Opinii despre Clinica Medicover Cluj Liberty (Oftalmolog)
Clinica Medicover Cluj Liberty
Liberty Technology Park (Corp E, parter, Strada Gării 21, Cluj-Napoca 400267, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Clinica Medicover Cluj Liberty, Oftalmolog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Clinica Medicover Cluj Liberty
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Clinica Medicover Cluj Liberty
Update: am trimis feedback-ul la adresa de email sugerata in raspuns, astept sa vad imbunatatiri. Desi, dupa cum zicea stimabila de la analize, 'oricum plateste firma' ...deci au zero respect pt pacientii care au abonamente prin firma. Nesimtitilor!
Experienta proasta dupa alta experienta proasta. Ai programare la analize, dar trebuie sa astepti dupa cei fara programare. Personalul de la receptie se face ca nu vede si nu aude. Le spui si te sfideaza. Rusine! Greata si dezgust!

Nu se ia in considerare programarea. Daca Regina Maria poate, voi de ce nu puteți?

programare la ora 10, e 10:30 si inca nu am intrat, niste incompetenti

Dezastru...programare la ora 10...mai multe persoane...la diferite cabinete...intram pe rand. Nici gand sa intram la 10, toti, cand avem programare. Haos.
Personal amabil si programarea a fost respectata
Observand comentariile anterioare, pot spune ca cei de la Medicover au tinut cont de parerile clientilor lor. Eu m-am simtit tratat cu profesionalism.

Încă din începutul intrevederii cu doamna asistență m-am lovit de o atitudine ostilă a acesteia, in ideea in care initial greșisem un formular și dumneaei s-a comportat foarte urât in această privință, spunandu-mi că nu sunt in stare sa îl completez. I-am specificat acesteia sus și tare că de cele mai multe ori mi se face rău atunci când mi se recoltează sânge sau mi se realizează vreun vaccin, ea din nou având o atitudine neprofesionista spunandu-mi că ea nu îmi poate face recoltarea și că mă trimite la Synevo. Normal, mie neconvenindu-mi acest lucru, pentru că aș fi pierdut timpul poate in in alte zile, i-am spus că vreau sa îl fac acolo, la Medicover. I-am sugerat să îmi realizeze recoltarea pe un plan orizontal, deoarece alte dați așa am scăpat de leșin, însă ea s-a aflat în imposibilitatea de a îmi oferi o asemenea facilitate din cauza faptului că nu aveau la dispoziție în acel cabinet. Mi s-ar părea normal că într-un cabinet de recoltare sa sa existe un pat, astfel încât pacienți cu mai grave probleme de sănătate să poată beneficia de facilitățile lor. După ce mi-a recoltat, am inceput sa vad "stele verzi" la propriu, in sensul că asta mi-au apărut în fața ochilor, pierzandu-mi cunoștința pentru câteva secunde, eu specificandu-i acest lucru dumneaei prin sintagma "încep să vad stele verzi, va rog faceți ceva", dumneaei nu m-am luat în serios decât atunci când am leșinat pe scaunul din cabinetul de recoltare, ea in tot acest timp strigând și ea după ajutor, neștiind ce să facă în această situație. M-am trezit după câteva secunde înconjurat de dumneaei, o alta alta doamna angajată a clinicii și de prietena mea, care încerca să mă trezească din starea de inconștiență. M-as fi așteptat că doamna asistență sa sa știe ce să facă în situația în care unui pacient ii e rău, i-am reproșat lucrul asta, iar ea mi-a spus că nu i-am spus exact in care moment al recoltării mi se face de obicei rău. Am crezut că e de la sine înțeles că imediat după recoltare, însă doar pentru mine a fost clar acest lucru. Am rămas cu o părere extrem de proastă legat de aceasta aceasta experiența, și nu recomand nimănui Medicover chiar de beneficiază de anumite abonamente din partea lor. O stea la acest review mi se pare prea mult.

