Opinii despre Mobexpert (Magazin de saltele)
Mobexpert
Strada Aurel Vlaicu 1, Cluj-Napoca 400490, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mobexpert, Magazin de saltele în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Mobexpert
Luni
[10h – 19h]
Marți
[10h – 19h]
Miercuri
[10h – 19h]
Joi
[10h – 19h]
Vineri
[10h – 19h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Mobexpert
C. P.
Am comandat un coltar Damien extensibil cu lada. Partea extensibila a coltarului s-a rupt la a treia deschidere in momentul in care pur si simplu m-am asezat pe ea.
Ulterior am vazut ca partea extensibila este fabricat dintr-un material foarte slab, rumegus...atat rama cat si tabla din partea extensibila...
Coltarul era inca in garantia de 2 ani oferita de producator insa dupa 1 telefon la sediul central, 2 telefoane la sediul din Cluj si alte 2 telefoane la persoana responsabila pentru reparatii tot din Cluj
nu am reusit ca Mobexpert-ul nu fara cost (fiind in garantie), nici macar contra cost sa imi repara coltarul....
De 4 saptamani astept , asa cum mi s-a zis la telefon ca ma vor contacta ei "ziua urmatoare".
Desigur in cazurile asemanatoare se poate merge la Protectia Consumatorului daca producatorul nu doreste sa rezolve problema.
Asa se pierd clientii care chiar erau cumparatori fideli...
E. F.
Una dintre cele mai proaste experiente! Nu recomand.
Desi am vazut ca recomandarile nu sunt tocmai de 5 stele m-am hotarat sa comand cateva piese de mobilier. Pe langa faptul ca am dat nnnnnnnn telefoane ba la cluj ba la bucuresti ca sa aflu cand vine mobilierul respectiv si am fost amanata si dusa cu vorba de 2 ori, in conditiile in care pe site erau in stoc cu livrare in 5 zile lucratoare, lucru confirmat, m-am trezit ca au trecut 3 saptamani si mobila IOC. Intr-un final legendar cineva s-a hotarat sa imi curme asteptarea si cu nonsalanta sa imi spuna ca mobila nu mai vine, sa nu o mai astept. Asa...fara sa le pese de clienti si fara remuscari! Nu stiu ce politica au adoptat dar clar nu este una corecta si nici satisfacatoare pentru clienti.
Candva Mobexpert reprezenta un nume, acum nu este nici macar umbra ramasa din ce a fost! Mare atentie cand comandati!
D. G.
Am comandat produse din gama Moon. Produsele coincid calitativ cu ceea ce se vede online. Au venit la timp, bine ambalate. Angajatii au asamblat totul cu profesionalism și au preluat ambalajul. Recomand Mobexpert!
I. B. T.
Am cautat covoare dar aveau doar sub mobila, numai pe site se pot vedea mai multe.
T. S.
Sub orice critica. Comanzi on line, produs pe stoc si totusi te amana cu livrarea. Promisiuni peste promisiuni, spun ca te suna si nimic. Intr- un final te suna si iti spun ca livreaza si trec ore ca si cum ar veni din alta tara. Neseriozitate dusa la rang de arta! Nu recomand.
T. A.
Firma neserioasa, comanda efectuata de mai bine de 6 luni. Tot primesc mailuri de update a comenzii si de reporgramare a livrarii si cam atat.
T. T.
Sub orice critica!!! După lungi așteptări și promisiuni am primit comanda necorespunzătoare (un bufet care trebuia sa aibă uși de sticla a venit cu uși de lemn). De 6 luni fac sesizări și nu rezolva nimeni nimic. Sunt cei mai groaznici!!!!
Z. O.
O dezorganizare totală. Livrarea unui produs din stoc durează 2 săptămâni, după care sună o tanti că s-ar putea să dureze 3. Cam după o săptămână sună din nou o tanti și zice că pot ridica comanda. Magazinul îmi amintește de vremurile comuniste, cum era Fierul sau magazinele din Central. La fel și angajații.
