Opinii despre Edeloptics GmbH (Optica)
Edeloptics GmbH
World Trade Center, Piata Montreal 10, Entrance F, 1st Floor, Sector 1, Bucharest 011469, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Edeloptics GmbH, Optica în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Edeloptics GmbH
Luni
[10h – 21h]
Marți
[10h – 21h]
Miercuri
[10h – 21h]
Joi
[10h – 21h]
Vineri
[10h – 21h]
Sâmbătă
[11h – 16h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Edeloptics GmbH
A. S.
Cea mai proasta companie cu care am avut contact. Am comandat un produs, l-am returnat, iar banii nu au fost returnati niciodata. Nu exista nici un reprezentant cu care sa vorbesti in limba romana, mi-au trimis un OP probabil fals. Am trimis zeci de mail-uri catre ei, nu s-a gasit nici o rezolvare a problemei, ulterior avand pretentia ca banca de care apartin sa ii sune pe ei sa faca o solicitare de transfer. Voi suna la protectia consumatorului sa le fac o reclamatie . Nu recomand sub nici o forma.
M. I.
-Am comandat ceva, am primit cu totul altceva... -Am primit pachetul intr-o stare jalnica.
-Banii au fost luati imediat, insa nu se grabeste nimeni sa raspunda la telefon..
I. J.
Serviciul Clienti este o dezamagire totala. Nu exista niciun reprezentant din Romania cu care poti lua legatura.
C. S.
Nu recomand! Mi-au fost luati banii de 2 ori de pe card, iar comanda inca este in status "plata esuata". Inainte de comanda se specifica pe site ca ajung in 3 zile, iar dupa comanda au recalculat la 3 saptamani.
A. R.
Am avut posibiltatea sa urmăresc coletul pe toată perioada livrării, acesta a ajuns mai devreme decât data stabilita, am schimbat cu ușurință și adresa de livrare. Produsul comandat este fără reproș.
D. D.
Nu recoamd. Am comandat o pereche de ochelari pe 31.iulie 2019 a fost reprogramat de 2 ori si intr-un final am cerut sa fie anulata comanda si sa-mi returneze banii.Raspunsul lor pe mail- "Vă reamintim că în cazul cardurilor prepaid / de debit rambursarea poate dura până la 4 săptămâni, în funcţie de furnizorul de servicii bancare."
Maine se face octombrie si nu am primit nici banii si nici ochelarii de soare.
R. S.
nu!!!!!!
A.
(Tradus) Totul a decurs fără probleme. A ajuns în 6 zile prin UPS (în România) și am putut urmări cu ușurință livrarea. Plata a fost efectuată prin Paypal, deoarece cardul meu de debit nu era în EUR și, din câte puteam afla, oamenii au probleme cu conversia și nu pot efectua plata. Paypal se ocupă de asta. Am comandat ochelari de vedere, cu prescripție medicală pentru miopie și astigmatism. Produsul este fantastic, mai ales pentru 250 RON. 5/5
(Original)
Everything went smoothly. It arrived in 6 days through UPS (to Romania) and I could track the delivery easily. The payment was done through Paypal since my debit card was not in EUR and from what I could figure out, people have issues with the conversion and can't make the payment. Paypal takes care of that. I ordered eyeglasses, with prescription for myopia and astigmatism. The product is fantastic, especially for 250 RON. 5/5
O. E.
(Tradus) per total NU. produse frumoase, prețuri bune din când în când, dar cea mai proastă livrare (UPS) și un serviciu oribil pentru clienți .. toate par atât de drăguțe la telefon, dar niciodată să nu răspunzi la e-mailuri, trebuie să suni de fiecare dată și să suni și să suni și continuă să nu acționeze în consecință, doresc în continuare să vă amăgească să vă faceți drum ... produsul pe care l-am comandat a fost disponibil pentru livrare imediat și se laudă cu livrarea în următoarele 3 zile, și a ajuns în 2 săptămâni; ochelarii mei au început să se oxideze și după numeroase încercări de a contacta edel i-am plâns producătorului, care a rezolvat problema mea în 3 zile și oferă ochelari FOC în alte 3 zile, pentru că asta face o companie respectabilă, iar acești tipi neprofesioniști încă nu răspund; experiențele continuă și continuă.
(Original)
overall NOT. nice products, good prices from time to time, but the worst delivery (UPS) and horrible customer service.. they all seem so nice on the phone, but never reply to emails, you have to call every time and call and call, and keep failing to act accordingly, they keep wanting to delude you into doing their way...the product I ordered was available for shipping right away and they brag about delivery within next 3days, and it arrived in 2weeks;my glasses started oxidizing and after numerous attempts of contacting edel i actually complained to the manufacturer, who solved my issue in 3 days and is providing FOC glasses in another 3 days, because that's what a respectable company does, and these unprofessional dudes are still not answering; the experiences go on and on.
S. t. H.
(Tradus) Data livrării nu a fost îndeplinită și am fost anunțat cu puțin timp înainte.
Apoi am cerut să trimit ochelarii la o altă adresă de livrare, deoarece vechea adresă de livrare nu ar fi avut sens după prima dată (trăiesc în România) și planul era pentru părinții mei să-mi aducă ochelarii atunci când vizitează, ceea ce se datora data de livrare nereușită nu a funcționat). În plus, am încercat să sun, dar în timpul programului de lucru de trei ori nimeni nu a telefonat.
Când ochelarii au fost livrați cu o săptămână mai târziu, desigur, în ciuda cererii mele de a schimba adresa de livrare, ea a mers la părinții mei și nu la noua adresă. Apoi am primit un e-mail care din păcate nu ar fi fost posibil. Cineva probabil mi-a ignorat corespondența.
În general, nu aș mai ordona de la Edel Optics. "Serviciul pentru clienți" ar trebui să angajeze urgent câțiva oameni dedicați.
(Original)
Lieferdatum wurde nicht eingehalten und ich wurde erst kurz vor knapp benachrichtigt.
Dann bat ich, die Brille an eine andere Lieferadresse zu senden, da die alte Lieferadresse nach dem zuerst zugesagten Datum keinen Sinn mehr gemacht hätte (wohne in Rumänien und der Plan war, dass meine Eltern mir bei ihrem Besuch die Brille mitbringen, was aufgrund des nicht eingehaltenen Liefertermins nicht geklappt hat). Zusätzlich habe ich versucht anzurufen, aber INNERHALB der Geschäftszeiten dreimal niemanden ans Telefon bekommen.
Als die Brille eine Woche später endlich versendet wurde, ging sie natürlich trotz meiner Bitte die Lieferadresse zu ändern, an meine Eltern und nicht an die neue Adresse. Ich bekam daraufhin dann noch eine E-Mail, dass dies leider nicht möglich gewesen wäre. Da hat jemand wohl meine Mail ignoriert.
Alles in allem würde ich nicht mehr bei Edel Optics bestellen. Der „Kundenservice“ sollte dringend ein paar engagierte Leute einstellen.
A. P.
D. M.
I. R. P.
a. b.
C. S.
A. E.