Feedback-ul pe care urmeaza sa il ofer se aplica atat clinicii din Liberty cat si celei din Observatorului.
1. Programarile se gresesc intr-un procentaj foarte mare. Am fost programat pentru ecografie si am fost sunat in concediu pentru a fi anuntat ca de fapt doctorul nu va veni atunci si cand se intoarce este ocupat 100%. NU mi s-a oferit nicio solutie pentru aceasta problema decat o reprogramare peste o luna. Aceasta problema a declansat multiple alte probleme (ex: nu ma pot programa la doctor pentru ca nu am rezultatele de la ecografie).
2. Am fost trimis la recoltare cu eticheta altei persoane care mai era cu mine la acel moment. Cei de la Synevo au mentionat "Mereu se intampla acest lucru. Nu sunt in stare sa puna o eticheta" Dezorganizare generala.
3. Daca incerc sa ma programez la orice inafara de Dermatologie/Medicina Interna mi se transmite ca "La noi la clinica vine un singur doctor, o data pe saptamana". Din aceasta cauza sunt programat mereu foarte tarziu, timp in care problema de sanatate se poate agrava sau chiar poate trece.
4. Aplicatia nu permite programarea decat la un numar foarte redus de specialitati.
5. Nu se avertizeaza si nici macar nu se observa undeva care servicii/doctori sunt contra cost.
6. La 2 din 5 recoltari de sange mi-a fost sparta vena. Incompetenta generala.
Nu as recomanda aceasta "clinica" niciunui prieten deoarece este o gluma. Consider ca cele 2 stele din 5 oferite de pacienti pe Google este prea mult.
Am fost programat pentru 8:00 și la și 15 nu era venit medicul;
Mi s-a spus sa aștept la o cameră și de fapt trebuia să merg in alta camera.
Când am întrebat cât timp întârzie Dna doctor mi s-a spus că mă pot reprograma dacă nu doresc să aștept. (bun mă reprogramez ca să mai stau in alta zi sa astept??)
8:20 - apare și Dna doctor. Înțeleg că e vineri și lumea e obosită, dar macar nu pune programarea de la 8 dacă știi că nu ajungi la timp.
8:25 Dna doctor își aranjează lucrurile în birou. Între timp stau și aștept afara.
8:35 Am finalizat cu medicina muncii.
!!Fetele de la recepție sunt cam dezorientate!!
Nu stiu cum faceti angajari, dar asistenta de azi dimineata de la recoltari nu are habar nici macar cum sa acorde primul ajutor unei persoane care a lesinat in timpul recoltarii de sange. In astfel de situatii eu cred ca ar trebui luate niste masuri. Asistenta a fost anuntata de la intarea in cabinet ca persoanei respective i se face rau in timpul procedurii, insa degeaba.

N-am avut niciodata probleme
Nu răspund la telefon avem asigurare la aceasta clinică degeaba .

Personalul medical trateaza clientii cu superioritate si cu plictiseala.

Aștept 3 zile după niste rezultate și când ii sun îmi spun ca nu le a mers sistemul,pe mine cine ma anunță? Niște amatori, este de evitat.
Nu raspunde nimeni la telefon, ori de cate ori ai suna, dimineata, amiaza, seara, nu conteaza nu sunati ca nu se raspunde
Timpul de așteptare pentru a fi preluat la medicina muncii, 40 minute peste ora programării
Calitatea serviciilor
(Tradus) Personalul plictisit, pornind de la Recepție - doamna părea deranjată de prezența mea, a răspuns vag la Salutul meu! Timp lung de așteptare pentru o procedură foarte simplă. Personalul pare complet plictisit. Experiență slabă a clienților. Au avut nevoie de 1 săptămână pentru a răspunde la un e-mail pentru a face o programare pentru consultarea mea de lucru. Întreaga procedură a durat 5 min, iar timpul de așteptare a fost mai mare de 1 oră. Nu aș recomanda. Nu există parcare disponibilă pentru pacienții din clinică.
(Original)
Bored staff, starting from Reception -the lady seemed bothered by my presence, vaguely responded to my Hello! Long waiting time for very simple procedure. The staff looks completely bored. Poor customer experience . They needed 1 week to respond to an email to make a appointment for my work consultation. The entire procedures took 5 min and the waiting time was more than 1h. I would not recommend. No parking available for the clinic patients.



