Opinii despre Studio Moderna Romania (Magazin de saltele)
Studio Moderna Romania
Splaiul Independentei 319L Sema Park, București 060044, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Studio Moderna Romania, Magazin de saltele în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Studio Moderna Romania
Luni
[09h – 17h:30h]
Marți
[09h – 17h:30h]
Miercuri
[09h – 17h:30h]
Joi
[09h – 17h:30h]
Vineri
[09h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Studio Moderna Romania
I. P.
Total dezamagita. Aveti grija cand comandati, sa nu platiti inainte, platiti doar la livrare, intrucat riscati sa nu mai primiti produsul. Chiar si dupa sesizari la relatii cu clientii, timp pierdut, n am reusit sa recuperez nici banii, nici produsul nu a fost livrat.Deci țeapă! Aceste lucruri arata cat de serioasa este o firma si cat de "mult" ii pasa de clienti. Eu nu mai am de gand sa comand vreodata aici.
C. A.
Eu am avut o comanda cu o valoare de peste 1500 de lei. Am platit si transportul si au fost groaznic ambalate. Am avut o experienta FOARTE neplacuta cand am desfacut cutiile, daca pot fi numite asa, si am vazut ca 80% din produse aveau defecte majore. In plus doar 2 produse au fost in cutiile originale, celelalte fiind invelite intr-o folie si aruncate la gramada. S-a mirat si curierul cand mi-a adus pachetul. Nu ma asteptam la asemenea servicii de la o companie cu un asa renume. Pe langa faptul ca am platit transportul la o comanda cu o suma nu chiar mica, achitata online cu cardul a avut si o intarziere pe masura pe motiv ca "dureaza impachetarea produselor".
V. N.
Fara steluta,cu mare incredere am comandat un produs NOU(cel putin asa am crezut},am primit un produs second hand(ambalaj deteriorat,produscu urmede folosinta si neprotejat de ofolie ca oriceprodus NOU} si ceamai tare faza,e ca dupa RETUR am primit EXACT acelasi produs!Greseala?Da de unde !SFIDARE!Jocul nervilor!Pe scurt EXECRABILI!!!!!
PS v-am dat o steluta pentru ca altfel nu ma lasa sa postez,dar nu v-as fi dat nimic!
N. C. M.
Cel mai neserios operator economic din Romania! Am comandat pe data de 6 decembrie 2020 un prajitor de paine Delimano pe care l-am platit online cu cardul. La data de 8 decembrie am primit pe mail dovada confirmarii comenzii impreuna cu factura fiscala. La 2 saptamani de la primirea confirmarii comenzii am trimis mail catre ei cerand detalii cu privire la statusul comenzii. Niciun raspuns. In urmatoarea saptamana inca un mail trimis catre ei. Din nou, niciun raspuns. Pe data de 4 ianuarie 2021 (la o luna de la plasarea comenzii) am sunat la ei, acolo unde mi-a raspuns o domnisoara care mi-a spus ca: "isi informeaza superiorii si ca va reveni cu un raspuns". 4 ore mai tarziu sun din nou, o alta domnisoara raspunde ca inca se asteapta raspuns de la superiori si ca vor reveni ele cu un telefon pana in ora 5. Evident, nu a sunat nimeni inapoi. Revin in urmatoarea zi cu un apel telefonic si un al treilea angajat imi relateaza ca produsul de fapt nu era pe stoc in momentul in care am plasat comanda si ca motivul pentru care mi-au fost incasati banii de pe card si motivul pentru ca mi-au emis factura a fost pentru ca se astepta un transport din polonia, transport care nu a mai ajuns. Mi-a zis ca mi se vor returna banii si ca sa astept un apel telefonic din partea departamentului de finante (practic mi se vindeau gogosi pe banda rulanta). Asteptarea apelului de la departamentul de finante este inutila, nu va suna nimeni in mod evident. Pasul urmator il reprezinta depunerea unei reclamatii la ANPC, asa cum cred ca ar trebui sa procedeze fiecare persoana care ajunge sa cumpere de la acest retailer de 2 lei.
As vrea sa subliniez, de asemenea, ca recenziile de aici de pe google de 5 stele vin de la angajati, nicidecum de la clienti. Incercati sa le cititi pe cele de 1 stea, reflecta toate adevarul din spatele Studio Moderna.
i. m.
