Opinii despre Mobila Kalenda (Magazin de mobilă)
Mobila Kalenda
Strada Regele Ferdinand 22, Cluj-Napoca 400110, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mobila Kalenda, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mobila Kalenda
Luni
[10h – 20h]
Marți
[10h – 20h]
Miercuri
[10h – 20h]
Joi
[10h – 20h]
Vineri
[10h – 20h]
Sâmbătă
[10h – 20h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Mobila Kalenda
N. M.
O experienta foarte proasta! Am comandat o canapea in septembrie, cu livrare in noiembrie. In noiembrie cand trebuia sa o primim, ne au sunat sa ne spuna ca au uitat sa plaseze comanda in fabrica si ca trebuie sa mai asteptam pana in ianuarie dupa data de 18. Am fost de acord, ce puteam sa mai facem... La sfarsitul lui ianuarie, mult dupa data de 18 inca nu ne sunase nimeni sa ne spuna ce se intampla cu canapeaua noastra desi trecusera mai mult de 4 luni de la comanda. Dupa ce am sunat de cateva ori la numarul de pe site (un numar de mobil la care nu raspunde nimeni) si am scris un email la care nu a raspuns nimeni, lucru care mi se pare inadmisibil, au raspuns la telefon intr-un final si fara sa isi ceara scuze ne au anuntat ca va veni in curand din fabrica, fiindca este gata. Iarasi am asteptat, iarasi nu ne a sunat nimeni, a mers sotul la ei in magazin sa intrebe ce se intampla totusi si intr un tarziu am primit canapeaua in 5 februarie, practic am asteptat sa o primim 5 luni!!! Fara nici o scuza pentru intarziere, nimic. Angajatilor de la magazin li se pare perfect normal sa nu raspunda la telefon sau email si nici nu considera ca macar un " va rugam sa ne scuzati" ar trebui sa primim. Canapeaua a venit fara instructiuni de montaj. Este mai tare decat modelul vazut initial in magazin. Dezamagire totala!
P. O.
Experienta mea cu Kalenda a fost peste asteptari,mai mult de cat atat la ultima comanda totul a mers foarte rapid, comanda online,a2a zi a fost livrata si montata de catre domnul Florin Luputz, foarte multumita de montaj si mult profesionalism, bravo!!!
V. G.
Nu recomand.Mobila arata bine in poze,dar calitatea lasa de dorit.Am cumparat toata mobila din casa din pacate.Dulapurile nu se aseaza cum trebuie,usile la fel.Patul avea nevoie de somiera.Am cumparat somiera pe care mi-au recomandat-o.Este mai joasa decat suportii patului si ar trebui inaltata.Asa este asezata pe politele patului si scartaie fffff urat.Un pat nou care scartaie ca unu de 50 de ani.Am sunat la ei si mi-au spus ca nu ma pot ajuta pt ca trebuie sa caut eu o solutie sa ridic somiera.
D. G.
Evitați această firma!
O experiență cum nu credeam ca se mai poate petrece cu o astfel firmă, în zilele noastre! Relațiile cu clienții sunt sub orice critică! Am așteptat comanda 6 săptămâni, cât scria pe site. Mi s-a spus ca am fost avertizata ca va dura 8 săptămâni, ceea ce era parțial adevărat, deoarece mi s-a spus ca s-ar putea sa vină si mai repede, în 3 săptămâni, de exemplu. După 6 săptămâni și după telefonul meu, au modfificat pe site, la 7. săptămâni. În sfârșit, a sosit comanda, după 7 săptămâni, dar lipseau 2 polițe. Și de aici încolo a început "distracțiea": 4 săptămâni de amânări și discuții telefonice în care angajata se plângea ca e f ocupată , ca nu are timp nici sa meargă la toaleta (chiar așa! ), ca ea nu discuta cu furnizorul, ca eu nu ma informez, nu știu ce se întâmplă în lume, și ca, una peste alta, când o sa sosească polițele o sa ma anunțe! Doar la insistentele mele, aflu, într-o vineri, ca, "victorie" au sosit polițele! Și ca ma programează luni pt livrare. Luni sun și întreb, în ce interval orar, aproximativ, se va face livrarea! Răspunsul:între 10 și 18!
