Opinii despre SomProduct Logistic Center (Magazin de saltele)
SomProduct Logistic Center
Bulevardul Alexandru Ioan Cuza 99, București 012312, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre SomProduct Logistic Center, Magazin de saltele în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de SomProduct Logistic Center
Luni
[08h:30h – 17h]
Marți
[08h:30h – 17h]
Miercuri
[08h:30h – 17h]
Joi
[08h:30h – 17h]
Vineri
[08h:30h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre SomProduct Logistic Center
D. F.
Am decis sa pun un Review si aici deoarece pe site ul lor la review uri, acestea trebuiesc "Moderate" adica in cazul in care spui ceva de rău, sa nu apară. Am comandat o canapea pe 16 februarie, scria pe site ca ajunge in 3-5 zile cu FAN Curier, au trecut 2 săptămâni si canapeaua tot nu a ajuns, am primit un AWB, care nu poate fi folosit nicaieri ca sa afli statusul comenzii, dupa ce am sunat la Somproduct sa aflu care e treaba aflu ca "FAN Curier" e o greseala de tipar, cei de la Somproduct si au facut firma de curierat care aparent nu face față, țin să menționez că eu stau la 20 de minute de depozit. Lucrul care ma supara si mai tare este faptul ca acum primesc in jur de 8 email uri de la ei pe zi cu reclame la alte produse, iar acum am inceput sa primesc email uri in care sunt rugat sa las un review la canapeaua care nu a venit
Update la o saptamana dupa ce am scris mai sus: Canapeaua a ajuns, e calitativa si nu ma pot plange in legatura cu ea, Pachetul in care a venit era puțin deteriorat, dar canapeaua este in regula,Nota mea nu reprezinta produsul, reprezinta serviciile si felul cum sunt gestionate lucrurile
I. M.
Am comandat o masa de living de 2268 de lei. Livrarea pe site 1-2 saptamani. A venit in 3 saptamani. Cand a ajuns, produsul era lovit. L-am dat retur (nici nu am mai descarcat produsul din masina curierului).
Astept sa imi primesc banii inapoi. O luna de zile in care am avut banii blocati de aceasta firma.
Eu nu voi mai cumpara de la aceasta companie neserioasa. In timpul pe care l-am pierdut asteptand acest produs, puteam lua alta masa de la alti comercianti, fara sa mai am bataile de cap oferite de somproduct.
Feriti-va sa cumparati de la ei, cat de mult puteti!
Ca sfat pt somproduct - puneti termenele reale de livrare pe site, nu termene fictive care atrag clientii prin minciuna.
Pentru cine a comandat luna aceasta masa Rois White - deschideti coletul la livrare și verificați sa nu fie lovita masa - e posibil ca ce am refuzat eu sa fie revandut cu alt ambalaj intact.
E. C.
Foarte mulțumită de cum au decurs lucrurile, de la efectuarea comenzii până la livrarea ei. Băieții care au făcut livrarea mi-au adus produsele( un fotoliu+ un taburet) până la ușă. Produsele sunt de calitate și arată foarte bine. Singurul regret este faptul că nu am plătit și serviciul de montaj pentru că mi-a cam dat bătaie de cap ,dar până la urmă am reușit. Fotoliul l-am luat pentru mama mea (o persoană în vârstă) și este extrem de comod.
C. S.
scria 7 zile dar am asteptat o luna sa primesc 2 scaune din care unul folosit si cu vopseaua sarita. Sa nu mai zic ca nu m-au contactat niciodata pentru aceasta comanda, probabil pentru ca era platita, in schimb m-am simtit nevoit sa sun eu sa intreb ce se intampla cu comanda.
completare, dupa alte 2 saptamani de asteptare mi-au trimis alt rebut. alt scaun care are cutia lipita cu scotch somproduct deci alt resigilat cu defecte.
M. M.
Am comandat un pat , a venit perfect sigilat fara defecte, l-am instalat si e wow. Mi-am facut griji citind comentariile dar imi pare ca sunt scrise de mincinosi platiti pentru ca experienta mea a fost una perfecta.Mentionez ca stau la etajul 6 si marfa a fost livrata in apartament.
G. N.
Am comandat un pat de pe acest site cu termen de livrare de 2 saptamani, dupa 3 zile am fost sunat pentru a confirma comanda si stabili detaliile de livrare, dupa inca 2 zile am primit mail ca acest pat nu mai face parte din oferta deci nu va mai veni, am incercat sa aplic acel cupon de reduceri, nu a functionat, primesc mailuri in fiecare zi cate 3 cu noile oferte, va inteleg ca sunteti disperati dar ar trebui sa fiti mult mai seriosi si sa o lasati mai moale cu spamul pe mail.
I. R.
Am cumpărat un pat, am achitat online totul, plus transportul pana la apartament și în ziua livrării ni s-a refuzat urcarea lui la apartament pe motivul ca este șantier în lucru. În condițiile în care erau 4 cutii și se poate întra.Cei de la Kuxa studio au putut întra cu mobila, cei de la Mobexpert de asemenea, iar voi nu. Păcat, chiar ne-am dorit mult acel pat.
D. M.
Arata bine dar materiale de foarte proasta calitate.
160x200
Sa rupt partea lateral dreapta am reparato cu niște corniere și acum sa rupt somiera, lemnul central.
Mai puneți un ban și luați ceva mai de calitate.
Nu recomand!!!!!!!
M. B.
Produse accesibile și drăguțe. Personal foarte atent
M. S.
A 3 a oara cand comand, nu te suna nimeni, nu spune nimeni nimic.
