Opinii despre Spitalul Clinic de Urgențe Oftalmologice (Oftalmolog)
Spitalul Clinic de Urgențe Oftalmologice
Piața Alexandru Lahovari 1, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spitalul Clinic de Urgențe Oftalmologice, Oftalmolog în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Spitalul Clinic de Urgențe Oftalmologice
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Spitalul Clinic de Urgențe Oftalmologice
W. W.
O experienta foarte proasta, am sunat la telefon, si am intrebat daca pot face un CT ocular la ochi, de la capatul celalant nu sau putut auzi decat tipete si urlete ca unde am mai auzit eu de CT pentru ochi, ca habar nu am ce vorbesc si tot felul de admonestari verbale , frumos se poarta cei de acolo cu pacientii.
Si pentru asa zisa doamna doctor care a raspuns la telefon asi avea urmatorul mesaj UNDE AI FACUT FACULTATEA SAU CRED CA NU AI FACULTATEA DE MEDICINA DUPA CUM TEI COMPORTAT LA TELEFON.
D. D.
Am fost aseara in jurul orei 20..erau aproximativ 25 persoane care asteptau ..ordinea era in functie de cine vine ultimul si trebuia sa intrebi prin toata seara.. am plecat incercand sa gasesc in privat un mod de a ma consulta oftalmologic.. surpriza nu aveai unde in tot Bucurestiul... Am revenit a doua zi pe la 13 ( erau doar 4 persoane la asteptare si aceeasi dezorganizare)..cum am intrat.. dupa ce am spus doamnei asistente ca e posibil sa am ceva in ochi..am fost pus pe un scaun si tratat cu anumite picaturi.. pe urma am fost controlat de doamna doctor Cretu.. cred ca ea era daca nu era un medic rezident care ii folosea parafa..care a fost de treaba.. si am primit un tratament ..eu am doar niste abraziuni corneene
V. B.
In primul rand ar trebui sa invatati sa respectati oamenii si sa nu mai tineti teorii parintilor ,fara sa ii cunoasteti si fara sa stiti ce au facut si ce fac pt copii lor.
A. T.
De ce nu raspunde nimeni la telefon intr-un spital de urgenta? Nefiind singurul care reclama acest lucru ma intreb daca cineva din conducere ia nota de aceste sezizari si daca da( ma indoiesc) de ce nu se iau masuri? Raspunsul ar fi daca nu-ti convine dute ....in alta parte?!!
C. A.
Mulțumesc d-lui doctor Călin Tătaru și echipei pentru dedicare, profesionalism si OMENIE.
Nu sunt suficiente 5 stele.
L. G.
Un spital de oftalmologoe care are și camera de garda
B.
Las aceasta stea special pentru doamna “dr.”Valeria Coviltir. Nu recomand acest cadru medical. Daca doriti respect din partea medicului la care mergeti, evitati aceasta femeie, pentru ca medic nu o pot numi. Imi este mila de cunoscutii ei, probabil asa este si in viata de zi cu zi. O femeie care tipa si vorbeste urat, nu iti acorda atentia necesara, te repede si se vede buricul pamantului. Te trateaza cu o superioritate, venita probabil doar din frustrarile proprii. Cred ca a ales profesia de medic doar pentru afaceri, nu pentru a oferi respect si pentru tratarea persoanelor care vin la ea. Acest cadru medical se incadreaza perfect in acest sistem defect. Defect, pentru ca se pare ca este constituit mai mult din oameni defecti decat din oameni devotati meseriei.
Din parerile citite pe internet despre acest cadru medical, m-am convins ca nu doar eu am avut parerea asta, ci si multi alti pacienti.
D. R.
Îi mulțumesc pentru atenție și profesionalism domnului doctor MALIȘ! Din partea mea 10 stele!
L. E.
Mii de multumiri personalui.dnei Doctor Alina Gheorghe.echipei sale.Multumiri celor doua doamne de la receptie si dnei de la garderopa.
C. M.
Condiții bune,personal calificat şi amabil... EXCEPȚIE FACE SCÂRBA DE LA INTERNĂRI !!!
G. C.
Daca ar fi ca sa rezum experienta mea in acest spital , as spune un singur cuvant , EXCELENTA !
Totul este foarte bine pus la punct si foarte bine coordonat !
