Opinii despre Lensa.ro Timisoara (Oftalmolog)
Lensa.ro Timisoara
Strada Brăilei 234 Bloc E5, parter, Micro 18, Galați 800402, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Lensa.ro Timisoara, Oftalmolog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Lensa.ro Timisoara
Luni
[09h:30h – 21h]
Marți
[09h:30h – 21h]
Miercuri
[09h:30h – 21h]
Joi
[09h:30h – 21h]
Vineri
[09h:30h – 21h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 16h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre Lensa.ro Timisoara
R. C.
Este pentru prima data cand imi cumpar ochelari de vedere din acest magazin. Nu am incercat si nici nu voi incerca vreodata comanda online, deoarece consider ca o asemenea achizitie este mult mai bine sa fie facuta la fata locului pentru ca ce-i in mana nu-i minciuna.
Tot ce pot sa spun in primul rand este ca am ramas impresionat de calitatea produselor achizitionate (rame de ochelari Emporio Armani
- EA1041 3003 + lentile Hoya Nulux Identity V+ cu filtru de protectie pentru monitor - Blue Control). Este adevarat ca lentilele au costat putin mai mult decat ma asteptam, dar isi merita toti banii. Spun asta dupa o luna de purtare dupa ce m-am obisnnuit 100% cu ele.
Totodata mi-a placut si modul in care personalul (atat optometristul cat si persoana de la vanzari) m-a ajutat sa gasesc solutia cea mai potrivita pentru ceea ce aveam eu nevoie.
Singurul minus pe care l-as avea, dar aici nu cred ca este vina magazinului ci a producatorului este tocul cu care au sosit ochelarii (a se vedea poza atasata). Este ok din punct de vedere fizic, dar nu-l recomand atunci cand vine vorba de a transporta ochelarii intr-un ghiozdan de exemplu pentru ca este foarte moale in partea din spate care nu este decat un burete, iar ochelarii nu vor fi deloc in siguranta. A trebuit pana la urma sa achizitionez un toc separat, unul tare care sa suporte presiunea locurilor stramte cand vine vorba de a transporta ochelarii.
Asadar, ii acord acestui magazin nota 10 si cu siguranta voi reveni atunci cand va fi vorba de schimbarea ochelarilor.
Multumesc!
V. M.
Acum 4 ani am avut noroc, dadusem 5 stele, astazi maxim una.
Am facut o pereche de ochelari, am ales ramele din showroom cu livrare prin curier.
Au ajuns strambi, tare strambi. Mi-au spus ca sunt ultimele rame si nu pot sa le schimbe, nu am fost anuntat ca imi vor da ramele expuse, dar am lasat-o asa...
I-am trimis spre reparare si dupa o saptamana m-au sunat si mi-au spus ca au indreptat ramele si ca ii trimit prin curier.
Au ajuns, tot FOARTE STRAMBE, dupa cum puteti vedea si in pozele atasate.
Sunt atat de strambi incat ating cu genele de una din lentile, doar de una.
Pernuta pentru nas din partea stanga este mult mai in fata, mai aproape de lentila in raport cu cea din dreapta, lentilele nu sunt in acelasi plan, sunt torsionate, rasucite din rama.
Toate astea dupa ce s-au intors de la reparat, nu am publicat un review cand au venit prima data strambe, am zis ca este o gresala, se poate intampla, dar gresala insista...
Mentionez ca am fost sunat de directorul magazinului din Bucuresti care m-a asigurat ca au remediat problema...
M. T.
Pacat ca nu se poate da nota 0 acestui magazin.
Prietena mea a comandat un set de masti pentru copii pentru ca ii stau mai fixe decat cele pentru adulti, masti care conform pozei erau simple, pe site erau mentionate 50 buc, pe factura apar 50 buc insa ea a primit 30buc masti desenate cu chestii de craciun. Dupa ce i-a contactat sa le aduca la cunostinta, baietii de la lensa s-au gandit sa modifice pe site in 30 buc si sa spuna ca nu, de fapt au fost 30 buc ca au facut ei "verificari amanuntite" si asa a comandat, desi pe factura scrie clar 50. Si bineinteles raspund dupa 1 saptamana ca-s foarte ocupati, au sute de mii de mail-uri.
Pe langa asta, in ciudat marketingului agresiv unde se lauda ca fiind foarte buni, la ei nu poti obtine o estimare de pret pentru lentile de vedere decat daca te duci in magazin, ca acolo sunt "specialistii".
Le-am dat pe Facebook intr-un mesaj toate detaliile pentru o pereche de lentile si mi-au spus ca nu ma pot ajuta decat daca ma duc intr-un magazin la 150km. Cand le-am spus sa trimita ei mesajul catre un magazin si sa-mi spuna un pret aproximativ, nu fix, sa stiu daca merita sa merg atatia km, au spus ca nu se poate ca tot trebuie sa ma duc personal fiindca difera foarte multi factori la alegerea lentilelor. Ce factori? Nu stiu. Pentru ca am facut lentilele la mine in oras si le-am dat fix aceleasi detalii pe care le-am oferit si la Lensa printr-un mesaj.
V. B.
NU COMANDATI DE PE MAGAZINUL ONLINE !!! e ca si cum posta romana s-ar apuca de e-commerce. reviewurile sunt amestecate cu magazinul fizic ca altfel ar avea 2 stele panarama asta de magazin. este cea mai proasta interactiune cu o un magazin online pe care am avut-o in viata mea. au gafat la toate partile dintr-o simpla tranzactie. 1: comanda a fost trimisa cu zile intarziere, numai dupa ce am amenintat ca renunt la ea. 2: a doua zi dupa ce am primit am facut retur, legea e clara, renuntarea la cumparare 14 zile fara discutii, nu si la lensa, 40 PATRU ZECI de zile pana cand au returnat banii (30 ca sa trimita curierul si 10 ca sa vireze banii). 3: zeci de minute pierdute asteptand sa iti raspunda la telefon, numai ca sa iti spuna ca te suna ei inapoi , evident , nu te suna nimeni. am dat de ei eventual si duduia la telefon se rastea la mine ca pe site scrie ca returul ei il fac in 30 de zile , ca nu conteaza ce zice legea , ca asa scrie pe site. am o plangere la anpc pe care o sa o urmaresc pana in panzele albe. iar pentru fetele ingrijorate care raspund la reviews aici: AVETI UN SERVICIU DE TOT RAHATUL. oricat de ingrijorate sunteti ca am avut eu experiente penibile cu lensa, adevarul e unul singur: operati ca un bijnitar. nu stiu ce proceduri interne aveti , dar anii 90 s-au dus demult, operatiunea lensa.ro e fix gluma cu cererile online se depun la etajul 2
EDIT: Alina, iti dau un copy/paste din Ordonanţă de urgenţă nr.
34/2014 care reglementeaza domeniul in care activati : "Art 13. (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, NU MAI TARZIU DE 14 ZILE de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11. "
S-a inteles? 14 zile din data la care a-ti fost notificati, faptul ca voi va verificati mailurile cu intarziere e fix bijnitareala de care va vorbeam. Numaratoarea incepe cand va trimit eu mailul, nu cand va sinchisiti sa il cititi voi. Plangerea facuta la ANPC o sa va aminteasca treaba asta printr-o amenda si sugerez tuturor clientilor care citesc asta SA APELEZE LA ANPC CU INCREDERE!
C. M.
Experiența cu lensa a fost foarte bună. Nu este prima oară când apelam la serviciile de aici. Am fost mulțumită atât de ajutorul oferit in alegerea ramelor, cât și în sugestii pentru o ofertă convenabilă la rame (care sunt, din cauza dioptriilor destul de scumpe).
