Opinii despre Sanmed (Oftalmolog)
Sanmed
Strada Matei Basarab 3, Râmnicu Vâlcea, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Sanmed, Oftalmolog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Sanmed
Luni
[07h:30h – 20h]
Marți
[07h:30h – 20h]
Miercuri
[07h:30h – 20h]
Joi
[07h:30h – 20h]
Vineri
[07h:30h – 20h]
Sâmbătă
[07h:30h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Sanmed
K. E. P.
Buna seara! Sunt profund dezamagita de colaborarea cu Centrul Sanmed. In primul rand, fata care lucreaza la clienti, cea care preia clientii, este complet lipsita de profesionalism si-si face meseria in bataie de joc:nu stie si nu vrea sa raspunda la intrebari:ex: Am intrebat daca se proceseaza analizele cerute la Sanmed sau in alta parte, dearece eu refac analizele facute la Synevo. A raspuns ca toate se proceseaza la Sanmed. Dupa recoltare am aflat ca de fapt se trimit tot la Synevo.....Cred ca era o informatie pe care trebuia sa mi-o dea macar atunci cand am cerut-o....Apoi, am intrebat cada se pot vedea rezultatele on-line, deoarece nu mi s-a spus asta....atunci de abia a scos formularul cu parola de accesare. Au trecut 10 zile si nici pana acum nu s-a afisat on-line in totalitate rezultatul analizelor fetitei mele....deco....va trebui sa merg pana acolo si sa fac si acolo, o reclamatie scrisa.Poate asa, vad cei care platesc aceste doamne cat de bine isi fac ele datoria si cat sunt de interesate.Deci....TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!
R. C.
Am făcut un set complex de analize la acest punct SANMED. Am fost initial reticent văzând ce recenzii au. Vreau să vă mărturisesc că am fost plăcut surprins, începând de la domnișoarele de la recepție care mereu au fost amabile atât la telefon, cât și la recepție, până la personalul medical (asistente și doctori), care din punct de vedere profesional este foarte bine pregătit. Mi s-a explicat de personalul specializat tot ce trebuia să aflu, mi-au fost oferite răspunsuri complete la întrebări și nu am avut 1 secundă senzația că "s-ar grăbi" să scape de mine. În comparație cu graba și aroganța centrelor cu ocupație similară din București, la Vâlcea este miere și lapte. Doresc să le mulțumesc celor de la SANMED pentru profesionalism și pentru amabilitate. Recomand cu mare drag!
R. D.
Bună ziua. Am avut programare la cabinetul neurologic la ora 12:30 și am intrat la consult la 15:20. Doamna doctor, care venea direct din Sibiu, foarte amabilă, și-a cerut scuze pentru așteptare, nefiind vina dânsei. Mi-a explicat că a cerut să se facă programări la 1/2 de oră, dar dintr-un motiv necunoscut dânsei, la recepție, fetele au stabilit că e mai bine din sfert în sfert de oră și în plus, să programeze 3 pacienți la aceeași oră (10.30) și încă trei la 12 30. De precizat că pe lângă cei șase, aveau și alte persoane programări, la interval de 15'.
Haos total, fără ca recepția să se gândească să informeze telefonic pacienții, în legătură cu decalarea orarului...
Ultimele 2 familii au renunțat după ceva mai mult de 2 ore de așteptare.
Păcat...
Ar trebui să înțelegem că nimeni nu ajunge acolo de plăcere. Oamenii suferă și majoritatea aveau program fix de masă, pentru a-și lua pastilele conform sfaturilor medicilor m, adică la oră fixă.
Citind și recenziile precedente, rămân cu speranța că totuși se va remedia "buba" de la recepție.
Dar nu, nu recomand. 😔
W. C.
Am făcut analize de sânge, iar una din analize a fost trimisa la laboratorul de la Brașov cu care colaborează. Termenul de execuție este de 1-3 zile. După 9 zile vazând ca nu mai apare rezultatul, am sunat sa vad ce se întâmplă. După ce am dat mai multe telefoane mi-au spus ca trebuie sa ma duc din nou la recoltare fără nicio explicație. Am repetat analiza la alt laborator. Pe langa asta nu se respecta nicio măsură de distanțare.