Este 16.41 și încă aștept! Poate mai trece o zi de lucru!
Mentionez ca cei de la firmă m-au îndrumat inițial pt livrare și montaj la o persoana privată, căreia i-am plătit transportul pana în interior și montajul inclusiv al polițelor. Acum spun ca vor livra polițele cu mijlocul de transport propriu, și numai pana la ușa blocului.
Evitați aceasta firmă!
o. l.
Timpul de livrare a comenzii initial specificat de 6-8 saptamani s-a tot amanat pana am ajuns la 14 saptamani.
Din pachet a lipsit o piesa, am sesizat asta telefonic fiind indrumat sa trimit pe email in 08.10.2020, pana azi (22.12.2020) nu am primit nici macar un raspuns ca se vor ocupa de problema si vor comanda alta.
Nu recomand deloc pentru slaba organizare si lipsa de punctualitate/serioziate.
M. B. g.
Profesionalism si relații cu clientii ZERO!
Comanda plasată în urma cu aproape 2 luni nu a ajuns la destinație, in ideea in care specifică ca livrarea se face in maxim 20 zile, iar la nenumăratele telefoane care le-am făcut primeam acelasi raspuns:Urmează să fie livrată!
In ultim moment am anulat comanda, însă fără nici macar a primi o explicație din partea lor sau macar o propunere de a remedia problema.
Jalnic!
L. D.
Mobilier divers , preturi pentru toate buzunarele
D. E.
Mobila de calitate buna, o varietate mare de canapele.
a.
Multe canapele dar cam înghesuit.
A. C. G.
Lipsa de profesionalism. In dimineata in care era programata livrarea, am fost anuntati ca livrarea nu poate fi facuta deoarece canapelei i s-au pierdut in depozit bratele. Prin urmare, am fost invitati sa asteptam alte sase saptamani pentru urmatoarea canapea. Mai mult, este inacceptabil ca firma sa nu poata furniza un interval orar (2 ore) in care va face livrarea, avand in vedere ca sunt livrate produse mari pentru mutarea carora e nevoie de mai multe resurse umane. Produsul a fost achitat la comanda, desigur. O sa ma adresez si OPC, caci din partea Kalenda nu am primit niciun raspuns la reclamatie.
E. B.
Se pot vedea destul de multe produse la fața locului. Am putut alege din multe variante o măsuță de cafea.
D. P.
Am achizitionat o masa sigma si 6 scaune de care sunt extrem de multumita. Mai mult, am avut o mica problema cu blatul de la masa, situatie ce a fost solutionata foarte rapid de catre reprezentantii Kalenda din Cluj!
M. F.
Foarte bine am gasit ce am cautat, domnișoara de la mobila foarte amabilă, profesionistă
F. F.
Buni si profesionisti
R. A.
0 stele... "Cumpar" un obiect de mobilier, il platesc integral si ramane sa il ridic eu din depozit. Ajung la depozit dupa cateva zile si surpriza, produsul meu nu exista... Vorbesc atat la telefon cat si fata in fata cu 4 angajati. Fiecare imi spune o alta varianta pe care o vrea el. Primesc asigurari ca exista un produs in alt oras si am sa il primesc cat se poate de repede. Sun la magazin in acel oras indicat de ei. Aici imi raspunde o domnisoara care imi zice ca au intradevar acest produs, doar ca este vandut si se asteapta livrare ( la alta persoana nici decum eu)... O incompetenta si lipsa de interes iesita din comun...
A. B.
(vezi edit la final)
Nu recomand. Pe scurt, doamnele de la sediul din Cluj sunt niste figurante. (o singura doamna mai in varsta a fost foarte amabila)
Cer avans, iar cand ajunge mobila in depozit, cer toata plata in avans chiar daca tu nici n-ai vazut mobila - ca de... "asa e politica firmei".
Eu am platit in avans, si peste weekend, pana sa-mi livreze comanda, a fost o furtuna si le-a udat mobila din depozit, printre care si a mea.
Mi-au promis urcare si montare gratuita si refacerea comenzii - de fapt iti trimit oamenii seara cateva ore, dupa ce-si termina lucrul in alta parte. Le-au luat 3 seri sa-mi monteze un pat, doua noptiere si-un dulap.