C. I.
Am fost putin reticent la inceput vazand unele recenzii mai acide dar pana la urma am zis sa vad ce preturi au si recunosc ca m-a atras si varietatea de modele.
Angajatii au fost foarte amabili, mi-au raspuns la toate intrebarile despre produse si mi-au prezentat toate optiunile pe care le aveau pentru lentile.
Ochelarii trebuiau sa fie gata in 5 zile lucratoare dar au fost gata in 2. Am dat comanda marti seara iar joi dupa-amiaza am primit mesaj ca ii pot ridica.
Un lucru foarte important pe care mi l-au mentionat este ca in cazul in care stramb un suport sau un brat sa nu ii reglez eu ci sa merg la ei pentru a o face cum trebuie.
Ochelarii sunt ok, nu prezinta zgarieturi pe lentile iar la receptie am putut sa ii verific.
Va recomand sa verificati ochelarii cand ii primiti, se pot intampla nereguli dar sunt sigur ca cu vorba buna sunt dispusi sa indrepte greselile.
I. C.
Domnul Anghel Victor este cel mai amabil om de pază. M-a ghidat catre ghiseul corect 😁
M. T. R.
Pacat ca angajati nu te ajuta cu nimic, firma stie doar sa ia banii.
I. D. R.
Staff foarte prietenos,atitudine plăcută,livrare foarte rapida si ochelari de calitate. Recomand!
B. A.
Per total o experienta ok in showroomul din Bucuresti, dar avand in vedere ca sunteti la inceput si doriti sa va faceti cunoscuti pe piata mai aveti de lucrat la cateva aspecte si anume, sa prezentati toate categoriile de pret de la mic la mare, nu doar sa se uite la tine persoana care iti vinde si sa iti propuna lentile ce pornesc de la 500 lei, oricine stie ca nu de acolo pornesc preturile, este o practica ce denota ca sunteti axati doar pe vanzare nu si pe satisfacerea clientului, precum si sa renuntati la a oferi oamenilor ceva gratis doar ca sa primiti o recenzie, inainte de indeplinirea serviciului propriu zis, deoarece iarasi denota ca nu sunteti orientati catre client (dupa ce am achitat lentilele mi s-a oferit o solutie de curatat ochelarii, daca lasam o recenzie pe google in momentul respectiv)
v. p.
Cele 5 stelute acordate în prealabil au fost da-te la impuse,deoarece angajații mi-au spus ,ca dacă vreau să beneficiez de soluție și cârpa de șters ochelarii trebuie să dau 5 stelute la recenzii.Dupa ce am aj acasă mi-am dat seama seama ca lentilele comandate la ei îmi provoacă niște stări tare urâte gen:vârtej,ameteli,vomă,etc.Am fost din nou la ei, iar consultanții mă plasau de la unul la altul fără a fi în stare nici unul dintre ei să găsească o soluție împreună cu managerul, sau să fie deschiși să găsim o cale de mijloc .În fine experiența mea cu Lensa mi-a lasat un gust amar și nu recomand.
M. S.
Prima experienta cu Lensa a fost cand m-am dus personal sa-mi fac un control si sa-mi schimb ochelarii. Consultantii de vanzari sunt sub orice critica, am incercat la 2 persoane sa-mi recomande o pereche de ochelari cu clip-on, mi-a fost recomandata o pereche destul de mica pentru mine (bratele stateau tensionate), le-am spus ca mi se par mici, dar pentru ei nu a fost o problema cat timp au facut vanzare.
A doua experienta a fost cand am comandat doua cutii de masti pe 12 noiembrie, au sosit astazi, 30 decembrie. Le platisem online cu cardul, dar curierul mi-a spus ca erau cu ramburs, desi i-am aratat pe mail factura si confirmarea platii, acesta a dat un telefon si mi-a spus ca trebuie sa rezolv personal cu Lensa (sa le trimit factura si confirmarea platii), iar apoi sa mi le trimita iar, eventual peste alte 2 luni. Practic am platit de 2 ori doua cutii de masti venite dupa 2 luni. Pe langa toate astea, livrarea aparea ca fiind "livrata" inca de la 1 decembrie, nici nu ma mai asteptam sa le primesc.
Per total profesionalism ZERO, doar reclama pe care si-au facut-o abuziv e de aceasta marca. Port ochelari de aproape 10 ani, dar nicaieri nu am vazut atata lipsa de profesionalism, desi preturile ar trebui sa spuna altceva.
R. A.
Durata livarii unor lentile din depozit in showroom este mare! Aveti nevoie de 2 zile sa strabateti cativa metri ca sa aduceti in showroom lentilele comandate pe care doream sa le ridic chiar de acolo?? Pe site scrie "ridicare in aceeasi zi pana la ora 21" dar este evident o minciuna iar scuzele de ani de zile sunt multele comenzi pe care le aveti. Angajati oameni, oferiti clientilor servicii profesionale complete si oneste. Operatorii din callcenter sunt amabili dar evident, nu pot face altceva decat sa repete obsesiv aceeasi placa, aceea a multitudinii comenzilor.
Nu este prima data cand comand sau cand intampin asa ceva, sunteti depasiti de situatie dar, pot intelege succesul dumneavoastra.
Cu siguranta voi mai comanda de la Lensa asteptand imbunatatirea livrarii
Edit: a durat 4 zile până să primesc notificarea livrării in showroom pentru a ridica comanda ...
V. M.
Am făcut o comanda acum o lună și jumătate. Nu am primit comanda nici acum. Am sunat de mai multe ori dar nu răspunde nimeni. Am trimis mai multe emailuri dar niciun răspuns.
Pe site, la statusul comenzii îmi apare la stayus comanda : efectuat🤷
Singura variantă pare a a fi reclamatia la ANPC.
Update.
Sunteți chiar nesimțiți.
Nu sunteți în stare să răspundeți la un mail in mai bine de o luna dar să răspundeți pe gmaps într-o oră puteți.
Cam când ziceți voi că ar trebui să primesc un răspuns? Peste un an?
Ce înseamnă "efectuat"? Că eu am primit deja coletul?
Bineînțeles că nu răspundeți pe mail. Așteptați să treacă suficient timp încât să nu mai fiți obligați să trimiteți produsul sau sa restituiți banii.
❗Vedeți OUG 34/2014, art 18 , referitor la livrare. Termenul de 30 de zile a fost cu mult depășit.
‼️Recomand sesizare la ANPC.
Altfel nu cred că o să primiți vreodată produsul sau banii.
a. m.
Astazi au trecut 6 zile de la plasarea comenzii, nici o veste ca produsul achizitinat sa fie expediat, le-am trimis un mesaj din cont acum 2 zile, nici un raspuns, astazi un altul, sunt curios cat va dura pana imi voi primi produsul achizitionat. Am primit mai repede produse comandate din alte tari. Pe site nu specifica nici un termen maxim de livrare al comenzii, probabil din motive evidente. Foarte multe plangeri legate de livrare, ar fi trebuit sa le iau in considerare.
S. T.
Acum un an,am fost mulțumită,aseară am fost să ridic o pereche de ochelari Polarizen,mi sa întins în fața o cutie in care erau doar ochelarii,fără toc și fără laveta de șters. Obraznicia domnișoarei de la ghișeul de ridicare de neimaginat,încercam să-i explic că ochelarii trebuiau să aibe și toc,și ea râdea încontinuu la mine și făcea pe nestiutuarea spunandumi că acea cutie neagră ar fi tocul.Nu mai țineți asemenea specimene angajate pe cunoștințe,când ele nu știu să vorbească și să dea unele informații. NU RECOMAND ACEASTĂ FIRMĂ.