C. C.
Sub orice critică. Minciuni peste minciuni și promisiuni încălcate. Produse, care pe site apar că sunt pe stoc și că se livrează "rapid" în 3-7 zile, de fapt nu sunt pe stoc, se aprovizionează după 2-3 săptămâni sau nici atunci. Pretind banii în avans pe comenzi și apoi sună și promit că le livrează în 2 săptămâni, în loc de 3-7 zile. Nici de această promisiune nu se țin, mai durează, că motive se găsesc... Între timp, ei și-au încasat banii, nu au emis niciun document fiscal și livrează exact când vor ei. Pur și simplu, fac drop-shipping și mint cu nerușinare. În plus, personalul e de o obrăznicie incalificabilă.
L. E.
Am cerut returnarea sumei platite. Dupa spusele lor l-as fi primit dupa 15 zile lucratoare. Vezi de treaba am primit bani aptoape dupa o luna dupa ce trebuia sa le sun zilnic si chiar au fost in stare sa trimita banii pe un cont gresit. Serviciu de cea mai proasta calitate
F. S.
Minus 1 , personal incompetent, mobila de cea mai proasta calitatea.
Mare grija cand achizitionati mobila prezinta risk ridicat de accidentari, riscati sa va spargeti capul cand va asezati !!!!!!!
A. P.
Un loc interesant, nu doar cu mobila ci și decorațiuni stylish.
G.
Personalul este amabil
R. G.
Din pacate , nu am avut parte de o experienta foarte placuta, desi nu am ce sa-i reprosez unei dne cu care am comunicat telefonic, serviciul de "livrare premium" a fost de toata jena. Desi am platit acest serviciu,care consta in aducerea pachetului, asamblarea si colectarea ambalajelor, am avut "surpriza" sa ma trezesc cu toate ambalajele in fata usii, eu crezand ca i de la sine inteles , ca cei doi angajati sa-si duca treaba pana la capat.
S. C.
Mobilierul este de o calitate bună, cel puțin după montaj și la primele utilizări. Transportatorii m-au ajutat să duc piesele mari până în casă.
Montajul a decurs ușor, deși nu am avut instrucțiuni de asamblare. Posibil ca producătorul să nu fi pus intenționat, pentru că piesele se îmbinau foarte intuitiv (este vorba despre un pat).
Din păcate, există o desincronizare mare între termenele de livrare afișate pe site și posibilitățile lor logistice. Promit mai mult decât pot livra, așa cum fac, din păcate, majoritatea retailerilor de mobilă din România. În cazul meu, comanda a întârziat 3 săptămâni. Cu toate asta, persoana de la Cluj cu care am ținut legătura a încercat tot posibilul să grăbească procesul.
C. C.
Sincer pacat de numele Mobexpert la cum e prezentat in Cluj. Magazin nearanjat, cu putine lucruri expuse, unele peste altele. Imi pare rau dar am mers sa cumparam cateva chestii si am plecat cu mana goala si cu un gust amar de ce am vazut acolo. Putea sa arate ca un mic magazin Ikea la cate lucruri au online. Îmi pare rau de recenzie dar asta e adevarul.
S. C.
Mobilier de calitate
E. M. G.
Pe data de 7 ianuarie 2019,am comandat on line o masa pliabila alba;am așteptat să ajungă în magazin ,să fiu contactată și nici un răspuns După aproximativ trei săptămâni mi am permis să deranjez o angajată,să imi spună statusul comenzii;deranjata de telefonul meu ,mi-a zis intr-un final că in două săptămâni maxim ,o să am masa!Mda,suntem în 16 martie(aproape trei luni)și nici vorbă de masă!Câtă seriozitate!🙄Nu recomand,nu recomand,nu recomand!Masa venea pe picioarele ei chiar și din alt continent,în 3 luni !😃
m. d.