Dupa ce mi-au montat am dat sa sterg oglinda dulapului si am observat un defect. Am sunat, mi-au spus ca rezolvam, si nici pana in ziua de azi nu am mai auzit de la ei.
Concluzie: foarte foarte neseriosi, neprofesionisti, trebuie sa tragi tu de ei (iti spune ca te suna maine la 1 - sigur nu te suna la 1, si trebuie sa-i suni tu pe ei). Odata ce ti-au luat banii, nu dau doi bani pe tine. Nu recomand nici dusmanilor.
Later edit: m-au sunat in legatura cu oglinda, au venit la timp, mi-au schimbat-o rapid si profesionist. Mi-am modificat rating-ul din 1 stea in 3 pentru asta. Totusi nu merita 4 sau 5 din cauza celor de mai sus. Mai vedem la urmatoarele eventualele comenzi.
I. G.
Suport relații clienți 0! Așteptăm după mobilier o luna, și personalul magazinului habar nu are de comanda, nu știe sa ne informeze de nimic. Nu au set complet deși mobilierul respectiv ei susțin ca se da doar la set, anumite piese sunt cu defect, dintr-o parte ni se spune ca se face reducere la piesele cu defect, din magazin ni se spune ca nu.
Vânzătoarea din magazin spune ca a primit in depozit marfa, dar nu știe ce, ceea ce mi se pare puțin credibil, și uite așa o luna de zile și suntem fără mobilier.
F. R.
Soferul nu a avut sa imi dea rest la o canapea de 638 lei si mi-a luat 700 lei spunand ca nu are nici un leu la el.
D.
Mobila pe gustul tuturor👍
D. T.
Preturi bune, produse destul de diverse
N. Z.
Acum m-am trezit sa citesc si eu review-urile, dupa de am cumparat.
Deci: in 8 decembrie am comandat 1 canapea ( ce era in stoc si s-a livrat cand am cerut) + 1 fotoliu ce nu era in stoc.
OK pana aici, toate bune si frumoase, am platit integral la comanda, urmand ca fotoliul sa fie livrat prin 15 - 20 ianuarie, dupa cum ne-a comunicat doamna care ne-a preluat comanda. Intradevar pe formularul de comanda nu a trecut termenul de livrare (gresela mea :( ). Am sunat la ei de vreo 3 saptamani, nu s-a rezolvat nimic, am fost de 2 ori la ei, tot nu am rezolvat nimic, doar ca... se inacarca si va fi livrata....povesti.
Cel mai deranjant este atitudinea doamnei/domnisoarei de acolo ( o dna blonda, cu foarte mult tupeu si atitudine superioara) care se comporta cu tine ca si cu ultimul om.
Acum facand un calcul cele 45 de zile lucratoare maxime pentru livrare ar fi maine, ce este in plus ar trebui sa plateasca penalitati magazinul de 1%/zi din valoarea produsului nelivrat. Maine fac si reclamatie la OPC, vad ca nu sunt singurul cu o experienta foarte proasta cu acest magazin.
I. N.
Gama foarte larga de canapele si coltare
P. A.
De evitat. Respect fata de clienți = 0. Lipsa totala de profesionalism. Depozitul din Apahida isi modifică orarul odată cu schimbarea orei. Pe oră de iarnă deschis pana la 18, pe cea de vara până la 17, desi nu văd care e logica. La depozit, îți trântește marfa langa mașină și te lasă să te chinui să ți-o încarci singur, nu ți-ar da o mână de ajutor, doar nu le mai ești client din moment ce ai semnat procesul verbal de predare-primire. Oricum, am avut cea mai proastă experienta de până acum cu firmele de genul. Mobila Kalenda sunt clar de evitat.
A. C. M.
Mobila de foarte proasta calitate. Personalul e foarte amabil atunci cand incearca sa iti vanda ceva, dar mai apoi nu le pasa de nimc. Am achizitionat un birou ce era expus in showroom. Calitatea lui este foarte proasta, zgariat, palul se umfla iar angajatii nu au avut bunul simt sa il curete macar de urmele de folosire (si de cafeaua varsata pe el). A fost ambalat in folie de plastic (folie pentru alimente) nici macar nu au pus un carton pentru a proteja blatul (la discutia initiala spunand ca il vor curata si il vor ambala corespunzator! Multumesc pentru aceasta experienta, sigur nu voi reveni iar ca si contra recomandare, pot sugera Casa Rusu!