A. F.
Voi evita acest magazin de acum. Prima data am comandat masti, au venit foarte greu iar sotiei deloc. Am zis sa comand si ochelari de vedere, rame + lentile, dupa 5 zile (a fost si weekend nu zic nu) sun sa aflu statusul comenzii, cam cand se onoreaza...aflu ca rama este pe la Brasov si dupa ce ajunge la ei, probabil sediu principal se vor monta lentilele si asta dureaza 8-10 zile (probabil lucratoare) Cred ca ajungeau ochelarii la mine in 2-3 saptamani ceea ce nu este deloc in regula, cand ai nevoie de ochelari ai nevoie. Am anulat comanda. Degeaba faci promotii si ai mii de comenzi daca nu le poti onora, am si eu experienta in e-commerce si marketing si nu se procedeaza asa. Faci promotii, angajezi personal suficient, te organizezi logistic astfel incat sa poti onora comenzile la timp. Nu conteaza ca e "black friday", craciun, paste sau revelion. Nu exista scuze.
S. C.
Comanda nr. :1413175
Va întrebați de ce par ochelarii voștri utilizați? Ca si cum ați cumpăra un produs resigilat? Ptc asta este. Am ridicat in această seară o pereche de ochelari din showroom ul de langa Afi. Acestia au sigla POLARIZEN ștearsă. Din aceasta se mai vede doar "arizen". Am cerut explicații. De ce par uzați din moment ce eu plătesc pentru un produs nou, nu unul resigilat. A venit o domnișoară intitulată "Ana Riciu" care a susținut ca și cei de la Prada sunt tociti din moment ce sunt probati de atat de multe persoane. "Si de câte persoane credeți ca ar fi putut fi probați?" - ma întreabă ea nonșalant. I-am zis sa mergem sa vedem daca produsele expuse sunt tocite. Am mers. Ce credeti? Arătau ca noi ochelarii expuși. Insa ai mei nu.
Am întrebat-o pe domnișoară ce fac in situația in care persoana la care a fost aceasta rama nu i-a folosit cum trebuie. Ptc ei au o politica de retur de 30 de zile. Mi-a garantat personal că ochelarii nu vor avea nicio problemă. Ptc toate produsele care ajung din depozit sunt in stare perfectă. Zic: "Ok. Si daca surubelul a fost slăbit in urma utilizării, iar acum, dupa cateva zile imi cedează? Eu ce fac? Repet. Am cumpărat un produs nou. Nu opțiunea resigilata si mai ieftină. Produs nou plătesc, produs nou ar trebui sa primesc.". Domnișoara mi-a oferit o singura variantă, si anume sa imi schimbe acum pe loc rama cu una luată de la raft, si care arăta mult mai bine. (adică tot una trecută prin sute de mâini.) Evident, am refuzat. Am venit sa ridic o pereche de ochelari noi. Nu o pereche de ochelari la mana a doua. Aaa, ai varianta in care pot sa refuz ochelarii si sa rămân cu lentilele in mâna. Ooook.
Este inadmisibil ca in contextul pandemiei sa oferiți clienților rame trecute prin sute de mâini si probate de mulți clienți. Se presupune ca vin la voi sa imi rezolv o problemă, nu sa ma întorc cu una mai mare.
P. S.: Cand am mers sa imi aleg rama si sa imi fac ochelarii, era o doamnă blondă care mi-a luat rama de la raft si a pus-o spre ambalare ptr a mi se pune lentilele. Am specificat si in acel moment ca eu vreau rama nouă nu folosita si de alții. Dânsa a dat din cap ca da, da... Si cam atât.
A. A.
Nu recomand.
Toate reviewurile negative despre comanda online sunt absolut reale.
1. Am comandat pe 26 ianuarie doua perechi de ochelari. Una aflandu-se in Timisoara, iar cealalta in Bucuresti. Dupa 4 5 discutii telefonice, la un moment dat, ambele perechi se aflau in depozit in Bucuresti, cam acum o zi doua. Astazi, 5 februarie, o pereche este inapoi la Timisoara. Dupa atatea zile, cred ca si cu bicicleta puteau fi trimisi la Bucuresti, iar ulterior la Ploiesti.
2. La mail-uri nu raspunde nimeni.
3. Sistemul de mesagerie de pe site nu functioneaza.
4. Nu se acorda importanta procesarii, pregatirii si livrarii comenzii. Lipsa de respect pentru client. Neseriosi!
N. S.
Customer service foarte bun, de asemenea si ofertele!
P. A.
Mastile au venit rapid, sunt de calitate buna.
M. M.
Am plasat o comanda in urma cu 11 zile, nici pana in aceasta data nu au ajuns ochelarii. Inteleg contextul pandemic, numarul mare de comenzi, precum si alte variabile, insa eu am comandat o pereche de ochelari DE VEDERE din nevoi medicale. Daca firma LENSA nu considera ca poate sa isi onoreze comenzile intr-un termen rezonabil si incat sa isi multumeasca clientii, mai bine refuza sau specifica anterior ''DUREAZA O LUNA SA VA TRIMITEM OCHELARII''. Prin aceasta modalitate, clientul ori asteapta o luna pana ii mai cresc putin dioptriile, ori alege alte firme care isi onoreaza comenziile cu mai mult simt de raspundere. Tin sa precizez ca am sunat astazi, 09.12.2020, la serviciul de call-center al firmei, mi-a raspuns un domn ca la finalul saptamanii urmatoare poate ii voi primi, in mod sigur inainte de Craciun. Dar, bineinteles, au reusit sa extraga banii din cont in cateva momente, nu in cateva saptamani, acesta fiind singurul motiv pentru care nu am renuntat la comanda, fiindca nu mai pot fi returnati/nu se mai poate renunta la comanda plasata.
E. M. D.
Sunt client fidel Lensa pentru ochelari si lentile. Anul trecut au avut intarzieri mari la livrare, penultima ajungand dupa cca 40 zile. Din pacate, la deschiderea lentilelor (cutie sigilata) am sesizat ca una este rupta, prin urmare am fost fortata sa investesc alti bani in alte lentile.
Am semnalat problema catre Lensa pe 5.12.2020 si nici pana acum nu am primit un raspuns cu privire la solutionarea problemei, in ciuda zecilor de apeluri telefonice si a reminder-urilor.
Sunt foarte dezamagita de modul in care (nu) au gestionat aceasta situatie!
S. H.
Varietate de produse, personal foarte amabil și dornic să ajute, de la oemanii de vânzări până la persoana de la pază, toată lumea mi-a zâmbit și mi-a dat sentimentul că sunt bucuroși să fiu în magazinul lor. Comanda s-a procesat repede, fără probleme și produsul cumpărat e fără cusur.
A. T.
Bună ziua! Sunt în a 3-a săptămână de aşteptare.
Am făcut o comandă de ochelari pentru ziua de naştere a unei persoane. Ziua persoanei deja a trecut şi ochelarii n-au ajuns încă. Tot încerc să dau de cineva care să-mi spună şi mie care este statusul. Pe site scrie că această comandă se află la curier de pe data de 02.12.2020, dar de atunci nicio înştiinţare. Am tot trimis mesaje, am încercat să sun şi la curier, insă nici acolo nu-mi răspunde nimeni.
Specific că sunasem la Lensa cu o săptămână înainte de ziua persoanei respective ca să fiu informată în legătură cu data în care-mi ajunge coletul. Acolo mi-a răspuns o domnişoară foarte grăbită care a susţinut că ajunge maxim pe joi, vineri în săptămâna anterioară.
Înţeleg faptul că sunteţi mega ocupaţi şi că n-am o comandă prioritară ( în sensul că nu este scumpă perechea de ochelari respectivă) , insă dacă aş fi fost informată despre faptul că nu ajunge în timp util atunci aş fi renunţat la comandă. Sper că măcar aici îmi răspunde cineva!