Am comandat o Saltea 90x200, platita cu cardul in data de 16 Noiembrie, nici pana in data de 3 decembrie nu se procesase, revin pe 15 decembrie cu alte intrebari, nimic, firma asta zici ca nu exista pe parte de suport clienti, sun pe 30 decembrie, iar nimic, sun pe 4 ianuarie 2021, o sa verifice
BA VOI CHIAR SUNTE TI NESIMTITI?
Nici bani nu i am primit inapoi macar
O sa ma adresez Opc in scris incepand de astazi, prima si ultima oara cand mai achizitionez de la voi
Pe 20 decembrie ma sunat un putzoi sa imi ofere o perna si niste cadouri de 3 lei
BA, voua chiar nu va este rusine?
C. R.
Detineti cele mai calitative produse din tara pe gama de bucatarie (delimano), dormitor (dormeo), curatenie si igiena (rovus), dar si gama de sanitate (wellneo) si incaltaminte (walkmaxx).
Sunteti cei mai buni!
I. F.
Am comandat saltea dormeo, pot spune doar ca este senzationala, de o calitate aparte, au trimis-o la usa si frumos ambalata! Felicitari companiei!
A. M.
Profesionalism!
Studio Moderna se numără printre cele mai eficiente companii în vederea colaborării cu clienții.
O companie care oferă produse de calitate.
M. H.
Produse foarte bune pe care le folosesc cu multa plăcere ! Recomand calitatea lor , este foarte buna !
f. c.
Recomand produsele, in special Dormeo, Delimano si Rovus produse foarte bune!
n. v.
Dezamagit.Am primit comanda dupa 11 zile. Dupa atata asteptare am primit produsul defect.Am sunat si mi s-a spus sa astept.Nu a mai sunat nimeni. In aceeasi zi am returnat produsul defect. A trebuit sa platesc eu curierul. Pai eu sunt vinovat ca produsul a fost trimis defect? Nu recomand nimanui sa faca cumparaturi de la ei. Sa vad dupa cat timp primesc marfa ceruta,dar functionala. Daca se intampla ca bunul comandat sa fie tot defect,iar platesc si asa mai departe.Unde ajung? Nu merita nici o stea. Dar nu poti timite recenzia. 26 11 2020 ora 13.20. am fost sunat de catre doamna GABRIELA de la Studio Moderna,prin care mi s-a adus la cunostinta ca obiectul trimis a fost defec,urmand ca saptamana viitoare sa primesc altul.(functional).Doamna a fost foarte amabila. Nu pot sa mai reprosez nimic. Pentru corectitudinea si promtitudinea de care au dat dovada ma declar multumit si placut impresionat.Nu ma asteptam sa se rezolve cazul in speta asa de repede si cu atata amabilitate.De aceasta data pot sa le acord 5(cinci) stele. As vrea sa adaug: cand sunt vinovati trebuie criticati si mustrati. Dar trebuie sa fim corecti cand si dumnealor raspund corect cerintelor noastre . Multumesc pe aceasta cale! Mai multa atentie cand expediati bunurile comandate de clienti. Astfel nu mai dati nastere la critici si pareri negative.Chiar daca se rezolva problema ca si in cazul meu,prima parere conteaza.
D. K.
Am comandat si achitat integral online, de la Studio Moderna, 4 seturi de produse insa am fost neplacut surprinsi sa constatam ca, in data de 7.12.2020, am primit doar 1 set! Mentionam ca in data de 8,11 si 16.12.2020, am contactat firma atat tlefonic, cat si prin e-mail si am fost asigurati ca, in decurs de 7 zile, vom fi contactati pentru solutionarea problemei. Pana astazi, 30.12.2020, nu am primit nici un raspuns, situatia ramanand nerezolvata! Nici nu-i de mirare ca aveti, 2,6 stelute... sunt prea multe!
B. R.
Recomand produsele, preturi bune si calitate ridicata.
O. F.
Cei mai buni agenți de vânzări! Foarte amabili și receptivi
M. A. C.
De ce mai exista "Departamentul Relatii cu Clientii" daca nu raspunde nimeni 24 de ore din 24? Iar contravoarea produsului returnat mai aveti de gand sa o virati in cont, sau imi pot lua adio de la acei bani? La numarul de telefon nu se raspunde, la emailuri nici atat, noi clientii cum ar trebui sa primim informatiile necesare?
