Opinii despre Hyperclinica MedLife Ploiesti (Oftalmolog)
Hyperclinica MedLife Ploiesti
Bulevardul Republicii 15-17, Ploiești 100009, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hyperclinica MedLife Ploiesti, Oftalmolog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Hyperclinica MedLife Ploiesti
Luni
[08h – 21h]
Marți
[08h – 21h]
Miercuri
[08h – 21h]
Joi
[08h – 21h]
Vineri
[08h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Hyperclinica MedLife Ploiesti
N. L.
Am mers ieri, 20.11.2020, pentru a face un sumar de urina bebelusului meu. Am mers sa i se puna punguta de catre doamnele asistente, deoarece mi s-a spus ca este foarte important sa fie steril tot. Insa, domnisoarele asistente si de la receptie putin contrariate ca nu am venit direct cu proba. Le-am explicat ceea ce trebuia sa stie ele. Plus ca in momentul in care i s-a pus punguta nu i s-a facut toaleta, ceea ce este foarte important. Dna.asistenta imi explica cum sa pun eu punguta fara sa prezinte vreun interes real. Dupa ce am dus proba se vedeau clar urme de fecale. Am trimis rezultatul dnei dr pediatru care mi-a spus ca daca proba a fost prelevata corect, trebuie sa adminiatrez bebelusului 14 zile antibiotic in loc de 10 zile. Cand i-am explicat dansei cum s-a procedat, fara toaletare, a zis ca nu e posibil acest lucru, pt ca a influentat rezultatul si riscam sa administram antibiotic mai mult decat trebuie. Proba o voi repeta, insa dau acest feedback cu speranta ca cineva il va citi si nu se vor mai face astfel de greseli, care influenteaza clar sanatatea pacientilor. De 5 ani merg doar in Medlife si nu am.avut nimic de obiectat pana acum. Sanatate!
I. A.
Astăzi am mers la Doctor dermatolog Draganita Ana Maria. Rușine pentru un medic tânăr. Consultație foarte scumpa,iar medicul nu a făcut nimic. I am povestit ce am pățit, ca am o ciupercă în gat și pe limba de la antibiotic . De abia sa uitat de frica covid ,a spus ca nu vede nimic si am plecat,160 ron. Fara rețetă, cu durere în gat ,ca este de la covid.Medic slab profesional,s - a uitat cu lumina de la telefon în gât.. . Urata experiența. Atenție Medlife cu ce medici aveți contract. Sunt buni sa aducă bani fără sa facă nimic. Păcat. Sa meargă sa mai studieze. Am mers la un alt dermatolog si sa audă dr. DRAGANITA DE CANDIDOZA SI HERPES BUCAL.SE DA TRATAMENT........
G. S. C.
O echipa de profesioniști, personal amabil, programarea sa ținut cont de ea. Țineți-o tot așa 👏
D. D.
La suprafata pare frumos...chiar roz...dezastru!Minciuni....Serviciul medical platit cu bani multi din salariu.Nimic serios.
A. N.
Se pare ca pacienții nu sunt mulțumiți ca sunt primiți în siguranță, mai important este sa nu se decaleze programarea. Medicii au un interval de timp pentru fiecare, dar exista și situații în care persoana din cabinet are nevoie de de atenție suplimentara. Recepția nu are cum sa urmărească 13 cabinete cu câte 20 de pacienți.Se anunțat de întârzierea medicului doar dacă sunt informați. O mare parte din personalul medical face naveta din București cu diferite metode de transport( tren, mașina personala etc.) Chiar și la o clinica privata se întâmplă astfel de situații, dar spre deosebire de spitalele de stat, medicii nu dorm în cabinet, mănâncă în timpul programarilor și sunt decalati sau mai știu eu ce. Iubesc sa lucrez în aceasta clinica și îmi doresc ca pacienții sa vadă partea buna, constructiva și sa ținem cont ca, cu toții gresim. Vă așteptăm în siguranță!
M. M.
Programarile la aceasta clinica sunt facute de forma!
Desi am fost sunata sa vin mai devreme cu o ora si jumatate si am fost punctuala, am fost anuntata cand am ajuns la usa cabinetului ca trebuie sa astept 30 min, ca era la UV aparatul??!! Dar nu erau doar 30 min, am aflat apoi ca mai trebuie sa stau cel putin 30, ca mai era o persoana programata inainte.
Ma astept ca intr-o clinica privata, in care un consult + ecografie, este 380lei sa existe mai mult respect pentru timpul pacientilor.
Daca sunati sa va asigurati ca venim la timp la consult, de ce nu sunati sa anuntati si intarzierile?