Mobexpert, este un magazin de mobilă. Găsești aici tot ce dorești.....sunt multe produse și ai de unde alege! Eu am căutat mobilă de bucătărie și au mobilier modern și de calitate.
T. A.
- servicii de cea mai proasta calitate!!!!
- am comandat cu ridicare din magazin, cand am ajuns la magazin mi-au zis ca au uitat sa ma anunte ca nu de acolo se ridica coletele, ci din depozitul din someseni
- am fost la depozitul din someseni, acolo nu era nimeni
- am revenit la depozitul din someseni, si la fel era inchis, in ideea in care am facut 60 km pana in cluj
- protectia consumatorului ar trebui sa ii inchida!
N. I.
Personal impertinent. Pe care îl deranjezi ..dacă intreb ceva 😂
M. V.
Servicii execrabile - am comandat si platit set canapea + fotoliu in ianuarie, cu termen de livrare 12 martie. In 03 aprilie, inca nu au sosit. La ultimul apel telefonic mi s-a zis ca e posibil ca dupa saptamana viitoare sa... Oribila experienta!!! ATENTIE LA PRODUSELE COMANDATE PE CARE NU LE AU IN STOC!!!
M. E.
Ma asteptam sa fie un aer modern si personal mai preocupat de clienti.
I. M.
Doamnele de acolo sunt tare dragute si te ajuta cu tot ce ai nevoie!!!
C. S.
Produse de calitate buna, preturile sunt ok cind sunt reduceri.
C. S. M.
Mobila moderna ,servicii de livrare si montaj la termenele stabilite.Personal amabil, showroom-ul din Cluj sub standardele necesare.
A. P.
Servicii jenante! Produse existente în stoc, cu termen de livrare 2-5 zile lucrătoare, ajung sa fie livrate cu întârziere colosale, chiar și de 50-60 de zile. Întrebați fiind, ridica din umeri și răspund arogant, "va sunam noi, nu noi greșim ci colegii, logistica, administratorii site-ului.. etc".
F. S.
Locuiesc în această zonă. Nu am fost impresionat niciodată de preturile lor.
D. O.
Majoritatea firmelor din cluj au putine stele. Personalul prost pregatit si angajati din toate ramurile agriculturi scad mult calitatea firmelor. De unde sa incep. Unde sa termin.
O. B.
30.05.2017
Am comandat o masa de 2400 lei. Mi-am luat liber de la servici pentru livrare. Am stabilit împreună ora și data, dar nu au venit. Cand i-am sunat mi-au zis ca nici nu intentionau sa vina pentru ca li s-a defectat masina si au reprogramat-o unilateral 😯 pe alta data!!!. Presupun ca eu trebuie sa astept pana la alta data.
Un final mi-au promis ca îmi fac favoarea de a ma suna în ziua când binevoiește sa facă livrarea sa stabilim ora...vom vedea
Vad ca recenziile legate de calitatea produselor nu e prea buna, sper sa nu am o surpriza de proporții.
31.05.2017
Epopeea incompetentei continua: Azi a venit masa. Reprezentanții Mobexpert au început montajul și au constatat ca lipsesc niște gauri în picioare din fabricație motiv pentru care nu pot finaliza montajul și pentru care si-au luat masa și au plecat. Noi așteptăm să vedem dacă o sa primim alt colet complet sau doar un picior găurit, după care aflam când o sa revină cu produsul complet pentru montaj.
Nu avem un orizont de timp, evident.
A. A.
Păcat ca nu se pot da zero stele ,personalul de la Mobexpert si mobilierul pe care îl vând o merită din plin!Nu faceti greseala sa cumpărați de la ei ca veti regreta;mobila scumpa si de proasta calitate!
Personalul arogant ,chiar obraznic
D. I.
Oameni plictisiti care considera un efort sa salute potentialii clienti. Asa se intampla cand cererea de mobilier depaseste oferta de mobilier, si te afli in Romania. Ajungi sa te rogi de un consilier de vanzari, sau mai rau, sa nu fi bagat in seama. Cam asa se prezinta situatia la Mobexpert Cluj.