Apel 1 dupa 2 sapt - sun eu... a daa nu e in depozit imediat cum revine va sunam..
Apel 2 dupa 3 saptamani dupa nici un semn tot eu :))
Da... inca nu...revenim noi. Nu a venit nici azi :))
Nu inteleg cum de nu MOR astfel de companii
L. L.
Loc foarte mic nu pre ai ce sa vezi totul pe siteul lor. nu au parcare
M. T.
Am comandat de la ei un covor
Sunt foarte neserioși ...nu te suna nimeni sa iti confirme comanda.Am sunat eu la ei și
au zis ca l-au pus la curier și îmi va ajunge .au trecu 3 săptămâni și nici acum nu a ajuns ...
I. L.
Am primit comanda luni 26.10.2020 (desi pe site la statusul comenzii scria livrat vineri 23.10.2020), am urmat instructiunile de montaj oferite de voi si bineinteles cu materialele oferite (suruburi, arcuri, etc)...pana aici totul a descurs bine pana in momentul in care am ajuns la punctul din schita unde trebuia prins dulapul de perete cu suruburile oferite (aici nu se specifica care exact cu ce suruburi si nici nu ati oferi dibluri)
Dupa montarea in perete, in tocmai cu instructiunile oferite de voi, am deschis patul si S-A RASTURNAT PESTE NOI, VATAMAND CORPORAL O PERSOANA!!!!!! Bineinteles ca odata rasturnat si din cauza ca nu ati oferit suruburile si dubluri pentru montarea in perete a unui pat cu niste arcuri atat de puternice, partea din fata a dulapului s-a deteriorat.
Astept o echipa de montaj trimisa se voi se cateva zile, sun in cc sa aflu cand vine si imi spune ca voi fi contactata in cateva zile ,ba mai mult mi se refuza dreptul sa vorbesc cu un superior si mi se inchide telefonul in nas!!!!!! Repelez din nou nr de contact de mai multe ori si astept de 30 min in asteptare si nu mai doriti sa raspundeti?!!?!?!
Sa nu mai adaug ca produsul comandat de pe site ( patul rabatabil pe repete,nu arata ca cel din prezentare,ba mai mult partea in care se aseaza salteaua este de o alta culoare fata se cea comandata .
Este inacceptabil pentru un produs de aproape 3000 lei platiti la livrare sa nu ma pot bucura de el si sa ma rog de voi sa rezolvati problema,incercand o cale amiabila .
Nu recomand consumatorilor sa cumpere produse de la voi!!!!
R. P.
Am comandat o canapea, ce urma sa fie livrata de catre Somproduct. La 9 zile dupa comanda, fara niciun fel de instiiintare prealabila ma suna curieriul sa îmi spună ca se va livra in aceea zi (ca si cum cineva sta in permanenta acasa). Stabilim ca livrarea sa aiba loc in ziua urmatoare, apoi pe la ora 11 aflu ca nu a fost incarcata de la depozit. Sun de 3 ori in call center sa aflu totusi cand mai imi iau zi de concediu ca sa astept canapeua, si nu primesc niciun raspuns inapoi. Cireasa de pe tort, primesc mesaj "se va livra azi intre orele 9 si 16"... Era ora 16:30 cand am primit mesajul. Sincer nu inteleg de ce e asa greu sa ninti cu 1 zi inainte livrarea. E mai eficient sa transporți bunuri pe care nu le poate receptiona nimeni ? Mai mult, vad ca nici aici nu se sinchiseste sa raspunda cineva nemultumirilor legate de livrare.
Revin cu update daca reusesc sa primesc canapeaua.
A. N. B.
Ne profesionisti , apar pe stoc iti iau banii si te rogi de ei sa te sune macar sa ti spuna , ba in 123 luni vine.
Nici macar atat ...
Sa vezi comenzi cu ramburs ce le fac
M. S.
Sper sa dispareti curand :(
Sa triumfe alti care sunt profi si prompti - pana nu va puneti stocurile la si call center il la punct , va doresc 🖕🏻
M. S.
Foarte dezamagit, nu e prima oara cand mintiti cu site ul.
“pe stoc” la
voi inseamna ca nu e in depozit nici macar importat.
Multa 🖕🏻 sanatate
S. S. B.
Va puteti schimba denumirea in Gunoiproduct ?
Va rugam noi mult !!
Nu stau sa detaliez dezamagirile nenumarate , cred ca dormiti pe voi de aici si denumirea Som....
P. G.
Magazin placut. Personal super amabil. Am vizionat produsele pe site si apoi m-am dus sa le iau personal. Per total o experienta foarte buna.
R. S.
Bună ziua!
Mă numesc Roxana Stuparu.
Am comandat o saltea pentru un prieten drag, cu multe probleme de sănătate, saltea care ar fi trebuit să ajungă la el, cel mai devreme, vineri, 9 octombrie.
Spre surprinderea și bucuria noastră, comanda a fost livrată joi, 8 octombrie, în stare perfectă!!
Trebuie să vă mai spun că prietenul meu nu a răspuns inițial la telefon, însă domnii de la firma de transport m-au contactat telefonic pe mine, și am reușit să rezolvăm problema în două minute.
Am dedus că există o comunicare foarte bună, și dorința de a face lucrurile așa cum se cuvine.
Mulțumesc îndeosebi d.nei care a preluat comanda, și care a fost foarte atentă, amabilă și empatică.
Vă mulțumim, oameni buni!