Am fost operat de cataracta la ochiul drept ( ochi unic , deci cu risc crescut ) de catre domnul Profesor Tataru Calin , un om de o rara calitate umana dar si un profesionist desavarsit , care si-a ridicat profesia la rang de arta ! Operatia a fost o deplina reusita ! :)
Rezidentii domnului Profesor ( si nu numai ) foarte atenti si saritori la problemele pacientului , cu mult bun simt si dornici de a invata cat mai mult din tainele acestei nobile profesii ! Deci nota 10 plus !
De asemeni personalul insarcinat cu igiena si curatenia foarte profesionist , iar doamnele de la bucatarie au grija sa fie totul in ordine si toata lumea sa serveasca masa !
Per total am fost incantat de acest spital si il pot considera un etalon pentru sistemul sanitar !
Iar cele ce am scris , am scris nu numai cu entuziasmul unui teleormanean ( teleormanean dupa mama ) , dar si cu judecata la rece , obiectiva a unui prahovean ( dupa tata ).
Deci , cei care aveti probleme oftalmologice , va puteti adresa cu cea mai mare incredere acestui minunat spital ! Eu am o ruda de a mea ceva mai in varsta si tot aici o sa o aduc pt ca sa se opereze de cataracta .
Sanatate multa , cu lumina fizica dar si spirituala ! Doamne ajuta !
M. R.
Nu raspunde nimeni la niciunul dintre cele 2 numere de telefon. Aglomeratie in anticamera de primiri urgente. Nimeni care sa supravegheze daca se poarta masca sau nu. Programul farmaciei spitalului nu este disponibil nicaieri pe internet (si nici la telefon evident, daca nu raspunde nimeni). Daca are cineva nevoie, la data de 6 decembrie 2020, era afisat asa: Luni - Vineri 08.00-18.00 / Sambata 08.00-13.00.
R. l. p.
Mii de mulțumiri doamnei Dr Zamfir! Un om cu un comportament ireproșabil și un caracter blând!
Am fost la dânsa cu un copil de 2anisori pentru o decongestie a canalului lacrimal.
Durată: - ~20minute din momentul intrării în spital, și până ne-am urcat în taxi să plecăm spre hotel. ✌️
D. L.
Neasteptat, In seara zilei de 12 iulie 2020, asa cum hazardul se intampla in viata, am ajuns cu fetita mea la urgente, suferise un treaumatism la ochiul stang. Era o urgenta atat pentru durerea cauzata de traumatism, cat si pentru ca, afrctat de coloboma retina, ochiul drept vede maxim 30% . Nu puteam sa nu facem tot ce ne sta in putiinta petru ca ochiul stang sa ramana perfect, asa cum fusese pana la acea data, sustinand vederea ambilor ochi.
Am intrat in spital purtand masti, manusi si dezinfectant cu noi, pentru preventie si din respect pentru toti ceilalti, dat fiind situatia actuala. Surpriza a venit in momentul in care am intrat in cabinetul primiri urgente unde , de garda , era d-nul.dr. Ionescu Alec. Numeni nu a ascultat aproape nimic din ce am incercat pe foarte scurt sa relatez., incercand doar sa creez un scurt tablou clinic.. Medicul, asistenta, nu purtau masca ,manusi sau alte lucruri ce ne pot proteja unii de altii in situatia data. De la pixul cu care se scriau retetele, se atingeau ochii copilului consultat si se foloseau aceleasi ustensile ca pt pacientul precedent. Nimeni nu mi-a explicat nimic. Mi-au inaintat o prescriptie medicala, apoi d-nul dr, deschizand usa, a poftit urmatorul pacient...cu acelasi sentiment pe care il primisem eu cand noi am intrat
M. B.
Dr. Ioana Popteanu își tratează pacienții cu un aer de superioritate, având atitudine și exprimare sarcastică. Nu m-am simțit confortabil
Mă gândesc să o reclam la Colegiul Medicilor sau OPC
b. r.
Te trateaza foarte prost iar medicii nu sunt buni de nimic
L. T.
Esti tratat si diagnosticat in bataie de joc! Am fost de urgenta intr-o seara, am fost vazut de catre o domnisoara rezidenta. Mi s-a pus diagnosticul de uveita anterioara si mi s-au propus o gramada de analize pentru ca nu aveau idee care este cauza. Tratamentul a fost doar local, cu picaturi oftalmice. Dupa 3 zile situatia s-a inrautatit, ochiul imi era si mai rosu si mai dureros. M-am programat de urgenta la Regina Maria la dna dr Cîrstea Claudia. Mi-a prescris alt tratament. Ochiul a inceput sa se decongestioneze inca din prima zi de tratament. Nu recomand!
h. y.