I. C.
Primești toate informațiile de care ai nevoie de la personalul magazinului.
Sunt foarte amabili.
A. B. T.
Mobila drăguță și personal amabil. Am achiziționat doua scaune de birou la un preț foarte bun și de o calitate ridicată. Mulțumim
A. S.
Nu recomand. Descrierea produselor vandute online nu e suficient de explicita. Pe site scria ca scaunele comandate sunt tapitate cu stofa, dar nu era specificat ca e vorba de catifea. Daca stiam nici nu le comandam. Serviciul clienti este execrabil. Comanda a venit dupa 3 luni, desi termenul specificat era mai scurt. Nu m-au anuntat nici ca produsele intarzie, nici cand au ajuns in depozit. A trebuit sa le trimit mailuri si sa sun ca sa obtin aceste informatii. Chiar si asa, timp de 2 saptamani nu au raspuns la un mail in care le ceream informatii despre comanda. Am sunat o zi intreaga si nu a raspuns nimeni la telefon. Pana nu i-am amenintat ca apelez la ANPC nu s-au obosit sa-mi raspunda. Total neprofesionisti. Nici nu si-au cerut scuze pentru intarzierea livrarii comenzii, ce sa mai zic de altceva... Nu voi mai lua nimic de la ei, asta e clar.
A. M.
Reclama frumoasa pe net, in magazin constati ca este o mobila de calitate inferioara la preturi mult prea mari. Ma reorientez...
a. s.
Termen de asteptare mai lung decat cel comunicat, si culmea, tocmai cand primesc canapeaua+fotloiu, sunt neasamblate , fara manual de instructiuni si fara suruburi suficiente. Am pierdut o zi incercand sa o montez si o sa fac retur produselor. Neprofesionisti.
Ps: personalul a fost execrabil, ne-au plasat de la unul la altul, nu intru in mai multe detalii pentru ca povestea e lunga.
O. L.
Dezastru. O experienta f.proasta. Personalul din magazin iti vorbeste frumos pana faci comanda si platesti, apoi ... ignoranta totala. Nici la telefon nu raspund decat foarte greu.
Am asteptat 6 saptamani pentru ce am comandat, conform intelegerii initiale dar am avut parte de o livrare incompleta. Soferul nu avea nici un document cu ce avea de livrat, de la magazin habar nu au ce se livreaza si cand. Nici dupa o saptamana nu au reusit sa livreze restul, desi au promis telefonic de 3 ori deja cum ca azi cel tarziu maine ma suna soferul.
V. C.
La prima vedere par destul de profesionisti, cu un showroom bogat si un staff agreabil.
Si aici se termina experienta mea placuta cu ei.
Daca nu vrei toata povestea, pe scurt:
Am astepat *98* de zile pana sa fiu nevoit sa anulez comanda; eu a trebuit sa ii contactez de fiecare data; mi-au facut o reducere, dar din pacate prea mica pentru neplacerea produsa.
Pe lung:
Undeva prin Ianuarie am fost prin showroom, am vazut un coltar si apoi m-am dus acasa sa il comand online, mai ales ca scria ca este pe stoc, deci in ~3-5 zile se putea livra (am preferat sa mai dau o geana pe site inainte sa cumpar).
Am plasat comanda, iar apoi am fost sunat sa imi spuna ca va dura 8 saptamani pana vine. Am zis "Ok", nu mor doua luni fara coltar.
Dupa 8 saptamani, eu i-am contactat, ca nu cumva sa se oboseasca ei sa imi spuna ca intarzie comanda.
Tot asa cateva saptmani bune, cu promisiuni ca in 15 Aprilie vine coltarul. Am asteptat ca asa is eu, mai rabdator.
Dupa 15 Aprilie, iarasi a trebuit sa ii contactez eu, ca nah, de ce ar face-o ei si mi s-a spus ca e posibil ca pe la finalul lunii sa vine, care mai apoi, dupa inca multe dute-vino cu mailuri, s-a ajuns la 10 Mai data livrarii.