S. M.
NU RECOMNAD. Sunt atât de dezamăgit de ei încât nu pot descrie în câteva cuvinte interacțiunea mea cu aceasta firmă. În ceea ce privește produsele pe care le comercializează, nu vreau sa ma pronunț însă pe partea de customer service, JALNIC JALNIC. Nu am fost contactat telefonic la întârzierea produsului și când am sunat eu la ei m-au mințiți ca pe un copil de 13 ani ca mâine, ca poimâine, ca în 2 zile, ca săptămâna viitoare... Etc gen s-a stricat masina, comenzi prea multe, nu avem mașină sa ajungă în București...într-un cuvânt "bătaie de joc" drep pentru care am făcut reclamație și la ANPC. Rușine somproduct.
P. C.
Am comandat in urma cu doua saptamani cateva produse, toate marcate ca fiind livrabile in 3-5 zile. Dupa ce au trecut 6-7 zile am incercat sa ii contactez, sa vad ce s-a intamplat de nu sosesc. Telefonic, pe mail, pe chat - niciun raspuns! Le-am scris pe FB, la o postare si in cele din urma am fost sunat de cineva care mi-a confirmat ca produsele au fost livrate. Trec inca 5-6 zile si verific din nou stadiul comenzii. Surpriza, ea apare ca finalizata si livrata ba chiar mi-a sosit un mail in care sunt indemnat sa fac recenzii produselor. In continuare nimeni nu raspunde la: mail, telefon, chat, FB. Asta ca sa vanda ceva, ma intreb cum o fi cu garantii, retururi. Bataie de joc, experienta mea cu ei a fost una dintre cele mai proaste de pe internet - doar sa fi fost batut si cu banii luati putea fi mai rau:)
S. C.
Am citit multe comentarii negative inainte de a comanda pe acest site, dar am considerat ca poate sunt mai predispusi sa scrie o recenzie persoanele care au avut o experienta neplacuta.
Astfel am comandat un birou pe 26 iul.2020. Spre surprinderea mea, comanda a ajuns la interval de 2 zile, pe 28 iul.2020. Am verificat coletul sa nu fie deteriorat/ lovit si am acceptat comanda. In etapa de despachetare am observat ca biroul a fost lovit foarte tare in 2 colturi, si pe langa aceasta era si zgaraiat pe o parte, astfel concluzionand ca probabil a fost impachetat defect.
Revin cu un update daca reusesc sa solutionez aceasta problema.
Update:
Am acordat ulterior 2 stele din motiv ca procesul de returnare a fost conform " Termenilor si Conditiilor" de pe site. Am completat formularul de returnare , specificand motivul 'produs defect' si in aceeasi zi a venit curierul. Ulterior suma achitata a fost returnata in intervalul precizat.
R. B. /. U.
Comanda facuta in august cu termen de livrare 10-14 saptamani, raspunsul lor este ca de abia la final de luna noiembrie vor primi produsele in depozit, deci ...
Later edit: livratorii și mobila comandata au fost foarte ok.
D. U.
Comunicare la pământ te anunță în aceiași zi cu livrarea după ce aștepți 3 luni sa iti livreze produsul vorbești cu persoana de la ei care livrează si cand le spui ca nu e nimeni acasă pana la ora 15.00 iti zice ca ei nu mai livrează la ora aia saptamana viitoare când este timp
Nu recomand sa lucrați cu această companie
Poate au un sistem bun dar angajați își bat joc
P. A.
Am fost in Showroom-ul Somproduct din Bucuresti si am fost extrem de incantat de amablilitatea si profesionalismul personalului! Mi-au stat la dispozitie cu toate informatiile tehnice respectiv detaliile de care aveam nevoie! Pana acum nu am gasit un astfel de sprijin la niciuna din firmele de profil din Bucuresti. Recomand cu toata incredere!
M. C.
Coletul a fost livrat cu o piesă lipsă, mobilierul lovit, bonul l-am primit a doua zi, am sunat de câteva ori la ei și tot verifică situația, iar dacă vreau să fac retur tot clientul plătește pentru incompetența dvs.
L. D.
Dupa 6 luni salteaua este lasata in unele parti. Am sunat la ei si au zis sa o trimit la ei si dureaza 2 saptamani sa evaluze !!! Incredibil , in acest timp sa dorm pe jos sau cum ?
A. S.
In primul rand, ai nevoie de ceva anume. Pe urma incepi sa cauti, sa vezi produsul, sa calculezi si dai comanda. Iar cand vine, te simti usurat ca dorinta ti-a fost indeplinita. Asa si noi. Aveam nevoie, ne-am dorit, am fost in showroom, in Bucuresti, am fost consiliati si drept urmare , a urmat o comanda cu doua produse. Linistea , vorba dulce si calda, toate detaliile explicate in amanuntime despre produsele de care aveam nevoie, au dus la hotararea de a lua de la SomProduct. Multumim Dana P. pentru ajutorul dat. Cu siguranta vom reveni.
R. P.
Comanda facuta din august , am sunat astazi 29 octombrie sa aflu cand se livreaza desi era confirmata de ei mi s a spus ca nu este confirmata si trebuia aleasa nuanta .. avans de 30 % bataie de joc
S. A.
Produsele sunt ok. Procesarea unei comenzi este execrabila. Parca ai spune ca iti fac un favor...
A. V.
am asteptat 3 luni dupa o canapea care trebuia sa ajunga intr-o luna. Cand au audus-o, au audus-o gata stricata. I-am sunat de cateva ori. Va sunam noi in cel mai scurt timp posibil....ba, bla, bla prosteala de 2 lei(mesajul lor). Mailuri peste mailuri, degeaba. Au trecut 3 saptamani si nu a sunat nimeni. Ii sun eu din nou azi.....aceeasi prostela. Deci astia sunt o insulta la adresa notiunii de comert. Tepari ca astia mai existau acum 25 de ani la Gara de Nord. Din cate am mai citit nici returul nu e o varianta, ca te tin cu banii mult si bine. Ce sa mai zic? SOMPRODUCT = arzoi de prima clasa.
