Opinii despre Home Furniture SRL (Magazin de mobilă)
Home Furniture SRL
Strada Republicii 85-87, Câmpia Turzii 405100, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Home Furniture SRL, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Home Furniture SRL
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Home Furniture SRL
D. M. N.
Am cumpărat o canapea de la această firmă, calitatea a fost extraordinara raportată la pret. Iar oamenii care lucrează acolo sunt minunați, raspund cu atâta calmitate si isi dau interesul enorm ca totul sa fie in regula. Dezavantajul acestora este firma de curierat cu care colaborează .
g. g.
Am cumparat o saltea de la Home Furniture. Calitatea e incontestabila. In plus, rar am interactionat cu cineva atat de amabil precum reprezentanta firmei, care, de atfel, mi-a recomandat produsul. Multumiri!
S. A.
Totul a fost rau - am asteptat o luna sa vina canapeaua si cand a venit, pe langa faptul ca echipa de curieri nici nu voiau sa urce canapeaua, cand am inceput sa o montez, am vazut ca era atat de prost facuta incat a trebuit sa o arunc. Calitate 0.
D. D.
ATENTIE! NU LIVREAZA PRODUSELE! NU RASPUND LA TELEFON! FERITI-VA!
r. r.
Nu vă recomand!slabi și abureli de doua parale! angajatul lor de la firma ce livrează pe cj,mi-a cerut 50 de lei pt.a mă ajuta să transport canapeau pana la etajul 2,deși a fost singur și a avut nevoie de ajutor!m-au tărăgănat cu livrarea
A. M.
Foarte neseriosi!!!
Astept o canapea luata prin Emag din data de 20 Decembrie.
I-am tot sunat, f greu accesibili la telefon.
Iti promit ca te suna inapoi vand reusesc in final sa dau de ei si nu te mai suna, binenteles.
O firma f neserioasa de mobila, nu inteleg de ce Emag nu isi selecteaza cat de cat partenerii...
Foarte dezamagita!
Nu recomand deloc
M. R.
Jalnic!!!!Sa vad cand o sa primesc banii înapoi....ca nu mai raspund la telefon!!!!
G. G.
Slab..nu recomand
O. N.
(Tradus) Declinare de responsabilitate: scopul acestei revizuiri este de a îmbunătăți în continuare calitatea serviciului și de a putea face față într-o manieră mai bună.
Am făcut comanda în data de 09.29 pentru o saltea 160 × 200. Livrarea a fost făcută la 10.10 după ce am făcut un apel pentru a verifica starea.
În primul rând mi s-a spus că principalul motiv al întârzierii se datora îngrijorării lor cu transportul, așa că au preferat să trimită salteaua cu camioneta lor, cu toate acestea, surpriză, salteaua a sosit cu curierul FanCurier. În ziua în care am făcut apelul pentru a verifica starea saltelei, i-am cerut operatorului să-l informeze pe șofer să mă sune cu 1 oră mai devreme pentru a mă sincroniza cu ora sosirii camionului, s-a întâmplat? În nici un caz. 👎
Așa că a trebuit să îi rog pe băieții de la FanCurier să mă ajute să duc salteaua până la etajul 6 al clădirii, pe care trebuia să le plătesc pentru asistență.