Nu am mai avut nervi sa continui, asa ca a trebuit sa renunt la comanda.
Sper ca altii sa nu treaca printr-o astfel de experienta, dar daca mai stiti alte magazine de mobila, va recomand cu caldura sa uitati de Kalenda.
A. T.
Am avut o experienta foarte buna la Kalenda! Am comandat o mobila de bucatarie care a ajuns in conditii foarte bune, in termenul mentionat de cei din magazin. Personalul a fost foarte amabil, in special doamna Eniko care ne-a preluat comanda si ne-a oferit toate informatiile de care aveam nevoie. Cu siguranta ne vom intoarce la Kalenda si pentru alte cumparaturi. Multumim!
C. R.
3 stele pt personal, în general interacțiuni ok, 2 stele pt mobilă. În general lucruri ieftine, nu poți avea mari pretenții.
j. a.
Produse de calitate, livrare mai rapida decat ma asteptam, personal cooperant si atent la detalii
De la plasarea comenzii in showroom si pana la livrare, toate au decurs perfect
Recomand
d. m.
De obicei, nu pierd timpul de revizuire,după ce a cheltuit bani în acest magazin, dar sunt prea supărat Voi face o excepție! Personalul nepotrivit,jumătate din mobilierul de pe site acestea nu sunt prezente în magazin pentru a fi vizualizate,care au locuit în diferite țări,Pot să-l spun în liniște cel mai rău magazin pentru a cumpăra mobilier.4 săptămâni pentru a obține 1 scaun.......Va trebui să cer permisiunea de muncă pentru a ieși devreme deoarece au redus timpul de livrare la ora 18.00. Îmi voi cheltui banii în alte magazine! comentează răspunsul proprietarului: cu o lună în urmă
ultima livrare a avut loc la ora 19.00 fără să spună nimic
acum la ora 18.00..... nici un respect pentru client
ești ridicol !
.......schimbă munca care este mai bună!!!
A. I.
Dezamăgitor, nu recomand, timpul de așteptare foarte îndelungat pentru produsele ce nu se găsesc pe stoc, atitudinea angajaților lasă de dorit, plus de asta au omis sa mai trimită holșuruburi pentru a putea monta picioarele!
A. G.
Servicii execrabile, angajati rautaciosi. Am cumparat un dormitor de la ei si deja regret alegerea facuta. Pe langa ca mi-au dat o somiera care nu potrivea deloc cu patul, sunt tot amanat pentru montarea unei alte somiere pe patul respectiv. Cand am sunat la dansii, o doamna care nu mi-a vorbit prea politicos incearca sa ma convinga ca nu pot veni oamenii pentru asamblare la o anumita ora pentru ca ei au program pana la ora 19:00 si nu se pot incadra. Flexibilitate 0 din partea lor pentru a-si indrepta propria eroare, la care se mai adauga tonul deloc politicos al angajatilor. Nu recomand deloc!!!
C. N.
Ne-au greșit comanda, am așteptat după un obiect care ni s-a zis ca vine in 3 săptămâni mai mult de 2 luni. Comunicare proasta cu angajații și foarte indiferenti! Nu recomand!
S. S.
Cei mai neseriosi,livrarea nu se face la timp(te programează azi si vin peste 3 zile),plus ă întârziat comanda pt ca a venit fără anumite piese.La telefon nimeni nu știe sa ofere o informație despre produse.Nu recomand acesta firma ,de evitat!!!!
E. S.
Am rămas cu impresii bune referitor la profesionalismul și reciptivitatea care am primit-o în showroomul “KALENDA” de la Cluj (din Magazinul Central), precum și de serviciile oferite de la consilierea oferită de d-na Rus Alina și de către d-ra Andreea Pop, consultanți amabili și calificați, ce permite de a face o alegere mai rapidă, mai ușoară și mai potrivită designului dorit! O echipă de profesionaliști pe care am întâlnit-o la “KALENDA”! Recomand cu drag!
M. P.
Neserioși. Amatori. Unii angajați obraznici (la showroom Cluj).