E. I.
Am cumparat un pat si o canapea! Sunt superbe! Felicitari SomeProduct! Multumim Dana!
a. n.
Scaune, canapele de catifea de foarte buna calitate,
Servicii de exceptie, personal profi
G. T.
Pe 31 august am comandat 6 scaune citrone cireș.Mi s-a spus că scaunele vor fi livrate in două săptămâni.Pe 15 august,am sunat sa vad ce se întâmplă cu comanda mea și mi-au zis că scaunele sunt in depozit și le primesc în câteva zile.Am întrebat când,dar ei au zis să aștept că voi fi contactata.Nu mai știu nimic de atunci și mă întreb ,,ar fi bine să renunț la comanda'' sau sa mai aștept?
M. M.
Multumiti de Saltea, comanda trebuia sa vina in maxim 3 saptamani, dar a ajuns in 6 zile! Cei de la sediu sunt oameni care iti raspund intrebarilor. Ca si prima comanda de la ei, noi suntem multumiti de produs si de procesul achizitionarii!
F. A.
Am comandat din showroom , comanda mi-a fost preluata de Dana Pandelica care a fost foarte atenta la ce imi doresc , comanda mi-a ajuns la data stabilita fara nici o problema, salteaua si pernele sunt foarte ok!
Multumesc pentru seriozitate!
A. A.
O echipa de profesionisti, personal foarte dragut. Mi-am luat o canapea si mobilier pentru living de la ei si sunt foarte multumita de calitatea produselor. Recomand.
A. I. P.
Am comandat si platit scaune in luna mai care stiam ca trebuie sa fie livrate in cursul lunii iulie. Am fost deja amanat de 3 ori pana acum.
M. O.
Neseriosi. Am facut o comanda #100205069 si o astept de 14 zile.trebuia sa ajunga în 5 zile. Cred ca peste o luna ajunge
P. F.
Am rămas plăcut surprins de locație,prezentare frumoasa și produse interesante,merita vizitat
S. S.
Neserioși! În ofertă mi s-a spus că o comandă se va livra în 3-5 zile, când am confirmat comanda, mi s--a spus că se va livra în 10 zile lucrătoare. După ce au trecut și cele 10 zile lucrătoare, si am sunat să văd în ce stadiu este comanda, am fost informat cătrebuie să mai aștept circa 10 zile, deoarece muncitorii sunt în concediu. Acum aștept să văd ce înseamnă acest circa 10 zile. PS: nu plătiți anticipat!
S. L.
Servicii excelente. Showroom de 5 stele. Staff foarte pregatit.
M. F.
Spatiul este unul pt birou,are 2-3 produse expuse iar mie nu-mi place sa cumpar un produs pina nu-l vad,urat.
G. C.
Nu stiu cum a fost la voi dar eu sunt multumit de ei. Comandat un pat + 4 scaune si masa. 2 scaune au fost zgariate, returul a fost rapid. Customer Service foarte bun, Flori si-a facut treaba :)
Recomand!
D. A. R.
Lipsa de Profesionalism!
M-au amanat cam trei saptamani in total cu livrarea saltelei. Si de fiecare data cand sunam sa intreb cand ajunge aceasta, imi spuneau ca ajunge in 2-3 zile si asa au tinut-o 3 saptamani. Pana la urma am renuntat.
Legenda spune ca salteaua inca ajunge in 2-3 zile...
S. ..
Niste nesimtiti. Promit un termen si pe site si la telefon si il aduc cand au ei chef
T.
Un showrom, mic, ingramadit fara produsele care sunt afisate pe site! Nu ai cum sa vezi produsele inainte de achizitie. Durata foarte mare de cand plasezi comanda pana cand primesti produsul propriu zis (3 luni)
R. G.
Am cumparat un pat culoare Emerald si a venit verde apoi am comandat draperiile tot verzi , am zis sa fie in nuanta cu patul, si surpriza sunt albastre.
Niste chinezarii .
Nu recomand!!!!
C. A.
Servicii de calitate!
L. C.
Livrare foarte rapida deși mi s-a spus ca livrarea poate dura și 2 săptămâni pentru ca nu se afla in stocul magazinului. Am dat comanda Marți de dimineața și Luni următoarea săptămâna a ajuns. Patul exact ca in poze, calitate foarte buna!
M. P.
Personal amabil, interior frumos amenajat, produse de calitate.
I. T.
Foarte neserioși!!
O. C. N.
Reclame mincinoase
Bătaie de joc
P. R.
Total dezamagita de serviciul de livrare si de retur.
Nu isi respecta clientii, trimit doar emailuri cu fraze predefinite si de fapt nu fac nimic. Comanda achitata din 27 Iulie 2019, un produs defect si nici pana la data de 02 Septembrie 2019 nu au inlocuit elementul defect dupa multe telefoane pe care le-am dat si dupa emailuri trimise.
Au produse foarte bune si moderne, dar livrarea si returul sunt dezamagitoare.
M. P.
Minus 1000 v-as da pentru modul mizerabil de organizare pentru Black Friday, nici Speedy Gonzales nu putea fi atat de rapid incat sa poate prinde ceva timp pierdut si nervi tocati.Rusine!