Nu recomand medic rezident Maria Dudau. Prescrie tratamente gresite si este aroganta. Spitalul este ok, curat.
C. C.
5 stele EXCLUSIV pentru doamna asistenta din seara de 10 iulie 2020. Din pacate nu i-am retinut numele dar in fisa medicala apare Dna. Mariana Chivu. Multumesc! Pe scurt dupa numeroase tratamente cu antiinflamatoare si antibiotice a fost singura care a inteles si a diagnosticat corect problema mea : Dirofilaria in pleoapa. Am inteles ca sunt extrem de rare cazurile (se transimite prin intepatura de tantar inclusiv la om). Toti doctorii la care am fost inainte nu au reusit sa-mi puna un diagnostic (oftalmolog/ORL/ Alergolog). Doamna asistenta, imediat cum m-a vazut a inteles ca am o dirofilaria in pleoapa si a scos-o foarte rapid. MULTUMESC! Am avut noroc ca ati fost in aceea seara de garda.
S. E.
Nu răspunde nimeni la acest număr
V. C.
Doamna doctor Cioboată Miruna, un om și un medic extraordinar. Ii mulțumesc pentru răbdare și pentru profesionalism.
T. M.
Doua operatii facute recent la acest spital,nota 10 pentru medic si rezidenti...nota 1 pentru triaj si cabinetul de internari. ,,Doamna,, responsabila se comporta execrabil cu pacientii...majoritatea oameni in varsta carora le este mai greu sa se descurce singuri...,,Doamna,, respectiva tipa si ironizeaza continuu. Nu exista un regulament clar...si daca exista nu se respecta. Din aceasta cauza se creeaza haos la triaj si toata lumea este nemultumita.
L. E.
La wc pacienti super mizerie.nu hartoe igienica,sapun iar dezinfectant nu si e pandemie.Noroc cu medicii care sunt
dedicati profesiei
N. G.
Merita să folosești serviciile acestui spital. Doctori excepționali.
M. D.
SPECILA PTR D- MONICA POP Am venit Marti 16.06.2020 la ora 7.30 , conform bilet de internare . De la bun inceput am fost tratat cu dispret de salariatele care luau actele ptr internare , spunindu-mi: ' de ce nu am venit de la ora 10 cind vine medicul care urma sa ma opereze ' Dupa discutii interminabile , am fost indrumat la CABINETUL 1 , unde , f scurt mi s-a spus sa plec acasa , ca nu pot fi internat si operat ptr ca nu sunt pe lista , Dupa alte discutii penibile , mi s-a propus sa vin ptr internare in datele de 23.06 sau 07.07.2020 . Oare eu cu ziua de serviciu pierduta ce fac ??. Cu stima M Dudau
B. R.
Indiferență, ignoranță, medicină făcută sub nivelul mării, odată ce dr. Florin Zamfiroiu îi flituiește zeflemitor pe toți cei veniți la urgențe, spunându-le că nu sunt o urgență, că de ce au venit? Bătaie de joc față de pacienți, orice pacient este trimis "la plimbare", inclusiv o pacientă cu o posibilă tumoră intraorbitară, în loc să fie internată, investigată și eventual operată.
F. C.
O proasta raspunde la telefon si tu, pacientul ai deranjat-o. Conversatia unilaterala se desfasoara prin zbierete. M-am uitat pe recenzii si Duduia are istoric nu gluma.
V. E.
Managementul deficitar al urgentelor, fara un triaj real, bonuri de ordine de care nu se tine cont, daca ai "doar" conjunctivita nu esti urgenta de parca toti am sti sa ne auto-diagnosticam.
Personalul tanar care ar trebui sa fie empatic si mai deschis catre meseria ce o practica si pe care si-au ales-o lasa de dorit mai mult decat unul cu o vechime de 30 ani la care te astepti sa se fi saturat de meserie, sistem etc.
Domnisoarele doctor pline de aere, fite si chefless.
Nu recomand nici in ruptul capului
e. e.
Am fost Sambata la primiri urgente.
Pro:
Doctora foarte buna.
Se intra cu bonuri de ordine electronic.
Cons:
Nu este sapun si hartie igienica la toalela.
Le-am rugat pe femeile de serviciu sa aduca si mi-au spus ca nu au de unde ca asa este...Adica niciodata nu este saptun si hartie igienica.
Am vazut pe hol ceva care am presupus ca este pentru dezinfectat mainile. Cand am incercat sa pulverizez pe maini, i-am stropit pe cei care stateau pe scaun langa dezinfectant. Pe maini n-a ajuns nimic.