Aproape niciun pas din colaborarea cu ei nu s-a desfășurat cum ar trebui. Când au livrat produsele au uitat un pat, le-au adus pe rand... nu comunica cum trebuie intre ei.
Nu recomand nici dușmanilor, desi unele produse sunt ok.
T. A.
Un magazin care vinde mobila, dar NU are servicii de livrare acasa ! Cand am cerut ca mobila cumparata sa-mi fie livrata acasa, am fost refuzat din scurt si tratat total neprofesionist de personalul de la magazinul din incinta "Central''. (o singura persoana a facut exceptie totusi).
S. F.
Pe scurt o firma cu renume dar neserioasa personalu arogant si distribuirea mobile lasa de toti bani la 10 noaptea te suna ca vine cu marfa si mai sunt si cu gura pe sus ca iei nu pun mana pe mobila numa daca ii platesti adica ciubuc
Asta e firma kalenda!!
H. D.
step1. cumparat coltar cu aprox 800 de euro, dupa care am asteptat >2luni
step 2. folosit coltar aprox 2 ani jumatate, dupa acest interval scurt incep sa se strice partile tapitate cu piele ecologica
step3. contactat prin email firma, in legatura cu problema mea si pentru a fi indrumat cum sa realizez reparatia: nu se sinchiseste sa raspunda nimeni
step4. m-am prezentat personal la showroomul de pe bdul Muncii din Cluj-Napoca, unde am aflat ca au primit emailul meu (pokerface), dupa care am fost asigurat ca voi primi un email sau telefon cu detalii referitoare la posibila reparatie(pe care eu urmeaza sa o platesc) - dupa >15 zile, NICI UN RASPUNS
Concluzie: preturi destul de mari pentru servicii de proasta calitate
Sfat: Daca o sa cumparati ceva de la ei sa evitati orice din piele ecologica(nu o sa reziste mai mult de 2 ani)
A. G.
Am găsit un produs cu probleme la care vânzătorul foarte dezinteresat a zis ca dacă nu va place puteți comanda unul, dar durează 4 săptămâni.
b.
Am comandat in luna noiembrie o canapea de la acest magazin. Durata de asteptare a fost foarte lunga, depasind cele 90 de zile oferite de magazin. In cele din urma a venit si sunt chiar multumit de calitate si de materiale.
Singurul minus al acestui magazin este partea de customer service. Angajatii nu raspund la telefon si nimeni nu prea te baga in seama pana nu incepi cu amenintari si reclamatii, dar asta e destul de common in Romania.
A. R.
Sunt extrem de neserioși. Comanzi anumite produse, primești altele, raspund rar la telefon, iar atunci când răspund nu stiu sa vorbească frumos, spun un timp de livrare si intarzie cu orele. Păcat de produse ca sunt frumoase.
C. L.
Nu recomand! Politica privind transportul si montajul este execrabila !
S. C.
Este cea mai proasta firma de mobila! Tot ce inseamna realatii cu clientii, montaj, punctualitate si tarife. Profund dezamagita de toti oamenii care lucreaza acolo si de servicile prestate.
G. S. S.
Ofertă diversificată dar produsele frumoasă se aduc doar la comandă o termen de livrare foarte lung
v. v.
Am comandat de la Kalenda Cluj canapea si living , vazandu le doar in poze, dar sunt foarte multumita de alegerea facuta.Doamnele de la Cluj au fost foarte amabile de fiecare data si le multumesc.
Voi reveni in magazinul din Cluj si pentru alte achizitii
a.
Totul pare ok la inceput, pana in momentul in care se depaseste termenul de 90 de zile pentru livrare. Accept, asta e. Mi se promite o zi de livrare. In ziua respectiva, sunt sunat ca nu se mai poate, e ok in ziua urmatoare? E ok, accept. In ziua urmatoare vine masina si lasa canapeaua in drum, pe strada ( cica in fata imobilului ). TRIST!! Ultimul produs cumparat de la acesti amatori...
c. s.
atentie mare cand cumparati de la kalenda AU UN TUPEU MAXIM DORESC SA PLATESTI MANIPULANTULUI 4 % DIN VALOARELUI PRODUSULUI PENTRU FIECARE ETAJ .