C. G.
Buna ziua, am comandat 3 perne de la Dormeo acum o luna, am primit 2 si tot astept...sa vina si a treia...la telefon mi-au transmis ca verificarea problemei dureaza 14 zile...really?...in call center stai si 50 de min, urmeaza sa scriu si la ANPC...PROMIT sa nu mai cumpar de la astfel de firme fantoma
M. C.
Sub orice critică... Aștept și astăzi o comanda dată în urmă cu o lună. De fiecare dată când îi sun, după 30 de minute de așteptare, îmi spun aceeași poveste: "ii transmit problema unui superior și veți primi comanda"... Nu le pasă de clienți, plus că lucrează cu DPD Curier, altă companie la fel de "serioasă".
A. G. T.
Foarte mulțumită de produse și companie produse de cea mai mare calitate
G. P.
Si eu am luat teapa de la aceasta firma. Nu am mai primit banii inapoi la o luna de la retur. Am tot sunat la ei si mereu imi spun ca au preluat o sesizare si ca vor investiga. Pasul urmator va fi plangere penala la politie.
o. m.
Bataie de joc pe bani grei! Comandat saltea Dormeo si topper cu mentiunea preluarea saltelei vechi si, bine-nteles, n-au mai ridicat salteaua veche! ,,Venim dupa-masa, venim maine''! N-au mai venit nici in ziua de azi! Dupa review-ul acesta mi-au trimis un mail întrebându-mă care e problema că o să o rezolve! Le-am raspuns, le-am trimis facturile cu ambele comenzi la care n-au ridicat saltelele, NIMIC! LA TELEFON NU RĂSPUND SUB NICI O FORMĂ! NIȘTE JEGURI E PUȚIN SPUS! Da' să-i vedeți cum fac când vrei să cumperi de la ei! MI-E GREAȚĂ DE AȘA CEVA! N-AM CUVINTE SĂ-I CARACTERIZEZ!
M. M.
Profesionalism, corectitudine, calitate.
I. N.
Hotie fara margini, nu va lasati pacaliti de promotii!!!!! iti iau banii de card si nu livreaza produsele...cand incerci sa iei legatura cu cineva de la ei raspunde o domnisoara care da mai departe solicitarea si iti spune ca te va suna cineva...dar nu te suna nimeni!!!!
I. T.
NU RECOMAND!! NU FACETI GRESEALA SA COMANDATI VREODATA PRODUSE DE LA EI : DORMEO / DELIMANO / NUTRIBULLET ETC.
Am comandat o saltea online pe data de 2 Iulie. In 6 Iulie prímesc mesaj ca salteaua a fost predata curierului si se livreaza in maxim 5 zile. Astazi, 13 Iulie sun la ei pentru ca nu a ajuns inca salteaua si mi se spune ca inca nu a plecat din depozit...adica mesajul de acum o saptamana a fost vrajeala toatala, iar domnisoara cu care am vorbit imi zice ca mesajul se trimite automat cand incep sa impacheteze coletul...deci lor le ia mai mult de o saptamana sa impacheteze o saltea...cand mentionez acest aspect isi schimba povestea si imi zice ca nu a mers curierul sa ridice coletul...la fel intr-o saptamana curierul nu a avut timp sa merga sa ridice un colet...vrajeala.
Cel mai neserios retailer online, niciodata nu am avut astfel de probleme cu alte companii la o comanda online.
Reclamatie la Protectia Consumatorului direct!
L. C.
Azi am primit coletul si am avut o surpriza neplăcută, oala care am comandat-o era lovită 😡😡😡
r. m.
mediu placut
M. M.
Nu este pe gustul meu.
R. L.
Sunt de o neseriozitate maxima. Comand o saltea Dormeo si am achitat cu conditia sa fie livrata in cel mult 4 zile. Am obtinut angajamentul ferm pentru termen livrare si am achitat comanda. La mai mult de zece zile de la comanda mi se spune ca este in coletare (exact acelasi lucru spus si acum 7 zile)! Sunt interesati doar de vanzare nu si corectitudine
F. C.
Au perioade cu reduceri mari, dar plasezi comanda si stai si astepti. Daca incerci sa ii suni iti spune un robot ca revin ei, la email-uri nu raspund (4 telefoane si 4 email-uri). Cand in final isi dau seama ca reducerea era prea mare iti spun senin ca produsele nu sunt pe stoc, cu toate ca la momentul plasarii comenzii erau. Mincinosii vor sa vanda doar la pret intreg!
c. m.