D. M.
Ieri am avut o experiența tare neplăcută la acest spital cu dr.rezident Alexandra Moșu care m-a trimis acasă'' dacă nu-mi convine'' după ce m-a ținut la ușă 1,30 ore cu atropina în ochi.
t. s.
De Dr. Coviltir sa fugiți!! Este superficială, a greșit o operație de cristalin, acesta desprinzandu-se ulterior și nu a recunoscut că a făcut treabă de mântuială. Orgoliul este mare!! Vorbește f urat, nerespectuos, este șpăgară și nu comunica cu pacientul despre starea lui de sănătate. La control nuci nu se uita și te expediază rapid. Este o greșeală în medicină!!
m. p.
Pregatitiva pentru o zi plina...La ora10 dimineata era nr.de bon 69..pe la 14 00 nr de bon 74..Daca esti norocos si ai bon cu nr. 82 ajungi la cina acasa.Ceva nu e in regula! Fara barfe dar nu recomand!
A. D.
Servicii sub orice critica, personalul medical trateaza pacienții cu lipsa de respect, pare plictisit si impovarat de munca pe care o fac, privesc oamenii ca pe niste insecte. Oribila experienta.
m. m.
O mizerie de spital cu cel mai prost management posibil se sta la coada câte 4-5 ore pentru un consult.
N. C.
O experienta groznica. Nu doresc nimanui sa aiba nevoie de acest ,, spital" pentru ca nu este spital... nici in Somalia nu cred ca se poate numi spital. Cat despre ,, vedetele" care ocupa posturi de medic acolo, le-as trimite la cursuri de umanizare... Nu au ce cauta acolo... O RUSINE URIASA este acest Lahovarii...Trebuie schimbat totul acolo! Trebuie adusi medici tineri dedicati acestei meserii ! Aduceti oameni tineri care sa lucreze cu drag ...
M. A.
Dr Alec Ionescu un ingamfat cu atitudine de militian comunist, care te cearta ca ti-ai permis sa vii la urgente si sa-l deranjezi fara sa fii cel putin pe moarte, un mucos lipsit de empatie si educatie care face ca acest spital sa fie nerecomandabil .
M. P.
Am fost in ziua de Crăciun cu o problema de retina.Dupa consult am fost direcționața către un dr. Specialist in retina, care după consult a făcut și intervenția cu laser. Tot personalul a fost foarte amabil, curățenie in spital
A. D.
O mizerie de spital, doar inganfati care te trateaza cu dispreț. Nu recomand sub nici o forma.
C. P.
In urma cu o luna am fost la primiri urgenta pt. ca aveam ochii rosii plini de lacrimi tot timpul si purulenti, am fost consulatata am primit tratament pt conjunctivita,am revenit dupa efectuarea tratamentului care nu a avut efect am primit al diagnostic cai lacrimale obstructionate, am fost redirectionata spre o doamna doctor care are program in spital o zi pe saptamana 2.5 ore, am venit in programul dansei cu trimitere de la medicul de fam. si am asteptat 1.5 ore , am tot intrebat totusi la ce ora vine pt. ca era holul plin de pacienti, in cele din urma a venit si a fost vizibil deranjata de nerabdarea noastra, am fost consultata si retrimisa pe hol sa mai astept ,am fost reprimita in cabinet printre ultimi pacienti ,procedura a durat 3 min. mi-a introdus o siringa cu ser fiziologic in canalul lacrimal inferior la ambii ochii, mentionez ca nu m-i s-a aratat desigilarea acului introdis in ochi, am intrebat daca trebuie si superioar raspuns rostit apasat NU, nu am primit tratament , recomandari nimic si sunt in aceeasi situatie. NU RECOMAND
a. m.
Am fost operat de doamna doctor Rodica Ionescu de cataractă și sînt foarte bine.
A.
Proasta organizare in preluarea pacientilor la camera de garda .Prioritatile nu sunt prioritati, adi ca daca sunt pacienti cu urgente nu se respecta preluarea acestora din simplul motiv ca triajul are usa inchisa , deci ca la noi la nimeni !. Se intra haotic in cabinet ! Multumim domnule ministru se pare ca nu o sa evoluam niciodata in sanatate ! In cea ce priveste consultatia facuta de un medic rezident, totul a fost ok. Se pare ca tinerI dr. Sunt ok. dar ca organizare de triajul al prioritatilor de intrare sunteti praf.....!
d. m.