FACETI PRIMA DATA CALCULUL, CA SA NU PIEERDETI TIMPUL CA SI MINE .
SUCCES TUTUROR
A. A.
Raportul pret-calitate, 100 % de incredere! Recomand 👍
a. i.
1 STEA pentru personal, niste personaje din Caragiale. 1 STEA pentru durata de livrare! 1 STEA pentru livrare! Va spun sincer, cumparati de la altcineva.
C. V.
Multumesc , Kalenda ! Exceptand timpul lung de asteptare (2 luni) , numai cuvinte de bine . Personal amabil si bine informat . Timpul de asteptare totusi a meritat . Canapeaua achizitionata este identica cu prezentarea . Felicitări !
A. G.
✌
N. S.
Din pacate experienta noastra in magazin a fost proasta, din cauza personalului nepregatit si arogant.
B. V.
Cele mai proaste servici de livrare !! Nu recomand !
G. R.
2 stele pentru :
1. perioada foarte lunga de asteptare pentru livrare in Cluj(2 saptamani ??)
2. am luat un dulap iar sina de aluminiu pe care culiseaza usile am scos-o din cutie indoita
3. Instructiunile de montaj cu foarte multe greseli-multe piese nu aveau nici o eticheta pentru a fi identificate iar o parte le aveau puse gresit. Adio Kalenda !
A. M.
Diversitate, accesibilitate, calitate
z. M.
merge
A. P.
Magazinul este putin intortocheat.
G. G.
Produse de calitate, personal drăguț! Recomand!
R. R.
Doamnele vanzatoare vorbesc destul de urat cu clientii
D. F. L.
Cea mai mare oferta de canapele din Cluj - Napoca
A. M.
Receptie rapida si de calitate
m. i.
Cel mai mare magazin de mobila din Transilvania!
a. a. m.
Mi-a plăcut
L. G. D.
Foarte frumos
M. C.
Au mobilă frumoasă
A. A.
Recomand!
P. B.
Recomand.
M. P.
Buna you
R. N.
Incercam
O. M. S.
(Tradus) Curățați magazinul de mobilier din centrul comercial central. Magazinul nu este atât de mare, dar puteți găsi furnir pentru bucătărie, dormitor și cameră de zi. Canapele și fotolii sunt destul de frumoase și colorate. De asemenea, vând saltele. De-a lungul magazinului puteți găsi decorațiuni și cani.
(Original)
Clean furniture store located inside Central Shopping Center. Store is not that big but you can find furnire for kitchen, bedroom and living room. Couches and armchairs are quite pretty and colorful. They also sell mattresses. Across the store you can find decorations and mugs.
T. M.
(Tradus) Au oferit un pachet complet pentru fiecare gust și preț. Mai ales ca și canapelele și elementele de înclinare. Așteptarea obișnuită pentru mobilier este în jur de o lună și jumătate.
(Original)
They gave a complete package for every taste and price. Especially like the couches and the recliners. Usual wait for furniture is around one and a half months.
R. C.
(Tradus) Am găsit exact ceea ce căutam și la un preț foarte bun. Mese de mese și scaune noi pe drum.
(Original)
We found exactly what we were looking for and at a very good price. New dining table and chairs on the way.
A. P.
(Tradus) Intri în loc și nimănui nu-i pasă de ceea ce cauți sau ce ai nevoie. Ei continuă să discute între ei. Mobilierul afișat oferă o alegere foarte limitată atât în combinație cât și în culori. Prețurile sunt mari și modelele învechite.
(Original)
You enter the place and nobody cares about what you look for or what you need. They keep on chatting among themselves. The furniture on display offers a very limited choice both in combination and colours. The prices are high and models obsolete.
C. R.
(Tradus) Un astfel de magazin neglijent și neprofesional. Nici măcar nu am primit bunurile, acesta este un post despre servicii. Pe scurt, magazinul sau numai personalul se află la datele de livrare. au spus 4 săptămâni, 6 vârfuri (dar am fost asigurat că era mai aproape de 4). 9 săptămâni mai târziu astăzi și nu știu (sau mințesc) dacă produsul a fost încărcat pe transport. Am produse provenite din China și le pot urmări cu precizie. De ce este atât de greu să telefonați furnizorul și să primiți răspunsuri clare. de ce furnizorul nu a schimbat dublu, sau triplul schimbare pentru a îndeplini comenzile sau de ce au mințit despre intervalul de livrare?