M. M.
Cel mai profi loc și persoana care ne-a ajutat cu alegerea ochelarilor a fost de nota 11 din 10.
Recomand cu încredere.
C. C.
Am avut emotii cand am comandat la ei, mai ales ca am platit toti banii in avans din cauza multor review-uri negative
Pentru mine a fost insa ok, au livrat cu o zi mai devreme fata de cum mi-au spus (8 zile lucratoare) iar reducerea la rame a fost semnificativa, am platit 300 lei pentru un brand de top, in conditiile in care alte magazine mi-au cerut 200 pe no name-uri
Eu cel putin, recomand Lensa :)
P. A.
O lipsa crasa de profesionalism si de respect fata de clienti. Pentru o comanda plasata si platita in data de 14 decembrie la un produs aflat in stoc, a trebuit sa apelez la Call Center pe 22 decembrie ca sa aflu ca nu mai au produsul respectiv si nu se poate face livrarea inainte de Craciun. Daca doresc sa primesc comanda inainte de 25 decembrie, mi s-a recomandat sa anulez comanda precedenta si sa fac una noua si sa o ridic din showroom, facandu-mi-se promisiunea ca produsul va ajunge de pe o zi pe alta din depozit la punctul de ridicare. In urma a inca 2 telefoane date la call center pentru noua comanda in data de 23, am fost asigurat ca produsul va ajunge in showroom pana la ora inchiderii, ceea ce nu a fost adevarat. Daca aveti de gand sa comandati online si termenul de livrare este important pentru voi, nu recomand sa apelati la lensa.ro
P.S.: Am reusit sa ridic produsul din showroom in data de 24, iar personalul din showroom si de la call center au fost politicosi
A. A.
Calitatea ochelarilor si promoțiile merită poate 4 stele. Termenul de livrare lasa de dorit, customer care NU EXISTA. Se răspunde la mailuri poate într-o luna daca aveti noroc, soluții la probleme oricum nu exista.
Daca va luați ceva direct din magaizin, da. Daca apelați la ei, nu.
V.
Nu se dezinfecteaza nimic . Sute de oameni pun mana pe rame si probeaza .
Nu exista loc de parcare in zona .
Nicio rama nu are ptet . Probezi 10 rame si te duci sa scanezi codul . Surpriza ! Rama e 900 lei . Daca era pretul pe ea nu o mai probau nici 30% din cei din magazin
ORIBIl
A. O.
Extrem de dezamagit dupa ultima interactiune, am facut in total 4 comenzi de ochelari de-a lungul a 3 ani la aceasta firma, de data aceasta am fost complet dezamagit de serviciile Lensa. Am comandat in magazinul din Bucuresti, in data de 12.11.2020 o pereche de ochelari de vedere pentru prietena mea, cu plata pe loc, nu mi s-a dat niciun termen de ridicare pentru comanda, dar fiind obisnuit ca in aproximativ in termen de 1 saptamana sunt gata nici nu am mai intrebat. Scriu review-ul acesta in data de 3.12.2020 iar ochelarii nu sunt nici acum in posesia mea.
Dupa 3 apeluri pe zi timp de 2 saptamani, si dupa scuze de gen-ul "cei de la tehnic nu s-au apucat de montarea lentilelor" mi s-a confirmat ca de fapt perechea de ochelari a ajuns in showroom-ul din Iasi, iar din aceasta cauza eu nu am intrat in posesia ochelarilor nici dupa mai bine de 3 saptamani de cand am plasat comanda, cu plata pe loc.
Este singura pereche de ochelari pe care o mai fac cu aceasta firma, din fericire sunt firme pe piata care ofera servicii la acelasi pret si sunt mult mai profesionisti decat Lensa.
B. P.
Prețul este decent chiar și pentru ramele de calitate.
Lentilele sunt ok ca și preț de asemenea în ambele oferte pe care le au disponibile.
Domnișoarele din showroom sunt simpatice și dornice să te ajute cu tot ceea ce pot.
Dau 3 stele datorită experienței mele de până acum cu calitatea serviciilor primite din alte puncte de vedere și pe care nu le mai enumăr acum.
În momentul de față las această recenzie doar pentru a primi cadou o lavetă cadou conform promoției.
T. R.
Lensa Bucuresti este sub orice critica. Am comandat un produs acum 2 luni si inca nu l-am primit, iar pe site comanda apare ca fiind efectuata. Am sunat la ei de cateva ori si de fiecare data mi-au spus ca pachetul va fi livrat in cel mai scurt timp. O bataie de joc. Le sugerez conducerii sa faca o verificare a inregistrarilor convorbirilor si sa sanctioneze personalul care nu is face treaba.
C. L.
Orice comanda online data la ei nu soseste mai devreme de 15 zile. Este o bataie de joc totala. Fie ca platesti cu cardul fie ca platesti ramburs, astepti o vesnicie pana primesti comanda. Este cel mai groazinc serviciu de online shop in toata Romania. In ultimi 5 ani nu exista frima sa imi fi trimis coletul dupa 15 zile. Am in total 6 comenzi la ei pe site ce-a mai rapida a venit in 15 zile. Va spun sincer am una in care am asteptat 3 luni !!! Lensa sunteti o rusine in cea ce priveste online shop-ul. O bataie de joc !
M. R.
Am schimbat recent lentilele la ochelarii de vedere! Toată echipa este super profesionala! Implicare totala, aparatura de ultima generație și echipa profesionala!
Atat de mult mi-au plăcut încât am achiziționat și o pereche de ochelari de soare!
C. G.
1. Am fost in magazin si am vorbit foarte frumos cu fata de la consultatie. Din pacate nu am avut acelasi tratament din partea ei. Am vrut sa-i adresez o simpla intrebare si am inceput intrebarea cu: "Scuza-ma, ...", atat. "Nu pot acum, lasa-ma", fix asta a fost replica ei. In momentul urmator am iesit din magazin. Inteleg ca avea o zi proasta si ca nu-i place ceea ce face, dar nu fi nesi. Poate chiar nu avea timp, dar tonul si replica in sine m-au enervat. 2. Promocodul de la newsletter e doar pentru comenzi de 400 de lei +, de ce nu specificati asta in promovarea abonarii pe site? Poate ati castiga mai mult daca ati merge pe sinceritate, zic si eu.
m. g.
Daca as fi citit inainte recenziile, cu siguranta nu as mai fi mers la lensa pt o comanda de ochelari de vedere. Am mers la ei in showroom, am platit ochelarii, care ar fi trebuit sa soseasca in 8 zile (destul de mult). Insa nici in ziua de azi nu au sosit, desi am sunat la call center si mi s-a spus ca o sa primesc un sms sau tel in ceea ce priveste livrarea ochelarilor. A venit CRaciunul, nu au ajuns nici sms-ul, nici tel, nici ochelarii... Bataie de joc fata de clienti, avand in vedere ca este vorba de ochelari care sunt cu adevarat necesari.
Parerea mea este ca ar trebui sa evitati LENSA daca aveti nevoie repede de ochelari si nu sunteti dispusi sa asteptati o luna dupa ei...
T. I.
Magazin foarte ok, personal profi, reduceri r
eale (cand sunt).
a. r.
Preturi foarte bune, personal amabil si receptiv la solicitarile noastre. Termen scurt de executie (am primit ochelarii dupa 4 zile).
D. P.
Lensa este depasita de volumul de comenzi insa omit sa iti comunice acest aspect cand mergi in showroom si iti achizitionezi ochelarii.
In cazul meu, timpul de executie comunicat la momentul achizitiei si implicit al platii a fost de 8 zile calendaristice.
la data publicarii reviewului sunt deja trecute 14 zile.
Va recomand sa mergeti catre alti furnizori, avand in vedere ca preturile de la LENSA oricum nu mai sunt atat de competitive cum erau in trecut iar termenul de livrare este extrem de mare.