S. M.
Sunt neseriosi! Pentru o comanda preluata la inceputul lui aprilie cu termen estimat de livrat 12 saptamani (pe care mi l-am asumat), la jumatatea lui iunie cand am sunat din proprie initiativa ca sa vad care mai este statusul, am fost anuntat ca nu se poate livra pana in octombrie! A fost nevoie sa sun eu ca sa isi dea seama ca nu pot respecta termenele asumate initial!
Nu recomant! Ocoliti pe cat posibil!
T.
Prea multe domnişoare care se îndeamnă una pe alta la muncă. În rest produsele par de foarte bună calitate. Am achiziţionat o saltea ortopedică şi un topper de care sunt foarte multumit până acum (1 lună).
C. F.
Saltele confortabile. Qualitate buna. Pret destul de mare in accord cu confortul.
M. P.
Returnarea banilor ar trebui sa fie in decurs de 14 zile,asa cum este mentionat pe site la rubrica RETURURI !!!! Au trecut 18 zile si nimic!!! Imi spun ca se rezolva in cateva zile de 1 saptamana!!!
I. T.
Personalul este foarte amabil
F. N.
Măgarii triază comentariile pe Facebook, mai exact le șterg pe cele care nu le convin și te blochează. Asta nu arată decât neseriozitatea firmei, cât și lipsa de profesionalism.
Tranzacție frauduloasa pe 20 August, procesata astăzi 22 August. Niciun răspuns din partea firmei, noroc cu ING care mi-a promis restituirea banilor in câteva zile lucrătoare. Tranzacția frauduloasa făcută de cineva de la SomProduct cu ajutorul datelor cardurilor stocate de magazinul lor online. Rușine!
Va recomand sa va feriți de un magazin cu asemenea practici!
I.
Clar ca nu recomand, oricât de tentant ar aparea produsul in poza. Am achiziționat 2 produse, unul a venit deteriorat si am solicitat returnarea sumei plătite. Surpriză, am primit o sumă mai mică, fiindcă discountul acordat inițial trebuie sa il suport eu integral, nu proporțional cu valoarea de discount pe produs. Adică dacă ai plătit 1000 de lei din cei 1050 de plata, datorită unui discount de 50 lei dacă returnezi un produs de 100 lei vei primi numai 50 lei. Produsele nu sunt ca in poze, nu se respecta termenele, iar cumparatorul nu e protejat in niciun fel. Asemenea operatori n-ar trebui să existe pe piata. O rușine!.... Actualizare: dupa ceva discuții si postarea de fata am primit suma integrală, asa incat de la o stea, le acord 3. Apreciez ca într-un final au inteles sa-si respecte clienții.
V. S.
O singura doamna in magazin sambata la vreo 6-7 clienti care aveau intrebari, voiau sa comande ... etc. Am asteptat peste 40 de minute doar ca sa putem discuta si eventual sa dam o comanda si in tot timpul asta altii au avut prioritate. Intr-un final am cedat si am rezolvat in alta parte.
C. C.
am achizitionat un covor. am vrut sa-l returnez pt ca nu era ca-n imagine. nr de telefon afisat este doar cu caracter informativ. nu te pune in legatura cu nimeni. dupa ce te anunta ca esti la somproduct, iti zice la revedere si inchide.
am completat comanda de retur. surpriza mare. nu-mi accepta nr comenzii, plus ca mai trebuie sa faci o poza la comanda!!!???
parca sunt facute astfel incat sa nu poti returna produsele cumparate.
asemenea formular nu am vazut la nimeni.
sunt de toata jena. NU CUMPARATI DE LA EI!
N. T.
Am comandat un set de mobila baie care a fost livrat cu parti necorespunzatoare, nu putea fi montat. Am stabilit ca le cumpar eu si ei imi vireaza suma aferenta. Din 01.02.2019 primesc acesleasi promisiuni mincinoase ca sa o sa faca plata si revin ei cu confirmare.
NU RECOMAND, SERVICII DE 2 LEI.
M. C.
La fel ca si restul, cu 2-3 zile inainte de presupusa data in care trebuia sa ajunga am fost instiintat de o mica intarziere a comenzii mele, mica intarziere care s-a dovedit a fi de 2 luni jumate, dupa ce deja trecuse aproape o luna de cand a fost comanda plasata.
Dar mai mult de atat, am ales sa anulez comanda si mi s-a spus ca banii imi vor ajunge in cont in decurs de 5-7 zile lucratoare. Dupa ce au trecut 8 zile lucratoare si banii nu mi-au ajuns in cont am zis sa ii sun. Si ce sa vezi, plata nu a fost anulata ci doar comanda. Cererea pentru anularea platii a fost facuta, dar na, nimeni de la financiar nu a avut timp sa se uite peste ea timp de 10 zile. Deci practic daca nu sunam erau sanse foarte mari ca nimeni sa nu imi returneze banii. Minunat. Acum trebuie sa mai astept 3 zile, dupa spusele lor, ca sa fie virati banii. Adica 3 zile pana sa revin la ei cu un alt telefon ca de ce nu au fost inca virati banii si ca s-a intamplat sa aibe o reclamatie la anpc.
In concluzie, poti recomanda tuturor prietenilor serviciile excelente ale somproduct, in special daca sufera de un exces de timp si bani!
F. S.
Lipsa de seriozitate, o comanda amanata de 3 ori in decurs de o luna in conditiile in care tot eu am sunat dupa produse, doar ca sa aflu ca mai dureaza sa fie livrate ( din Bucuresti in Bucuresti ).