În plus, nu par să găsească soluții pentru nimic: a trebuit să sugerez să sun la furnizor sau la sediul central, a trebuit să întreb despre politica de returnare a banilor, a trebuit să întreb despre produsele substitutive, și așa pe.
Și nu cred ca companii care răspund la plângeri cu scuze și nu fac nimic sau prea puțin: citirea celorlalte recenzii, se pare că o mulțime de oameni au cam aceleași probleme cu acest magazin și de cel puțin luni, totuși ei nu fac nimic și par să se dedice acestei situații.
Mă voi întoarce după ce voi primi produsele cu un alt feedback.
(Original)
Such a negligent and unprofessional store. I haven't even received the goods, this is a post about services. In short, the store or only the staff lies about the delivery dates. they said 4 weeks, 6 tops (but i was assured it was closer to 4). 9 weeks later today, and they don't know (or lie about it) if the product has been loaded on the transport. I have products coming in from China and i can track them precisely. Why is it so hard to phone the supplier and get clear answers. why didn't the supplier double shift, or triple shift to meet orders, or why did they lie about the delivery interval?
Plus, they don;t seem to be able to find solutions to anything: i had to suggest to call the supplier, or the head office, i had to ask about the money back policy, i had to ask about substitute products, and so on.
And i don';t like companies that respond to complaints with excuses and do nothing or to little about it: reading the other reviews, it seems a lot of people have kinda the same issues with this store, and for months now at least, yet they do nothing and seem to indulge this situation.
I will return after i get the products with another feedback.
m. c.
(Tradus) Au produse cu adevărat frumoase, iar calitatea este bună. Puteți găsi tot felul de scaune, mese, canapele și așa mai departe în diferite culori
(Original)
They have really beautiful products and the quality is good. You can find all sorts of chairs,tables, sofas and so on in different colors
M. m.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
c. a.
(Tradus) Un magazin de mobilă bun
(Original)
A good furniture store
B. A.
(Tradus) Neprofesionist. Am comandat două produse, dar numai una dintre ele a fost livrată, grav afectată. După ce raportez problema, am fost de acord să returnez produsul deteriorat și să-mi recuperez banii. De patru ori mi-au programat pentru preluare, nimeni nu a apărut. După câteva apeluri și nenumărate minute petrecute la telefon cu sprijinul lor, cineva a ales articolul.
Încă nu am primit banii înapoi
(Original)
Unprofessional. I ordered two products, but only one of them was delivered, badly damaged. After I report the issue, I agreed to return the damaged product and get my money back. Four times they've scheduled me for pick-up, no one showed up. After couple of calls and countless minutes spend on the phone with their support, someone picked the item.
I still did not get the money back
M. I.
(Tradus) Unul dintre cele mai bune magazine de mobilă din oraș în ceea ce privește calitatea și designul. Prețuri peste medie
(Original)
One of the best furniture stores in the city regarding quality and design. Above average prices.
C. C. D.
(Tradus) O mulțime de mobilă, ambele, de bună calitate și nu atât de bună, dar personalul de acolo este de 3/5 stele!
(Original)
A lot of furniture, both, good and not so good quality, but the personnel there is... 3/5 stars top!
p. a.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
O. P.
(Tradus) Mobilier scump, de calitate medie, design ieftin
(Original)
Expensive, medium quality furniture, cheap design
A. P.
(Tradus) Kalenda = Nu se răcește, nu se răcește deloc
(Original)
Kalenda = Not cool, not cool at all
R. -. D. G.
(Tradus) O mulțime de canapele pentru a alege de la.
(Original)
Lots of sofas to chose from.
A.
(Tradus) Cel mai bun
(Original)
The best👌
c. p.
(Tradus) Discret ........
(Original)
Discreto........
A. R.
D. S.
p. a.
V. I.
A. S.
B. B.
M. F.
M. B.
C. F.
F. S.
A. G.
S. P.
c. m.
Ş. U.
A. P.
a. o.
L. I.
M. P.