Opinii despre Mobila Lemn Masiv Bucuresti (Magazin de mobilă)
Mobila Lemn Masiv Bucuresti
Strada Emanoil Porumbaru 16, București 011421, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mobila Lemn Masiv Bucuresti, Magazin de mobilă în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mobila Lemn Masiv Bucuresti
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Mobila Lemn Masiv Bucuresti
A. T.
Multumesc echipei Massivo pt colaborare.
Am comandat o mobila pt camera tineret. Baietii au respectat termenul din contract si au montat o si foarte repede. Am sesizat din prima materialul de calitate si lucratura faina. Personal o experienta placuta, chiar daca pretul este un pic piperat, se merita!
Recomand cu incredere.
R. S.
Foarte multumit de mobilierul comandat, calitate si pret! Personal tehnic calificat, atent la detalii. Colaborarea foarte buna cu dna. arhitect inginer Budau Irina. Recomand cu incredere!
N. B.
Calitate superioara a produselor. Sunt foarte multumit de calitatea produselor primite. Termen rapid de executare, iar baietii de la montaj mi-au montat mobila exemplar. Recomand produsele Massivo, si clar voi mai cumpara de la ei in viitor.
C. D.
Colaborarea cu echipa massivo a fost încununată de succes,astfel chiar dacă prețurile sunt ceva mai mari rezultatul obtinut a fost conform așteptărilor.
C. N.
Sunt multumita de colaborarea cu magazinul Massivo Mobili. Produse variate si calitative, personal deosebit de amabil si profesinist care ne-au oferit consultanta si motivatia de a cumpara produsele Massivo.
T. M.
sunt ff multumit de mobilierul comandat pt dormitorul de vis
A. C. M.
Am inceput dureroasa colaborare cu Massivo Mobili / SC GMS Wood Invest la sfarsitul lunii septembrie 2018. Contractul in valoare de 1775 de euro plus TVA includea un pat din lemn masiv de tei, model Mercy (cu elemente decorative dn furnir si tapiserie) rabatabil pentru acces la cutia de depozitare si doua noptiere din lemn masiv de tei, furnir si mdf vopsit. Am platit avansul obligatoriu de 70% imediat dupa semnarea contractului (02.10.2019). La data de 05.11.2018 la contract a fost adaugata si comanda unei masute de toaleta din tei masiv si mdf in valoare de 1583 de euro plus TVA din care din nou avansul obligatoriu de 70% a fost platit imediat (06.11.2018). O data cu trimiterea confirmarii de plata am cerut sa imi fie comunicata de livrare. Nu am primit niciun raspuns. Am reluat la data de 22.01.2019 si am continuat sa cer un termen de livrare in repetate randuri. Nu mi s-a raspuns decat cand le-am atras atentia ca termenul contractual de 45-60 de zile lucratoare a fost depasit. Produsele au fost livrate la data de 15.02.2019.
Avand in vedere ca nu locuiesc in tara nu am avut ocazia de a folosi mobilierul decat o saptamana la sfarsitul lui februarie si o saptamana in aprilie. Initial am constat ca patul era instabil si headboard-ul se misca, ca ulterior patul sa se dezmembreze. Cu aceasta ocazie am constatat si ca, cadrul patului imbracat in tapiserie, consta de fapt din trei bucati de pal (nici gand de lemn masiv), din care doua prinse cu suruburi direct de headboard. Am transmis sezizarea la data de 07.04.2019. Mentionez ca potrivit garantiei care este de 5 ani pe prima pagina si de 24 de luni pe cea de a doua : « In cadrul termenului de garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator sau inlocuirea produsului cu altul similar, in termen de 7 zile. »
Din acest moment Massivo a inceput sa isi bata joc pe fata. Mi s-a spus ba ca tapiterul a lucrat de capul lui si nu a stiut nimeni ca a pus pal in loc de lemn, ba ca de fapt chiar daca in contract scrie lemn masiv, doar fundul cutiei de depozitare se face din lemn. Variantele s-au schimbat in functie de interlocutor scotand in evidenta intentia de inselaciune. De abia la data de 23.04.2019 patul a fost preluat pentru a fi reparat, convenindu-se asupra necesitatii schimbarii cadrului pentru a fi din lemn si separat de headboard-ul decorativ care urma sa fie fixat de perete. Dupa insistente, patul a fost returnat la data de 29.05.2019 cu un cadru care sper sa nu fie acelasi pal imbracat in tapiserie, in continuare prins cu suruburi de headboard. La insistentele parintilor mei, echipa de instalare l-a prins pana la urma de perete cu ce au gasit prin masina - o sina ikea.
Rusine Massivo. Showroom-ul de fita unde gasesti 2 sau 3 persoane care se ocupa de vanzare si design, nu are in spate decat firme subcontractate – de la fabricare si pana la instalare. Nu exista controlul calitatii si nici serviciu post-vanzare. Desi design-ul este placut estetic, nu se ia in calcul niciun aspect funcțional. Dupa un chin de 7 luni, pot sa spun ca, sfidand termenii contractuali si orice urma de respect fata de client, Massivo mi-a vandut un produs neutilizabil la un pret exorbitant.
I. S.
nu, din tot sufletul, mai bine nu. au arhitecti neseriosi, timp de livare mare, nu respecta penalizarile din contract. au gresit pana si proiectul. adica s-au uitat pe desen si au gresit mobila. le-am cerut despagubiri si acum nu mai raspund la telefon, asta dupa ce am avut rabdare 2 luni. de asemenea, vor plata a 70% din contract inainte sa inceapa. nu va duceti la ei oameni buni, nu va duceti ca sunt bani aruncati pe geam. pt. cei interesati de halul in care s-a lucrat, am mailuri si poze.
A. A.
Am achizitionat mobilier pentru bucatarie de la Massivo. Super preturi, super calitate! Echipa de producție și de montaj și-au făcut treaba excelent.
B. C.
Apreciez punctualitatea, seriozitatea si modul de lucru. Mobilierul arata impecabil. Recomandam cu incredere !
k. s.
(Tradus) Aș dori să lucrez cu tine și cu echipa ta ca tâmplar de mobilă. Dacă există oportunitate, vă rugăm să mă informați.
(Original)
I would like to work with you and your team as a furniture carpenter. If any opportunitie please inform me.
C. P.