Când am deschis salteaua, ghici ce, salteaua avea puține probleme, în primul rând avea pete și găuri mici, ceea ce în timp poate fi o problemă. Așa că fac câteva fotografii ca o dovadă, le trimit pentru evaluare și pentru a veni cu o soluție. Răspunsul lor a fost să înlocuiască salteaua sau să păstreze salteaua și îmi vor da 50 Ron (9,5 euro). Am cerut înlocuirea saltelei și, în plus, am întrebat ce despre reambalare, au spus să cumpere o folie de film și să reambaleze salteaua, deci, un alt cost. 👌 🆗️ Acum am întrebat despre ziua sosirii saltelei, și mi s-a promis în două zile. A venit ziua livrării, așa că aștept, aștept, aștept până la ora 15:00, am sunat 📞, ghiciți ce nu ridică nimeni telefonul, fie să fie chemat înapoi. A doua zi am trimis un e-mail în cauză și am solicitat o rambursare din cauza neîncrederii colaborării lor. Mi s-a spus că camionul a avut o anumită întârziere din cauza traficului intens sau a accidentului pe drum spre mine. Am început 100% să nu accept salteaua, dar șoferul a fost suficient de amabil și umil ca să înțeleagă problema mea și să mă ajute să duc noua saltea până la etajul 6 și să o readuc pe cea veche. Acum ghiciți ce, a doua saltea era murdară pe lateral. Eram obosit mental să fac față incompetenței lor.
Într-unul, dau 1 stea pentru șofer, poate voi da al doilea 🌟 dacă calitatea saltelei durează suficient.
Ceea ce nu mi-a plăcut, ei nu au acceptat responsabilitatea până la final, livrați o saltea cu probleme, bine, se poate întâmpla, dar veniți cu o soluție, adică șoferul să vină cu un rol de folie de film, i l-ar ajuta să înfășoare vechea saltea, să ofere o reducere de 20% pentru următoarea comandă pentru a vă menține clientul fericit și în schimb o experiență bună, care se transformă într-o recenzie bună. Dacă există o problemă cu livrarea, contactați clienții și anunțați-i, să nu aștepte și să piardă o zi, plus 20 euro pentru transport și folie de film.
Îmi pare rău, dar rușinos 😔 ....
(Original)
Disclaimer: the purpose of this review is to improve further the quality of the service and to be able to deal in a better manner.
I placed the order on 09.29 for a matress 160 × 200. The delivery was made on 10.10 after I made a call to check the status.
First of all i was told the main reason of delay was due to their concern with the transportation so they preferred to send the matress with their truck, however, surprise, the matress arrived with the courier FanCurier. On the day i made the call to check on the status of the matress i asked the operator to inform the driver to call me 1hr earlier in order for me to synchronize with the time of the arrival of the truck, did happen? No way. 👎
So i had to ask the guys from the FanCurier to help me to carry the matress up to 6th floor of the building, which i had to pay them for the assistance.
When i opened the matress, guess what, the matress had few issues, first of all had stains and small holes, which in timp can be an issue. So i take few pictures as a prove, I send them for evaluation and to come up with a solution. Their response was to replace the matress or to keep the matress and they will give me 50 Ron ( 9.5 euro). I asked for the matress to be replaced, and in addition i asked what about repackaging, they said to buy a film wrap and to repack the matress, so, another cost. 👌 🆗️ Now i asked about the day of the arrival of the matress, qnd I was promised in two days. The day of delivery came, so I wait, I wait, I wait till 3pm, i made a call 📞 , guess what no one pick up the phone, either to be called back. Following day I sent an email in question and demand for a refund due to untrustworthy of thier collaboration. I was told the truck had some delay due to high traffic and or accident on the way to me. I was 100% started not to accept the matress, but the driver was enough kind and humble to understand my issue and to help me to carry the new matress up to 6th floor and to bring back the old one. Now guess what, the 2nd matress was dirty on the side. I was tired mentally to deal with their incompetence.
All in one, i give 1 star for the driver, perhaps i will give the 2nd 🌟 if the quality of the matress it last long enough.
What i didn't like it, they haven't accepted the responsibility till the end, you deliver a matress with issues, okay, can happen, but come with a solution, i.e the driver to come with a role of film wrap, i would assist him to wrap the old matress, give a discount 20% for the next order in order to keep your customer happy and in return good experience which turn in a good review. If there's a problem with the delivery, contact the customers and let them know, not to wait, and to waste one 1day plus anothrr 20euro for transportation and film wrap.
Sorry, but shameful 😔....
M. L.
D. G.
M. G.
M. M.
C. S.
A. N.