A. N.
Am comandat pe site un fotoliu, iar a doua zi m-au contactat telefoni sa le confirm comanda. Dupa aproximativ o saptamana am sunat si eu la ei sa intreb cam in cat timp ajunge produsul la mine iar ei m-au informat ca in aproximativ 30 de zile. Toate bune si frumoase pana mai trece o saptamana si ma suna sa ma anunte ca produsul nu mai este in stocul frunizorilor si ca va ajunge in luna mai solutia lor fiind sa imi trimita un alt produs cu alta culoare. Mi se pare de tot rasul modul lor de abordare si faptul ca nu au fost dispusi sa imi rezolve problema.
Am trimis si mail dar nu s-au deranjat sa raspunda. Cel mai probabil se va rezolva in monentul in care le voi face reclamatie la ANPC dupa ce trec cele 30 de zile din monentul plasarii conanzii.
G. P.
Tablia patului comandat nu avea filetul pt suruburi....improvizatii din partea tamplarului, material taiat pentru a introduce suruburi si...nici pe departe munca de amatori!
A. A.
Am dat comanda pentru un set de scaune. Initial mi s-a dat un termen de livrare de 2 saptamani. Am sunat dupa 2 saptamani si mi s-a zis ca mai dureaza 2 saptamani. Am fost amanat intr-una si mi se tot dadea termen de livrare intr-o saptamana doua. La final, dupa 10 saptamani mi s-a zis ca nu se poate aduce produsul. Penibil.
M. I.
Cea mai proasta experienta cu returul unei saltele care nu avea nici o legatuea cu ce probasem in magazin. Personal care pur si simplu te sfideaza prin email, pt ca nu ai ce sa le faci, atata timp cat tu ai platit cu cardul in avans, ei iti returneaza banii cand au ei chef si nici nu vor sa ti trimita dovada platii(cred ca i am rugat de 7 ori sa mi trimita dovada returului si tot nu au facut-o) Intr-un tarziu a fost returnata suma dar experienta a fost groaznica.
S. P.
Foarte neseriosi...termen de livrare 1-3 zile, inca nu am primit marfa platita in avans dupa 2 saptamani . Nenumarate telefoane, promisiuni, nimic concretizat. Nu recomand ! Mare atentie !!! La 2 luni de la comanda inca nu mi-a fost livrata marfa si nici banii returnati , sunt nevoit sa apelez la protectia consumatorului !
D. T.
Extrem de dezamagita, am comandat niste scaune de bar in luna martie. Reprezentantii firmei mi-au spus ca ele vor fi disponibile in mai. Iar in mai am fost anuntata ca trebuie sa astept pana in septembrie.
I. R.
LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM!! De doua luni aștept un lavoar și o masca și nu pot sa îmi spună niciodată care e statusul comenzii când ii sun. Tot timpul îmi spun ca revin cu un telefon. La un moment dat mi-au spus ca îmi va ajunge în 19 noiembrie dar acum iar nu mai știu sa îmi spună statusul comenzii. Nu ii recomand absolut deloc!
C. B.
Am achizitionat o masa Nolan cu 4 scaune Enzo. Masa a venit avariata in timpul transportului si am solicitat retur, iar oamenii au fost amabili si au inlocuit piesa avariata (blatul).
Am comandat si un pat Fris de care suntem multumiti.
Personal am avut o experienta placuta cu cei de la Somproduct.
D. B.
Magazin de mobilier interior bun. Se poate face și pe comandă. Accesibil online.
G. S.
Personal amabil!
R. V.
Am incercat sa aflu informatii despre produse prin chat online. La fiecare replica trebuia sa astept peste 5 min raspunsul. Am fost informata ca un operator vorbeste in acelasi timp cu mai multi clienti, deci sa nu am asteptari prea mari. Acum ca am citit restul review-urilor, nu imi mai doresc sa cumpar nimic de la ei. Mi se par lipsiti de profesionalism inca de la prima interactiune, desi potrivit preturilor ar fi trebuit sa fie mult mai amabili.
o. d.
Somproduct face reclamă mincinoasă!!! Am comandat o saltea care pe site-ul Somproduct apare cu livrare în 1-2 săptămâni și la sfârșitul trei săptămâni de așteptare, cei din Call Center îmi comunică că nu-mi pot da o dată de livrare!!! Am pierdut posibilitatea de a cumpăra o saltea mai bună calitativ și mai ieftină, din dorința de a-mi respecta"obligatiile contractuale"!!! Rușine !!! Au trecut 6 săptămâni și nu a sosit salteaua! De râs și de bătaie de joc! Niște râși !!
M. S.
Un showroom minuscul, cu două canapele, câteva fotolii și alte câteva piese pe care nu le-am reținut. Remarcabil prin exponate snobish și prețuri exorbitante. Nici măcar nu înțelegi dacă sunt producători, importatori, consignație, arhitecți...
C. G.
Produse de calitate, design plăcut, prețuri bune. Domnișoara designer foarte atentă și profesionistă.
G. I.
Am cumparat doua saltele, o husa am dus'o la curatatorie si s'a decolorat de la emblema, somproduct mi'a oferit o alta husa gratuit, mi'au solutionat problema foarte repede, au fost foarte receptivi. Calitatea saltelelor este foarte buna.
G. S.
În 2015 am achiziționat o saltea Bio UK. Am fost mulțumită de livrare. Dar după 3,ani salteaua este deformata pe mijloc are marginile lăsate și i-au sărit butonii de aerisire de pe lateral. Am avut o discuție cu cineva și mi-a promis o eventuala rezolvare peste 3,sapt.Astazi mi-am comandat o noua saltea,ca să nu mă îmbolnăvesc din cauza durerilor de solduri. Dezamăgitor.
