste, personalnecalificat, întreruperi zilnice ale netului, viteza rețea sub cea contractata.
D. A.
Prost rau pica netul de 2 saptamani incontinuu
G.
Nu este bun de nimic, imi pica netul incontinuu!!!!!
g. i.
O stea e prea mult sunteti total neprofesionisti si aveti un badaran care va face deservicii unul Ursu , vorbeste precum la stana dar cred ca ai jignesc pe ciobani " Atentie cei din conducere dati afara javra aia de Ursu ,cei de la rel cu publicul mi au facut legatura cu el pentru a ma programa la ce ora va trimite echipa de interventii " mate javra Ursu asta
D. D.
Amenajare corespunzătoare, personal ok.
G. G. M.
Daca puteam as fi dat 0 stele. Next Gen ofera servicii de proasta calitate.
In carantina au fost blocate atat si internetul dar si posturile de televiziune de aproximativ 10 ori.
Nu folositi serviciile NextGen doar daca vreti sa fiti dezamagiti.
G. R.
Buna ziua ! Nu-mi functioneaza netul de 3 zile, am facut o sesizare, un domn a verificat , a inregistrat sesizarea si mi-a dat nr.6840905. Bineinteles ca nu a venit nimeni. A doua zi am sunat din nou, am comunicat numarul sesizării si o doamna mi-a spus că urgenteaza. Bineînțeles că nu a venit nimeni ! A treia zi am sunat din nou si mi se spune că doar ieri mi-a fost înregistrată sesizarea si ca vor veni...........până la ora 18 !!! Bineinteles ca nu au venit, dar nu a specificat ora 18 din ce zi, din ce lună și nici din ce an !!! Rușine ! Imi voi schimba operatorul !
T. M.
Pică semnal, pică net de foarte multe ori , abonamentul se scumpește dar serviciile sunt din ce in ce mai mult de calitate proastă. O steluță este prea mult să o meritați, păcat că nu se dau și cu jumătățile. Nu sunteți fairplayer și în viitorul apropiat clienții se vor orienta către concurență
F. A.
E prea mult pentru mine să vă dau și o steluță. Când îți este lumea mai dragă, nu este semnal. Nu mai zic faptul, că ai scumpit abonamentul, fără nici o notificare.
I.
Jalnic tot ce tine de ei.
C. S.
Profund dezamăgită de serviciile oferite. Emisia de semnal este întreruptă de 12 ore și continuă... În momentul în care pot beneficia de serviciile altui furnizor, rezilia contractul. După repetate apeluri de solicitare de remediere, am fost programată pentru intervenție la fața locului peste18 ore. Nu e posibil așa ceva în zilele noastre.
T. O.
Este prea mult o stea . Se opreste emisia când vrei și când nu vrei spre exemplu acum este oprită nu răspunde nimeni la telefon să ofere o explicatie emisiunea se oprește brusc câteva secunde după care porneste iar.
M.
Cel mai prost net ever,am 60 de ms pe FIFA la Weekend League,ma chinui sa scot gold 1 cu netu vostru,ce naiba,bataie de joc
M. R.
Conexiune jenanta mereu.
R.
Dupa 10 luni,tot prost merge! Hai NextGen !!! _|_
D.
Prestații care urmează un trend continuu descendent!
G. C.
Măresc prețul abonamentelor iar pentru intervenții la sesizare pentru defecțiuni vin după 3zile .,a trebuit să merg la sediu la eii nu exista reclamtia dată la dispecerat
G. G.
foarte prost!!! nu recomand!!! 1 stea
I. F. M.
Sunteți de tot râsul ca firma! Am făcut sesizare de o gramada de ori. Si nu sa rezolvat. Va plătesc luna întreaga si nu oferiți nimic. Stau fara net si tv de cateva zile. S-au dus si mama lor de 72 de ore.
A. M.
Sunt client Nextgen de mulți ani și am făcut o solicitare online pentru a beneficia de servicii si pe o altă adresă , după ce am primit răspuns afirmativ telefonic , am mers la un punct de lucru din Giurgiu pentru a completa o cerere.Am fost întâmpinată de două domnișoare care HABAR nu aveau , că pe strada aceea există fibră optică ...
Domnișoarele de la relații cu publicul sunt lipsite de profesionalism .Recomand trimiterea lor la curs , pentru a învăța cum să se comporte cu clienții...
Rusinica !!!
A. G. A.
Dupa ce ca ati scos multe canale din grila de programe ...si va tot jucati cu ele...acum ce faceti ?? Scoateti Pro Tv ul ?? O sa aveti rezilieri in masa daca faceti asta.... Lol
G. O. I.
cel mai bun loc pentru internet de mare viteza
I. T.
Am renuntat la serviciile lor după aproximativ 8-10 ani datorita neinformari clienților ca pot opta si pentru upgradarea serviciilor.
Comunicare furnizor servicii_client=0
A. I.
O stea e mult , dar totusio dau. Ati scos abuziv niste canale din grila care zic wu erau destul de urmatite iar in locul lor ati introdus 2 antene locale, acum avem pe 4 canale aceiasi antena 1 , e frumos asa? Doar de dragul sa umpleti acel gol cu ceva? De ce trebuie sa avem Antena 1 pitesti ,Antena1 ploiesti cand ele inafara de o jumatate de ora de stiri in rest dau exact acelasi lucru? Nu mai spun de tvr regional
G. G.
In urma cu aproximativ 2 saptamani am sesizat faptul ca aplicatia hbo go nu functioneaza si nici programel tv din pachetul hbo! De 2 saptamani nu am fost cautat de reprezentantii next gen si nici nu am fost sunat...asa ca nu am de facut decat sa sesizez protectia consumatorului!
X.
net super slab
P. B.
Sunt neprofesioniști .Am sesizare de 4zile cu privire la semnal net . Îi doare în profesionalism .
A. D.
nu are semnal egal ca putere pe fiecare canal
v. g. Y.
Sunt client nextgen de 1 an si mi se întrerupe netul zilnic
A. B.
Atentie la oferte. Ex: internet prin fibra optica care de fapt este prin cablu. Explicatie: pana la dvs internetul trece pe undeva prin fibra optica si ar fi fost si greu sa va băgăm fibra in casa.
M. N.
Relațiile cu clienții lasă de dorit
A. A.
Lipsa de profesionalism ...
V. C.
Sunteti groaznici!!! Cei mai praaaaaf!!!!!
A. M.
(Tradus) personal bun
(Original)
good staff
A. F.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. N.
P.
A. B.
A. N.
T. R.
R. A.
F. f.
M. C.
F. B.
F. K.
C. U.
A. D.
M. C.
M. M.
R. I.
C. K.
B. P.