Ce spital de urgenta e asta dc nici la tel nu raspundeti?
G. M.
Poate ca personalul medical se afla la nivelul așteptărilor noastre, prin faptul ca nu contestam anii atat de grei de invatat, insa sistemul, organizarea, respectul fața de pacienți este sub orice critica. Am o problema la ochiul drept, am fost consultată de mai multi doctori, toti au pus cate un diagnostic diferit, am fost de nu stiu cate ori la spitalul acesta, si inca trebuie sa merg.
Doamna de la informații, te ia la mișto de care nu reprezinți nimic, stai la coada ore întregi(3-4h) si cand intri domnișoara medic rezident, e preocupata si interesată de mancarea si cafelele care se aflau pe pervazul geamului, m-a dezgustat cu aceste gesturi pline de dezinteresare !
Noi daca nu găsim tratament la probelemele noastre oftalmologice la acest spital, atunci unde ?
Toata lumea te ia la misto, sub orice critica!
Menționez ca nu mi-am rezolvat problema la ochiul drept nici dupa aproape 3 ani!
R. E. S.
Am fost la acest spital destul de speriat de nenumaratele recenzii de o stea. Este adevarat ca nu este cel mai curat spital si nu au o receptie functionala ( cel putin dupa orele normale de lucru. Eu am fost in jurul orei 19.00 si a trebuit sa-mi dau seama singur care este mersul lucrurilor la primirea urgentelor ) dar odata intrat in cabinetul de primiri urgente totul a fost ok. Am fost tratat corect si cu respect. In cabinet am fost consultat de medicul rezident si de o alta doamna doctor. Ulterior doamna asistenta a pus un pansament si picaturi. Medicii au fost profesionisti si nu mi-au dat senzatia ca vor spaga.
A. T.
Recomand cu încredere spitalul clinic de urgente oftalmologice cât și pe doamna dr Cioboata Miruna...Noi am fost cu bebele nostru de 4 luni..care avea obstrucție de canal lacrimal...Dar și o bacterie de stafilococ auriu la un ochi...După o intervenție de 5 min ..făcută cu anestezie...bineînțeles. .bebe nu a mai avut absolut nimik.....Mulțumim. .doamna doctor Miruna Cioboata...
A. P.
De ce nu se pun cristaline multifocale in acest spital?Ca sa ajungi la clinicile si cabinetale private ale medicilor care lucreaza aici.Oare exista vreun medic care lucreaza cu abnegatie doar in spital?Am facut o operatie de cataracta(consultatia in spital ,operatia la Retina),care nu pare foarte reusita.Adevarul e ca vad bine cu ochiul operat,dar au aparut o multime de neplaceri:dureri,usturimi,inflamatii.Ochiul operat pare mult mai mic decat celalalt.O luna cat am pus picaturi Netildex a fost aproape ok.Aveam aceleasi simptome ,dar la intensitate mult redusa.I-am spus doctorului despre simptome,acesta s-a facut ca nu aude,apoi a zis ca e in regula.Daca se facea transplant de cristalin multifocal in spitalul de stat,poate iesea mai bine operatia si ma costa mai putin.
S. N.
Este praf atat spitalul , organizarea cat si amabilitatea "Pro. Dr. XXXX" etc.
Am venit cu programare la 8.30 dupa 3 ore cat a durat tot si purtat prin toate cabinetele (ca na, nu au nici macar aparatura necesara) tanti "Pro. Dr.XXX" dupa ce ma intrebat cine ma indrumat la ea si i-am zis ca nimeni, mi-a spus ca degeaba am venit. Daca va respectati ocoliti acest "spital". ZERO STELE DIN ZERO .
P. D.
Tot respectul pentru medicii de la UPU
D. P.
Poate 4 + 1/2 in loc de 5 ...😝
Citeva aspecte de natura organizatorica ar putea reduce considerabil timpii de asteptare.
Profesionalismul personalului medical inclusiv respectarea procedurilor specifice in realuzarea actului medical sunt impecabile.
Pe consideratia anteroara pot primi chiar si 10 + !
Recomand tuturor celor ce doresc sa beneficieze de servicii medicale eficiente corecte si concrete.
A. d. t. T.
Problema acestui spital, ca in cazul tuturor spitalelor, nu este generata de lipsa banilor, de sistemul sanitar precar, de guvern etc. Ci de OAMENI. Mai precis lipsa omeniei oamenilor.