NU recomand LENSA si imi pare rau ca am luat decizia de a-i face copilului ochelari la ei.
Domnilor, aveti idee cum e sa te intrebe copilul zilnic, cand ii aduc ochelarii?
DEZAMAGITOR!!!
c. n.
Nu recomand, țeparii cu acte!!!!
Comenzi plasate de Black Friday, nu sunt livrate la nici 3 săptămâni dupa eveniment, motivul: volum mare de comenzi😂😂😂😂
Emag, lider în online a onorat peste 95% din comenzi in 3 săptămâni de la eveniment si marele magazin lensa.ro datorita volumului prea mare nu a reușit 🤣🤣🤣🤣
De fapt ei au vrut sa spuna ca acele comenzi au fost precomenzi si pana sosește marfa din China sa asteptam😂😂😂
Sfat prietenesc, nu cumpărați de la ei, nu sunt serioși, ma uitam si pe fb foarte multa reclama platita, gen vedete platite sa le faca reclama, produsele lor au o calitate slaba, indoielnica, umflata artificial si bineînțeles ca sa scoata banii investiți in publicitate trebuie sa vina si cu niște preturi astronomice care nu justifica in niciun fel calitatea slaba, deci overall:NU CUMPĂRAȚI DE LA LENSA, TZEPARI!!!!
N. C. C.
In momentul de fata pot spune ca sunt complet dezamagit de lensa si aleg sa nu ii recomand nimanui.
Vineri am fost in showroom sa verific niste rame pentru a-mi comanda o pereche de ochelari. Agenta de m-a receptionat este un om de nota zece a avut foarte mare rabdare cu mine sa verific ramele si tipul de lentila de care voi folosi. Nu am ce sa comentez despre dumneaei. Insa, am fost informat ca vinerea urmatoare ochelarii vor fi gata. Am sunat in jur de ora 13 astazi sa mi se spuna ca pana in ora 9 vor fi gata. Am mai sunat inca o data pe la 5 sa primesc acelasi raspuns, intr-un fel in zeflemea ca azi sunt gata. Am zis ca la 7 ajung in lensa sa verific. Am ajuns in jur de ora 8.30 unde am deranjat o tipa blonda (nu i-am retinut numele) de la discutii, care mi-a spus ca nu sunt gata. Timp in care colegul Cristi de la montaj voia sa iasa pe usa din fata. Colega de la plati a iesit cu Cristi la tigara si s-a intors dupa vreo 10 minute sa imi spuna ca nu mai e nimeni care sa ma poata ajuta. Intr-un final am primit un nou termen ca maine in jur de ora 10 voi fi sunat.
Eu trebuia sa plec din oras astazi insa am amanat pe maine, cand, ghici ce? Lensa ma pune sa astept pana maine. Daca cer refund la toti banii asa cum am platit, adica direct. Nimeni nu stie nimic. Pai de ce m-a mancat pe mine sa apelez la lensa? Pura prostie din partea mea, trebuia sa imi dau seama de profesionalismul de care duc lipsa din momentul in care m-am dus in showroom si am aflat ca produsele din stocul din bucuresti de pe site nu se afla in bucuresti. Maine mi s-a promis ca ma va contacta un manager lensa, abia astept sa mai adaug detalii acestui review. Sincer, pentru tot circul exprimat aici, nici nu imi mai doresc ochelarii insa nu stiu cum pot sa imi recuperez banii si timpul pierdut cu acestia intr-un timp scurt, fara sa paseze vina de la unul la altul sau de la lensa la banca samd.
m. n.
Good job, Lensa! Mai rar in ziua de azi un staff atât de amabil și concentrat pe nevoile clienților. Am avut plăcerea sa ne întâmpine Andreea Dumitrescu, care cu amabilitate și răbdare, ne-a prezentat toate gamele de produse corespunzătoare cerințelor noastre. Lensa, ați mai câștigat un client!
A. B.
Inafara ca soluțiile de la lentile mai au 3 luni valabilitate, și eu nu o sa le consum pana atunci, asa ca ma dat banii degeaba pe ele, sunt mulțumită de serviciile lor iar comanda a ajuns mai repede decât ma așteptăm
F. N.
Produse super! Prețuri accesibile pentru toate buzunarele, staff bine ales! Mulțumim, Andreea Dumitrescu pentru zâmbetul cu care ne-ai întâmpinat, cât și pentru îndrumări! 💪🏻💪🏻🙏🏻✌🏻Good job with the staff, Lensa! Well done! Thank YOU, Andreea!
M. P.
Foarte multumit de achizitie, s-au miscat destul de repede cu montajul si comanda, recomand.
A. S.
Personal foarte bine pregatit, amabilitate si consultanta oferite la standarde ridicate.
Mulțumesc in special Ana Rociu si Alina Costea pentru tot suportul acordat. Datorita voua vom alege Lensa din nou.
A. M.
Am efectuat o comanda in data de Duminica, 28 Iunie 2020 14:13 .
Comanda a ajuns in 09.07.2020 in jurul orei 11:00.
Starea ochelariilor este absolut deplorabila. Cum ati putut trimite asemenea perechi de ochelari in asemenea stare? Dvs. ati primii asemenea ochelari?
1. Comanda intarziata muuuult.
2. Am comandat ochelari de soare POLARIZEN , dar tocul si saculetul sunt POLAROID.
3. In cutia ochelariilor, punga era deja desfacuta, iar hartia aceea mata alba de protectie era aproape degeaba. Ochelarul era "dezbracat". Protectie pentru lentile ZERO.
4. Par purtati, rama zgariata, si prezinta in jurul nasului urme de grasime.
5. A trebuit sa sun la call center, sa va dati seama ca defapt aveti ochelarii pe stoc, dar cineva, a marcat comanda ca si cum ar avea o problema, si de asta a intarziat atat.
Later edit:
Comanda a fost efectuată de pe contul iubitei mele. De asta nu ma găsiți cu acest nume in baza de date. Ați primit oricum si mail cu sesizare si multe detalii si poze,număr de comandă, cine a efectuat comanda, etc.
I. C. S.
A 5 comanda ! Totul a decurs perfect.
R. V.
Experientele cu personalul Lensa, atat la consultatie cat si la consiliere au decurs foarte bine. Oameni receptivi si cu bun simt. Recomand!
C. C.
Sunt complet dezamăgită de atitudine celor de la call center deoarece o anumita domnisoara sau doamnă cu care am vorbit nu își are locul acolo.
Mai exact acum o saptamana (14.10. 2020) am mers la un consult si totul a fost ok (asta sa întâmplat în sucursala de lângă Afi Cotroceni).M-a ajutat sa aleg ochelarii o domnișoară foarte draguta care a fost destul de amabila si răbdătoare.Am achitat și mi sa confirmat ca pe 23.10. 2020 pot veni sa ridic comanda cu specificarea ca o sa primesc un mesaj după ce comanda este gata.
Azi pot spune ca am pierdut toată ziua în oraș pentru a astepta un mesaj de la Lensa și nimic pana la 20:12.