Produsele sunt bunute in mare parte. Relația cu clientul este mizerabilă, aroganță, negare, total anti-client. Cu siguranță pe viitor ii voi evita.
L. G.
Recomand!
M. S.
Am aplicat pentru angajare, am fost acceptata, am mers la interviu. Am discutat cu doamna respectiva, i am spus ca eu lucrez momentan dar ca vreau o schimbare. Mi a povestit despre aceasta companie și totul părea ok, mi a spus ca se face training de 3 zile, se da un test și de a doua zi se semnează contractul. I am propus sa vin la acel training și după sa i au o decizie. Mi a spus ca nu se poate face training înainte dacă nu îmi dau demisia. A rămas sa ma gândesc și sa ma sune după câteva zile. Am întrebat o dacă acel test nu se promovează ce se întâmplă?? Mi a spus ca nu este nici o problema și ca este un test fictiv, și ca se semnează contractul de a 2 zi. Mi am dat demisia și am mers la training, care defapt nu este de 3 zile ci 4 ore, nu faci practica pe aplicație ci ți o trimite sub forma de pdf. Și a 2 zi îți dă test, dacă nu îl ei ai rămas în aer, și trebuie sa aplici după 3 luni dacă mai vrei o experiență. Dacă cei cu care faci training te place treci, dacă nu, nu. Surpriza mea a fost când am sunat o pe doamna respectiva, și mi a zis ca defapt testul dacă nu îl iei se repeta. Ceia ce la training nu ți se spune, îți dă cu flit. Deci mare atenție dacă vreți sa va angajați acolo, eu una nu va recomand. Asta a fost experiență mea.
L. I.
Nesimtiti. L-au pacalit pe tatal meu ca nu ii mai iau transport in schimbul unui produs si a unui abonament, deci cost suplimentar. Cand a sunat sa anuleze, surpriza, nu se poate..trebuie sa sune persoana pe al carui nume era comanda, desi cu el au facut confirmarea. Am sunat si alta supriza, doamna stia pentru ce am sunat, desi nu am spus nici un nume, numar de comanda si...evident nu se poate anula, a fost data deja la curier, plus ca mai dura alte 14 zile pana venea doar salteaua daca doream anularea...Putea sa spuna direct tatalui meu asta, nu sa mai sun si eu, sa stau 30 de minute sa raspunda cineva, ca sa aflu ca a fost plasata comanda si nu se poate face nimic fara sa am de asteptat alte 14 zile.
A. N.
De evitat! Am comandat o perna (200ron) care a venit desigilata ambalajul rupt iar perna extrem de murdara si se vedea ca a fost depozitata necorespunzator, retur greoi astepti 2 saptamani pana iti returneaza banii, timp pierdut firma neserioasa servicii de proasta calitate angajati nepasatori, EVITATI!
N. D.
Curată nesimțire au sunat-o pe soția mea cu oferte de black fridei și după 30de minute de insistența au convinso să cumpere un aspirator cu spălare spunîndui că îl au pe stoc. La primire am constatat că nu era ce am cerut și am sunat la nr de tel pe care ni l-au lăsat și am cerut să îl returnam, de două săptămâni ne spun că vor veni cei de la curierat să-l ridice dar nu sa întâmplat așa păcălesc oamenii cu produse de care nu au nevoie să-și facă targhetul si clientii rămân cu banii dați. Nu merită nici măcar o stea.
I. P.
Experienta mea cu o angajata a dvoastra prin telefon a fost tare neplacuta,felul ei de a vb,ttonul, de parca ea hotareste pe banii mei. 👎👎👎
D. P.
Lipsa de seriozitate!!! Am renuntat la o comanda destul de mare din mai multe motive:
- am asteptat aproximativ 3 saptamani comanda
- a fost ambalata ingrozitor (toate produsele au fost puse "la gramada" intr-o cutie rupta, care nu putea fi numita cutie)
- toate produsele au fost defecte (sparte, zgariate, modeluri gresite, fara cutii)
- personalul m-a ignorat cand am incercat sa le explic problema
In concluzie, nu voi mai comanda nimic de la aceasta companie!
E. E.
Am comandat mai multe produse de Black Friday, iar dupa o intarziere de 10 zile, am constatat ca produsele erau defecte. Cand am incercat sa discut cu personalul, am fost ignorata pe motiv ca nu e vina lor. Lipsa de profesionalism si de seriozitate!!!