C. C.
Nici măcar o stea nu merita.
B. H.
Prețuri cam mari,părerea mea...
M. C.
Preturi convenabile si multe reduceri !
A. K.
Ciobanii care au livrat mobila pe str teleorman au dat peste caramida cu care isi rezerva vecinul locul de parcare din fata blocului si au plecat... Au dat de 3 ori (fata spate fata) peste ea ca sa fie sigur ca nu se poate strange usor...
m. p.
E greu sa afli ceva despre calitatea produselor. Vanzatoarele te fac sa te simti nedorit inca din usa!! Nu e prima data cand am sentimentul acesta. Evident, nu voi mai intra in acest magazin. Am preferat sa comand de la Mobexpert outlet. Telefonic am primit mult mai multa asistenta: raspunsuri pertinente, disponibilitate, politete... Dar anumite produse, cum sunt canapelele, e greu sa le achizitionezi fara sa le fi vazut "pe viu". Steluta (1) e doar pentru ca purtati numele de Mobexpert.
R.
Comanda livrata după 3 luni !
A. S.
Am comandat o măsuță de cafea, ieri am primit coletul și din păcate am fost total dezamăgită, măsuța este sub orice critica, e outlet și recondiționata la noi!!! La prețul de 935 lei am avut pretenția sa primesc un produs nou și de o calitate mult mai ridicata mai ales ca susțineți ca sunteți numărul 1!!!! Dezamăgitor!!! Nu recomand!!!
I. M.
Servire super personal dragut!!!
A. P.
Mobila de calitate dar din pacate nu au mostre dupa toate materialele care alcatuiesc produsele de pe site.
m. p.
Am așteptat 30 de minute până să fiu servită ( vânzătoarele fiind prinse in discuții personale), iar in final au fost prea plictisite să îmi arate produsul dorit preferând să îmi spună că nu este pe stoc in magazinul din Cluj,chiar dacă acesta era expus
A.
Execrabil serviciul de suport clienti. Nu raspunde nimeni la numarul de Cluj, problema care am observat-o de peste 1 an.
D. D.
am cumparat de la ei si am fost multumita doar de aspect, nu si de calitate. in magazin parea altfel...ciudat!
A. M. S.
Mobexpert- mobilă frumoasă, prețuri f. frumoase.
S. S. P.
Produse bune gasesc aici mereu
A. A.
Calitate jalnica, nu recomand!
C. M.
Nu am cumparat nimic,aer de invechit,mobila putina,ti se recomanda sa te uiti pe site.
r. m.
E OK. CURĂȚENIE, ORDINE, SERVIRE BUNĂ.
Z. G.
Frumos aprovizionat
C. R.
Doamnele sunt foarte dezagradabile.
Nu recomand.
I. P.
Gama foarte slabă de mobilier de birou!
R. P.
Mobila cam scumpă și nu este așa de frumoasa
D. C.
Preturi mari, servirea lasă de dorit 😕
A. S.
Marfa scumpa si calitate slaba
J. L.
Trebuiesc imbunatatiri,incepand de la personal
D. D.
Calitate la un pret rezonabil
P. G.
E super
A. S.
slabut
S. K.
Mobila frumoasa, de calitate, decoratiuni deosebite, dar s-a intarziat cu livrarea. Personal amabil in magazin si la telefon.
Update: In data de 21 martie 2021 (duminica) am comandat 6 lustre. Coletul a ajuns din Bucuresti la Cluj in 23 martie. Problema e cu cei de la Fan Courier din Cluj. Au trecut 2 zile si inca nu am primit pachetul! Din Apahida pana in Cluj nu sunt in stare sa-l aduca! Daca stiam ca cei de la Fan Courier din Cluj sunt atat de incompetenti, as fi optat pt ridicare din magazin.