Dar la ora 11:17 am sunat prima data la call center si am întrebat de comanda și am fost anunțată ca se lucrează, la ora 13 am fost în magazin unde mi sa confirmat ca nu au comanda si ca este în lucru și ca pot reveni mai târziu sau sa aștept mesajul.La ora 17:11 am revenit cu un telefon tot în call center unde la fel mi sa spus ca comanda încă este dată în lucru și sa aștept ca revine cu un telefon in câteva minute după ce întreba colegii.Am așteptat telefonul din call center dar bineînțeles ca nu a mai revenit.La ora 19:40 am sunat din nou în call center și am fost repezida de o doamnă, domnișoară ca sa nu tip la ea, sa încerc sa o las sa-mi explice procedura, ca în final sa-mi spună că au trimis un mesaj la ora 18:18 si ca sa revin cu telefonul când ma liniștesc și mi-a închis telefonul. Țin sa precizez in primul rand asa am tonul voci (mai ridicat), consider ca procedura o auzisem de cel puțin 3 ori (o dată în magazin și de două ori la telefon), mesajul pe care doamna, domnișoară a specificarea eu l-am primit la ora 20:12 cand eram în magazin și dădeam explicații de ce refuz comanda.Iar ceea ce ține de comportamentul doamnei,domnișoarei fata de mine lasă de dorit.Consider ca atât timp cât nu cunoaste ce presupune munca ei prestata in slujba clientului firma fiind prestatoare decservicii ar fi trebui să-si aleaga un alt job sau sa meargă la cursuri de comunicare dacă îți dorești acest job.
Ce doresc sa specific în magazin toate doamnele și domnișoarele au fost destul de înțelegătoare si amabile asa cum ar trebui sa fie orice angajat.
Tin sa precizez că la ora aceia trebui sa fie un manager în magazin deoarece putea lua decizii în legătură cu refuzul comenzii mele și nu trebuie sa mai aștept și sa ma plimb pe drumuri pentru neprofesionalismul unora care nu-si au locul acolo.Iar ce tine de comenzii as încerca să le sugerez ca pe viitor sa restitui comenzile pana în ora 18 sau sa întreb clientul la ce ora ar fi dispus sa vina sa-si ridice comanda asta pentru a nu-i pune sa revină de 10 ori cu telefoane sau mers în magazin asta dacă se considera o firma care se respectă.
Ce pot sa precizez ca datorita call center (o parte din echipa) si a lipsei unui manager în locația magazinului respectiv a tras în jos restul echipei care a fost destul de amabili si asta se vede prin steluta data.Astept răspunsul din partea managerului deoarece eu am completat și în registrul de reclamații.
B. T.
Ochelarii nu au sosit după o luna de la plasarea comenzii. Nimeni nu-mi spune unde sunt sau când o sa-i primesc. "Va sunăm noi" mi se spune de fiecare dată...
S. T.
Am făcut i comanda din 14 noiembrie și nu a ajuns nici până în ziua de astăzi, 23 decembrie. Am sunat de 5 ori și mi s-a spus ca nu este vina lor, ci a firmei de curierat. Eu nu am cumpărat de la firma de curierat, nu le-am băgat lor banii în cont, ci firmei Lensa. Am cerut sa mi se returneze banii, însă mi s-a spus ca întâi trebuie sa ajungă comanda și sa o refuz, abia apoi mi se pot returna banii. În concluzie, dacă comanda nu va veni niciodată, eu voi rămâne și fără bani și fără produse. Sper totuși sa nu am acest ghinion. Din păcate, pana la livrare, dacă se va face, voi rămâne cu banii blocați. Asa ca, deoarece firma nu a arătat nici un fel de bunăvoința în tot acest timp, voi merge pe cale legala și voi începe cu o sesizare la OPC.
s. s.
Recomand Lensa.ro pentru calitatea lentilelor de vedere, am o pereche de ochelari de vedere de la ei de mai mult de 4 ani, sunt intacti. De data asta a trebuit sa mi schimb lentilele pentru modificarea dioptriilor, recomand cu drag serviciile lor.
A. D.
Daca puteam, dadeam 0 stele, am o comanda achitata din data de 16.11 , am trimis zeci de mailuri am primit raspuns doar la 1 ... sunt praf din orice punct de vedere, nu sunt in stare sa raspunda la mailuri. Am si o comanda de tot rasul 2 seturi de masti, mi se pare socant cum fac diferente de comenzi. Recomandare: evitati magazinul lor online, desigur daca aveti nevoie de ce comandati, daca comandati si aveti nevoie peste 3-4 luni, plasati comanda cu incredere ! Si daca va vine sa credeti eu tot mai astept sa imi livreze comanda, chiar vreau sa vad cand vor livra.
I. C.
Daca vrei sa platesti dar sa NU mai primesti produsele, comanda de aici🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Update: dupa un drum PERSONAL pana la sediu, a ajuns comanda a 3 a zi. Aparent a fost o greseala a angajatei, coletul trebuia achitat ramburs, nu la sediu pe loc, pentru a putea fi procesat. In total 18 zile de asteptare
D. D.
Lentilele au fost calitative la fiecare comanda, la preturi bune, raportate la produs + rapiditatea procesarii comenzii.
G. G.
Cea mai proasta experiența!!!
Lipsa de seriozitate, nu si informează clienții! Am stat dupa o comanda de lentile de contact 3 luni si atunci cand am sunat sa aflu informații legate de aceasta comanda mi sa spus ca trebuie sa mai astepta inca 3 săptămâni! O rusine!
M. O.
Personal amabil, calm și orientat către clint. Am beneficiat și de o consultație gratuita.
S. V.
Au fost gata ochelarii in 2 zile! Super rapid!
Andreea Dumitrescu, multumesc! 😊
L. C.
Dezamăgit.
Ne-au promis 5-7 zile, pentru o pereche de ochelari de vedere.
Se fac in curând două săptămâni.
Am sunat de două ori și ne-au promis termene de livrare neonorate.
Nu recomand.
Update: am reușit să îi ridicăm după aproximativ 10 zile lucrătoare. Ce a fost ciudat, ne-au cerut să achităm o sumă deja plătită. Noroc că am avut chitanță/bon fiscal.
L. M.
O stea este cu indulgență. Personalul neprofesionist. Dra care mi a facut controlul cred ca nu stia sa umble cu aparatura, din moment ce eu port ochelari si ea mi a spus că aparatul nu a citit dioptriile. M a trimis la doctor🤦🏻♀️🤦🏻♀️, sa mi stabilească dr dioptriile.
A. D.
Proces simplu de consultatie oftalmologica si asortiment extins de rame. Preturi corecte, reducere aditionala si staff profesionist. Recomand !
C. N.
Am comandat de multe ori de pe Lensa, si de fiecare data procesul a fost unul lin.
De data aceasta m-a dezamagit. Am comandat pe 13 Noiembrie 2 cutii de masti, care nici dupa 3 saptamani nu au ajuns, asa ca a trebuit sa cumpar si din alta parte un produs asemanator.
XD Curier care trebuia sa mi le livreze nu raspunde nici la mail, nici la telefon.
Un FAIL total al Lensa sa lucreze cu un astfel de curier.
UPDATE: au ajuns si mastile pe 7 ianuarie dupa aproape 2 luni de la comanda. As mai scadea o stea pentru aceasta comanda dar nu prea am cum. Fail total Lensa.
R. S.
Ultima experienta cu Lensa a fost umilitoare. Am cumparat rame pentru ochelarii copilului care s-au rupt dupa doua luni si am mers cu ele pentru a beneficia de garantie. Au spus ca au nevoie de 15 zile pentru ca specialistii lor sa faca o expertiza si abia apoi sa ne anunte daca pot sau nu sa fie schimbate/reparate ramele. 15 ZILE FARA OCHELARI!!! Pe langa asta, ceea ce m-a deranjat foarte tare a fost atitudinea angajatei care raspundea NU fara ca macar sa asculte cand i-am propus ca putem veni de mai multe ori la sediul lor pentru verificari dat fiind faptul ca nu putem tine copilul atata vreme fara ochelari. Data viitoare Lensa? Nu, multumesc!!!