D. D.
Rușine! Și mai îndrăznesc să facă reclame! Cum vă permiteți domnilor să prezentați marfa și să o livrați in asemenea condiții? Nu există comunicare,nu există seriozitate,nu există respect vis-a-vis de clienți!Rușine, rușine...de zeci de ori rușine! Domnule Cristian de ce nu sunați la Protecția consumatorilor? Merită amenzi usturătoare cei responsabili!
G. V.
Am cumparat o saltea de masaj care e o jucarie chinezeasca si de doua zile ma chinui sa gasesc pe cineva sa pot face returul dar la singurul numar care te poate ajuta cineva nu raspunde nimeni
C. D.
Am primit acum ceva zile un colet. Majoritatea produselor au fost defecte si a trebuit sa le returnez. Un lucru este sigur, nu voi mai achizitiona niciodata nimic de la ei.
C. L.
Nu comandati produse de la ei.Daca aveti probleme nu raspund la telefon , pe site nu functioneaza sesizarile si nu aveti cum sa comunicati cu ei.Returul nu functioneaza deloc.
F. S.
Bună, experienta de ultima data, m-a determinat sa renunț la comanda, deoarece nu exista o colaborare între departamente, nu s-a înregistrat o comanda, deși fusesem sunata ca și client vip,după o apelare ulterioara, ca și client, cu oferte speciale, am aflat ca, nu se procesare comanda anterioara. Sunt ferm hotărâtă sa nu mai apelez la aceste servicii.
I. A.
Am cumparat o saltea si e varza....
D. A.
De evitat!!
B. I.
De cate ori este oferta,magazinul din Deva de pe calea Zarandului nu au nimic. Exemplu: oala stone legend 4.4l nu au avut niciodata la oferta,mi sa adus din Moldova. Acuma tigaie clatite 24cm stone legend nu au. Oare ei cand aduc? Nu mi se pare corect sa platesc curier 28 ron odata ce avem magazin in Deva. Parerea mea este sa l inchideti atunci.
T. P.
Câteva produse de calitate, dar majoritatea sunt niște chinezarii ieftine(să mă scuze frații noștri chinezi), iar insistența operatorilor frizează nesimțirea, deși am solicitat să nu mai fiu sunat ei tot insistă!
A. B.
Nu returneaza produsele trimise la garantie inapoi,astept de 1 luna si jumatate un nutribullet
L. P.
EXCROCI!! Cumperi un produs de la ei nu îl folosești 3 săptămâni dupa care când ai treabă și vrei să te folosești de ceea ce ai cumparat constați că nu funcționează. Mergi să duci produsul inapoi iar ei te plimbă prin service . EXCROCI!!!
d. M.
Prostie cît cuprinde.iti cere să faci targeturi și cînd vrei sa propui produse nu le au în stoc !Iar fufele de șefe sunt preocupate mai mult de coafor și nu-și cunosc produsele ...
M. G.
La Tg Mures bătaie de joc de angajati .zi liberă dacă ai o problemă greu de obținut stres maxim concediu greu de obținut lucru peste program si nepontat si asa mai departe mă refer la secția maghiară.
M. M. R.
Lipsa comunicare, lipsa feed back, lipsa produse, lipsa bun simt.
E. P.
LA MAGAZINE SE RESPECTA PROGRAMUL.ESTE DESCHIS DE LUNI~DUMINICA 10~22 CELE DIN MOLURI .IAR CELELALTE MAGAZINIOARE VA UITATI PE NET LA PROGRAM SAU SUNATI LA RELATI CLIENTI SI VA DA DETALII.
O. H.
Mediu propice de lucru, orar flexibil, bonusuri atractive, atmosferă plăcută intre colegi
D. D.
Nu recomand nimănui!!! Neprofesioniști, multă vrăjeală!!! De evitat!!! Nu merită nici măcar o steluță!!!
E. c.
Un loc al tuturor posibilităților
E. P.
(Tradus) Cel mai bun marketing / cele mai multe vânzări!
(Original)
The best marketing / the most sales!
P. E.
(Tradus) Frumos loc
(Original)
Nice place
A.
(Tradus) Defect
(Original)
Cacat
T. C.
A. A.
D. M. S.
E. S.
R. A.
A. L.
T. V.
M. M.
A. A.
A. M.
D. P.
F. Z. T. N.