Cabinetul de primiri urgente este un fel de cabinet de consultatii pentru cei care nu au timp sa mearga la medicul de familie sau sa se adreseze unui spital.
Triajul pacientilor in functie de gravitate este inexistent iar pacientii stau la rand, indiferent de problema.
Multi vin cu boli cronice sau pentru probleme minore dar, deh, daca ei doar sambata si duminica au timp ...
Cadrele medicale sunt slab pregatite iar ceilalti angajati precum doamna care sta pe scaun la Informatii, subliniez "sta pe scaun" ,caci domnia sa nu ofera informatii fiind mult prea plictisita, nu demonstreaza niciun interes pentru activitatea profesionala pentru care sunt platiti.
Dezamagitor ...
V. G. P.
Personalul lasă de dorit , directoarea știe sa facă circ la televizor , dar ca medic no Komment , igiena e vai de ea și o spun din punctul de vedere al unui pacient care datorită acestor doctori al suferit cu vederea și am avut norocul ca locuiesc acum in afara granițelor și pot recupera cât se mai poate din ceea ce acești doctori nu au făcut cu mulți ani in urma ...... Dar sunt foarte mulți tineri și oameni care nu au posibilitate și nu sunt norocoși ca mine și suferă doar pentru ca unii doctori nu au energie sau dorința de a ajuta aceste persoane
C. D.
E jale . Din pacate medicii rezidenti fara experienta sint INEFICIENTI . Tratamentele prescrise au efect de ser fiziologic . In rest fac scoala pe pacienti . Cu foarte mare greutate ajungi la cabinetul unui medic cu experienta care din 6 ore de program scris pe usa cabinetului efectueaza doar doua ore motivind ca nu este platit suficient pentru valoarea ce o reprezinta .
G. C.
Nu accepta consultatii daca nu ai luat in prealabil "trimitere de la medicul oftalmolog curant"! De cand asta ? In sistemul medical Romanesc ai nevoie de trimitere de la medicul de familie ! Atat ! Nu de altceva ! Ei isi fac singuri reguli ceea ce nu este OK ! Ca sa fac programare pentru tatal meu care nu vede trebuie sa imi fac procura la notar ca sa imi reprezint tatal ! O aberatie cinica de la niste oameni care au uitat demult ceea ce sunt si ceea ce reprezinta !!!!!
S. G.
Personal ingamfat,nu te ajuta cu explicatii clare unde sa mergi si totul merge ca in Romania, LENT si...faci drum degeaba...nu e de mirare ca locatia are 3,2 stele
A. N. R.
Am fost in jurul orei 22:00 cu o urgenta, corp strain la ochiul stang. Felicitari pentru profesionalism, abordarea pacientului si felul in care ne tratati. Cu multumiri pentru doamna doctor care m-a consultat, medic primar oftalmolog, Mihaela Constantin.
A. I.
Nu face nimeni triaj..
B. I.
Buna ziua, ma aflu la Spitalul Clinic de Urgente Oftamologice, si am remarcat un mare EXCES DE ZEL de la paznici pana la asistenti ,doctori si chiar Managera spitalui Dc.Monica Pop. La intrare in spital troneaza un mare afis cum ca spitalul este in Carantina iar pe acea usa se intra ca la supermarket ,de fumat nici nu mai incape vorba caci nici in aria spitalului nu ti se permite desi esti in spatiu deschis pe domeniul public! Nu recomand acest spital sub nici o forma si agrumentez cand spun asta,trebuie sa fim tratati la fel,!!!toti trebuie sa fim egali si tratati la fel,!!!!si cel care da spaga si cel care nu da.In concluzie fiti atenti cand ajungeti la acest spital unde inconpetenta si neprofesionalismul si lipsa de respect troneaza cu desavarsire.!!! Zi maxima,
S. B.
0 stele
Am fost într-o noapte la acest spital ,ma durea ochiu de nu mai puteam ,era umflat Si inflamat ,Si o asistenta care era de noapte ma luat într o serie ca de ce am venit aici ca sa ma duc la municipal,cred ca s-a supărat că o trezisem din somn,pai unde sa ma duc fă-i umflato dacă asta este spital de urgente ,este spitalul tău ?o nesimțită!!!
Am ajuns în spitalele noastre sa fim umiliti de niste specimene infecte care nu au bun simt ,de parca ne ducem de placere,dacă nu le convine nu înțeleg de ce mai vin la munca Si nu stau acasă ,aceste se numesc spitale nu locuri de odihnă Si relaxare:)))))
D. M.
Este inadmisibil așa ceva! "Doamna" care preia apelurile este o nesimtită care vorbeste extrem de urât și mai face și mișto. Nu stiu cum o țin ăia de la conducere! Să-i fie rușine, nesimțitei!!!