A. E.
Bani dați degeaba,am facut o ecografie abdominala iar doamna doctor ii spunea asistentei in termeni medicali ce aveau de complectat pt a face foaia, dar mie ca pacient nu mi-a explicat absolut nimic,in maxim 10 min am si fost afară deoarece era foarte grabita sa primească pe altcineva,idnamisibil asemenea comportament, sunt puse acolo doar pt salariu nu pt problemele oamenilor
R. B.
Eu am fost foarte mulțumită atat de fata de la recepție, cât și de doamna de la recoltare, foarte drăguțe și amabile.Am citit comentariile răutăcioase, care dupa părerea mea, sunt exagerate. În ultima vreme, oamenii au pretenții, dar nu oferă nimic în schimb. Părerea mea este ca dacă vrei sa fi tratat frumos și respectos trebuie sa te comporți ca atare.. Sănătate multa!
f. o.
Potrivit unor cerinte medicale din cele mai diferite.
E. T.
Ceea ce aveam nevoie. Multumim
G. V.
Cele mai slabe servicii. Încă de la intrare te întâmpină o domnișoară care iti vorbește ca la ultimul om al planetei. Am facut o programare pentru care nu am fost sunata sa mi se confirme data si ora, motiv pentru care am pierdut 3 luni datorita indolenței acestei angajate. Sa fi facut programarea cu plata nu prin casa de sanatate si m-ar fi adus cu masina de acasă! RUSINE!
T. S. S.
MULTUMESC PT PROMTITUDINE !!!
I. R.
Doamna Dr. Davidescu nu are nici o treaba cu aceasta meserie ORL. Chiar nu mai sunt medici buni in acest oras. Am dat banii degeaba si dopurile tot nu mi le-a scos.
P. e.
Contract cu CAS. Servicii diverse.
B. D.
Probabil ca serviciile medicale sunt ok, dar nu stiu ce se intampla cu angajati de la receptie, ca le lipseste: bunul simt, empatie, entuziasm, energie, nu stiu sa se adreseze în momentul în care întâmpină pe cineva, nu salută, nu multumesc. De parca ei ne fac noua un favor, noua muritorilor de rând....partea nasoală e ca sunt cam singuri de prin zona, ca nu as fi apelat la serviciile lor...Dar asta e nu ne rămâne decât să ne exprimăm gândurile pe net ....poate poate cineva le va lua în considerare...daca nu, asta e vom mai merge ca suntem pr..ti... Cand am sunat, am crezut in prima faza, ca am gresit numarul, ca a răspuns cineva care era acasa si l-am deranjat....alooo.....bună ziua ceva ...,,hai zi repede ca nu am timp de problemele tale, începe telenovela,, de o nesimțire extraordinară, intrebare, ?de ce nu începeți o campanie de reformare profesională poate fetele nu vor să lucreze si le țineți cu forta la lucru.... parerea mea...
S. S.
Dezgustator mod de a vorbi cu “clientii “pacientii la telefon. Doamna care a raspuns la telefon pe data de 27 iunie ora 8:42 am. Nu am avut nici sansa sa spun ce aveam nevoie si s a ridicat si tonul ! Am lasat totul balta mai bine ma duc in alta parte.
O. G.
Pentru aceeași analiză i-au recoltat soției sange de trei ori.
La 30 de minute după prima recoltare au sunat-o sa revină, uitaseră să recolteze sânge pentru una dintre probele solicitate.
După cea de-a doua recoltare, au spus că au greșit culoarea eprubetei, deci trebuie sa o mai înțepe o dată.
A fost necesară și cea de-a treia recoltare.
D. F.
Stimata d-na Director,
Am efectuat fisa medicala si aviz psihologic in data de 08.11.2018.
Fisa medicala are data de 08.11.2018 dar avizul psihologic are data de 09.11.2018.
Dvs vi se pare corect ?
Pentru toate acestea am platit suma de 250 lei bani pe care puteam sa ai dau si la alta clinica..Pentru a efectua toate aceste analze a trebuit sa stau aproximativ 5 ore.Multi din colegii cu care am venit trebuind chiar sa revina si a doua zi.