A. V.
(Tradus) Nu am văzut niciodată atât de multă incompetență și o îngrijire mai slabă pentru clienți în toată viața mea. Am plătit integral niște mobilier și am așteptat o lună să-l primesc. Nimeni nu răspundea la apelurile mele telefonice, la e-mailurile mele, la textele mele. Pacat ca nu am facut un aparat de fax. În cele din urmă, m-am dus la magazinul lor doar pentru a afla că mobilierul meu era în depozitul lor, așteptând să-l ridic. Niciodata.
(Original)
I've never seen so much incompetence and a worst customer care in my whole life. I've fully paid some furniture and waited for one month to received it. Nobody was answering my phone calls, my emails, my texts. Too bad I didn't a fax machine. Eventually I went to their store only to find out that my furniture was in their warehouse waiting for me to pick it up. Never again.
P. A.
(Tradus) Sunt oameni incompetenți. Am comandat o garderobă de la ei în 29 septembrie 2019, iar procesul de livrare a fost cât se poate de rău. Trebuiau să apeleze clientul pentru a lua măsurile de livrare, dar nu au făcut-o. Trebuie să le suni de mai multe ori și dacă răspund, spun că te vor suna mai târziu. După ce au stabilit livrarea, au adus garderoba greșită, culoarea nu se potrivea cu comanda. Acum ghici ce, trebuie să le suni din nou pentru a configura o livrare nouă, ce implică asta? O nouă zi pierdută de la locul de muncă pentru că trebuie să fiți acasă În concluzie, până când vor angaja oameni care știu de fapt cum ar trebui să arate o culoare specifică, până când vor angaja oameni care pot gestiona mai multe comenzi, vă recomand cu toții să NU mergeți la magazinul lor.
(Original)
They are incompetent people. I ordered a wardrobe from them in 29 September 2019 and the delivery process was as bad as it can be. They were supposed to call the client in order to make the delivery arrangements but they didn't. You have to call them multiple times and if they answer, they say that they will call you later. After they established the delivery, they brought the wrong wardrobe, the color was not matching the order. Now guess what, you have to call them again in order set up e new delivery, what that involves? A new day lost from the job because you have to be at home In conclusion, until they will hire people that actually know how a specific color should look like, until they hire people who can manage multiple orders, I strongly recommend to NOT go to their store.
M. D. B.
(Tradus) Mobilierul și magazinul sunt atât de secolul trecut. Aveți nevoie de un upgrade la fiecare nivel.
(Original)
The furniture as well as the shop are so last century. In need of an upgrade at every single level.
H. P.
(Tradus) Acest magazin este cel mai rău pe care îl puteți găsi pe piață. Am cumpărat de la ei o canapea de chihlimbar și în 4-5 luni s-a stricat. Nu a fost folosit ca pat de dormit, folosit doar pentru vizionarea la televizor.
Marginile de la mijlocul canapelei s-au deformat și au devenit curbate și a apărut un decalaj între spătar și scaun când canapeaua a fost folosită ca pat de dormit.
Când am solicitat o rambursare sau pentru a schimba canapeaua în garanție, am fost complet ignorat. Au cerut câteva fotografii, dar a trecut o lună de pe e-mailul meu cu fotografiile și nu m-au contactat. După aceea am sunat și mi s-a spus că vor veni să facă o evaluare, dar din nou au trecut câteva săptămâni și nu s-a întâmplat nimic.
Am trimis din nou un e-mail și i-am amenințat cu protecția consumatorilor și apoi am fost contactat în cele din urmă pentru o evaluare.
După aceasta, nu m-au contactat timp de 3 săptămâni, așa că a trebuit să-i ameninț din nou pentru a avea o reacție. I-am informat că vreau o rambursare, dar mi-au spus că nu au o mașină disponibilă să vină și să o ridice, așa că am nevoie să o duc personal la magazin.