D. V.
Cam vor vine lume pe banda rulanta la urgență și este un singur cabinet. Ar trebui făcută o estimare când vin mai multe persoane și eventual deschise două cabinete în acea perioadă.
M. Z.
Buna ziua!Azi m-am deplasat cu sotul meu la urgenta, un consult superficial in urma caruia a primit o reteta care abia cand am ajuns in cartier acasa am aflat ca acea reteta nu putea sa fie ridicata decat de la farmacia spitalului cu alte cuvinte in loc sa de-a toate informatiile necesare sa luam si reteta ne-au pus pe drumuri in zadar astfel incat pana maine boala sa se agraveze, unde este juramantul lui Hipocrate si grija pt. pacient? La stat timpul trece leafa merge noi cu drag muncim!
E. L.
Cum e posibil la urgenta sa se astepte dupa ultima persoana? Ce rost mai are acel triaj?
e. r.
Dr. Coviltir ne face țărani, este īmgåmfatä peste mäsurä, sä îi spunem sårut måna cä se coboarä sä ne trateze
I. M.
Camera de garda trateaza majoritar pacienti cu accidente de munca desi pe usa e scris clar ca tratamentul accidentele de munca se plateste. Totusi ei ofera tratament doar cu buletinul. 80% dintre pacienti vin cu schije metalice in ochi de la taiat metale cu flexul. Sunt pacienti care vin la camera de garda a III-a oara pentru aceeasi problema dar refuza sa poarte ochelari de protecție pentru ca "nu ii suport". Tratamentul e chirurgical neinvaziv la microscop. Se extrage schija din cornee si se curata locul de oxizii metalici depusi(pacientul nu vine pe loc, vine a doua sau a treia zi cand nu mai poate de durere si de mancarime si nici nu mai vede). Totul se face la microscop si se verifica eficienta tratamentului cu o substanta fluorescenta. Procedura se face si foarte repede. Asadar atunci cand mai dai 1, 2 stele spitalului, argumenteaza de ce. Experiența mea a fost buna, desi am așteptat o ora si jumatate, consider ca am fost diagnosticat si tratat rapid si corect.(conjunctivita). La camera de garda timpii de așteptare sunt mari oriunde in lumea asta.
O. S.
Am sunat pentru niste informatii,indrumata spre acest Spital de către un medic oftalmolog,d-na care mi-a raspuns foarte"amabila" ,dupa ce ca mai avea putin si ma lua la bataie prin telefon nu mi-a răspuns la nicio intrebare mai bine spus nu am putut să o întreb ceva.. ar trebuie să lucreze la piata, nu intr-un spital...prima parere conteaza si daca se incepe cu un astfel de apel nu imi imaginez cu este in cadrul spitalului,păcat ca aveti niste medici deosebiți...
A. A.
organizare = 2 stele ( lipseste foarte mult ) personal asistent = 3 stele - cu un pic de "rabdare" poti afla tot ce te intereseaza , personal doctori = 2 stele - foarte greu de ajuns la ei chiar si cu programare = au ceva bun simt .se intra in spital ca la supermarket = este foarte aglomerat
M. C.
Doamna doctor cioboata miruna 5 stele domnisoara asistenta dan gabriela la fel multumesc din suflet pentru tot !!am fost tratat cu foarte multa atentie ❤❤👍
A. R.
Personal execrabil. Am dat un telefon încercând să fac o programare și nu am fost lăsată nici să vorbesc, doamna de la recepție m-a ținut doar în urlete și apoi mi-a închis telefonul.
C. N.
Complicat cu parcarea stationarea in zona.
B. B.
Doamna doctor Miruna Cioboata si dna asistenta,mii de multumiri si felicitari !
A. A.
Lipsa organizare zeci de batrani care stau la coada pentru programari si reprogramari. In biroul de internari intra cine are mai mult "tupeu" exact asa sa exprimat domnisoara din biroul doamnei doctor, nu se tine cont de nici o ordine.Bunica a fost programata 27 noiembrie ca sa fie reprogramata pe 5 decembrie, ne-am dus pe 5 la ora 6 de dimineata ca sa fim sortati in functie de preferintele celor care lucreaza acolo si sa fim reprogramati pe 9 ianuarie.BATAIE DE JOC un batran nu poate fi plimbat pe drumuri asa, mai ales fiind din provincie
M. D.
Personal amabil și curățenia.