V. V.
De Black Friday ati vandut acele cutii de masti ( se puteau luat doar 2), am dat comanda si am si mail de la dvs ca vor fi livrate. Si au fost .... poate la anu pe vremea asta. Daca sunteti depasiti de nr de comenzi macar nu mai luati banii oamenilor si fara sa le faceti livrarea
I. A.
După ce mi s-au dat 2 cutii de măști DESIGILATE, pe care am vrut să le returnez, și am spus asta calm, am fost scos afară cu paza, pe motiv că "am țipat la doamna". Asumarea responsabilității 10/10. Nu recomand.
D.
Nu respecta termenele de finalizare ale comenzilor. Preiau comenzi dar le livrează în 2-4 săptămâni, deși când încasează banii dau termene de 4-6 zile. Am anulat comanda + plângere anpc. Nu recomand.
A. T.
Cea mai proastă experiență pe care am avut-o de-a lungul vieții mele!!! Am făcut o comandă pentru niște ochelari de vedere si am primit ca termen maxim de 8-9 zile (un număr zile uriaș) in care sa ridic produsul. Am venit după 9 zile, iar persoana de la punctul de ridicare mi-a spus pur și simplu: "nu sunt gata"(Nici măcar nu și-a cerut scuze și nu mi-a spus ce s-a întâmplat cu comanda mea). În momentul in care am intrebat de ce nu au ajuns, a venit o altă persoană care mi-a spus că ochelarii sunt gata. La câteva minute după, aceeași persoană mi-a spus că de fapt nu sunt gata și că ar fi o problemă din partea producătorilor. Am întrebat totuși cam când ar putea fi gata, dar nimeni nu a putut să-mi ofere nici măcar o perioadă orientativă. Am plecat pentru ca oricum eram in mare grabă, dar pe drum am sunat la call center cu gândul că măcar la telefon voi putea clarifica ceva. Persoanei din call center i-am spus foarte clar faptul că nu mai vreau să ridic ochelarii si ca o sa vreau ca ziua următoare să îmi iau banii inapoi. La nici 5 minute după, am fost sunat de către o persoană care mi-a spus: "ochelarii sunt gata". Am fost chiar înainte de finalul programului să văd ce s-a întâmplat, iar tot ce mi s-a zis a fost ca sunt gata ochelarii si trebuie sa îi ridic orice ar fi (in condițiile in care stabilisem deja ca o să mi se dea banii înapoi, pentru că eu deja făcusem comandă în altă parte). Și am fost nevoit să ii plătesc pentru ca mi s-a spus că nu am cum sa fac altceva pana luni când voi discuta cu un om din conducerea acestui magazin. Dar azi am fost pur și simplu călcat în picioare!!! În 36 de ani de viață nu am avut parte de o asemenea bătaie de joc!!
D. R.
Incerc de pe 3 decembrie sa fac un retur. Am trimis 2 mailuri prin care am transmis formularul de retur, am trimis mesaj pe facebook, mesaje din contul meu si nici un raspuns. Nu pot sa cred ca din 3 decembrie nimeni n-a citit mailul. Pe 2 ianuarie expira termenul pentru retur. Am impresia ca trag de timp pentru a nu putea face returul in termenul legal de 30 zile.
T. D.
Comanda a venit destul de repede si ochelarii au fost conform comanda online.
I. M.
Comanda plasata pe 29.11 nu a fost livrata pana astazi 23.12. Raspunsuri intarziate si inutile de la serviciul pentru relatii cu clienti, se arunca vina pe firma de curierat.
S. B.
Am comandat măști de protecție în urma cu cel putin o luna. De pe 27.11.2020 au fost predate la curier. Am intrat in posesia lor astazi, 18.12.2020. Surpriza doua cutii sigilate a 3 a desfacuta și doua masti lipsa.
A. E.
Nu este respectata nici o masura de siguranta in context pandemic. Oamenii intra in showroom fara sa fie dezinfectati pe maini la intrare si probeaza toti ochelarii cu mainile murdare. Este un mediu cu risc crescut de transmitere a virusului. In contextul actual nu recomand!
D. D.
Nu recomand serviciile lor. Am fost la ei in campania "Rabla", am ales o pereche de rame pentru vedere si am dat comandă. Desigur, data maximă a finalizării comenzii nu s-a respectat (aproximativ 2 săptămâni jumatate). Am ajuns in magazin sa ridic ochelarii care au costat aproximativ 1300 lei, la ghiseul de ridicari, domnișoara de acolo ma pune sa verific ramele si observ ca un piciorus al ramelor era mai ridicat decât celalalt, ii atrag atentia despre acest aspect si-mi comunica ca merge cu ei in atelier sa-i regleze un asa zis "tehnician". După 30 minute de așteptare vine domnisoara cu un "piciorus" al ramelor si-mi spune ca au cedat ramele si ca nu au ce sa-mi facă decât sa-mi dea banii sau sa-mi aleg alte rame. Profesionalism 0 din partea Lensa. Nu recomand.
A. S.
Durează foarte mult până vine comanda. Am asteptat 2 săptămâni pentru o pereche de ochelari. Am fost de 2 ori la sediu pentru a afla concret când vine comanda. Mi s-a comunicat o zi dar comanda a venit într-adevăr si mai tarziu de acea zi. Sunt mulțumită de produs dar nu si de servicii. Din păcate este foarte posibil sa nu mai folosesc aceste servicii pentru ca este a doua oară când o comanda imi întârzie atât de mult.
S. C.
Felicitări! Plăcut impresionat de aspectul coletului, perfecționist& profesionist care denotă grijă față de produsul solicitat de clienți... O mică recomandare, mai multă atenție la alegerea serviciilor de curierat...
A. S.
Am plasat o comanda acum o lună și 5 zile și nu am primit coletul, doar un mesaj că o să- l primesc ziua următoare și au mai trecut 2 săptămâni de atunci. Răspuns la mesajul din contul Lensa nici până în ziua de azi. Urmează o reclamație.
I. S.
Magazin Cluj. Personal foarte ajutator si amabil. Controlul m-a ajutat cu niste informatii utile.
M. C.
ZERO STELE! NU COMANDAȚI ONLINE DE LA ACEST MAGAZIN!!!!!
later edit: sesizarea ANPC a fost soluționată favorabil, fiind întemeiată.
Are practici înșelătoare prin modul de informare al consumatorilor și influențarea deciziei de a cumpăra prin afișarea unor informări de livrare rapida și data la care ar urma sa primești comanda. În realitate 24 de ore la ei durează 4 zile lucrătoare. Produsul primit era unul neconform care nici nu ar trebui sa existe la vânzare. Comunicarea pe email cu acest magazin nu a existat întrucât nu au răspuns deloc la solicitari. Atenție nu returnează costurile cu livrare a produsului deși legislația precizează ca este obligat sa returneze și aceste costuri atâta timp cât cumpărătorul nu alege alta metoda de livrare decât cea standard oferita de magazin. Prin urmare, pentru toate aceste aspecte s a ales cu o sesizare la ANPC și va sfătuiesc sa cumpărați din alta parte.
M. j.
Buna ziua. Comanda emisa și achitată în data de 14.11.2020, nelivrata pana în prezent -05.12.2020. Lipsa reacție din partea acestei firme la întrebarea fireasca: când se va livra aceasta marfa: comanda 1431160/14.11.2020
Update 30.12.2020
Nici pana în momentul de fata nu am primit comanda din 14.11. Mailurile trimise raman în continuare fără răspuns. Sunteți de toată JENA.
C. G.
Am facut comanda de 2 seturi de masti. Astept de aproape o luna si nimic... pe site la curier numarul de awb apare ca si comanda finalizata dar eu nu am primit nimic. Imposibil de luat legatura cu firma fantoma de curierat de lensa nici nu mai discutam ca sunt niste amatori din cate vad. Probabil aveati nevoie de baza de date mai mare si acesta a fost momentul oportun pentru dumneavoastra.