E. S.
Nu as recomanda. Am asteptat doua luni din momentul efectuarii platii avansului pentru o canapea si doua fotolii care urmau sa fie fabricate in Turcia. In mometul in care au despachetat coletele, curierii cu care m-am inteles sa faca si montajul au constatat ca lipsesc toate cele sase manere. A trebuit sa mai astept inca o saptamana ca sa le primesc si sa ma chinuiesc sa le montez personal. Dar ceea ce m-a nemultumit cel mai mult a fost faptul ca nu m-a contactat nimeni care sa-si ceara scuze. De notat ca si produsele sunt de o calitate indoielnica.
I. S.
Produse de calitate cu un pret un pic mai mare decat pretul corect.
N.
Era o vorba "dai un ban dar macar stii pe ce il dai". Din nefericire la SomProduct nu stii pe ce dai banii, si saltelele costa nu gluma, macar de ar fi deosebite. Pozele de pe site nu reprezinta realitatea. Si nu doar la un singur produs (o saltea, o husa si perna). Cum naiba sa lasi pe site niste poze false? cei care vand online sau obisnuit sa insele clientul. Nu realizeaza ca isi ingroapa singuri afacerea. Amatorism.
L. P.
Sunt foarte multumit de produsele achizitionate de la ei. P.S achizitionati produse din Regatul Unit, Danemarca si ocoliti Polonia!
D. C.
Nu sunt in stare sa onoreze comanda in timpul promis, si nu fac altceva decat sa traga de timp pana sunt capabili sa trimita comanda.
D. V.
Am luat o saltea foarte ok.
C. N.
Buna, dupa 3 saptamani de asteptare mi-a ajuns mobilierul de baie cu lavoar classic Oak. Mobilierul ar fi fost ok, dar lavoarul este de cea mai proasta calitate si nu se potriveste deloc cu mobilierul avand marginile f strambe ceea ce creaza un gol mare intre lavoar si mobilier. Prin urmare voi returna produsul! Voi scrie si despre procedura de retur (returnarea produselor costa 59 de lei) si cat timp dureaza sa ti primesti banii inapoi! Tin sa mentionez ca am ajuns la acest site atrasa fiind de designul produselor si ulterior am vazut ca au rating 3 si am avut ceva emotii, Realitatea a dovedit ca erau intemeiate. Mi se pare ca au carente f mari pe partea de control al calitatii si servicii si chiar daca isi fac reclama incontinuu clientii n-ar mai trebui sa se lase pacaliti!
a. m.
Mergeți la ClujNapoca să vedeți mod de prezentare
I. Ș.
Desi pe site apare un termen de livrare de 1-2 saptamani pentru o saltea cu arcuri si la telefon mi s-a confirmat acest interval, salteaua a ajuns peste 3 saptamani. Am dat 3 stele pentru ambalarea buna si calitatea produsului.
C. T.
Neseriosi! Total dezamagita!
V. E.
Nu cumparati de la ei. Produsele sunt de calitate proasta si livrarea este ingrozitoare. Dupa 2 luni jumate de asteptare, iti comunica ca iti lasa produsele f. grele in fatza blocului.
Nu informeaza pe site despre problemele produselor.
Mai rau, review-urile de pe site-ul lor sunt false. Am postat si eu review si nu l-au adaugat.
M. P.
Preturi foarte mari la saltele din spuma cu memorie...au în schimb și saltele "temporare", grosime 4-6 cm, cu garanție 2 ani și la preturi ok. Avantajul e că îți fac pe comandă pe orice dimensiune.
B. S.
Au vreo 6-7 paturi expuse. La saltele nimic de reproșat
M. Z.
Am comandat doua paturi si doua saltele de la ei.
Paturile sunt excelente si am doar cuvinte de lauda pentru producatorul polonez. Montajul nu este asa de simplu pe cat se mentioneaza, din cauza lamelelor din somiera, care se infig greu.
Serviciile SomProduct, insa, au fost execrabile:
- desi am ales plata ramburs, am fost sunat si rugat sa achit un avans, pentru ca "este o comanda mare".
- in momentul plasarii comenzii, mi s-a spus ca livrarea va dura 7-10 zile. A durat aproape 3 saptamani.
- Patul a fost comandat in Bucuresti, dar curierii l-au livrat in Calarasi (mi s-a explicat ca "dintr-o eroare umana"). Aveam nevoie de el urgent in Bucuresti, pentru ca comanda era si asa intarziata destul de mult. Mi s-a spus ca trebuie facut retur la sediul central, si abia de acolo livrat la Bucuresti, si nu mi s-a putut spune cat va dura. Din acest motiv, am ajuns sa platim noi un camion si sa-l ridicam personal din Calarasi, unde curierul oricum nu vroia sa ne dea pachetele, deci am mai platit si acolo o mica "atentie" ca sa ne lase sa ridicam marfa deja achitata.
Concluzia: daca doriti acest model de pat, cautati alt distribuitor sa vi-l livreze.
C. R.
Am comandat o masa extensibila din MDF. Am primit mail si confirmare telefonica de livrare intr-o saptamana, intre timp am primit produsele dupa aproximativ o luna, dupa multe telefoane date. Am primit produsul lovit in multe locuri. Cutia era intr-o stare deplorabila, ulterior a fost pusa in folie de protectie. Produsul era lovit inainte de a-mi fi livrat. Nu trebuia sa iasa din depozit un astfel de produs. Total dezamagit de interactiunea cu cei de la Somproduct.