A. I.
Dupa aproape 2 ore s-a deranjat un medic sa iasa si sa evalueze urgentele pacientilor.
V. C.
Persoanele care răspund la telefon sunt jalnice, sun și îmi închide, sun iarăși și îmi spune sa revin după 10 minute apoi închide instant, sun din nou și când vreau sa pun o întrebare îmi spune că pentru asta sa revin in 15 minute.
S. H.
Eu cred ca Dna Director al acestui spital are tulburari comportamentale grave si uita ca este platita din banii nostri ! Nu pot sa cred , este inadmisibil ca in anul 2017 , sa te faca nesimtita si sa iti inchida teltelefonul in nas pentru ca nu iti aduci aminte numele unui doctor. Sa incerci sa iei legatura si sa ti se inchida constant telefonul in nas .. spunand ca sunt doctori buni si la mine in oras..! Pe un caz grav! Si chiar cu trimitere pot astepta mult si bine! Ca asteapta, bani? Eu nu sunt cetatean al acestei tari? Nu platesc contributii? Am dreptul sa fac o investigatie oriunde doresc! Plus ca respingerea acestui spital de a comunica si a si asuma raspundea pentru preluarea bolnavilor este inadmisibila! La fel si atitudinea unui Director! Pai dumneavoastra ar trebui sa fiti pacient , nu doctor! Limbajul vulgar pe care il aveti sa il folositi la grajduri, nu cu oamnei care au nevoie si va solicita o informatie ! Rusine! De asta tara noastra nu evolueaza, ca exista oameni josnici ca dvs!
A. M.
Copiii nu au prioritate, este un singur cabinet atat pentru copii cat si pentru adulti.
L. N.
Spital d urgente doar ziua, ca noaptea daca mergi , desi sunt si noaptea platiti, te ia l rost doctora ca ai trezit-o din somn.
De toata rusinea.....nu ca v-ar pasa voua de rusine...
b. v.
As dori sa stiu cate ceva despre profesor doctor burcea cred marian daca ma puteti ajuta va rof frumos
F. G.
Disponibilitatea doctoritei Miruna Ciobata care si a facut meseria neconditionat!!!
S. I.
Spital condus de unul din cei mai buni medici din România, doamna doctor Monica Pop
N. I.
Am fost tratat cu foarte mare atenție, mulțumesc Dr.Barac Ramona,și întreaga echipă .
L.
Niste idioti. Accepta doar sector 1 2 si 3 pt 4 5 6 la universitar.
M. C.
nu corespunde numarul de telefon iar doamna care a raspuns a tipat la telefon si mi-a inchis
d. f.
Nu credeam ca manager de spital poate fi o persoana ca asa zisa d-na Pop Dupa comportamentul avut azi catre un pacient si insotitorul lui cel putin o minima examinare psihologica s-ar impune precum si o testare comportamentala cu pacientii. Nu contest calitatile profesionale dar sunt umbrite de cele legate de caracter.
L. T.
Am avut o urgenta cu un muncitor care lucra in constructii. Un "corp strain" in ochiul drept. Foarte incantat de cat de repede si bine s-a rezolvat problema.
A. R.
Nu stiu pe ce baza legala, la camera de garda nu primesc decat persoanele care locuiesc in jumate dintre sectoarele din Bucuresti! Deci daca nu esti dintr-un sector arondat, nu te primesc la consul urgente! Te trimit la Municipal, unde ei primesc toate sectoarele si nu e un spital destinat in intregime ofta.
Care e baza legala?
C. M.
Un spital de exceptie in materie de patologie oftalmologica.Medici bine instruiti, de un inalt profesionalism.Calitatea actului medical ireprosabila.
c. i.
Asistente și o doamna doctor de nota 100.
Mulțumim frumos.
D. V. F.
Spitalul de oftalmologie
I. I.
Lipsa de respect
C. L.
Personal calificat
M. m.
Piată Lahovary
V. T.
(Tradus) Perfect
(Original)
Perfect
G.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. G.
(Tradus) Curat și cu personal excelent
(Original)
Clean and with great staff
M. T.
(Tradus) Tudor ana
(Original)
Tudor ana
N. R.
(Tradus) Spr
(Original)
Spr
A. C.
C. C.
A. V. D.
M. N.
B. D.
E. B.
C. A.
S. B. a.
E. S.
D. D.
V. T.
A. L.
I. B.