Tin sa precizez ca desfasor activitate de taximetrie iar in data de 18.03.2019 am fost chemat la o comanda la o salariata de la Sanmed pe nume Giurca Simona solicitindu-mi s-o dic la Directia de Sanatate.
Am ramas uimit si stupefiat de comportamentul inadecvat al acestei persoane foarte tupeista care-si abroga calitatile de salariat Sanmed in afara serviciului tinind sa-mi precizeze ca functionez pe baza unei atestari pe care mi-a dat-o Sanmedul de parca nu as fi platit pentru acest lucru sau de parca imi facuse d-na nu stiu ce favoruri.
Va aduc la cunostinta ca veti avea de pierdut ca institutie cu astfel de oameni daca nu asi revizuiesc comportamentul fata de clientii care le asigura salariul.
Dupa terminarea cursei cu d-na respectiva a tinut sa precizeze ca-mi va nota nr.masinii..
D-na sa ai transmiteti dvs ca pot sa fac aceste fise si in alte institutii si chiar in alte judete.
Voi posta pe faceboock inregistrarile de pe camera de supraveghere a masinii referitoare la cirsa pe care am efectuat-o cu salariata dvs.in care se observa caracterul acesteia.
Cu stima.
I. G.
Am citit toate comentariile și toate mi se par exagerate! Vb dpvd ! Am făcut analize acolo! Personal plăcut, puțin cam aglomerat dar in rest totul a fost Ok! Romanul nu prea mai știe sa aștepte! Cum a și venit cum vrea și servit! Serios? Sunt oameni care sunt pe pat, se iau analize, doar n-o sa îl dea pe unul afara din cabinet pt ca ai venit și nu vrei sa aștepți ! Kulmea este ca am văzut numai plângeri la comentarii dar dacă mergeți acolo este full! Dacă ar fi cum ați spune majoritatea ar bate vântul pe acolo! ❗️recomand cu încredere sa va faceți analizele aici!
b. a.
Recepția clinicii este sub orice critică ! Personal lipsit de amabilitate și ignorant
S. E.
Bani aruncati pe fereastra .....personal slab ..chiar as spune necalificat ..fara amabilitate si doctori de doi lei ...trebuia să fac o ecografie ..cand am facut programarea nu mi sa comunicat ca nu trebuie sa urinez în dimineața cu pricina ...nu mai făcusem o ecografie de foarte mult timp ...nu mai stiam
Asa ca in dimineața programări am mers la clinica si dupa vro 15 min de stat la coadă am intrat si ce se vezi o doctora care cred ca nu avea poftă de lucru ...a vorbit în doi peri ....mi a spus numai prosti .....(lucru dovedit ca am facut ulterior alta ecogratie )
UIATASEM CA AM MAI SI PLATIT 100 LEI
NU RECOMAND ....NU VREAU SA MAI AM DE AFACE CU EI .
S.
Ok pt. fise medicale
A. S.
Cel mai frumos este când ai programare pt analize de laborator cu trimitere de la medic și aștepți 45 de minute că da ați de-a fisa pt recoltare iar cei care veneau cu plata intrau imediat ,iar doamnele care ar trebui sa ați de-a un răspuns pur și simplu le este greu să deschidă gura .
M. P.
oribil de fiecare data..scarboase asistente in general, programari la aceeasi ora, bonuri de ordine cu numar gresit pe ele, doctorii se prezinta cand si cand..
A. O.
Nimeni nu raspunde la telefon! Aproape niciodata!
L. S.
pana la 1h apel in asteptare?! asta e bataie de joc!
S. S.
Clinica ok, dar fetele nu raspund niciodata la tel. Nu prea prietenoase
A. B.
Doamne....cum naiba va angajeaza acolo ma fetelor??daca va este greu sa răspundeți la întrebări
R. C.
Am stat 10 minute in telefon, sa raspunda cineva si... degeaba.
R. T.
Un centru de analize medicale la standarde europene.
E. K.
(Tradus) Mulțumiri!
(Original)
Thanks!
D. D.
G. Z.
A. M.
A.
G. A.
A. S.
C. M. P.
M. P.
S. F.
c. e.
d.