D. N.
Comanda plasata pe 20 noiembrie. Pe site scria livrare 5-7 zile, la telefon mi s-a dat termen de livrare aprox. 2 saptamani... Am zis fie, ramane comanda. Dupa multe insistente produsele au fost livrate pe 20 decembrie dar surpriza nu corespundeau pozelor de pe site. Scaunul de piele alb era crem iar scaunele de bar au spatarul diferit.
A. J. K.
Din pacate nu pot sa le dau -1 ! Am apelat la serviciile somproduct dupa o recomandare, dar eu sigur nu am sa recomand aceasta firma ninanui! Produsele par sa fie de calitate dar firma din pacate este neserioasa! Dupa ce ei gresesc, adica nu respecta termenul stabilit de ei in contract incerc sa te convinga ca tu esti prost🤔 Rusine
A. P.
Experienta cu aceasta companie a fost foarte neplacuta. Desi la momentul comenzii pe site scria termen de livrare 1-3 zile, ei nu au confirmat acest termen de livrare. In plus comanda de saltele a venit fara perne , livrate ulterior la date diferite dupa nenumarate reclamatii si insistente pentru a se urgenta livrarea. O parte a comenzii a ajuns dupa mai mult de 10 zile lucratoare si incompleta, iar restul comenzii nu a ajuns nici macar pana de Craciun desi am comandat in data de 5 Decembrie. Domnisioarele care raspund la contact center nu au solutii pe care sa le ofere clientilor, doar iti sugereaza sa astepti.
In plus pentru ca produsele nu au ajuns la timp( mai mult de 3 saptamani intarziere), am solicitat restituirea banilor si desi au confirmarea de la FANCURIER ca nu s-a efectuat livrarea si au fost facute retur produsele, totusi SOMPRODUCT refuza sa returneze banii chiar si dupa 2 saptamani de la data returului eu nu am primit banii inapoi.
m. c. r.
Un mic univers pentru un somn agreabil
B. M.
Lipsa de seriozitate in livrare. Aparent au expediat un produs in urma cu 2 săptămâni și nimeni nu îmi poate da o data când voi intra in posesia acestuia ... nu comandati
B. V.
Magazin pentru saltele și mobilier de calitate bună.
M. A.
Nu vreau sa mai aud de această firmă, rusine!!! Nu mai cumpărați produse fără să verificați coletul înainte, REPET VERIFICAȚI COLETUL!!
O. C.
Multumita de salteaua achizitionata! Extrem de confortabila si a fost livrata intr-un timp foarte scurt!
L. O.
Experienta mea cu Somproduct pentru a achizitiona un pat:
- pe site apare termen de livrare 4-5 saptamani - plasez comanda
- dupa confirmarea comenzii Somproduct ma informeaza ca termenul de livrare este 5-6 saptamani
- in saptamana 7 Somproduct imi trimite SMS: au intervenit mici intarzieri, dar se va livra in 3-5 zile
- in saptamana 8 (luni) sun EU ca sa intreb ce se intampla cu comanda mea - raspuns: Somproduct ma va contacta cu informatii (cand ? nu se stie)
- in saptamana 8 (marti) sun din nou EU ca sa intreb ce se intampla cu comanda mea - raspuns: Somproduct ma va contacta cu informatii (cand ? tot nu se stie)
- in saptamana 8 (miercuri) ma suna Somproduct: patul va ajunge in saptamana 9 si luni ma va contacta cineva ca sa imi dea detalii de plata (plata se face in 2 transe INAINTE pe primirea produsului)
- in saptamana 9 (marti) sun EU ca sa intreb ce se intampla cu comanda mea - raspuns: a ajuns patul, dar ar trebui sa ma grabesc sa platesc INTEGRAL pana la sfarsitul zilei (Somproduct nu m-a instiintat pana acum de aceasta) ca sa primesc patul joi
- intreb daca sunt indreptatit la o reducere pentru tot ce s-a intamplat cu comanda mea - raspuns ulterior: 5% (asta iti ofera acum si daca iti instalezi aplicatia lor) pentru ca a intarziat cu 2 saptamani (nu stiu cum au calculat asta)
Livrearea:
- livrarea nu se face cu o firma cunoscuta de curierat, gen FanCurier (asta e folosit de Somproduct ca motiv pentru care a nu oferi plata ramburs)
- se face doar joi pentru Bucuresti (flexibilitate maxima)
- eu am insistat sa noteze ca sa imi fie comunicata ora de livrare de catre curier (acest lucru s-a intamplat), doar asa am avut un numar la care sa mai cer informatii (dar nu m-a ajutat foarte mult), altfel astetpi o zi intreaga ca sa te prinda curierul acasa (sau reprogramezi pentru joia viitoare)
- au intarziat 2 ore fata de ce mi-au comunicat (evident, acelasi interes ca pana acum sa imi comunice intarzierea)
- nu vreau sa ma gandesc prin ce peripetii as fi trecut in caz ca produsul livrat nu era in regula
Pe site figureaza ca tara de origine Germania, dar pe cutiile primite scria Polonia iar la modalitati de plata apare si ramburs su toate ca nu se ofera posibilitatea aceasta.
Nici o scuza nu a fost adresata pe aceasta perioada, deci tind sa cred ca tot procesul pe care l-am relatat este in parametri standard pentru Somproduct. In comunicarea mea cu ei pareau mai degraba deranjati ca nu stau cuminte sa astept, ca vine cand vine. Data viitoare o sa stau cuminte si o sa comand din alta parte.
P. D.
Aplica Ideal Lux Camerino AP3 are pretul afisat 233, iar dupa adaugarea in cos pretul devine 288. Teapa
I. M.
Produse de calitate,iar angajatii sunt politicosi si amabili.