A. P.
O experienta jalnica , care lasa de dorit , doctor oftalmolog care iti pune doua picaturi in ochi , un diacnostic gresit , lentile prea mari . Banii ingropati de pomana . 180 de lei , pentru nimic .
Daca sa ajuns la asa bataie de joc , doar sa ti ia banii si sa te scoata pe usa cat mai repede fara a avea un raspuns concret. Iti faci ochelari dupa reteta oferita , si sa constati ca de fapt tie , bioptria respectiva este prea mare , si pe langa asta ai mai avea nevoie si la celalat ochi de ceva lentila .
P. R.
Pai ce pretentii sa ai! Am fost la un consultatie in clinica si din vorba in vorba-cand am aflat ca li s-au taiat salariile asistentelor medicale si lucreaza toate pe salariul minim pe economie(1300 ron),- nu mai e de comentat de modul cum consulta medicii. Chiar le ziceam ca sunt niste fericite ca lucreaza in mediul privat si nu in spital de stat, dar se pare ca nu e deloc asa.
Rusine acestei firme! Pentru anul 2020 sa platesti o asistenta medicala cu salariul de femeie de serviciu, asta da aroganta in timp ce patronii isi indeasa zeci de mii de euro pe luna.
Voi transfera abonamentele firmei la o alta clinica medicala ce isi respecta angajatii si implicit sunt si eu respectata drept clienta.
Vai de el de management!!!
a. d.
Cele mai mici salarii pentru asistente medicale si receptie din tot judetul Ph dintre clinicile medicale. Nu se tine cont de vechime ori experienta si nuse fac cresteri de salariu
Directorii te cearta din orice si vor sa muncesti cat mai mult pe nimica toata, bonuri de masa 9 ron. Nu recomand!!
V.
Doctorul Vasile Serban e foarte ingamfat si are o atitudine scarboasa si superioara. A intarziat o jumatate de ora, fara sa zica nimic. Apoi a trebuit receptia sa imi zica sa intru, ca nu ma chema.
Am intrat in cabinet la o ora de la ora programata.
Dupa ce a pus diagnosticul, l-am intrebat care ar fi cauzele si daca imi mai recomanda ce sa evit si ce sa mai fac. S-a strambat si foarte deranjat, mi-a zis sumar cateva lucruri, dar cu mare efort si scarba.
La intrare am fost intampinat de o angajata care s-a rastit la mine si la o doamna daca am calatorit in tari contaminate cu virusul Corona. Desi intrebarea e fireasca si in ordine, felul cum adresa intrebarea si atitudinea erau de parca intrai la inchisoare sau gen.
Foarte dezamagit de experienta.
Update: tratamentul nu a functionat deloc. Google a fost mai folositor.
Lumea merge la privat tocmai pentru a nu mai astepta mult si pentru a primi un tratament mai atent si mai personalizat.
Experienta asta nu a oferit absolut nimic, decat bani aruncati si dezgust.
I. N.
O experienta care lasa de dorit. Am avut programare facuta cu o saptamana inainte(06.03), pentru data de 13.03.2020, la ora 17.10.. ajung la clinica si mi se spune ca domnul doctor si-a anulat toate programarile din motive personale si sunt intrebata daca " nu m-a sunat nimeni"... logica mea imi spune ca nu as mai fi venit daca m-ar fi sunat cineva si cu 30 de min inainte.. in plus, mi s-a recomandat sa sun la call-center-ul lor sa ma reprogramez, nu s-a putut face asta la receptia clinicii.. O BATAIE DE JOC!!
V. P.
Da, sunt foarte mulțumită deoarece există un personal bine pregătit profesional, clinic, și an special foarte atent cu pacienți.
C. S.
Cea mai proastă experiență posibilă, aici la Medlife Ploiești..
Încă nu mi.a trecut durerea de cap. Cum e posibil să dai 150 de lei pt o consultație de 2 bani .. Am fost programată astăzi, cu fetița, la ora 17.. D.na dr a venit pe la 17.10, ne.a chemat in cabinet la 17.20, iar la 17.30 eram plecate din cabinet... Consultația se terminase 😡
Ce înseamnă consultație, d.na dr SIMIONESCU ANA MARIANA ????
Înseamnă bătaie de joc ???
Ce a.ti făcut d.voastra, făcea si medicul de familie, fără să dau cei 151 de lei ....
Un măsurat, un cântărit, un ascultat la plămâni și un uitat in urechi ....
In ideea in care eu am spus clar k fetița are dureri de burtică, dureri de articulații ....
Da, e adevărat k mi.ati recomandat un set de analize care ma costă aproape 1400 de lei...
Dar consultația de astăzi ce a fost ???