C. c. '.
Comandat masti, 9 lei 50 buc (weird oricum) eu si inca cateva persoane cunoscute carora le-am comunicat. Toti avem acelasi mesaj colet preluat de curier, nici in ziua de azi nu a venit. Frumos va cam faceti rating pe site :))).
Edit. Hai ca sunteti chiar nesimtiti. V-am trimis si mail de 2 ori si degeaba. Acum produsul.nici nu-l mai aveti in site. Halal firma 🤨.
I. E.
O BATAIE DE JOC
AM COMANDAT6 O RAMA DE OCHELARI PE 16.11.2020
NICI PANA IN PREZENT NU AU LIVRAT O
AM SUNAT IN FIECARE ZI SI DE FIECARE DATA MI AU RASPUNS CA VINE MAINE
NICI MACAR NU AU BUNUL SIMT SA SPUNA CA NU I TRIMIT
NU RECOMAND
N. Z.
Total neseriori, daca nu puteti onora comenzile intr-ul timp rezonabil mai bine nu mai vindeti. Rusine, dupa 3 saptamani comanda nici nu a pleat din depozit.
S. M.
Este un magazin cu personal amabil, unde se face și control gratuit dacă te programezi. Nu trebuie neapărat să-ți comanzi ochelari. Calitatea serviciilor este super!
A. C.
Din moment ce pe site nu publicati review-urile de 1 , 2 sau 3 stele, ma vad nevoit sa va scriu aici.
Experienta cu produsele vandute de Lensa este una de groaza, jalnica.
Livrarea comenzii a durat 2 saptamani. Curierul nu trimite mesaj, nu suna decat atunci cand este in fata usii - contrar mesajelor primite de la Lensa.
Produsul nu are certificat de conformitate. In prezent ma chinui sa-l returnez. Evitati aceasta companie.
A. D.
Pentru neonorarea comenzilor la timp.
Pentru ca sunt tot mai mulți clienți nemulțumiți cu care nu doresc sa își bată capul, și-au șters numărul de telefon de pe site. Frumoasă metodă de a gestiona situația. 😡
Nu voi mai cumpăra.
A. A.
Degeaba dai comanda de ceva la lensa ca astepti pana iti vine rau. La cat cereau pe transport la firma aceea no namen puteau lejer sa fie expediate cu dpd, sameday sau alt curier mai cunoscut... dar cum totul a fost doar o teapa nu avea cum altfel. Rusine ...
S. M.
Un loc plăcut, personal amabil, dacă te programezi ai și un control gratuit fără să fie necesar achiziționare ochelarilor. Rame frumoase și de calitate la prețuri accesibile
C. A.
Calitate exceptionala si servicii profesionale. Recomand cu incredere!
D. N.
De cand am intrat in magazin s au comportat cu profesionalism
D. D.
Sunt la a 3 a pereche de ochelari si sunt foarte multumit.
R. P.
În legătură cu o comandă online. Aceasta trebuia livrată luni conform mesajului primit vineri de înainte. Miercuri dimineață am sunat la firma de curierat și persoana de acolo a zis ca li s-a refuzat predarea pachetului în ultimele două zile. Am sunat apoi la Lensa și au spus că în decursul zilei de miercuri predau sigur pachetul curierului. Este joi seară și încă nu l-au predat.
G. B.
Personal placut și o mulțime de modele la ramele de ochelari!
R. A.
Comanda plasata si awb primit pe 14.11.2020, nici pana in ziua de azi nu am primit-o. Am sunat la ei nu raspunde nimeni. Am sunat la curier nu raspunde nimeni. Am trimis mail de o saptamana nu raspunde nimeni. Bine ca nu am platit inainte ca ramaneam si fara bani.
L. A.
Folosesc Lensa de ceva vreme si in general am fost multumita de produse, preturi si interactiunea cu ei. Am ales sa fac acum comanda la ei tocmai pentru optiunea de comanda de online. Am fost foarte neplacut surprinsa sa vad ca a aparut recent un cost de transport indiferent de comanda. (in Martie, la o comanda de 180 de lei costul de transport a fost 0). Mi se pare nepotrivit ca pentru o comanda de pest 300 de lei sa ai cost de livrare... avand in vedere politica celorlate magazine online si nevoia de a incuraja cat mai mult comenzile online in detrimentul prezentei in magazine. Am ales, din principiu, ridicarea din show room iar dezamagirea mea a continuat... E un oarecare haos acolo, destul de aglomerat, nu e foarte clar la ce ghiseu trebuie sa mergi initial... deci nu voi mai repeta experienta. In conditiile actuale parerea mea este ca ar trebuie regandita aceasta politica de a aplica taxa de transport indiferent de suma produselor.
S. P.
O experienta f placuta, oameni cu rabdare care te indruma f bine.profesionisti si preturi f ok.
A. M.
In trecut am achizitionat atat lentile de contact colorate. Astazi am comandat si ochelari de vedere, dupa o consultatie gratuita. Preturi competitive, si am fost foarte multumita de personal, mai ales de consilierul Cristina, care m-a ajutat sa gasesc perechea de ochelari perfecta :)
R. H.
Lensa.ro - acest site este un mare SCAM. In urma unor comenzi efectuate acum 10 zile, am primit pe email factura pentru fiecare comanda dar nici o noutate in legatura cu livrarea comenzilor. Am trimis mai multe emailuri celor de la lensa.ro iar nimeni nu a vrut sa-mi raspunda. La fel s-a mai intamplat si cu alti prieteni care au comandat de pe acest site. NU RECOMAND
L. O.
Sunt foarte dezamagita de serviciile Lensa. Am comandat 2 perechi de ochelari de soare, in valoare totala de aproximativ 2000 RON, beneficiind si de o reducere. Desi am specificat sa fie bine ambalati întrucât pot suferi la transport, au fost pur si simplu aruncați in cutie, iar perechea soțului a avut punga rupta si nici macar in plăsuta de pânza, nu erau băgați. Toate au fost aruncate pur si simplu in cutie. Daca ofertele dumneavoastra presupun produse degradate, rupte si asupra cărora nu va dati interesul nici macar sa le livrați in conditii respectabile, atunci aveti un Feed-back negativ, din partea clienților, cu asigurarea ca nu voi mai reveni pt alte cumparaturi.
C. M.
In prezent trimit mail peste mail pentru a face un retur. Niciun raspuns insa.
Nu gasesc niciun nr de telefon pt a suna.
Urmeaza sa fac plangere la ANPC. Sunteți foarte neserioși.
D. D.
Super OK! Prompți și profesioniști. Recomand!
A. G. R.
Au multi ochelari, si am gasit si eu pt fata mea mica!
L. C.
O experienta foarte placuta.
- personal foarte bine instruit si amabil
- un sistem simplu prin care poti singur sa probezi ramele si sa aflii pretul cat si caracteristicile fiecareia.
- o varietate foarte mare de rame, modele noi.
- locatia din Bucuresti este foarte accesibila, chiar langa Mall Afi Cotroceni si metrou Politehnica.
V. B.
neseriosi, am facut o comanda acum 3 saptamani si inca nu este livrata. va recomnd sa nu mai primiti comenzi daca stiti ca XD courier nu face fata
I. V.
Arat,mult mai bn in realitate..sunt superbi
M. M.
Calitate si profesiinalism! Recomand!
P. J.
Super experienta ! Totul a mers ca uns !
V. C.
Am comandat o pereche de ochelari ptr protectie PC si i-am primit cu una dintre toarte desprinsa, acum sa vedem cat o sa dureze pana o sa ii schimbe, daca o sa ii mai schimbe, e prima mea comanda pe site-ul acesta si am ramas absolut dezamagit, probabil nu o sa mai comand de la ei, mai bine merg intr-un magazin sa vad produsul, chit ca dau mai multi bani...