Mi s-a spus că nu pot oferi în aceeași zi banii, întrucât persoana care se ocupă de comenzile online nu era acolo și că mă va contacta, ceea ce nu a făcut după două zile, m-am dus din nou la magazin pentru a obține bani.
Doamna care a făcut acest lucru a fost foarte neprietenoasă, spunând că nu-mi poate oferi numerar, deoarece nu au clienți care au plătit în numerar, dar nu am făcut backup, așa că a putut să-mi restituie din alte surse (cred că a fost precedentul zile chitanțe).
Nu cumpărați niciodată nimic de la Mobexpert deoarece sunt cei mai răi comercianți.
(Original)
This shop is the worst you can find on the market. I bought a Amber couch from them and in 4-5 months it was ruined. It was not used as a sleeping bed, used only for watching TV.
The margins from the middle of the couch deformed and they became curved and a gap appeared between backrest and the seat when the couch was used as a sleeping bed.
When I requested a refund or to have the couch changed on the guarantee, I was completely ignored. They requested some photos but a month passed from my email with the photos and they did not contact me. After that I called and i was told they will come and make an assessment, but again a few weeks passed and nothing happened.
I emailed again and threatened them with consumer protection and then I finally was contacted for an assessment.
After this they did not contact me for 3 weeks so I had to threaten them again in order to get a reaction. I informed them that I want a refund but they told me they do not have an available car to came and pick it up so I needed to take it personally to the shop.
I was told they could not provide the same day the money as the person who deals with the online orders was not there and that she will contact me, which she didn't do so after two days I went again to the store to get the money.
The lady who did this was very unfriendly saying they can not provide me the cash as they did not have customers who paid in cash, but I did not back up so she was able to refund me from other sources (i think it was the previous days receipts).
Never buy anything from Mobexpert as they are the worst merchants.
F. V.
(Tradus) Deși au un anunț uriaș, este greu să găsești intrarea care te duce la etaj la magazin. La ușă, dacă nu acordăm atenție, ne putem smulge mâinile când vrem să închidem ușa în spatele nostru când intrăm; mânerul este montat în locul nepotrivit și ne apasă degetele împreună. Nu există încălzire, doar în biroul lor (am fost în decembrie). Oamenii care lucrează acolo au fost drăguți, dar problema pe care nu o rezolvam a fost rezolvată, am rămas doar cu promisiunea.
(Original)
Bár oriási reklámjuk van, mégis nehezen megtalálható a bejárat, ami felvisz az emeleti üzletbe. Az ajtónál, ha nem figyelünk, összetörhetjük a kezünket, amikor bemenetkor be akarjuk magunk után csukni az ajtót; a fogantyú rossz helyre van szerelve és odaszorítja ujjainkat. Fűtés nincs, csak az irodájukban (decemberben voltam). Az ott dolgozók kedvesek, de a felmerült gondot nem oldották meg, csak az igérettel maradtam.
v.
(Tradus) Există o mulțime de probleme cu serviciile lor. Am comandat de la showroom-ul lor un dulap. Au spus că va ajunge în jur de 5-10 zile. După aproape o lună încă îl așteptăm.
(Original)
There is a lot of problem with their services. We ordered from their showroom a wardrobe. They said that it will arrive around 5-10 days. After almost a month we are still waiting for it.
M. P. M.
(Tradus) Pur și simplu oribil client service .. după o lună eu sunt încă în așteptare pentru lucrurile pe care am comandat să ajungă.
(Original)
Simply horrible customer service..after a month I am still waiting for the things I ordered to arrive.
J. S.
(Tradus) Au mobilier foarte frumos.
(Original)
They have very nice furniture.
s. e.
(Tradus) O.K....
(Original)
Ok....
V. P.
(Tradus) Mobilierul, cam prea scump
(Original)
Furniture, a bit overpriced
C. T.
D. L.
C. T.
C. P.
M. G.
M. M.
C. F. P.
I. A.
V. K.
A. T.