Chiar nu aveți habar ce ar putea sa aibă un copil, până sa facem analize si eco ??
Un medic bun știe toate astea !!!
Sper k dormiti liniștită, știind k luați banii la oameni degeaba .....
V. p.
Cel mai prost dermatolog . Nu recomand
M. C.
Dezamăgire totală. Dl doctor Ulici Alexandru cel mai superficial medic. Un consult de maxim 5 minute in care dl. doctor nici macar nu se apropie de copil și nici nu se uita pe actele medicale prezentate. Din pacate plătim sume foarte mari pentru a fi consultați de medici renumiți.
J. l.
Mizati pe faptul ca noi cei cu probleme depindem de voi.!.
A. R.
Servicii foarte bune și cuprinzătoare! Dau totuși 2 stele pentru timpul de așteptare. Deși clinică privată și cu plată, programările se fac fără cap, iar pacienții se strâng la ușă. Sunt la a doua programare la neurologie și mai sunt cu mine încă 5 persoane (prima data au fost 3 persoane și am considerat că este o excepție). Tot personalul zâmbește politicos și neputincios.
A. R.
Dezamagire totala. Nu se respecta ora de programare, nimeni care sa iti dea informatii in sensul acesta.
Mentionez ca am anuntat sosirea noastra la receptie............
G. T.
Clinica Ploiesti la Dr. LUPU ANA ISABELA cea mai josnica persoana.Imi este mie rusine ca aveam asemenea doctorii in tara si mai ales la o clinică particulară.Diagnostic gresit pus unui băiețel de 2 ani si jumatate iar atitudinea ei fata de copii lasa de dorit.
L. C.
Experiență avuta în cadrul Hyperclinicii din Ploiesti a fost una neplăcută. Pe lângă faptul ca la un prim consult pediatric,nu ni s-a pus diagnosticul corect și nici consultat ca la carte,la cel de al doilea consult,în regim de urgenta,pentru ca bebe era agitat,cu o stare generala degradata,o dna doctor nu a vrut sa consulte copilul pana nu apar în calculator.O bătaie de joc și o jignire la adresa mea ca mama și ca persoana.Nu recomand pediatrie sub nici o forma,aici în Ploiești. 😔
v. m.
Profesionalismul celor de acolo. Și medici și asistenți. Si nu în ultimul rând amenajările interioare de bun gust (nici nu zici că ești intr-o clinică) și ustensilele și aparatele moderne.
C.
În general, apelez la cabinete, clinici particulare din mai multe motive, unul fiind timpul redus petrecut la usa cabinetului. La Medlife Ploiesti am reusit performanta ca dupa 1 ora de așteptare sa cedez și sa plec. Mi se pare de neacceptat o asa întârziere. Personalul de la receptie, decât să stea la povesti, mai bine ar pune mana pe telefon si ar anunta pacienții ca s-au decalat programarile.
D. E.
Nimic nu e ceia ce pare
A. U.
Nu respecta programările. Te suna cu câteva zile, uneori ore, înainte și îți spune că doctorul și-a anulat programările ... !!! Mi s-a întâmplat de multe ori, la Ploiesti este deja o practică 😟
c. M.
Aceasta clinică are un personal de serviciu serios,respectuos si primitor,curățenie exemplară,intr-un cuvânt puteți apela când aveti nevoie la această hiperclinica!
D. I.
Asistentele de la receptie foarte gretoase .Intrarea la programare se face cu întârziere.
J. D.
Nu este aglomerat. Există aer condiționat. Încăperi renovate
R. D.
O clinica la standarde europene! Recomand
F. d. l. P.
(Tradus) Îmi place mult medlife, îngrijirile medicale și serviciile generale sunt foarte bune.
Cu toate acestea, în ultima perioadă am avut probleme să-mi stabilesc un aviz cu doctorul.
Astăzi așteptam 1 oră și 16 minute cu un telefon cu răspuns care îmi spunea că „apelul dvs este foarte important pt noi”. După 1 oră și 16 min auzind acest mesaj de mai multe ori nu cred.
Vă rugăm să rezolvați aceste probleme pentru că aveți servicii foarte bune peste toate, dar acest lucru este enervant.
(Original)
I like medlife a lot, the medical care and overall services are very good.
However in last period i had problems to set an appoiment with doctor.
Today i had been waiting 1 hour and 16 min with answer phone telling me that " apelul dvs este foarte important pt noi". After 1hour and 16 min hearing this message several times I do not believe it.
Please solve this problems because you have a very good services over all but this is annoying.
F. S.
M. B.
M. V. B.
B. I. N.
I. S.
C. T.
V. T.
N. E. M.
G. M.
M. S.
A. G.